Αρχική Κύρωση της Σύμβασης Magglingen/Macolin σχετικά με τη χειραγώγηση των αθλητικών αγώνων, επείγοντα μέτρα για την αντιμετώπιση της βίας στον αθλητισμό και άλλες διατάξειςΆρθρο 46 – Τροποποίηση του άρθρου 3 παρ. 3 του ν. 2725/1999 «Κωλύματα εγγραφής – Περιορισμοί»Σχόλιο του χρήστη Δημήτριος Βερ. | 9 Οκτωβρίου 2019, 07:05
Οι πιο σημαντικοί διαιτητές του μηχανοκίνητου ειναι οι αγωνοδικες, Αλυταρχες, τεχνικοί έφοροι και χρονομετρες και έπονται οι κριτές, που έχουν εξουσία στα χέρια τους αλλα λίγο λιγότερη. Αφου σε κάθε αγώνα διορίζεται ένας μονο Αλυτάρχης δεν χρειάζεται να υπάρχουν 200 εγγεγραμμένοι Αλυταρχες, εφόσον σε κάθε αγώνα μονο 3 αγωνοδικες, ομοιως δεν τίθεται θέμα, το ίδιο ισχύει και για τους 3 τεχνικούς εφόρους και τον 1 χρονομέτρη. Αγωνοδικες εχουμε περίπου 240, τεχνικούς εφόρους στρογγυλά 150. Αφου σε κάθε αγώνα χρειάζονται τόσοι λίγοι πως λέει η ΟΜΑΕ ότι εχουμε πολλούς διαιτητές; Διαφορετικά είδη ναι εχουμε αλλα σε κάθε αγώνα ειναι ελάχιστοι, μετρημένοι στα δάχτυλα ενός χεριού. Αν κριτές διορίζονται περισσότεροι τοτε ας γινόταν εξαίρεση μονο για τους κριτές και οχι για τους υπόλοιπους που έχουν σημαντική εξουσία στα χέρια τους και χρειάζονται πολυ λίγοι. 3 αγωνοδικες μονο σε κάθε αγώνα και δεν μπορούν να βρεθούν άτομα να μην έχουν πτυχίο Αγωνοδικη; Ποιον δουλεύουν; 1 Αλυτάρχης σε κάθε αγώνα και δεν μπορούν να βρουν άτομα χωριά πτυχίου αλυτάρχη; Ας διαγραφούν από Αλυταρχες και να διοργανώνουν αγώνες. Και οι κριτές όμως δεν ειναι πάνω από 30 αντε 40 που δεν το εχουμε δει ποτε αυτό. Πραγματικα γελάμε ολοι με την αιτιολογία. Μην κάνετε κανένα τέτοιο λάθος και πειράξετε τους περιορισμούς. Μας καταστρέψατε, θα μας διαλύσετε τελειως.