Αρχική Κύρωση της Σύμβασης Magglingen/Macolin σχετικά με τη χειραγώγηση των αθλητικών αγώνων, επείγοντα μέτρα για την αντιμετώπιση της βίας στον αθλητισμό και άλλες διατάξειςΆρθρο 46 – Τροποποίηση του άρθρου 3 παρ. 3 του ν. 2725/1999 «Κωλύματα εγγραφής – Περιορισμοί»Σχόλιο του χρήστη Κωνσταντίνος Ευαγγελιδης μηχανολογος | 10 Οκτωβρίου 2019, 23:15
Ασχολουμαι με τους αγωνες αυτοκινητου τοσο σαν αγωνιζομενος σαν μηχανικος αλλα και σαν θεατης ! Ο ρολος του κριτη ειναι κυριως για να εξασφαλιζει την ασφαλεια αγωνιζομενων και θεατων !! Χρειαζομαστε τα εμπειρα στελεχη των λεσχων που εχουμε δει ολοι μας να συμβαλουν τα μεγιστα στην επιτυχια και κυρίως στην ασφαλεια σε ολες τις διεθνεις και Ελληνικες διοργανωσεις (βλεπε ραλλυ Ακροπολις και γενικα σε ολους τους αγωνες) Δεν υπαρχει τροπος σε μία χωρα οπως η Ελλαδα να καλυφθει αυτο το κενο απο τριτους. ΠΡΟΣΟΧΗ θετουμε σε κινδυνο την ασφαλεια θεατων και αγωνιζομένων αναθετοντας σε ανυπαρκτο σωμα κριτων την ασφαλεια των αγωνων . Συμφωνώ με την τροποποίηση του άρθρου 3 του αθλητικού νόμου, και την εξαίρεση του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Θεωρώ ότι από τη στιγμή που σε όλο τον κόσμο επιτρέπεται από τη Διεθνή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου δεν υπάρχει άλλος δρόμος από το να συνταχθεί και η ελληνική νομοθεσία στα διεθνή πρότυπα. Παρακαλώ να μην συνταχθειτε με μικρονοες που εκπροσωπουν προσωπικές και αλλες σκοπιμοτητες ευχαριστω Κωνσταντινος Ευαγγελίδης μηχανολογος μηχανικος