• Σχόλιο του χρήστη 'Λάμπρος' | 17 Αυγούστου 2020, 20:08

    Ένα πολύ σημαντικό ζήτημα που προκύπτει τα τελευταία χρόνια έχει να κάνει με τον τρόπο που οι Ομοσπονδίες αναζητούν και διαχειρίζονται τα έσοδα που συγκεντρώνουν από χορηγίες είτε αυτά είναι μετρήσιμα (ευρώ) είτε οι χορηγίες αυτές είναι "ανταλλακτικές" δηλαδή σε είδος (Μεταφορές των αθλητών, Συμπληρώματα Διατροφής, Κλπ.). Είναι πραγματικά ένα "ομιχλώδες" τοπίο αφού σχεδόν σε καμία ομοσπονδία και στο οργανόγραμμα της δεν υπάρχει Εμπορικό Τμήμα ή Τμήμα Μάρκετινγκ, δεν γίνεται καμία πρόσκληση ενδιαφέροντος ή εάν αυτή γίνεται δεν διέπεται από τους συνήθεις όρους που ακολουθούνται σε αντίστοιχες προσκλήσεις ενδιαφέροντος ή διαγωνισμούς (μειοδοτικούς ή πλειοδοτικούς) με την πρόφαση ότι οι ομοσπονδίες δεν είναι "Δημόσιο" ή το ποσοστό των εσόδων είναι μεγαλύτερο από τις επιχορηγήσεις του Κράτους (εδώ ο υπάρχον νόμος αφήνει παράθυρο για κατα βούληση διαδικασίες). Το σημαντικότερο πρόβλημα όμως πέραν του ότι δεν υπάρχει διαφάνεια ούτε στο πραγματικού ύψος των χορηγιών συνήθως με πρόφαση ότι δεν υπάρχουν οργανωμένα τμήματα στο οργανόγραμμα όπως αναφέραμε "εμφανίζονται" μεσάζοντες οι οποίοι μεσολαβούν με σαφές κέρδος πολλές φορές μεγαλύτερο από τις κανονικές προμήθειες με βάση τα στοιχεία της αγοράς. Η επιλογή συνήθως γίνεται χωρίς καμία διαδικασία και με αυτό τον τρόπο οι εταιρείες αυτές διαμορφώνουν τις συνθήκες (τιμές) της Ελληνικής αγοράς στον τομέα του αθλητικού μάρκετινγκ και χορηγιών. Περισσότερο δε αποκτούν το πλεονέκτημα να διαχειρίζονται αποκλειστικά τις χορηγίες ομοσπονδιών όπως Πχ. η ομοσπονδία Καλαθοσφαίρισης το οποίο σημαίνει ότι μονοπωλούν την αγορά πράγμα που αντιβαίνει στις αρχές του ελεύθερου ανταγωνισμού. Δεν θα ήταν πραγματικά υπέρ των εσόδων κάθε ομοσπονδίας (όπου βέβαια υπάρχει ενδιαφέρον) να υπάρχουν συγκεκριμένες διαδικασίες με πλήρη διαφανεία ? Στην διάθεση σας.