Αρχική Θεσμικό πλαίσιο αρχαιρεσιών αθλητικών φορέων,διακρίσεις συνοδών αθλητών ΑμεΑ,Εθνική Πλατφόρμα Αθλητικής Ακεραιότητας,Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή,Ελληνική Παραολυμπιακή Επιτροπή και άλλες διατάξειςΆρθρο 11 Προπονητής – Τροποποίηση του άρθρου 31 του ν. 2725/1999 ( Α΄121) Σχόλιο του χρήστη Κωνσταντίνος Βογιατζάκης | 23 Αυγούστου 2020, 10:27
Σχετικά με το Άρθρο 11 Προπονητής και συγκεκριμένα στην παράγραφο «Σε καθηγητές Φυσικής Αγωγής που υπηρετούν στο Δημόσιο επιτρέπεται να ανατίθενται καθήκοντα ομοσπονδιακού προπονητή ή τεχνικού συμβούλου για τα ολυμπιακά αθλήματα, με κοινή απόφαση των αρμοδίων οργάνων των Υπουργείων Παιδείας και Θρησκευμάτων και Πολιτισμού και Αθλητισμού, που εκδίδεται ύστερα από πρόταση της οικείας ομοσπονδίας….» Θεωρώ ότι πρέπει να γίνει η εξής αλλαγή: Σε όλους τους πτυχιούχους ΤΕΦΑΑ που υπηρετούν στο Δημόσιο ή σε σώματα ασφαλείας να ανατίθενται καθήκοντα ομοσπονδιακού προπονητή ή τεχνικού συμβούλου για τα ολυμπιακά αθλήματα, με κοινή απόφαση των αρμοδίων οργάνων των Υπουργείων, που εκδίδεται ύστερα από πρόταση της οικείας ομοσπονδίας. Διότι σήμερα υπάρχουν προπονητές, πτυχιούχοι ΤΕΦΑΑ ,που υπηρετούν στον ευρύτερο τομέα του δημοσίου ή στα σώματα ασφαλείας και είναι πετυχημένοι προπονητές ολυμπιακών αθλημάτων παρόλο που δεν είναι διορισμένοι στην εκπαίδευση ως καθηγητές Φυσικής Αγωγής . Αυτοί οι προπονητές πρέπει να αξιοποιηθούν από τις ομοσπονδίες . Μάλιστα πολλοί είναι πρώην ολυμπιονίκες πρωταθλητές που έχουν κάνει χρήση ευεργετικών νόμων για την εισαγωγή τους. Υπάρχει το φαινόμενο προπονητές που έχουν τους καλύτερους Έλληνες αθλητές που αγωνίζονται σε Ευρωπαϊκά και Παγκόσμια Πρωταθλήματα, να μη μπορούν να δουλέψουν σωστά με τους αθλητές τους, να μη μπορούν να κάνουν διπλές προπονήσεις, να μη μπορούν να πάνε σε προετοιμασίες και πολλές φορές ακόμα και στους μεγάλους αγώνες και ο λόγος είναι ότι υπηρετούν στον ευρύτερο Δημόσιο τομέα. Είναι άδικο να μην έχουμε το δικαίωμα απόσπασης ως ομοσπονδιακοί προπονητές επειδή δουλεύουμε στον ευρύτερο Δημόσιο τομέα.