Αρχική Αθλητικός Εθελοντισμός,Αθλητισμός Αναψυχής και Άθληση για Όλους,Πνευματικός Αθλητισμός,Ηλεκτρονικός Αθλητισμός (e-sports),Εργασιακός Αθλητισμός και λοιπές τροποποιήσεις της αθλητικής νομοθεσίαςΜΕΡΟΣ Δ’ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ (e-sports) Άρθρο 30 ΣκοπόςΣχόλιο του χρήστη Greek Gaming Academy | 19 Νοεμβρίου 2021, 20:12
Η αναγνώριση των Esports είναι μία καλή αρχή, παρότι το νομοσχέδιο κατηγοριοποιεί τα παιχνίδια με το να αποδέχεται και να αναγνωρίζει ως ηλεκτρονικά αθλήματα, όσα αποτελούν ψηφιακή αναπαράσταση γνωστού αθλήματος, ατομικού ή ομαδικού, που καλλιεργείται από τις ήδη αναγνωρισμένες αθλητικές ομοσπονδίες (όπως ποδόσφαιρο, αντισφαίριση, μαχητικές τέχνες, μηχανοκίνητος αθλητισμός, καλαθοσφαίριση). Είτε μιλάμε για FIFA είτε για League of Legends ή Fortnite ή Rocket League ή… όλα είναι Esports. Ο ορισμός είναι ένας και από τους gamers απαιτούνται οι ίδιες δεξιότητες ό,τι κ αν παίζουν. Πανεπιστήμια όπως το Robert Morris (RMU) και το Πανεπιστήμιο της Pikeville (UPike), υποστηρίζουν ομάδες Esports όπου έχουν γίνει δημοφιλείς παίζοντας League of Legends. Παρέχουν στους παίκτες προπονητή σε ειδικές εγκαταστάσεις αξίας χιλιάδων δολαρίων και τους αντιμετωπίζουν όπως τους παραδοσιακούς αθλητές ποδοσφαίρου, μπάσκετ, και μπέιζμπολ. Η Riot Games, όταν η κολεγιακή ομάδα του League of Legends του πανεπιστημίου RMU κατέλαβε τη δεύτερη θέση σε κολεγιακό πρωτάθλημα της Βόρειας Αμερικής, έδωσε μια υποτροφία αξίας 15.000 δολαρίων σε καθένα από τα έξι μέλη της ομάδας. Δεδομένου ότι οι αποκλεισμοί που παρουσιάζει το υπό συζήτηση σχέδιο νόμου θα έχουν ως συνέπεια μεγάλη οικονομική απώλεια και περιορισμό θέσεων εργασίας, ευελπιστούμε στην επανεξέταση και επαναξιολόγηση.