Αρχική Εκσυγχρονισμός της μουσειακής πολιτικής και ζητημάτων διαχείρισης της πολιτιστικής κληρονομιάςΆρθρο 18 Υπηρεσίες – Κάλυψη οργανικών θέσεων – Καταβολή διαχειριστικού επιδόματοςΣχόλιο του χρήστη Μουρατίδου Ελένη | 19 Ιανουαρίου 2023, 08:24
Υπουργείο Πολιτισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Διεύθυνση Εκδόσεων και Ψηφιακών Εφαρμογών: Αυτή η Δ/νση θα πρέπει να είναι όσο περισσότερο γίνεται αυτοδύναμη και να αναφέρεται κατευθείαν στο Διοικητικό Συμβούλιο. Σε αυτό θα πρέπει ο Προϊστάμενος να είναι πτυχιούχος από Τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας και με υπαλλήλους από Τμήματα καθαρής Πληροφορικής και όχι μηχανικούς (τα δίκτυα έχουν ολοκληρωθεί στα μουσεία). Με μία τέτοια ομάδα, οι ανάγκες για δημιουργία και προσαρμογή νέων σύγχρονων διαδραστικών συστημάτων και συστημάτων προώθησης των μουσειακών συλλογών (ισχυρές βάσεις δεδομένων συνδεδεμένες - κατ’ ελάχιστο - με τα Ευρωπαϊκά δίκτυα ΕΕ (πχ Europeana), VR, AR εφαρμογές, διαδραστικοί χάρτες AR για χρήση από το κοινό, 3D scan και μεταφορά τους στην βάση δεδομένων του ΥΠΠΟΑ, και πάρα πολλά άλλα που υπάρχουν και θα υπάρξουν με την σημερινή ταχύτητα ανάπτυξης). Έτσι θα αποφευχθεί στο μέλλον η πολυετής μη ολοκληρωμένη συμμετοχή σε Ευρωπαϊκά Project (χρηματοδοτήσεις που δεν θα είναι διαθέσιμες για πάντα από την ΕΕ) που λόγω καθυστερήσεων, τα τελικά παραδοτέα γίνονται πια «παλιά». Επιπρόσθετα θα μπορούν να διευθετήσουν και ηλεκτρονικές διαδραστικές εκδόσεις (διαδραστικά e_books) κάτι που για την ώρα το χάρτινο βιβλίο κυριαρχεί στα μουσεία. Μουρατίδου Ελένη Γραφίστρια (ΤΕΙ Αθήνας), Msc Γραφικές Τέχνες Πολυμέσα (ΕΑΠ), Msc Σχεδίαση Ψηφιακών Πολιτιστικών Προϊόντων (Πανεπιστήμιο Αιγαίου) Μόνιμη Διοικητικός Υπάλληλος ΤΕ Διοικητικού λογιστικού – Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης