Αρχική Εκσυγχρονισμός της μουσειακής πολιτικής και ζητημάτων διαχείρισης της πολιτιστικής κληρονομιάςΆρθρο 17 Αρμοδιότητες Γενικού ΔιευθυντήΣχόλιο του χρήστη Σύλλογος Ελλήνων Αρχαιολόγων | 28 Ιανουαρίου 2023, 13:10
Υπουργείο Πολιτισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είναι απορίας άξιον πώς οι συντάκτες του σχεδίου νόμου επικαλούνται την “ευελιξία” και την “μείωση της γραφειοκρατίας” όταν αποφάσεις που σήμερα τις παίρνει καθημερινά ένας Διευθυντής Μουσείου-δημόσιος υπάλληλος (με όλες τις δεσμεύσεις τήρησης των νόμων) μεταφέρονται σε ένα 7μελές ΔΣ, στο οποιο θα εισηγείται μια φορά το μήνα ο Γενικός Διευθυντής. Επιπλέον, ο ίδιος κυβερνητικά διορισμένος Γενικός Διευθυντής θα αποφασίζει την τύχη του προσωπικού του Μουσείου, θα το κατανέμει σε θέσεις και θα ασκεί τον πρωτοβάθμιο πειθαρχικό έλεγχο. Παραπέμπουμε στην ανακοίνωση του Σωματείου Εργαζομένων του ΝΠΔΔ Μουσείου Ακρόπολης: “Το Μουσείο Ακρόπολης, ως εργασιακό-διοικητικό περιβάλλον, δεν αποτελεί σε καμία περίπτωση πρότυπο και βάση ώστε να στηθούν και τα άλλα μεγάλα μουσεία σε αντίστοιχο πλαίσιο. Ένας πρότυπος οργανισμός είναι επιστημονικά τεκμηριωμένο πως πρέπει να τοποθετεί εξίσου στη κορυφή των προτεραιοτήτων του την ικανοποίηση του έμψυχου δυναμικού του. Για την ώρα, λοιπόν, και μέχρι να υπάρξει αυτή η βούληση, μάλλον πρότυπο παραδείγματος προς αποφυγή αποτελεί παρά κάτι άλλο.”