Αρχική Εκσυγχρονισμός της μουσειακής πολιτικής και ζητημάτων διαχείρισης της πολιτιστικής κληρονομιάςΆρθρο 50 ΑντικείμενοΣχόλιο του χρήστη Σύλλογος Ελλήνων Αρχαιολόγων | 28 Ιανουαρίου 2023, 14:28
Υπουργείο Πολιτισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Όλο το μέρος Γ του σχεδίου νόμου (άρθρα 49-60) επιφέρει αλλαγές στο Νόμο 4761/2020. Πρόκειται για έναν νόμο που ψηφίστηκε στο τέλος του 2020, με τον οποίο η πολιτική ηγεσία του ΥΠΠΟΑ διακήρυττε ότι θα φέρει “εκσυγχρονισμό”, “ευελιξία” και “νέα έσοδα” στο πρώην ΤΑΠ νυν ΟΔΑΠ, που είναι Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου. Και μόνο το γεγονός ότι η ίδια πολιτική ηγεσία φέρνει διατάξεις που αλλάζουν σχεδόν το μισό νόμο που τότε ψήφισε και διαφήμισε ως “πανάκεια” για τα έσοδα του ΟΔΑΠ, αποδεικνύει το πόσο ανυπόστατα είναι τα επιχειρήματα των συντακτών του τότε και του νυν σχεδίου νόμου. Να επισημάνουμε ότι η ίδια πολιτική ηγεσία που με τον Ν. 4861/2020 διαφήμιζε ότι θα λυθεί το θέμα των πωλητηρίων και των αναψυκτηρίων μέσω του “νέου ΟΔΑΠ”, ενώ τώρα έρχεται εκ νέου να ρυθμίσει τα ίδια θέματα, αφού κανένα πρόβλημα δεν κατάφερε να λύσει, είναι η ίδια πολιτική ηγεσία που διαφημίζει τώρα την ανάγκη να γίνουν τα πέντε μεγάλα Μουσεία ΝΠΔΔ για να λυθούν τα ίδια ακριβώς προβλήματα! Το ότι η πολιτική ηγεσία έρχεται με νέο νομοθέτημα να “διορθώσει” κάποια από τα λάθη αυτά (και μάλιστα επιλεκτικά, και όχι όλα) αποδεικνύουν την “νομοθετική αξιοπιστία” των συντακτών των προηγούμενων νομοθετημάτων και του παρόντος σχεδίου νόμου.