Αρχική Μέτρα για τη διαφύλαξη και την ανάδειξη της άυλης πολιτιστικής κληρονομιάς, την προστασία και ενίσχυση του ελληνόφωνου τραγουδιού και της ορχηστρικής μουσικής απόδοσης του ελληνόφωνου τραγουδιούΆρθρο 26 Μοριοδότηση της εμπειρίας υποψηφίων για την κάλυψη θέσεων του κλάδου ΔΕ Φύλαξης-Πληροφόρησης των ειδικοτήτων ΔΕ Ημερήσιων Φυλάκων Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων και ΔΕ Νυχτοφυλάκων Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων σε μουσεία και αρχαιολογικούς χώρουςΣχόλιο του χρήστη Κωστας | 3 Μαρτίου 2024, 23:12
Ολες οι συζητησεις περι αξιοκρατικου συστηματος κατα την γνωμη μου θα ηταν επι μιας βασεως αν υπαρχει μια εξισσοροπηση των οριζομενων απο την πολιτεια κριτηριων μοριοδοτησης σε μια προκηρυξη μονιμου προσωπικου. Με πιο κριτηριο και με ποια νοηση η εμπειρια ειναι ελλασονως σημασιας και πρεπει οπωσδηποτε να δωθει ή και να διατηρηθει η ευνοικη ποσοστοση ενος μονου κριτηριου; Με ποιο κριτηριο και με ποια λογικη η εμπειρια εξωβελιζεται ή παραμενει στα σχεδον αζητητα και δεν λογιζεται ως ΙΣΟΔΥΝΑΜΟ κριτηριο μοριοδοτησης; Απο την αυξηση της μοριοδοτησης της εμπειριας δεν προκυπτει αυτοματιστικα το συμπερασμα οτι προκειται περι φωτογραφικης προκυρηξης, ιδιαιτερως δε που απο την στιγμη που υπαρχουν πολιτειακα οργανα (αλλα και κοινος νους) που μπορουν να γνωμοδοτησουν και να αποφανθουν επι του θεματος. Δεν γινεται να υπαρχει ΜΟΝΟ απο ενα κριτηριο η ενδειξη οτι ειναι καταλληλος καποιος/α για να εκτελεσει τα καθηκοντα του, η εμπειρια αποτελει ενα σημαντικο κριτηριο σε ολες τις δουλειες και παγκοσμιως...Οποτε μια εξισσοροπηση της μοριοδοτησεως των κριτηριων δεν ειναι ενα βημα προς τα εμπρος; Αν πραγματικα θελουμε να εχουμε ανθρωπους που πληρουν ΟΛΙΚΑ τα κριτηρια τα οποια μοριοδοτουνται;