• Σχόλιο του χρήστη 'Χαρης Αντωνίου' | 6 Μαρτίου 2024, 14:27

    Το άρθρο αυτό εισάγει χαριστικά και λίγες ημέρες πρίν την έκδοση της προκήρυξης, στην κατηγορία των υποψηφίων με περισσότερη εμπειρία ασυναγώνιστο πλεονέκτημα και εξαρχής προβάδισμα στη σειρά κατάταξης έναντι των λοιπών υποψηφίων, με μεσαία ή μικρή προϋπηρεσία, οι οποίοι πλέον δεν μπορούν, εκ των πραγμάτων, να α-νταγωνισθούν επί ίσοις όροις αυτούς ακόμη και στην εξαιρετική περίπτωση που θα ελάμβαναν τις μονάδες που προβλέπονται στα ακαδημαϊκά προσόντα (δηλαδη κατέχουν άριστη γνώση έως δύο ξένων γλωσσών, μεγαλύτερο βαθμό πτυχίου). Δεν ειναι κατ’ ουσία, ισόρροπη η προσμέτρηση των ακαδημαϊκών προσόντων με την προϋπηρεσία που ούτως ή άλλως λαμβάνεται μετά την λήψη του βασικού προσόντος και δεν δίδεται η δυνατότητα διεκδίκησης θέσεων μονίμων σε υποψηφίους με υψηλά ακαδημαϊκά προσόντα και μικρή ή μεσαια προϋπηρεσία. Πρακτικά, στον βαθμό που η έκταση της εν λόγω αδικαιολόγητης, κατά την έννοια του δημοσίου συμφέροντας, πριμοδότησης είναι τέτοια που καθίσταται αποφασιστική για τον διορισμό των υποψηφίων με μεγαλύτερη προϋπηρεσία, αυτό ισοδυναμεί με μη παραδεκτή κατά το Σύνταγμα έμμεση μονιμοποίηση ορισμένης κατηγορίας συμβασιούχων καθώς λόγω της μοριοδότησης αυτής οι συμβάσεις όλων των παραπάνω μετατρέπονται σε συμβάσεις τακτικού προσωπικού, μέσω «διαδικασίας ΑΣΕΠ». Επίσης η συγκεκριμένη μοριοδότηση επαναφέρει ατύπως την ύπαρξη της επετηρίδας, που έχει ήδη καταργηθεί. Η αλλαγή των κριτηρίων μοριοδότησης της εμπειρίας με τον παραπάνω τρόπο, λίγες ημέρες πριν την έκδοση της αναμενόμενης προκήρυξης τακτικού φυλακτικού προσωπικού, όπως αυτή έχει συμπεριληφθεί στον προγραμματισμό προσλή-ψεων του Κράτους για το έτος 2023, εγείρει και θέματα ασφάλειας δικαίου και προστατευό-μενης εμπιστοσύνης.