Αρχική Δημιουργική Ελλάδα: ενίσχυση του κινηματογραφικού, οπτικοακουστικού και δημιουργικού τομέα ίδρυση φορέα για το βιβλίο και λοιπές διατάξεις σύγχρονου πολιτισμούΜΕΡΟΣ Γ’ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ: CASH REBATE GREECE (CRGR) (άρθρα 22-41)Σχόλιο του χρήστη Γιάννης Νικoλόπουλος | 26 Μαρτίου 2024, 19:39
Στο Ελληνικό Κέντρου Κινηματογράφου χρησιμοποιούνται readers (αναγνώστες) που ταυτόχρονα είναι και υποψήφιοι για χρηματοδότηση. Είναι δηλαδή και κριτές αλλά κρινόμενοι και φυσικά τα διαπλεκόμενα πάνε σύννεφο (αυτό αποδεικνύεται και από τα δελτία τύπου του ΕΚΚ αφού 3-5 εταιρείες επιδοτούνται κάθε φορά παίρνονντας τη μερίδα του λέοντος και οι υπόλοιποι μένουν απέξω). Πουθενά στο σχέδιο νόμου δεν αναφέρονται ασφαλιστικές δικλείδες που θα αποτρέψουν τον σκανδαλώδη τρόπο διάθεσης κονδυλίων των Ελλήνων φορολογούμενων και την ευνοιοκρατία. Eιδικότερα στις διευθυνσεις: Γενική Διεύθυνση Κινηματογράφου και Γενική Διεύθυνση Οπτικοακουστικών Μέσων, Τεχνολογίας και Δημιουργίας πρέπει υποχρεωτικά να αποφεύγεται η "σύγκρουση συμφερόντων" μέχρι συγγενών πρώτου βαθμού έτσι όπως αυτή κατοχυρώνεται στο Eurimages. Επισημαίνεται ότι τα ξένα τιμολόγια και τα ξένα συμφωνητικά δεν έχει τη δυνατότητα ούτε το ανθρώπινο δυναμικό να τα ελέγξει το ΕΚΟΜΕ είτε το μίνιμουμ είναι 10.000.000 είτε 8.000.000 ευρώ. Τα δε ποσά που αναφέρονται ως κόστος παραγωγής για B movies που γυρίζονται στην Θεσσαλονίκη με βουλγάρικα συνεργεία, είναι εξωφρρενικά για τα διεθνή δεδομένα και κάθε αλλο παρά ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.