Δεν εμπίπτουν στις διατάξεις του νόμου 2168/1993, όπως ισύει, τα αγωνιστικά τόξα που κατέχονται ή και χρησιμοποιούνται από αθλητές τοξοβολίας, κατόχους δελτίου αθλητικής ιδιότητας νομίμως εκδοθέν από την οικεία αθλητική Ομοσπονδία, κατά την προετοιμασία και τη συμμετοχή τους σε επίσημους αγώνες τοξοβολίας στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό.
Με απόφαση των αρμοδίων κατά περίπτωση Υπουργών καθορίζονται οι όροι, οι προϋποθέσεις, η διαδικασία χορήγησης αδειών κατοχής αγωνιστικού τόξου, οι υποχρεώσεις των αθλητικών σωματείων και των κατόχων αγωνιστικού τόξου, οι διαδικασίες εισαγωγής – εξαγωγής αθλητικών τόξων από αθλητικές αποστολές του εξωτερικού για τη συμμετοχή τους σε επίσημους αθλητικούς αγώνες καθώς και κάθε άλλο συναφές ζήτημα ή αναγκαία λεπτομέρεια.
Αρχική Κώδικαs Αντιντόπινγκ του Παγκόσμιου Οργανισμού ΑντιντόπινγκΆρθρο 43: ΤΟΞΟΒΟΛΙΑ – Αποχαρακτηρισμός αθλητικού τόξου ως όπλου :
Άρθρο 43: ΤΟΞΟΒΟΛΙΑ – Αποχαρακτηρισμός αθλητικού τόξου ως όπλου :
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 01: Εφαρμογή των κανόνων Αντιντόπινγκ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 02: ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ ΚΑΝΟΝΩΝ ΑΝΤΙΝΤΟΠΙΝΓΚΆρθρο 02: ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ ΚΑΝΟΝΩΝ ΑΝΤΙΝΤΟΠΙΝΓΚ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 03: ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΝΤΟΠΙΝΓΚΆρθρο 03: ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΝΤΟΠΙΝΓΚ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 04: Ο ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΩΝ ΟΥΣΙΩΝΆρθρο 04: Ο ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΩΝ ΟΥΣΙΩΝ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 05: ΕΛΕΓΧΟΙ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΕΣΆρθρο 05: ΕΛΕΓΧΟΙ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΕΣ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 06: ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΕΙΓΜΑΤΩΝΆρθρο 06: ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΕΙΓΜΑΤΩΝ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 07: ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝΆρθρο 07: ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 08: ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΗΣ ΔΙΚΗΣ – ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ – ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΑΚΡΟΑΣΗΣΆρθρο 08: ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΗΣ ΔΙΚΗΣ – ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ – ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΑΚΡΟΑΣΗΣ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 09: ΑΥΤΟΔΙΚΑΙΑ ΑΚΥΡΩΣΗ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ ΣΕ ΑΤΟΜΙΚΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑΆρθρο 09: ΑΥΤΟΔΙΚΑΙΑ ΑΚΥΡΩΣΗ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ ΣΕ ΑΤΟΜΙΚΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 10: ΚΥΡΩΣΕΙΣ ΣΕ ΑΘΛΗΤΕΣ ΑΤΟΜΙΚΩΝ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝΆρθρο 10: ΚΥΡΩΣΕΙΣ ΣΕ ΑΘΛΗΤΕΣ ΑΤΟΜΙΚΩΝ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 11: ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΣΕ ΟΜΑΔΕΣΆρθρο 11: ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΣΕ ΟΜΑΔΕΣ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 12: ΚΥΡΩΣΕΙΣ ΚΑΤΑ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΩΝΆρθρο 12: ΚΥΡΩΣΕΙΣ ΚΑΤΑ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΩΝ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 13: ΕΦΕΣΕΙΣΆρθρο 13: ΕΦΕΣΕΙΣ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 14: ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΝΑΦΟΡΩΝ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 15: ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝΆρθρο 15: ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 16: ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΩΝ ΚΑΝΟΝΩΝ ΤΟΥ ΑΝΤΙ-ΝΤΟΠΙΝΓΚ ΤΟΥ ΕΣΚΑΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΘΝΙΚΕΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΕΣ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΟΥΣ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 17: ΠΑΡΑΓΡΑΦΗΆρθρο 17: ΠΑΡΑΓΡΑΦΗ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 18: ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΟΥ ΕΣΚΑΝ ΣΤΟ WADA.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 19: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΆρθρο 19: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 20: ΠΡΟΣΘΕΤΟΙ ΡΟΛΟΙ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΕΣ ΑΘΛΗΤΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝΆρθρο 20: ΠΡΟΣΘΕΤΟΙ ΡΟΛΟΙ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΕΣ ΑΘΛΗΤΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 21: ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑΆρθρο 21: ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 22: ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ – ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΝΟΝΩΝ ΑΝΤΙΝΤΟΠΙΝΓΚΆρθρο 22: ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ – ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΝΟΝΩΝ ΑΝΤΙΝΤΟΠΙΝΓΚ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 23: Άρση προνομίων σε αθλητές που καταδικάσθηκαν για παράβαση ΝτόπινγκΆρθρο 23: Άρση προνομίων σε αθλητές που καταδικάσθηκαν για παράβαση Ντόπινγκ
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 24:
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 25: Δημιουργία μητρώου φορέων ΓΓΑ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 26: Επέκταση θητείας μελών ΔΣ επαγγελματικών ΕνώσεωνΆρθρο 26: Επέκταση θητείας μελών ΔΣ επαγγελματικών Ενώσεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 27: Αυτόνομη πρόσβαση, παραμονή και αποχώρηση ατόμων με κινητικά προβλήματα σε αθλητικές εγκαταστάσειςΆρθρο 27: Αυτόνομη πρόσβαση, παραμονή και αποχώρηση ατόμων με κινητικά προβλήματα σε αθλητικές εγκαταστάσεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 28: Αλλαγή σύνθεσης μελών Επιτροπής Διοίκησης Καυτανζογλείου Εθνικού ΣταδίουΆρθρο 28: Αλλαγή σύνθεσης μελών Επιτροπής Διοίκησης Καυτανζογλείου Εθνικού Σταδίου
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 29: Σύνθεση ΔΕΑΒ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 30: Εισαγωγή διακριθέντων αθλητών ανεξαρτήτως της συμμετοχής αλλοδαπών στους αγώνες.
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 31: Κατάργηση Εθνικού Συμβουλίου Αθλητικού Σχεδιασμού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 32: Επιτροπή Διεθνών Αθλητικών ΣχέσεωνΆρθρο 32: Επιτροπή Διεθνών Αθλητικών Σχέσεων
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 33: Άδειες αθλητών Παραολυμπιακών Αγώνων, Ολυμπιακών Αγώνων Κωφών και Σκακιστικής Ολυμπιάδας
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 34: Οικονομική Επιβράβευση συνοδών αθλητών με αναπηρία
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 35: Περιορισμός εξαιρέσεων πρόσληψης προσωπικού Ομοσπονδιών από ΑΣΕΠ.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 36: Παραχώρηση χώρων από ΓΓΑ σε εποπτευόμενους φορείςΆρθρο 36: Παραχώρηση χώρων από ΓΓΑ σε εποπτευόμενους φορείς
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 37: Έγκριση πρακτικών ΔΣ ΦΙΛΙΠΠΟΥ ΕΝΩΣΗΣΆρθρο 37: Έγκριση πρακτικών ΔΣ ΦΙΛΙΠΠΟΥ ΕΝΩΣΗΣ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 38: Καταβολή δαπανών για υπηρεσιακές ανάγκεςΆρθρο 38: Καταβολή δαπανών για υπηρεσιακές ανάγκες
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 39: Αμοιβές προπονητών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 40: Ακαταδίωκτο μελών Ελεγκτικού Συμβουλίου – ΕΕΑ – ΕΣΚΑΝ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 41:
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 42: ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΓΓΑ
- 268 ΣχόλιαΆρθρο 43: ΤΟΞΟΒΟΛΙΑ – Αποχαρακτηρισμός αθλητικού τόξου ως όπλου :
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 44: Τροποποίηση του αρθ. 1 του ν.4326/2015Άρθρο 44: Τροποποίηση του αρθ. 1 του ν.4326/2015
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 45:Τροποποίηση του άρθρου 2 του ν.4326/2015Άρθρο 45:Τροποποίηση του άρθρου 2 του ν.4326/2015
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 46: ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ άρθρου 17 του νόμου 4326/2015.Άρθρο 46: ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ άρθρου 17 του νόμου 4326/2015.
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 47:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 48:Άρθρο 48:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 49:Άρθρο 49:
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 50:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 51:Άρθρο 51:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 52:Άρθρο 52:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 53:Άρθρο 53:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 54:Άρθρο 54:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 55:Άρθρο 55:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 56:Άρθρο 56:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 57:Άρθρο 57:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 58: ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΆΡΘΡΟΥ 46 του Π.Δ. 104/2014Άρθρο 58: ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΆΡΘΡΟΥ 46 του Π.Δ. 104/2014
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 59:Άρθρο 59:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 60: ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΑΡΘΡΟΥ 47Α ΣΤΟ ΠΔ 104/2014Άρθρο 60: ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΑΡΘΡΟΥ 47Α ΣΤΟ ΠΔ 104/2014
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 61: : Τροποποίηση του άρθρου 55 του ΠΔ104/2014 «Οργανισμός Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού» (Α΄171) όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 2 του άρθρου 9 του Ν.4326/2015 (Α΄49)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 62:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 63:Άρθρο 63:
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 64:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 65:Άρθρο 65:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 66:Άρθρο 66:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 67:Άρθρο 67:
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 68: ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΆΡΘΡΟΥ 61 Α ΣΤΟ Π.Δ. 104/2014
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 69: ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΆΡΘΡΟΥ 62 Α ΣΤΟ Π.Δ. 104/2014Άρθρο 69: ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΆΡΘΡΟΥ 62 Α ΣΤΟ Π.Δ. 104/2014
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 70:
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 71:
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 72:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 73:Άρθρο 73:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 74:Άρθρο 74:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 75:Άρθρο 75:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 76: Παράταση της προθεσμίας της παρ.7 του άρθρου 13 του Ν. 109/2013.Άρθρο 76: Παράταση της προθεσμίας της παρ.7 του άρθρου 13 του Ν. 109/2013.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 77:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 78:Άρθρο 78:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 79:Άρθρο 79:
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
29 Ιανουαρίου 2016, 10:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
3 Φεβρουαρίου 2016, 14:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
268 Σχόλια 341 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 7732 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Σχέδιο Νόμου «ΚΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΑΚΡΟΠΟΛ»
- Δημιουργική Ελλάδα: ενίσχυση του κινηματογραφικού, οπτικοακουστικού και δημιουργικού τομέα ίδρυση φορέα για το βιβλίο και λοιπές διατάξεις σύγχρονου πολιτισμού
- Μέτρα για τη διαφύλαξη και την ανάδειξη της άυλης πολιτιστικής κληρονομιάς, την προστασία και ενίσχυση του ελληνόφωνου τραγουδιού και της ορχηστρικής μουσικής απόδοσης του ελληνόφωνου τραγουδιού
- Σχέδιο νόμου: "Διατάξεις για τη θωράκιση του θεσμικού πλαισίου του αθλητισμού και τον εξορθολογισμό της αθλητικής νομοθεσίας"
- Εκσυγχρονισμός της μουσειακής πολιτικής και ζητημάτων διαχείρισης της πολιτιστικής κληρονομιάς
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/789 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 17ης Απριλίου 2019
- Αθλητικός Εθελοντισμός,Αθλητισμός Αναψυχής και Άθληση για Όλους,Πνευματικός Αθλητισμός,Ηλεκτρονικός Αθλητισμός (e-sports),Εργασιακός Αθλητισμός και λοιπές τροποποιήσεις της αθλητικής νομοθεσίας
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου για τον αθλητισμό
- Οργανισμός Ανάπτυξης και Διαχείρισης Πολιτιστικών Πόρων (Ο.Δ.Α.Π.),«Μουσείο-Ελαιοτριβείο Βρανά» στο Δήμο Λέσβου και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού
- Θεσμικό πλαίσιο αρχαιρεσιών αθλητικών φορέων,διακρίσεις συνοδών αθλητών ΑμεΑ,Εθνική Πλατφόρμα Αθλητικής Ακεραιότητας,Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή,Ελληνική Παραολυμπιακή Επιτροπή και άλλες διατάξεις
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2017/1564
- Κύρωση της Σύμβασης Magglingen/Macolin σχετικά με τη χειραγώγηση των αθλητικών αγώνων, επείγοντα μέτρα για την αντιμετώπιση της βίας στον αθλητισμό και άλλες διατάξεις
- Περιφερειακή Πολιτική Σύγχρονου Πολιτισμού
- ΙΔΡΥΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΑΚΡΟΠΟΛ
- Ίδρυση Οργανισμού Βιβλίου και Πολιτισμού
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2017/1564 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 13ης Σεπτεμβρίου 2017
- Εξυγίανση του Ταμείου Αλληλοβοήθειας Υπαλλήλων Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού και άλλες διατάξεις
- Μητροπολιτικός Οργανισμός Μουσείων Εικαστικών Τεχνών Θεσσαλονίκης
- ΠΟΙΝΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΑΓΑΘΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΝΟΠΛΗΣ ΣΥΡΡΑΞΗΣ
- Περί ερασιτεχνικού και επαγγελματικού αθλητισμού
- Αθλητικός νόμος
- Νόμος για τη συλλογική διαχείριση δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας
- Αρχείο Διαφύλαξης Κινηματογραφικής Κληρονομιάς
- Ιδρυση και λειτουργία Ανώτερων Σχολών Κινηματογραφίας –Τηλεόρασης
- Αδεια Παράστασης
- Πνευματικη ιδιοκτησία
- Επιτροπή επαγγελματικού αθλητισμού – Προπονητές και εκπαιδευτές – Ιδιωτικά γυμναστήρια και ιδιωτικές σχολές εκμάθησης αθλημάτων και άλλες διατάξεις
- Κώδικαs Αντιντόπινγκ του Παγκόσμιου Οργανισμού Αντιντόπινγκ
- Επιστροφή Πολιτιστικών αγαθών
Ζητω την κατάργηση της δεύτερης παραγράφου του άρθρου 43, την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 και την αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 με την αποφ. της γ.γ.α. 5880 12/3/2012.
Ζητώ τη διαγραφή της δεύτερης παραγράφου του
άρθρου 43, την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 (χαρακτηρισμός όπλων ως
σκοπευτικών, όροι προϋποθέσεις άδειας κατοχής κλπ) και την
αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 (όροι προϋποθέσεις και άδεια
λειτουργίας σκοπευτηρίων) με την απόφαση Γ.Γ.Α. 5880 12/3/12 (‘Έγκριση
Προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας).
Η Τοξοβολία είναι Ολυμπιακό άθλημα,γιατι να θεωρείται επικίνδυνο και τα αθλητικά τόξα όπλα !!! Είναι απαράδεκτο η Ελλάδα να είναι η τελευταία χώρα που οι αθλητές της να κινδυνεύουν να καταλήξουν στο Εισαγγελέα γιατί λαμβάνουν μέρος σε αγώνα τοξοβολίας που διοργανώνει η επίσημη Ομοσπονδία (Ε.Ο.Τ.)ή πηγαίνουν στην προπόνηση κουβαλώντας ένα αθλητικό τόξο!!! Ποτέ μα ποτέ δεν εχει τραυματιστεί κάνεις αθλητής η φιλαθλος σε κανένα γήπεδο προπονητηριο και καμια διοργάνωση αντιθετος με άλλα δημοφιλή αθλήματα. Να ΔΙΑΓΡΑΦΗ η δεύτερη παράγραφος του άρθρου 43, και την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 (χαρακτηρισμός όπλων ως σκοπευτικών, όροι προϋποθέσεις άδειας κατοχής κλπ) και την αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 (όροι προϋποθέσεις και άδεια λειτουργίας σκοπευτηρίων) με την απόφαση Γ.Γ.Α. 5880 12/3/12 (‘Έγκριση Προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας)
Ζητώ την διαγραφή της δεύτερης παραγράφου του άρθρου 43, την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 (χαρακτηρισμός όπλων ως σκοπευτικών,όροι προϋποθέσεις άδειας κατοχής κλπ)καιτην αντικατάσταση της ΚΥΑ19180/2006(όροιπροϋποθέσεις και άδεια λειτουργίας σκοπευτηρίων) με την απόφαση Γ.Γ.Α. 5880 12/3/12 (‘Έγκριση Προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας) .
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΔΙΑΓΡΑΦΕΙ Η 2η ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ ΤΟΥ ΑΡΘΟΥ 43 ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ Η ΚΥΑ 4325/1999 ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ Η ΚΥΑ 19180/2006 ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΓΓΑ5880 2/3/12
Δεν είναι όπλο το αθλητικό τόξο ,θα πρέπει να αφαιρεθεί αυτός ο χαρακτηρισμός, είναι ένα άθλημα σαν όλα τα άλλα
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΡΟΤΟΤΥΠΙΑ !
Σε ολο τον κόσμο και φυσικά όπου διοργανώνονται Ολυμπιακοί Αγώνες οπως εγγράφως αναφέρει η Παγκόσμια Ομοσπονδία το τόξο θεωρείται αθλητικό υλικό και αυτό αποδυκνύεται απλά ,γιατί εισέρχεται στις Ολυμπιακές εγκαταστάσεις χωρίς άλλη διαδικασία ενω τα όπλα φυλλάσονται σε ειδικούς χώρους ( σκοπευτήρια ) οπως προβλέπεται για τα όπλα.
Εμείς στην Ελλάδα έχουμε ενα νόμο απο το 1993 που ΔΕΝ εφαρμόστηκε ποτέ (κάνουμε απο το 2000 Στρατιωτικούς αγώνες που συμμετέχει η Αστυνομία και διοργανώνει το Υπουργειο Εθνικής Αμυνας – και σχολικους αγώνες που δυοργανώνει το Υπουργείο Παιδείας ) και το σπουδαιότερο ΔΕΝ τον εφαρμόσαμε οταν κάναμε Ολυμπιακούς Αγώνες το 2004.
Απο το 1983 ομως μέχρι σήμερα κανένα ατύχημα με τόξο δεν εχει συμβεί στην Ελλάδα αλλά ούτε και καμία κακόβουλη χρήση βασει των αστυνομικών συμβάντων και παρόλα αυτά επειμενει η πολιτεία να θέλει διαδικασίες κατοχης τόξου ακόμα και τώρα ( γραφειοκρατία για να περνάμε την ώρα μας δηλαδή ….)
Ποιός τρελός θα χρησιμοποιήσει κακόβουλα σήμερα τόξο αφου θελει 4 χρόνια εκπαιδευση για να βρίσκει στόχο και αν του αλλάξει η απόσταση θέλει 5-10 λεπτά να κανεις καινουργια ρύθμιση για καθε διαφορετική απόστση που θα του προκύψει ; Επιπλέον ειναι τόσο ογκώδη το τόξο και χρειάζεται αλλα 5-10 λεπτά να το συναρμολογήσει ο τοξοβόλος .
Κακόβουλη και Θανατιφόρα πράξη μπορεί να κάνει κάποιος με ενα αυτοκίνητο , με μια πέτρα , με ενα ακόντιο , με μια σφύρα με μια γλάστρα απο μπαλκόνι, με ενα οικιακό μαχαιρι κλπ .
Θα τα απαγορεύσουμε ολα αυτά και θα χρειαζόμαστε άδεια κατοχής φορτώνοντας εργατοώρες και γραφειοκρατεία την Αστυνομία ;;;;
Το απλό κυριοι ειναι αν κάποιος κάνει χρήση με κάτι απο ολα αυτά να θεωρείται πάραυτα όπλο και εγκληματική ενέργεια και οχι να ταλαιπωρούμε 20.000 χιλιάδες τοξοβόλους που υπάρχουν απο το 1982 εως σήμερα και πολλούς αλλους που θα θελήσουν να έρθουν κοντά στο άθλημα να διδαχθούν αυτά που περιγράφοναι στο Ολυμπικό Υμνο που κληρονομίσαμε σαν Ελληνες και ειναι απο τα λίγα που μας κάνουν περήφανους .
Για τον λόγο αυτό ειμαι σίγουρος οτι πρέπει να αφαιρεθεί η δεύτερη παράγραφος του υπο διαβούλευση νόμου και ΝΑ ΙΣΧΥΟΥΝ μόνο οι προδιαγραφές της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας , της ΓΓΑ και της Ελληνικής Ομοσπονδίας Τοξοβολίας και με τον τρόπο αυτό θα είναι ολα νόμιμα με διεθνείς προδιαγραφές χωρίς ταλαιπωρείες και νομικά μπερδέματα .
Αλήθεια θα τα λάβει κάποιος υπεύθυνος ( που λογικό ειναι να μην εχει κάνει ποτέ τοξοβολία και να μην εχει σκεφτει ολες αυτες τις παραμέτρους ) σοβαρά υπόψιν του ;
Ελπίζω γιατί απο τον νόμο αυτό θα εξαρτηθεί το μέλλον της Ελληνικης τοξοβολίας
Σας εύχομαι καλή επιτυχία
γιατι την χρειαζόμαστε και εμεις!
Ζητώ την διαγραφή της δεύτερης παραγράφου του άρθρου 43, την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 (χαρακτηρισμός όπλων ως σκοπευτικών, όροι προϋποθέσεις άδειας κατοχής κλπ.) σε ότι αφορά στα τόξα και την αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 (όροι προϋποθέσεις και άδεια λειτουργίας σκοπευτηρίων για αθλητική τοξοβολία) με την απόφαση Γ.Γ.Α. 5880 12/3/12 (‘Έγκριση Προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας) .
Να γίνει διαγραφή της δεύτερης παραγράφου του
άρθρου 43, την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 (χαρακτηρισμός όπλων ως
σκοπευτικών, όροι προϋποθέσεις άδειας κατοχής κλπ) και την
αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 (όροι προϋποθέσεις και άδεια
λειτουργίας σκοπευτηρίων) με την απόφαση Γ.Γ.Α. 5880 12/3/12 (‘Έγκριση
Προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας).
Ζητω την κατάργηση της δεύτερης παραγράφου του άρθρου 43, την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 και την αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 με την αποφ. της γ.γ.α. 5880 12/3/2012.
Το προτεινόμενο άρθρο 43 πάσχει νομοτεχνικά ως μη έχον ουδεμία σχέση με το σκοπό που αναφέρεται στην Αιτιολογική Εκθεση.
Ειδικότερα:
Η πρώτη παράγραφος είναι σαφέστατη: εξαιρεί από την κατηγορία των ΟΠΛΩΝ (δηλαδή από το Ν.2168/1993) τα αγωνιστικά τόξα που χρησιμοποιούνται από «αθλητές τοξοβολίας» και μόνον, η ιδιότητα των οποίων πιστοποιείται από το δελτίο της αρμόδιας Ελληνικής Ομοσπονδίας Τοξοβολίας.
Παραλόγως, η δεύτερη παράγραφος αναιρεί την πρώτη (!) επιβάλλοντας διαπιστωτικούς και διαδικαστικούς όρους του Ν.2168/1993.
Πρόταση: Είτε θα καταργηθεί το άρθρο 43 στο σύνολο του, είτε, εφόσον τούτο παραμείνει (που είναι και το ορθότερο), θα πρέπει να διαγραφεί η δεύτερη παράγραφος.
Το τόξο που χρησιμοποιείται για την προετοιμασία και την συμμετοχή σε αγώνες τοξοβολίας, δεν είναι όπλο. Όπως δεν είναι όπλο, το ακόντιο για το άθλημα του ακοντισμού ή τα διάφορα ξίφη για το άθλημα της ξιφασκίας. Αφού το αγωνιστικό τόξο δεν είναι όπλο, δεν πρέπει να υπάρχει διαδικασία χορήγησης άδειας κατοχή για αυτό.
Αυτό θα πρέπει να ξεκαθαρίζεται με τρόπο απόλυτο στο σχέδιο νόμου. Κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει επειδή, ό,τι αναφέρεται στην πρώτη παράγραφο, αναιρείται στην αμέσως επόμενη μια και προτείνεται να καθορίζουν τα αρμόδια Υπουργεία την διαδικασία χορήγησης αδειών κατοχής αγωνιστικού τόξου. Πιστεύω ότι απ’ τη δεύτερη παράγραφο θα πρέπει να αφαιρεθεί εντελώς τουλάχιστον η πρόταση: «χορήγησης αδειών κατοχής αγωνιστικού τόξου».
Με την ευκαιρία να επισημάνω ότι το συγκεκριμένο άρθρο μπορεί να καλύπτει θέματα που αφορούν την τοξοβολία, αλλά υπάρχουν πολλές αθλητικές δραστηριότητες που χρησιμοποιούν αντικείμενα που χρησιμοποιήθηκαν στον παρελθόν ως όπλα. Ο ακοντισμός, η ξιφασκία, η σπαθασκία, η σκοποβολή είναι μερικά παραδείγματα. Επομένως θα πρέπει να υπάρξει ένας νόμος που να ξεκαθαρίζει με ακρίβεια τι είναι όπλο και τι δεν είναι.
Συμφωνώ με την άποψη της Ελληνικής Ομοσπονδίας Τοξοβολίας, να διαγραφεί η 2η παράγραφος του άρθρου 43. Να είναι εντελώς ξεκαθαρισμένο ότι αυτό έχει ως συνέπεια την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 (χαρακτηρισμός όπλων ως σκοπευτικών, όροι προϋποθέσεις άδειας κατοχής κλπ) και την αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 (όροι προϋποθέσεις και άδεια λειτουργίας σκοπευτηρίου) με την απόφαση Γ.Γ.Α. 5880 12/3/12 ‘Έγκριση Προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας .
Στην αιτιολογική έκθεση του συγκεκριμένου Σχεδίου Νόμου γίνεται αναφορά για ρύθμιση του ζητήματος της εξαίρεσης του αγωνιστικού τόξου από την έννοια του «όπλου». Ωστόσο, αυτό δεν επιτυγχάνεται με την εισαγωγή της δεύτερης παραγράφου στο άρθρο 43. Αντίθετα, επί της ουσίας, αναιρείται η θετική εξέλιξη που παρατηρείται με την πρώτη παράγραφο. Συνεπώς, ζητούμε τη διαγραφή της δεύτερης παραγράφου, την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 και την αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 με την απόφαση ΓΓΑ 5880/12-3-12. Μόνο με τον τρόπο αυτό, θα υπάρξει πλήρης εναρμόνιση με την Παγκόσμια Ομοσπονδία Τοξοβολίας και θα συνεχιστεί η απρόσκοπτη λειτουργία του αθλήματος χωρίς προβλήματα, και μάλιστα σε μία περίοδο ολυμπιακής χρονιάς.
Στον αθλητισμό υπάρχουν και άλλα όπλα εκτός του τόξου οι αθλητές του ακοντισμού θα πρέπει να δηλώσουν τα ακόντια τους σαν όπλα στην αστυνομία και να έχουν άδεια κατοχής όπλου. Το ίδιο και στην σφύρα και την ξιφασκία!. Και τα τρία αθλήματα όπως και η τοξοβολία έχουν όπλα. Αλλά με αυτόν τον τρόπο δημιουργούνται πάρα πολλά προβλήματα στα αθλήματα αυτά, οπότε σας προτείνω λοιπόν, την διαγραφή της δεύτερης παραγράφου του
άρθρου 43, την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 (χαρακτηρισμός όπλων ως
σκοπευτικών, όροι προϋποθέσεις άδειας κατοχής κλπ) και την αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 (όροι προϋποθέσεις και άδεια
λειτουργίας σκοπευτηρίων) με την απόφαση Γ.Γ.Α. 5880 12/3/12 (‘Έγκριση Προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας).Οι παραπάνω ενέργειες είναι απαραίτητες για να στηριχτούν οι
προσπάθειες της Ε.Ο.Τ. για οριστική λύση του μακροχρόνιου αυτού
προβλήματος και να υπάρξει ανάπτυξη και προώθηση της τοξοβολίας,
Να γίνει διαγραφή της δεύτερης παραγράφου του
άρθρου 43, την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 (χαρακτηρισμός όπλων ως
σκοπευτικών, όροι προϋποθέσεις άδειας κατοχής κλπ) και την
αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 (όροι προϋποθέσεις και άδεια
λειτουργίας σκοπευτηρίων) με την απόφαση Γ.Γ.Α. 5880 12/3/12 (‘Έγκριση
Προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας).
Καλησπέρα σας.
Η τοποθέτησή μου αφορά το άρθρο 43 και την ΚΥΑ περί όπλων κτλ.
Το ΑΘΛΗΤΙΚΟ τόξο μπορεί να χαρακτηρισθεί ως όπλο κτλ όπως και όλα τα όργανα άλλων αθλημάτων όπως η ξιφασκία, το ακόντιο, όπως επίσης και οι πολεμικές τέχνες, κτλ, τα οποία θεωρητικά μπορούν να εγκυμονούν κινδύνους.
Η παραπάνω ΚΥΑ οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια στη «οπισθοδρόμηση» και στον φραγμό οποιασδήποτε προσπάθειας καταβάλλεται από όλους τους εμπλεκόμενους του αθλήματος και καθυστερεί την πρόοδο και την ανάπτυξη!
Όλοι μας και ο καθένας με τον τρόπο του απ’ άκρη σ’άκρη στη χώρα μας προσπαθούμε για την ανάπτυξη και τη διάδοση της τοξοβολίας και με αποφάσεις τέτοιου είδους βρίσκουμε «τοίχους» και εμπόδια αξεπέραστα!
Προσωπικά προτείνω και ζητώ την διαγραφή της 2ης παραγράφου του άρθρου 43, την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 και την αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 με την απόφαση της Γ.Γ.Α. 5880 12/3/12 (έγκριση προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας).
Για την ανάπτυξη ενός εκ των αρχαιοτέρων ολυμπιακών αθλημάτων!!
Κωνσταντίνος Χαλντούπης
Η πρώτη παράγραφος του άρθρου 43 είναι πολύ θετική για το άθλημα της τοξοβολίας και λύνει χρόνια προβλήματα.
Η δεύτερη παράγραφος του άρθρου 43 αποτελεί τροχοπέδη για την εξέλιξη του αθλήματος της τοξοβολίας για τους ακόλουθους λόγους : 1) Τα περισσότερα τόξα που κατέχουν οι τοξότες αγοράστηκαν πριν από χρόνια, οπότε δεν υπάρχουν πλέον αποδείξεις αγοράς, σειριακοί αριθμοί κλπ. άρα υπάρχει αδυναμία νομιμοποίησης. 2) Ανάλογα με την πρόοδο του αθλητή, το τόξο τροποποιείται με την αντικατάσταση τμημάτων του, τα οποία αγοράζονται τμηματικά από κατάστημα εσωτερικού, από το internet ή μεταχειρισμένα, οπότε πρακτικά είναι αδύνατο για κάθε τροποποίησή του να αλλάζει και η άδεια κατοχής. 3) Ειδικά για τα Σωματεία Τοξοβολίας της Ομοσπονδίας είναι αδύνατο να έχουν συγκεκριμένα τόξα (set), μια και τα περισσότερα εκπαιδευτικά τόξα δεν έχουν σειριακό αριθμό και υφίστανται διαρκώς τροποποιήσεις ανάλογα με το ποιός αθλητής τα χρησιμοποιεί ( σε ένα στέλεχος (riser) αντικαθίστανται τα ελάσματα (limbs) για να αλλάξει η δύναμη του τόξου). 4) Ακόμα και σε ορισμένα ακριβά τόξα δεν υπάρχει serial number.
5) Για να μπορεί να χρησιμοποιηθεί ένα Ολυμπιακό τόξο, απαιτούνται τουλάχιστο 10 λεπτά συναρμολόγησης γιατί δεν είναι ένα κομάτι όπως το όπλο.
Επειδή η υποχρέωση έκδοσης άδειας αφορά όπλα και το τόξο ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΠΛΟ, η όλη διαδικασία αποτελεί τροχοπέδη για το άθλημα ( αν όχι ταφόπλακα )και παρακαλούμε να διαγράψετε τη δεύτερη παράγραφο του άρθρου 43 από το υπόψη σχέδιο νόμου, την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 και την αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 με την απόφαση της Γ.Γ.Α. 5880 12/3/12.
Κατά τη γνώμη μου, είναι αυτονόητο ότι πρέπει να αφαιρεθεί η δεύτερη παράγραφος του άρθρου 43 του σχεδίου νόμου, αφού στην πρώτη παράγραφο ρητά το αθλητικό τόξο αποχαρακτηρίζεται από «όπλο», ενώ με τη δεύτερη διατηρούνται όλες οι υποχρεώσεις και διατυπώσεις που αφορούν στην κατοχή «όπλου».
Επίσης, άποψή μου είναι ότι και στην εισηγητική έκθεση υπάρχει σύγχιση, αφού τα όπλα σκοποβολής μπαίνουν στην ίδια κατηγορία με το αθλητικό τόξο, τον δίσκο, το ακόντιο κ.λπ. Με την ίδια λογική, και οι αθλητές του δίσκου, του ακόντιου κ.λπ. θα έπρεπε να έχουν «άδεια κατοχής δίσκου» και «άδεια κατοχής ακοντίου».
Μου φαίνεται δε εξαιρετικά φαιδρό η 12χρονη κόρη μου που ασχολείται με το άθλημα από 8 ετών, να χρειάζεται «άδεια κατοχής αγωνιστικού τόξου» για να αθλείται «νόμιμα», όταν οι συναθλήτριες και φίλες της στη Γαλλία, στην Ιταλία, στη Γερμανία και οπουδήποτε αλλού στον κόσμο δεν ταλαιπωρούνται από τις παράλογες, κατά τη γνώμη μου, γραφειοκρατικές και ανεφάρμοστες απαιτήσεις που ισχύουν μέχρι τώρα στην Ελλάδα.
Κατόπιν αυτών, ζητώ να αφαιρεθεί ολόκλητη η δεύτερη παράγραφος του εν λόγω άρθρου του υπό διαβούλευση σχεδίου νόμου.
Έλση Σκαφίδα
Δικηγόρος και μητέρα αθλήτριας τοξοβολίας
Στην πρώτη παράγραφο εισάγεται, επιτέλους, αυτό το οποίο ισχύει σε όλες τις χώρες του κόσμου, ο αποχαρακτηρισμός του αθλητικού εξοπλισμού τοξοβολίας ως όπλο.
Στην δεύτερη παράγραφο όμως αναιρείται ζητώντας πάλι από τους αθλητές άδεια κατοχής τόξου.
Πρέπει να διαγραφεί ολόκληρη η δεύτερη παράγραφος, που αναφέρεται σε «άδειες κατοχής αγωνιστικού τόξου», ώστε να μπορέσουν επιτέλους να λυθούν τα προβλήματα του αθλήματος, που υπάρχουν μόνο στην Ελλάδα.
Σε όλους τους διεθνείς αγώνες που έχω συμμετάσχει σαν αθλητής ή προπονητής της Εθνικής Ομάδας, ποτέ δεν τέθηκε ζήτημα «άδειας κατοχής αγωνιστικού τόξου» από προξενείο, τελωνείο, security check σε αεροδρόμια-λεωφορεία-τρένα ή από την διοργανώτρια χώρα.
Παντού και πάντα ο αθλητικός εξοπλισμός της τοξοβολίας θεωρείται ως athletic equipment. O «χειρισμός» του εξοπλισμού όταν μεταφέρεται με αεροπλάνα , αντιμετωπίζεται από την IATA (International Air Transport Association) σαν athletic equipment.
http://www.turkishairlines.com/en-int/travel-information/baggage/sports-equipment
Στα αθλητικά σωματεία της χώρας μας, εδώ και 30 χρόνια ασχολούνται και μαθαίνουν την τοξοβολία άνθρωποι όλων των ηλικιών, χωρίς ποτέ να έχει δημιουργηθεί το παραμικρό πρόβλημα εντός και εκτός γηπέδων.
Στους Ολυμπιακούς αγώνες του 2004 η διεξαγωγή των αγώνων της τοξοβολίας έγινε στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας, στο Καλλιμάρμαρο στάδιο.
Οι τελικοί αγώνων έχουν γίνει μπροστά από τον πύργο του Άιφελ στο Παρίσι, μπροστά από το Ιταλικό Κοινοβούλιο στη Ρώμη, μπροστά από την Βουλή της Δανίας, στο Central Park της Νέας Υόρκης και σε πάρα πολλά σημεία ιστορικής και πολιτιστικής σημασίας χωρίς ποτέ να έχει δημιουργηθεί το παραμικρό πρόβλημα.
https://www.youtube.com/user/archerytv
Προτείνω να καταργηθεί ολόκληρη η δεύτερη παράγραφος του άρθρου 43, του υπό διαβούλευση σχεδίου νόμου.
Η πρώτη παράγραφος του αρθρ. 43 ορίζει με σαφήνεια ότι το «Αθλητικό Τόξο» ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΠΛΟ. Η αμέσως όμως παράγραφος είναι άκρως αντιφατική, καθώς θεσπίζει διαδικασία αδειοδότησης με έκδοση ΚΥΑ, ως να είναι το «Αθλητικό Τόξο» όπλο. Η προτεινόμενη διαδικασία, πέραν του γραφειοκρατικού της χαρακτήρα, αναμφίβολα δεν συμβάλλει στην προαγωγή ενός «ευγενούς» Ολυμπιακού Αθλήματος στον τόπο μας. Είναι απολύτως σίγουρο ότι η δημόσια ασφάλεια δεν κινδυνεύει από τα τόξα των Αθλητών της Τοξοβολίας.
Συμφωνω στον αποχαρακτηρισμό του τόξου ως όπλο
Ζητώ την διαγραφή της δεύτερης παραγράφου του
άρθρου 43, την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 (χαρακτηρισμός όπλων ως
σκοπευτικών, όροι προϋποθέσεις άδειας κατοχής κλπ) και την
αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 (όροι προϋποθέσεις και άδεια
λειτουργίας σκοπευτηρίων) με την απόφαση Γ.Γ.Α. 5880 12/3/12 (‘Έγκριση
Προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας) .
Οι παραπάνω ενέργειες είναι απαραίτητες για να στηριχτούν οι
προσπάθειες της Ε.Ο.Τ. για οριστική λύση του μακροχρόνιου αυτού
προβλήματος και να υπάρξει ανάπτυξη και προώθηση της τοξοβολίας,
ιδιαίτερα τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο της ολυμπιακής χρονιάς όπου
διεξάγονται οι αγώνες πρόκρισης για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο.
Άλλος ενας μη αναγκαίος νόμος πάει να περιορίσει και να αποτρέψει ενα άθλημα που υπάρχει απο την εποχή του δωδεκαθεου. Απο πολλές πλευρές η κατάργηση του δεν θα αλλάξει τίποτα αφου για πολλούς ειναι ενα ευγενές άθλημα και θα είναι κρίμα εαν τελικα μπουν σε μια τετοια απόφαση κατάργησης του αθλήματος
Συμφωνώ με την ομοσπονδία τοξοβολίας και θέλω να παραμείνει το άθλημα και να μην θεωρείται όπλο
Συμφωνώ με την ομοσπονδία τοξοβολίας
Υποστηρίζω να μην καταργηθεί η τοξοβολία σαν άθλημ
Στην πρώτη παράγραφο του άρθρου γίνεται αποχαρακτηρισμός του αθλητικού τόξου ως όπλο.Είναι εμφανές ότι η δεύτερη παράγραφος του άρθρου αναιρεί την πρώτη με αποτέλεσμα να χαρακτηρίζεται πάλι το τόξο ως όπλο.Είναι αναγκαίο να διαγραφεί η δεύτερη παράγραφος του άρθρου διότι έτσι θα αναπτυχθεί το άθλημα της τοξοβολίας μιας και ήδη διαδίδεται και εντάσσεται στα εκπαιδευτικά προγράμματα των σχολείων πανελλαδικά. Ο αποχαρακτηρισμός του τόξου θα δώσει μεγάλη ώθηση στο άθλημα ώστε να λάβει τη θέση που του αρμόζει στον ελληνικό αθλητισμό.Επιπλέον μια ακόμη απόφαση που δυσχεραίνει την εξέλιξη του αθλήματος είναι η ΚΥΑ 4325/1999 που πρέπει να καταργηθεί.Σχετικά με τους χώρους προπόνησης και αγώνων του αθλήματος υπάρχει η απόφαση της ΓΓΑ 5880 12/3/2012 η οποία καθορίζει τις προϋποθέσεις των χώρων αυτών και γι΄αυτό το λόγο πρέπει να αντικαταστήσει την ΚΥΑ 19180/2006.
ειναι σωστο να αποχαρακτηρησθει το αθλητικο τοξο ως οπλο αφου ειναι αθλημα και εχει σκοπο το ευ αγωνιζεσθαι και την ενωση των αθλητων
για μας τους τοξότες, τα τόξα είναι, ότι και τα παπούτσια του Δρομέα, το ακόντιο του ακοντιστή, η σφύρα του σφυροβόλου κοκ.
είναι το Εργαλείο. γίνεται η προέκταση του χεριού μας. αυτό μέσα στον χρόνο, αλλάζει συχνά, τροποποιείται, βελτιώνεται, ανακατασκευάζεται. δεν είναι κάτι στατικό. ανάλογα δε με την ένταση της ενασχόλησης, ένας τοξότης, μπορεί να κατέχει, χρειάζεται δεκάδες τόξα! «άπειρα» βέλη και παρελκόμενα. τα οποία και συνδυάζονται μεταξύ τους και μετασχηματίζονται, με ποικίλους συνδυασμούς, σε νέα Τόξα.
Πιστεύω, πως η αθλητική ταυτότητα ,της Ομοσπονδίας, μπορεί και πρέπει να ενέχει θέση αδείας κατοχής τόξου- τόξων. Πιστοποιεί, οτι ο Κάτοχος είναι μέλος συλλόγου, οτι είναι γνώστης των θεμάτων ασφαλείας, οτι είναι βασικά έστω (ως αρχάριος) εκπαιδευμένος.
επ ουδενί, δεν πρέπει να περάσουμε σ’αυτό που περιγράφει η δεύτερη παράγραφος, και να μείνουμε έρμαια της διάθεσης των εκάστοτε αρμοδίων κατά περίπτωση Υπουργών. είναι μια γραφειοκρατική πρόταση, Δεν προσφέρει κάτι ουσιαστικό. δημιουργεί όμως Μεγάλη αναστάτωση, στον χώρο μας, ο οποίος λειτουργεί ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΙΚΑ.
σας προτείνω λοιπόν, την διαγραφή της δεύτερης παραγράφου του
άρθρου 43, την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 (χαρακτηρισμός όπλων ως
σκοπευτικών, όροι προϋποθέσεις άδειας κατοχής κλπ) και την αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 (όροι προϋποθέσεις και άδεια
λειτουργίας σκοπευτηρίων) με την απόφαση Γ.Γ.Α. 5880 12/3/12 (‘Έγκριση Προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας).
Οι παραπάνω ενέργειες είναι απαραίτητες για να στηριχτούν οι
προσπάθειες της Ε.Ο.Τ. για οριστική λύση του μακροχρόνιου αυτού
προβλήματος και να υπάρξει ανάπτυξη και προώθηση της τοξοβολίας,
ιδιαίτερα τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο της ολυμπιακής χρονιάς όπου
διεξάγονται οι αγώνες πρόκρισης για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο.
Καταρχάς από την στιγμή που η τοξοβολία είναι Ολυμπιακό άθλημα, συνεπάγεται ότι και τα μέσα που χρησιμοποιούν οι αθλητές της ειναι και αυτα μερη του αθλήματος, όπως και άλλα τεχνικά αθληματα (κωπηλασία, ιστιοπλοΐα Ποδόσφαιρο κλπ). Φυσικα το τόξο σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν οπλο. Οπλο ομως μπορει να χρησιμοποιήσει κάποιος τις γνώσεις του Ταε Κβο Ντο εναντιον κάποιου. Αυτο ομως δεν σημάνει οτι τα μαχητικά αθλήματα πρεπει να υποστούν περιορισμούς. Στις διατάξεις που θα προκύψουν από την απόφαση για τον αποχαρακτηρισμό του τόξου ως άθλημα και αυτων που ασχολουται,ως αθλητες,πρέπει να συμπεριληφθούν ορισμενοι περιορισμοί. Δηλαδή, αρχικά πρέπει όλοι οι αθλητές να έχουν Δελτία (ταυτότητα ) απο την Ελληνική Ομοσπονδία. Όλα τα τόξα θα πρέπει να καταγράφονται σε καταλόγους στην Ομοσπονδία και στην συνέχεια να αποστέλλονται στην αρμόδια υπηρεσία του υποργειου Προστασίας του πολίτη αλλά και στο Υπουργείο Αθλητισμού. Επίσης στο περιορισμό του εύρους της μεταφοράς του τόξου και των παρελκομενων τους. Δηλαδή ένας αθλητής να μπορεί να μεταφέρει τον εξοπλισμό του στον σύλλογο του,στο σπίτι του,στο Ολυμπιακό Στάδιο, αλλά και στους εκάστοτε αγώνες που προκηρύσσει η Ομοσπονδία. Επίσης το πως θα μεταφέρεται ο εξοπλισμός με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και ειδικότερα με αεροπλάνο. Εάν καθοριστούν όλα αυτά πιστεύω ότι η Ελληνική Κοινωνία δεν έχει να φοβηθεί τίποτα από την τοξοβολία. Εάν έρθει κάποιος αρμόδιος υπουργός σε έναν αγώνα ή σε κάποιο σύλλογο θα διαπιστώσει αμέσως ότι το ήθος και η καλλιέργεια των αθλητών της Τοξοβολίας είναι σε ιδιαίτερα καλό επίπεδο, χωρίς να υποτιμώ αθλητές άλλων αθλημάτων. Οι καταστροφές και ο κίνδυνος της σωματικής ακεραιότητας σε άλλα ομαδικά αθλήματα δεν συμπίπτουν με την τοξοβολία. Αθλητές αλλά και παράγοντες συλλόγων είναι μια οικογένεια και θα το διαπιστώσετε σε αγώνες, που αθλητές συλλόγων μιλάνε μεταξύ τους αλλά και συμβουλεύονται ο ένας τον άλλο σε μια ευγενή αμμιλα που μας κάνει καλύτερους ανθρώπους και γονείς. Ευχαριστώ για το βήμα που μου δόθηκε
Είμαι αθλητής της τοξοβολίας από το 2000. Συμφωνώ ότι το αγωνιστικό τόξο μπορεί και να γίνει επικίνδυνο, όπως άλλωστε και το ακόντιο, η σφύρα, η σφαίρα, ο δίσκος, το ρόπαλο του μπέιζμπολ. Με τη διαφορά ότι σε σχέση με όλα αυτά πρέπει πριν χρησιμοποιηθεί να συναρμολογηθεί, πράγμα που απαιτεί κανένα πεντάλεπτο. Τα αγωνιστικά τόξα δεν κυκλοφορούν ποτέ ολόκληρα αλλά λυμένα σε κομμάτια μέσα σε ειδικές βαλίτσες, που δεν ανοίγουν παρά μόνο στο χώρο της προπόνησης ή του αγώνα. Δε νομίζω να έχει αναφερθεί ποτέ επίθεση με τόξο. Συνεπώς είναι πολύ μακριά από το να θεωρηθεί όπλο. Είμαι σύμφωνος στο να εκδοθούν άδειες που να καθιστούν υπεύθυνο τον αθλητή-κάτοχο για τη σωστή του χρήση και την τήρηση των κανόνων ασφαλείας (έτσι κι αλλιώς είμαστε όλοι υπεύθυνοι γι’ αυτά κι ας μην υπάρχει σχετικός νόμος), όχι όμως εφάμιλλες των αδειών οπλοφορίας. Συνεπώς συμφωνώ με τη στάση της Ελληνικής Ομοσπονδίας Τοξοβολίας, και παρακαλώ να γίνει δεκτή η πρόταση του αποχαρακτηρισμού, αλλιώς ένα άθλημα που (να μην ξεχνάμε) μας έχει χαρίσει μέχρι και θέση στην οκτάδα σε Ολυμπιακούς Αγώνες, κινδυνεύει να αφανιστεί. Μπορεί να είμαστε λίγοι σε σχέση με πιο δημοφιλή αθλήματα, προπονούμαστε όχι κάτω από ιδανικές συνθήκες, όμως αγαπάμε το άθλημά μας και δε θα θέλαμε να στερηθούμε κάτι που έχει γίνει πια κομμάτι της ζωής μας.
Ευχαριστώ πολύ
Βασίλης Πουλάκος
Άρθρο 43
Συμφωνώ με την θέση της Ομοσπονδίας για κατάργηση της δεύτερης παραγράφου και κατάργηση των προηγούμενων ΚΥΑ για άδειες κατοχής και χώρους προπονήσεων-αγώνων.
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΛΥΣΗ ΕΝΟΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΑΘΛΗΜΑΤΟΣ!
συμφωνώ με την θέση της Ομοσπονδίας για κατάργηση της δεύτερης παραγράφου και κατάργηση των προηγούμενων ΚΥΑ για άδειες κατοχής και χώρους προπονήσεων-αγώνων.
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΛΥΣΗ ΕΝΟΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΑΘΛΗΜΑΤΟΣ
Ο ΣΚΟΠΕΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ (ΣΚΟΑ-ΑΠΘ), ΠΟΥ ΔΙΑΤΗΡΕΙ ΕΝΕΡΓΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΤΟΞΟΒΟΛΙΑΣ, ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΤΟΞΟΒΟΛΙΑΣ ΚΑΙ ΖΗΤΑ:
– ΤΗ ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΤΗΣ 2ης ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 43
– ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΚΥΑ 4325/1999(χαρακτηρισμός όπλων ως σκοπευτικών,
όροι προϋποθέσεις άδειας κατοχής κλπ)
– ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΚΥΑ 19180/2006 ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΓΑ 5880/12-3-12
(‘Έγκριση Προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας)
ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ
ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΣΚΟΑ-ΑΠΘ
Να γίνει διαγραφή της δεύτερης παραγράφου του
άρθρου 43, την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 (χαρακτηρισμός όπλων ως
σκοπευτικών, όροι προϋποθέσεις άδειας κατοχής κλπ) και την
αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 (όροι προϋποθέσεις και άδεια
λειτουργίας σκοπευτηρίων) με την απόφαση Γ.Γ.Α. 5880 12/3/12 (‘Έγκριση
Προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας).
Να γίνει διαγραφή της δεύτερης παραγράφου του
άρθρου 43, την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 (χαρακτηρισμός όπλων ως
σκοπευτικών, όροι προϋποθέσεις άδειας κατοχής κλπ) και την
αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 (όροι προϋποθέσεις και άδεια
λειτουργίας σκοπευτηρίων) με την απόφαση Γ.Γ.Α. 5880 12/3/12 (‘Έγκριση
Προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας). Είναι παράλογο τα τόξα των αθλητών να θεωρούνται όπλα.
Είμαι υπέρ του αποχαρακτηρισμού του αθλητικού τόξου ως όπλου.
Αποχαρακτηρισμός αθλητικού τόξου ως οπλου
Συμφωνώ μετη Θέση της ομοσπονδίας για την κατάργηση της δεύτερης παραγράφου.
Συμφωνώ με την τοποθέτηση της Ομοσπονδίας. Κατάργηση της Β’ παραγράφου που είναι τροχοπέδη για το αθλημα
Συμφωνώ με την διαγραφή της δεύτερης παραγράφου του άρθρου 43, διότι δεν είναι δυνατόν να προσπαθούν να»κόψουν» ένα αρχαίο Ολυμπιακό αγώνισμα, (το οποίο αποτελεί σήμερα ένα από τα σημαντικότερα κομμάτια τη ζωής κάποιων ανθρώπων), χαρακτηρίζοντας τα μέσα χρήσης αυτού του αθλήματος «όπλα». Δεν μπορούν να αφαιρέσουν από κανέναν, κομμάτι της ζωής του. Δεν έχουν δικαίωμα.
ΝΑ ΔΙΑΓΡΑΦΕΙ Η 2η ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ ΤΟΥ ΑΡΘΟΥ 43 ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ Η ΚΥΑ 4325/1999 ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ Η ΚΥΑ 19180/2006 ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΓΓΑ5880 2/3/12
Στα πλαίσια ανάπτυξης του αθλήματος της τοξοβολίας, και στον ορθολογισμο που διέπει αυτη. Παρακαλούμε για την ευρηθμη και απροσκοπη λειτουργία της, προς όφελος γενικώς του αθλήματος και χάριν των αθλητών, για την διαγραφή της δεύτερης παραγράφου του άρθρου 43, την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 (χαρακτηρισμός όπλων ως σκοπευτικών, όροι προϋποθέσεις άδειας κατοχής κλπ) και την αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 (όροι προϋποθέσεις και άδεια λειτουργίας σκοπευτηρίων) με την απόφαση Γ.Γ.Α. 5880 12/3/12 (‘Έγκριση Προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας) .
Είναι απαράδεκτο ένα άθλημα όπως η Τοξοβολία (Ολυμπιακό άθλημα) να θεωρείται επικίνδυνο και τα αθλητικά τόξα όπλα !!! Είναι απαράδεκτο η Ελλάδα να είναι η τελευταία χώρα που οι αθλητές της να κινδυνεύουν να καταλήξουν στο Εισαγγελέα γιατί λαμβάνουν μέρος σε αγώνα τοξοβολίας που διοργανώνει η επίσημη Ομοσπονδία (Ε.Ο.Τ.)ή πηγαίνουν στην προπόνηση κουβαλώντας ένα αθλητικό τόξο!!!
Να ΔΙΑΓΡΑΦΗ η δεύτερη παράγραφος του άρθρου 43, και την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 (χαρακτηρισμός όπλων ως σκοπευτικών, όροι προϋποθέσεις άδειας κατοχής κλπ) και την αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 (όροι προϋποθέσεις και άδεια λειτουργίας σκοπευτηρίων) με την απόφαση Γ.Γ.Α. 5880 12/3/12 (‘Έγκριση Προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας) .
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΔΙΑΓΡΑΦΕΙ Η 2η ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ ΤΟΥ ΑΡΘΟΥ 43 ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ Η ΚΥΑ 4325/1999 ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ Η ΚΥΑ 19180/2006 ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΓΓΑ5880 2/3/12
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΔΙΑΓΡΑΦΕΙ Η 2η ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ ΤΟΥ ΑΡΘΟΥ 43 ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ Η ΚΥΑ 4325/1999 ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ Η ΚΥΑ 19180/2006 ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΓΓΑ5880 2/3/12
Αγωνιστικό τόξο. Γιατί δεν μπορεί να θεωρηθεί όπλο.
• Δεν μπορεί να κρυφτεί για άμεση χρήση.
• Δεν μπορεί να μεταφερθεί για άλλη υποτιθέμενη χρήση και τελικά να χρησιμοποιηθεί ως επιθετικό όπλο.(ψαλίδι, κατσαβίδι, αλυσίδα, μπαστούνι του μπέιζμπολ κ.α.)
• Δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί με απόκρυψη. Ο χρήστης πρέπει να είναι όρθιος, εκτεθειμένος και μακριά από αντικείμενα.
• Η αποτελεσματικότητα της βολής απαιτεί χρόνο και προετοιμασία από τον τοξότη, πράγμα που τον κάνει ευάλωτο και ορατό για αρκετό χρονικό διάστημα.
• Δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν όπλο αυτοάμυνας λόγω του μεγέθους και του χρονικού περιορισμού για την προετοιμασία.
• Δεν μπορεί να τροποποιηθεί με εμπορικά εξαρτήματα τοξοβολίας για να γίνει πιο εύχρηστο και με μικρότερο χρόνο συναρμολόγησης.
• Ο σχεδιασμός και η κατασκευή του δεν το καθιστούν άμεσα διαθέσιμο για πρόκληση θανάτου, τραυματισμού, εκβιασμού ή εκφοβισμού προσώπου.
• Σε κάθε περίπτωση η διαπίστωση της κατοχής ή μεταφοράς ενός μη συναρμολογημένου αθλητικού τόξου, δεν μπορεί να προκαλέσει σε ένα λογικό άτομο φόβο για την ασφάλειά του ή για τη δημόσια ασφάλεια.
https://en.wikibooks.org/wiki/Canadian_Criminal_Law/Weapons
Ζητώ την διαγραφή της δεύτερης παραγράφου του άρθρου 43, την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 (χαρακτηρισμός όπλων ως σκοπευτικών, όροι προϋποθέσεις άδειας κατοχής κλπ)
και την
αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 (όροι προϋποθέσεις και άδεια λειτουργίας σκοπευτηρίων) με την απόφαση Γ.Γ.Α. 5880 12/3/12 (‘Έγκριση Προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας) .
Στο άρθρο 43 αναφέρεται πρόταση που αφορά το άθλημά μας με τίτλο «Αποχαρακτηρισμός αθλητικού τόξου ως όπλου» .
Η πρόταση αυτή στην πρώτη παράγραφο είναι εξαιρετικά θετική γιατί εισάγει για πρώτη φορά το πάγιο αίτημά μας για αποχαρακτηρισμό του αθλητικού τόξου ως όπλο γεγονός το οποίο ισχύει στις περισσότερες χώρες του κόσμου, διευκολύνει την ανάπτυξη και την διεξαγωγή του αθλήματος μας και δίνει τη δυνατότητα στην ομοσπονδία μας να εναρμονιστεί με την Παγκόσμια Ομοσπονδία Τοξοβολίας ακολουθώντας τις ίδιες προδιαγραφές που ισχύουν στους Ολυμπιακούς Αγώνες και σε όλες τις παγκόσμιες και πανευρωπαϊκές διοργανώσεις.
Στην δεύτερη όμως παράγραφο αναιρείται αυτή η θετική εξέλιξη αφού η πρόταση αναφέρεται και πάλι σε άδειες κατοχής τόξου όπως αναφέρει ο νόμος μέχρι σήμερα και δεν είχε ποτέ εφαρμοστεί από το 1993. Στην περίπτωση λοιπόν που ισχύσει η β’ παράγραφος για μια ακόμα φορά θα λειτουργήσει ως τροχοπέδη στην ανάπτυξη του αθλήματός μας ενισχύοντας τα προβλήματα που ήδη υπάρχουν (αναβολές αγώνων, αδυναμία διοργάνωσης πρωταθλημάτων, παραπομπές αθλητών στον εισαγγελέα κτλ.) και θα οδηγήσει στη συρρίκνωση ενός από τα αρχαιότερα ολυμπιακά αθλήματα.
ΖΗΤΟΥΜΕ την διαγραφή της δεύτερης παραγράφου του άρθρου 43. Να είναι εντελώς ξεκαθαρισμένο ότι αυτό έχει ως συνέπεια την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 (χαρακτηρισμός όπλων ως σκοπευτικών, όροι προϋποθέσεις άδειας κατοχής κλπ) και την αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 (όροι προϋποθέσεις και άδεια λειτουργίας σκοπευτηρίων) με την απόφαση Γ.Γ.Α. 5880 12/3/12 ‘Έγκριση Προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας .
Οι παραπάνω ενέργειες είναι απαραίτητες για να στηριχτούν οι προσπάθειες της ομοσπονδίας για οριστική λύση του μακροχρόνιου αυτού προβλήματος και να υπάρξει ανάπτυξη και προώθηση της τοξοβολίας, ιδιαίτερα τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο της ολυμπιακής χρονιάς όπου διεξάγονται οι αγώνες πρόκρισης για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο.
Σε αντίθετη περίπτωση είναι μαθηματικά βέβαιο ότι η τοξοβολία ως άθλημα θα αναστείλει την λειτουργία της.
ο Πρόεδρος ο Γ.Γραμματέας
Πέτρος Συναδινός Θεόδωρος Κόλλιας