1. Οι δραστηριότητες αθλητισμού αναψυχής και άθλησης για όλους ομαδοποιούνται και κατηγοριοποιούνται στους ακόλουθους κλάδους άσκησης:
α) Άσκηση εσωτερικού χώρου-αίθουσας, όπως χορός, είδη αερόβιας άσκησης, είδη μυϊκής ενδυνάμωσης,
β) άσκηση υπαίθριων δραστηριοτήτων εσωτερικών υδάτων (λίμνες, ποτάμια κ.λπ.),
γ) άσκηση υπαίθριων δραστηριοτήτων βουνού,
δ) άσκηση υπαίθριων δραστηριοτήτων θαλάσσης,
ε) άσκηση υπαίθριων δραστηριοτήτων αέρα,
στ) άσκηση μικτών υπαίθριων δραστηριοτήτων,
ζ) άσκηση δρομικών δραστηριοτήτων,
η) άσκηση αστικών δραστηριοτήτων (urban sports),
θ) άσκηση ομαδικών αθλημάτων αναψυχής (ενδεικτικά: ποδόσφαιρο, μπάσκετ, beach volley), και
ι) άσκηση ατομικών αθλημάτων αναψυχής (ενδεικτικά: τένις, γκολφ, είδη αυτοάμυνας, ενόργανη).
2. Η Γενική Γραμματεία Αθλητισμού (Γ.Γ.Α.) είναι αρμόδια για την εποπτεία και την υποστήριξη κάθε διοργάνωσης αθλητισμού αναψυχής και άθλησης για όλους.
Αρχική Αθλητικός Εθελοντισμός,Αθλητισμός Αναψυχής και Άθληση για Όλους,Πνευματικός Αθλητισμός,Ηλεκτρονικός Αθλητισμός (e-sports),Εργασιακός Αθλητισμός και λοιπές τροποποιήσεις της αθλητικής νομοθεσίαςΆρθρο 16 Κλάδοι άσκησης
Άρθρο 16 Κλάδοι άσκησης
- 7 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Α΄ ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ Άρθρο 1 Σκοπός
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 2 Αντικείμενο
- 42 ΣχόλιαΆρθρο 3 Ορισμοί
- 31 ΣχόλιαΆρθρο 4 Εθνικό Δίκτυο Αθλητικού Εθελοντισμού
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 5 Αξιολόγηση αθλητικών εθελοντών και εθελοντικών αθλητικών οργανώσεων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 6 Επιχειρησιακό πρόγραμμα αθλητικού εθελοντισμού – Εκπαίδευση των αθλητικών εθελοντών και των μελών των εθελοντικών αθλητικών οργανώσεων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 7 Εργασιακές και ασφαλιστικές συνέπειες αθλητικού εθελοντισμού
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 8 Δικαιώματα και υποχρεώσεις αθλητικού εθελοντή
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 9 Ασφαλιστική κάλυψη και αστική ευθύνη αθλητικού εθελοντή
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 10 Χορήγηση βεβαίωσης – ΒραβεύσειςΆρθρο 10 Χορήγηση βεβαίωσης – Βραβεύσεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 11 Διαγραφή αθλητικών εθελοντών και εθελοντικών αθλητικών οργανώσεων από το Εθνικό Δίκτυο Αθλητικού ΕθελοντισμούΆρθρο 11 Διαγραφή αθλητικών εθελοντών και εθελοντικών αθλητικών οργανώσεων από το Εθνικό Δίκτυο Αθλητικού Εθελοντισμού
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 12 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- 76 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Β’ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΑΝΑΨΥΧΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΣΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ Άρθρο 13 Σκοπός
- 26 ΣχόλιαΆρθρο 14 Αντικείμενο
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 15 Ορισμοί
- 112 ΣχόλιαΆρθρο 16 Κλάδοι άσκησης
- 180 ΣχόλιαΆρθρο 17 Σωματείο αθλητισμού αναψυχής και άθλησης για όλους – Ειδική αθλητική αναγνώριση – Ηλεκτρονικό μητρώο σωματείων αθλητισμού αναψυχής και άθλησης για όλους
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 18 Ομοσπονδία αθλητισμού αναψυχής και άθλησης για όλους
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 19 Διοργανώσεις αθλητισμού αναψυχής και άθλησης για όλους
- 452 ΣχόλιαΆρθρο 20 Εκπαιδευτής
- 105 ΣχόλιαΆρθρο 21 Αναγγελία και εγγραφή εκπαιδευτών στο ηλεκτρονικό μητρώο εκπαιδευτών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 22 Ψηφιακό μητρώο εκπαιδευτώνΆρθρο 22 Ψηφιακό μητρώο εκπαιδευτών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 23 Εξουσιοδοτικές διατάξειςΆρθρο 23 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- 2 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Γ΄ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ Άρθρο 24 Σκοπός
- 1 Σχόλιο Άρθρο 25 Αντικείμενο
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 26 Ορισμός – Κατηγορίες πνευματικών αθλημάτων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 27 Έννοια αθλητικού σωματείου – Ειδική αθλητική αναγνώριση αθλητικών σωματείων πνευματικών αθλημάτων – Τροποποίηση του άρθρου 1 του ν. 2725/1999
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 28 Πρόσθετη κατηγορία αθλητικής εγκατάστασης πνευματικών αθλημάτων – Τροποποίηση του άρθρου 56Α του ν. 2725/1999Άρθρο 28 Πρόσθετη κατηγορία αθλητικής εγκατάστασης πνευματικών αθλημάτων – Τροποποίηση του άρθρου 56Α του ν. 2725/1999
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 29 Διεξαγωγή αθλητικών συναντήσεων για το πνευματικό άθλημα του μπριτζ – Τροποποίηση του άρθρου 56Δ του ν. 2725/1999Άρθρο 29 Διεξαγωγή αθλητικών συναντήσεων για το πνευματικό άθλημα του μπριτζ – Τροποποίηση του άρθρου 56Δ του ν. 2725/1999
- 5 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Δ’ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ (e-sports) Άρθρο 30 Σκοπός
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 31 Αντικείμενο
- 40 ΣχόλιαΆρθρο 32 Ορισμός
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 33 Αθλητής ηλεκτρονικού αθλητισμού
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 34 Φορείς ανάπτυξης ηλεκτρονικού αθλητισμού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 35 Ειδική αθλητική αναγνώρισηΆρθρο 35 Ειδική αθλητική αναγνώριση
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 36 Εφαρμογή του ν. 2725/1999 στον ηλεκτρονικό αθλητισμό (e-sports)Άρθρο 36 Εφαρμογή του ν. 2725/1999 στον ηλεκτρονικό αθλητισμό (e-sports)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 37 Εξουσιοδοτική διάταξηΆρθρο 37 Εξουσιοδοτική διάταξη
- 10 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ E’ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ Άρθρο 38 Σκοπός
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 39 ΑντικείμενοΆρθρο 39 Αντικείμενο
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 40 Ορισμός
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 41 Εποπτεία εργασιακού αθλητισμού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 42 Κάρτα υγείας αθλούμενου εργαζομένουΆρθρο 42 Κάρτα υγείας αθλούμενου εργαζομένου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 43 Εξουσιοδοτική διάταξηΆρθρο 43 Εξουσιοδοτική διάταξη
- 49 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ ΣΤ’ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 44 Αθλητισμός ατόμων με νοητική αναπηρία – Προσθήκη άρθρου 29Α στον ν. 2725/1999
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 45 Δικαιώματα – Υποχρεώσεις αθλητών – Βετεράνοι αθλητές – Τροποποίηση της παρ. 1 του άρθρου 33 του ν. 2725/1999
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 46 Αθλητές ορειβασίας και αναρρίχησης – Τροποποίηση του άρθρου 134 του ν. 2725/1999
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 47 Υπομητρώα μητρώου αθλητικών φορέων – Τροποποίηση άρθρου 24 του ν. 4373/2016Άρθρο 47 Υπομητρώα μητρώου αθλητικών φορέων – Τροποποίηση άρθρου 24 του ν. 4373/2016
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 48 Απονομή ιδιότητας εφέδρου αξιωματικού σε αθλητές ομαδικών αθλημάτων – Τροποποίηση περ. γ) της παρ. 6 του άρθρου 39 του ν. 3883/2010
- 206 ΣχόλιαΆρθρο 49 Προϋποθέσεις λειτουργίας κέντρων γιόγκα (yoga)
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 50 Χαρακτηρισμός του «Εθνικού Αθλητικού Κέντρου Νεότητος Σίφνου» ως δημοτικής σημασίας – Μεταβίβαση κυριότητας των αθλητικών εγκαταστάσεων από τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού στον Δήμο Σίφνου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 51 Τροποποίηση άρθρου δέκατου τρίτου του ν. 4639/2019 – Τροποποίηση του Καταστατικού της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής (Ε.Ο.Ε.) από την 35η Ολομέλεια / 2.3.2021Άρθρο 51 Τροποποίηση άρθρου δέκατου τρίτου του ν. 4639/2019 – Τροποποίηση του Καταστατικού της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής (Ε.Ο.Ε.) από την 35η Ολομέλεια / 2.3.2021
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ Ζ΄ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ Άρθρο 52 Έναρξη ισχύοςΜΕΡΟΣ Ζ΄ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ Άρθρο 52 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
8 Νοεμβρίου 2021, 23:30
Ανοικτή σε Σχόλια έως
22 Νοεμβρίου 2021, 23:30
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
112 Σχόλια 1428 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 7732 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Σχέδιο Νόμου «ΚΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΑΚΡΟΠΟΛ»
- Δημιουργική Ελλάδα: ενίσχυση του κινηματογραφικού, οπτικοακουστικού και δημιουργικού τομέα ίδρυση φορέα για το βιβλίο και λοιπές διατάξεις σύγχρονου πολιτισμού
- Μέτρα για τη διαφύλαξη και την ανάδειξη της άυλης πολιτιστικής κληρονομιάς, την προστασία και ενίσχυση του ελληνόφωνου τραγουδιού και της ορχηστρικής μουσικής απόδοσης του ελληνόφωνου τραγουδιού
- Σχέδιο νόμου: "Διατάξεις για τη θωράκιση του θεσμικού πλαισίου του αθλητισμού και τον εξορθολογισμό της αθλητικής νομοθεσίας"
- Εκσυγχρονισμός της μουσειακής πολιτικής και ζητημάτων διαχείρισης της πολιτιστικής κληρονομιάς
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/789 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 17ης Απριλίου 2019
- Αθλητικός Εθελοντισμός,Αθλητισμός Αναψυχής και Άθληση για Όλους,Πνευματικός Αθλητισμός,Ηλεκτρονικός Αθλητισμός (e-sports),Εργασιακός Αθλητισμός και λοιπές τροποποιήσεις της αθλητικής νομοθεσίας
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου για τον αθλητισμό
- Οργανισμός Ανάπτυξης και Διαχείρισης Πολιτιστικών Πόρων (Ο.Δ.Α.Π.),«Μουσείο-Ελαιοτριβείο Βρανά» στο Δήμο Λέσβου και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού
- Θεσμικό πλαίσιο αρχαιρεσιών αθλητικών φορέων,διακρίσεις συνοδών αθλητών ΑμεΑ,Εθνική Πλατφόρμα Αθλητικής Ακεραιότητας,Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή,Ελληνική Παραολυμπιακή Επιτροπή και άλλες διατάξεις
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2017/1564
- Κύρωση της Σύμβασης Magglingen/Macolin σχετικά με τη χειραγώγηση των αθλητικών αγώνων, επείγοντα μέτρα για την αντιμετώπιση της βίας στον αθλητισμό και άλλες διατάξεις
- Περιφερειακή Πολιτική Σύγχρονου Πολιτισμού
- ΙΔΡΥΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΑΚΡΟΠΟΛ
- Ίδρυση Οργανισμού Βιβλίου και Πολιτισμού
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2017/1564 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 13ης Σεπτεμβρίου 2017
- Εξυγίανση του Ταμείου Αλληλοβοήθειας Υπαλλήλων Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού και άλλες διατάξεις
- Μητροπολιτικός Οργανισμός Μουσείων Εικαστικών Τεχνών Θεσσαλονίκης
- ΠΟΙΝΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΑΓΑΘΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΝΟΠΛΗΣ ΣΥΡΡΑΞΗΣ
- Περί ερασιτεχνικού και επαγγελματικού αθλητισμού
- Αθλητικός νόμος
- Νόμος για τη συλλογική διαχείριση δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας
- Αρχείο Διαφύλαξης Κινηματογραφικής Κληρονομιάς
- Ιδρυση και λειτουργία Ανώτερων Σχολών Κινηματογραφίας –Τηλεόρασης
- Αδεια Παράστασης
- Πνευματικη ιδιοκτησία
- Επιτροπή επαγγελματικού αθλητισμού – Προπονητές και εκπαιδευτές – Ιδιωτικά γυμναστήρια και ιδιωτικές σχολές εκμάθησης αθλημάτων και άλλες διατάξεις
- Κώδικαs Αντιντόπινγκ του Παγκόσμιου Οργανισμού Αντιντόπινγκ
- Επιστροφή Πολιτιστικών αγαθών
Οι υπηρεσίες αυτές προσφέρονται ήδη από ιδιωτικά γυμναστήρια. Κατά συνέπεια, τα
σωματεία Αθλητισμού Αναψυχής και Αθλητισμού για Όλους θα αποτελέσουν αθέμιτο
ανταγωνιστή των ιδιωτικών Γυμναστηρίων με την έννοια ότι τα Γυμναστήρια, σε
σύγκριση με τα σωματεία, δεν χρησιμοποιούν δωρεάν δημόσιους χώρους και
καταβάλλουν υψηλούς άμεσους και έμμεσους φόρους. Επιπλέον δίνει την ευκαιρία
σε όσους μέχρι τώρα παρείχαν υπηρεσίες γυμναστηρίου παράνομα (υπό τη μορφή
συλλόγων και σχολών) και δεν πλήρωναν κανένα φόρο εκμεταλλευόμενοι την
ανυπαρξία ελέγχων , να δημιουργήσουν τώρα «σωματείο αθλητισμού αναψυχής και
άθλησης» και να συνεχίσουν να ανταγωνίζονται αθέμιτα τα νόμιμα γυμναστήρια.
Οι υπηρεσίες αυτές προσφέρονται ήδη από ιδιωτικά γυμναστήρια. Κατά συνέπεια, τα
σωματεία Αθλητισμού Αναψυχής και Αθλητισμού για Όλους θα αποτελέσουν αθέμιτο
ανταγωνιστή των ιδιωτικών Γυμναστηρίων με την έννοια ότι τα Γυμναστήρια, σε
σύγκριση με τα σωματεία, δεν χρησιμοποιούν δωρεάν δημόσιους χώρους και
καταβάλλουν υψηλούς άμεσους και έμμεσους φόρους. Επιπλέον δίνει την ευκαιρία
σε όσους μέχρι τώρα παρείχαν υπηρεσίες γυμναστηρίου παράνομα (υπό τη μορφή
συλλόγων και σχολών) και δεν πλήρωναν κανένα φόρο εκμεταλλευόμενοι την
ανυπαρξία ελέγχων , να δημιουργήσουν τώρα «σωματείο αθλητισμού αναψυχής και
Οι υπηρεσίες αυτές προσφέρονται ήδη από ιδιωτικά γυμναστήρια. Κατά συνέπεια, τα σωματεία Αθλητισμού Αναψυχής και Αθλητισμού για Όλους θα αποτελέσουν αθέμιτο
ανταγωνιστή των ιδιωτικών Γυμναστηρίων με την έννοια ότι τα Γυμναστήρια, σε
σύγκριση με τα σωματεία, δεν χρησιμοποιούν δωρεάν δημόσιους χώρους και
καταβάλλουν υψηλούς άμεσους και έμμεσους φόρους. Επιπλέον δίνει την ευκαιρία
σε όσους μέχρι τώρα παρείχαν υπηρεσίες γυμναστηρίου παράνομα (υπό τη μορφή
συλλόγων και σχολών) και δεν πλήρωναν κανένα φόρο εκμεταλλευόμενοι την
ανυπαρξία ελέγχων , να δημιουργήσουν τώρα «σωματείο αθλητισμού αναψυχής και
άθλησης» και να συνεχίσουν να ανταγωνίζονται αθέμιτα τα νόμιμα γυμναστήρια.
Με το άρθρο αυτό στην ουσία καταργείται ο επιτυχημένος θεσμός των προγραμμάτων των Δήμων αθλητισμός για όλους και οι οικονομικά αδύνατοι συμπολίτες μας χάνουν την ευκαιρία για δωρεάν ή φτηνή παροχή υπηρεσιών άσκησης και αθλητισμού. Χιλιάδες οικογένειες επαγγελματιών επιστημόνων πτυχιούχων φυσικής αγωγής που απασχολούνταν σε αυτά επί πολλές δεκαετίες μένουν άνεργοι κυριολεκτικά στον δρόμο. Θα πρέπει να αποσυρθεί άμεσα και εξ ολοκλήρου
ι υπηρεσίες αυτές προσφέρονται ήδη από ιδιωτικά γυμναστήρια. Κατά συνέπεια, τα
σωματεία Αθλητισμού Αναψυχής και Αθλητισμού για Όλους θα αποτελέσουν αθέμιτο
ανταγωνιστή των ιδιωτικών Γυμναστηρίων με την έννοια ότι τα Γυμναστήρια, σε
σύγκριση με τα σωματεία, δεν χρησιμοποιούν δωρεάν δημόσιους χώρους και
καταβάλλουν υψηλούς άμεσους και έμμεσους φόρους. Επιπλέον δίνει την ευκαιρία
σε όσους μέχρι τώρα παρείχαν υπηρεσίες γυμναστηρίου παράνομα (υπό τη μορφή
συλλόγων και σχολών) και δεν πλήρωναν κανένα φόρο εκμεταλλευόμενοι την
ανυπαρξία ελέγχων , να δημιουργήσουν τώρα «σωματείο αθλητισμού αναψυχής και
άθλησης» και να συνεχίσουν να ανταγωνίζονται αθέμιτα τα νόμιμα γυμναστήρια
Οι υπηρεσίες αυτές προσφέρονται ήδη από ιδιωτικά γυμναστήρια. Κατά συνέπεια, τα σωματεία Αθλητισμού Αναψυχής και Αθλητισμού για Όλους θα αποτελέσουν αθέμιτο
ανταγωνιστή των ιδιωτικών Γυμναστηρίων με την έννοια ότι τα Γυμναστήρια, σε
σύγκριση με τα σωματεία, δεν χρησιμοποιούν δωρεάν δημόσιους χώρους και
καταβάλλουν υψηλούς άμεσους και έμμεσους φόρους. Επιπλέον δίνει την ευκαιρία
σε όσους μέχρι τώρα παρείχαν υπηρεσίες γυμναστηρίου παράνομα (υπό τη μορφή
συλλόγων και σχολών) και δεν πλήρωναν κανένα φόρο εκμεταλλευόμενοι την
ανυπαρξία ελέγχων , να δημιουργήσουν τώρα «σωματείο αθλητισμού αναψυχής και
άθλησης» και να συνεχίσουν να ανταγωνίζονται αθέμιτα τα νόμιμα γυμναστήρια.
Με το άρθρο αυτό στην ουσία καταργείται ο επιτυχημένος θεσμός των προγραμμάτων των Δήμων αθλητισμός για όλους και οι οικονομικά αδύνατοι συμπολίτες μας χάνουν την ευκαιρία για δωρεάν ή φτηνή παροχή υπηρεσιών άσκησης και αθλητισμού. Χιλιάδες οικογένειες επαγγελματιών επιστημόνων πτυχιούχων φυσικής αγωγής που απασχολούνταν σε αυτά επί πολλές δεκαετίες μένουν άνεργοι κυριολεκτικά στον δρόμο. Θα πρέπει να αποσυρθεί άμεσα και εξ ολοκλήρου.
Οι υπηρεσίες αυτές προσφέρονται ήδη από ιδιωτικά γυμναστήρια. Κατά συνέπεια, τα
σωματεία Αθλητισμού Αναψυχής και Αθλητισμού για Όλους θα αποτελέσουν αθέμιτο
ανταγωνιστή των ιδιωτικών Γυμναστηρίων με την έννοια ότι τα Γυμναστήρια, σε
σύγκριση με τα σωματεία, δεν χρησιμοποιούν δωρεάν δημόσιους χώρους και
καταβάλλουν υψηλούς άμεσους και έμμεσους φόρους. Επιπλέον δίνει την ευκαιρία
σε όσους μέχρι τώρα παρείχαν υπηρεσίες γυμναστηρίου παράνομα (υπό τη μορφή
συλλόγων και σχολών) και δεν πλήρωναν κανένα φόρο εκμεταλλευόμενοι την
ανυπαρξία ελέγχων , να δημιουργήσουν τώρα «σωματείο αθλητισμού αναψυχής και
άθλησης» και να συνεχίσουν να ανταγωνίζονται αθέμιτα τα νόμιμα γυμναστήρια
Οι υπηρεσίες αυτές προσφέρονται ήδη από ιδιωτικά γυμναστήρια. Κατά συνέπεια, τα σωματεία Αθλητισμού Αναψυχής και Αθλητισμού για Όλους θα αποτελέσουν αθέμιτο
ανταγωνιστή των ιδιωτικών Γυμναστηρίων με την έννοια ότι τα Γυμναστήρια, σε
σύγκριση με τα σωματεία, δεν χρησιμοποιούν δωρεάν δημόσιους χώρους και
καταβάλλουν υψηλούς άμεσους και έμμεσους φόρους. Επιπλέον δίνει την ευκαιρία
σε όσους μέχρι τώρα παρείχαν υπηρεσίες γυμναστηρίου παράνομα (υπό τη μορφή
συλλόγων και σχολών) και δεν πλήρωναν κανένα φόρο εκμεταλλευόμενοι την
ανυπαρξία ελέγχων , να δημιουργήσουν τώρα «σωματείο αθλητισμού αναψυχής και
άθλησης» και να συνεχίσουν να ανταγωνίζονται αθέμιτα τα νόμιμα γυμναστήρια.
Με το άρθρο αυτό στην ουσία καταργείται ο επιτυχημένος θεσμός των προγραμμάτων των Δήμων αθλητισμός για όλους και οι οικονομικά αδύνατοι συμπολίτες μας χάνουν την ευκαιρία για δωρεάν ή φτηνή παροχή υπηρεσιών άσκησης και αθλητισμού. Χιλιάδες οικογένειες επαγγελματιών επιστημόνων πτυχιούχων φυσικής αγωγής που απασχολούνταν σε αυτά επί πολλές δεκαετίες μένουν άνεργοι κυριολεκτικά στον δρόμο. Θα πρέπει να αποσυρθεί άμεσα και εξ ολοκλήρου.
Οι υπηρεσίες αυτές προσφέρονται ήδη από ιδιωτικά γυμναστήρια. Κατά συνέπεια, τα
σωματεία Αθλητισμού Αναψυχής και Αθλητισμού για Όλους θα αποτελέσουν αθέμιτο
ανταγωνιστή των ιδιωτικών Γυμναστηρίων με την έννοια ότι τα Γυμναστήρια, σε
σύγκριση με τα σωματεία, δεν χρησιμοποιούν δωρεάν δημόσιους χώρους και
καταβάλλουν υψηλούς άμεσους και έμμεσους φόρους. Επιπλέον δίνει την ευκαιρία
σε όσους μέχρι τώρα παρείχαν υπηρεσίες γυμναστηρίου παράνομα (υπό τη μορφή
συλλόγων και σχολών) και δεν πλήρωναν κανένα φόρο εκμεταλλευόμενοι την
ανυπαρξία ελέγχων , να δημιουργήσουν τώρα «σωματείο αθλητισμού αναψυχής και
άθλησης» και να συνεχίσουν να ανταγωνίζονται αθέμιτα τα νόμιμα γυμναστήρια.
Οι υπηρεσίες αυτές προσφέρονται ήδη από ιδιωτικά γυμναστήρια. Κατά συνέπεια, τα
σωματεία Αθλητισμού Αναψυχής και Αθλητισμού για Όλους θα αποτελέσουν αθέμιτο
ανταγωνιστή των ιδιωτικών Γυμναστηρίων με την έννοια ότι τα Γυμναστήρια, σε
σύγκριση με τα σωματεία, δεν χρησιμοποιούν δωρεάν δημόσιους χώρους και
καταβάλλουν υψηλούς άμεσους και έμμεσους φόρους. Επιπλέον δίνει την ευκαιρία
σε όσους μέχρι τώρα παρείχαν υπηρεσίες γυμναστηρίου παράνομα (υπό τη μορφή
συλλόγων και σχολών) και δεν πλήρωναν κανένα φόρο εκμεταλλευόμενοι την
ανυπαρξία ελέγχων , να δημιουργήσουν τώρα «σωματείο αθλητισμού αναψυχής και
άθλησης» και να συνεχίσουν να ανταγωνίζονται αθέμιτα τα νόμιμα γυμναστήρια
Οι υπηρεσίες αυτές προσφέρονται ήδη από ιδιωτικά γυμναστήρια. Κατά συνέπεια, τα
σωματεία Αθλητισμού Αναψυχής και Αθλητισμού για Όλους θα αποτελέσουν αθέμιτο
ανταγωνιστή των ιδιωτικών Γυμναστηρίων με την έννοια ότι τα Γυμναστήρια, σε
σύγκριση με τα σωματεία, δεν χρησιμοποιούν δωρεάν δημόσιους χώρους και
καταβάλλουν υψηλούς άμεσους και έμμεσους φόρους. Επιπλέον δίνει την ευκαιρία
σε όσους μέχρι τώρα παρείχαν υπηρεσίες γυμναστηρίου παράνομα (υπό τη μορφή
συλλόγων και σχολών) και δεν πλήρωναν κανένα φόρο εκμεταλλευόμενοι την
ανυπαρξία ελέγχων , να δημιουργήσουν τώρα «σωματείο αθλητισμού αναψυχής και
άθλησης» και να συνεχίσουν να ανταγωνίζονται αθέμιτα τα νόμιμα γυμναστήρια.
Οι υπηρεσίες αυτές προσφέρονται ήδη από ιδιωτικά γυμναστήρια. Κατά συνέπεια, τα
σωματεία Αθλητισμού Αναψυχής και Αθλητισμού για Όλους θα αποτελέσουν αθέμιτο
ανταγωνιστή των ιδιωτικών Γυμναστηρίων με την έννοια ότι τα Γυμναστήρια, σε
σύγκριση με τα σωματεία, δεν χρησιμοποιούν δωρεάν δημόσιους χώρους και
καταβάλλουν υψηλούς άμεσους και έμμεσους φόρους. Επιπλέον δίνει την ευκαιρία
σε όσους μέχρι τώρα παρείχαν υπηρεσίες γυμναστηρίου παράνομα (υπό τη μορφή
συλλόγων και σχολών) και δεν πλήρωναν κανένα φόρο εκμεταλλευόμενοι την
ανυπαρξία ελέγχων , να δημιουργήσουν τώρα «σωματείο αθλητισμού αναψυχής και
άθλησης» και να συνεχίσουν να ανταγωνίζονται αθέμιτα τα νόμιμα γυμναστήρια.
Οι υπηρεσίες αυτές προσφέρονται ήδη από ιδιωτικά γυμναστήρια. Κατά συνέπεια, τα
σωματεία Αθλητισμού Αναψυχής και Αθλητισμού για Όλους θα αποτελέσουν αθέμιτο
ανταγωνιστή των ιδιωτικών Γυμναστηρίων με την έννοια ότι τα Γυμναστήρια, σε
σύγκριση με τα σωματεία, δεν χρησιμοποιούν δωρεάν δημόσιους χώρους και
καταβάλλουν υψηλούς άμεσους και έμμεσους φόρους. Επιπλέον δίνει την ευκαιρία
σε όσους μέχρι τώρα παρείχαν υπηρεσίες γυμναστηρίου παράνομα (υπό τη μορφή
συλλόγων και σχολών) και δεν πλήρωναν κανένα φόρο εκμεταλλευόμενοι την
ανυπαρξία ελέγχων , να δημιουργήσουν τώρα «σωματείο αθλητισμού αναψυχής και
άθλησης» και να συνεχίσουν να ανταγωνίζονται αθέμιτα τα νόμιμα γυμναστήρια.
α) Άσκηση εσωτερικού χώρου-αίθουσας, όπως χορός, είδη αερόβιας άσκησης, είδη
μυϊκής ενδυνάμωσης.
ΣΧΟΛΙΟ
Οι υπηρεσίες αυτές προσφέρονται ήδη από ιδιωτικά γυμναστήρια. Κατά συνέπεια, τα σωματεία Αθλητισμού Αναψυχής και Αθλητισμού για Όλους θα αποτελέσουν αθέμιτο ανταγωνιστή των ιδιωτικών Γυμναστηρίων με την έννοια ότι τα Γυμναστήρια, σε σύγκριση με τα σωματεία, δεν χρησιμοποιούν δωρεάν δημόσιους χώρους και καταβάλλουν υψηλούς άμεσους και έμμεσους φόρους. Επιπλέον δίνει την ευκαιρία σε όσους μέχρι τώρα παρείχαν υπηρεσίες γυμναστηρίου παράνομα (υπό τη μορφή συλλόγων και σχολών) και δεν πλήρωναν κανένα φόρο εκμεταλλευόμενοι την
ανυπαρξία ελέγχων , να δημιουργήσουν τώρα «σωματείο αθλητισμού αναψυχής και
άθλησης» και να συνεχίσουν να ανταγωνίζονται αθέμιτα τα νόμιμα γυμναστήρια.
Που ειναι ο κοινωνικός ρόλος των προγραμμάτων αθλησης ? Μέσω των δήμων δίνονταν η ευκαιρία σε ειδικές κατηγορίες αθλουμένων που κάλυπταν τα προγράμματα «Άθληση για όλους». Σύμφωνα με το άρθρο δεν καλύπτονται κατηγορίες όπως Τρίτη Ηλικία, άτομα με αναπηρίες, άτομα με χρόνιες παθήσεις κλπ που πρόσφεραν οι Δήμοι ΔΩΡΕΑΝ.
Η αποκόμιση κερδών από τη συμμετοχή στην άθληση αυτών των κατηγοριών είναι τουλάχιστον δείγμα κοινωνικής αναλγησίας ιδιαίτερα σήμερα με τις υπάρχουσες δεινές οικονομικές συνθήκες.
Οι υπηρεσίες αυτές προσφέρονται ήδη από ιδιωτικά γυμναστήρια. Κατά συνέπεια, τα
σωματεία Αθλητισμού Αναψυχής και Αθλητισμού για Όλους θα αποτελέσουν αθέμιτο
ανταγωνιστή των ιδιωτικών Γυμναστηρίων με την έννοια ότι τα Γυμναστήρια, σε
σύγκριση με τα σωματεία, δεν χρησιμοποιούν δωρεάν δημόσιους χώρους και
καταβάλλουν υψηλούς άμεσους και έμμεσους φόρους. Επιπλέον δίνει την ευκαιρία
σε όσους μέχρι τώρα παρείχαν υπηρεσίες γυμναστηρίου παράνομα (υπό τη μορφή
συλλόγων και σχολών) και δεν πλήρωναν κανένα φόρο εκμεταλλευόμενοι την
ανυπαρξία ελέγχων , να δημιουργήσουν τώρα «σωματείο αθλητισμού αναψυχής και
άθλησης» και να συνεχίσουν να ανταγωνίζονται αθέμιτα τα νόμιμα γυμναστήρια.
Άλλη μία περίπτωση που υλοποιεί την παράδοση παροχής υπηρεσιών για τους πολίτες που κατ’ εξοχήν ανήκει στο κράτος, σε ιδιωτικές επιχειρήσεις με την μορφή αθλητικών σωματείων ή ακόμα και ιδιωτικών εκπαιδευτικών οργανισμών. Να αποσυρθεί άμεσα. Πώς θα αθληθεί ο κόσμος, που θα βρει να καταβάλει υψηλό χρηματικό τίμημα, τα λεφτά για να το κάνει;
Οι υπηρεσίες αυτές προσφέρονται ήδη από ιδιωτικά γυμναστήρια. Κατά συνέπεια, τα
σωματεία Αθλητισμού Αναψυχής και Αθλητισμού για Όλους θα αποτελέσουν αθέμιτο
ανταγωνιστή των ιδιωτικών Γυμναστηρίων με την έννοια ότι τα Γυμναστήρια, σε
σύγκριση με τα σωματεία, δεν χρησιμοποιούν δωρεάν δημόσιους χώρους και
καταβάλλουν υψηλούς άμεσους και έμμεσους φόρους. Επιπλέον δίνει την ευκαιρία
σε όσους μέχρι τώρα παρείχαν υπηρεσίες γυμναστηρίου παράνομα (υπό τη μορφή
συλλόγων και σχολών) και δεν πλήρωναν κανένα φόρο εκμεταλλευόμενοι την
ανυπαρξία ελέγχων , να δημιουργήσουν τώρα «σωματείο αθλητισμού αναψυχής και
άθλησης» και να συνεχίσουν να ανταγωνίζονται αθέμιτα τα νόμιμα γυμναστήρια.
Όλοι οι κλάδοι άσκησης που αναφέρονται στο άρθρο, πλην της άσκησης ορισμένων υπαίθριων δραστηριοτήτων θαλάσσης και της άσκηση υπαίθριων δραστηριοτήτων αέρα, καλύπτονται από τα προγράμματα σπουδών των ΤΕΦΑΑ είτε μέσω ειδικοτήτων είτε μέσω της διδασκαλίας σειράς μαθημάτων που καλύπτουν το γνωστικό πεδίο αυτών των κλάδων άσκησης. Κατά συνέπεια, και βάσει της πρόβλεψης στον προτεινόμενο νόμο ότι εκπαιδευτής θα υπάρχει όπου δεν διδάσκονται τα αντικείμενα σε ΣΕΦΑΑ ή ΤΕΦΑΑ θα πρέπει να γραφτεί ότι το άρθρο 20 αφορά ΜΟΝΟΝ τους κλάδους της άσκησης υπαίθριων δραστηριοτήτων θαλάσσης (θα πρέπει να οριστούν επακριβώς) και της άσκησης υπαίθριων δραστηριοτήτων αέρα.
Οι υπηρεσίες αυτές προσφέρονται ήδη από ιδιωτικά γυμναστήρια. Κατά συνέπεια, τα
σωματεία Αθλητισμού Αναψυχής και Αθλητισμού για Όλους θα αποτελέσουν αθέμιτο
ανταγωνιστή των ιδιωτικών Γυμναστηρίων με την έννοια ότι τα Γυμναστήρια, σε
σύγκριση με τα σωματεία, δεν χρησιμοποιούν δωρεάν δημόσιους χώρους και
καταβάλλουν υψηλούς άμεσους και έμμεσους φόρους. Επιπλέον δίνει την ευκαιρία
σε όσους μέχρι τώρα παρείχαν υπηρεσίες γυμναστηρίου παράνομα (υπό τη μορφή
συλλόγων και σχολών) και δεν πλήρωναν κανένα φόρο εκμεταλλευόμενοι την
ανυπαρξία ελέγχων , να δημιουργήσουν τώρα «σωματείο αθλητισμού αναψυχής και
άθλησης» και να συνεχίσουν να ανταγωνίζονται αθέμιτα τα νόμιμα γυμναστήρια.
Οι υπηρεσίες αυτές προσφέρονται ήδη από ιδιωτικά γυμναστήρια. Κατά συνέπεια, τα
σωματεία Αθλητισμού Αναψυχής και Αθλητισμού για Όλους θα αποτελέσουν αθέμιτο
ανταγωνιστή των ιδιωτικών Γυμναστηρίων με την έννοια ότι τα Γυμναστήρια, σε
σύγκριση με τα σωματεία, δεν χρησιμοποιούν δωρεάν δημόσιους χώρους και
καταβάλλουν υψηλούς άμεσους και έμμεσους φόρους. Επιπλέον δίνει την ευκαιρία
σε όσους μέχρι τώρα παρείχαν υπηρεσίες γυμναστηρίου παράνομα (υπό τη μορφή
συλλόγων και σχολών) και δεν πλήρωναν κανένα φόρο εκμεταλλευόμενοι την
ανυπαρξία ελέγχων , να δημιουργήσουν τώρα «σωματείο αθλητισμού αναψυχής και
άθλησης» και να συνεχίσουν να ανταγωνίζονται αθέμιτα τα νόμιμα γυμναστήρια
α) Άσκηση εσωτερικού χώρου-αίθουσας, όπως χορός, είδη αερόβιας άσκησης, είδη
μυϊκής ενδυνάμωσης.ΣΧΟΛΙΟ
Οι υπηρεσίες αυτές προσφέρονται ήδη από ιδιωτικά γυμναστήρια. Κατά συνέπεια, τα
σωματεία Αθλητισμού Αναψυχής και Αθλητισμού για Όλους θα αποτελέσουν αθέμιτο
ανταγωνιστή των ιδιωτικών Γυμναστηρίων με την έννοια ότι τα Γυμναστήρια, σε
σύγκριση με τα σωματεία, δεν χρησιμοποιούν δωρεάν δημόσιους χώρους και
καταβάλλουν υψηλούς άμεσους και έμμεσους φόρους. Επιπλέον δίνει την ευκαιρία
σε όσους μέχρι τώρα παρείχαν υπηρεσίες γυμναστηρίου παράνομα (υπό τη μορφή
συλλόγων και σχολών) και δεν πλήρωναν κανένα φόρο εκμεταλλευόμενοι την
ανυπαρξία ελέγχων , να δημιουργήσουν τώρα «σωματείο αθλητισμού αναψυχής και
άθλησης» και να συνεχίσουν να ανταγωνίζονται αθέμιτα τα νόμιμα γυμναστήρια.
Οι υπηρεσίες αυτές προσφέρονται ήδη από ιδιωτικά γυμναστήρια. Κατά συνέπεια, τα
σωματεία Αθλητισμού Αναψυχής και Αθλητισμού για Όλους θα αποτελέσουν αθέμιτο
ανταγωνιστή των ιδιωτικών Γυμναστηρίων με την έννοια ότι τα Γυμναστήρια, σε
σύγκριση με τα σωματεία, δεν χρησιμοποιούν δωρεάν δημόσιους χώρους και
καταβάλλουν υψηλούς άμεσους και έμμεσους φόρους. Επιπλέον δίνει την ευκαιρία
σε όσους μέχρι τώρα παρείχαν υπηρεσίες γυμναστηρίου παράνομα (υπό τη μορφή
συλλόγων και σχολών) και δεν πλήρωναν κανένα φόρο εκμεταλλευόμενοι την
ανυπαρξία ελέγχων , να δημιουργήσουν τώρα «σωματείο αθλητισμού αναψυχής και
άθλησης» και να συνεχίσουν να ανταγωνίζονται αθέμιτα τα νόμιμα γυμναστήρια.
Οι υπηρεσίες αυτές προσφέρονται ήδη από ιδιωτικά γυμναστήρια. Κατά συνέπεια, τα
σωματεία Αθλητισμού Αναψυχής και Αθλητισμού για Όλους θα αποτελέσουν αθέμιτο
ανταγωνιστή των ιδιωτικών Γυμναστηρίων με την έννοια ότι τα Γυμναστήρια, σε
σύγκριση με τα σωματεία, δεν χρησιμοποιούν δωρεάν δημόσιους χώρους και
καταβάλλουν υψηλούς άμεσους και έμμεσους φόρους. Επιπλέον δίνει την ευκαιρία
σε όσους μέχρι τώρα παρείχαν υπηρεσίες γυμναστηρίου παράνομα (υπό τη μορφή
συλλόγων και σχολών) και δεν πλήρωναν κανένα φόρο εκμεταλλευόμενοι την
ανυπαρξία ελέγχων , να δημιουργήσουν τώρα «σωματείο αθλητισμού αναψυχής και
άθλησης» και να συνεχίσουν να ανταγωνίζονται αθέμιτα τα νόμιμα γυμναστή
Οι υπηρεσίες αυτές προσφέρονται ήδη από ιδιωτικά γυμναστήρια. Κατά συνέπεια, τα
σωματεία Αθλητισμού Αναψυχής και Αθλητισμού για Όλους θα αποτελέσουν αθέμιτο
ανταγωνιστή των ιδιωτικών Γυμναστηρίων με την έννοια ότι τα Γυμναστήρια, σε
σύγκριση με τα σωματεία, δεν χρησιμοποιούν δωρεάν δημόσιους χώρους και
καταβάλλουν υψηλούς άμεσους και έμμεσους φόρους. Επιπλέον δίνει την ευκαιρία
σε όσους μέχρι τώρα παρείχαν υπηρεσίες γυμναστηρίου παράνομα (υπό τη μορφή
συλλόγων και σχολών) και δεν πλήρωναν κανένα φόρο εκμεταλλευόμενοι την
ανυπαρξία ελέγχων , να δημιουργήσουν τώρα «σωματείο αθλητισμού αναψυχής και
άθλησης» και να συνεχίσουν να ανταγωνίζονται αθέμιτα τα νόμιμα γυμναστήρια.
Οι υπηρεσίες αυτές προσφέρονται ήδη από ιδιωτικά γυμναστήρια. Κατά συνέπεια, τα
σωματεία Αθλητισμού Αναψυχής και Αθλητισμού για Όλους θα αποτελέσουν αθέμιτο
ανταγωνιστή των ιδιωτικών Γυμναστηρίων με την έννοια ότι τα Γυμναστήρια, σε
σύγκριση με τα σωματεία, δεν χρησιμοποιούν δωρεάν δημόσιους χώρους και
καταβάλλουν υψηλούς άμεσους και έμμεσους φόρους. Επιπλέον δίνει την ευκαιρία
σε όσους μέχρι τώρα παρείχαν υπηρεσίες γυμναστηρίου παράνομα (υπό τη μορφή
συλλόγων και σχολών) και δεν πλήρωναν κανένα φόρο εκμεταλλευόμενοι την
ανυπαρξία ελέγχων , να δημιουργήσουν τώρα «σωματείο αθλητισμού αναψυχής και
άθλησης» και να συνεχίσουν να ανταγωνίζονται αθέμιτα τα νόμιμα γυμναστήρια.
Κλάδοι Άσκησης, ως όρος, δεν υπάρχει σε κανένα βιβλίο αθλητικής επιστήμης. Πάραυτα, όπου αναφέρονται σε Άσκηση και όχι δραστηριότητα αναψυχής θα πρέπει να απαλειφθεί.
Οι υπηρεσίες αυτές προσφέρονται ήδη από ιδιωτικά γυμναστήρια. Κατά συνέπεια, τα
σωματεία Αθλητισμού Αναψυχής και Αθλητισμού για Όλους θα αποτελέσουν αθέμιτο
ανταγωνιστή των ιδιωτικών Γυμναστηρίων με την έννοια ότι τα Γυμναστήρια, σε
σύγκριση με τα σωματεία, δεν χρησιμοποιούν δωρεάν δημόσιους χώρους και
καταβάλλουν υψηλούς άμεσους και έμμεσους φόρους. Επιπλέον δίνει την ευκαιρία
σε όσους μέχρι τώρα παρείχαν υπηρεσίες γυμναστηρίου παράνομα (υπό τη μορφή
συλλόγων και σχολών) και δεν πλήρωναν κανένα φόρο εκμεταλλευόμενοι την
ανυπαρξία ελέγχων , να δημιουργήσουν τώρα «σωματείο αθλητισμού αναψυχής και
άθλησης» και να συνεχίσουν να ανταγωνίζονται αθέμιτα τα νόμιμα γυμναστήρια.
Ο όρος κλάδος άσκησης δεν ειναι κατανοητός.Η άσκηση, το άθλημα και η γυμναστική ειναι διαφορετικά πράγματα. Ασκηση θεωρειται το περπάτημα το οποιο όμως δεν αναγραφεται εδω. Αντίθετα ο όρος γυμναστική που υποδηλωνει την εξειδικευση της άσκησης με προπονητικό πλάνο το οποιο οργανωνει πτυχιούχος καθηγητης φυσικής αγωγής ως επαγγελματιας της φυσικής αγωγής δεν ενω θα έπρεπε στους εσωτερικούς χώρους.
Σε εμενα γινεται αντιληπτο οτι ο χορος και η αεροβια ασκηση και η μυικη ενδυναμωση μπαινουν στουςεσωτερικους χωρους παρεα οποτε οι σχολες χορου θα παρεχουν υπηρεσιες γυμναστικης? Παρανομα αυτο γινεται σημερα και λεω παρανομα γιατι οι σχολες χορου λειτουργουν στο συνολο τους χωρις αδεια ως χοροδιδασκαλία ενω η αδεια γυμναστηριου περιλαμβανει αλλα πραγματα.
Η γυμναστικη και οι υπομέρους μέθοδοι αυτης (αεροβια/αναεροβια) πρέπει να διδάσκονται μονο απο καθηγητές φυσικης αγωγής αποφοίτους τεφαα.
Αυτο πρπει επιτελους να τελειωσει και να ειναι σαφές τι κανει η σχολη χορου και τη κανει το γυμναστηριο αλλα και ποιος δουλευει μεσα στον καθεναν χωρο απο αυτούς
Κλάδοι Άσκησης, ως όρος, δεν υπάρχει σε κανένα βιβλίο αθλητικής επιστήμης. Πάραυτα, όπου αναφέρονται σε Άσκηση και όχι δραστηριότητα αναψυχής θα πρέπει να απαλειφθεί
Οι υπηρεσίες αυτές προσφέρονται ήδη από ιδιωτικά γυμναστήρια. Κατά συνέπεια, τα
σωματεία Αθλητισμού Αναψυχής και Αθλητισμού για Όλους θα αποτελέσουν αθέμιτο
ανταγωνιστή των ιδιωτικών Γυμναστηρίων με την έννοια ότι τα Γυμναστήρια, σε
σύγκριση με τα σωματεία, δεν χρησιμοποιούν δωρεάν δημόσιους χώρους και
καταβάλλουν υψηλούς άμεσους και έμμεσους φόρους. Επιπλέον δίνει την ευκαιρία
σε όσους μέχρι τώρα παρείχαν υπηρεσίες γυμναστηρίου παράνομα (υπό τη μορφή
συλλόγων και σχολών) και δεν πλήρωναν κανένα φόρο εκμεταλλευόμενοι την
ανυπαρξία ελέγχων , να δημιουργήσουν τώρα «σωματείο αθλητισμού αναψυχής και
άθλησης» και να συνεχίσουν να ανταγωνίζονται αθέμιτα τα νόμιμα γυμναστήρια.
Οι υπηρεσίες αυτές προσφέρονται ήδη από ιδιωτικά γυμναστήρια. Κατά συνέπεια, τα
σωματεία Αθλητισμού Αναψυχής και Αθλητισμού για Όλους θα αποτελέσουν αθέμιτο
ανταγωνιστή των ιδιωτικών Γυμναστηρίων με την έννοια ότι τα Γυμναστήρια, σε
σύγκριση με τα σωματεία, δεν χρησιμοποιούν δωρεάν δημόσιους χώρους και
καταβάλλουν υψηλούς άμεσους και έμμεσους φόρους. Επιπλέον δίνει την ευκαιρία
σε όσους μέχρι τώρα παρείχαν υπηρεσίες γυμναστηρίου παράνομα (υπό τη μορφή
συλλόγων και σχολών) και δεν πλήρωναν κανένα φόρο εκμεταλλευόμενοι την
ανυπαρξία ελέγχων , να δημιουργήσουν τώρα «σωματείο αθλητισμού αναψυχής και
άθλησης» και να συνεχίσουν να ανταγωνίζονται αθέμιτα τα νόμιμα γυμναστήρια.
Άλλη μία περίπτωση που υλοποιεί την παράδοση παροχής υπηρεσιών για τους πολίτες που κατ’ εξοχήν ανήκει στο κράτος, σε ιδιωτικές επιχειρήσεις με την μορφή αθλητικών σωματείων ή ακόμα και ιδιωτικών εκπαιδευτικών οργανισμών. Να αποσυρθεί άμεσα. Πώς θα αθληθεί ο κόσμος, που θα βρει να καταβάλει υψηλό χρηματικό τίμημα, τα λεφτά για να το κάνει; Επίσης οι διατάξεις αυτές εισαγάγουν υψηλό αθέμιτο ανταγωνισμό σε βάρος των ιδιωτικών γυμναστηρίων τα οποία έχουν επιχειρηματικά δοκιμασθεί έντονα λόγω της πανδημίας και τώρα, με βάση τις προτεινόμενες διατάξεις, καλούνται να ανταγωνισθούν, όσον αφορά στη προσέλευση πολιτών για αθλητισμό για όλους, συλλόγους οι οποίοι θα συλλέγουν συνδρομές χωρίς να έχουν έξοδα εγκαταστάσεων και φορολογικές υποχρεώσεις
Οι υπηρεσίες αυτές προσφέρονται ήδη από ιδιωτικά γυμναστήρια. Κατά συνέπεια, τα
σωματεία Αθλητισμού Αναψυχής και Αθλητισμού για Όλους θα αποτελέσουν αθέμιτο
ανταγωνιστή των ιδιωτικών Γυμναστηρίων με την έννοια ότι τα Γυμναστήρια, σε
σύγκριση με τα σωματεία, δεν χρησιμοποιούν δωρεάν δημόσιους χώρους και
καταβάλλουν υψηλούς άμεσους και έμμεσους φόρους. Επιπλέον δίνει την ευκαιρία
σε όσους μέχρι τώρα παρείχαν υπηρεσίες γυμναστηρίου παράνομα (υπό τη μορφή
συλλόγων και σχολών) και δεν πλήρωναν κανένα φόρο εκμεταλλευόμενοι την
ανυπαρξία ελέγχων , να δημιουργήσουν τώρα «σωματείο αθλητισμού αναψυχής και
άθλησης» και να συνεχίσουν να ανταγωνίζονται αθέμιτα τα νόμιμα γυμναστήρια
Οι υπηρεσίες αυτές προσφέρονται ήδη από ιδιωτικά γυμναστήρια. Κατά συνέπεια, τα
σωματεία Αθλητισμού Αναψυχής και Αθλητισμού για Όλους θα αποτελέσουν αθέμιτο
ανταγωνιστή των ιδιωτικών Γυμναστηρίων με την έννοια ότι τα Γυμναστήρια, σε
σύγκριση με τα σωματεία, δεν χρησιμοποιούν δωρεάν δημόσιους χώρους και
καταβάλλουν υψηλούς άμεσους και έμμεσους φόρους. Επιπλέον δίνει την ευκαιρία
σε όσους μέχρι τώρα παρείχαν υπηρεσίες γυμναστηρίου παράνομα (υπό τη μορφή
συλλόγων και σχολών) και δεν πλήρωναν κανένα φόρο εκμεταλλευόμενοι την
ανυπαρξία ελέγχων , να δημιουργήσουν τώρα «σωματείο αθλητισμού αναψυχής και
άθλησης» και να συνεχίσουν να ανταγωνίζονται αθέμιτα τα νόμιμα γυμναστήρια.
Οι υπηρεσίες αυτές προσφέρονται ήδη από ιδιωτικά γυμναστήρια. Κατά συνέπεια, τα
σωματεία Αθλητισμού Αναψυχής και Αθλητισμού για Όλους θα αποτελέσουν αθέμιτο
ανταγωνιστή των ιδιωτικών Γυμναστηρίων με την έννοια ότι τα Γυμναστήρια, σε
σύγκριση με τα σωματεία, δεν χρησιμοποιούν δωρεάν δημόσιους χώρους και
καταβάλλουν υψηλούς άμεσους και έμμεσους φόρους. Επιπλέον δίνει την ευκαιρία
σε όσους μέχρι τώρα παρείχαν υπηρεσίες γυμναστηρίου παράνομα (υπό τη μορφή
συλλόγων και σχολών) και δεν πλήρωναν κανένα φόρο εκμεταλλευόμενοι την
ανυπαρξία ελέγχων , να δημιουργήσουν τώρα «σωματείο αθλητισμού αναψυχής και
άθλησης» και να συνεχίσουν να ανταγωνίζονται αθέμιτα τα νόμιμα γυμναστήρια.
Οι υπηρεσίες αυτές προσφέρονται ήδη από ιδιωτικά γυμναστήρια. Κατά συνέπεια, τα
σωματεία Αθλητισμού Αναψυχής και Αθλητισμού για Όλους θα αποτελέσουν αθέμιτο
ανταγωνιστή των ιδιωτικών Γυμναστηρίων με την έννοια ότι τα Γυμναστήρια, σε
σύγκριση με τα σωματεία, δεν χρησιμοποιούν δωρεάν δημόσιους χώρους και
καταβάλλουν υψηλούς άμεσους και έμμεσους φόρους. Επιπλέον δίνει την ευκαιρία
σε όσους μέχρι τώρα παρείχαν υπηρεσίες γυμναστηρίου παράνομα (υπό τη μορφή
συλλόγων και σχολών) και δεν πλήρωναν κανένα φόρο εκμεταλλευόμενοι την
ανυπαρξία ελέγχων , να δημιουργήσουν τώρα «σωματείο αθλητισμού αναψυχής και
άθλησης» και να συνεχίσουν να ανταγωνίζονται αθέμιτα τα νόμιμα γυμναστήρια.
Οι υπηρεσίες αυτές προσφέρονται ήδη από ιδιωτικά γυμναστήρια. Κατά συνέπεια, τα
σωματεία Αθλητισμού Αναψυχής και Αθλητισμού για Όλους θα αποτελέσουν αθέμιτο
ανταγωνιστή των ιδιωτικών Γυμναστηρίων με την έννοια ότι τα Γυμναστήρια, σε
σύγκριση με τα σωματεία, δεν χρησιμοποιούν δωρεάν δημόσιους χώρους και
καταβάλλουν υψηλούς άμεσους και έμμεσους φόρους. Επιπλέον δίνει την ευκαιρία
σε όσους μέχρι τώρα παρείχαν υπηρεσίες γυμναστηρίου παράνομα (υπό τη μορφή
συλλόγων και σχολών) και δεν πλήρωναν κανένα φόρο εκμεταλλευόμενοι την
ανυπαρξία ελέγχων , να δημιουργήσουν τώρα «σωματείο αθλητισμού αναψυχής και
άθλησης» και να συνεχίσουν να ανταγωνίζονται αθέμιτα τα νόμιμα γυμναστήρια.
Οι υπηρεσίες αυτές προσφέρονται ήδη από ιδιωτικά γυμναστήρια. Κατά συνέπεια, τα
σωματεία Αθλητισμού Αναψυχής και Αθλητισμού για Όλους θα αποτελέσουν αθέμιτο
ανταγωνιστή των ιδιωτικών Γυμναστηρίων με την έννοια ότι τα Γυμναστήρια, σε
σύγκριση με τα σωματεία, δεν χρησιμοποιούν δωρεάν δημόσιους χώρους και
καταβάλλουν υψηλούς άμεσους και έμμεσους φόρους. Επιπλέον δίνει την ευκαιρία
σε όσους μέχρι τώρα παρείχαν υπηρεσίες γυμναστηρίου παράνομα (υπό τη μορφή
συλλόγων και σχολών) και δεν πλήρωναν κανένα φόρο εκμεταλλευόμενοι την
ανυπαρξία ελέγχων , να δημιουργήσουν τώρα «σωματείο αθλητισμού αναψυχής και
άθλησης» και να συνεχίσουν να ανταγωνίζονται αθέμιτα τα νόμιμα γυμναστήρια.
Άσκηση εσωτερικού χώρου-αίθουσας, όπως χορός, είδη αερόβιας άσκησης, είδη
μυϊκής ενδυνάμωσης.ΣΧΟΛΙΟ
Οι υπηρεσίες αυτές προσφέρονται ήδη από ιδιωτικά γυμναστήρια. Κατά συνέπεια, τα
σωματεία Αθλητισμού Αναψυχής και Αθλητισμού για Όλους θα αποτελέσουν αθέμιτο
ανταγωνιστή των ιδιωτικών Γυμναστηρίων με την έννοια ότι τα Γυμναστήρια, σε
σύγκριση με τα σωματεία, δεν χρησιμοποιούν δωρεάν δημόσιους χώρους και
καταβάλλουν υψηλούς άμεσους και έμμεσους φόρους. Επιπλέον δίνει την ευκαιρία
σε όσους μέχρι τώρα παρείχαν υπηρεσίες γυμναστηρίου παράνομα (υπό τη μορφή
συλλόγων και σχολών) και δεν πλήρωναν κανένα φόρο εκμεταλλευόμενοι την
ανυπαρξία ελέγχων , να δημιουργήσουν τώρα «σωματείο αθλητισμού αναψυχής και
άθλησης» και να συνεχίσουν να ανταγωνίζονται αθέμιτα τα νόμιμα γυμναστήρια.
που ειναι ο κοινωνικός ρόλος των προγραμμάτων αθλησης ? Μέσω των δημων δίνονταν η ευκαιρία σε ειδικές κατηγορίες αθλουμένων που κάλυπταν τα προγράμματα «Άθληση για όλους». Σύμφωνα με το άρθρο δεν καλύπτονται κατηγορίες όπως Τρίτη Ηλικία, άτομα με αναπηρίες, άτομα με χρόνιες παθήσεις κλπ που πρόσφεραν οι Δήμοι ΔΩΡΕΑΝ.
Η αποκόμιση κερδών από τη συμμετοχή στην άθληση αυτών των κατηγοριών είναι τουλάχιστον δείγμα κοινωνικής αναλγησίας ιδιαίτερα σήμερα με τις υπάρχουσες δεινές οικονομικές συνθήκες.
Οι υπηρεσίες αυτές προσφέρονται ήδη από ιδιωτικά γυμναστήρια. Κατά συνέπεια, τα
σωματεία Αθλητισμού Αναψυχής και Αθλητισμού για Όλους θα αποτελέσουν αθέμιτο
ανταγωνιστή των ιδιωτικών Γυμναστηρίων με την έννοια ότι τα Γυμναστήρια, σε
σύγκριση με τα σωματεία, δεν χρησιμοποιούν δωρεάν δημόσιους χώρους και
καταβάλλουν υψηλούς άμεσους και έμμεσους φόρους. Επιπλέον δίνει την ευκαιρία
σε όσους μέχρι τώρα παρείχαν υπηρεσίες γυμναστηρίου παράνομα (υπό τη μορφή
συλλόγων και σχολών) και δεν πλήρωναν κανένα φόρο εκμεταλλευόμενοι την
ανυπαρξία ελέγχων , να δημιουργήσουν τώρα «σωματείο αθλητισμού αναψυχής και
άθλησης» και να συνεχίσουν να ανταγωνίζονται αθέμιτα τα νόμιμα γυμναστήρια.
Οι υπηρεσίες αυτές προσφέρονται ήδη από ιδιωτικά γυμναστήρια. Κατά συνέπεια, τα σωματεία Αθλητισμού Αναψυχής και Αθλητισμού για Όλους θα αποτελέσουν αθέμιτο ανταγωνιστή των ιδιωτικών Γυμναστηρίων με την έννοια ότι τα Γυμναστήρια, σε σύγκριση με τα σωματεία, δεν χρησιμοποιούν δωρεάν δημόσιους χώρους και καταβάλλουν υψηλούς άμεσους και έμμεσους φόρους. Επιπλέον δίνει την ευκαιρία σε όσους μέχρι τώρα παρείχαν υπηρεσίες γυμναστηρίου παράνομα (υπό τη μορφή συλλόγων και σχολών) και δεν πλήρωναν κανένα φόρο εκμεταλλευόμενοι την ανυπαρξία ελέγχων , να δημιουργήσουν τώρα «σωματείο αθλητισμού αναψυχής και άθλησης» και να συνεχίσουν να ανταγωνίζονται αθέμιτα τα νόμιμα γυμναστήρια.
Κλάδοι Άσκησης, ως όρος, δεν υπάρχει σε κανένα βιβλίο αθλητικής επιστήμης.
Πάραυτα,όπου αναφέρονται σε Άσκηση και όχι δραστηριότητα αναψυχής,θα πρέπει να απαλειφθεί.
Άσκηση εσωτερικού χώρου-αίθουσας, όπως χορός, είδη αερόβιας άσκησης, είδη μυϊκής ενδυνάμωσης,
Αν αυτός θα είναι ο ρόλος των σωματείων αναψυχής , τα ιδιωτικά γυμναστήρια σε τι θα δραστηριοποιούνται πλέον, μεγάλο ερώτημα ……
Από τον αθέμητο ανταγωνισμό που θα δημιουργηθεί θα κλείσουν όλα τα γυμναστήρια . Ο αθέμητος αυτός ανταγωνισμός που οφείλεται στην διαφορετική φορολογική κλίμακα σωματεία 0% γυμναστήρια 24% ΦΠΑ θα διαλύσει τα ιδιωτικά γυμναστήρια .Η Λύση , η φορολόγηση εξισωμένη ισότιμα, η κατάργηση του νόμου
Δεν υπάρχει καμία αναφορά στις ειδικές κατηγορίες αθλουμένων που κάλυπταν τα προγράμματα «Άθληση για όλους». Σύμφωνα με το άρθρο δεν καλύπτονται κατηγορίες όπως Τρίτη Ηλικία, άτομα με ειδικές ανάγκες, άτομα με χρόνιες παθήσεις κλπ που πρόσφεραν οι Δήμοι ΔΩΡΕΑΝ.
Η αποκόμιση κερδών από τη συμμετοχή στην άθληση αυτών των κατηγοριών είναι τουλάχιστον δείγμα κοινωνικής αναλγησίας.
α) Άσκηση εσωτερικού χώρου-αίθουσας, όπως χορός, είδη αερόβιας άσκησης, είδη
μυϊκής ενδυνάμωσης.
ΣΧΟΛΙΟ
Οι υπηρεσίες αυτές προσφέρονται ήδη από ιδιωτικά γυμναστήρια. Κατά συνέπεια, τα σωματεία Αθλητισμού Αναψυχής και Αθλητισμού για Όλους θα αποτελέσουν αθέμιτο ανταγωνιστή των ιδιωτικών Γυμναστηρίων με την έννοια ότι τα Γυμναστήρια, σε σύγκριση με τα σωματεία, δεν χρησιμοποιούν δωρεάν δημόσιους χώρους και καταβάλλουν υψηλούς άμεσους και έμμεσους φόρους. Επιπλέον δίνει την ευκαιρία σε όσους μέχρι τώρα παρείχαν υπηρεσίες γυμναστηρίου παράνομα (υπό τη μορφή συλλόγων και σχολών) και δεν πλήρωναν κανένα φόρο εκμεταλλευόμενοι την
ανυπαρξία ελέγχων , να δημιουργήσουν τώρα «σωματείο αθλητισμού αναψυχής και
άθλησης» και να συνεχίσουν να ανταγωνίζονται αθέμιτα τα νόμιμα γυμναστήρια.
Παρ.1 α.
Ακριβώς τα ίδια είδη άσκησης παρέχουν και τα ιδιωτικά γυμναστήρια, εδώ όμως με αυτό το σχέδιο νόμου τα σωματεία θα το κάνουν χωρίς εξειδικευμένο προσωπικό (τεράστιος κίνδυνος για τους ασκούμενους)και χωρίς να αποδίδουν ΦΠΑ και φορολογία, Αθέμιτος ανταγωνισμός. Να αποσυρθεί η παρ.1 α
α) Άσκηση εσωτερικού χώρου-αίθουσας, όπως χορός, είδη αερόβιας άσκησης, είδη
μυϊκής ενδυνάμωσης.
ΣΧΟΛΙΟ
Οι υπηρεσίες αυτές προσφέρονται ήδη από ιδιωτικά γυμναστήρια. Κατά συνέπεια, τα
σωματεία Αθλητισμού Αναψυχής και Αθλητισμού για Όλους θα αποτελέσουν αθέμιτο
ανταγωνιστή των ιδιωτικών Γυμναστηρίων με την έννοια ότι τα Γυμναστήρια, σε
σύγκριση με τα σωματεία, δεν χρησιμοποιούν δωρεάν δημόσιους χώρους και
καταβάλλουν υψηλούς άμεσους και έμμεσους φόρους. Επιπλέον δίνει την ευκαιρία
σε όσους μέχρι τώρα παρείχαν υπηρεσίες γυμναστηρίου παράνομα (υπό τη μορφή
συλλόγων και σχολών) και δεν πλήρωναν κανένα φόρο εκμεταλλευόμενοι την
ανυπαρξία ελέγχων , να δημιουργήσουν τώρα «σωματείο αθλητισμού αναψυχής και
άθλησης» και να συνεχίσουν να ανταγωνίζονται αθέμιτα τα νόμιμα γυμναστήρια.
Οι κλάδοι άσκησης αναφέρονται μόνο στο γενικό πληθυσμό. Δε λαμβάνονται υπόψιν καθόλου τα άτομα με ειδικές ανάγκες, οι νεφροπαθείς, οι καρδιοπαθείς, χρόνιες παθήσεις, φυλακισμένοι.. Τα προγράμματα πρέπει να αναφέρονται σε όλους και ιδιαίτερα στις ευπαθείς ομάδες.
Πού είναι οι ειδικές ομάδες πληθυσμού; Έως τώρα υπήρχαν τα ειδικά προγράμματα, όπως π.χ. Άσκηση ατόμων με αναπηρίες, Άσκηση ατόμων με χρόνιες παθήσεις, Άσκηση ευαίσθητων κοινωνικών ομάδων, Άσκηση στις φυλακές, Άσκηση στα κέντρα ψυχικής υγείας. Πού είναι οι «στοχευμένες δράσεις, όπως για παράδειγμα σε συγκεκριμένες πληθυσμιακές ομάδες», όπως αναφέρει ο υφυπουργός;