Δεν εμπίπτουν στις διατάξεις του νόμου 2168/1993, όπως ισύει, τα αγωνιστικά τόξα που κατέχονται ή και χρησιμοποιούνται από αθλητές τοξοβολίας, κατόχους δελτίου αθλητικής ιδιότητας νομίμως εκδοθέν από την οικεία αθλητική Ομοσπονδία, κατά την προετοιμασία και τη συμμετοχή τους σε επίσημους αγώνες τοξοβολίας στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό.
Με απόφαση των αρμοδίων κατά περίπτωση Υπουργών καθορίζονται οι όροι, οι προϋποθέσεις, η διαδικασία χορήγησης αδειών κατοχής αγωνιστικού τόξου, οι υποχρεώσεις των αθλητικών σωματείων και των κατόχων αγωνιστικού τόξου, οι διαδικασίες εισαγωγής – εξαγωγής αθλητικών τόξων από αθλητικές αποστολές του εξωτερικού για τη συμμετοχή τους σε επίσημους αθλητικούς αγώνες καθώς και κάθε άλλο συναφές ζήτημα ή αναγκαία λεπτομέρεια.
Αρχική Κώδικαs Αντιντόπινγκ του Παγκόσμιου Οργανισμού ΑντιντόπινγκΆρθρο 43: ΤΟΞΟΒΟΛΙΑ – Αποχαρακτηρισμός αθλητικού τόξου ως όπλου :
Άρθρο 43: ΤΟΞΟΒΟΛΙΑ – Αποχαρακτηρισμός αθλητικού τόξου ως όπλου :
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 01: Εφαρμογή των κανόνων Αντιντόπινγκ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 02: ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ ΚΑΝΟΝΩΝ ΑΝΤΙΝΤΟΠΙΝΓΚΆρθρο 02: ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ ΚΑΝΟΝΩΝ ΑΝΤΙΝΤΟΠΙΝΓΚ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 03: ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΝΤΟΠΙΝΓΚΆρθρο 03: ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΝΤΟΠΙΝΓΚ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 04: Ο ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΩΝ ΟΥΣΙΩΝΆρθρο 04: Ο ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΩΝ ΟΥΣΙΩΝ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 05: ΕΛΕΓΧΟΙ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΕΣΆρθρο 05: ΕΛΕΓΧΟΙ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΕΣ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 06: ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΕΙΓΜΑΤΩΝΆρθρο 06: ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΕΙΓΜΑΤΩΝ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 07: ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝΆρθρο 07: ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 08: ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΗΣ ΔΙΚΗΣ – ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ – ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΑΚΡΟΑΣΗΣΆρθρο 08: ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΗΣ ΔΙΚΗΣ – ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ – ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΑΚΡΟΑΣΗΣ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 09: ΑΥΤΟΔΙΚΑΙΑ ΑΚΥΡΩΣΗ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ ΣΕ ΑΤΟΜΙΚΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑΆρθρο 09: ΑΥΤΟΔΙΚΑΙΑ ΑΚΥΡΩΣΗ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ ΣΕ ΑΤΟΜΙΚΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 10: ΚΥΡΩΣΕΙΣ ΣΕ ΑΘΛΗΤΕΣ ΑΤΟΜΙΚΩΝ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝΆρθρο 10: ΚΥΡΩΣΕΙΣ ΣΕ ΑΘΛΗΤΕΣ ΑΤΟΜΙΚΩΝ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 11: ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΣΕ ΟΜΑΔΕΣΆρθρο 11: ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΣΕ ΟΜΑΔΕΣ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 12: ΚΥΡΩΣΕΙΣ ΚΑΤΑ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΩΝΆρθρο 12: ΚΥΡΩΣΕΙΣ ΚΑΤΑ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΩΝ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 13: ΕΦΕΣΕΙΣΆρθρο 13: ΕΦΕΣΕΙΣ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 14: ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΝΑΦΟΡΩΝ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 15: ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝΆρθρο 15: ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 16: ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΩΝ ΚΑΝΟΝΩΝ ΤΟΥ ΑΝΤΙ-ΝΤΟΠΙΝΓΚ ΤΟΥ ΕΣΚΑΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΘΝΙΚΕΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΕΣ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΟΥΣ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 17: ΠΑΡΑΓΡΑΦΗΆρθρο 17: ΠΑΡΑΓΡΑΦΗ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 18: ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΟΥ ΕΣΚΑΝ ΣΤΟ WADA.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 19: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΆρθρο 19: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 20: ΠΡΟΣΘΕΤΟΙ ΡΟΛΟΙ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΕΣ ΑΘΛΗΤΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝΆρθρο 20: ΠΡΟΣΘΕΤΟΙ ΡΟΛΟΙ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΕΣ ΑΘΛΗΤΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 21: ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑΆρθρο 21: ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 22: ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ – ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΝΟΝΩΝ ΑΝΤΙΝΤΟΠΙΝΓΚΆρθρο 22: ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ – ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΝΟΝΩΝ ΑΝΤΙΝΤΟΠΙΝΓΚ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 23: Άρση προνομίων σε αθλητές που καταδικάσθηκαν για παράβαση ΝτόπινγκΆρθρο 23: Άρση προνομίων σε αθλητές που καταδικάσθηκαν για παράβαση Ντόπινγκ
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 24:
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 25: Δημιουργία μητρώου φορέων ΓΓΑ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 26: Επέκταση θητείας μελών ΔΣ επαγγελματικών ΕνώσεωνΆρθρο 26: Επέκταση θητείας μελών ΔΣ επαγγελματικών Ενώσεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 27: Αυτόνομη πρόσβαση, παραμονή και αποχώρηση ατόμων με κινητικά προβλήματα σε αθλητικές εγκαταστάσειςΆρθρο 27: Αυτόνομη πρόσβαση, παραμονή και αποχώρηση ατόμων με κινητικά προβλήματα σε αθλητικές εγκαταστάσεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 28: Αλλαγή σύνθεσης μελών Επιτροπής Διοίκησης Καυτανζογλείου Εθνικού ΣταδίουΆρθρο 28: Αλλαγή σύνθεσης μελών Επιτροπής Διοίκησης Καυτανζογλείου Εθνικού Σταδίου
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 29: Σύνθεση ΔΕΑΒ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 30: Εισαγωγή διακριθέντων αθλητών ανεξαρτήτως της συμμετοχής αλλοδαπών στους αγώνες.
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 31: Κατάργηση Εθνικού Συμβουλίου Αθλητικού Σχεδιασμού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 32: Επιτροπή Διεθνών Αθλητικών ΣχέσεωνΆρθρο 32: Επιτροπή Διεθνών Αθλητικών Σχέσεων
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 33: Άδειες αθλητών Παραολυμπιακών Αγώνων, Ολυμπιακών Αγώνων Κωφών και Σκακιστικής Ολυμπιάδας
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 34: Οικονομική Επιβράβευση συνοδών αθλητών με αναπηρία
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 35: Περιορισμός εξαιρέσεων πρόσληψης προσωπικού Ομοσπονδιών από ΑΣΕΠ.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 36: Παραχώρηση χώρων από ΓΓΑ σε εποπτευόμενους φορείςΆρθρο 36: Παραχώρηση χώρων από ΓΓΑ σε εποπτευόμενους φορείς
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 37: Έγκριση πρακτικών ΔΣ ΦΙΛΙΠΠΟΥ ΕΝΩΣΗΣΆρθρο 37: Έγκριση πρακτικών ΔΣ ΦΙΛΙΠΠΟΥ ΕΝΩΣΗΣ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 38: Καταβολή δαπανών για υπηρεσιακές ανάγκεςΆρθρο 38: Καταβολή δαπανών για υπηρεσιακές ανάγκες
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 39: Αμοιβές προπονητών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 40: Ακαταδίωκτο μελών Ελεγκτικού Συμβουλίου – ΕΕΑ – ΕΣΚΑΝ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 41:
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 42: ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΓΓΑ
- 268 ΣχόλιαΆρθρο 43: ΤΟΞΟΒΟΛΙΑ – Αποχαρακτηρισμός αθλητικού τόξου ως όπλου :
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 44: Τροποποίηση του αρθ. 1 του ν.4326/2015Άρθρο 44: Τροποποίηση του αρθ. 1 του ν.4326/2015
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 45:Τροποποίηση του άρθρου 2 του ν.4326/2015Άρθρο 45:Τροποποίηση του άρθρου 2 του ν.4326/2015
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 46: ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ άρθρου 17 του νόμου 4326/2015.Άρθρο 46: ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ άρθρου 17 του νόμου 4326/2015.
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 47:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 48:Άρθρο 48:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 49:Άρθρο 49:
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 50:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 51:Άρθρο 51:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 52:Άρθρο 52:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 53:Άρθρο 53:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 54:Άρθρο 54:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 55:Άρθρο 55:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 56:Άρθρο 56:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 57:Άρθρο 57:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 58: ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΆΡΘΡΟΥ 46 του Π.Δ. 104/2014Άρθρο 58: ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΆΡΘΡΟΥ 46 του Π.Δ. 104/2014
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 59:Άρθρο 59:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 60: ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΑΡΘΡΟΥ 47Α ΣΤΟ ΠΔ 104/2014Άρθρο 60: ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΑΡΘΡΟΥ 47Α ΣΤΟ ΠΔ 104/2014
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 61: : Τροποποίηση του άρθρου 55 του ΠΔ104/2014 «Οργανισμός Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού» (Α΄171) όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 2 του άρθρου 9 του Ν.4326/2015 (Α΄49)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 62:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 63:Άρθρο 63:
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 64:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 65:Άρθρο 65:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 66:Άρθρο 66:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 67:Άρθρο 67:
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 68: ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΆΡΘΡΟΥ 61 Α ΣΤΟ Π.Δ. 104/2014
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 69: ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΆΡΘΡΟΥ 62 Α ΣΤΟ Π.Δ. 104/2014Άρθρο 69: ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΆΡΘΡΟΥ 62 Α ΣΤΟ Π.Δ. 104/2014
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 70:
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 71:
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 72:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 73:Άρθρο 73:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 74:Άρθρο 74:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 75:Άρθρο 75:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 76: Παράταση της προθεσμίας της παρ.7 του άρθρου 13 του Ν. 109/2013.Άρθρο 76: Παράταση της προθεσμίας της παρ.7 του άρθρου 13 του Ν. 109/2013.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 77:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 78:Άρθρο 78:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 79:Άρθρο 79:
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
29 Ιανουαρίου 2016, 10:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
3 Φεβρουαρίου 2016, 14:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
268 Σχόλια 341 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 7732 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Σχέδιο Νόμου «ΚΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΑΚΡΟΠΟΛ»
- Δημιουργική Ελλάδα: ενίσχυση του κινηματογραφικού, οπτικοακουστικού και δημιουργικού τομέα ίδρυση φορέα για το βιβλίο και λοιπές διατάξεις σύγχρονου πολιτισμού
- Μέτρα για τη διαφύλαξη και την ανάδειξη της άυλης πολιτιστικής κληρονομιάς, την προστασία και ενίσχυση του ελληνόφωνου τραγουδιού και της ορχηστρικής μουσικής απόδοσης του ελληνόφωνου τραγουδιού
- Σχέδιο νόμου: "Διατάξεις για τη θωράκιση του θεσμικού πλαισίου του αθλητισμού και τον εξορθολογισμό της αθλητικής νομοθεσίας"
- Εκσυγχρονισμός της μουσειακής πολιτικής και ζητημάτων διαχείρισης της πολιτιστικής κληρονομιάς
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/789 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 17ης Απριλίου 2019
- Αθλητικός Εθελοντισμός,Αθλητισμός Αναψυχής και Άθληση για Όλους,Πνευματικός Αθλητισμός,Ηλεκτρονικός Αθλητισμός (e-sports),Εργασιακός Αθλητισμός και λοιπές τροποποιήσεις της αθλητικής νομοθεσίας
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου για τον αθλητισμό
- Οργανισμός Ανάπτυξης και Διαχείρισης Πολιτιστικών Πόρων (Ο.Δ.Α.Π.),«Μουσείο-Ελαιοτριβείο Βρανά» στο Δήμο Λέσβου και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού
- Θεσμικό πλαίσιο αρχαιρεσιών αθλητικών φορέων,διακρίσεις συνοδών αθλητών ΑμεΑ,Εθνική Πλατφόρμα Αθλητικής Ακεραιότητας,Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή,Ελληνική Παραολυμπιακή Επιτροπή και άλλες διατάξεις
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2017/1564
- Κύρωση της Σύμβασης Magglingen/Macolin σχετικά με τη χειραγώγηση των αθλητικών αγώνων, επείγοντα μέτρα για την αντιμετώπιση της βίας στον αθλητισμό και άλλες διατάξεις
- Περιφερειακή Πολιτική Σύγχρονου Πολιτισμού
- ΙΔΡΥΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΑΚΡΟΠΟΛ
- Ίδρυση Οργανισμού Βιβλίου και Πολιτισμού
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2017/1564 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 13ης Σεπτεμβρίου 2017
- Εξυγίανση του Ταμείου Αλληλοβοήθειας Υπαλλήλων Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού και άλλες διατάξεις
- Μητροπολιτικός Οργανισμός Μουσείων Εικαστικών Τεχνών Θεσσαλονίκης
- ΠΟΙΝΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΑΓΑΘΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΝΟΠΛΗΣ ΣΥΡΡΑΞΗΣ
- Περί ερασιτεχνικού και επαγγελματικού αθλητισμού
- Αθλητικός νόμος
- Νόμος για τη συλλογική διαχείριση δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας
- Αρχείο Διαφύλαξης Κινηματογραφικής Κληρονομιάς
- Ιδρυση και λειτουργία Ανώτερων Σχολών Κινηματογραφίας –Τηλεόρασης
- Αδεια Παράστασης
- Πνευματικη ιδιοκτησία
- Επιτροπή επαγγελματικού αθλητισμού – Προπονητές και εκπαιδευτές – Ιδιωτικά γυμναστήρια και ιδιωτικές σχολές εκμάθησης αθλημάτων και άλλες διατάξεις
- Κώδικαs Αντιντόπινγκ του Παγκόσμιου Οργανισμού Αντιντόπινγκ
- Επιστροφή Πολιτιστικών αγαθών
Kατάργηση της δεύτερης παραγράφου του άρθρου 43, την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 και την αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 με την αποφ. της γ.γ.α. 5880 12/3/2012.
Αν παμε στη λογικη της «νομιμοποιησης»του αθλητικου υλικου και εξοπλισμου,βλεπω τους αθλητες του καγιακ,της ιστιοπλοιας,του κανο,να πηγαινουνε να δηλωσουνε τα σκαφη τους στην Αστυνομια σαν υποψηφιοι λαθραλιεις ,τους πυγμαχους να δηλωνουνε τα γαντια τους κ.λ.π.
Και να μη πουμε για τα αθλητικα εσωρουχα!!!!
Διαφωνώ με την κατάργηση ενός ολυμπιακού αθλήματος όπως είναι η τοξοβολία γιατί για κάποιους ανίδεους είναι ΌΠΛΟ,που αντί να βοηθούν στην διάδοση του κάνουν τα πάντα για το αντίθετο.
Εάν είναι έτσι τότε να καταργηθούν και τα μαχαίρια της κουζίνας γιατί και αυτά με την σειρά τους όπλα είναι και αυτά για τον λόγο που κάποιοι ανεγκέφαλοι τα χρησιμοποιούν για να αφαιρούν ΖΩΈΣ.
Θα έπρεπε να γνωρίζουν οπότε τα στοιχειώδη,ότι δεν σκοτώνουν τα αντικείμενα αλλά ο ΆΝΘΡΩΠΟΣ.
Να γίνει διαγραφή της δεύτερης παραγράφου του άρθρου 43, την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 (χαρακτηρισμός όπλων ως σκοπευτικών, όροι προϋποθέσεις άδειας κατοχής κλπ) και την αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 (όροι προϋποθέσεις και άδεια λειτουργίας σκοπευτηρίων) με την απόφαση Γ.Γ.Α. 5880 12/3/12 (‘Έγκριση προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας).
Στην πρώτη παράγραφο εισάγεται, επιτέλους, αυτό το οποίο ισχύει σε όλες τις χώρες του κόσμου, ο αποχαρακτηρισμός του αθλητικού εξοπλισμού τοξοβολίας ως όπλο.
Στην δεύτερη παράγραφο όμως αναιρείται ζητώντας πάλι από τους αθλητές άδεια κατοχής τόξου.
Ζητώ την διαγραφή της δεύτερης παραγράφου του
άρθρου 43, την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 (χαρακτηρισμός όπλων ως
σκοπευτικών, όροι προϋποθέσεις άδειας κατοχής κλπ) και την
αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 (όροι προϋποθέσεις και άδεια
λειτουργίας σκοπευτηρίων) με την απόφαση Γ.Γ.Α. 5880 12/3/12 (‘Έγκριση
Προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας) .
Αναλύθηκε διεξοδικά με παραδείγματα και επιχειρήματα γιατί ένα αθλητικό τόξο δεν μπορεί να θεωρείτε όπλο.
Συμφωνώ με την τοποθέτηση της Ομοσπονδίας και ως εκ τούτου ζητώ τη διαγραφή της δεύτερης παραγράφου του άρθρου 43, την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 (χαρακτηρισμός όπλων ως σκοπευτικών, όροι προϋποθέσεις άδειας κατοχής κλπ) και την αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 (όροι προϋποθέσεις και άδεια λειτουργίας σκοπευτηρίων) με την απόφαση Γ.Γ.Α. 5880 12/3/12 (‘Έγκριση Προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας).
Ζητώ τη διαγραφή της δεύτερης παραγράφου του
άρθρου 43, την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 (χαρακτηρισμός όπλων ως
σκοπευτικών, όροι προϋποθέσεις άδειας κατοχής κλπ) και την
αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 (όροι προϋποθέσεις και άδεια
λειτουργίας σκοπευτηρίων) με την απόφαση Γ.Γ.Α. 5880 12/3/12 (‘Έγκριση
Προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας).
Παρακαλώ τους αρμοδίους για την διαγραφή της δεύτερης παραγράφου του άρθρου 43 την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 και αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 με την απόφαση Γ.Γ.Α. 5880 12/3/12 και ανάλογες ενέργειες με γνώμονα την ανάπτυξη της αθλητικής τοξοβολίας στην Ελλάδα.
Καταλαβαίνω τις διεκδικήσεις εκ μέρους των αθλητών τοξοβολίας. Όμως, ο αποχαρακτηρισμός του τόξου ως όπλο δεν σημαίνει ότι παύει να είναι όπλο. Αντιλαμβάνομαι, επίσης, ότι δεν είναι στις πρώτες προτιμήσεις ανθρώπων με παραβατική συμπεριφορά. Θεωρώ πως η λύση βρίσκεται κάπου στη μέση. Να υπάρχει ένας στοιχειώδης έλεγχος για το ποιος μπορεί να αποκτήσει τόξο με αθλητικό σκοπό και ποιος όχι. Δεν είμαι αρμόδια να ορίσω τα κριτήρια αλλά σίγουρα δεν θα ένοιωθα άνετα να βλέπω στον δρόμο τον οποιοδήποτε που δεν έχει σχέση με το άθλημα με τόξο και βέλη στα χέρια. Στα δικά μου μάτια ο αποχαρακτηρισμός ενός αντικειμένου ως όπλου σημαίνει ότι οποιοσδήποτε μπορεί να το έχει στην κατοχή του χωρίς καμία κύρωση και έλεγχο, όπως μία σφύρα, το οποίο είναι εργαλείο αθλήματος αλλά όχι όπλο. Σίγουρα σε χέρια ανθρώπου που έχει ως σκοπό την σωματική βλάβη οποιοδήποτε αντικείμενο μπορεί να αποτελέσει το μέσο για τη βλάβη αυτή, το τόξο όμως είτε είναι αποχαρακτηρισμένο είτε όχι, αποτελεί όπλο από μόνο του. Επομένως, πιο λογικό μου φαίνεται οι αθλητές να επιδιώκουν κάποιον έστω στοιχειώδη έλεγχο.
Ζητω την καταργηση της β παραγραφου του αρθρου 43
Δεν είναι όπλο το αθλητικό τόξο
Συμφωνώ με την ομοσπονδία τοξοβολίας και στο να μην θεωρείται το τόξο όπλο
Η τοξοβολία είναι άθλημα, δεν μπορεί το τόξο να θεωρείται όπλο
Η τοξοβολία είναι άθλημα εδώ και πάρα μα πάρα πολλά χρόνια, δεν είναι σωστό να θεωρείται όπλο και οι αθλητές να μην μπορούν να αθληθούν
Συμφωνώ με την απόφαση της ομοσπονδίας τοξοβολίας και δεν θεωρώ σωστό που το τόξο θεωρείται όπλο
Ζητώ τη διαγραφή της δεύτερης παραγράφου του
άρθρου 43, την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 (χαρακτηρισμός όπλων ως
σκοπευτικών, όροι προϋποθέσεις άδειας κατοχής κλπ) και την
αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 (όροι προϋποθέσεις και άδεια
λειτουργίας σκοπευτηρίων) με την απόφαση Γ.Γ.Α. 5880 12/3/12 (‘Έγκριση
Προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας).
Ο σύζυγος και ο γιός μου (13 ετών) ασχολούνται με την τοξοβολία και ποτέ δεν έχουν τραυματισθεί η έχουν προκαλέσει τραυματισμούς.
Θα μπορούσαμε δηλαδή να χαρακτηρίσουμε επικίνδυνα όλα τα ολυμπιακά αθλήματα που χρησιμοποιούν εξοπλισμό ο οποίος ρίπτεται σε κοντινές ή μακρινές αποστάσεις.
Οι συγγραφείς των ΚΥΑ έχουν μεταβεί, για παράδειγμα, σε αγωνιστικούς χώρους όπου προπονούνται παιδιά στο ακόντιο ή στη σφύρα;;;; Για να δείτε με τα μάτια σας πως γίνονται οι προπονήσεις χωρίς μέτρα ασφαλείας στην πλειοψηφία των περιπτώσεων.
Οι συγγραφείς των ΚΥΑ έχουν μεταβεί σε κάποιο χώρο προπόνησης τοξοβολίας για να διαπιστώσουν τα μέγιστα μέτρα ασφαλείας που υπάρχουν;;
Πως μπορεί να χαρακτηρισθεί το τόξο ως όπλο όταν τα παιδιά και όποιος ξεκινά την τοξοβολία, γαλουχείται πρωτίστως στους κανόνες και στα μέτρα ασφαλείας και μετά πιάνει τόξο στα χέρια του.
Όποιος θέλει στη ζωή αυτή να προξενήσει κακό στον άλλο μπορεί να το πραγματοποιήσει και με ένα ζευγάρι κλειδιά αυτοκινήτου, σαν αυτά που πρόσφατα ακούσαμε στα δελτία ειδήσεων για το θανάσιμο τραυματισμό ανθρώπου στην Αθήνα. Ας δηλώσουμε τότε και τα κλειδιά μας στα αστυνομικά τμήματα ως όπλα.
Πρόκειται λοιπόν για εντελώς παράλογη παράγραφο και για το λόγο αυτό ζητώ,
τη διαγραφή της δεύτερης παραγράφου του
άρθρου 43, την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 (χαρακτηρισμός όπλων ως
σκοπευτικών, όροι προϋποθέσεις άδειας κατοχής κλπ) και την
αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 (όροι προϋποθέσεις και άδεια
λειτουργίας σκοπευτηρίων) με την απόφαση Γ.Γ.Α. 5880 12/3/12 (‘Έγκριση
Προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας)
Ζητώ τη διαγραφή της δεύτερης παραγράφου του
άρθρου 43, την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 (χαρακτηρισμός όπλων ως
σκοπευτικών, όροι προϋποθέσεις άδειας κατοχής κλπ) και την
αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 (όροι προϋποθέσεις και άδεια
λειτουργίας σκοπευτηρίων) με την απόφαση Γ.Γ.Α. 5880 12/3/12 (‘Έγκριση
Προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας).
Τα τόξα που χρησιμοποιούνται στους αγώνες ολυμπιακής τοξοβολίας καθώς και ελεύθερης τοξοβολίας (τοξοβολία πεδίου) δεν είναι δυνατόν να χαρακτηρίζονται σαν όπλα και οι εν λόγω αθλητές να αντιμετωπίζονται σαν εν δυνάμει απειλή για τη δημόσια ασφάλεια. Οι αγώνες γίνονται κάτω από αυστηρές προυποθέσεις ασφαλείας και χρησιμοποιούνται αποκλειστικά αγωνιστικά βέλη. Τα βέλη αυτά έχουν απλές αιχμες σχεδιασμένες για να παραμένει το βέλος στο στόχο προκειμένου να καταμετρηθεί και δεν είναι σχεδιασμένες για να προκαλούν σωματικές βλάβες.
Ο σχεδιασμός των τόξων, ο τρόπος μεταφοράς τους στους αγωνιστικούς χώρους, καθώς και η κατασκευή των αγωνιστικών βελών, δεν καθιστούν το τόξο αποτελεσματικό μέσο για πρόκληση θανάτου, τραυματισμού, εκβιασμού ή εκφοβισμού προσώπου.
Επίσης υπάρχει αδυναμία νομιμοποίησης των ήδη υπαρχοντων τόξων καθώς οι κατασκευαστές δεν γράφουν τους σειριακούς αριθμούς.
Παρακαλούμε να διαγράψετε τη δεύτερη παράγραφο του άρθρου 43 από το υπόψη σχέδιο νόμου καθώς αποτελεί σοβαρό εμπόδιο για το άθλημα.
Ζητώ τη διαγραφή της δεύτερης παραγράφου του
άρθρου 43, την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 (χαρακτηρισμός όπλων ως
σκοπευτικών, όροι προϋποθέσεις άδειας κατοχής κλπ) και την
αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 (όροι προϋποθέσεις και άδεια
λειτουργίας σκοπευτηρίων) με την απόφαση Γ.Γ.Α. 5880 12/3/12 (‘Έγκριση
Προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας).
Ζητώ τη διαγραφή της δεύτερης παραγράφου του
άρθρου 43, την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 (χαρακτηρισμός όπλων ως
σκοπευτικών, όροι προϋποθέσεις άδειας κατοχής κλπ) και την
αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 (όροι προϋποθέσεις και άδεια
λειτουργίας σκοπευτηρίων) με την απόφαση Γ.Γ.Α. 5880 12/3/12 (‘Έγκριση
Προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας).
Ζητώ την διαγραφή της δεύτερης παραγράφου του άρθρου 43, την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 (χαρακτηρισμός όπλων ως σκοπευτικών, όροι προϋποθέσεις άδειας κατοχής κλπ)και την αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 (όροι προϋποθέσεις και άδεια λειτουργίας σκοπευτηρίων) με την απόφαση Γ.Γ.Α. 5880 12/3/12 (‘Έγκριση Προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας).
Ζητώ την διαγραφή της δεύτερης παραγράφου του άρθρου 43, την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 (χαρακτηρισμός όπλων ως σκοπευτικών, όροι προϋποθέσεις άδειας κατοχής κλπ)και την αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 (όροι προϋποθέσεις και άδεια λειτουργίας σκοπευτηρίων) με την απόφαση Γ.Γ.Α. 5880 12/3/12 (‘Έγκριση Προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας).
Ζητώ τη διαγραφή της δεύτερης παραγράφου του
άρθρου 43, την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 (χαρακτηρισμός όπλων ως
σκοπευτικών, όροι προϋποθέσεις άδειας κατοχής κλπ) και την
αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 (όροι προϋποθέσεις και άδεια
λειτουργίας σκοπευτηρίων) με την απόφαση Γ.Γ.Α. 5880 12/3/12 (‘Έγκριση
Προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας).
Ζητώ την διαγραφή της δεύτερης παραγράφου του άρθρου 43, την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 (χαρακτηρισμός όπλων ως σκοπευτικών, όροι προϋποθέσεις άδειας κατοχής κλπ)και την αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 (όροι προϋποθέσεις και άδεια λειτουργίας σκοπευτηρίων) με την απόφαση Γ.Γ.Α. 5880 12/3/12 (‘Έγκριση Προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας).
Ζητώ την διαγραφή της δεύτερης παραγράφου του άρθρου 43, την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 (χαρακτηρισμός όπλων ως σκοπευτικών, όροι προϋποθέσεις άδειας κατοχής κλπ)και την αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 (όροι προϋποθέσεις και άδεια λειτουργίας σκοπευτηρίων) με την απόφαση Γ.Γ.Α. 5880 12/3/12 (‘Έγκριση Προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας).
Φτάνουν πια οι απαρχαιωμένοι νόμοι. Αποχαρακτηρίστε το τόξο σαν όπλο, καταργήστε την απαίτηση άδειας κατοχής.
Συμφωνώ με τη θέση της ομοσπονδίας. Διαγραφή της δεύτερης παραγράφου.
Όχι στη διάλυση ενος Ολυμπιακού αθλήματος. Συμφωνώ με την τοποθέτηση της Ομοσπονδίας. Κατάργηση της β’ παραγραφου
Σαν εκπρόσωπος του Α.Γ.Σ.Στρουσίου και μέλος του Δ/Σ της Ελληνικής Ομοσπονδίας Τοξοβολίας, θεωρώ πολύ θετική την πρώτη παράγραφο που επιτέλους δίνει λύση σε ένα τεράστιο πρόβλημα – τροχοπέδη για το Άθλημα της τοξοβολίας.
Παρακαλώ για την διαγραφή της δεύτερης παραγράφου του άρθρου 43, την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 (χαρακτηρισμός όπλων ως σκοπευτικών, όροι προϋποθέσεις άδειας κατοχής κλπ) και την
αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 (όροι προϋποθέσεις και άδεια λειτουργίας σκοπευτηρίων) με την απόφαση Γ.Γ.Α. 5880 12/3/12 Έγκριση Προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας.
Παρακαλω να διαγραφει η δεύτερη παράγραφος του άρθρου 43, και την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 (χαρακτηρισμός όπλων ως σκοπευτικών, όροι προϋποθέσεις άδειας κατοχής κλπ) και την αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 (όροι προϋποθέσεις και άδεια λειτουργίας σκοπευτηρίων) με την απόφαση Γ.Γ.Α. 5880 12/3/12 (‘Έγκριση Προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας) .
Η τοξοβολία είναι άθλημα και πρέπει να σταματήσει να θεωρείται όπλο
Συμφωνώ με την τοποθέτηση της ομοσπονδιας. Να γινει διαγραφή της δεύτερης παραγράφου του άρθρου 43, κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 (χαρακτηρισμός όπλων ως σκοπευτικών, όροι προϋποθέσεις άδειας κατοχής κλπ) και την αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 (όροι προϋποθέσεις και άδεια λειτουργίας σκοπευτηρίων) με την απόφαση Γ.Γ.Α. 5880 12/3/12 (‘Έγκριση Προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας’)
Συμφωνώ με την τοποθέτηση της Ελληνικής Ομοσπονδίας Τοξοβολίας. Κατάργηση της Β’ παραγράφου.
Όχι στη διάλυση ενός Ολυμπιακού αθλήματος.
ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΗΝ Β´ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ ΤΟΥ ΑΡΘΟΥ 43 ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ Η ΚΥΑ 4325/1999 ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ Η ΚΥΑ 19180/2006 ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΓΓΑ5880 2/3/12
Συμφωνώ με τη θέση της Ομοσπονδίας Τοξοβολίας.
Ο Α.Σ. ΓΛΑΥΚΟΣ ΠΑΤΡΩΝ
Να ΔΙΑΓΡΑΦΗ η δεύτερη παράγραφος του άρθρου 43, και την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 (χαρακτηρισμός όπλων ως σκοπευτικών, όροι προϋποθέσεις άδειας κατοχής κλπ) και την αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 (όροι προϋποθέσεις και άδεια λειτουργίας σκοπευτηρίων) με την απόφαση Γ.Γ.Α. 5880 12/3/12 (‘Έγκριση Προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας) .
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΘΕΟΦΑΝΗΣ ΝΙΑΡΟΣ
Ειναι αστείο να θεωρούνται όπλα τα αθλητικά τόξα και να διώκονται από τον Νόμο.
Πρέπει οπωσδήποτε να αποχαρακτηρισθούν και να προστατευθεί το άθλημα και οι
αθληταί.
To τόξο πρέπει να σταματήσει να θεωρείται όπλο
Η τοξοβολία πρέπει να είναι νόμιμο άθλημα και το τόξο να μην θεωρείται όπλο
Να γίνει διαγραφή της δεύτερης παραγράφου του
άρθρου 43, την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 (χαρακτηρισμός όπλων ως
σκοπευτικών, όροι προϋποθέσεις άδειας κατοχής κλπ) και την
αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 (όροι προϋποθέσεις και άδεια
λειτουργίας σκοπευτηρίων) με την απόφαση Γ.Γ.Α. 5880 12/3/12 (‘Έγκριση
Προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας).
Συμφωνώ με την ομοσπονδία τοξοβολίας και το τόξο δεν είναι σωστό που θεωρείται όπλο καθώς είναι άθλημα
Συμφωνώ πως το αθλητικό τόξο πρέπει να πάψει να θεωρείται όπλο
συμφωνώ στον αποχαρακτηρισμό του τόξου ως όπλο
Ζητω την κατάργηση της δεύτερης παραγράφου του άρθρου 43, την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 και την αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 με την αποφ. της γ.γ.α. 5880 12/3/2012.
Ας σταματήσουμε επιτέλους να είμαστε αντιφατικοί, υπάρχουν ήδη πολλά και τεράστια παράδοξα σε αυτή τη χώρα.
ζητώ
την
διαγραφή
της
δεύτερης
παραγράφου
του
άρθρου
43,
την
κατάργηση
της
ΚΥΑ
4325/1999
(χαρακτηρισμός
όπλων
ως
σκοπευτικών,
όροι
προϋποθέσεις
άδειας
κατοχής
κλπ.
)
σε ότι αφορά στα
τόξα
και
την
αντικατάσταση
της
ΚΥΑ
19180/2006
(όροι
προϋποθέσεις
και
άδεια
λειτουργίας
σκοπευτηρίων
για αθλητική τοξοβολία
)
με
την
απόφαση
Γ.Γ.Α.
5880
12/3/12
(
‘Έγκριση
Προδιαγραφών ανοιχτής
και
κλειστής
εγκατάστασης
τοξοβολίας
)
Στο άρθρο 43 αναφέρεται πρόταση που αφορά το άθλημά μας με τίτλο «Αποχαρακτηρισμός αθλητικού τόξου ως όπλου» .
Η πρόταση αυτή στην πρώτη παράγραφο είναι εξαιρετικά θετική γιατί εισάγει για πρώτη φορά το πάγιο αίτημά μας για αποχαρακτηρισμό του αθλητικού τόξου ως όπλο γεγονός το οποίο ισχύει στις περισσότερες χώρες του κόσμου, διευκολύνει την ανάπτυξη και την διεξαγωγή του αθλήματος μας και δίνει τη δυνατότητα στην ομοσπονδία μας να εναρμονιστεί με την Παγκόσμια Ομοσπονδία Τοξοβολίας ακολουθώντας τις ίδιες προδιαγραφές που ισχύουν στους Ολυμπιακούς Αγώνες και σε όλες τις παγκόσμιες και πανευρωπαϊκές διοργανώσεις.
Στην δεύτερη όμως παράγραφο αναιρείται αυτή η θετική εξέλιξη αφού η πρόταση αναφέρεται και πάλι σε άδειες κατοχής τόξου όπως αναφέρει ο νόμος μέχρι σήμερα και δεν είχε ποτέ εφαρμοστεί από το 1993. Στην περίπτωση λοιπόν που ισχύσει η β’ παράγραφος για μια ακόμα φορά θα λειτουργήσει ως τροχοπέδη στην ανάπτυξη του αθλήματός μας ενισχύοντας τα προβλήματα που ήδη υπάρχουν (αναβολές αγώνων, αδυναμία διοργάνωσης πρωταθλημάτων, παραπομπές αθλητών στον εισαγγελέα κτλ.) και θα οδηγήσει στη συρρίκνωση ενός από τα αρχαιότερα ολυμπιακά αθλήματα.
ΖΗΤΟΥΜΕ την διαγραφή της δεύτερης παραγράφου του άρθρου 43. Να είναι εντελώς ξεκαθαρισμένο ότι αυτό έχει ως συνέπεια την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 (χαρακτηρισμός όπλων ως σκοπευτικών, όροι προϋποθέσεις άδειας κατοχής κλπ) και την αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 (όροι προϋποθέσεις και άδεια λειτουργίας σκοπευτηρίων) με την απόφαση Γ.Γ.Α. 5880 12/3/12 ‘Έγκριση Προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας .
Οι παραπάνω ενέργειες είναι απαραίτητες για να στηριχτούν οι προσπάθειες της ομοσπονδίας για οριστική λύση του μακροχρόνιου αυτού προβλήματος και να υπάρξει ανάπτυξη και προώθηση της τοξοβολίας, ιδιαίτερα τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο της ολυμπιακής χρονιάς όπου διεξάγονται οι αγώνες πρόκρισης για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο.
ΕΙΜΑΙ ΑΘΛΗΤΡΙΑ ΤΟΞΟΒΟΛΙΑΣ ΣΤΟΝ Α.Γ.Σ.ΣΤΡΟΥΣΙΟΥ .
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ 1η ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ ΓΙΑΤΙ ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ 2η ΓΙΑΤΙ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΘΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΦΘΕΙ.
ΕΙΜΑΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ Α.Γ.Σ.ΣΤΡΟΥΣΙΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΜΗΜΑ ΤΟΞΟΒΟΊΑΣ.
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ 1η ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ ΚΑΙ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ.
ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ 2η ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ Η ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΦΘΕΙ.
Αν το τόξο θεωρείτε όπλο τότε θα πρέπει να θεωρηθεί ως όπλο το αθλητικό ξίφος δηλαδή η ξιφασκία, η σφύρα, η σφαίρα, το ακόντιο, ο δίσκος και να καταργηθούν άμεσα.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΔΙΑΓΡΑΦΕΙ Η 2η ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ ΤΟΥ ΑΡΘΟΥ 43 ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ Η ΚΥΑ 4325/1999 ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ Η ΚΥΑ 19180/2006 ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΓΓΑ5880 2/3/12
Αν η τοξοβολία είχε απολαβές χρημάτων σε «παράγοντες» βλέπε τα υπόλοιπα αθλήματα, τότε να είμαστε βέβαιοι ότι θα είχε βρεθεί λύση προ πολλού.
Μιχάλης Κωστάκος
Πρόεδρος Απόλλων Περάματος
Να γίνει διαγραφή της δεύτερης παραγράφου του
άρθρου 43, την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 (χαρακτηρισμός όπλων ως
σκοπευτικών, όροι προϋποθέσεις άδειας κατοχής κλπ) και την
αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 (όροι προϋποθέσεις και άδεια
λειτουργίας σκοπευτηρίων) με την απόφαση Γ.Γ.Α. 5880 12/3/12 (‘Έγκριση
Προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας).