1. Εκπαιδευτής είναι ο επαγγελματίας με την απαιτούμενη κατάρτιση, που πιστοποιείται από αρμόδιο φορέα πιστοποίησης επαγγελματικών προσόντων, σχετικά με: α) διοργάνωση ή δραστηριότητα αθλητικής αναψυχής και άθλησης για όλους ή ακραία αθλητική δραστηριότητα (extreme sports), β) αθλήματα, για τα οποία δεν υπάρχουν ειδικά αναγνωρισμένες αθλητικές ομοσπονδίες και γ) ειδικότητα άσκησης σε αντικείμενα, που δεν διδάσκονται σε Σχολή ή Τμήμα Επιστημών Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (Σ.Ε.Φ.Α.Α. – Τ.Ε.Φ.Α.Α.), ο οποίος, ως επικεφαλής αθλούμενων που συμμετέχουν σε τέτοιες δραστηριότητες σε υπαίθριο ή μη περιβάλλον:
i) μεριμνά για την εξασφάλιση της ομαλής διεξαγωγής των δραστηριοτήτων αθλητικής αναψυχής και άθλησης για όλους ή των ακραίων αθλητικών δραστηριοτήτων και την ασφάλεια των αθλούμενων, μέσω της παρουσίασης και διδασκαλίας των βασικών τεχνικών δεξιοτήτων και της εκμάθησης του τρόπου χρήσης των τεχνικών μέσων και του εξοπλισμού, που χρησιμοποιούνται στο πλαίσιο πραγματοποίησης των δραστηριοτήτων αυτών,
ii) καθοδηγεί μεμονωμένα ή ομαδικά τους αθλούμενους που συμμετέχουν σε τέτοιες δραστηριότητες,
iii) αναλαμβάνει τον σχεδιασμό, την ανάπτυξη, την υποστήριξη ή την εποπτεία διεξαγωγής ατομικών και ομαδικών προγραμμάτων σε γυμναστήρια, αίθουσες ή στην ύπαιθρο, ή προγραμμάτων άθλησης για όλους και
iv) παρέχει μεμονωμένα ή σε ομάδα αθλούμενων, καθοδήγηση και βοήθεια στους τομείς της άσκησης και της βελτίωσης της φυσικής τους κατάστασης. Στην έννοια του εκπαιδευτή συγκαταλέγονται και οι οδηγοί ή συνοδοί βουνού.
2. Ο εκπαιδευτής οφείλει, πριν από την έναρξη διεξαγωγής της δραστηριότητας, να ενημερωθεί για το επίπεδο εμπειρίας, φυσικής κατάστασης και υγείας των αθλουμένων που συμμετέχουν σε αυτήν.
Η «πιστοποιημένη κατάρτιση» από αρμόδιο φορέα εκτός των Πανεπιστημιακών Σχολών, το «αναγνωρισμένο επαγγελματικό ισοδύναμο» και «η πιστοποίηση προσόντων επαγγελματικής επάρκειας» αποτελούν εδώ και χρόνια τα κομβικά σημεία στον οδικό χάρτη των επιχειρούμενων Ευρωπαϊκών μεταρρυθμίσεων. Η Ελλάδα δεν μπορεί να παραμείνει άλλο πίσω από τις εξελίξεις, πρέπει να προχωρήσουμε τις αναγκαίες μεταρρυθμίσεις και να προσαρμοστούμε αναλόγως.
Η «πιστοποιημένη κατάρτιση» από αρμόδιο φορέα εκτός των Πανεπιστημιακών Σχολών, το «αναγνωρισμένο επαγγελματικό ισοδύναμο» και «η πιστοποίηση προσόντων επαγγελματικής επάρκειας» αποτελούν εδώ και χρόνια τα κομβικά σημεία στον οδικό χάρτη των επιχειρούμενων Ευρωπαϊκών μεταρρυθμίσεων. Η Ελλάδα δεν μπορεί να παραμείνει άλλο πίσω από τις εξελίξεις, πρέπει να προχωρήσουμε τις αναγκαίες μεταρρυθμίσεις και να προσαρμοστούμε αναλόγως.
Σε όλες σχεδόν τις χώρες του κόσμου (USA, Καναδάς, Αυστραλία, Ινδία, Ευρωπαϊκή Ένωση, Βρετανία κ.ά.) τα προσόντα και η απαιτούμενη κατάρτιση των εκπαιδευτών ορίζονται, ελέγχονται, αξιολογούνται και πιστοποιούνται από αρμόδιο φορέα πιστοποίησης επαγγελματικών προσόντων. Κι αυτό ισχύει είτε αυτός, ο εκπαιδευτής, είναι πτυχιούχος αθλητικός επιστήμονας, είτε έχει παρακολουθήσει μαθήματα της μη τυπικής εκπαίδευσης, π.χ. σε ιδιωτικές σχολές.
Σε όλες σχεδόν τις χώρες του κόσμου (USA, Καναδάς, Αυστραλία, Ινδία, Ευρωπαϊκή Ένωση, Βρετανία κ.ά.) τα προσόντα και η απαιτούμενη κατάρτιση των εκπαιδευτών ορίζονται, ελέγχονται, αξιολογούνται και πιστοποιούνται από αρμόδιο φορέα πιστοποίησης επαγγελματικών προσόντων. Κι αυτό ισχύει είτε αυτός, ο εκπαιδευτής, είναι πτυχιούχος αθλητικός επιστήμονας, είτε έχει παρακολουθήσει μαθήματα της μη τυπικής εκπαίδευσης, π.χ. σε ιδιωτικές σχολές.
Σε όλες σχεδόν τις χώρες του κόσμου (USA, Καναδάς, Αυστραλία, Ινδία, Ευρωπαϊκή Ένωση, Βρετανία κ.ά.) τα προσόντα και η απαιτούμενη κατάρτιση των εκπαιδευτών ορίζονται, ελέγχονται, αξιολογούνται και πιστοποιούνται από αρμόδιο φορέα πιστοποίησης επαγγελματικών προσόντων. Κι αυτό ισχύει είτε αυτός, ο εκπαιδευτής, είναι πτυχιούχος αθλητικός επιστήμονας, είτε έχει παρακολουθήσει μαθήματα της μη τυπικής εκπαίδευσης, π.χ. σε ιδιωτικές σχολές.
Η αγάπη για τον αθλητισμό και η διάθεση εθελοντικής προσφοράς στην κοινωνία διαμέσου της άθλησης υπερισχύουν των διαμαχών περί την προσόντων του εκπαιδευτή. Κανείς δεν περισσεύει και κανείς δεν πρέπει να απορρίπτεται. Υπάρχουν τρόποι, υπάρχουν δρόμοι, υπάρχουν κοινοί στόχοι και οράματα. Το θέμα δεν είναι συντεχνιακό, ας βρούμε τον κοινό τόπο για να προχωρήσουμε μπροστά, για το καλό όλων μας.
Οι πτυχιούχοι των Τεφάα σε ποιο άρθρο αναφέρονται;
Η «πιστοποιημένη κατάρτιση» από αρμόδιο φορέα εκτός των Πανεπιστημιακών Σχολών, το «αναγνωρισμένο επαγγελματικό ισοδύναμο» και «η πιστοποίηση προσόντων επαγγελματικής επάρκειας» αποτελούν εδώ και χρόνια τα κομβικά σημεία στον οδικό χάρτη των επιχειρούμενων Ευρωπαϊκών μεταρρυθμίσεων. Η Ελλάδα δεν μπορεί να παραμείνει άλλο πίσω από τις εξελίξεις, πρέπει να προχωρήσουμε τις αναγκαίες μεταρρυθμίσεις και να προσαρμοστούμε αναλόγως.
Η αγάπη για τον αθλητισμό και η διάθεση εθελοντικής προσφοράς στην κοινωνία διαμέσου της άθλησης υπερισχύουν των διαμαχών περί την προσόντων του εκπαιδευτή. Κανείς δεν περισσεύει και κανείς δεν πρέπει να απορρίπτεται. Υπάρχουν τρόποι, υπάρχουν δρόμοι, υπάρχουν κοινοί στόχοι και οράματα. Το θέμα δεν είναι συντεχνιακό, ας βρούμε τον κοινό τόπο για να προχωρήσουμε μπροστά, για το καλό όλων μας.
Η αγάπη για τον αθλητισμό και η διάθεση εθελοντικής προσφοράς στην κοινωνία διαμέσου της άθλησης υπερισχύουν των διαμαχών περί την προσόντων του εκπαιδευτή. Κανείς δεν περισσεύει και κανείς δεν πρέπει να απορρίπτεται. Υπάρχουν τρόποι, υπάρχουν δρόμοι, υπάρχουν κοινοί στόχοι και οράματα. Το θέμα δεν είναι συντεχνιακό, ας βρούμε τον κοινό τόπο για να προχωρήσουμε μπροστά, για το καλό όλων μας.
Η αγάπη για τον αθλητισμό και η διάθεση εθελοντικής προσφοράς στην κοινωνία διαμέσου της άθλησης υπερισχύουν των διαμαχών περί την προσόντων του εκπαιδευτή. Κανείς δεν περισσεύει και κανείς δεν πρέπει να απορρίπτεται. Υπάρχουν τρόποι, υπάρχουν δρόμοι, υπάρχουν κοινοί στόχοι και οράματα. Το θέμα δεν είναι συντεχνιακό, ας βρούμε τον κοινό τόπο για να προχωρήσουμε μπροστά, για το καλό όλων μας.
Η αγάπη για τον αθλητισμό και η διάθεση εθελοντικής προσφοράς στην κοινωνία διαμέσου της άθλησης υπερισχύουν των διαμαχών περί την προσόντων του εκπαιδευτή. Κανείς δεν περισσεύει και κανείς δεν πρέπει να απορρίπτεται. Υπάρχουν τρόποι, υπάρχουν δρόμοι, υπάρχουν κοινοί στόχοι και οράματα. Το θέμα δεν είναι συντεχνιακό, ας βρούμε τον κοινό τόπο για να προχωρήσουμε μπροστά, για το καλό όλων μας.
Στο σχέδιο νόμου παραγνωρίζεται προηγούμενη νομοθεσία με βάση την οποία την
άθληση για όλους την υλοποιούσαν μόνο πτυχιούχοι πανεπιστημιακής εκπαίδευσης
από ΤΕΦΑΑ. Η εκπόνηση προγραμμάτων άθλησης από ανειδίκευτα και ελλιπώς
εκπαιδευμένα άτομα, θέτει σε κίνδυνο την υγεία του Έλληνα πολίτη διότι
παραγνωρίζει ότι η άσκηση είναι μια έντονη διατάραξη της φυσιολογικής λειτουργίας
του οργανισμού η οποία, αν δεν γίνει στοχευμένα, στηριγμένη σε αμιγώς
επιστημονικές αρχές, αντί να βελτιώσει την υγεία ή την απόδοση, θα προκαλέσει
σημαντικά προβλήματα υγείας. Παραγνωρίζει ότι χρειάζονται εξειδικευμένες γνώσεις
που αποκτιούνται από δεκάδες πανεπιστημιακά μαθήματα ανατομίας, φυσιολογίας,
εργοφυσιολογίας, βιοχημείας της άσκησης, εμβιομηχανικής της κίνησης, γενικής και
ειδικής προπονητικής κλπ., για να μπορεί κάποιος να αναλάβει να γυμνάσει, μεταξύ
άλλων, απροπόνητους, τραυματισμένους, παιδιά, εγκύους, ηλικιωμένους κλπ
Η «πιστοποιημένη κατάρτιση» από αρμόδιο φορέα εκτός των Πανεπιστημιακών Σχολών, το «αναγνωρισμένο επαγγελματικό ισοδύναμο» και «η πιστοποίηση προσόντων επαγγελματικής επάρκειας» αποτελούν εδώ και χρόνια τα κομβικά σημεία στον οδικό χάρτη των επιχειρούμενων Ευρωπαϊκών μεταρρυθμίσεων. Η Ελλάδα δεν μπορεί να παραμείνει άλλο πίσω από τις εξελίξεις, πρέπει να προχωρήσουμε τις αναγκαίες μεταρρυθμίσεις και να προσαρμοστούμε αναλόγως.
Όπως όλες οι επιστήμες έτσι και η επιστήμη της φυσικής αγωγής απαιτεί γνώσεις και εμπειρία τις οποίες ο «εκπαιδευτής» όπως αυτός ορίζεται στο άνωθεν κείμενο δεν μπορεί να κατέχει. Ο αθλητισμός είναι άρρηκτα συνδεδεμένος με την σωματική και ψυχική μας υγεία και δεν είναι δυνατόν να αντιμετωπίζεται ως δραστηριότητα ρουτίνας την οποία ο οποιοδήποτε μπορεί να ασκεί.
Πλήρης απαξίωση της ακαδημαικής γνώσης και των 5 πανεπιστημιακών ιδρυμάτων της χώρας.Τα προγράμματα άθλησης φεύγουν από τα εξειδικευμένα χέρια των ειδικών,των καθηγητών φυσικής αγωγής και δίνονται στους εκπαιδευτές…..σε ανειδίκευτα και ελλιπώς εκπαιδευμένα άτομα θέτοντας σε κίνδυνο την υγεία του έλληνα πολίτη και ρίχνοντας στην ανεργία τους πραγματικά ειδικούς της άσκησης,τους πτυχιούχους των τεφάα.
Ποιος αποκαλούμενος «εκπαιδευτής» χωρίς πανεπιστημιακή μόρφωση, αλλά κάτοχος απλής πιστοποίησης, μπορεί να καταρτίζει και να εποπτεύει ατομικά και ομαδικά, προγράμματα σε γυμναστήρια, αίθουσες ή και στην ύπαιθρο για τους αθλούμενους των προγραμμάτων άθλησης για όλους; Η άσκηση είναι πολύ σοβαρό πράγμα για να αντιμετωπίζεται από την πολιτεία με επιπολαιότητα .Άμεση απόσυρση, το νομοσχέδιο είναι επικίνδυνο για την δημόσια υγεία.
Ποιος αποκαλούμενος «εκπαιδευτής» χωρίς πανεπιστημιακή μόρφωση, αλλά κάτοχος απλής πιστοποίησης, μπορεί να καταρτίζει και να εποπτεύει ατομικά και ομαδικά, προγράμματα σε γυμναστήρια, αίθουσες ή και στην ύπαιθρο για τους αθλούμενους των προγραμμάτων άθλησης για όλους; Η άσκηση είναι πολύ σοβαρό πράγμα για να αντιμετωπίζεται από την πολιτεία με επιπολαιότητα. Άμεση απόσυρση, το νομοσχέδιο είναι επικίνδυνο για την δημόσια υγεία.
Σίγουρα το υπουργείο είναι ανενημέρωτο ή στην χειρότερη περίπτωση εξυπηρετεί συμφέροντα. Στην πρώτη περίπτωση δεν έχει ιδέα από αθλητισμό και άσκηση και στην δεύτερη περίπτωση διακινδυνεύει την δημόσια υγεία για να κάνει τα χατίρια σε κάποιους επιχειρηματίες που προσδοκούν πολλαπλά και οικονομικά οφέλη από την απορρόφηση αποφοίτων των ταχύρρυθμων σχολών και ιδρυμάτων τους. Στην περίπτωση αυτή εξόφθαλμα φωτογραφική ρύθμιση. Πως αλλιώς θα πηγαίνουν να παρακολουθούν, καταβάλλοντας το παχυλό αντίτιμο, τα προγράμματα επιμόρφωσης των ιδιωτικών σχολών και ΙΕΚ τάχα άσκησης, προπονητικής, αθλητισμού κλπ. αν δεν υπάρχει ένας νόμος που θα τους εξασφαλίζει θέσεις, έστω και χαμηλά αμειβόμενες, στην αγορά εργασίας ως δήθεν «εκπαιδευτές»; Μόνο αυτόν τον σκοπό εξυπηρετεί αυτό το νομοσχέδιο και όχι το δημόσιο συμφέρον και ως τέτοιο πρέπει άμεσα να αποσυρθεί.
Απαξιώνετε πλήρως έναν ολόκληρο επιστημονικό κλάδο, εκχωρώντας επαγγελματικά δικαιώματα σε ανθρώπους οι οποίοι χωρίς σπουδές πανεπιστημιακού επιπέδου, αλλά με πτυχία που κάποιος φορέας θα «πιστοποιήσει», θα κληθούν να «εκπαιδεύσουν» συνανθρώπους μας με ελάχιστες αν όχι μηδενικές γνώσεις σε Φυσιολογία, Παιδαγωγική, Ανατομία, Βιομηχανική και πολύ περισσότερα αντικείμενα, τα οποία διδάσκονται οι απόφοιτοι Σ.Ε.Φ.Α.Α και διασφαλίζουν την υγεία πρώτα απ’όλα των ασκουμένων και την πρόοδό τους έπειτα.
Στο σχέδιο νόμου παραγνωρίζεται προηγούμενη νομοθεσία με βάση την οποία την
άθληση για όλους την υλοποιούσαν μόνο πτυχιούχοι πανεπιστημιακής εκπαίδευσης
από ΤΕΦΑΑ. Η εκπόνηση προγραμμάτων άθλησης
από ανειδίκευτα και ελλιπώς
εκπαιδευμένα άτομα, θέτει σε κίνδυνο την υγεία του Έλληνα πολίτη διότι
παραγνωρίζει ότι η άσκηση είναι μια έντονη διατάραξη της φυσιολογικής λειτουργίας
του οργανισμού η οποία, αν δεν γίνει στοχευμένα, στηριγμένη σε αμιγώς
επιστημονικές αρχές, αντί να βελτιώσει την υγεία ή την απόδοση, θα προκαλέσει
σημαντικά προβλήματα υγείας. Παραγνωρίζει ότι χρειάζονται εξειδικευμένες γνώσεις
που αποκτιούνται από δεκάδες πανεπιστημιακά μαθήματα ανατομίας, φυσιολογίας,
εργοφυσιολογίας, βιοχημείας της άσκησης, εμβιομηχανικής της κίνησης, γενικής και
ειδικής προπονητικής κλπ., για να μπορεί κάποιος να αναλάβει να γυμνάσει, μεταξύ
άλλων, απροπόνητους, τραυματισμένους, παιδιά, εγκύους, ηλικιωμένους κλπ.
Είναι Άκρως Επικίνδυνος για την δημόσια υγεία ένας»εκπαιδευτής» με μια απλή πιστοποίηση από ιδιωτική σχολή.
Απίστευτα προκλητικό νομοσχέδιο..προσβάλει έναν ολόκληρο κλάδο επιστημονικό βαφτίζοντας τυχάρπαστους που θα χρυσοπληρώνουν ιδιώτες «εκπαιδευτές»
Είτε ξυπηρετεί οικονομικά συμφέροντα, είτε έχει εκπονηθεί από επικίνδυνα άσχετους και αδαείς!!!!
Στο σχέδιο νόμου παραγνωρίζεται προηγούμενη νομοθεσία με βάση την οποία την
άθληση για όλους την υλοποιούσαν μόνο πτυχιούχοι πανεπιστημιακής εκπαίδευσης
από ΤΕΦΑΑ. Η εκπόνηση προγραμμάτων άθλησης από ανειδίκευτα και ελλιπώς
εκπαιδευμένα άτομα, θέτει σε κίνδυνο την υγεία του Έλληνα πολίτη διότι
παραγνωρίζει ότι η άσκηση είναι μια έντονη διατάραξη της φυσιολογικής λειτουργίας
του οργανισμού η οποία, αν δεν γίνει στοχευμένα, στηριγμένη σε αμιγώς
επιστημονικές αρχές, αντί να βελτιώσει την υγεία ή την απόδοση, θα προκαλέσει
σημαντικά προβλήματα υγείας. Παραγνωρίζει ότι χρειάζονται εξειδικευμένες γνώσεις
που αποκτιούνται από δεκάδες πανεπιστημιακά μαθήματα ανατομίας, φυσιολογίας,
εργοφυσιολογίας, βιοχημείας της άσκησης, εμβιομηχανικής της κίνησης, γενικής και
ειδικής προπονητικής κλπ., για να μπορεί κάποιος να αναλάβει να γυμνάσει, μεταξύ
άλλων, απροπόνητους, τραυματισμένους, παιδιά, εγκύους, ηλικιωμένους κλπ.
Καταργείται η πανεπιστημιακή μόρφωση και εκπαίδευση των Καθηγητών Φυσικής Αγωγής και αντικαθίσταται από εκπαιδευτές κατόχους απλής πιστοποίησης με ελλειπείς γνώσεις.
Με τον όρο εκπαιδευτή που πάτε να περάσετε στην αγορά εργασίας, υποτιμάται τα πτυχία φυσικής αγωγής των ελληνικών πανεπιστημίων.Τι νόημα έχει να σπουδάζουν τα παιδιά;Με ένα σεμινάριο λίγων ωρών από ιδιωτική σχολή κατάρτισης θα γίνεται εκπαιδευτής και θα καλείται να παίξει με την υγεία των αθλούμενων του μιας και δεν έχει την απαραίτητη επιστημονική γνώση με ότι συνεπάγεται αυτό.Η άθληση για εσάς είναι κάτι απλό θεωρείται…αφού την αφήνεται στα χέρια των εκπαιδευτών των σεμιναρίων… συγχαρητήρια !! Κλείστε και τις σχολές των τεφαα!!
Στο σχέδιο νόμου παραγνωρίζεται προηγούμενη νομοθεσία με βάση την οποία την
άθληση για όλους την υλοποιούσαν μόνο πτυχιούχοι πανεπιστημιακής εκπαίδευσης
από ΤΕΦΑΑ. Η εκπόνηση προγραμμάτων άθλησης από ανειδίκευτα και ελλιπώς
εκπαιδευμένα άτομα, θέτει σε κίνδυνο την υγεία του Έλληνα πολίτη διότι
παραγνωρίζει ότι η άσκηση είναι μια έντονη διατάραξη της φυσιολογικής λειτουργίας
του οργανισμού η οποία, αν δεν γίνει στοχευμένα, στηριγμένη σε αμιγώς
επιστημονικές αρχές, αντί να βελτιώσει την υγεία ή την απόδοση, θα προκαλέσει
σημαντικά προβλήματα υγείας. Παραγνωρίζει ότι χρειάζονται εξειδικευμένες γνώσεις
που αποκτούνται από δεκάδες πανεπιστημιακά μαθήματα ανατομίας, φυσιολογίας,
εργοφυσιολογίας, βιοχημείας της άσκησης, εμβιομηχανικής της κίνησης, γενικής και
ειδικής προπονητικής κλπ., για να μπορεί κάποιος να αναλάβει να γυμνάσει, μεταξύ
άλλων, απροπόνητους, τραυματισμένους, παιδιά, εγκύους, ηλικιωμένους κλπ
Αστειεύεστε βέβαια. Ποιος αποκαλούμενος «εκπαιδευτής» χωρίς πανεπιστημιακή μόρφωση, αλλά κάτοχος απλής πιστοποίησης, μπορεί να καταρτίζει και να εποπτεύει ατομικά και ομαδικά, προγράμματα σε γυμναστήρια, αίθουσες ή και στην ύπαιθρο για τους αθλούμενους των προγραμμάτων άθλησης για όλους; Η άσκηση είναι πολύ σοβαρό πράγμα για να αντιμετωπίζεται από την πολιτεία με επιπολαιότητα. Άμεση απόσυρση, το νομοσχέδιο είναι επικίνδυνο για την δημόσια υγεία.
Ποιος αποκαλούμενος «εκπαιδευτής» χωρίς πανεπιστημιακή μόρφωση, αλλά κάτοχος απλής πιστοποίησης, μπορεί να καταρτίζει και να εποπτεύει ατομικά και ομαδικά, προγράμματα σε γυμναστήρια, αίθουσες ή και στην ύπαιθρο για τους αθλούμενους των προγραμμάτων άθλησης για όλους; Η άσκηση είναι πολύ σοβαρό πράγμα για να αντιμετωπίζεται από την πολιτεία με επιπολαιότητα. Άμεση απόσυρση, το νομοσχέδιο είναι επικίνδυνο για την δημόσια υγεία.
Τι σημαινει εκπαιδευτής? Τι γνωσεις θα εχει που θα μπορει να κανει τα ιδια πραγματα οπως γυμναστικη σε αιθουσα ή στη φυση και θα καθοδηγει ανθρωπους οσον αφορα τη φυσικη τους κατασταση, για τα οποια επαγγελματιας και αποφοιτος πανεπιστημιου ΑΕΙ ειναι ο καθηγητης φυσικής αγωγής. Αντιλαμβανομαι οτι γινεται προσπαθεια να αναγνωριστουν ως ανθρωποι απο σεμιναρια αγνωστου προελευσεως και διαφανειας σπουδων χωρις μορφωτικο υποβαθρο επειδη θα εχουν μια εμπειρια προσωπικης ασκησης?
Ολο αυτο ειναι λαθος απεναντι στα Ελληνοπουλα που μοχθησαν να σπουδασουν για να εχει η κοινωνια μας επιστημονες και φυσικα καταστροφικο για την κοινωνια μας που εχει αναγκη απο επαγγελματιες της φυσικης αγωγης, και αντι αυτου το κρατος επεξεργαζεται να δωσει τη φυσικη κατασταση των πολιτων του σε εμπειρικους ανθρωπους?
Αμεσα να αφαιρεθουν τα αρθρα που εξισωνουν τους επαγγελματιες επιστημονες αποφοιτους τεφφα με ανθρωπους σεμιναρίων και πιστοποιητικών οσον αφορα το ποιος (ασχετως αν ειναι στο βουνο ή σε αιθουσα) θα καθοδηγει ομαδικα ή μεμονομενα προγραμματα γυμναστικής και φυσικης καταστασης.
Στο σχέδιο νόμου παραγνωρίζεται προηγούμενη νομοθεσία με βάση την οποία την
άθληση για όλους την υλοποιούσαν μόνο πτυχιούχοι πανεπιστημιακής εκπαίδευσης
από ΤΕΦΑΑ. Η εκπόνηση προγραμμάτων άθλησης από ανειδίκευτα και ελλιπώς
εκπαιδευμένα άτομα, θέτει σε κίνδυνο την υγεία του Έλληνα πολίτη διότι
παραγνωρίζει ότι η άσκηση είναι μια έντονη διατάραξη της φυσιολογικής λειτουργίας
του οργανισμού η οποία, αν δεν γίνει στοχευμένα, στηριγμένη σε αμιγώς
επιστημονικές αρχές, αντί να βελτιώσει την υγεία ή την απόδοση, θα προκαλέσει
σημαντικά προβλήματα υγείας. Παραγνωρίζει ότι χρειάζονται εξειδικευμένες γνώσεις
που αποκτιούνται από δεκάδες πανεπιστημιακά μαθήματα ανατομίας, φυσιολογίας,
εργοφυσιολογίας, βιοχημείας της άσκησης, εμβιομηχανικής της κίνησης, γενικής και
ειδικής προπονητικής κλπ., για να μπορεί κάποιος να αναλάβει να γυμνάσει, μεταξύ
άλλων, απροπόνητους, τραυματισμένους, παιδιά, εγκύους, ηλικιωμένους κλπ.
Με το άρθρο 17 καταργείται ο επιτυχημένος θεσμός «Άθληση για όλους « που απευθυνόταν στους οικονομικά αδύνατους συμπολίτες μας καθώς και σε ευπαθής ομάδες. Ταυτόχρονα χάνουν την δουλειά τους χιλιάδες καθηγητές φυσικής αγωγής που απασχολούνταν σε αυτά .
Σπούδασα πανεπιστήμιο όπως και άλλοι συνάδελφοί και πάτε να μας εξομιωσετε με τους εκπαιδευτές που πήραν μια πιστοποίηση σε 2 σβκα… συγχαρητήρια… συνεχίστε το έργο υποβιβασης των δημοσίων πανεπιστημίων
Καταργήστε και τα προγράμματα άθλησης για όλους που τόσα προσφέρουν στη δημόσια υγεία με χαμηλό κόστος για τους πολίτες και δώστε όλα στους ιδιώτες….. συγχαρητήρια!!
Μόνο απόφοιτοι ΣΕΦΑΑ. Με αυτό το σκεπτικό, ας δοθεί η ευκαιρία και το δικαίωμα σε οποιονδήποτε που παρακολουθεί σχετικά σεμινάρια να ασκήσει δικηγορία ή την ιατρική.
Άκρως επικίνδυνη για την δημόσια υγεία διάταξη και ως τέτοια πρέπει να αποσυρθεί.Με ποιά προσόντα μπορεί ο επονομαζόμενος «εκπαιδευτής», με πιστοποιημένη κατάρτιση από αρμόδιο φορέα εκτός των πανεπιστημιακών σχολών, να ενημερώνεται για την κατάσταση υγείας και φυσικής κατάστασης των αθλουμένων; Με ποιες γνώσεις και ποιάς χρονικής διάρκειας σπουδές;
Το νομοσχέδιο πρέπει άμεσα να αποσυρθεί. Τι σημαίνει «εκπαιδευτής»;Με ποιες γνώσεις και ποιας χρονικής διάρκειας σπουδές; Άκρως επικίνδυνη για τη δημόσια υγεία διάταξη και ως τέτοια πρέπει να αποσυρθεί. Δυστυχώς η πλήρης απαξίωση της ακαδημαικής γνώσης. Μόνον οι πτυχιούχοι πανεπιστημιακής εκπαίδευσης γνωρίζουν και κατανοούν την λειτουργία του σώματος και όχι μονο. Ο απόφοιτος καθηγητής φυσικής αγωγής έχει διδαχθεί και μελετήσει για 4 χρόνια προπονητική, μεθοδική διδακτική, εργοφυσιολογία, χρόνιες παθήσεις και άσκηση, κινητική αγωγή, βιοχημεία, βιοκινητική, αθλητική ψυχολογία, κοινωνιολογία, φυσιολογία, ανατομία, κακώσεις, πρώτες βοήθειες, θεραπευτική άσκηση, αποκατάσταση, οργάνωση και διοίκηση αθλητικών εκδηλώσεων και εγκαταστάσεων, παιδαγωγική γυμναστική και δεκάδες άλλα μαθήματα και εργαστήρια.
Αστειεύεστε βέβαια. Ποιος αποκαλούμενος «εκπαιδευτής» χωρίς πανεπιστημιακή μόρφωση, αλλά κάτοχος απλής πιστοποίησης, μπορεί να καταρτίζει και να εποπτεύει ατομικά και ομαδικά, προγράμματα σε γυμναστήρια, αίθουσες ή και στην ύπαιθρο για τους αθλούμενους των προγραμμάτων άθλησης για όλους; Η άσκηση είναι πολύ σοβαρό πράγμα για να αντιμετωπίζεται από την πολιτεία με επιπολαιότητα. Άμεση απόσυρση, το νομοσχέδιο είναι επικίνδυνο για την δημόσια υγεία.
Αντιλαμβάνεστε ότι διακινδυνεύει η δημόσια υγεία προς όφελος επιχειρηματιών που προσδοκούν πολλαπλά και οικονομικά οφέλη από την απορρόφηση αποφοίτων των ταχύρρυθμων σχολών και ιδρυμάτων τους; Πως αλλιώς θα πηγαίνουν να παρακολουθούν, καταβάλλοντας το παχυλό αντίτιμο, τα προγράμματα επιμόρφωσης των ιδιωτικών σχολών και ΙΕΚ τάχα άσκησης, προπονητικής, αθλητισμού κλπ. αν δεν υπάρχει ένας νόμος που θα τους εξασφαλίζει θέσεις, έστω και χαμηλά αμειβόμενες, στην αγορά εργασίας ως δήθεν «εκπαιδευτές»; Μόνο αυτόν τον σκοπό εξυπηρετεί αυτό το νομοσχέδιο και όχι το δημόσιο συμφέρον και ως τέτοιο πρέπει άμεσα να αποσυρθεί.
Ποιος αποκαλούμενος «εκπαιδευτής» χωρίς πανεπιστημιακή μόρφωση, αλλά κάτοχος απλής πιστοποίησης, μπορεί να καταρτίζει και να εποπτεύει ατομικά και ομαδικά, προγράμματα σε γυμναστήρια, αίθουσες ή και στην ύπαιθρο για τους αθλούμενους των προγραμμάτων άθλησης για όλους; Η άσκηση είναι πολύ σοβαρό πράγμα για να αντιμετωπίζεται από την πολιτεία με επιπολαιότητα. Άμεση απόσυρση, το νομοσχέδιο είναι επικίνδυνο για την δημόσια υγεία. Μην υποβιβάζετε παρακαλώ την πανεπιστημιακή γνώση και κατάρτιση που απαιτείται να εχει κάθε εμπλεκόμενος με φυσική δραστηριότητα και άσκηση.
Εξηγήστε μου λίγο Αν σπούδαζα τόσα χρόνια άδικα. Και αν το γυμναστήριο που έφτιαξα, ακολουθώντας όλες τις νόμιμες διαδικασίες πλέον δεν θα έχει λόγω ύπαρξης. Πάτε να αφανισετε τον κλάδο έτσι απλά.
Στο σχέδιο νόμου παραγνωρίζεται προηγούμενη νομοθεσία με βάση την οποία την
άθληση για όλους την υλοποιούσαν μόνο πτυχιούχοι πανεπιστημιακής εκπαίδευσης
από ΤΕΦΑΑ. Η εκπόνηση προγραμμάτων άθλησης από ανειδίκευτα και ελλιπώς
εκπαιδευμένα άτομα, θέτει σε κίνδυνο την υγεία του Έλληνα πολίτη διότι
παραγνωρίζει ότι η άσκηση είναι μια έντονη διατάραξη της φυσιολογικής λειτουργίας
του οργανισμού η οποία, αν δεν γίνει στοχευμένα, στηριγμένη σε αμιγώς
επιστημονικές αρχές, αντί να βελτιώσει την υγεία ή την απόδοση, θα προκαλέσει
σημαντικά προβλήματα υγείας. Παραγνωρίζει ότι χρειάζονται εξειδικευμένες γνώσεις
που αποκτιούνται από δεκάδες πανεπιστημιακά μαθήματα ανατομίας, φυσιολογίας,
εργοφυσιολογίας, βιοχημείας της άσκησης, εμβιομηχανικής της κίνησης, γενικής και
ειδικής προπονητικής κλπ., για να μπορεί κάποιος να αναλάβει να γυμνάσει, μεταξύ
άλλων, απροπόνητους, τραυματισμένους, παιδιά, εγκύους, ηλικιωμένους κλπ
Στο σχέδιο νόμου παραγνωρίζεται προηγούμενη νομοθεσία με βάση την οποία την
άθληση για όλους την υλοποιούσαν μόνο πτυχιούχοι πανεπιστημιακής εκπαίδευσης
από ΤΕΦΑΑ. Η εκπόνηση προγραμμάτων άθλησης από ανειδίκευτα και ελλιπώς
εκπαιδευμένα άτομα, θέτει σε κίνδυνο την υγεία του Έλληνα πολίτη διότι
παραγνωρίζει ότι η άσκηση είναι μια έντονη διατάραξη της φυσιολογικής λειτουργίας
του οργανισμού η οποία, αν δεν γίνει στοχευμένα, στηριγμένη σε αμιγώς
επιστημονικές αρχές, αντί να βελτιώσει την υγεία ή την απόδοση, θα προκαλέσει
σημαντικά προβλήματα υγείας. Παραγνωρίζει ότι χρειάζονται εξειδικευμένες γνώσεις
που αποκτιούνται από δεκάδες πανεπιστημιακά μαθήματα ανατομίας, φυσιολογίας,
εργοφυσιολογίας, βιοχημείας της άσκησης, εμβιομηχανικής της κίνησης, γενικής και
ειδικής προπονητικής κλπ., για να μπορεί κάποιος να αναλάβει να γυμνάσει, μεταξύ
άλλων, απροπόνητους, τραυματισμένους, παιδιά, εγκύους, ηλικιωμένους κλπ.
1. Εκπαιδευτής είναι ο επαγγελματίας με την απαιτούμενη κατάρτιση, που
πιστοποιείται από αρμόδιο φορέα πιστοποίησης επαγγελματικών
προσόντων, σχετικά με: α) διοργάνωση ή δραστηριότητα αθλητικής
αναψυχής και άθλησης για όλους.
iii) αναλαμβάνει τον σχεδιασμό, την ανάπτυξη, την υποστήριξη ή την εποπτεία
διεξαγωγής ατομικών και ομαδικών προγραμμάτων σε γυμναστήρια, αίθουσες ή
στην ύπαιθρο, ή προγραμμάτων άθλησης για όλους και
iv) παρέχει μεμονωμένα ή σε ομάδα αθλούμενων, καθοδήγηση και βοήθεια στους
τομείς της άσκησης και της βελτίωσης της φυσικής τους κατάστασης.ΣΧΟΛΙΟ :Στο σχέδιο νόμου παραγνωρίζεται προηγούμενη νομοθεσία με βάση την οποία την
άθληση για όλους την υλοποιούσαν μόνο πτυχιούχοι πανεπιστημιακής εκπαίδευσης από ΤΕΦΑΑ. Η εκπόνηση προγραμμάτων άθλησης από ανειδίκευτα και ελλιπώς εκπαιδευμένα άτομα, θέτει σε κίνδυνο την υγεία του Έλληνα πολίτη διότι παραγνωρίζει ότι η άσκηση είναι μια έντονη διατάραξη της φυσιολογικής λειτουργίας του οργανισμού η οποία, αν δεν γίνει στοχευμένα, στηριγμένη σε αμιγώς επιστημονικές αρχές, αντί να βελτιώσει την υγεία ή την απόδοση, θα προκαλέσει σημαντικά προβλήματα υγείας. Παραγνωρίζει ότι χρειάζονται εξειδικευμένες γνώσεις που αποκτιούνται από δεκάδες πανεπιστημιακά μαθήματα ανατομίας, φυσιολογίας, εργοφυσιολογίας, βιοχημείας της άσκησης, εμβιομηχανικής της κίνησης, γενικής και ειδικής προπονητικής κλπ., για να μπορεί κάποιος να αναλάβει να γυμνάσει, μεταξύ άλλων, απροπόνητους, τραυματισμένους, παιδιά, εγκύους, ηλικιωμένους κλπ.
Α) Με ποιά προσόντα μπορεί ο επονομαζόμενος «εκπαιδευτής», με πιστοποιημένη κατάρτιση από αρμόδιο φορέα εκτός των πανεπιστημιακών σχολών, να ενημερώνεται για την κατάσταση υγείας και φυσικής κατάστασης των αθλουμένων; Με ποιες γνώσεις και ποιάς χρονικής διάρκειας σπουδές; Άκρως επικίνδυνη για την δημόσια υγεία διάταξη και ως τέτοια πρέπει να αποσυρθεί.
Β) Αστειεύεστε βέβαια. Ποιος αποκαλούμενος «εκπαιδευτής» χωρίς πανεπιστημιακή μόρφωση, αλλά κάτοχος απλής πιστοποίησης, μπορεί να καταρτίζει και να εποπτεύει ατομικά και ομαδικά, προγράμματα σε γυμναστήρια, αίθουσες ή και στην ύπαιθρο για τους αθλούμενους των προγραμμάτων άθλησης για όλους; Η άσκηση είναι πολύ σοβαρό πράγμα για να αντιμετωπίζεται από την πολιτεία με επιπολαιότητα. Άμεση απόσυρση, το νομοσχέδιο είναι επικίνδυνο για την δημόσια υγεία.
Γ) Σίγουρα το υπουργείο είναι ανενημέρωτο ή στην χειρότερη περίπτωση εξυπηρετεί συμφέροντα. Στην πρώτη περίπτωση δεν έχει ιδέα από αθλητισμό και άσκηση και στην δεύτερη περίπτωση διακινδυνεύει την δημόσια υγεία για να κάνει τα χατίρια σε κάποιους επιχειρηματίες που προσδοκούν πολλαπλά και οικονομικά οφέλη από την απορρόφηση αποφοίτων των ταχύρρυθμων σχολών και ιδρυμάτων τους. Στην περίπτωση αυτή εξόφθαλμα φωτογραφική ρύθμιση. Πως αλλιώς θα πηγαίνουν να παρακολουθούν, καταβάλλοντας το παχυλό αντίτιμο, τα προγράμματα επιμόρφωσης των ιδιωτικών σχολών και ΙΕΚ τάχα άσκησης, προπονητικής, αθλητισμού κλπ. αν δεν υπάρχει ένας νόμος που θα τους εξασφαλίζει θέσεις, έστω και χαμηλά αμειβόμενες, στην αγορά εργασίας ως δήθεν «εκπαιδευτές»; Μόνο αυτόν τον σκοπό εξυπηρετεί αυτό το νομοσχέδιο και όχι το δημόσιο συμφέρον και ως τέτοιο πρέπει άμεσα να αποσυρθεί.
ίγουρα το υπουργείο είναι ανενημέρωτο ή στην χειρότερη περίπτωση εξυπηρετεί συμφέροντα. Στην πρώτη περίπτωση δεν έχει ιδέα από αθλητισμό και άσκηση και στην δεύτερη περίπτωση διακινδυνεύει την δημόσια υγεία για να κάνει τα χατίρια σε κάποιους επιχειρηματίες που προσδοκούν πολλαπλά και οικονομικά οφέλη από την απορρόφηση αποφοίτων των ταχύρρυθμων σχολών και ιδρυμάτων τους. Στην περίπτωση αυτή εξόφθαλμα φωτογραφική ρύθμιση. Πως αλλιώς θα πηγαίνουν να παρακολουθούν, καταβάλλοντας το παχυλό αντίτιμο, τα προγράμματα επιμόρφωσης των ιδιωτικών σχολών και ΙΕΚ τάχα άσκησης, προπονητικής, αθλητισμού κλπ. αν δεν υπάρχει ένας νόμος που θα τους εξασφαλίζει θέσεις, έστω και χαμηλά αμειβόμενες, στην αγορά εργασίας ως δήθεν «εκπαιδευτές»; Μόνο αυτόν τον σκοπό εξυπηρετεί αυτό το νομοσχέδιο και όχι το δημόσιο συμφέρον και ως τέτοιο πρέπει άμεσα να αποσυρθεί.
Ποιος αποκαλούμενος «εκπαιδευτής» χωρίς πανεπιστημιακή μόρφωση, αλλά κάτοχος απλής πιστοποίησης, μπορεί να καταρτίζει και να εποπτεύει ατομικά και ομαδικά, προγράμματα σε γυμναστήρια, αίθουσες ή και στην ύπαιθρο για τους αθλούμενους των προγραμμάτων άθλησης για όλους; Η άσκηση είναι πολύ σοβαρό πράγμα για να αντιμετωπίζεται από την πολιτεία με επιπολαιότητα. Άμεση απόσυρση, το νομοσχέδιο είναι επικίνδυνο για την δημόσια υγεία.
Στο σχέδιο νόμου παραγνωρίζεται προηγούμενη νομοθεσία με βάση την οποία την
άθληση για όλους την υλοποιούσαν μόνο πτυχιούχοι πανεπιστημιακής εκπαίδευσης
από ΤΕΦΑΑ. Η εκπόνηση προγραμμάτων άθλησης από ανειδίκευτα και ελλιπώς
εκπαιδευμένα άτομα, θέτει σε κίνδυνο την υγεία του Έλληνα πολίτη διότι
παραγνωρίζει ότι η άσκηση είναι μια έντονη διατάραξη της φυσιολογικής λειτουργίας
του οργανισμού η οποία, αν δεν γίνει στοχευμένα, στηριγμένη σε αμιγώς
επιστημονικές αρχές, αντί να βελτιώσει την υγεία ή την απόδοση, θα προκαλέσει
σημαντικά προβλήματα υγείας. Παραγνωρίζει ότι χρειάζονται εξειδικευμένες γνώσεις
που αποκτιούνται από δεκάδες πανεπιστημιακά μαθήματα ανατομίας, φυσιολογίας,
εργοφυσιολογίας, βιοχημείας της άσκησης, εμβιομηχανικής της κίνησης, γενικής και
ειδικής προπονητικής κλπ., για να μπορεί κάποιος να αναλάβει να γυμνάσει, μεταξύ
άλλων, απροπόνητους, τραυματισμένους, παιδιά, εγκύους, ηλικιωμένους κλπ
Άλλη μία περίπτωση που υλοποιεί την παράδοση παροχής υπηρεσιών για τους πολίτες που κατ’ εξοχήν ανήκει στο κράτος, σε ιδιωτικές επιχειρήσεις με την μορφή αθλητικών σωματείων ή ακόμα και ιδιωτικών εκπαιδευτικών οργανισμών. Να αποσυρθεί άμεσα. Πώς θα αθληθεί ο κόσμος, που θα βρει να καταβάλει υψηλό χρηματικό τίμημα, τα λεφτά για να το κάνει; Επίσης οι διατάξεις αυτές εισαγάγουν υψηλό αθέμιτο ανταγωνισμό σε βάρος των ιδιωτικών γυμναστηρίων τα οποία έχουν επιχειρηματικά δοκιμασθεί έντονα λόγω της πανδημίας και τώρα, με βάση τις προτεινόμενες διατάξεις, καλούνται να ανταγωνισθούν, όσον αφορά στη προσέλευση πολιτών για αθλητισμό για όλους, συλλόγους οι οποίοι θα συλλέγουν συνδρομές χωρίς να έχουν έξοδα εγκαταστάσεων και φορολογικές υποχρεώσεις
Τον Αύγουστο καταργήσατε τα προγράμματα άθλησης γιατί δεν ειναι ανταποδοτικά .Έρχεστε τώρα και αναφέρετε ότι εκπαιδευτές χωρίς πανεπιστημιακή μόρφωση αλλά με μια απλή πιστοποίηση θα μπορούν να τα υλοποιούν και όχι καθηγητές φυσικής αγωγής που έχουν σπουδάσει τέσσερα χρόνια έχουν κάνει άπειρα σεμινάρια έχουν μεταπτυχιακό και εμπειρία χρόνων Αν νομίζετε ότι έτσι λύνετε το προβλήματα είστε ανειδεοι και επικίνδυνοι.Αμεση απόσυρση τώρα!!!!Μας προσβαλετε
Πόσοι εκκολαπτόμενοι «εκπαιδευτές » ήδη βρίσκονται έξω στην αγορά εργασίας δίχως παιδαγωγική κατάρτιση, δίχως γνώσεις ανατομίας, κινητικής,και πόσα ακόμα ν απαριθμήσω….Φτάνει πια η απαξίωση του κλάδου μας….Όλα αυτά που αναφέρει το νομοσχεδίο είναι εντελώς απαράδεκτα…Απαιτούμε την άμεση απόσυρσή του…
Με ποιά προσόντα μπορεί ο επονομαζόμενος «εκπαιδευτής», με πιστοποιημένη κατάρτιση από αρμόδιο φορέα εκτός των πανεπιστημιακών σχολών, να ενημερώνεται για την κατάσταση υγείας και φυσικής κατάστασης των αθλουμένων; Με ποιες γνώσεις και ποιάς χρονικής διάρκειας σπουδές; Άκρως επικίνδυνη για την δημόσια υγεία διάταξη και ως τέτοια πρέπει να αποσυρθεί.
Ποιος αποκαλούμενος «εκπαιδευτής» χωρίς πανεπιστημιακή μόρφωση, αλλά κάτοχος απλής πιστοποίησης, μπορεί να καταρτίζει και να εποπτεύει ατομικά και ομαδικά, προγράμματα σε γυμναστήρια, αίθουσες ή και στην ύπαιθρο για τους αθλούμενους των προγραμμάτων άθλησης για όλους; Η άσκηση είναι πολύ σοβαρό πράγμα για να αντιμετωπίζεται από την πολιτεία με επιπολαιότητα. Άμεση απόσυρση, το νομοσχέδιο είναι επικίνδυνο για την δημόσια υγεία.
Κανένας δεν μπορεί να χαρακτηριστεί εκπαιδευτής αν δεν είναι απόφοιτος τεφαα. Η ελλιπής και αμφίβολη εκπαίδευση και αξιολόγηση φορέων πλέον του πανεπιστημίου τεφαα καθιστούν τον οποιονδήποτε μη πτυχιούχο τεφαα τουλάχιστον επικίνδυνο. Το Τεφαα πρέπει να αναβαθμιστεί και να αναγνωρίζονται επαγγελματικά δικαιώματα μόνο στους αποφοίτους του.