1. Οι δραστηριότητες αθλητισμού αναψυχής και άθλησης για όλους ομαδοποιούνται και κατηγοριοποιούνται στους ακόλουθους κλάδους άσκησης:
α) Άσκηση εσωτερικού χώρου-αίθουσας, όπως χορός, είδη αερόβιας άσκησης, είδη μυϊκής ενδυνάμωσης,
β) άσκηση υπαίθριων δραστηριοτήτων εσωτερικών υδάτων (λίμνες, ποτάμια κ.λπ.),
γ) άσκηση υπαίθριων δραστηριοτήτων βουνού,
δ) άσκηση υπαίθριων δραστηριοτήτων θαλάσσης,
ε) άσκηση υπαίθριων δραστηριοτήτων αέρα,
στ) άσκηση μικτών υπαίθριων δραστηριοτήτων,
ζ) άσκηση δρομικών δραστηριοτήτων,
η) άσκηση αστικών δραστηριοτήτων (urban sports),
θ) άσκηση ομαδικών αθλημάτων αναψυχής (ενδεικτικά: ποδόσφαιρο, μπάσκετ, beach volley), και
ι) άσκηση ατομικών αθλημάτων αναψυχής (ενδεικτικά: τένις, γκολφ, είδη αυτοάμυνας, ενόργανη).
2. Η Γενική Γραμματεία Αθλητισμού (Γ.Γ.Α.) είναι αρμόδια για την εποπτεία και την υποστήριξη κάθε διοργάνωσης αθλητισμού αναψυχής και άθλησης για όλους.
Αρχική Αθλητικός Εθελοντισμός,Αθλητισμός Αναψυχής και Άθληση για Όλους,Πνευματικός Αθλητισμός,Ηλεκτρονικός Αθλητισμός (e-sports),Εργασιακός Αθλητισμός και λοιπές τροποποιήσεις της αθλητικής νομοθεσίαςΆρθρο 16 Κλάδοι άσκησης
Άρθρο 16 Κλάδοι άσκησης
- 7 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Α΄ ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ Άρθρο 1 Σκοπός
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 2 Αντικείμενο
- 42 ΣχόλιαΆρθρο 3 Ορισμοί
- 31 ΣχόλιαΆρθρο 4 Εθνικό Δίκτυο Αθλητικού Εθελοντισμού
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 5 Αξιολόγηση αθλητικών εθελοντών και εθελοντικών αθλητικών οργανώσεων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 6 Επιχειρησιακό πρόγραμμα αθλητικού εθελοντισμού – Εκπαίδευση των αθλητικών εθελοντών και των μελών των εθελοντικών αθλητικών οργανώσεων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 7 Εργασιακές και ασφαλιστικές συνέπειες αθλητικού εθελοντισμού
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 8 Δικαιώματα και υποχρεώσεις αθλητικού εθελοντή
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 9 Ασφαλιστική κάλυψη και αστική ευθύνη αθλητικού εθελοντή
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 10 Χορήγηση βεβαίωσης – ΒραβεύσειςΆρθρο 10 Χορήγηση βεβαίωσης – Βραβεύσεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 11 Διαγραφή αθλητικών εθελοντών και εθελοντικών αθλητικών οργανώσεων από το Εθνικό Δίκτυο Αθλητικού ΕθελοντισμούΆρθρο 11 Διαγραφή αθλητικών εθελοντών και εθελοντικών αθλητικών οργανώσεων από το Εθνικό Δίκτυο Αθλητικού Εθελοντισμού
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 12 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- 76 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Β’ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΑΝΑΨΥΧΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΣΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ Άρθρο 13 Σκοπός
- 26 ΣχόλιαΆρθρο 14 Αντικείμενο
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 15 Ορισμοί
- 112 ΣχόλιαΆρθρο 16 Κλάδοι άσκησης
- 180 ΣχόλιαΆρθρο 17 Σωματείο αθλητισμού αναψυχής και άθλησης για όλους – Ειδική αθλητική αναγνώριση – Ηλεκτρονικό μητρώο σωματείων αθλητισμού αναψυχής και άθλησης για όλους
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 18 Ομοσπονδία αθλητισμού αναψυχής και άθλησης για όλους
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 19 Διοργανώσεις αθλητισμού αναψυχής και άθλησης για όλους
- 452 ΣχόλιαΆρθρο 20 Εκπαιδευτής
- 105 ΣχόλιαΆρθρο 21 Αναγγελία και εγγραφή εκπαιδευτών στο ηλεκτρονικό μητρώο εκπαιδευτών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 22 Ψηφιακό μητρώο εκπαιδευτώνΆρθρο 22 Ψηφιακό μητρώο εκπαιδευτών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 23 Εξουσιοδοτικές διατάξειςΆρθρο 23 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- 2 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Γ΄ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ Άρθρο 24 Σκοπός
- 1 Σχόλιο Άρθρο 25 Αντικείμενο
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 26 Ορισμός – Κατηγορίες πνευματικών αθλημάτων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 27 Έννοια αθλητικού σωματείου – Ειδική αθλητική αναγνώριση αθλητικών σωματείων πνευματικών αθλημάτων – Τροποποίηση του άρθρου 1 του ν. 2725/1999
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 28 Πρόσθετη κατηγορία αθλητικής εγκατάστασης πνευματικών αθλημάτων – Τροποποίηση του άρθρου 56Α του ν. 2725/1999Άρθρο 28 Πρόσθετη κατηγορία αθλητικής εγκατάστασης πνευματικών αθλημάτων – Τροποποίηση του άρθρου 56Α του ν. 2725/1999
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 29 Διεξαγωγή αθλητικών συναντήσεων για το πνευματικό άθλημα του μπριτζ – Τροποποίηση του άρθρου 56Δ του ν. 2725/1999Άρθρο 29 Διεξαγωγή αθλητικών συναντήσεων για το πνευματικό άθλημα του μπριτζ – Τροποποίηση του άρθρου 56Δ του ν. 2725/1999
- 5 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Δ’ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ (e-sports) Άρθρο 30 Σκοπός
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 31 Αντικείμενο
- 40 ΣχόλιαΆρθρο 32 Ορισμός
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 33 Αθλητής ηλεκτρονικού αθλητισμού
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 34 Φορείς ανάπτυξης ηλεκτρονικού αθλητισμού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 35 Ειδική αθλητική αναγνώρισηΆρθρο 35 Ειδική αθλητική αναγνώριση
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 36 Εφαρμογή του ν. 2725/1999 στον ηλεκτρονικό αθλητισμό (e-sports)Άρθρο 36 Εφαρμογή του ν. 2725/1999 στον ηλεκτρονικό αθλητισμό (e-sports)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 37 Εξουσιοδοτική διάταξηΆρθρο 37 Εξουσιοδοτική διάταξη
- 10 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ E’ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ Άρθρο 38 Σκοπός
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 39 ΑντικείμενοΆρθρο 39 Αντικείμενο
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 40 Ορισμός
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 41 Εποπτεία εργασιακού αθλητισμού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 42 Κάρτα υγείας αθλούμενου εργαζομένουΆρθρο 42 Κάρτα υγείας αθλούμενου εργαζομένου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 43 Εξουσιοδοτική διάταξηΆρθρο 43 Εξουσιοδοτική διάταξη
- 49 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ ΣΤ’ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 44 Αθλητισμός ατόμων με νοητική αναπηρία – Προσθήκη άρθρου 29Α στον ν. 2725/1999
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 45 Δικαιώματα – Υποχρεώσεις αθλητών – Βετεράνοι αθλητές – Τροποποίηση της παρ. 1 του άρθρου 33 του ν. 2725/1999
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 46 Αθλητές ορειβασίας και αναρρίχησης – Τροποποίηση του άρθρου 134 του ν. 2725/1999
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 47 Υπομητρώα μητρώου αθλητικών φορέων – Τροποποίηση άρθρου 24 του ν. 4373/2016Άρθρο 47 Υπομητρώα μητρώου αθλητικών φορέων – Τροποποίηση άρθρου 24 του ν. 4373/2016
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 48 Απονομή ιδιότητας εφέδρου αξιωματικού σε αθλητές ομαδικών αθλημάτων – Τροποποίηση περ. γ) της παρ. 6 του άρθρου 39 του ν. 3883/2010
- 206 ΣχόλιαΆρθρο 49 Προϋποθέσεις λειτουργίας κέντρων γιόγκα (yoga)
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 50 Χαρακτηρισμός του «Εθνικού Αθλητικού Κέντρου Νεότητος Σίφνου» ως δημοτικής σημασίας – Μεταβίβαση κυριότητας των αθλητικών εγκαταστάσεων από τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού στον Δήμο Σίφνου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 51 Τροποποίηση άρθρου δέκατου τρίτου του ν. 4639/2019 – Τροποποίηση του Καταστατικού της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής (Ε.Ο.Ε.) από την 35η Ολομέλεια / 2.3.2021Άρθρο 51 Τροποποίηση άρθρου δέκατου τρίτου του ν. 4639/2019 – Τροποποίηση του Καταστατικού της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής (Ε.Ο.Ε.) από την 35η Ολομέλεια / 2.3.2021
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ Ζ΄ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ Άρθρο 52 Έναρξη ισχύοςΜΕΡΟΣ Ζ΄ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ Άρθρο 52 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
8 Νοεμβρίου 2021, 23:30
Ανοικτή σε Σχόλια έως
22 Νοεμβρίου 2021, 23:30
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
112 Σχόλια 1428 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 7732 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Σχέδιο Νόμου «ΚΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΑΚΡΟΠΟΛ»
- Δημιουργική Ελλάδα: ενίσχυση του κινηματογραφικού, οπτικοακουστικού και δημιουργικού τομέα ίδρυση φορέα για το βιβλίο και λοιπές διατάξεις σύγχρονου πολιτισμού
- Μέτρα για τη διαφύλαξη και την ανάδειξη της άυλης πολιτιστικής κληρονομιάς, την προστασία και ενίσχυση του ελληνόφωνου τραγουδιού και της ορχηστρικής μουσικής απόδοσης του ελληνόφωνου τραγουδιού
- Σχέδιο νόμου: "Διατάξεις για τη θωράκιση του θεσμικού πλαισίου του αθλητισμού και τον εξορθολογισμό της αθλητικής νομοθεσίας"
- Εκσυγχρονισμός της μουσειακής πολιτικής και ζητημάτων διαχείρισης της πολιτιστικής κληρονομιάς
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/789 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 17ης Απριλίου 2019
- Αθλητικός Εθελοντισμός,Αθλητισμός Αναψυχής και Άθληση για Όλους,Πνευματικός Αθλητισμός,Ηλεκτρονικός Αθλητισμός (e-sports),Εργασιακός Αθλητισμός και λοιπές τροποποιήσεις της αθλητικής νομοθεσίας
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου για τον αθλητισμό
- Οργανισμός Ανάπτυξης και Διαχείρισης Πολιτιστικών Πόρων (Ο.Δ.Α.Π.),«Μουσείο-Ελαιοτριβείο Βρανά» στο Δήμο Λέσβου και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού
- Θεσμικό πλαίσιο αρχαιρεσιών αθλητικών φορέων,διακρίσεις συνοδών αθλητών ΑμεΑ,Εθνική Πλατφόρμα Αθλητικής Ακεραιότητας,Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή,Ελληνική Παραολυμπιακή Επιτροπή και άλλες διατάξεις
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2017/1564
- Κύρωση της Σύμβασης Magglingen/Macolin σχετικά με τη χειραγώγηση των αθλητικών αγώνων, επείγοντα μέτρα για την αντιμετώπιση της βίας στον αθλητισμό και άλλες διατάξεις
- Περιφερειακή Πολιτική Σύγχρονου Πολιτισμού
- ΙΔΡΥΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΑΚΡΟΠΟΛ
- Ίδρυση Οργανισμού Βιβλίου και Πολιτισμού
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2017/1564 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 13ης Σεπτεμβρίου 2017
- Εξυγίανση του Ταμείου Αλληλοβοήθειας Υπαλλήλων Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού και άλλες διατάξεις
- Μητροπολιτικός Οργανισμός Μουσείων Εικαστικών Τεχνών Θεσσαλονίκης
- ΠΟΙΝΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΑΓΑΘΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΝΟΠΛΗΣ ΣΥΡΡΑΞΗΣ
- Περί ερασιτεχνικού και επαγγελματικού αθλητισμού
- Αθλητικός νόμος
- Νόμος για τη συλλογική διαχείριση δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας
- Αρχείο Διαφύλαξης Κινηματογραφικής Κληρονομιάς
- Ιδρυση και λειτουργία Ανώτερων Σχολών Κινηματογραφίας –Τηλεόρασης
- Αδεια Παράστασης
- Πνευματικη ιδιοκτησία
- Επιτροπή επαγγελματικού αθλητισμού – Προπονητές και εκπαιδευτές – Ιδιωτικά γυμναστήρια και ιδιωτικές σχολές εκμάθησης αθλημάτων και άλλες διατάξεις
- Κώδικαs Αντιντόπινγκ του Παγκόσμιου Οργανισμού Αντιντόπινγκ
- Επιστροφή Πολιτιστικών αγαθών
Να απαγορεύεται σε σωματεία αθλητισμού αναψυχής και άθλησης για όλους η δραστηριότητα «Άσκηση εσωτερικού χώρου-αίθουσας, όπως χορός, είδη αερόβιας άσκησης, είδη μυϊκής ενδυνάμωσης». Ειδάλλως να ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ολόκληρο το Β’ μέρος.
Απαράδεκτο! Να αποσυρθεί αμέσως αυτό το ντροπιαστικό νομοσχέδιο!!
Όπως αναφέρει το άρθρο 14, το νομοσχέδιο αυτό συντάχθηκε για να ρυθμίσει την
άσκηση αθλητισμού αναψυχής μέσω των ερασιτεχνικών αθλητικών σωματείων και
ομοσπονδιών, που ανήκουν, άλλωστε, στην αρμοδιότητα του Υπουργείου Αθλητισμού.
3. Επειδή ο ΣΕΤΕΥΔΑ αποτελείται αποκλειστικά από κερδοσκοπικές τουριστικές
επιχειρήσεις, έχει, δηλαδή, αντικέιμενο τελείως διαφορετικό από το ρυθμιζόμενο με το
υπό διαβούλευση νομοσχέδιο, τα σχόλια που υποβάλλουμε εδώ έχουν να κάνουν με
όσα σχετίζονται με τον κλάδο μας αλλά και με την διασφάλιση των συμφερόντων του
Δημοσίου, όπως αυτά πρέπει να ενδιαφέρουν κάθε φορολογούμενο πολίτη.
4. Επειδή οι συνδρομές των μελών προς το σωματείο είναι αφορολότητες, είναι γνωστό,
ότι η μορφή του «αθλητικού σωματείου» έχει συστηματικά χρησιμοποιηθεί και
χρησιμοποιείται πολλές φορές ως μανδύας κάλυψης κερδοσκοπικής δραστηριότητας
χωρίς να πληρώνονται οι αντιστοιχούντες φόροι, με ταυτόχρονη διάπραξη αθέμιτου
ανταγωνισμού στις υγιείς εμπορικές επιχειρήσεις του αντίστοιχου κλάδου. (Ενδεικτικά
αναφέρουμε την υπ’ αριθ.7288/2020 απόφαση του 17ου Τμήματος του Διοικητικού
Πρωτοδικείου Αθηνών, που διέγνωσε, ότι αθλητικό σωματείο οργάνωνε κερδοσκοπικές
εκδηλώσεις βαφτίζοντάς τες ως αθλητικές, χωρίς να φορολογείται).
5. Το ζήτημα, επομένως, είναι να μην αφεθεί να θεσπισθεί ένας νόμος, που θα ανοίγει την
πόρτα σε τέτοιες πρακτικές και να διασφαλισθεί, ότι ο θεσμός των αθλητικών
σωματείων δεν θα χρησιμοποιείται για την συγκαλυμμένη πραγματοποίηση εμπορικής
δραστηριότητας.
6. Προς αποφυγή του ενδεχομένου αυτού προτείνουμε να προστεθεί στο Άρθρο 14 ως
παράγραφος 2, το εξής κείμενο:
7. «2. Η δραστηριότητα, που ρυθμίζεται με τον παρόντα νόμο, δεν επιτρέπεται να
ασκείται με σκοπό το κέρδος ή από νομικά πρόσωπα κερδοσκοπικού σκοπού. Οι
διατάξεις του παρόντος νόμου δεν εφαρμόζονται για κερδοσκοπικές τουριστικές ή
μη επιχειρήσεις, που ασκούν δραστηριότητες όμοιες ή περεμφερείς με εκείνες,
που ρυθμίζονται με τον παρόντα νόμο».
8. Συνακόλουθα, θα πρέπει στην παράγραφο 1 του άρθρου 19 να προστεθούν οι λέξεις
«μη κερδοσκοπικού σκοπού ή χαρακτήρα», ώστε η διάταξη να έχει ως εξής:
9. «1. Εκδηλώσεις αθλητισμού αναψυχής και άθλησης για όλους, διοργανώνονται,
κατόπιν έγκρισης του αρμόδιου οργάνου της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού
(Γ.Γ.Α.), και από φορείς μη κερδοσκοπικού σκοπού ή χαρακτήρα, που (…)»
υπηρεσίες αυτές προσφέρονται ήδη από ιδιωτικά γυμναστήρια. Κατά συνέπεια, τα
σωματεία Αθλητισμού Αναψυχής και Αθλητισμού για Όλους θα αποτελέσουν αθέμιτο
ανταγωνιστή των ιδιωτικών Γυμναστηρίων με την έννοια ότι τα Γυμναστήρια, σε
σύγκριση με τα σωματεία, δεν χρησιμοποιούν δωρεάν δημόσιους χώρους και
καταβάλλουν υψηλούς άμεσους και έμμεσους φόρους. Επιπλέον δίνει την ευκαιρία
σε όσους μέχρι τώρα παρείχαν υπηρεσίες γυμναστηρίου παράνομα (υπό τη μορφή
συλλόγων και σχολών) και δεν πλήρωναν κανένα φόρο εκμεταλλευόμενοι την
ανυπαρξία ελέγχων , να δημιουργήσουν τώρα «σωματείο αθλητισμού αναψυχής και
άθλησης» και να συνεχίσουν να ανταγωνίζονται αθέμιτα τα νόμιμα γυμναστήρια.
ι υπηρεσίες αυτές προσφέρονται ήδη από ιδιωτικά γυμναστήρια. Κατά συνέπεια, τα
σωματεία Αθλητισμού Αναψυχής και Αθλητισμού για Όλους θα αποτελέσουν αθέμιτο
ανταγωνιστή των ιδιωτικών Γυμναστηρίων με την έννοια ότι τα Γυμναστήρια, σε
σύγκριση με τα σωματεία, δεν χρησιμοποιούν δωρεάν δημόσιους χώρους και
καταβάλλουν υψηλούς άμεσους και έμμεσους φόρους. Επιπλέον δίνει την ευκαιρία
σε όσους μέχρι τώρα παρείχαν υπηρεσίες γυμναστηρίου παράνομα (υπό τη μορφή
συλλόγων και σχολών) και δεν πλήρωναν κανένα φόρο εκμεταλλευόμενοι την
ανυπαρξία ελέγχων , να δημιουργήσουν τώρα «σωματείο αθλητισμού αναψυχής και
άθλησης» και να συνεχίσουν να ανταγωνίζονται αθέμιτα τα νόμιμα γυμναστήρια.
Όλοι οι κλάδοι άσκησης που αναφέρονται στο άρθρο, πλην της άσκησης ορισμένων υπαίθριων δραστηριοτήτων θαλάσσης και της άσκηση υπαίθριων δραστηριοτήτων αέρα, καλύπτονται από τα προγράμματα σπουδών των ΤΕΦΑΑ είτε μέσω ειδικοτήτων είτε μέσω της διδασκαλίας σειράς μαθημάτων που καλύπτουν το γνωστικό πεδίο αυτών των κλάδων άσκησης. Κατά συνέπεια, και βάσει της πρόβλεψης στον προτεινόμενο νόμο ότι εκπαιδευτής θα υπάρχει όπου δεν διδάσκονται τα αντικείμενα σε ΣΕΦΑΑ ή ΤΕΦΑΑ θα πρέπει να γραφτεί ότι το άρθρο 20 αφορά ΜΟΝΟΝ τους κλάδους της άσκησης υπαίθριων δραστηριοτήτων θαλάσσης (θα πρέπει να οριστούν επακριβώς) και της άσκησης υπαίθριων δραστηριοτήτων αέρα.
Επιπρόσθετα, που είναι ο κοινωνικός ρόλος των προγραμμάτων άθλησης ? Μέσω των δήμων δίνονταν η ευκαιρία σε ειδικές κατηγορίες πληθυσμού να αθληθούν. Σύμφωνα με το άρθρο δεν καλύπτονται κατηγορίες όπως Τρίτη Ηλικία, άτομα με αναπηρίες, άτομα με χρόνιες παθήσεις κλπ που πρόσφεραν οι Δήμοι ΔΩΡΕΑΝ.
Η αποκόμιση κερδών από τη συμμετοχή στην άθληση αυτών των κατηγοριών είναι τουλάχιστον δείγμα κοινωνικής αναλγησίας ιδιαίτερα σήμερα με τις υπάρχουσες δεινές οικονομικές συνθήκες.
Ολα τα παραπανω που αναφερονται διδασκονται, πλην των δραστηριοτητων αερα, ειτε ως ειδικοτητα ειτε ως μαθημα επιλογης στα Τ.Ε.Φ.Α.Α αρα θα πρεπει να εκτελουνται μονο απο τους καθηγητες φυσικης αγωγης που αποτελουν τους καθόλα νομιμα ειδικους της ασκησης οπως αναφερεται στο αρθρο.
Ως επαγγελματίας του χώρου των υπαίθριων δραστηριοτήτων αναψυχής επί 30 σχεδόν χρόνια, αλλά και ως καθηγητής φυσικής αγωγής θα πρέπει με πολλή προσοχή να δείτε τα παρακάτω…
α) Οι υπαίθριες δραστηριότητες αναψυχής υλοποιούνται με επιτυχία από επαγγελματίες του χώρου επί σειρά ετών. Οι οποίοι επαγγελματίες έχουν λάβει εκπαίδευση από ιδιωτικά σεμινάρια στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό ή έχουν παρακολουθήσει κάποιες σχολές της ΓΓΑ στο παρελθόν. Χωράει συζήτηση για την πιστοποίηση όλων αυτών των επαγγελματιών, αλλά και των νέων εκπαιδευτών – προπονητών (σε άλλο σχόλιο περί εκπαιδευτών)…
Όμως η δυνατότητα σε σωματεία (!) να υλοποιούν τέτοιου είδους δράσεις θα οδηγήσει όλες τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον χώρο, σε μαρασμό. Ως γνωστόν, τα σωματεία δεν υποχρεούνται σε τιμολόγια παροχής υπηρεσιών και ΦΠΑ. Αυτό αν δεν είναι αθέμιτος ανταγωνισμός, τι είναι?
Τα σωματεία – αν τελικά περάσει ο νόμος – θα πρέπει αυστηρά να υλοποιούν μόνο ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ και όχι τουριστικές υπηρεσίες προς τους πολίτες. Πως είναι δυνατόν π.χ. ένα νέο σωματείο rafting ή υπαίθριων δραστηριοτήτων να διοργανώνει εκδρομές στη φύση με αντίτιμο, ενώ πολλές από αυτές τις δραστηριότητες δεν είναι ανταγωνιστικές ή έχουν αγωνιστικό profile?
Με απλά λόγια, οι ασκούμενοι θα πρέπει να είναι – αυστηρά – αθλητές του σωματείου και όχι απλά ασκούμενοι – τουρίστες. Με δελτίο, αποδεδειγμένα και με συγκεκριμένες δικλίδες ασφαλείας. Είναι μία κατεξοχήν τουριστική δραστηριότητα, που – παράλογα – επιχειρείται να περάσει στη ΓΓΑ!
2) Επίσης, οι «κλάδοι άσκησης», όπως αναφέρονται, καλύπτονται σε μεγάλο βαθμό από τα ΤΕΦΑΑ – ΣΕΦΑΑ, με απόφοιτους γυμναστές, οι οποίοι έχουν την κατάλληλη γνώση σε θέματα προπονητικής, εργοφυσιολογίας, ανατομίας, παιδοψυχολογίας και αθλητικής ψυχολογίας, και τόσων άλλων ειδικοτήτων – τουλάχιστον στις βασικές αρχές – ώστε να είναι σε θέση, με ασφάλεια και σωστό προγραμματισμό, να οργανώσουν ένα πρόγραμμα για παιδιά ή ενήλικες στη φύση.
3) Τι σχέση έχουν τα αθλήματα όπως ποδόσφαιρο, μπάσκετ, βόλεϊ, είδη αυτοάμυνας, τένις, ενόργανη, κτλ με το συγκεκριμένο νομοσχέδιο? Όλα τα παραπάνω έχουν τις ομοσπονδίες τους και τα σωματεία που τα υποστηρίζουν και τα αναπτύσσουν.
4) Τέλος, ο όρος ΑΘλητισμός Αναψυχής και Αθλητισμός για όλους έχει πολλά κοινά με τον Αθλητισμό Τουρισμού και θα πρέπει να ξεκαθαριστεί τι περιέχει ο ένας όρος και τι ο άλλος. Αλλιώς, τα παραθυράκια του νόμου θα συνεχίσουν να τα εκμεταλλεύονται όσοι θέλουν και μπορούν, για να κερδίζουν εις βάρος των άλλων.
Συμπέρασμα… Σκεφτείτε και πάλι το παραπάνω άρθρο και συνολικά το νομοσχέδιο. Θα ανοίξετε τον ασκό του Αιόλου, όπως έγινε ήδη με τους «Συνοδούς Βουνού» από το κάθε ΙΕΚ που βγάζει αμφιβόλου επιπέδου συνοδούς, οι οποίοι θα συνοδέψουν τουρίστες στα ελληνικά βουνά, χωρίς την απαιτούμενη εκπαίδευση. Για τα επόμενα ατυχήματα στο βουνό, μεγάλοι ηθικοί αυτουργοί θα είστε εσείς! Το πλαίσιο θα πρέπει να γίνει πιο αυστηρό, ενώ εσείς πάτε ακριβώς στην αντίθετη κατεύθυνση!
Με εκτίμηση,
Ένας επαγγελματίας του χώρου…
υπηρεσίες αυτές προσφέρονται ήδη από ιδιωτικά γυμναστήρια. Κατά συνέπεια, τα
σωματεία Αθλητισμού Αναψυχής και Αθλητισμού για Όλους θα αποτελέσουν αθέμιτο
ανταγωνιστή των ιδιωτικών Γυμναστηρίων με την έννοια ότι τα Γυμναστήρια, σε
σύγκριση με τα σωματεία, δεν χρησιμοποιούν δωρεάν δημόσιους χώρους και
καταβάλλουν υψηλούς άμεσους και έμμεσους φόρους. Επιπλέον δίνει την ευκαιρία
σε όσους μέχρι τώρα παρείχαν υπηρεσίες γυμναστηρίου παράνομα (υπό τη μορφή
συλλόγων και σχολών) και δεν πλήρωναν κανένα φόρο εκμεταλλευόμενοι την
ανυπαρξία ελέγχων , να δημιουργήσουν τώρα «σωματείο αθλητισμού αναψυχής και
άθλησης» και να συνεχίσουν να ανταγωνίζονται αθέμιτα τα νόμιμα γυμναστήρια.
Οι υπηρεσίες αυτές προσφέρονται ήδη από ιδιωτικά γυμναστήρια. Κατά συνέπεια, τα σωματεία Αθλητισμού Αναψυχής και Αθλητισμού για Όλους θα αποτελέσουν αθέμιτο ανταγωνιστή των ιδιωτικών Γυμναστηρίων με την έννοια ότι τα Γυμναστήρια, σε σύγκριση με τα σωματεία, δεν χρησιμοποιούν δωρεάν δημόσιους χώρους και καταβάλλουν υψηλούς άμεσους και έμμεσους φόρους. Επιπλέον δίνει την ευκαιρία σε όσους μέχρι τώρα παρείχαν υπηρεσίες γυμναστηρίου παράνομα (υπό τη μορφή συλλόγων και σχολών) και δεν πλήρωναν κανένα φόρο εκμεταλλευόμενοι την ανυπαρξία ελέγχων , να δημιουργήσουν τώρα «σωματείο αθλητισμού αναψυχής και άθλησης» και να συνεχίσουν να ανταγωνίζονται αθέμιτα τα νόμιμα γυμναστήρια.
Δυστυχώς, άλλο ένα άρθρο που δείχνει την προχειρότητα του νόμου και της πλήρης άγνοιας της αποστολής και του προγράμματος σπουδών των Τμημάτων Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού της χώρας.
Όλοι οι κλάδοι άσκησης που αναφέρονται στο άρθρο 16, πλην της άσκησης ορισμένων υπαίθριων δραστηριοτήτων θαλάσσης και της άσκησης υπαίθριων δραστηριοτήτων αέρα, καλύπτονται από τα προγράμματα σπουδών των Τ.Ε.Φ.Α.Α. είτε μέσω ειδικοτήτων είτε μέσω της διδασκαλίας σειράς μαθημάτων που καλύπτουν το γνωστικό πεδίο αυτών των κλάδων άσκησης. Κατά συνέπεια, και βάση της πρόβλεψης στον προτεινόμενο νόμο ότι εκπαιδευτής θα υπάρχει όπου δεν διδάσκονται τα αντικείμενα σε Σ.Ε.Φ.Α.Α. ή Τ.Ε.Φ.Α.Α. θα πρέπει να γραφτεί ότι το άρθρο 20 αφορά αποκλειστικά στους κλάδους της άσκησης υπαίθριων δραστηριοτήτων θαλάσσης και της άσκησης υπαίθριων δραστηριοτήτων αέρα, τα οποία θα πρέπει να οριστούν επακριβώς
Η έννοια «κλάδος άσκησης» τι σημαίνει; Ως όρος, δεν υπάρχει σε κανένα βιβλίο αθλητικής επιστήμης. Όπου αναφέρεται σε άσκηση, πρέπει να απαλειφθεί.
Οι υπηρεσίες αυτές προσφέρονται ήδη από ιδιωτικά γυμναστήρια. Κατά συνέπεια, τα
σωματεία Αθλητισμού Αναψυχής και Αθλητισμού για Όλους θα αποτελέσουν αθέμιτο
ανταγωνιστή των ιδιωτικών Γυμναστηρίων με την έννοια ότι τα Γυμναστήρια, σε
σύγκριση με τα σωματεία, δεν χρησιμοποιούν δωρεάν δημόσιους χώρους και
καταβάλλουν υψηλούς άμεσους και έμμεσους φόρους. Επιπλέον δίνει την ευκαιρία
σε όσους μέχρι τώρα παρείχαν υπηρεσίες γυμναστηρίου παράνομα (υπό τη μορφή
συλλόγων και σχολών) και δεν πλήρωναν κανένα φόρο εκμεταλλευόμενοι την
ανυπαρξία ελέγχων , να δημιουργήσουν τώρα «σωματείο αθλητισμού αναψυχής και
άθλησης» και να συνεχίσουν να ανταγωνίζονται αθέμιτα τα νόμιμα γυμναστήρια.
Οι υπηρεσίες αυτές προσφέρονται ήδη από ιδιωτικά γυμναστήρια. Κατά συνέπεια, τα
σωματεία Αθλητισμού Αναψυχής και Αθλητισμού για Όλους θα αποτελέσουν αθέμιτο
ανταγωνιστή των ιδιωτικών Γυμναστηρίων με την έννοια ότι τα Γυμναστήρια, σε
σύγκριση με τα σωματεία, δεν χρησιμοποιούν δωρεάν δημόσιους χώρους και
καταβάλλουν υψηλούς άμεσους και έμμεσους φόρους. Επιπλέον δίνει την ευκαιρία
σε όσους μέχρι τώρα παρείχαν υπηρεσίες γυμναστηρίου παράνομα (υπό τη μορφή
συλλόγων και σχολών) και δεν πλήρωναν κανένα φόρο εκμεταλλευόμενοι την
ανυπαρξία ελέγχων , να δημιουργήσουν τώρα «σωματείο αθλητισμού αναψυχής και
άθλησης» και να συνεχίσουν να ανταγωνίζονται αθέμιτα τα νόμιμα γυμναστήρια.
ΣύνδεσμοςΟι υπηρεσίες αυτές προσφέρονται ήδη από ιδιωτικά γυμναστήρια. Κατά συνέπεια, τα
σωματεία Αθλητισμού Αναψυχής και Αθλητισμού για Όλους θα αποτελέσουν αθέμιτο
ανταγωνιστή των ιδιωτικών Γυμναστηρίων με την έννοια ότι τα Γυμναστήρια, σε
σύγκριση με τα σωματεία, δεν χρησιμοποιούν δωρεάν δημόσιους χώρους και
καταβάλλουν υψηλούς άμεσους και έμμεσους φόρους. Επιπλέον δίνει την ευκαιρία
σε όσους μέχρι τώρα παρείχαν υπηρεσίες γυμναστηρίου παράνομα (υπό τη μορφή
συλλόγων και σχολών) και δεν πλήρωναν κανένα φόρο εκμεταλλευόμενοι την
ανυπαρξία ελέγχων , να δημιουργήσουν τώρα «σωματείο αθλητισμού αναψυχής και
άθλησης» και να συνεχίσουν να ανταγωνίζονται αθέμιτα τα νόμιμα γυμναστήρια.
Δυστυχώς, άλλο ένα άρθρο που δείχνει την προχειρότητα του νόμου και της πλήρης άγνοιας της αποστολής και του προγράμματος σπουδών των Τμημάτων Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού της χώρας.
Όλοι οι κλάδοι άσκησης που αναφέρονται στο άρθρο 16, πλην της άσκησης ορισμένων υπαίθριων δραστηριοτήτων θαλάσσης και της άσκησης υπαίθριων δραστηριοτήτων αέρα, καλύπτονται από τα προγράμματα σπουδών των Τ.Ε.Φ.Α.Α. είτε μέσω ειδικοτήτων είτε μέσω της διδασκαλίας σειράς μαθημάτων που καλύπτουν το γνωστικό πεδίο αυτών των κλάδων άσκησης. Κατά συνέπεια, και βάση της πρόβλεψης στον προτεινόμενο νόμο ότι εκπαιδευτής θα υπάρχει όπου δεν διδάσκονται τα αντικείμενα σε Σ.Ε.Φ.Α.Α. ή Τ.Ε.Φ.Α.Α. θα πρέπει να γραφτεί ότι το άρθρο 20 αφορά αποκλειστικά στους κλάδους της άσκησης υπαίθριων δραστηριοτήτων θαλάσσης και της άσκησης υπαίθριων δραστηριοτήτων αέρα, τα οποία θα πρέπει να οριστούν επακριβώς
Όλοι οι κλάδοι άσκησης που αναφέρονται στο άρθρο, πλην της άσκησης ορισμένων υπαίθριων δραστηριοτήτων θαλάσσης και της άσκηση υπαίθριων δραστηριοτήτων αέρα, καλύπτονται από τα προγράμματα σπουδών των ΤΕΦΑΑ είτε μέσω ειδικοτήτων είτε μέσω της διδασκαλίας σειράς μαθημάτων που καλύπτουν το γνωστικό πεδίο αυτών των κλάδων άσκησης. Κατά συνέπεια, και βάσει της πρόβλεψης στον προτεινόμενο νόμο ότι εκπαιδευτής θα υπάρχει όπου δεν διδάσκονται τα αντικείμενα σε ΣΕΦΑΑ ή ΤΕΦΑΑ θα πρέπει να γραφτεί ότι το άρθρο 20 αφορά ΜΟΝΟΝ τους κλάδους της άσκησης υπαίθριων δραστηριοτήτων θαλάσσης (θα πρέπει να οριστούν επακριβώς) και της άσκησης υπαίθριων δραστηριοτήτων αέρα.
Οι υπηρεσίες αυτές προσφέρονται ήδη από ιδιωτικά γυμναστήρια. Κατά συνέπεια, τα
σωματεία Αθλητισμού Αναψυχής και Αθλητισμού για Όλους θα αποτελέσουν αθέμιτο
ανταγωνιστή των ιδιωτικών Γυμναστηρίων με την έννοια ότι τα Γυμναστήρια, σε
σύγκριση με τα σωματεία, δεν χρησιμοποιούν δωρεάν δημόσιους χώρους και
καταβάλλουν υψηλούς άμεσους και έμμεσους φόρους. Επιπλέον δίνει την ευκαιρία
σε όσους μέχρι τώρα παρείχαν υπηρεσίες γυμναστηρίου παράνομα (υπό τη μορφή
συλλόγων και σχολών) και δεν πλήρωναν κανένα φόρο εκμεταλλευόμενοι την
ανυπαρξία ελέγχων , να δημιουργήσουν τώρα «σωματείο αθλητισμού αναψυχής και
άθλησης» και να συνεχίσουν να ανταγωνίζονται αθέμιτα τα νόμιμα γυμναστήρια.
Οι υπηρεσίες αυτές προσφέρονται ήδη από ιδιωτικά γυμναστήρια. Κατά συνέπεια, τα
σωματεία Αθλητισμού Αναψυχής και Αθλητισμού για Όλους θα αποτελέσουν αθέμιτο
ανταγωνιστή των ιδιωτικών Γυμναστηρίων με την έννοια ότι τα Γυμναστήρια, σε
σύγκριση με τα σωματεία, δεν χρησιμοποιούν δωρεάν δημόσιους χώρους και
καταβάλλουν υψηλούς άμεσους και έμμεσους φόρους. Επιπλέον δίνει την ευκαιρία
σε όσους μέχρι τώρα παρείχαν υπηρεσίες γυμναστηρίου παράνομα (υπό τη μορφή
συλλόγων και σχολών) και δεν πλήρωναν κανένα φόρο εκμεταλλευόμενοι την
ανυπαρξία ελέγχων , να δημιουργήσουν τώρα «σωματείο αθλητισμού αναψυχής και
άθλησης» και να συνεχίσουν να ανταγωνίζονται αθέμιτα τα νόμιμα γυμναστήρια.
Κλάδοι Άσκησης, ως όρος, δεν υπάρχει σε κανένα βιβλίο αθλητικής επιστήμης. Πάραυτα, όπου αναφέρονται σε Άσκηση και όχι δραστηριότητα αναψυχής θα πρέπει να απαλειφθεί.
Οι υπηρεσίες αυτές προσφέρονται ήδη από ιδιωτικά γυμναστήρια. Κατά συνέπεια, τα σωματεία Αθλητισμού Αναψυχής και Αθλητισμού για Όλους θα αποτελέσουν αθέμιτο ανταγωνιστή των ιδιωτικών Γυμναστηρίων με την έννοια ότι τα Γυμναστήρια, σε σύγκριση με τα σωματεία, δεν χρησιμοποιούν δωρεάν δημόσιους χώρους και καταβάλλουν υψηλούς άμεσους και έμμεσους φόρους. Επιπλέον δίνει την ευκαιρία σε όσους μέχρι τώρα παρείχαν υπηρεσίες γυμναστηρίου παράνομα (υπό τη μορφή συλλόγων και σχολών) και δεν πλήρωναν κανένα φόρο εκμεταλλευόμενοι την ανυπαρξία ελέγχων , να δημιουργήσουν τώρα «σωματείο αθλητισμού αναψυχής και άθλησης» και να συνεχίσουν να ανταγωνίζονται αθέμιτα τα νόμιμα γυμναστήρια.
Δεν υπάρχει καμία αναφορά στις ειδικές κατηγορίες αθλουμένων που κάλυπταν τα προγράμματα «Άθληση για όλους». Σύμφωνα με το άρθρο δεν καλύπτονται κατηγορίες όπως Τρίτη Ηλικία, άτομα με ειδικές ανάγκες, άτομα με χρόνιες παθήσεις κλπ που πρόσφεραν οι Δήμοι ΔΩΡΕΑΝ.
Η αποκόμιση κερδών από τη συμμετοχή στην άθληση αυτών των κατηγοριών είναι τουλάχιστον δείγμα κοινωνικής αναλγησίας.
Οι υπηρεσίες αυτές προσφέρονται ήδη από ιδιωτικά γυμναστήρια. Κατά συνέπεια, τα
σωματεία Αθλητισμού Αναψυχής και Αθλητισμού για Όλους θα αποτελέσουν αθέμιτο
ανταγωνιστή των ιδιωτικών Γυμναστηρίων με την έννοια ότι τα Γυμναστήρια, σε
σύγκριση με τα σωματεία, δεν χρησιμοποιούν δωρεάν δημόσιους χώρους και
καταβάλλουν υψηλούς άμεσους και έμμεσους φόρους. Επιπλέον δίνει την ευκαιρία
σε όσους μέχρι τώρα παρείχαν υπηρεσίες γυμναστηρίου παράνομα (υπό τη μορφή
συλλόγων και σχολών) και δεν πλήρωναν κανένα φόρο εκμεταλλευόμενοι την
ανυπαρξία ελέγχων , να δημιουργήσουν τώρα «σωματείο αθλητισμού αναψυχής και
άθλησης» και να συνεχίσουν να ανταγωνίζονται αθέμιτα τα νόμιμα γυμναστήρια.
17 Νοεμβρίου 2021, 13:22 | ΤΣΑΡΤΣΑΦΛΗ ΚΥΡΙΑΚΗΜόνιμος ΣύνδεσμοςΟι υπηρεσίες αυτές προσφέρονται ήδη από ιδιωτικά γυμναστήρια. Κατά συνέπεια, τα σωματεία Αθλητισμού Αναψυχής και Αθλητισμού για Όλους θα αποτελέσουν αθέμιτο
ανταγωνιστή των ιδιωτικών Γυμναστηρίων με την έννοια ότι τα Γυμναστήρια, σε
σύγκριση με τα σωματεία, δεν χρησιμοποιούν δωρεάν δημόσιους χώρους και
καταβάλλουν υψηλούς άμεσους και έμμεσους φόρους. Επιπλέον δίνει την ευκαιρία
σε όσους μέχρι τώρα παρείχαν υπηρεσίες γυμναστηρίου παράνομα (υπό τη μορφή
συλλόγων και σχολών) και δεν πλήρωναν κανένα φόρο εκμεταλλευόμενοι την
ανυπαρξία ελέγχων , να δημιουργήσουν τώρα «σωματείο αθλητισμού αναψυχής και
άθλησης» και να συνεχίσουν να ανταγωνίζονται αθέμιτα τα νόμιμα γυμναστήρια.
Με το άρθρο αυτό στην ουσία καταργείται ο επιτυχημένος θεσμός των προγραμμάτων των Δήμων αθλητισμός για όλους και οι οικονομικά αδύνατοι συμπολίτες μας χάνουν την ευκαιρία για δωρεάν ή φτηνή παροχή υπηρεσιών άσκησης και αθλητισμού. Χιλιάδες οικογένειες επαγγελματιών επιστημόνων πτυχιούχων φυσικής αγωγής που απασχολούνταν σε αυτά επί πολλές δεκαετίες μένουν άνεργοι κυριολεκτικά στον δρόμο. Θα πρέπει να αποσυρθεί άμεσα και εξ ολοκλήρου.
ςΟι υπηρεσίες αυτές προσφέρονται ήδη από ιδιωτικά γυμναστήρια. Κατά συνέπεια, τα
σωματεία Αθλητισμού Αναψυχής και Αθλητισμού για Όλους θα αποτελέσουν αθέμιτο
ανταγωνιστή των ιδιωτικών Γυμναστηρίων με την έννοια ότι τα Γυμναστήρια, σε
σύγκριση με τα σωματεία, δεν χρησιμοποιούν δωρεάν δημόσιους χώρους και
καταβάλλουν υψηλούς άμεσους και έμμεσους φόρους. Επιπλέον δίνει την ευκαιρία
σε όσους μέχρι τώρα παρείχαν υπηρεσίες γυμναστηρίου παράνομα (υπό τη μορφή
συλλόγων και σχολών) και δεν πλήρωναν κανένα φόρο εκμεταλλευόμενοι την
ανυπαρξία ελέγχων , να δημιουργήσουν τώρα «σωματείο αθλητισμού αναψυχής και
άθλησης» και να συνεχίσουν να ανταγωνίζονται αθέμιτα τα νόμιμα γυμναστήρια.
Οι υπηρεσίες αυτές προσφέρονται ήδη από ιδιωτικά γυμναστήρια. Κατά συνέπεια, τα
σωματεία Αθλητισμού Αναψυχής και Αθλητισμού για Όλους θα αποτελέσουν αθέμιτο
ανταγωνιστή των ιδιωτικών Γυμναστηρίων με την έννοια ότι τα Γυμναστήρια, σε
σύγκριση με τα σωματεία, δεν χρησιμοποιούν δωρεάν δημόσιους χώρους και
καταβάλλουν υψηλούς άμεσους και έμμεσους φόρους. Επιπλέον δίνει την ευκαιρία
σε όσους μέχρι τώρα παρείχαν υπηρεσίες γυμναστηρίου παράνομα (υπό τη μορφή
συλλόγων και σχολών) και δεν πλήρωναν κανένα φόρο εκμεταλλευόμενοι την
ανυπαρξία ελέγχων , να δημιουργήσουν τώρα «σωματείο αθλητισμού αναψυχής και
άθλησης» και να συνεχίσουν να ανταγωνίζονται αθέμιτα τα νόμιμα γυμναστήρια.
Οι υπηρεσίες εσίες αυτές προσφέρονται ήδη από ιδιωτικά γυμναστήρια. Κατά συνέπεια, τα σωματεία Αθλητισμού Αναψυχής και Αθλητισμού για Όλους θα αποτελέσουν αθέμιτο
ανταγωνιστή των ιδιωτικών Γυμναστηρίων με την έννοια ότι τα Γυμναστήρια, σε
σύγκριση με τα σωματεία, δεν χρησιμοποιούν δωρεάν δημόσιους χώρους και
καταβάλλουν υψηλούς άμεσους και έμμεσους φόρους. Επιπλέον δίνει την ευκαιρία
σε όσους μέχρι τώρα παρείχαν υπηρεσίες γυμναστηρίου παράνομα (υπό τη μορφή
συλλόγων και σχολών) και δεν πλήρωναν κανένα φόρο εκμεταλλευόμενοι την
ανυπαρξία ελέγχων , να δημιουργήσουν τώρα «σωματείο αθλητισμού αναψυχής και
άθλησης» και να συνεχίσουν να ανταγωνίζονται αθέμιτα τα νόμιμα γυμναστήρια.
Με το άρθρο αυτό στην ουσία καταργείται ο επιτυχημένος θεσμός των προγραμμάτων των Δήμων αθλητισμός για όλους και οι οικονομικά αδύνατοι συμπολίτες μας χάνουν την ευκαιρία για δωρεάν ή φτηνή παροχή υπηρεσιών άσκησης και αθλητισμού. Χιλιάδες οικογένειες επαγγελματιών επιστημόνων πτυχιούχων φυσικής αγωγής που απασχολούνταν σε αυτά επί πολλές δεκαετίες μένουν άνεργοι κυριολεκτικά στον δρόμο. Θα πρέπει να αποσυρθεί άμεσα και εξ ολοκλήρου
«Άσκηση εσωτερικού χώρου-αίθουσας, όπως χορός, είδη αερόβιας άσκησης, είδη
μυϊκής ενδυνάμωσης».
Οι υπηρεσίες αυτές προσφέρονται ήδη από ιδιωτικά γυμναστήρια. Κατά συνέπεια, τα σωματεία Αθλητισμού Αναψυχής και Αθλητισμού για Όλους θα αποτελέσουν αθέμιτο ανταγωνιστή των ιδιωτικών Γυμναστηρίων με την έννοια ότι τα Γυμναστήρια, σε σύγκριση με τα σωματεία, δεν χρησιμοποιούν δωρεάν δημόσιους χώρους και καταβάλλουν υψηλούς άμεσους και έμμεσους φόρους. Επιπλέον δίνει την ευκαιρία σε όσους μέχρι τώρα παρείχαν υπηρεσίες γυμναστηρίου παράνομα (υπό τη μορφή συλλόγων και σχολών) και δεν πλήρωναν κανένα φόρο εκμεταλλευόμενοι την
ανυπαρξία ελέγχων , να δημιουργήσουν τώρα «σωματείο αθλητισμού αναψυχής και
άθλησης» και να συνεχίσουν να ανταγωνίζονται αθέμιτα τα νόμιμα γυμναστήρια.
Επίσης, δεν υπάρχει καμία αναφορά στις ειδικές κατηγορίες αθλουμένων που κάλυπταν τα προγράμματα «Άθληση για όλους». Σύμφωνα με το άρθρο δεν καλύπτονται κατηγορίες όπως Τρίτη Ηλικία, άτομα με ειδικές ανάγκες, άτομα με χρόνιες παθήσεις κλπ που πρόσφεραν οι Δήμοι ΔΩΡΕΑΝ.
Η αποκόμιση κερδών από τη συμμετοχή στην άθληση αυτών των κατηγοριών είναι τουλάχιστον δείγμα κοινωνικής αναλγησίας, ιδιαίτερα σήμερα με τις υπάρχουσες δεινές οικονομικές συνθήκες.
Που ειναι ο κοινωνικός ρόλος των προγραμμάτων αθλησης ? Μέσω των δήμων δίνονταν η ευκαιρία σε ειδικές κατηγορίες αθλουμένων που κάλυπταν τα προγράμματα «Άθληση για όλους». Σύμφωνα με το άρθρο δεν καλύπτονται κατηγορίες όπως Τρίτη Ηλικία, άτομα με αναπηρίες, άτομα με χρόνιες παθήσεις κλπ που πρόσφεραν οι Δήμοι ΔΩΡΕΑΝ.
Η αποκόμιση κερδών από τη συμμετοχή στην άθληση αυτών των κατηγοριών είναι τουλάχιστον δείγμα κοινωνικής αναλγησίας ιδιαίτερα σήμερα με τις υπάρχουσες δεινές οικονομικές συνθήκες.
Οι υπηρεσίες αυτές προσφέρονται ήδη από ιδιωτικά γυμναστήρια. Κατά συνέπεια, τα
σωματεία Αθλητισμού Αναψυχής και Αθλητισμού για Όλους θα αποτελέσουν αθέμιτο
ανταγωνιστή των ιδιωτικών Γυμναστηρίων με την έννοια ότι τα Γυμναστήρια, σε
σύγκριση με τα σωματεία, δεν χρησιμοποιούν δωρεάν δημόσιους χώρους και
καταβάλλουν υψηλούς άμεσους και έμμεσους φόρους. Επιπλέον δίνει την ευκαιρία
σε όσους μέχρι τώρα παρείχαν υπηρεσίες γυμναστηρίου παράνομα (υπό τη μορφή
συλλόγων και σχολών) και δεν πλήρωναν κανένα φόρο εκμεταλλευόμενοι την
ανυπαρξία ελέγχων , να δημιουργήσουν τώρα «σωματείο αθλητισμού αναψυχής και
άθλησης» και να συνεχίσουν να ανταγωνίζονται αθέμιτα τα νόμιμα γυμναστήρια.
Οι υπηρεσίες αυτές προσφέρονται ήδη από ιδιωτικά γυμναστήρια. Κατά συνέπεια, τα
σωματεία Αθλητισμού Αναψυχής και Αθλητισμού για Όλους θα αποτελέσουν αθέμιτο
ανταγωνιστή των ιδιωτικών Γυμναστηρίων με την έννοια ότι τα Γυμναστήρια, σε
σύγκριση με τα σωματεία, δεν χρησιμοποιούν δωρεάν δημόσιους χώρους και
καταβάλλουν υψηλούς άμεσους και έμμεσους φόρους. Επιπλέον δίνει την ευκαιρία
σε όσους μέχρι τώρα παρείχαν υπηρεσίες γυμναστηρίου παράνομα (υπό τη μορφή
συλλόγων και σχολών) και δεν πλήρωναν κανένα φόρο εκμεταλλευόμενοι την
ανυπαρξία ελέγχων , να δημιουργήσουν τώρα «σωματείο αθλητισμού αναψυχής και
άθλησης» και να συνεχίσουν να ανταγωνίζονται αθέμιτα τα νόμιμα γυμναστήρια
Όλοι οι κλάδοι άσκησης που αναφέρονται στο άρθρο, πλην της άσκησης ορισμένων υπαίθριων δραστηριοτήτων θαλάσσης και της άσκηση υπαίθριων δραστηριοτήτων αέρα, καλύπτονται από τα προγράμματα σπουδών των ΤΕΦΑΑ είτε μέσω ειδικοτήτων είτε μέσω της διδασκαλίας σειράς μαθημάτων που καλύπτουν το γνωστικό πεδίο αυτών των κλάδων άσκησης. Κατά συνέπεια, και βάσει της πρόβλεψης στον προτεινόμενο νόμο ότι εκπαιδευτής θα υπάρχει όπου δεν διδάσκονται τα αντικείμενα σε ΣΕΦΑΑ ή ΤΕΦΑΑ θα πρέπει να γραφτεί ότι το άρθρο 20 αφορά ΜΟΝΟΝ τους κλάδους της άσκησης υπαίθριων δραστηριοτήτων θαλάσσης (θα πρέπει να οριστούν επακριβώς) και της άσκησης υπαίθριων δραστηριοτήτων αέρα.
Οι ειδικότητες Δραστηριότητες Κλειστού Χώρου, Υπαίθριες δραστηριότητες, Δρομικές Δραστηριότητες -Κλασικός αθλητισμός,ποδόσφαιρο , μπάσκετ, beach volley, τένις, ενόργανη κτλ πώς θα συμπεριληφθούν στον αθλητισμό αναψυχής; θα βγουν άλλοι κανόνες, άλλη τεχνική; Δηλαδή διαφορετικά θα διδάσκεται η τεχνική σε κάποιο άθλημα; Τα σωματεία σε κάποιο άθλημα θα ανήκουν σε δύο ομοσπονδίες;
Οι υπηρεσίες αυτές προσφέρονται ήδη από ιδιωτικά γυμναστήρια. Κατά συνέπεια, τα
σωματεία Αθλητισμού Αναψυχής και Αθλητισμού για Όλους θα αποτελέσουν αθέμιτο
ανταγωνιστή των ιδιωτικών Γυμναστηρίων με την έννοια ότι τα Γυμναστήρια, σε
σύγκριση με τα σωματεία, δεν χρησιμοποιούν δωρεάν δημόσιους χώρους και
καταβάλλουν υψηλούς άμεσους και έμμεσους φόρους. Επιπλέον δίνει την ευκαιρία
σε όσους μέχρι τώρα παρείχαν υπηρεσίες γυμναστηρίου παράνομα (υπό τη μορφή
συλλόγων και σχολών) και δεν πλήρωναν κανένα φόρο εκμεταλλευόμενοι την
ανυπαρξία ελέγχων , να δημιουργήσουν τώρα «σωματείο αθλητισμού αναψυχής και
άθλησης» και να συνεχίσουν να ανταγωνίζονται αθέμιτα τα νόμιμα γυμναστήρια.
Οι υπηρεσίες αυτές προσφέρονται ήδη από ιδιωτικά γυμναστήρια. Κατά συνέπεια, τα
σωματεία Αθλητισμού Αναψυχής και Αθλητισμού για Όλους θα αποτελέσουν αθέμιτο
ανταγωνιστή των ιδιωτικών Γυμναστηρίων με την έννοια ότι τα Γυμναστήρια, σε
σύγκριση με τα σωματεία, δεν χρησιμοποιούν δωρεάν δημόσιους χώρους και
καταβάλλουν υψηλούς άμεσους και έμμεσους φόρους. Επιπλέον δίνει την ευκαιρία
σε όσους μέχρι τώρα παρείχαν υπηρεσίες γυμναστηρίου παράνομα (υπό τη μορφή
συλλόγων και σχολών) και δεν πλήρωναν κανένα φόρο εκμεταλλευόμενοι την
ανυπαρξία ελέγχων , να δημιουργήσουν τώρα «σωματείο αθλητισμού αναψυχής και
άθλησης» και να συνεχίσουν να ανταγωνίζονται αθέμιτα τα νόμιμα γυμναστήρια
Οι υπηρεσίες αυτές προσφέρονται ήδη από ιδιωτικά γυμναστήρια. Κατά συνέπεια, τα
σωματεία Αθλητισμού Αναψυχής και Αθλητισμού για Όλους θα αποτελέσουν αθέμιτο
ανταγωνιστή των ιδιωτικών Γυμναστηρίων με την έννοια ότι τα Γυμναστήρια, σε
σύγκριση με τα σωματεία, δεν χρησιμοποιούν δωρεάν δημόσιους χώρους και
καταβάλλουν υψηλούς άμεσους και έμμεσους φόρους. Επιπλέον δίνει την ευκαιρία
σε όσους μέχρι τώρα παρείχαν υπηρεσίες γυμναστηρίου παράνομα (υπό τη μορφή
συλλόγων και σχολών) και δεν πλήρωναν κανένα φόρο εκμεταλλευόμενοι την
ανυπαρξία ελέγχων , να δημιουργήσουν τώρα «σωματείο αθλητισμού αναψυχής και
άθλησης» και να συνεχίσουν να ανταγωνίζονται αθέμιτα τα νόμιμα γυμναστήρια.
Οι υπηρεσίες αυτές προσφέρονται ήδη από ιδιωτικά γυμναστήρια. Κατά συνέπεια, τα σωματεία Αθλητισμού Αναψυχής και Αθλητισμού για Όλους θα αποτελέσουν αθέμιτο ανταγωνιστή των ιδιωτικών Γυμναστηρίων με την έννοια ότι τα Γυμναστήρια, σε σύγκριση με τα σωματεία, δεν χρησιμοποιούν δωρεάν δημόσιους χώρους και καταβάλλουν υψηλούς άμεσους και έμμεσους φόρους. Επιπλέον δίνει την ευκαιρία σε όσους μέχρι τώρα παρείχαν υπηρεσίες γυμναστηρίου παράνομα (υπό τη μορφή συλλόγων και σχολών) και δεν πλήρωναν κανένα φόρο εκμεταλλευόμενοι την
ανυπαρξία ελέγχων , να δημιουργήσουν τώρα «σωματείο αθλητισμού αναψυχής και
άθλησης» και να συνεχίσουν να ανταγωνίζονται αθέμιτα τα νόμιμα γυμναστήρια.
Οι υπηρεσίες αυτές προσφέρονται ήδη από ιδιωτικά γυμναστήρια. Κατά συνέπεια, τα σωματεία Αθλητισμού Αναψυχής και Αθλητισμού για Όλους θα αποτελέσουν αθέμιτο ανταγωνιστή των ιδιωτικών Γυμναστηρίων με την έννοια ότι τα Γυμναστήρια, σε σύγκριση με τα σωματεία, δεν χρησιμοποιούν δωρεάν δημόσιους χώρους και καταβάλλουν υψηλούς άμεσους και έμμεσους φόρους. Επιπλέον δίνει την ευκαιρία σε όσους μέχρι τώρα παρείχαν υπηρεσίες γυμναστηρίου παράνομα (υπό τη μορφή συλλόγων και σχολών) και δεν πλήρωναν κανένα φόρο εκμεταλλευόμενοι την ανυπαρξία ελέγχων , να δημιουργήσουν τώρα «σωματείο αθλητισμού αναψυχής και άθλησης» και να συνεχίσουν να ανταγωνίζονται αθέμιτα τα νόμιμα γυμναστήρια.
Οι υπηρεσίες αυτές προσφέρονται ήδη από ιδιωτικά γυμναστήρια. Κατά συνέπεια, τα
σωματεία Αθλητισμού Αναψυχής και Αθλητισμού για Όλους θα αποτελέσουν αθέμιτο
ανταγωνιστή των ιδιωτικών Γυμναστηρίων με την έννοια ότι τα Γυμναστήρια, σε
σύγκριση με τα σωματεία, δεν χρησιμοποιούν δωρεάν δημόσιους χώρους και
καταβάλλουν υψηλούς άμεσους και έμμεσους φόρους. Επιπλέον δίνει την ευκαιρία
σε όσους μέχρι τώρα παρείχαν υπηρεσίες γυμναστηρίου παράνομα (υπό τη μορφή
συλλόγων και σχολών) και δεν πλήρωναν κανένα φόρο εκμεταλλευόμενοι την
ανυπαρξία ελέγχων , να δημιουργήσουν τώρα «σωματείο αθλητισμού αναψυχής και
άθλησης» και να συνεχίσουν να ανταγωνίζονται αθέμιτα τα νόμιμα γυμναστήρια
οι υπηρεσίες αυτές προσφέρονται ήδη από ιδιωτικά γυμναστήρια. Κατά συνέπεια, τα
σωματεία Αθλητισμού Αναψυχής και Αθλητισμού για Όλους θα αποτελέσουν αθέμιτο
ανταγωνιστή των ιδιωτικών Γυμναστηρίων με την έννοια ότι τα Γυμναστήρια, σε
σύγκριση με τα σωματεία, δεν χρησιμοποιούν δωρεάν δημόσιους χώρους και
καταβάλλουν υψηλούς άμεσους και έμμεσους φόρους. Επιπλέον δίνει την ευκαιρία
σε όσους μέχρι τώρα παρείχαν υπηρεσίες γυμναστηρίου παράνομα (υπό τη μορφή
συλλόγων και σχολών) και δεν πλήρωναν κανένα φόρο εκμεταλλευόμενοι την
ανυπαρξία ελέγχων , να δημιουργήσουν τώρα «σωματείο αθλητισμού αναψυχής και
άθλησης» και να συνεχίσουν να ανταγωνίζονται αθέμιτα τα νόμιμα γυμναστήρια.
Οι υπηρεσίες αυτές προσφέρονται ήδη από ιδιωτικά γυμναστήρια. Κατά συνέπεια, τα
σωματεία Αθλητισμού Αναψυχής και Αθλητισμού για Όλους θα αποτελέσουν αθέμιτο
ανταγωνιστή των ιδιωτικών Γυμναστηρίων με την έννοια ότι τα Γυμναστήρια, σε
σύγκριση με τα σωματεία, δεν χρησιμοποιούν δωρεάν δημόσιους χώρους και
καταβάλλουν υψηλούς άμεσους και έμμεσους φόρους. Επιπλέον δίνει την ευκαιρία
σε όσους μέχρι τώρα παρείχαν υπηρεσίες γυμναστηρίου παράνομα (υπό τη μορφή
συλλόγων και σχολών) και δεν πλήρωναν κανένα φόρο εκμεταλλευόμενοι την
ανυπαρξία ελέγχων , να δημιουργήσουν τώρα «σωματείο αθλητισμού αναψυχής και
άθλησης» και να συνεχίσουν να ανταγωνίζονται αθέμιτα τα νόμιμα γυμναστήρια.
Οι υπηρεσίες αυτές προσφέρονται ήδη από ιδιωτικά γυμναστήρια. Κατά συνέπεια, τα
σωματεία Αθλητισμού Αναψυχής και Αθλητισμού για Όλους θα αποτελέσουν αθέμιτο
ανταγωνιστή των ιδιωτικών Γυμναστηρίων με την έννοια ότι τα Γυμναστήρια, σε
σύγκριση με τα σωματεία, δεν χρησιμοποιούν δωρεάν δημόσιους χώρους και
καταβάλλουν υψηλούς άμεσους και έμμεσους φόρους. Επιπλέον δίνει την ευκαιρία
σε όσους μέχρι τώρα παρείχαν υπηρεσίες γυμναστηρίου παράνομα (υπό τη μορφή
συλλόγων και σχολών) και δεν πλήρωναν κανένα φόρο εκμεταλλευόμενοι την
ανυπαρξία ελέγχων , να δημιουργήσουν τώρα «σωματείο αθλητισμού αναψυχής και
άθλησης» και να συνεχίσουν να ανταγωνίζονται αθέμιτα τα νόμιμα γυμναστήρια.
ΣύνδεσμοςΟι υπηρεσίες αυτές προσφέρονται ήδη από ιδιωτικά γυμναστήρια. Κατά συνέπεια, τα
σωματεία Αθλητισμού Αναψυχής και Αθλητισμού για Όλους θα αποτελέσουν αθέμιτο
ανταγωνιστή των ιδιωτικών Γυμναστηρίων με την έννοια ότι τα Γυμναστήρια, σε
σύγκριση με τα σωματεία, δεν χρησιμοποιούν δωρεάν δημόσιους χώρους και
καταβάλλουν υψηλούς άμεσους και έμμεσους φόρους. Επιπλέον δίνει την ευκαιρία
σε όσους μέχρι τώρα παρείχαν υπηρεσίες γυμναστηρίου παράνομα (υπό τη μορφή
συλλόγων και σχολών) και δεν πλήρωναν κανένα φόρο εκμεταλλευόμενοι την
ανυπαρξία ελέγχων , να δημιουργήσουν τώρα «σωματείο αθλητισμού αναψυχής και
άθλησης» και να συνεχίσουν να ανταγωνίζονται αθέμιτα τα νόμιμα γυμναστήρια.
Κλάδοι Άσκησης, ως όρος, δεν υπάρχει σε κανένα βιβλίο αθλητικής επιστήμης. Πάραυτα, όπου αναφέρονται σε Άσκηση και όχι δραστηριότητα αναψυχής θα πρέπει να απαλειφθεί.
Να αποσυρθεί όλο το νομοσχέδιο και να προσκληθούν διακεκριμμένοι καθηγητές των ΤΕΦΑΑ εσωτερικού και εξωτερικού ώστε να παρουσιάσουν με επιστημονικές αποδείξεις την σωστή κατεύθυνση του νομοσχεδίου.
Οι υπηρεσίες αυτές προσφέρονται ήδη από ιδιωτικά γυμναστήρια. Κατά συνέπεια, τα σωματεία Αθλητισμού Αναψυχής και Αθλητισμού για Όλους θα αποτελέσουν αθέμιτο
ανταγωνιστή των ιδιωτικών Γυμναστηρίων με την έννοια ότι τα Γυμναστήρια, σε
σύγκριση με τα σωματεία, δεν χρησιμοποιούν δωρεάν δημόσιους χώρους και
καταβάλλουν υψηλούς άμεσους και έμμεσους φόρους. Επιπλέον δίνει την ευκαιρία
σε όσους μέχρι τώρα παρείχαν υπηρεσίες γυμναστηρίου παράνομα (υπό τη μορφή
συλλόγων και σχολών) και δεν πλήρωναν κανένα φόρο εκμεταλλευόμενοι την
ανυπαρξία ελέγχων , να δημιουργήσουν τώρα «σωματείο αθλητισμού αναψυχής και
άθλησης» και να συνεχίσουν να ανταγωνίζονται αθέμιτα τα νόμιμα γυμναστήρια.
Με το άρθρο αυτό στην ουσία καταργείται ο επιτυχημένος θεσμός των προγραμμάτων των Δήμων αθλητισμός για όλους και οι οικονομικά αδύνατοι συμπολίτες μας χάνουν την ευκαιρία για δωρεάν ή φτηνή παροχή υπηρεσιών άσκησης και αθλητισμού. Χιλιάδες οικογένειες επαγγελματιών επιστημόνων πτυχιούχων φυσικής αγωγής που απασχολούνταν σε αυτά επί πολλές δεκαετίες μένουν άνεργοι κυριολεκτικά στον δρόμο. Θα πρέπει να αποσυρθεί άμεσα και εξ ολοκλήρου.
Οι υπηρεσίες αυτές προσφέρονται ήδη από ιδιωτικά γυμναστήρια. Κατά συνέπεια, τα
σωματεία Αθλητισμού Αναψυχής και Αθλητισμού για Όλους θα αποτελέσουν αθέμιτο
ανταγωνιστή των ιδιωτικών Γυμναστηρίων με την έννοια ότι τα Γυμναστήρια, σε
σύγκριση με τα σωματεία, δεν χρησιμοποιούν δωρεάν δημόσιους χώρους και
καταβάλλουν υψηλούς άμεσους και έμμεσους φόρους. Επιπλέον δίνει την ευκαιρία
σε όσους μέχρι τώρα παρείχαν υπηρεσίες γυμναστηρίου παράνομα (υπό τη μορφή
συλλόγων και σχολών) και δεν πλήρωναν κανένα φόρο εκμεταλλευόμενοι την
ανυπαρξία ελέγχων , να δημιουργήσουν τώρα «σωματείο αθλητισμού αναψυχής και
άθλησης» και να συνεχίσουν να ανταγωνίζονται αθέμιτα τα νόμιμα γυμναστήρια.
Οι υπηρεσίες αυτές προσφέρονται ήδη από ιδιωτικά γυμναστήρια. Κατά συνέπεια, τα
σωματεία Αθλητισμού Αναψυχής και Αθλητισμού για Όλους θα αποτελέσουν αθέμιτο
ανταγωνιστή των ιδιωτικών Γυμναστηρίων με την έννοια ότι τα Γυμναστήρια, σε
σύγκριση με τα σωματεία, δεν χρησιμοποιούν δωρεάν δημόσιους χώρους και
καταβάλλουν υψηλούς άμεσους και έμμεσους φόρους. Επιπλέον δίνει την ευκαιρία
σε όσους μέχρι τώρα παρείχαν υπηρεσίες γυμναστηρίου παράνομα (υπό τη μορφή
συλλόγων και σχολών) και δεν πλήρωναν κανένα φόρο εκμεταλλευόμενοι την
ανυπαρξία ελέγχων , να δημιουργήσουν τώρα «σωματείο αθλητισμού αναψυχής και
άθλησης» και να συνεχίσουν να ανταγωνίζονται αθέμιτα τα νόμιμα γυμναστήρια.
α) Ασκηση εσωτερικού χώρου-αίθουσας, όπως χορός, είδη αερόβιας άσκησης, είδη
μυϊκής ενδυνάμωσης.
ΣΧΟΛΙΟ
Οι υπηρεσίες αυτές προσφέρονται ήδη από ιδιωτικά γυμναστήρια. Κατά συνέπεια, τα σωματεία Αθλητισμού Αναψυχής και Αθλητισμού για Όλους θα αποτελέσουν αθέμιτο ανταγωνιστή των ιδιωτικών Γυμναστηρίων με την έννοια ότι τα Γυμναστήρια, σε σύγκριση με τα σωματεία, δεν χρησιμοποιούν δωρεάν δημόσιους χώρους και καταβάλλουν υψηλούς άμεσους και έμμεσους φόρους. Επιπλέον δίνει την ευκαιρία σε όσους μέχρι τώρα παρείχαν υπηρεσίες γυμναστηρίου παράνομα (υπό τη μορφή συλλόγων και σχολών) και δεν πλήρωναν κανένα φόρο εκμεταλλευόμενοι την
ανυπαρξία ελέγχων , να δημιουργήσουν τώρα «σωματείο αθλητισμού αναψυχής και
άθλησης» και να συνεχίσουν να ανταγωνίζονται αθέμιτα τα νόμιμα γυμναστήρια.
Δεν κατανοώ την έννοια «κλάδος άσκησης». Έχω σπουδάσει στα ΤΕΦΑΑ και ακόμα παρακολουθώ επιμορφωτικά προγράμματα αλλά την έννοια του κλάδου άσκησης δεν την συνάντησα κάπου. ,
Απο την άλλη, τα ίδια είδη άσκησης παρέχουν και τα ιδιωτικά γυμναστήρια, εδώ όμως με αυτό το σχέδιο νόμου τα σωματεία θα το κάνουν χωρίς εξειδικευμένο προσωπικό (τεράστιος κίνδυνος για τους ασκούμενους) και χωρίς να αποδίδουν φόρους. Αυτό είναι αθέμιτος ανταγωνισμός. Να αποσυρθεί η παρ.1 α
Επιπλέον, οι κλάδοι άσκησης αναφέρονται μόνο στο γενικό πληθυσμό. Δεν λαμβάνονται υπόψην καθόλου τα άτομα με αναπηρίες, οι νεφροπαθείς, οι καρδιοπαθείς και γενικότερα τα άτομα με χρόνιες παθήσεις.. Τα προγράμματα πρέπει να απευθύνονται σε όλους και ιδιαίτερα στις ευπαθείς ομάδες. Ευχαριστώ.