Άρθρο 26 Μοριοδότηση της εμπειρίας υποψηφίων για την κάλυψη θέσεων του κλάδου ΔΕ Φύλαξης-Πληροφόρησης των ειδικοτήτων ΔΕ Ημερήσιων Φυλάκων Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων και ΔΕ Νυχτοφυλάκων Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων σε μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους

 

Στις διαδικασίες επιλογής προσωπικού του Υπουργείου Πολιτισμού, μέσω του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού, για την κάλυψη θέσεων του κλάδου ΔΕ Φύλαξης-Πληροφόρησης των ειδικοτήτων ΔΕ Ημερήσιων Φυλάκων Μουσείων και Αρχαιολογικών χώρων και ΔΕ Νυχτοφυλάκων Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων σε μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους, στις οποίες εφαρμόζεται η περ. β’ της παρ. 1 του άρθρου 29 του ν. 4765/2021 (Α’ 6), περί των κριτηρίων επιλογής προσωπικού με σειρά προτεραιότητας, η εμπειρία που έχει αποκτηθεί από την άσκηση καθηκόντων φύλακα σε μουσείο ή σε αρχαιολογικό χώρο μετά από τη λήψη του αντίστοιχου τίτλου σπουδών βαθμολογείται με δεκαεπτά (17) μονάδες ανά μήνα και για συνολική εμπειρία μέχρι εξήντα (60) μήνες και με επτά (7) μονάδες ανά μήνα για τους υπόλοιπους είκοσι τέσσερις (24) μήνες. Η εμπειρία στο αντικείμενο της θέσης άνευ αντίστοιχου τίτλου σπουδών βαθμολογείται σύμφωνα με το πρώτο εδάφιο της περ. β’ της παρ. 1 του άρθρου 29 του ν. 4765/2021.

  • 6 Μαρτίου 2024, 20:56 | ΒΟΥΛΑ

    Σε 5 έτη από σήμερα θέλω να σας δω όλους εσάς που κόπτεστε και θίγεστε απ’την εν λόγω ρύθμιση,
    σε μια επόμενη προκήρυξη μόνιμου προσωπικού,
    αν θα έχετε την ίδια θέση και επαναστατική διάθεση, όπως και σήμερα, προωθώντας βαθμό πτυχίου κι όχι το ίδιο το πτυχίο απλά σαν εισιτήριο κι εφόδιο στον εργασιακό μας χωρο ,
    αλλά και με την ταυτόχρονη ακύρωση της ωστόσο προϋπηρεσίας που θα έχετε αποκτήσει, ως άδικη κ αντισυνταγματική η ενδεχομένως έξτρα μοριοδότηση της – Δίκαιη και Λογικότατη θα σημειώσω εγώ.
    Η βαθμολόγηση πτυχίων, εκτοξεύτηκε τα τελευταία 5 και βάλε έτη ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΑ , σε σχέση με τις βαθμολογίες σε προηγούμενες πιστοποιησεις.
    Εάν αυτό δεν είχε συμβεί και σας συνόδευε ένα πτυχίο με χαμηλό βαθμό, με τί πάθος όλοι εσείς θα στηρίζατε τώρα αυτές σας τις απόψεις;;
    Μήπως θα επενδύατε στην εμπειρία υπομονετικά και με σύνεση ,
    θα λυώνατε κι εσείς πρώτα τα παπούτσια σας και μετά θα είχατε αξιώσεις;;
    Όπως φυσικά και φυσιολογικά γίνονται εδώ και αρκετά χρόνια και σε άλλους εργασιακούς κλάδους !
    Έχουν πάρει τα πράγματα μια λογική ροή απορρόφησης πτυχιούχων με την έμπρακτη προσφορά τους κι όχι μονάχα με την κατάθεση ενός πτυχίου στηριζόμενοι σε έναν βαθμό,
    το οποίο βεβαίως και δικαίως αν θέλεις, ανοίγει την πόρτα συμμετοχής για κάτι μονιμότερο,
    αλλά ως εκεί!!
    Εύγε στο υπουργείο πολιτισμού.

  • 6 Μαρτίου 2024, 20:04 | ΒΟΥΛΑ

    Σε 5 έτη από σήμερα θέλω να σας δω όλους εσάς που κόπτεστε και θίγεστε απ’την εν λόγω ρύθμιση,
    σε μια επόμενη προκήρυξη μόνιμου προσωπικού,
    αν θα έχετε την ίδια θέση και επαναστατική διάθεση, όπως και σήμερα, προωθώντας βαθμό πτυχίου κι όχι το ίδιο το πτυχίο απλά σαν εισιτήριο κι εφόδιο στον εργασιακό μας χωρο ,
    αλλά και με την ταυτόχρονη ακύρωση της ωστόσο προϋπηρεσίας που θα έχετε αποκτήσει, ως άδικη κ αντισυνταγματική μια ενδεχομένως έξτρα μοριοδότηση της – Δίκαιη και Λογικότατη θα σημειώσω εγώ.
    Η βαθμολόγηση πτυχίων, εκτοξεύτηκε τα τελευταία 5 και βάλε έτη ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΑ , σε σχέση με τις βαθμολογίες σε προηγούμενες πιστοποιησεις.
    Εάν αυτό δεν είχε συμβεί και σας συνόδευε ένα πτυχίο με χαμηλό βαθμό, με τί πάθος όλοι εσείς θα στηρίζατε τώρα αυτές σας τις απόψεις;;
    Μήπως θα επενδύατε στην εμπειρία υπομονετικά και με σύνεση ,
    θα λυώνατε κι εσείς πρώτα τα παπούτσια σας και μετά θα είχατε αξιώσεις;;
    Όπως φυσικά και φυσιολογικά γίνονται εδώ και αρκετά χρόνια και σε άλλους εργασιακούς κλάδους !
    Έχουν πάρει τα πράγματα μια λογική ροή απορρόφησης πτυχιούχων με την έμπρακτη προσφορά τους κι όχι μονάχα με την κατάθεση ενός πτυχίου στηριζόμενοι σε έναν βαθμό,
    το οποίο βεβαίως και δικαίως αν θέλεις, ανοίγει την πόρτα συμμετοχής για κάτι μονιμότερο,
    αλλά ως εκεί!!
    Εύγε στο υπουργείο πολιτισμού.

  • 6 Μαρτίου 2024, 19:21 | Μιχάλης

    Μπράβο στο υπουργείο, πολύ καλά μελετημένο το άρθρο. Παρά το γεγονός ότι με αδικεί καθώς πιστοποιήθηκα ως φύλακας Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων το 2022.Θεωρώ αυτονόητο την προτεραιότητα που θα έχουν συνάδελφοι οι οποίοι πάσχισαν να πάρουν την πιστοποίηση τους χρόνια πριν με συνθήκες σαφώς δυσκολότερες σε σχέση με τώρα, εννοώντας την εξεταστέα ύλη για την οποία μόνοι τους συγκέντρωναν τις απαντήσεις από πηγές που τους έδιναν στα δημόσια ΙΕΚ γράφοντας βαθμούς που ανταποκρίνονταν στην τιτάνια προσπάθεια τους αυτή και αποκτώντας σημαντική επαγγελματική εμπειρία στους συγκεκριμένους χώρους. Ενώ τώρα όλα είναι πιο εύκολα καθώς όλα είναι συγκεντρωμένα σε διάφορα βιβλία που κυκλοφορούν στο εμπόριο κάνοντας το διάβασμα και την απόκτηση μεγάλου βαθμού ευκολότερη. Τώρα το γεγονός σε σχόλια που διάβασα παραπάνω ότι σωματεία με ειδικότητα ασφάλειας προσώπων, υποδομών και χρηματαποστολών εκπροσωπούν και την δική μου ειδικότητα με ξεπερνάει!! θεωρώ ότι οι ειδικότητες δεν υπάρχουν τυχαία, η εξειδίκευση κάνει την διαφορά. ΕΠΈΛΕΞΑ την συγκεκριμένη ειδικότητα για να μπορώ να εργάζομαι σε Μουσεία και Αρχαιολογικούς Χώρους και μόνο!!

  • 6 Μαρτίου 2024, 16:37 | Μαρία

    Ενώ με ευνοεί καθαρά αυτή η προς ψήφιση διάταξη, έχω ενστάσεις με τα 17 μόρια και φοβάμαι ότι θα κριθεί αντισυνταγματική, καθώς υπάρχει ανάλογο παρελθόν.
    Προτείνω να μειωθεί στα 12 έστω για να μην υπάρχει αυτή η έντονη διαμάχη που με το δίκιο τους τα παιδιά έχουν ξεσηκωθεί αφού αδικουνται κατά πολύ. Τους στερείτε τελείως την ισότητα στην πρόσληψη και από πάνω ζητωκραυγαζετε προκλητικά λέγοντας και χαρακτηρισμούς λες και δεν ξέρουμε τι κουμασια είστε εσείς οι » παλιοί «.
    Τι παλιοί βρε κακομοίρηδες με 2-3 συμβάσεις παραπάνω από τους συναδέλφους γίναμε παλιοί και διεκδικούμε να είμαστε μόνο εμείς και κανένας άλλος;;;

  • 6 Μαρτίου 2024, 16:25 | Βαγγελιώ

    Πολύ καλή κίνηση αυτή που κάνει το υπουργείο πολιτισμού όπως αναφέρει στο άρθρο να δικαιώσει όλους αυτούς που εργάζονται στα μουσεία κ αρχαιολογικους χώρους με 17 μόρια ανά μήνα,όλοι αυτοί οι αρχαιοφυλακες νέοι κ παλαιοί με τόσα κωλύματα να έχουν επιλέξει να εργάζονται μόνο στο υπουργείο να είναι στο ίδιο ισοζύγιο με αρχαιοφυλακες οι οι οποίοι είχα επιλέξει να μπουν παράδειγμα σε κάποιο νοσοκομείο με Α’ επικουρία κ να ανανεώνουν της συμβάσεις για μεγάλο χρονικό διάστημα κ να μην έχουν το παραμικρό κώλυμα….. χαιρετώ αυτή την κίνηση 👏👏👏👏

  • 6 Μαρτίου 2024, 16:45 | Πάνος

    Αυτοι οι μαυρομάτες (καραγκιόζηδες) που γράφουν για βολεμένους και αυτοπροσδιορίζονται ως δήθεν έμπειροι έχουν κάποιοι από αυτούς απολυθεί για ανάρμοστη συμπεριφορά από χώρο και ουδέποτε έχουν κάνει συμβάσεις σε νησιά για να μείνουν οι χώροι ανοιχτοί. Γελάνε και τα τσιμέντα. Σοβαρευτείτε ορισμένοι γιατί έχει και η υπομονή τα όρια της.
    Θα τα πούμε με όλους σας έναν έναν στα δικαστήρια όταν ακυρωθεί αυτό το αντισυνταγματικό έκτρωμα. Βολεμένοι γλειφτες.

  • 6 Μαρτίου 2024, 16:16 | Βασιλης

    Ένα διαταγμα το οποίο έπρεπε να είχε έρθει σε διαβούλευση εδώ κ αρκετά χρόνια όχι για να δικαιώσει τους παλαιούς αρχαιοφυλακες να δικαιώσει όλους αυτούς που κάθε σεζόν πηγαίναμε για μια σύμβαση σε νησιά ώστε να παραμείνουν οι αρχαιολογικοί χώροι ανοιχτοι,οι μόνοι που βλέπω ότι αντιδρούν είναι βολεμενοι που νόμιζαν ότι θα μπουν στον τόπο τους απλά με ένα βαθμό κ χωρίς εμπειρία όπως έγινε το 2018.πολλα μπράβο στο υπουργείο πολιτισμού που θα ανταμείψει τους αρχαιοφυλακες που τόσα χρόνια το στηρίζουν.

  • 6 Μαρτίου 2024, 15:37 | Ορφέας

    Σύμφωνα με αναρτήσεις που έχουν γίνει σε ομάδες αρχαιοφυλακων, ετοιμάζεται μαζικά αγωγή και προσβολή αυτού του άρθρου, οπότε σίγουρα θα μπλοκάρει η προκήρυξη και αυτό θα είναι εις βάρος όλων ημών.
    Να σοβαρευτεί το υπουργείο και να επανέλθει στη τάξη και την νομιμότητα.
    Μέχρι 10 μόρια ο μήνας με όριο τους 45 μήνες θεωρώ ότι θα είναι ανεκτό και δικαιολογήσιμο, διαφορετικά θα καταπέσει εντελώς σε ένα ανώτερο δικαστήριο με απρόβλεπτες συνέπειες για την ειδικότητα εν γένει.

  • 6 Μαρτίου 2024, 14:27 | Χαρης Αντωνίου

    Το άρθρο αυτό εισάγει χαριστικά και λίγες ημέρες πρίν την έκδοση της προκήρυξης, στην κατηγορία των υποψηφίων με περισσότερη εμπειρία ασυναγώνιστο πλεονέκτημα και εξαρχής προβάδισμα στη σειρά κατάταξης έναντι των λοιπών υποψηφίων, με μεσαία ή μικρή προϋπηρεσία, οι οποίοι πλέον δεν μπορούν, εκ των πραγμάτων, να α-νταγωνισθούν επί ίσοις όροις αυτούς ακόμη και στην εξαιρετική περίπτωση που θα ελάμβαναν τις μονάδες που προβλέπονται στα ακαδημαϊκά προσόντα (δηλαδη κατέχουν άριστη γνώση έως δύο ξένων γλωσσών, μεγαλύτερο βαθμό πτυχίου). Δεν ειναι κατ’ ουσία, ισόρροπη η προσμέτρηση των ακαδημαϊκών προσόντων με την προϋπηρεσία που ούτως ή άλλως λαμβάνεται μετά την λήψη του βασικού προσόντος και δεν δίδεται η δυνατότητα διεκδίκησης θέσεων μονίμων σε υποψηφίους με υψηλά ακαδημαϊκά προσόντα και μικρή ή μεσαια προϋπηρεσία.
    Πρακτικά, στον βαθμό που η έκταση της εν λόγω αδικαιολόγητης, κατά την έννοια του δημοσίου συμφέροντας, πριμοδότησης είναι τέτοια που καθίσταται αποφασιστική για τον διορισμό των υποψηφίων με μεγαλύτερη προϋπηρεσία, αυτό ισοδυναμεί με μη παραδεκτή κατά το Σύνταγμα έμμεση μονιμοποίηση ορισμένης κατηγορίας συμβασιούχων καθώς λόγω της μοριοδότησης αυτής οι συμβάσεις όλων των παραπάνω μετατρέπονται σε συμβάσεις τακτικού προσωπικού, μέσω «διαδικασίας ΑΣΕΠ».
    Επίσης η συγκεκριμένη μοριοδότηση επαναφέρει ατύπως την ύπαρξη της επετηρίδας, που έχει ήδη καταργηθεί.
    Η αλλαγή των κριτηρίων μοριοδότησης της εμπειρίας με τον παραπάνω τρόπο, λίγες ημέρες πριν την έκδοση της αναμενόμενης προκήρυξης τακτικού φυλακτικού προσωπικού, όπως αυτή έχει συμπεριληφθεί στον προγραμματισμό προσλή-ψεων του Κράτους για το έτος 2023, εγείρει και θέματα ασφάλειας δικαίου και προστατευό-μενης εμπιστοσύνης.

  • 6 Μαρτίου 2024, 12:20 | Αναστασία

    Απαράδεκτο, να αποσυρθεί τώρα. Φωτογραφική διάταξη εν αναμονή της προκηρύξης. Εξειδικευμένη εμπειρία ναι μόνον σε Μουσεία αλλά όχι υπερμοριοδότηση εμπειρίας εις βάρος άλλων κριτηρίων.Δεν μιλάμε πλέον

  • 6 Μαρτίου 2024, 11:34 | Κωνσταντίνος

    Σύμφωνα με την προτεινόμενη ρύθμιση, κάποιος που δουλεύει σε ένα μουσείο για 60 μήνες, έχει τόσα μόρια επιπλέον, που κανείς δεν μπορεί να τον φτάσει, ανεξαρτήτως της προϋπηρεσίας, του βαθμού πτυχίου και τα επιπλέον προσόντα που μπορεί να έχει. Άρα ουσιαστικά πρόκειται για ένα ισοδύναμο μέτρο με αυτό της μονιμοποίησης των συμβασιούχων του ΥΠΠΟ οι οποίοι δουλεύουν για περισσότερα από 5 χρόνια στα μουσεία. Το ανωτέρω έχει κριθεί δικαστικώς και σε ανώτατο εθνικό, αλλά και σε ευρωπαικό επίπεδο. Για να μην καταπέσει δικαστικώς πρέπει η επιπλέον μοριοδότηση να δίνει και σε άλλους υποψηφίους την δυνατότητα διεκδίκησης των θέσεων αυτών, περιορίζοντας την είτε ως προς τη χρπνική διαρκεια (μέχρι 24 μήνες), είτε όσον αφορά στα μόρια (μέχρι 3 ανά μήνα). Ευχαριστώ.

  • 6 Μαρτίου 2024, 11:05 | Θέμης

    Δεν ξέρω αν έχουν υποστεί κάποιας μορφή ύπνωσης όσοι αναφανδόν υποστηρίζουν αυτό το άρθρο με μόνο επιχείρημα, » πρώτα οι παλιοί», το ΑΣΕΠ όμως δεν λειτουργεί και δεν πρέπει να λειτουργήσει έτσι , αλλά με γνώμονα την αξιοκρατία και τις ίσες ευκαιρίες οι οποίες καταπατώνται σε αυτή τη ρύθμιση καθώς δεν υφίσταται πλέον η αρχη της αναλογικότητας στην πρόσληψη. Κάντε το όπως λένε ορισμένοι έστω 10 μορια ανά μηνα!

  • 6 Μαρτίου 2024, 11:15 | Θέμης

    Δεν ξέρω αν έχουν υπνωτιστεί όσοι είναι αναφανδόν υπέρ αυτού του άρθρου με μόνο επιχείρημα, «πρώτα οι παλιοί», όμως το ΑΣΕΠ και η αξιοκρατία δεν λειτουργεί έτσι αλλά είναι υπέρ των ίσων ευκαιριών και της αναλογικότητας στο δικαίωμα της πρόσληψης.
    Τα 17 μόρια είναι εντελώς υπερβολικά και στερούν αυτό το δικαίωμα σε εκατοντάδες για να μη πω χιλιάδες υποψηφίους.
    Δεν υφίσταται επετηρίδα κύριοι, έχει καταργηθεί.

  • 6 Μαρτίου 2024, 10:27 | ΑΓΓΕΛΙΚΗ

    ΜΠΡΑΒΟ !!ΟΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ ΦΥΛΑΚΕΣ ΝΑ ΛΑΒΟΥΝ ΕΞΤΡΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΕΝΑΝΤΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΕ ΑΣΧΕΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ.ΚΥΡΙΑ ΜΕΝΔΩΝΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΠΕΙΡΑ ΣΑΣ ΔΙΟΡΘΩΣΑΤΕ ΜΙΑ ΑΔΙΚΙΑ..

  • 6 Μαρτίου 2024, 10:20 | ΑΓΓΕΛΙΚΗ

    ΚΥΡΙΑ ΜΕΝΔΩΝΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΕΤΗ ΠΕΙΡΑ ΣΑΣ ΔΙΟΡΘΩΣΑΤΕ ΜΙΑ ΑΔΙΚΙΑ!ΟΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ ΦΥΛΑΚΕΣ ΜΟΥΣΕΙΩΝ ΝΑ ΛΑΒΟΥΝ ΕΞΤΡΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΕΝΑΝΤΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΕ ΧΩΡΟΥΣ ΑΣΧΕΤΟΥΣ ΜΕ ΜΟΥΣΕΙΑ.ΜΠΡΑΒΟ !!

  • 6 Μαρτίου 2024, 09:54 | Ιγνάτιος

    Όσοι γράφουν ανακρίβειες ότι πρέπει να προηγούνται μόνο οι παλιοί και ο καθένας με την σειρά του, ομολογούν πως είναι παραβατικά στοιχεία γενικά στην ζωή τους..δεν είμαστε μάγκες στον στρατό που κουμάντο κάνουν οι παλιοί. Όλοι έχουν δικαίωμα στην πρόσληψη. Σοβαρευτείτε γιατί γελοιοποίειστε και εκτιθεστε ανεπανόρθωτα. Βγείτε πείτε τα αυτα στο ΣτΕ ή στον πρόεδρο του ΑΣΕΠ να πάρετε τις απαντήσεις που σας αρμόζουν. Με αυτό το καταπτυστο άρθρο πάει περίπατο η αρχή της αναλογικότητας!

  • 6 Μαρτίου 2024, 09:25 | ΣΟΦΙΑ

    ΜΠΡΑΒΟ!!ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ!ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ Η ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΜΑΣ.ΜΗΝ ΚΟΙΤΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΚΑΙ ΧΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΔΑΣΟΣ ΟΛΟΙ ΒΓΑΙΝΟΥΜΕ ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΟΙ.

  • 6 Μαρτίου 2024, 09:38 | Di Mezza

    Με μεγάλη λύπη σας βλέπω να διερυγνύετε τα ιμάτια σας για το συγκεκριμένο άρθρο νόμου, έχοντας αφήσει εκτός την πραγματικότητα.
    Δεν θεωρώ άδικο το χαρακτηρισμό «φωτογραφικός» διότι όποιος γνωρίζει θα καταλάβει ότι αφορά επερχόμενη αλλαγή λόγω επερχόμενης προκύρηξης μόνιμου φυλακτικού προσωπικού. Να μας πουν οι συνάδελφοι που το έφτιαξαν κ το πρότειναν ( ή καλύτερα οι συγγενείς αυτών που το φρόντισαν) πώς εργάζονταν πριν την πιστοποίηση αλλά κ μετά για αρκετό χρόνο,διότι γνωρίζουμε ότι εργάζονταν με » επιλογή» κ ότι σημαίνει αυτό. Κυρίως όμως το ότι η επιλογή προσμετράται κανονικά σε αντίθεση με » ασφαλιστικών χρόνο» που δεν προσμετράται παρά μόνο όταν βγουν στη σύνταξη. Το ότι πλήρωναν την σχολή είναι ένα στοιχείο που θα έπρεπε να τους δώσει δύναμη ( όπως κ η πρωτιά για να πάρουν πίσω τα δίδακτρα) να πολεμήσουν για μεγαλύτερο βαθμό. Αντί αυτού πολέμησαν πάλι οι καλοθελητές συγγενείς τους να φτιάξουν «φροντιστήριο» αγγλικής γλώσσας ή καλύτερα να το πούμε κατάστημα αγοράς πτυχίου, μια που με 20 ερωτήσεις παπαγαλία ,3 θέματα ανάπτυξης επίσης παπαγαλία κ 600€ το ( το καλύτερο αργότερα ηλεκτρονικά) , που δεν προδιαθέτει την προφορική εξέταση, έφτασε να ΑΝΑΓΝΩΡΊΖΕΤΑΙ Κ ΝΟ ΜΟΡΙΟΔΟΤΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΣΕΠ.
    Οι απόφοιτοι με τις πολλές γλώσσες , επίσης δεν είχαν βιβλίο ούτε αγοραστό παρά τις σημειώσεις των αξιών καθηγητών των ΔΙΕΚ κ οι γλώσσες τους είναι από επίσημα Ινστιτούτα ξένων χωρών ή ακόμα κ πτυχία πανεπιστημίου!!!
    Ήδη στο χώρο υπάρχει ανισότητα παλαιών κ νέων, τώρα θα προτωτυπήσουμε φτιάχνοντας κ τρίτη: των «αδικημένων» που πέρασαν το 60 ( με επιλογή κ χωρίς ξένη γλώσσα..) που πάση θυσία πρέπει να δικαιωθούν που σπούδασαν όταν δεν γνώριζε ουδείς τη σχολή ούτε κ τον τρόπο εργασίας τους στο ΥΠΠΟΑ. Να ξέρουν επίσης ότι οι περισσότεροι κ νεώτεροι συνάδελφοι έχουν πανεπιστημιακό τίτλο Φιλοσοφικής Ιστορικού Αρχαιολογικού κ Ξένης γλώσσας που το υποβίβασαν προκειμένου να βρουν εργασία κ να ζήσουν αξιοπρεπώς την οικογένεια τους ή κ τον ίδιο τους τον εαυτό (κ από επίπεδο 6 στο επίπεδο 5) κ η ηλικία τους μόνο αποδεικνύει οτι τα πτυχία γλωσσομάθειας τους είναι Αυθεντικά με 6-8-10 χρόνια σπουδών χρημάτων κ άπειρων γραπτών κ προφορικών εξετάσεων σε διάφορες γλώσσες απλά διότι δεν υπήρχαν τα νέα συστήματα ( ως δια μαγείας εμφανίστηκαν την εποχή που ο τότε ΟΑΕΔ έβαλε προαπετούμενο την γνώση ξένης γλώσσας. Εμπειρία αποκτάται από όλες τις εργασίες που έχουν επαφή με το κοινό ακόμα κ του πωλητή!Κλείνω με το ότι ήδη έχει κριθεί Αντισυνταγματική παρόμοια προσπάθεια άλλων υπουργείων κ καταλύει όλες τις αρχές εργασίας.

  • 6 Μαρτίου 2024, 01:19 | Ελενη

    Μετά από καθαρή σκέψη κ έντονο προβληματισμό σαν απόφοιτη του 2019 πιστεύω πως το διάταγμα που προωθεί το υπουργείο πολιτισμού εχει πολλά θετικά κ είμαι υπέρ να ψηφιστεί.προσωπικα είμαι αναγκασμένη γιατί δεν έχω πολλά μόρια κάθε χρόνο να αναγκάζομαι να φεύγω από την πόλη μου λόγο ότι ήμαστε αρκετοί φύλακες κ οι περισσότεροι είναι παλαιοί κ να πάω να εργαστώ στην Αθήνα που το μόνο κέρδος είναι η εμπειρία, αλλιώς η άλλη επιλογή μου ήταν χωρίς να μπω στην ταλαιπωρία από οικονομικής άποψης να μένω άνεργη για 1 έως 1μιση χρόνο στην ανεργία.θελω να έχει θετική έκβαση κ να απορροφηθούν οι παλαιότεροι στην επόμενη προκήρυξη κ εμείς οι νεότεροι να δουλεύουμε στον τόπο μας

  • 6 Μαρτίου 2024, 00:02 | ΒΑΛΙΑ

    ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΆ ΑΚΌΜΗ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΠΙΟ ΑΠΛΈΣ ΔΟΥΛΕΙΈΣ ΈΧΕΤΕ ΑΚΟΎΣΕΙ ΠΟΤΈ ΝΑ ΜΗΝ ΖΗΤΆΝΕ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΊΑ? ΓΙΑΤΊ ΕΓΏ ΓΝΩΡΊΖΩ ΠΟΛΎ ΛΊΓΕΣ ΔΟΥΛΕΙΈΣ ΠΟΥ ΝΑ ΜΗ ΖΗΤΟΎΝ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΊΑ… ΤΟ ΛΟΓΙΚΌ ΚΑΙ ΤΟ ΣΩΣΤΌ ΕΊΝΑΙ ΝΑ ΥΠΆΡΧΕΙ ΚΆΠΟΙΑ ΕΜΠΕΙΡΊΑ ΚΆΠΟΙΑ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΊΑ ΆΛΛΟ ΤΑ ΠΤΥΧΊΑ ΚΙ ΆΛΛΟ Η ΕΜΠΕΙΡΊΑ…ΆΛΛΟ Η ΘΕΩΡΊΑ ΛΟΙΠΌΝ ΚΑΙ ΆΛΛΟ Η ΠΡΆΞΗ ΑΥΤΌ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΞΕΧΩΡΊΣΕΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΊΣ ΟΙ ΠΙΟ ΝΈΟΙ ΝΑ ΚΆΝΕΤΕ ΥΠΟΜΟΝΉ ΌΠΩΣ ΚΆΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΊΣ ΜΑΖΈΨΑΜΕ ΕΜΠΕΙΡΊΑ ΚΑΙ ΕΦΤΑΣΕ Η ΩΡΑ ΚΆΠΟΙΟΙ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΘΟΥΝ… ΤΏΡΑ ΉΡΘΕ Η ΣΕΙΡΆ ΚΆΠΟΙΟΝ ΆΛΛΟΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΊΑ ΜΕ ΥΠΟΜΟΝΉ ΚΑΙ ΕΠΙΜΟΝΉ ΜΑΖΕΎΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΕΣΕΊΣ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΊΑ ΘΈΛΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΎΩ ΘΑ ΈΡΘΕΙ Η ΣΕΙΡΆ ΣΑΣ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΌ…
    ΓΙΑ ΕΛΑΤΕ ΚΑΙ ΛΊΓΟ ΣΤΗΝ ΑΝΤΊΘΕΤΗ ΠΛΕΥΡΆ …ΝΟΜΊΖΩ ΌΤΙ ΖΗΤΆΤΕ ΠΑΡΆΛΟΓΑ ΠΡΆΓΜΑΤΑ ΥΠΟΜΟΝΉ ΘΈΛΕΙ ΚΆΠΟΙΟΙ ΘΑ ΦΎΓΟΥΝ ΓΙΑΤΗ ΘΑ ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΘΟΎΝ ΟΠΌΤΕ ΕΥΝΟΕΊΣΤΕ ΕΣΕΊΣ ΟΙ ΥΠΌΛΟΙΠΟΙ ΚΑΙ ΠΆΕΙ ΛΈΓΟΝΤΑΣ..

  • 5 Μαρτίου 2024, 22:34 | Ανάστασης Καραβοκυρης

    Η εμπειρία προηγείται έναντι οποιαδήποτε βαθμολογίας.
    Συγχαρητήρια για την απόφαση του Υπουργείου Πολιτισμού να μοριοδοτηθει η εμπειρία.

  • 5 Μαρτίου 2024, 22:20 | ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    ΕΡΧΕΤΑΙ ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΣΕ ΜΙΑ ΑΔΙΚΙΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΤΑΝ.ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ,ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΖΗΤΟΥΝ ΟΙ ΕΡΓΟΔΟΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΝΟΥΝ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ.ΣΕ ΠΡΟΥΓΟΥΜΕΝΗ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΗΤΑΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΡΗΣΤΗΚΑΝ ΑΡΚΕΤΟΙ ΑΠΕΙΡΟΙ ΦΥΛΑΚΕΣ ΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ.ΑΠΟΡΩ ΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΕ ΛΙΓΟΣΤΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΜΕΓΑΛΟ ΘΡΑΣΟΣ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΝΑ ΔΙΟΡΗΣΤΟΥΝ ΕΠΕΙΔΗ ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ ΣΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΤΥΠΟΥ:ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΟΥΣΕΙΟ?ΚΑΙ ΠΗΡΑΝ ΕΝΑΝ ΥΨΗΛΟ ΒΑΘΜΟ.ΘΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΙΣΤΟΥΣΑ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΝ ΤΟΝ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΤΟΥΣ

  • 5 Μαρτίου 2024, 22:52 | Στέφανος

    Το άρθρο 26 του παρόντος προτεινόμενου σχεδίου νόμου, έρχεται σε αντίθεση με την Ανάλυση ΣΥνεπειών της Ρύθμισής του. Όπως δηλώνεται στην Α.ΣΥ.Ρ. στόχοι της παρούσης νομοθετικής παρέμβασης είναι οι εξής 2: 1) η ποιοτική εκπαίδευση και 2) οι λιγότερες ανισότητες!!!. Απ ότι καταλαβαίνετε είτε πρέπει να αλλάξει η ανάλυση συνεπειών του παρόντος σχεδίου νόμου, είτε να αλλάξει το παρόν άρθρο, καθώς είναι αυτονόητο ότι όχι μόνο δεν μειώνει τις ανισότητες, αλλά τις διευρύνει υπέρμετρα. Και είναι λάθος αυτό που αναφέρουν κάποιοι ότι μπορεί να μετριαστεί αυτό. Με όσα μόρια και να δώσει επιπλέον ως bonus το άρθρο αυτό(ακόμα και 1 μόριο παραπάνω), σε μια συγκεκριμένη κατηγορία υποψηφίων αυξάνει αδικαιολόγητα τις ανισότητες και γι αυτό πρέπει να εξαλειφθεί πλήρως.

  • 5 Μαρτίου 2024, 22:07 | Γιώργος

    Επιτέλους το υπουργείο πολιτισμού κάνει αυτό που έπρεπε να είχε γίνει πολλά χρόνια νωρίτερα. Ο πιστοποιημένος φύλακας μουσείον και αρχαιολογικών χώρων να μοριοδοτειται για την προϋπηρεσία σε αυτούς τους χώρους.

  • 5 Μαρτίου 2024, 21:15 | Αντώνης

    Ο ρόλος του ενεργού πολίτη δεν είναι μόνο να διαμαρτύρεται ούτε να επεφημεί σαν κακομαθημένο παιδάκι, αλλά να ελέγχει ουσιαστικά και σχολαστικά την πολιτική εξουσία και να προτείνει λύσεις.
    Ως εκ τούτου, θα συμφωνήσω απόλυτα με όσους συναδέλφους προτείνουν να διατηρηθεί αυτή η ρύθμιση μεν, αλλά να μετριαστεί ο συντελεστής που δίνει η προϋπηρεσία από 17 σε 12 το πολύ μόρια/μηνα έως τους 60 μήνες δε.
    Διαφορετικά είναι σίγουρο ότι η προκήρυξη που θα βγει θα έχει περιπέτειες και πιθανόν να ακυρωθεί σε ένα δικαστήριο όπως το ΣτΕ.

  • 5 Μαρτίου 2024, 21:18 | Αριστος

    Θα μπορούσε να γίνει η εξής τροποποίηση:μέχρι του 60 μήνες να έχει συντελεστή 10 μόρια ο βαθμός αντί 7. Τα 17 είναι ακραία και υπερβολικά και ουσιαστικά στερούν τις ελπίδες διορισμού ανθρώπων με υψηλό βαθμό και ξένες γλώσσες. Μην τα ισοπεδώνετε όλα παρακαλώ εκεί στο υπουργείο. Να υπάρχει ένα μέτρο που να είναι δίκαιο το δυνατόν για όλους. Ευχαριστώ

  • 5 Μαρτίου 2024, 20:06 | Βασιλης

    Συγχαρητήρια!!!Επιτέλους κ κάτι σωστό!!!Μετά από πολλά χρόνια με συνεχόμενες συμβάσεις ίσως έφτασε η ώρα της δικαίωσης σε μια προκήρυξη μονίμων θέσεων στην ειδικότητα μας κ απάντηση στο ότι στην προηγούμενη προκήρυξη μονίμων μπηκαν άτομα με χωρις προϋπηρεσία . Αυτό σίγουρα δεν ηταν δίκαιο!

  • 5 Μαρτίου 2024, 20:49 | Ευη

    Άλλος ένας φωτογραφικός όρος που με την υπερμοριοδοτηση ,δημιουργεί ακόμα μεγαλύτερη ανισορροπία ανάμεσα στους παλιούς εργαζομενους (που μπορεί να μπήκαν με ένα τηλεφώνημα κατά το περίφημο καθεστώς επιλογής)και τους νεώτερους που λιωσαμε για τις πιστοποιήσεις και τις ξένες γλώσσες) .

  • 5 Μαρτίου 2024, 19:32 | Δημήτρης

    Γειά σας!
    Το συγκεκριμένο νομοσχέδιο είναι απόλυτα θεμιτό να ψηφιστεί και να ισχύσει διότι δικαιώνει τους κόπους και τις θυσίες εμάς των αρχαιοφυλάκων.Εργάζομαι σε χώρους της Αργολιδοκορινθίας ήδη από το 2010 και βάσει αυτού τα δικαιώματά μας διασφαλίζονται πρώτον και δεύτερον η προυπηρεσία μας αναγνωρίζεται στο βαθμό που της αρμόζει!Μπαίνει τέλος σε ένα φαύλο κύκλο ανασφάλειας και όλοι μας δικαιωνόμαστε και βγαίνουμε κερδισμένοι!

  • 5 Μαρτίου 2024, 18:21 | ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΑΝΔΡΕΟΓΛΟΥ

    Συμφωνώ απόλυτα με τις αλλαγές που προωθεί το υπουργείο πολιτισμού για την έξτρα μοριοδότηση. Όμως δεν συμφωνώ για 17 μόρια έως και 60μηνες.
    Επίσης θα πρέπει να δοθεί προτεραιότητα στους σπουδαστές των δημοσίων και ιδιωτικών ΙΕΚ ΔΥΠΑ όπου έχουν ολοκληρώσει 4 εξάμηνα και τους απομένη να κάνουν την πρακτική τους άσκηση ως «Φύλακες μουσείων και αρχαιολογικών χώρων». Αν δεν δίνεται στους σπουδαστές της ειδικότητας φύλακας μουσείων και αρχαιολογικών χώρων, να κάνουν πρακτική άσκηση, στον φυσικό τους χώρο που είναι τα μουσεία, 960 ωρών .Τότε σε ποιους θα πρέπει να δοθεί η ευκαιρία;;;
    1) προτεραιότητα για ολοκλήρωση πρακτικής άσκησης των σπουδαστών φύλακες μουσειων και αρχαιολογικών χώρων.
    2) βαθμολόγηση αγγλικής γλώσσας.
    3) να προσμετράτε και η άδεια εργασίας security ,διότι δώσαμε εξετάσεις στον εοππεπ και έχουμε πιστοποίηση.
    4) Να προσμετράτε και η γενική εμπειρία ως φύλακας security.
    5) ως εμπειρία πρέπει να λαμβάνεται υπόψη και η στρατιωτική θητεία και όσοι είναι πρώην δημοτική αστυνομική με πιστοποίηση ολοκλήρωσης σχολής καιεχουν βεβαίωση εμπειρίας.
    6) να βαθμολογείται και ένα πτυχίο δεύτερο π.χ. πανεπιστημίου ή ΤΕΙ.
    7) να βάλετε και ένα ηλικιακό όριο ως επιπλέον μορριοδότησης για ανθρώπους που είναι από 35 ως και 50 ετών. Υπάρχουν και αυτές οι κατηγορίες που έχουν μικρό περιθώριο για να μαζέψουν κάποια ένσημα.

  • 5 Μαρτίου 2024, 18:48 | Μαρίνα

    Όσο περισσότερο προσπαθείτε να αποδομισετε τους συναδέλφους σας τόσο περισσότερο δείχνετε το επίπεδο σας. Αλλά τι μπορεί να περιμένει κάποιος από αυτους που εκφοβιζαν και τραβμπουκιζαν όσους έκαναν εγγραφή στα εκάστοτε νέα τμήματα ΙΕΚ. Ο τρόπος γραφής ορισμένων φανερώνει πόσο μάννα εξ ουρανού ήταν για αυτους αυτό το άρθρο. Θεωρείτε ότι προαγετε τον πολιτισμό ορισμένοι; Το υπουργείο αυτό το προσωπικό θέλει αναρωτιέμαι; Με περίσσεια εμπειρία αλλά έλλειψη αγωγής!

  • 5 Μαρτίου 2024, 18:50 | χ πατρα

    ενα παρεακι παλαιων πιστοποιημενων με βαθμους 10-13 και εμπειρια ανω των 60 μηνων κανει τα παντα για να διοριστει,κοβει και ραβει στα μετρα που θελει,η υπερμοριοδοτηση των 17 μοριων το μηνα θα καταπεσει γιατι ειναι αντισυνταγματικη και δεν υπαρχει η αρχη της ισοτητας,γιατι αυτοι που εχουν πιστοποιση αρχαιοφυλακων και δουλευουν στον ιδιωτικο τομεα και εχουν παμπολλους μηνες προυπηρεσιας θα μοριοδοτηθουν με 7 μορια το μηνα και οι αλλοι με 17?η εμπειρια που αποκταται ειτε στο δημοσιο τομεα ειτε στον ιδιωτικο μοριοδοτειται με 7 ,αλλιως να βαλουμε και ηλικιακα ορια,η να βαλουμε να προηγουνται οσοι εχουν το c2 και μετα το c1 και οσοι εχουν b2 στην γλωσσα να αποκλειονται στις αιτησεις,ο,τι συμφετει τον καθενα,απλα ειναι τραγικο ολο αυτο,αυτοι οι πιστοποιημενοι αρχαιοφυλακες που μοχθησαν και πηγαν στον ιδιωτικο τομεα η σε αλλες φυλαξεις για να αποκτησουν εμπειρια θα παρουν 7 μορια και οι αλλοι που πηγαν στα μουσεια 17,μαλιστα η αρχη της ισοτητας.

  • 5 Μαρτίου 2024, 17:40 | ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ

    Επιτέλους καιρος είναι να έρθει δικαίωση και στους συνάδελφους που επι χρονια έχουν φαει τα ποδια τους να γυρίζουν με συβάσεις ολους τους αρχαιολογικούς χώρους με ότι συνεπάγεται ολο αυτό. Ολοι αυτοί οι άνθρωποι εργάσθηκαν με αντίξοες καιρικές συνθήκες και είχαν την ικανότητα να διαχειριστούν ορδες από επισκέπτες ιδίως οσοι ήταν σε χώρους με μεγάλη επισκεψιμοτητα. Φυσικά δεν απαξιώνω το πτυχίο του ΙΕΚ εφόσον το ιδιο εχω και εγώ ούτε και τα ξενόγλωσσα πτυχία αλλά μόνο αυτά δεν επαρκούν αν δεν υπάρχει και η αντίστοιχη εργασιακή εμπειρία. Έχετε αναλογιστεί γιατί όταν κάποιοι πανε στον ιδιωτικο τομέα για εργασία τους ζητάνε πρώτα να δηλώσουν τι προϋπηρεσία έχουν και μετα τα πτυχία τους. Ποσο μάλλον στον κλάδο μας οπου η επικοινωνία με τον κοσμο είναι άμεση και χρήζει ιδιαίτερης μεταχείρισης. Απο το 2009 που εχω ξεκινήσει να εργάζομαι στο ΥΠΠΟΑ εχω συνεργαστεί με συνάδελφους με πολύ μεγάλο βαθμο πτυχίου όπως και C2 στα αγγλικά αλλα δυστυχώς ούτε να μιλήσουν αγγλικά ήξεραν αλλά ούτε και να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις της δουλειάς μπορούσαν. Εν κατακλείδι θεωρώ ότι αυτό το νομοσχέδιο ήταν ότι καλύτερο μπορούσε να εφαρμόσει το Υπουργείο Πολιτισμού.

  • 5 Μαρτίου 2024, 16:28 | Μαρια

    Σε όσους μιλάνε για εύκολες εξετάσεις πιστοποίησης απαντούμε με την παροιμία «όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια». Δεν μπορείτε η δε σας αφήνει το συμφέρον σας να καταλάβετε ότι οι επόμενες γενιές καταρτιζομενων έπρεπε να ποντάρουν στις καλές βαθμολογίες προκειμένου να βγουν στην αγορά εργασίας λόγω του κορεσμού που υπήρχε στο επάγγελμα; Το βολικό βέβαια είναι να κατηγορούν οι παλιοί τους νέους. Εξέλιξη λέγεται αυτό κύριοι. Η αληθεια είναι ότι σε πρώιμο επίπεδο οι ευκαιρίες εργασίας ήταν πολλές και οι κάτοχοι του κύριου τίτλου σπουδών λίγοι. Αυτό έκανε τους τότε καταρτιζομενους να επαναπαυθουν, μιας και το 10 αρκούσε για την κατοχύρωση μιας εποχικής θέσης. Έτσι λοιπόν πολλοί από τους παλιούς αποφοίτους είχαν αυτά τα άσχημα βαθμολογικά αποτελέσματα. Με το άρθρο 26 επιχειρείται με ακραίο τρόπο να παραγκωνιστουν πολλοί πιστοποιημενοι αρχαιοφυλακες. Ο διορισμός τακτικου προσωπικού πρέπει να γίνεται με συνδυασμό προσόντων και εμπειρίας και όχι να υπερκαλύπτει η εμπειρία όλα τα υπόλοιπα. Οτιδήποτε άλλο θεωρείται σκάνδαλο και εκ του πονηρού γενόμενο. Δεν είμαστε κύριοι σε τράπεζα για να πάρουμε αριθμό προτεραιότητας σύμφωνα με το έτος κτήσης του τίτλου σπουδών μας. Διαφωνούμε κάθετα και ζητάμε ίσα δικαιώματα.

  • 5 Μαρτίου 2024, 16:36 | Νίκος

    Συμφωνώ απόλυτα με το άρθρο.
    Ευτυχώς που έχουμε κυβέρνηση την Νέα Δημοκρατία και υπουργό την κ. Μενδώνη και βάζουν τάξη στο μπάχαλο και τις ανισότητες που προκάλεσε η κυβέρνηση του 2018.

  • 5 Μαρτίου 2024, 16:35 | Δημήτριος

    Αν η μοριοδότηση ήταν 7+25% δηλαδή 8,75 μόρια ο μήνας το πολύ 10, σχεδόν κανείς δεν θα αντιδρούσε. Τώρα το κάνατε εντελώς φωτογραφικό. Να υπάρχει και μια δικαιοσύνη.

  • 5 Μαρτίου 2024, 15:40 | Γιώργος

    Δεν τηρείται η αρχή της αναλογικότητας με το συγκεκριμένο άρθρο, είναι υπερβολική η μοριοδότηση των 17 μορίων,10-12 ανά μήνα θα ήταν σε ένα αποδεκτό πλαίσιο από τους περισσότερους συναδέλφους θεωρώ.

  • 5 Μαρτίου 2024, 15:08 | Γιώργος

    Βλέπω να υπάρχει εκατέρωθεν μια μεγάλη διαμάχη μεταξύ εκείνων που ωφελούνται και εκείνων που αδικουνται από την συγκεκριμένη ρύθμιση.
    Σίγουρα είναι εξοφθαλμα άδικο να υπάρχει μια τόσο μεγάλη μοριοδότηση της εμπειρίας ξαφνικά από το πουθενά που καταστρέφει την αρχή της αναλογικότητας των προσόντων.
    Εφόσον μπαίνει σε αυτή την διαδικασία το υπουργείο θα πρέπει κατά την γνώμη και άλλων συναδέλφων να μετριάσει αυτόν το συντελεστή στα 110-12 μόρια ανά μήνα προϋπηρεσίας, το 17 είναι πραγματικά υπερβολικό.

  • 5 Μαρτίου 2024, 14:00 | Γεωργία

    Η μοριοδότηση είναι σωστή. Η ΥΠΕΡμοριοδότηση, όμως, είναι ύποπτη! Ειδικά όταν έχει ήδη κριθεί ΚΑΙ αντισυνταγματική! Όπως ύποπτη κρίνεται και η εκκωφαντική σιωπή και απουσία του Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου Αρχαιοφυλάκων Μουσείων & Αρχαιολογικών Χώρων σε αυτήν την πρωτοφανή και προφανή αδικία που επίκειται να συντελεστεί! Δεν χρειάζεται να μπούμε -κι εμείς κι εσείς- στη διαδικασία της προκήρυξης, καθώς γνωρίζουμε ποιοι επωφελούνται/ευεργετούνται/ευνοούνται, και κατ’ ουσίαν διασφαλίζουν την θέση στο πίνακα διορισθέντων.
    Μην θέτετε εκτός διαδικασίας όλους εκείνους που πάλεψαν, που κοπίασαν, που ξενύχτησαν, για να γράψουν έναν υψηλό βαθμό στις Εξετάσεις Πιστοποίησης, αλλά έχουν μία σχετικά λιγότερη εμπειρία! Μην θέτετε εκτός διαδικασίας όλους εκείνους που έχουν επενδύσει σε Ξένες Γλώσσες, ναι, και για να τις χρησιμοποιούν στη μοριοδότηση, αλλά και για να τις χρησιμοποιούν στον πολυπολιτισμικό χώρο εργασίας τους, όπως πλέον έχουν διαμορφωθεί και εξελιχθεί τα μουσεία και οι αρχαιολογικοί χώροι του Κράτους!
    Επισήμανση: Τόσα χρόνια, κάθε χρόνο, καταβάλλω την συνδρομή μου στο Σύλλογο των Αρχαιοφυλάκων Μουσείων & Αρχαιολογικών Χώρων ακριβώς για να μας εκπροσωπεί και να συζητά/αξιώνει/διασφαλίζει τα συμφέροντά μας. Ποια είναι, λοιπόν, σήμερα η θέση αυτού του Συλλόγου;! Ποιες είναι οι κινήσεις που έχει προγραμματίσει το Διοικητικό Συμβούλιο, ώστε να προληφθεί και να αρθεί αυτή η πρωτοφανής και προφανής αδικία που επίκειται να συντελεστεί;!

  • 5 Μαρτίου 2024, 14:51 | Αγγελική

    Θεωρώ οτι η εργασιακή εμπειρία πρέπει να αποτελεί βασική προϋπόθεση για μια προσληψη.
    Κατά το πρόσφατο παρελθόν συνάδελφοι με πολυετή εμπειρία έμειναν εκτός πρόσληψης λογω αλλων πιστοποιημενων υποψηφιων ,οι οποιοι λόγω υψηλής βαθμολογιας πτυχίου αλλά ελάχιστη προϋπηρεσία καταφεραν να προσληφθούν.

    Ορθά πράττει το Υπουργείο Πολιτισμου περί της μοριοδοτησης της προϋπηρεσίας.

  • 5 Μαρτίου 2024, 13:24 | ΜΑΡΙΑ ΒΟΥΤΥΡΑ

    Για τα κακόβουλα και αρνητικά σχόλια,για τα πτυχία και την αριστεία θα πω το εξής:
    Η ικανότητα επικοινωνίας του κάθε αρχαιοφυλακα με το κοινό,
    η εργατικότητα και το ήθος του,κρίνονται και αξιολογούνται μόνο από την υπηρεσία.
    Πολλοί αρχαιοφυλακες δεν αριστευσαμε μόνο στις πανελλαδικές εξετάσεις της ειδικότητας,αλλά πήραμε αντίστοιχα υψηλότατη βαθμολογία και στις εξετάσεις του ΚΕΜΕΑ,την προφορική και γραπτή αξιολόγηση του κέντρου μελετών της Αστυνομίας.

  • 5 Μαρτίου 2024, 12:53 | ΜΑΡΙΑ ΒΟΥΤΥΡΑ

    Σε κακεντρεχη και ειρωνικα σχόλια για τα πτυχία και την αριστεία, θα πω το εξής:
    Την ικανότητα επικοινωνίας του κάθε αρχαιοφυλακα με το κοινό,την εργατικότητα και το ήθος,υπεύθυνη να αξιολογήσει είναι μόνο η υπηρεσία
    και κανείς άλλος.
    Επίσης κάποιοι δεν αριστευσαμε μόνο στις «πανελλαδικές» εξετάσεις της ειδικότητας,αλλά πήραμε αντίστοιχα υψηλότατη βαθμολογία και στις εξετάσεις του ΚΕΜΕΑ,προφορικά-γραπτα.Αμφισβητουν και τη διαδικασία αξιολόγησης του κέντρου μελετών της Αστυνομίας;
    Η ΡΥΘΜΙΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ

  • 5 Μαρτίου 2024, 12:41 | Χρήστος

    Aπλά δίκαιο και για τους ανθρώπους που εργάζονται για χρόνια στο υπουργείο πολιτισμού στη φύλαξη και ως προς τη μοριοδότηση που αποκτάται καθαυτή στο αντικείμενο εργασίας τους …ΔΙΚΑΙΩΣΗ

  • 5 Μαρτίου 2024, 12:20 | Ηλίας

    Αίσχος. Κανένα κράτος δικαίου δε θα έκανε αυτές τις διακρίσεις. Ελλάς το μεγαλείο σου. Φωτογραφικές προκηρύξεις και διορισμοί από το παράθυρο!

  • 5 Μαρτίου 2024, 12:42 | Κατερίνα Τ

    Γίνατε όλοι συνταγματολόγοι και έχετε πάρει μια απόφαση του ΣΤΕ και την έχετε κάνει σημαία.Ο πλέον αρμόδιος για τα κριτήρια της προκήρυξης είναι το υπουργείο πολιτισμού κ συγκεκριμένα η κ Μενδώνη με την πολυετή πείρα της στο χώρο.Σαφώς κ η εμπειρία θα πρέπει να μοριοδοτείται EXTRA!!! Είμαι πιστοποιημένη από το 2004.Τότε που ψάχναμε να βρούμε μόνοι μας τις ερωτήσεις πιστοποίησης.κ όχι να αγοράζουμε τις απαντήσεις έτοιμες!. τότε που έκανα δύο δουλειές για να πληρώσω το εξάμηνο μου στην σχολή ,και «στραβωνόμουν’στο διάβασμα μπας κ πάρω κάποια υποτροφία.Ο βαθμός της πιστοποίησης μου είναι 13 αλλά είναι έντιμος!!! Είμαι περήφανη γιατί το πήρα με την αξία μου!!! Εσείς του 20,19,18κτλ μην μας θεωρείται υποτιμημένους, είναι κοινό μυστικό πως πήρατε τους βαθμούς σας κάτω από το τραπέζι.Κ αφήστε τα σχόλια τύπου φωτογραφική προκήρυξη.Ολοι έχουν το δικαίωμα συμμετοχής στην προκήρυξη.Οι χώροι κ τα μουσεία πρέπει να φυλάσσονται από έμπειρο προσωπικό, διότι η θέση του φύλακα είναι νευραλγικού χαρακτήρα και απαιτείται εμπειρία για να διασφαλιστεί στο μέγιστο η προστασία της πολιτιστικής μας κληρονομιάς.

  • 5 Μαρτίου 2024, 12:34 | Ηλίας

    Συγχαρητήρια! Ολόσωστο, δίκαιο και προς όφελος όλων ανεξαιρέτως των πιστοποιημένων αρχαιοφυλάκων οι οποίοι θα λάβουν αυτήν την έξτρα μοριοδότηση έναντι όλων των υπολοίπων οι οποίοι έχουν προυπηρεσία σε χώρους άσχετους όπως σούπερ μάρκετ, φύλαξη κτιρίων κ.α, και όχι σε μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους!

  • 5 Μαρτίου 2024, 11:58 | Mάγδα

    Επιτέλους μια δίκαιη ρύθμιση που δικαιώνει τους ανθρώπους που έχουν πιστοποίηση στην ειδικότητα και υπηρετούν επί πολλά χρόνια με συμβάσεις σε διάφορους χώρους με ήθος και συνέπεια και ασχολούνται αποκλειστικά με αυτό.

  • 5 Μαρτίου 2024, 10:31 | ΒΑΣΙΛΗΣ

    ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΠΙΜΕΝΕΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΙΑ ΤΗΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ ΣΑΣ
    Κ ΤΑ 2 3 ΠΤΥΧΙΑ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ
    ΓΙΑ ΠΕΙΤΕ ΠΩΣ ΑΡΙΣΤΕΥΣΑΤΕ ΜΕ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
    Κ ΓΙΑΤΙ ΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΑ 3 4 ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΑ
    ΠΤΥΧΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΤΕ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ
    ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ ΚΟΜΠΛΑΡΕΤΕ
    ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΠΡΟΣΤΑ

  • 5 Μαρτίου 2024, 10:01 | ΜΑΡΙΑ ΒΟΥΤΥΡΑ

    Η αιτιολόγηση της ρύθμισης είναι άτοπη και ανυπόστατη αφού τις θέσεις διεκδικούν αποκλειστικά πιστοποιημένοι αρχαιοφυλακες.Γιατι στις ΣΟΧ πολλοί υποψήφιοι μπαίνουν ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ;Τι άλλαξε από το 2018 που βγήκε προκήρυξη μονίμων;Πολλοι αρχαιοφυλακες που έχουν αριστεύσει στις εξετάσεις,έχουν δύο ξενόγλωσσους τίτλους θα μείνουν εκτός μονιμότητας επειδη έχουν 3,5 έτη προϋπηρεσίας.Η μοριοδοτηση της εμπειρίας θα είναι τριπλάσια αυτής του βασικού τίτλου σπουδών και ενώ πριν τρία αυξήθηκε
    η μοριοδοτουμενη εμπειρία σε7έτη με ταυτόχρονη ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗ ΠΤΥΧΙΟΥ 50%.ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΡΚΕΤΟ!
    Η ρύθμιση δεν ειναι μόνο ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗ είναι κυρίως ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ αφου
    υπάρχει το ΔΕΔΙΚΑΣΜΕΝΟ της ολομέλειας του ΣΤΕ,απόφαση 192/2022,με την
    οποία κρίθηκε ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ Η ΕΙΔΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ επειδή αντίκειται στην ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ.Επισης αντιβαινει στους ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΓΙΑ ΙΣΟΤΗΤΑ,ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ,ΙΣΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ.

  • 5 Μαρτίου 2024, 09:44 | ΣΩΤΗΡΗΣ ΧΑΡΙΣΗΣ

    ΜΕΡΙΚΟΙ ΠΕΙΡΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΑΣ
    ΔΕΝ ΜΙΛΑΝΕ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ Κ ΠΩΣ
    ΤΗΝ ΠΗΡΑΝ ΣΤΑ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ
    ΤΣΙΜΟΥΔΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΣΟΣΤΩΣΗ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΥΣ
    ΜΟΚΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΦΥΛΑΞΗ ΣΤΑ ΜΝΗΜΕΙΑ
    ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ
    Ε ΛΟΙΠΟΝ Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΠΡΟΕΧΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΥΛΑΞΗ ΤΩ ΜΝΗΜΕΙΩΝ
    Μ Π Ρ Α Β Ο. ΥΠ ΠΟΛ