Άρθρο 20 Εκπαιδευτής

1. Εκπαιδευτής είναι ο επαγγελματίας με την απαιτούμενη κατάρτιση, που πιστοποιείται από αρμόδιο φορέα πιστοποίησης επαγγελματικών προσόντων, σχετικά με: α) διοργάνωση ή δραστηριότητα αθλητικής αναψυχής και άθλησης για όλους ή ακραία αθλητική δραστηριότητα (extreme sports), β) αθλήματα, για τα οποία δεν υπάρχουν ειδικά αναγνωρισμένες αθλητικές ομοσπονδίες και γ) ειδικότητα άσκησης σε αντικείμενα, που δεν διδάσκονται σε Σχολή ή Τμήμα Επιστημών Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (Σ.Ε.Φ.Α.Α. – Τ.Ε.Φ.Α.Α.), ο οποίος, ως επικεφαλής αθλούμενων που συμμετέχουν σε τέτοιες δραστηριότητες σε υπαίθριο ή μη περιβάλλον:
i) μεριμνά για την εξασφάλιση της ομαλής διεξαγωγής των δραστηριοτήτων αθλητικής αναψυχής και άθλησης για όλους ή των ακραίων αθλητικών δραστηριοτήτων και την ασφάλεια των αθλούμενων, μέσω της παρουσίασης και διδασκαλίας των βασικών τεχνικών δεξιοτήτων και της εκμάθησης του τρόπου χρήσης των τεχνικών μέσων και του εξοπλισμού, που χρησιμοποιούνται στο πλαίσιο πραγματοποίησης των δραστηριοτήτων αυτών,
ii) καθοδηγεί μεμονωμένα ή ομαδικά τους αθλούμενους που συμμετέχουν σε τέτοιες δραστηριότητες,
iii) αναλαμβάνει τον σχεδιασμό, την ανάπτυξη, την υποστήριξη ή την εποπτεία διεξαγωγής ατομικών και ομαδικών προγραμμάτων σε γυμναστήρια, αίθουσες ή στην ύπαιθρο, ή προγραμμάτων άθλησης για όλους και
iv) παρέχει μεμονωμένα ή σε ομάδα αθλούμενων, καθοδήγηση και βοήθεια στους τομείς της άσκησης και της βελτίωσης της φυσικής τους κατάστασης. Στην έννοια του εκπαιδευτή συγκαταλέγονται και οι οδηγοί ή συνοδοί βουνού.
2. Ο εκπαιδευτής οφείλει, πριν από την έναρξη διεξαγωγής της δραστηριότητας, να ενημερωθεί για το επίπεδο εμπειρίας, φυσικής κατάστασης και υγείας των αθλουμένων που συμμετέχουν σε αυτήν.

  • 17 Νοεμβρίου 2021, 21:01 | Zacharias Papadakis

    Να αποσυρθεί όλο το νομοσχέδιο και να προσκληθούν διακεκριμμένοι καθηγητές των ΤΕΦΑΑ εσωτερικού και εξωτερικού ώστε να παρουσιάσουν με επιστημονικές αποδείξεις την σωστή κατεύθυνση του νομοσχεδίου.

  • 17 Νοεμβρίου 2021, 21:11 | Βασιλική Μπαμνιουδη 7

    Αντιλαμβάνεστε ότι διακινδυνεύει η δημόσια υγεία προς όφελος επιχειρηματιών που προσδοκούν πολλαπλά και οικονομικά οφέλη από την απορρόφηση αποφοίτων των ταχύρρυθμων σχολών και ιδρυμάτων τους; Πως αλλιώς θα πηγαίνουν να παρακολουθούν, καταβάλλοντας το παχυλό αντίτιμο, τα προγράμματα επιμόρφωσης των ιδιωτικών σχολών και ΙΕΚ τάχα άσκησης, προπονητικής, αθλητισμού κλπ. αν δεν υπάρχει ένας νόμος που θα τους εξασφαλίζει θέσεις, έστω και χαμηλά αμειβόμενες, στην αγορά εργασίας ως δήθεν «εκπαιδευτές»; Μόνο αυτόν τον σκοπό εξυπηρετεί αυτό το νομοσχέδιο και όχι το δημόσιο συμφέρον και ως τέτοιο πρέπει άμεσα να αποσυρθεί.
    Ποιος αποκαλούμενος «εκπαιδευτής» χωρίς πανεπιστημιακή μόρφωση, αλλά κάτοχος απλής πιστοποίησης, μπορεί να καταρτίζει και να εποπτεύει ατομικά και ομαδικά, προγράμματα σε γυμναστήρια, αίθουσες ή και στην ύπαιθρο για τους αθλούμενους των προγραμμάτων άθλησης για όλους; Η άσκηση είναι πολύ σοβαρό πράγμα για να αντιμετωπίζεται από την πολιτεία με επιπολαιότητα. Άμεση απόσυρση, το νομοσχέδιο είναι ΕΠΙΚΥΝΔΙΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΓΕΙΑ. Μην υποβιβάζετε παρακαλώ την πανεπιστημιακή γνώση και κατάρτιση που απαιτείται να εχει κάθε εμπλεκόμενος με φυσική δραστηριότητα και άσκηση.

  • 17 Νοεμβρίου 2021, 21:41 | Καουνα Νινα

    Ποιος μπορεί να αξιολογησει εάν κάποιος έχει φυσική κατάσταση? Αφιερώνονται χρόνια σπουδών πάνω σε αυτό τον τομέα της υγείας στα τεφαα. Μήπως θέτει σε κίνδυνο την υγεία του κόσμου το νομοσχεδιο αυτό?

  • 17 Νοεμβρίου 2021, 21:58 | Χρήστος Χαλίτσιος

    To νομοσχεδιο αυτό το λιγότερο που μπορεί να χαρακτηριστεί έιναι φωτογραφικό προς συγκεκριμένα συμφέροντα. Καμία τεκμηρίωση ως προς ποιος ορίζεται εκπαιδευτής και ποια θα είναι η πιστοποιημένη εκπάιδευση του. Η ασκηση αναψυχής να ξεκαθαρίσουμε οτι είναι σωματική άσκηση και αυτό συνεπάγεται συγκεκριμένη εκπαίδευση που παρεχεται σε πανεπιστημιακα τμηματα. Αντί να λύνει λοιπον τα προβλήματα και να μειώσει τις στρεβλώσεις σε ένα κλάδο που έχει ήδη ταλαιπωρήθει πολλά χρόνια τώρα από «ειδικούς» και εμπειρικούς δασκάλους, ουσιαστικά υποδαυλίζει την επαγγελματική ποιότητα αυτών που θα μπορούν να απασχοληθούν. Η χώρα διαθέτει πέντε πανεπιστημιακές σχολές που υπερκαλύπτουν τις εκπαιδευτικές ανάγκες. Το οτι κάποιοι αποφάσισαν οτι πρέπει να δημιουργηθεί αγορά για τα ιδιωτικά ΙΕΚ δεν αφορά κανένα φορολογούμενο πολίτη που πληρώνει απο το υστέρημα του για να λειτουργούν τα κατά πλεον διεθνή ομολογία μέ βάση διεθνείς δείκτες ποιοτικότατα ΣΕΦΑΑ – ΤΕΦΑΑ.

  • 17 Νοεμβρίου 2021, 21:48 | Ελένη Ψ

    Το νομοσχέδιο αυτό είναι απαράδεκτο!!!! Τί Εκπαιδευτής θα είναι αυτός χωρίς πανεπιστημιακες γνώσεις;;; Ο μόνος κατάλληλος Εκπαιδευτής είναι ο ΠΤΥΧΙΟΎΧΟΣ ΦΥΣΙΚΉΣ ΑΓΩΓΗΣ!!!! Με τι επιχειρήματα υποβαθμιζετε 4 χρόνια πανεπιστημιακης εκπαίδευσης δίνοντας το δικαίωμα σε ΚΆΘΕ ΆΣΧΕΤΟ να καθοδηγήσει, συμβουλεύσει ανυποψιαστους πολίτες οδηγώντας τους σε τραυματισμό;;; Να αποσυρθεί ΆΜΕΣΑ αυτό το ΚΑΤΆΠΤΥΣΤΟ νομοσχέδιο!!!

  • 17 Νοεμβρίου 2021, 21:43 | Ιωάννης Γιάκας

    Με τη λογική αυτή Ιατρός ή Μηχανικός είναι κάποιος ο οποίος έχει μία ταχύρυθμη κατάρτιση που πιστοποιείται από αρμόδιο φορέα πιστοποίησης επαγγελματικών προσόντων. Είναι επικίνδυνο και στηρίζεται είτε στην αφέλεια είτε στην πονηριά. Το άρθρο αυτό υπολείπεται της όποιας σοβαρότητας και καλό θα ήταν να αποσυρθεί.

  • 17 Νοεμβρίου 2021, 21:59 | Αχιλλέας Αποστολακόπουλος

    Δυστυχώς το συγκεκριμένο νομοσχέδιο δίνει τη δυνατότητα σε όλους πλέον να αποκαλούνται τον όρο «εκπαιδευτής» και να ασκεί ένα επάγγελμα που δεν είναι ειδικός. Ο επιστήμονας της άσκησης και του αθλητισμού είναι ο απόλυτος ειδήμονας στο συγκεκριμένο αντικείμενο. Δεν νοείται να εξισώνεται η πανεπιστημιακή εκπαίδευση με οτιδήποτε κατώτερο. Οποιοσδήποτε άλλος μπορεί να θεωρηθεί μέχρι ΒΟΗΘΌΣ με περιορισμένα και σαφώς ορισμένα επαγγελματικά δικαιώματα. Η άσκηση είναι για όλους, αλλά η εποπτεία,η οργάνωση, η υλοποίηση,ο σχεδιασμός και, εν γένει, η άσκηση του επαγγέλματος του γυμναστή είναι μοναδική και συγκεκριμένη. Η εξίσωση πανεπιστημίου με οποιαδήποτε άλλη εκπαίδευση, είναι αντιεπιστημονικο και επικίνδυνο για τη δημόσια υγεία, καθώς και για την κοινωνική επιρροή στο σύνολο της κοινωνίας.

  • 17 Νοεμβρίου 2021, 21:01 | Μάρθα Τραγά

    Αναρωτιέμαι γιατί αντικαταστάθηκε ο όρο γυμναστής από αυτόν του «εκπαιδευτή».
    Η εκπόνηση προγραμμάτων άθλησης από ανειδίκευτα και ελλιπώς εκπαιδευμένα άτομα, θέτει σε κίνδυνο την υγεία του Έλληνα πολίτη και θα προκαλέσει σημαντικά προβλήματα υγείας. Χρειάζονται εξειδικευμένες γνώσεις ανατομίας, φυσιολογίας, εργοφυσιολογίας, και προπονητικής για να μπορεί κάποιος να αναλάβει να γυμνάσει άτομα που έχουν διαφορετικές ανάγκες.
    Είναι σαν να λέμε ότι ο γιατρός δεν χρειάζεται να έχει φοιτήσει στην Ιατρική απλά αρκεί η παρακολούθηση μερικών σεμιναρίων!
    Το συγκεκριμένο νομοσχέδιο θέτει σε κίνδυνο την υγεία του Έλληνα πολίτη!!!

  • 17 Νοεμβρίου 2021, 21:15 | Βασιλική Πετράκη

    «Εκπαιδευτής»;
    Με τι προσόντα;
    Ποιες γνώσεις;
    Ποιας χρονικής διάρκειας σπουδών;
    Λυπάμαι που ακόμα «κάποιοι» δεν αναγνωρίζουν την αξία της άσκησης από τους ειδικούς του επαγγέλματος (Επιστήμονες Φυσικής αγωγής και αθλητισμού)…
    Η παρούσα διάταξη είναι άκρως επικίνδυνη για τη δημόσια υγεία!

  • 17 Νοεμβρίου 2021, 20:19 | Ελευθερία Παπαγεωργίου

    Γιατί περιθωριοποιείται τόσο απερίσκεπτα ο κλάδος της φυσικής αγωγής και του αθλητισμού; Γιατί υποβαθμίζονται οι κόποι τόσων χρόνων και απαξιώνονται οι προσπάθειες τόσων ανθρώπων να εισέλθουν αλλά και να αποφοιτήσουν από τις Σχολές που το ίδιο το κράτος έχει θεσπίσει ως αρμόδιες να προάγουν την υγιή άσκηση; Ποια απάντηση θα δοθεί σε όλα αυτά τα άτομα που κόπιασαν για να κατοχυρώσουν τα επαγγελματικά τους δικαιώματα αλλά και σε τόσους άλλους που θα υποστούν τις συνέπειες της καθοδηγούμενης άσκησής τους από τους απροσδιόριστης σημασίας «εκπαιδευτές»; Πλήθος αναπάντητων ερωτημάτων που αφήνουν κενά και αποπροσανατολίζουν από την πραγματική ουσία της άσκησης. Μια ουσία που μπορεί να πάρει την κατάλληλη μορφή μόνο μέσα στα Πανεπιστήμια!

  • 17 Νοεμβρίου 2021, 20:32 | ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ

    Αντιλαμβάνεστε ότι διακινδυνεύει η δημόσια υγεία προς όφελος επιχειρηματιών που προσδοκούν πολλαπλά και οικονομικά οφέλη από την απορρόφηση αποφοίτων των ταχύρρυθμων σχολών και ιδρυμάτων τους; Πως αλλιώς θα πηγαίνουν να παρακολουθούν, καταβάλλοντας το παχυλό αντίτιμο, τα προγράμματα επιμόρφωσης των ιδιωτικών σχολών και ΙΕΚ τάχα άσκησης, προπονητικής, αθλητισμού κλπ. αν δεν υπάρχει ένας νόμος που θα τους εξασφαλίζει θέσεις, έστω και χαμηλά αμειβόμενες, στην αγορά εργασίας ως δήθεν «εκπαιδευτές»; Μόνο αυτόν τον σκοπό εξυπηρετεί αυτό το νομοσχέδιο και όχι το δημόσιο συμφέρον και ως τέτοιο πρέπει άμεσα να αποσυρθεί.
    Ποιος αποκαλούμενος «εκπαιδευτής» χωρίς πανεπιστημιακή μόρφωση, αλλά κάτοχος απλής πιστοποίησης, μπορεί να καταρτίζει και να εποπτεύει ατομικά και ομαδικά, προγράμματα σε γυμναστήρια, αίθουσες ή και στην ύπαιθρο για τους αθλούμενους των προγραμμάτων άθλησης για όλους; Η άσκηση είναι πολύ σοβαρό πράγμα για να αντιμετωπίζεται από την πολιτεία με επιπολαιότητα. Άμεση απόσυρση, το νομοσχέδιο είναι ΕΠΙΚΥΝΔΙΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΓΕΙΑ. Μην υποβιβάζετε παρακαλώ την πανεπιστημιακή γνώση και κατάρτιση που απαιτείται να εχει κάθε εμπλεκόμενος με φυσική δραστηριότητα και άσκηση.

  • 17 Νοεμβρίου 2021, 20:02 | Δώρα Καραολάνη

    Τι κίνητρα δίνει το συγκεκριμένο άρθρο του νομοσχεδίου στα παιδιά που δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να πιστοποιηθούν ως <> από ιδιωτικό φορέα; Καταργούμε δηλαδή τις Σ.Ε.Φ.Α.Α.; Επίσης να επισημάνω ότι στις χώρες της Ευρώπης όπου υπάρχουν οι εκπαιδευτές έχουν κατά κύριο λόγο και ιδιωτική εκπαίδευση. Στην δική μας χώρα η εκπαίδευση είναι δημόσια.

  • 17 Νοεμβρίου 2021, 20:26 | Κωστας

    Απίστευτα επικίνδυνο νομοσχέδιο από ασχετα ατομα που το υπερασπίζονται ακόμα πιο άσχετα ατομα που απλα γραφουν αυτα που τους εχουν πει να γαρφουν αυτοι που θελουν να εξισωσουν το πανεπιστημιο με τα αστεια σεμιναρια τους

  • 17 Νοεμβρίου 2021, 20:07 | Νίκος Μούτσελος

    Φαίνεται ξεκάθαρα οτι πιέζουν οι επιχειρηματίες. Απαράδεκτο. Δεν παίζουμε με την σωματική ακεραιότητα των αθλουμένων.

  • 17 Νοεμβρίου 2021, 20:33 | ΕΥΔΟΞΙΑ

    Ποιος είναι ο ρόλος τελικά των πτυχιούχων Φυσικής Αγωγής!!!Έχουν ισοπεδωθει τα πάντα!!!Ο μόνος που μπορεί να κατέχει τον τίτλο του Εκπαιδευτή είναι ο απόφοιτος ΤΕΦΑΑ.

  • 17 Νοεμβρίου 2021, 20:33 | Ξανθή

    Σίγουρα το υπουργείο είναι ανενημέρωτο ή στην χειρότερη περίπτωση εξυπηρετεί συμφέροντα. Στην πρώτη περίπτωση δεν έχει ιδέα από αθλητισμό και άσκηση και στην δεύτερη περίπτωση διακινδυνεύει την δημόσια υγεία για να κάνει τα χατίρια σε κάποιους επιχειρηματίες που προσδοκούν πολλαπλά και οικονομικά οφέλη από την απορρόφηση αποφοίτων των ταχύρρυθμων σχολών και ιδρυμάτων τους. Στην περίπτωση αυτή εξόφθαλμα φωτογραφική ρύθμιση. Πως αλλιώς θα πηγαίνουν να παρακολουθούν, καταβάλλοντας το παχυλό αντίτιμο, τα προγράμματα επιμόρφωσης των ιδιωτικών σχολών και ΙΕΚ τάχα άσκησης, προπονητικής, αθλητισμού κλπ. αν δεν υπάρχει ένας νόμος που θα τους εξασφαλίζει θέσεις, έστω και χαμηλά αμειβόμενες, στην αγορά εργασίας ως δήθεν «εκπαιδευτές»; Μόνο αυτόν τον σκοπό εξυπηρετεί αυτό το νομοσχέδιο και όχι το δημόσιο συμφέρον και ως τέτοιο πρέπει άμεσα να αποσυρθεί.

  • 17 Νοεμβρίου 2021, 20:16 | Θεόδωρος Π

    Καλησπέρα ,με αφορμή κάποια σχόλια που λένε για την ΕΕ να ενημερώσω ότι τις περισσότερες χώρες η άσκηση συνταγογραφειται και επίσης υπάρχουν γυμναστές στα σχολεία και στα νοσοκομεία δε βλέπω κάτι τέτοιο στο συγκεκριμένο νομοσχέδιο….

  • 17 Νοεμβρίου 2021, 20:20 | Μάνος

    Εξαιρετικά επικίνδυνο για την υγεία των ασκουμένων. Θα πρέπει ο εκπαιδευτής να είναι πτυχιούχος ΤΕΦΑΑ και μόνο. Κανείς άλλος δεν έχει την απαιτούμενη επιστημονική γνώση. Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη.

  • 17 Νοεμβρίου 2021, 20:51 | ΔΕΛΗ ΧΑΡΑ

    Οι διατάξεις του νομοσχεδίου είναι αντιεπιστημονικές και επικίνδυνες για
    τη δημόσια υγεία καθώς παραβλέπουν το γεγονός ότι για τον ορθό σχεδιασμό και την ορθή εφαρμογή των προγραμμάτων άσκησης αναψυχής και άθλησης για όλους απαιτούνται εξειδικευμένες επιστημονικές γνώσεις, οι οποίες παρέχονται στα πιστοποιημένα προγράμματα σπουδών των Τμημάτων Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (Τ.Ε.Φ.Α.Α.) της χώρας. ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ δεν έχει τις απαραίτητες γνώσεις και τα απαραίτητα προσόντα, διότι πολύ απλά, τα σεμινάρια λίγων ωρών ή εβδομάδων δεν μπορούν να αντικαταστήσουν τις επιστημονικές γνώσεις που παρέχονται σε τέσσερα έτη σπουδών από τα αρμόδια για αυτό το σκοπό Τ.Ε.Φ.Α.Α. της χώρας. Το νομοσχέδιο θα πρέπει να αποσυρθεί ή να τροποποηθεί σε συνεργασία με τα Τ.Ε.Φ.Α.Α. της χώρας, που είναι οι αρμόδιοι επιστημονικοί φορείς αθλητισμού και άσκησης και έχουν ιδρυθεί για να υπηρετούν τον αθλητισμό τόσο σε επίπεδο πρωταθλητισμού όσο και σε επίπεδο αναψυχής και άθλησης για όλους, προάγοντας την υγεία και την ποιότητα ζωής των πολιτών κάθε ηλικίας.

  • 17 Νοεμβρίου 2021, 19:54 | ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ

    Ποιος αποκαλούμενος «εκπαιδευτής» χωρίς πανεπιστημιακή μόρφωση, αλλά κάτοχος απλής πιστοποίησης, μπορεί να καταρτίζει και να εποπτεύει ατομικά και ομαδικά, προγράμματα σε γυμναστήρια, αίθουσες ή και στην ύπαιθρο για τους αθλούμενους των προγραμμάτων άθλησης για όλους; Η άσκηση είναι πολύ σοβαρό πράγμα για να αντιμετωπίζεται από την πολιτεία με επιπολαιότητα. Άμεση απόσυρση, το νομοσχέδιο είναι επικίνδυνο για την δημόσια υγεία. Επιπλέον υποβαθμίζεται ολόκληρος κλάδος πανεπιστημιακής εκπαίδευσης, εξομοιώνοντας 4 χρόνια σπουδών με σεμινάρια λίγων ώρών.

  • 17 Νοεμβρίου 2021, 19:00 | Παπαδοπούλου Γεωργία

    Στο σχέδιο νόμου παραγνωρίζεται προηγούμενη νομοθεσία με βάση την οποία την
    άθληση για όλους την υλοποιούσαν μόνο πτυχιούχοι πανεπιστημιακής εκπαίδευσης
    από ΤΕΦΑΑ. Η εκπόνηση προγραμμάτων άθλησης από ανειδίκευτα και ελλιπώς
    εκπαιδευμένα άτομα, θέτει σε κίνδυνο την υγεία του Έλληνα πολίτη διότι
    παραγνωρίζει ότι η άσκηση είναι μια έντονη διατάραξη της φυσιολογικής λειτουργίας
    του οργανισμού η οποία, αν δεν γίνει στοχευμένα, στηριγμένη σε αμιγώς
    επιστημονικές αρχές, αντί να βελτιώσει την υγεία ή την απόδοση, θα προκαλέσει
    σημαντικά προβλήματα υγείας. Παραγνωρίζει ότι χρειάζονται εξειδικευμένες γνώσεις
    που αποκτιούνται από δεκάδες πανεπιστημιακά μαθήματα ανατομίας, φυσιολογίας,
    εργοφυσιολογίας, βιοχημείας της άσκησης, εμβιομηχανικής της κίνησης, γενικής και
    ειδικής προπονητικής κλπ., για να μπορεί κάποιος να αναλάβει να γυμνάσει, μεταξύ
    άλλων, απροπόνητους, τραυματισμένους, παιδιά, εγκύους, ηλικιωμένους κτλ

  • 17 Νοεμβρίου 2021, 18:16 | Ιωάννης Χαλκος

    H yoga είναι μια αρχαία πνευματική πρακτική κ σίγουρα δεν είναι γυμναστική. Έχει ωφέλη για το σώμα αλλά σε καμία περίπτωση δε θα έπρεπε να κατατάσσεται στα σπορ. Άρα αυτό το νέο είναι εξαιρετικό δείγμα προόδου…

  • 17 Νοεμβρίου 2021, 18:31 | ΑΝΘΗ ΠΡΑΤΙΚΑΚΗ

    Στο σχέδιο νόμου παραγνωρίζεται προηγούμενη νομοθεσία με βάση την οποία την
    άθληση για όλους την υλοποιούσαν μόνο πτυχιούχοι πανεπιστημιακής εκπαίδευσης
    από ΤΕΦΑΑ. Η εκπόνηση προγραμμάτων άθλησης από ανειδίκευτα και ελλιπώς
    εκπαιδευμένα άτομα, θέτει σε κίνδυνο την υγεία του Έλληνα πολίτη διότι
    παραγνωρίζει ότι η άσκηση είναι μια έντονη διατάραξη της φυσιολογικής λειτουργίας
    του οργανισμού η οποία, αν δεν γίνει στοχευμένα, στηριγμένη σε αμιγώς
    επιστημονικές αρχές, αντί να βελτιώσει την υγεία ή την απόδοση, θα προκαλέσει
    σημαντικά προβλήματα υγείας. Παραγνωρίζει ότι χρειάζονται εξειδικευμένες γνώσεις
    που αποκτιούνται από δεκάδες πανεπιστημιακά μαθήματα ανατομίας, φυσιολογίας,
    εργοφυσιολογίας, βιοχημείας της άσκησης, εμβιομηχανικής της κίνησης, γενικής και
    ειδικής προπονητικής κλπ., για να μπορεί κάποιος να αναλάβει να γυμνάσει, μεταξύ
    άλλων, απροπόνητους, τραυματισμένους, παιδιά, εγκύους, ηλικιωμένους κλ

  • 17 Νοεμβρίου 2021, 18:10 | Θεόδωρος

    Καλησπέρα ,με αφορμή 2 σχόλια που λένε μπράβο στο νομοσχέδιο θα ήθελα να ενημερώσω ότι στις περισσότερες χώρες της ΕΕ η άσκηση συνταγογραφειται και επίσης υπάρχουν γυμναστές σε νοσοκομεία και σχολεια .Δεν βλέπω κάτι τέτοιο στο νομοσχέδιο.

  • 17 Νοεμβρίου 2021, 17:28 | Άννα Δέσποινα Καλαθά

    Αν καταλαβαίνουμε καλά εδώ το πτυχίο αναγνωρισμένης σχολής για την άσκηση και τον αθλητισμό απαιτείται επιπλέον να συνοδεύεται και από πιστοποίηση προσόντων επαγγελματικής επάρκειας για να λάβει κάποιος τον τίτλο του «εκπαιδευτή» και να εισέλθει στα αντίστοιχα μητρώα. Απαράδεκτη ρύθμιση για όλους τους Έλληνες πολίτες που έδωσαν το αίμα και την ψυχή τους για να αποκτήσουν ένα πτυχίο ΑΕΙ οι ίδιοι ή τα παιδιά τους. Αρκεί μία βεβαίωση αναγνωρισμένης σχολής, αποφεύγεται βέβαια η ρητή αναφορά σε πτυχίο ΑΕΙ, συνοδευόμενη απαραίτητα όμως με πιστοποίηση του Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. για να αποκτήσει κάποιος επαγγελματικά δικαιώματα. Απίστευτα ανερμάτιστη ρύθμιση για να μην πω σκόπιμη και υποβολιμαία. Πρέπει να αποσυρθεί.

  • 17 Νοεμβρίου 2021, 17:37 | Άννα Δέσποινα Καλαθά

    Σίγουρα το υπουργείο είναι ανενημέρωτο ή στην χειρότερη περίπτωση εξυπηρετεί συμφέροντα. Στην πρώτη περίπτωση δεν έχει ιδέα από αθλητισμό και άσκηση και στην δεύτερη περίπτωση διακινδυνεύει την δημόσια υγεία για να κάνει τα χατίρια σε κάποιους επιχειρηματίες που προσδοκούν πολλαπλά και οικονομικά οφέλη από την απορρόφηση αποφοίτων των ταχύρρυθμων σχολών και ιδρυμάτων τους. Στην περίπτωση αυτή εξόφθαλμα φωτογραφική ρύθμιση. Πως αλλιώς θα πηγαίνουν να παρακολουθούν, καταβάλλοντας το παχυλό αντίτιμο, τα προγράμματα επιμόρφωσης των ιδιωτικών σχολών και ΙΕΚ τάχα άσκησης, προπονητικής, αθλητισμού κλπ. αν δεν υπάρχει ένας νόμος που θα τους εξασφαλίζει θέσεις, έστω και χαμηλά αμειβόμενες, στην αγορά εργασίας ως δήθεν «εκπαιδευτές»; Μόνο αυτόν τον σκοπό εξυπηρετεί αυτό το νομοσχέδιο και όχι το δημόσιο συμφέρον και ως τέτοιο πρέπει άμεσα να αποσυρθεί.

  • 17 Νοεμβρίου 2021, 15:12 | Μιχαήλ

    Λέτε όλοι για τα παιδιά από τα τεφα και κάνετε λες και δεν έχετε δει τη δουλειά τους. Από τεφα και περνούν πτυχίο με ειδικότητα στους χορούς και με το νόμο μπορούν να εργαστούν παντού χωρίς πρόβλημα; από τότε που ήμουν παιδί ακόμα και τώρα πόσοι καθηγητές έκαναν τις ασκήσεις λάθος σε παιδάκια σε εφήβους ακόμα. Και σε μεγάλους άνθρωπους; πόσοι δεν ενημερώνονται για το τι άλλαξε στο χώρο της φυσικής αγωγής; δεν έχω όμως πετύχει κανέναν που να έχει τελειώσει από ιδιοτικη σχολή και να κάνει κάτι παρόμοιο ίσα ίσα ασχολούνται παραπάνω και ενημερώνονται για ότι προκύπτει συν ότι η διδασκαλία στις σχολές αυτές εξελίσσεται ταυτόχρονα και θέτει ανάλογες απαιτήσεις. Επιπλέον αν κάποιος που έχει ένα χαρτί από τις σχολές αγωνίζεται και κάνει ότι καλύτερο αν ασχοληθεί επί του θέματος γιατί έτσι προσελκύει πελάτες σε αντίθεση με τους αποφοίτους τεφα που το μείζων ποσοστό θελει να μπει σε ένα δημόσιο και πέρα βρέχει; θα θέλατε το παιδί σας να το επιβλέπει ένας από τεφα που δε τον νοιάζει ούτε καινοτομεί ούτε εφαρμόζει τους κανόνες όπου βάζει τα παιδιά να κάνουν κυλιακους σε πέτρα; σε τσιμέντο; ή θέλετε έναν από μια σχολή που τους εξελίσσει και ενδιαφέρεται και ίδιος αλλά και ο φορέας του για την ενημέρωση και την εφαρμογή τους;

  • 17 Νοεμβρίου 2021, 15:24 | Alexandra Mara

    Η Γιόγκα αναγνωρίστηκε από τον ΟΗΕ σαν ένα σύστημα ανάπτυξης της συνειδητότητας του ανθρώπου.
    Σε όλη την Ευρώπη διδάσκεται ελεύθερα !
    Η Γιόγκα είναι σύστημα αυτογνωσίας που εναρμονίζει το νου το σώμα και τη ψυχή
    Δεν έχει καμία σχέση με γυμναστική .

  • 17 Νοεμβρίου 2021, 15:48 | Ελένη

    Αυτό το νομοσχέδιο σε συνδυασμό με το νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας για την επαγγελματική κατάρτιση, δημιουργούν μια νέα πραγματικότητα και δίνουν τη δυνατότητα σε εκατοντάδες νέες και νέους να δραστηριοποιηθούν στο χώρο του αθλητισμού ως εκπαιδευτές, εφόσον κατέχουν τα απαιτούμενα εκ του νόμου προσόντα ή τα αποκτήσουν με τις προσήκουσες νόμιμες διαδικασίες.

  • 17 Νοεμβρίου 2021, 14:55 | Κωνσταντίνος Ζ

    Σε όλες σχεδόν τις χώρες του κόσμου (USA, Καναδάς, Αυστραλία, Ινδία, Ευρωπαϊκή Ένωση, Βρετανία κ.ά.) τα προσόντα και η απαιτούμενη κατάρτιση των εκπαιδευτών ορίζονται, ελέγχονται, αξιολογούνται και πιστοποιούνται από αρμόδιο φορέα πιστοποίησης επαγγελματικών προσόντων. Κι αυτό ισχύει είτε αυτός, ο εκπαιδευτής, είναι πτυχιούχος αθλητικός επιστήμονας, είτε έχει παρακολουθήσει μαθήματα της μη τυπικής εκπαίδευσης.

  • 17 Νοεμβρίου 2021, 14:52 | Στέλλα

    Τέσσερα χρόνια προπτυχιακές σπουδές, 2 χρόνια μεταπτυχιακές και τώρα πασχίζοντας για το διδακτορικό και έρχεται στην αντίληψη μου το συγκεκριμένο άρθρο… είναι να μην σου κόβονται τα φτερά; Να μην χάνω κάθε ελπίδα? Επιστημονικές έρευνες σε τομείς υγείας, ψυχολογίας και αθλητισμού, ατελείωτες ώρες δουλειάς και πολλαπλά άρθρα που δηλώνουν την σπουδαιότητα της άσκησης σε όλους του πληθυσμούς και μας λέτε ότι κάθε άτομο, με πιστοποιημένη κατάρτιση από αρμόδιο φορέα εκτός των πανεπιστημιακών σχολών μπορεί να θεωρηθεί εκπαιδευτής;
    Πως γίνεται να υποβιβάζετε έναν τομέα με πλέον επιστημονικό υπόβαθρο λέγοντας ότι κάθε ένας μπορεί να γίνει εκπαιδευτής…
    Μήπως παίρνετε ΟΧΙ τόσο σοβαρά την υγεία και ασφάλεια των πολιτών σας…

  • 17 Νοεμβρίου 2021, 14:44 | A. Makri

    Άμεση και καθ’ ολοκληρίαν απόσυρση του ΜΕΡΟΥΣ Β’ του υπό διαβούλευσιν σ/ν, το οποίο: α) καταργεί τα ΠΑγΟ, οδηγώντας χιλιάδες αποφοίτους ΤΕΦΑΑ στην ανεργία, β)αφήνει ανεξέλεγκτα τα ιδιωτικά ιδρύματα/ εταιρείες να παρεισφρήσουν ως «σωματεία» στον αθλητικό χώρο της ΑγΟ γ) εισάγει τον τίτλο του «εκπαιδευτή» με αοριστία, χωρίς να διευκρινίζει ότι οι καθ’ύλην αρμόδιοι με κατοχυρωμένη εκπαιδευτική και επιστημονική επάρκεια είναι ΜΟΝΟ οι απόφοιτοι 4ετούς φοίτησης των Τμημάτων Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού, δ) αποκλείει τη συμμετοχή ειδικών ομάδων συμπολιτών μας από τα προγράμματα άθλησης που έχουν τόσο ανάγκη, υπονομεύοντας, τοιουτοτρόπως, τη δημόσια Υγεία…

  • 17 Νοεμβρίου 2021, 14:01 | Kostas

    Στο πλαίσιο της προώθησης του αθλητικού εθελοντισμού, το νομοσχέδιο αυτό εισάγει την ιδέα των πιστοποιημένων εθελοντών εκπαιδευτών στη βάση συγκεκριμένων επαγγελματικών περιγραμμάτων και στοιχειωδών προτύπων. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο και έτσι γίνεται παντού παγκοσμίως.

  • 17 Νοεμβρίου 2021, 14:04 | Anastasia

    Το υπουργείο είναι ανενημέρωτο ή στην χειρότερη περίπτωση εξυπηρετεί συμφέροντα. Στην πρώτη περίπτωση δεν έχει ιδέα από αθλητισμό και άσκηση και στην δεύτερη περίπτωση διακινδυνεύει την δημόσια υγεία για να κάνει τα χατίρια σε κάποιους επιχειρηματίες που προσδοκούν πολλαπλά και οικονομικά οφέλη από την απορρόφηση αποφοίτων των ταχύρρυθμων σχολών και ιδρυμάτων τους. Στην περίπτωση αυτή, πρόκειται για εξόφθαλμα φωτογραφική ρύθμιση. Πως αλλιώς θα πηγαίνουν να παρακολουθούν, καταβάλλοντας το παχυλό αντίτιμο, τα προγράμματα επιμόρφωσης των ιδιωτικών σχολών και ΙΕΚ τάχα άσκησης, προπονητικής, αθλητισμού κλπ. αν δεν υπάρχει ένας νόμος που θα τους εξασφαλίζει θέσεις, έστω και χαμηλά αμειβόμενες, στην αγορά εργασίας ως δήθεν «εκπαιδευτές»; Μόνο αυτόν τον σκοπό εξυπηρετεί αυτό το νομοσχέδιο και όχι το δημόσιο συμφέρον και ως τέτοιο πρέπει άμεσα να αποσυρθεί.
    Ποιος αποκαλούμενος «εκπαιδευτής» χωρίς πανεπιστημιακή μόρφωση, αλλά κάτοχος απλής πιστοποίησης, μπορεί να καταρτίζει και να εποπτεύει ατομικά και ομαδικά, προγράμματα σε γυμναστήρια, αίθουσες ή και στην ύπαιθρο για τους αθλούμενους των προγραμμάτων άθλησης για όλους; Η άσκηση είναι πολύ σοβαρό πράγμα για να αντιμετωπίζεται από την πολιτεία με επιπολαιότητα. Άμεση απόσυρση, το νομοσχέδιο είναι επικίνδυνο για την δημόσια υγεία.

  • 17 Νοεμβρίου 2021, 14:32 | ΧΑΤΖΗΓΙΑΝΝΗ ΙΩΑΝΝΑ

    Ποιος αποκαλούμενος «εκπαιδευτής» χωρίς πανεπιστημιακή μόρφωση, αλλά κάτοχος απλής πιστοποίησης, μπορεί να καταρτίζει και να εποπτεύει ατομικά και ομαδικά, προγράμματα σε γυμναστήρια, αίθουσες ή και στην ύπαιθρο για τους αθλούμενους των προγραμμάτων άθλησης για όλους; Η άσκηση είναι πολύ σοβαρό πράγμα για να αντιμετωπίζεται από την πολιτεία με επιπολαιότητα. Άμεση απόσυρση, το νομοσχέδιο είναι επικίνδυνο για την δημόσια υγεία. Επιπλέον υποβαθμίζεται ολόκληρος κλάδος πανεπιστημιακής εκπαίδευσης, εξομοιώνοντας 4 χρόνια σπουδών με σεμινάρια λίγων ώρών.

  • 17 Νοεμβρίου 2021, 14:13 | ΒΑΣΙΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΥΡΑΚΟΣ

    Στο σχέδιο νόμου παραγνωρίζεται προηγούμενη νομοθεσία με βάση την οποία την
    άθληση για όλους την υλοποιούσαν μόνο πτυχιούχοι πανεπιστημιακής εκπαίδευσης
    από ΤΕΦΑΑ. Η εκπόνηση προγραμμάτων άθλησης από ανειδίκευτα και ελλιπώς
    εκπαιδευμένα άτομα, θέτει σε κίνδυνο την υγεία του Έλληνα πολίτη διότι
    παραγνωρίζει ότι η άσκηση είναι μια έντονη διατάραξη της φυσιολογικής λειτουργίας
    του οργανισμού η οποία, αν δεν γίνει στοχευμένα, στηριγμένη σε αμιγώς
    επιστημονικές αρχές, αντί να βελτιώσει την υγεία ή την απόδοση, θα προκαλέσει
    σημαντικά προβλήματα υγείας. Παραγνωρίζει ότι χρειάζονται εξειδικευμένες γνώσεις
    που αποκτιούνται από δεκάδες πανεπιστημιακά μαθήματα ανατομίας, φυσιολογίας,
    εργοφυσιολογίας, βιοχημείας της άσκησης, εμβιομηχανικής της κίνησης, γενικής και
    ειδικής προπονητικής κλπ., για να μπορεί κάποιος να αναλάβει να γυμνάσει, μεταξύ
    άλλων, απροπόνητους, τραυματισμένους, παιδιά, εγκύους, ηλικιωμένους κλπ.

  • 17 Νοεμβρίου 2021, 14:47 | Σωκράτης Λεβέντης

    Ποιος ο ρόλος των αποφοίτων του Τμήματος Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού;
    Ποιος ο λόγος των μακροχρόνιων σπουδών και μεταπτυχιακών που δημιουργούν αθλητικούς επιστήμονες;Ποιοι είναι αυτοί οι άνθρωποι, αν όχι αυτοί που αφιέρωσαν 4 χρόνια πανεπιστημιακης εκπαίδευσης, που μπορούν να εγγυηθουν την ασφάλεια των αθλουμενων;
    Είναι απαράδεκτο αυτό το νομοσχέδιο και υποτιμά το Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα της χώρας μας.

  • 17 Νοεμβρίου 2021, 14:36 | Νικολαΐδης Παντελής

    Απο τη πλευρά της yoga, είμαστε πολυ ευχαριστημένοι για την εξέλιξη των πραγμάτων.
    Επιτέλους μετά από χρόνια, κάποιοι άνθρωποι συνειδητοποίησαν ότι η yoga αποτελεί ένα εντελώς διαφορετικό μονοπάτι!
    Απο μόνο του είναι ένα από τα 6  φιλοσοφικά συστήματα της Ινδίας ( sad darshanas).
    Η yoga ξεκινάει και τελειώνει με την διδασκαλία στα  οκτώ σκαλοπάτια του Patanjali:

    1) yamas (της 5 ηθικές αρχές),
    2) niyamas (5 αρχές συμπεριφοράς),
    3) asanas σωματικές θέσεις με συγκεκριμένες τεχνικές αναπνοής dirga, ujai κ.α. για την ενεργοποίηση της κατεύθυνσης της βιονεργεις ( prana) μέσω των ενεργειακών κλειδωμάτων bandhas και των ενεργειακών καναλιών nadis προκειμένου να επιτύχουμε απόσυρση των αισθήσεων και συγκέντρωση του νου για να έρθουμε στη διαλογιστική κατάσταση της συγκεκριμένης asana η οποία αντιπροσωπεύει πάντα ένα κομματι της ψυχής μας.
    4) pranayama τεχνικές αναπνοής για σταθεροποιηση του νου.
    5) pratyahara ( τεχνικές απόσυρσης του νου)
    6) dharana ( τεχνικές συγκέντρωσης του νου)
    7) dhyana ( τεχνικές διαλογισμού)
    8) samadhi ( υπερσυνείδηση)

    Η αγάπη  και η διάθεση  προσφοράς στην κοινωνία διαμέσου της yoga υπερισχύουν των διαμαχών περί την προσόντων του εκπαιδευτή. Κανείς δεν περισσεύει και κανείς δεν πρέπει να απορρίπτεται. Υπάρχουν τρόποι, υπάρχουν δρόμοι, υπάρχουν κοινοί στόχοι και οράματα. Το θέμα δεν είναι συντεχνιακό, ας βρούμε τον κοινό τόπο για να προχωρήσουμε μπροστά, για το καλό όλων μας.
    Σας εύχομαι να έχετε όλοι υγεία και όλο αυτό που συμβαίνει να τελειώσει με όμορφο και ωραίο τρόπο ώστε να είναι όλοι ευχαριστημένοι!
    Namaste 🙏

  • 17 Νοεμβρίου 2021, 13:11 | ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΙΠΕΡΗ

    Επιτέλους, ένα πρώτο -αναγκαίο- βήμα προσαρμογής της αντίστοιχης ελληνικής αθλητικής νομοθεσίας σε ότι ήδη ισχύει ως κανονιστικό πλαίσιο στις περισσότερες χώρες της Ευρωπαϊκής Ενωσης

  • 17 Νοεμβρίου 2021, 13:58 | ΤΣΑΡΤΣΑΦΛΗ ΚΥΡΙΑΚΗ

    Ποιος αποκαλούμενος «εκπαιδευτής» χωρίς πανεπιστημιακή μόρφωση, αλλά κάτοχος απλής πιστοποίησης, μπορεί να καταρτίζει και να εποπτεύει ατομικά και ομαδικά, προγράμματα σε γυμναστήρια, αίθουσες ή και στην ύπαιθρο για τους αθλούμενους των προγραμμάτων άθλησης για όλους; Η άσκηση είναι πολύ σοβαρό πράγμα για να αντιμετωπίζεται από την πολιτεία με επιπολαιότητα. Άμεση απόσυρση, το νομοσχέδιο είναι επικίνδυνο για την δημόσια υγεία. Επιπλέον υποβαθμίζεται ολόκληρος κλάδος πανεπιστημιακής εκπαίδευσης, εξομοιώνοντας 4 χρόνια σπουδών με σεμινάρια λίγων ώρών.

  • 17 Νοεμβρίου 2021, 13:50 | Διονυσης

    Επιτέλους, ένα πρώτο -αναγκαίο- βήμα προσαρμογής της αντίστοιχης ελληνικής αθλητικής νομοθεσίας σε ότι ήδη ισχύει ως κανονιστικό πλαίσιο στις περισσότερες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

  • 17 Νοεμβρίου 2021, 13:40 | Ηλιάνα

    Η αγάπη για τον αθλητισμό και η διάθεση εθελοντικής προσφοράς στην κοινωνία διαμέσου της άθλησης υπερισχύουν των διαμαχών περί την προσόντων του εκπαιδευτή. Κανείς δεν περισσεύει και κανείς δεν πρέπει να απορρίπτεται. Υπάρχουν τρόποι, υπάρχουν δρόμοι, υπάρχουν κοινοί στόχοι και οράματα. Το θέμα δεν είναι συντεχνιακό, ας βρούμε τον κοινό τόπο για να προχωρήσουμε μπροστά, για το καλό όλων μας.

  • 17 Νοεμβρίου 2021, 13:37 | Πάρης Κακαβούλας

    Ο αθλητικός επιστήμονας είναι και εκπαιδευτής αθλημάτων, ο εκπαιδευτής όμως δεν είναι απαραίτητο να είναι αθλητικός επιστήμονας, αλλά απαιτείται να έχει πιστοποιημένες γνώσεις και δεξιότητες στον τομέα δραστηριοποίησής του.
    Πολυ σωστή κίνηση να μπει επιτέλους ένα δίκαιο και σωστό νομοθετικό πλαίσιο, σε όλο σχεδόν τον κόσμο ισχύει, καιρός ήταν να το καταλάβει και η Ελλάδα

  • 17 Νοεμβρίου 2021, 13:58 | Παναγιώτης Π

    Τραγικό στη σύλληψη και στο σχεδιασμό νομοσχέδιο. Χωρίς επαρκή τεκμηρίωση και με τον ορισμό του εκπαιδευτή να είναι ανοιχτό σε όλους τους ανέμους. Αντί να λύνει προβλήματα σε ένα κλάδο που κακοποιείται ήδη από λογής λογής «εκπαιδευτές» και «φωτισμένους (αυτόφωτους) δασκάλους», επιδεινώνει την κατάσταση μειώνοντας συνεχώς τα κριτήρια ποιότητας των παρεχώμενων υπηρεσιών υγείας και άθλησης. Ο δικηγόρος αρμόδιος υπουργός θα δεχόταν να εκπροσωπηθεί νομικά από κάποιον πιστοποημένο μη απόφοιτο νομικής? Να αποσυρθεί άμεσα αυτό το ανοσιούργημα που προσβάλει χιλιάδες επιστήμονες. Να κλείσουν τα Τεφαα- Σεφαα για όσο χρειαστεί. Είναι η μόνη κίνηση που μπορεί να ασκήσει αποτελεσματική πίεση στον πονηρό -πολιτευτή που εκτελεί χρέη υφηπουργού.

  • 17 Νοεμβρίου 2021, 13:16 | Ευη Λεπενιώτη

    Αυτό το νομοσχέδιο σε συνδυασμό με το νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας για την επαγγελματική κατάρτιση, δημιουργούν μια νέα πραγματικότητα και δίνουν τη δυνατότητα σε εκατοντάδες νέες και νέους να δραστηριοποιηθούν στο χώρο του αθλητισμού ως εκπαιδευτές, εφόσον κατέχουν τα απαιτούμενα εκ του νόμου προσόντα ή τα αποκτήσουν με τις προσήκουσες νόμιμες διαδικασίες.

  • 17 Νοεμβρίου 2021, 12:24 | Φυτάς Βασίλειος

    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΑΡΘΡΟ!!!Περάσαμε 4 χρόνια στην σχολή Φυσικής Αγωγής για να πάρουμε το πτυχίο μας και εσείς θέλετε κάποιος αποκαλούμενος «εκπαιδευτής» χωρίς πανεπιστημιακή μόρφωση, αλλά κάτοχος απλής πιστοποίησης με κάποια απλά σεμινάρια ολίγων μηνών , μπορεί να καταρτίζει και να εποπτεύει ατομικά και ομαδικά, προγράμματα σε γυμναστήρια, αίθουσες ή και στην ύπαιθρο για τους αθλούμενους των προγραμμάτων άθλησης για όλους; Η άσκηση είναι πολύ σοβαρό πράγμα για να αντιμετωπίζεται από την πολιτεία με επιπολαιότητα. Άμεση απόσυρση, το νομοσχέδιο είναι επικίνδυνο για την δημόσια υγεία.

  • 17 Νοεμβρίου 2021, 11:25 | ΧΡΗΣΤΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΆΔΗΣ

    Αν καταλαβαίνουμε καλά εδώ το πτυχίο αναγνωρισμένης σχολής για την άσκηση και τον αθλητισμό απαιτείται επιπλέον να συνοδεύεται και από πιστοποίηση προσόντων επαγγελματικής επάρκειας για να λάβει κάποιος τον τίτλο του «εκπαιδευτή» και να εισέλθει στα αντίστοιχα μητρώα. Απαράδεκτη ρύθμιση για όλους τους Έλληνες πολίτες που έδωσαν το αίμα και την ψυχή τους για να αποκτήσουν ένα πτυχίο ΑΕΙ οι ίδιοι ή τα παιδιά τους. Αρκεί μία βεβαίωση αναγνωρισμένης σχολής, αποφεύγεται βέβαια η ρητή αναφορά σε πτυχίο ΑΕΙ, συνοδευόμενη απαραίτητα όμως με πιστοποίηση του Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. για να αποκτήσει κάποιος επαγγελματικά δικαιώματα. Απίστευτα ανερμάτιστη ρύθμιση για να μην πω σκόπιμη και υποβολιμαία. Πρέπει να αποσυρθεί.

  • 17 Νοεμβρίου 2021, 11:55 | Βασιλικη Βαμβακιδου

    Ο Καθηγητης Φυσικης Αγωγης ειναι ο μονος καταλληλος να μεταλαμπαδεψει τις γνωσεις του και να καταστησει ικανους τους αθλοθμενους στις δεξιοτητες που επιθυμουν με ασφαλεια τοσο απο προπονητικη οσο και απο παιδαγωγικη πλευρα.

  • 17 Νοεμβρίου 2021, 11:50 | Αγγελική Θεοχαρη

    Ποιος θα είναι ο εκπαιδευτής; Ποιες θα είναι οι σπουδές του; Ποιος θα είναι ο φορέας που θα του παρέχει την πιστοποίηση για να ασχοληθεί με την άσκηση; Οι μόνοι που έχουν αυτό το δικαίωμα είναι οι πτυχιούχοι φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τέσσερα χρόνια πτυχία και μεταπτυχιακά δεν μπορούν να ισούνται με 2-3 σεμινάρια Σαββατοκύριακου.
    Έχουμε να κάνουμε με την σωματική και ψυχική υγεία χιλιάδων ασκουμένων. Ενηλίκων, παιδιών, ηλικιωμένων, ατόμων με μεταβολικές και καρδιαγγειακές. Πρέπει να δείξουμε σεβασμό στους ασκούμενους, σεβασμό στα χρόνια διαβάσματος, σεβασμό στους ακαδημαϊκούς μας και το ερευνητικό του έργο.Σεβασμό στην υγεία του κάθε αθλούμενου!

  • 17 Νοεμβρίου 2021, 11:56 | Χρήστος Βουρλούμης

    Αντιλαμβάνεστε ότι διακινδυνεύει η δημόσια υγεία προς όφελος επιχειρηματιών που προσδοκούν πολλαπλά και οικονομικά οφέλη από την απορρόφηση αποφοίτων των ταχύρρυθμων σχολών και ιδρυμάτων τους; Πως αλλιώς θα πηγαίνουν να παρακολουθούν, καταβάλλοντας το παχυλό αντίτιμο, τα προγράμματα επιμόρφωσης των ιδιωτικών σχολών και ΙΕΚ τάχα άσκησης, προπονητικής, αθλητισμού κλπ. αν δεν υπάρχει ένας νόμος που θα τους εξασφαλίζει θέσεις, έστω και χαμηλά αμειβόμενες, στην αγορά εργασίας ως δήθεν «εκπαιδευτές»; Μόνο αυτόν τον σκοπό εξυπηρετεί αυτό το νομοσχέδιο και όχι το δημόσιο συμφέρον και ως τέτοιο πρέπει άμεσα να αποσυρθεί.
    Ποιος αποκαλούμενος «εκπαιδευτής» χωρίς πανεπιστημιακή μόρφωση, αλλά κάτοχος απλής πιστοποίησης, μπορεί να καταρτίζει και να εποπτεύει ατομικά και ομαδικά, προγράμματα σε γυμναστήρια, αίθουσες ή και στην ύπαιθρο για τους αθλούμενους των προγραμμάτων άθλησης για όλους; Η άσκηση είναι πολύ σοβαρό πράγμα για να αντιμετωπίζεται από την πολιτεία με επιπολαιότητα. Άμεση απόσυρση, το νομοσχέδιο είναι ΕΠΙΚΥΝΔΙΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΓΕΙΑ. Μην υποβιβάζετε παρακαλώ την πανεπιστημιακή γνώση και κατάρτιση που απαιτείται να εχει κάθε εμπλεκόμενος με φυσική δραστηριότητα και άσκηση.