Δεν εμπίπτουν στις διατάξεις του νόμου 2168/1993, όπως ισύει, τα αγωνιστικά τόξα που κατέχονται ή και χρησιμοποιούνται από αθλητές τοξοβολίας, κατόχους δελτίου αθλητικής ιδιότητας νομίμως εκδοθέν από την οικεία αθλητική Ομοσπονδία, κατά την προετοιμασία και τη συμμετοχή τους σε επίσημους αγώνες τοξοβολίας στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό.
Με απόφαση των αρμοδίων κατά περίπτωση Υπουργών καθορίζονται οι όροι, οι προϋποθέσεις, η διαδικασία χορήγησης αδειών κατοχής αγωνιστικού τόξου, οι υποχρεώσεις των αθλητικών σωματείων και των κατόχων αγωνιστικού τόξου, οι διαδικασίες εισαγωγής – εξαγωγής αθλητικών τόξων από αθλητικές αποστολές του εξωτερικού για τη συμμετοχή τους σε επίσημους αθλητικούς αγώνες καθώς και κάθε άλλο συναφές ζήτημα ή αναγκαία λεπτομέρεια.
Αρχική Κώδικαs Αντιντόπινγκ του Παγκόσμιου Οργανισμού ΑντιντόπινγκΆρθρο 43: ΤΟΞΟΒΟΛΙΑ – Αποχαρακτηρισμός αθλητικού τόξου ως όπλου :
Άρθρο 43: ΤΟΞΟΒΟΛΙΑ – Αποχαρακτηρισμός αθλητικού τόξου ως όπλου :
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 01: Εφαρμογή των κανόνων Αντιντόπινγκ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 02: ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ ΚΑΝΟΝΩΝ ΑΝΤΙΝΤΟΠΙΝΓΚΆρθρο 02: ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ ΚΑΝΟΝΩΝ ΑΝΤΙΝΤΟΠΙΝΓΚ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 03: ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΝΤΟΠΙΝΓΚΆρθρο 03: ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΝΤΟΠΙΝΓΚ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 04: Ο ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΩΝ ΟΥΣΙΩΝΆρθρο 04: Ο ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΩΝ ΟΥΣΙΩΝ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 05: ΕΛΕΓΧΟΙ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΕΣΆρθρο 05: ΕΛΕΓΧΟΙ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΕΣ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 06: ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΕΙΓΜΑΤΩΝΆρθρο 06: ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΕΙΓΜΑΤΩΝ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 07: ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝΆρθρο 07: ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 08: ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΗΣ ΔΙΚΗΣ – ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ – ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΑΚΡΟΑΣΗΣΆρθρο 08: ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΗΣ ΔΙΚΗΣ – ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ – ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΑΚΡΟΑΣΗΣ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 09: ΑΥΤΟΔΙΚΑΙΑ ΑΚΥΡΩΣΗ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ ΣΕ ΑΤΟΜΙΚΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑΆρθρο 09: ΑΥΤΟΔΙΚΑΙΑ ΑΚΥΡΩΣΗ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ ΣΕ ΑΤΟΜΙΚΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 10: ΚΥΡΩΣΕΙΣ ΣΕ ΑΘΛΗΤΕΣ ΑΤΟΜΙΚΩΝ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝΆρθρο 10: ΚΥΡΩΣΕΙΣ ΣΕ ΑΘΛΗΤΕΣ ΑΤΟΜΙΚΩΝ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 11: ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΣΕ ΟΜΑΔΕΣΆρθρο 11: ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΣΕ ΟΜΑΔΕΣ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 12: ΚΥΡΩΣΕΙΣ ΚΑΤΑ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΩΝΆρθρο 12: ΚΥΡΩΣΕΙΣ ΚΑΤΑ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΩΝ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 13: ΕΦΕΣΕΙΣΆρθρο 13: ΕΦΕΣΕΙΣ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 14: ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΝΑΦΟΡΩΝ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 15: ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝΆρθρο 15: ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 16: ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΩΝ ΚΑΝΟΝΩΝ ΤΟΥ ΑΝΤΙ-ΝΤΟΠΙΝΓΚ ΤΟΥ ΕΣΚΑΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΘΝΙΚΕΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΕΣ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΟΥΣ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 17: ΠΑΡΑΓΡΑΦΗΆρθρο 17: ΠΑΡΑΓΡΑΦΗ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 18: ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΟΥ ΕΣΚΑΝ ΣΤΟ WADA.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 19: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΆρθρο 19: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 20: ΠΡΟΣΘΕΤΟΙ ΡΟΛΟΙ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΕΣ ΑΘΛΗΤΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝΆρθρο 20: ΠΡΟΣΘΕΤΟΙ ΡΟΛΟΙ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΕΣ ΑΘΛΗΤΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 21: ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑΆρθρο 21: ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 22: ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ – ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΝΟΝΩΝ ΑΝΤΙΝΤΟΠΙΝΓΚΆρθρο 22: ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ – ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΝΟΝΩΝ ΑΝΤΙΝΤΟΠΙΝΓΚ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 23: Άρση προνομίων σε αθλητές που καταδικάσθηκαν για παράβαση ΝτόπινγκΆρθρο 23: Άρση προνομίων σε αθλητές που καταδικάσθηκαν για παράβαση Ντόπινγκ
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 24:
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 25: Δημιουργία μητρώου φορέων ΓΓΑ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 26: Επέκταση θητείας μελών ΔΣ επαγγελματικών ΕνώσεωνΆρθρο 26: Επέκταση θητείας μελών ΔΣ επαγγελματικών Ενώσεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 27: Αυτόνομη πρόσβαση, παραμονή και αποχώρηση ατόμων με κινητικά προβλήματα σε αθλητικές εγκαταστάσειςΆρθρο 27: Αυτόνομη πρόσβαση, παραμονή και αποχώρηση ατόμων με κινητικά προβλήματα σε αθλητικές εγκαταστάσεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 28: Αλλαγή σύνθεσης μελών Επιτροπής Διοίκησης Καυτανζογλείου Εθνικού ΣταδίουΆρθρο 28: Αλλαγή σύνθεσης μελών Επιτροπής Διοίκησης Καυτανζογλείου Εθνικού Σταδίου
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 29: Σύνθεση ΔΕΑΒ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 30: Εισαγωγή διακριθέντων αθλητών ανεξαρτήτως της συμμετοχής αλλοδαπών στους αγώνες.
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 31: Κατάργηση Εθνικού Συμβουλίου Αθλητικού Σχεδιασμού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 32: Επιτροπή Διεθνών Αθλητικών ΣχέσεωνΆρθρο 32: Επιτροπή Διεθνών Αθλητικών Σχέσεων
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 33: Άδειες αθλητών Παραολυμπιακών Αγώνων, Ολυμπιακών Αγώνων Κωφών και Σκακιστικής Ολυμπιάδας
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 34: Οικονομική Επιβράβευση συνοδών αθλητών με αναπηρία
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 35: Περιορισμός εξαιρέσεων πρόσληψης προσωπικού Ομοσπονδιών από ΑΣΕΠ.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 36: Παραχώρηση χώρων από ΓΓΑ σε εποπτευόμενους φορείςΆρθρο 36: Παραχώρηση χώρων από ΓΓΑ σε εποπτευόμενους φορείς
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 37: Έγκριση πρακτικών ΔΣ ΦΙΛΙΠΠΟΥ ΕΝΩΣΗΣΆρθρο 37: Έγκριση πρακτικών ΔΣ ΦΙΛΙΠΠΟΥ ΕΝΩΣΗΣ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 38: Καταβολή δαπανών για υπηρεσιακές ανάγκεςΆρθρο 38: Καταβολή δαπανών για υπηρεσιακές ανάγκες
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 39: Αμοιβές προπονητών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 40: Ακαταδίωκτο μελών Ελεγκτικού Συμβουλίου – ΕΕΑ – ΕΣΚΑΝ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 41:
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 42: ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΓΓΑ
- 268 ΣχόλιαΆρθρο 43: ΤΟΞΟΒΟΛΙΑ – Αποχαρακτηρισμός αθλητικού τόξου ως όπλου :
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 44: Τροποποίηση του αρθ. 1 του ν.4326/2015Άρθρο 44: Τροποποίηση του αρθ. 1 του ν.4326/2015
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 45:Τροποποίηση του άρθρου 2 του ν.4326/2015Άρθρο 45:Τροποποίηση του άρθρου 2 του ν.4326/2015
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 46: ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ άρθρου 17 του νόμου 4326/2015.Άρθρο 46: ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ άρθρου 17 του νόμου 4326/2015.
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 47:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 48:Άρθρο 48:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 49:Άρθρο 49:
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 50:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 51:Άρθρο 51:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 52:Άρθρο 52:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 53:Άρθρο 53:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 54:Άρθρο 54:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 55:Άρθρο 55:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 56:Άρθρο 56:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 57:Άρθρο 57:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 58: ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΆΡΘΡΟΥ 46 του Π.Δ. 104/2014Άρθρο 58: ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΆΡΘΡΟΥ 46 του Π.Δ. 104/2014
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 59:Άρθρο 59:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 60: ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΑΡΘΡΟΥ 47Α ΣΤΟ ΠΔ 104/2014Άρθρο 60: ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΑΡΘΡΟΥ 47Α ΣΤΟ ΠΔ 104/2014
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 61: : Τροποποίηση του άρθρου 55 του ΠΔ104/2014 «Οργανισμός Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού» (Α΄171) όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 2 του άρθρου 9 του Ν.4326/2015 (Α΄49)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 62:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 63:Άρθρο 63:
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 64:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 65:Άρθρο 65:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 66:Άρθρο 66:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 67:Άρθρο 67:
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 68: ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΆΡΘΡΟΥ 61 Α ΣΤΟ Π.Δ. 104/2014
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 69: ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΆΡΘΡΟΥ 62 Α ΣΤΟ Π.Δ. 104/2014Άρθρο 69: ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΆΡΘΡΟΥ 62 Α ΣΤΟ Π.Δ. 104/2014
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 70:
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 71:
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 72:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 73:Άρθρο 73:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 74:Άρθρο 74:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 75:Άρθρο 75:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 76: Παράταση της προθεσμίας της παρ.7 του άρθρου 13 του Ν. 109/2013.Άρθρο 76: Παράταση της προθεσμίας της παρ.7 του άρθρου 13 του Ν. 109/2013.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 77:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 78:Άρθρο 78:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 79:Άρθρο 79:
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
29 Ιανουαρίου 2016, 10:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
3 Φεβρουαρίου 2016, 14:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
268 Σχόλια 341 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 7732 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Σχέδιο Νόμου «ΚΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΑΚΡΟΠΟΛ»
- Δημιουργική Ελλάδα: ενίσχυση του κινηματογραφικού, οπτικοακουστικού και δημιουργικού τομέα ίδρυση φορέα για το βιβλίο και λοιπές διατάξεις σύγχρονου πολιτισμού
- Μέτρα για τη διαφύλαξη και την ανάδειξη της άυλης πολιτιστικής κληρονομιάς, την προστασία και ενίσχυση του ελληνόφωνου τραγουδιού και της ορχηστρικής μουσικής απόδοσης του ελληνόφωνου τραγουδιού
- Σχέδιο νόμου: "Διατάξεις για τη θωράκιση του θεσμικού πλαισίου του αθλητισμού και τον εξορθολογισμό της αθλητικής νομοθεσίας"
- Εκσυγχρονισμός της μουσειακής πολιτικής και ζητημάτων διαχείρισης της πολιτιστικής κληρονομιάς
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/789 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 17ης Απριλίου 2019
- Αθλητικός Εθελοντισμός,Αθλητισμός Αναψυχής και Άθληση για Όλους,Πνευματικός Αθλητισμός,Ηλεκτρονικός Αθλητισμός (e-sports),Εργασιακός Αθλητισμός και λοιπές τροποποιήσεις της αθλητικής νομοθεσίας
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου για τον αθλητισμό
- Οργανισμός Ανάπτυξης και Διαχείρισης Πολιτιστικών Πόρων (Ο.Δ.Α.Π.),«Μουσείο-Ελαιοτριβείο Βρανά» στο Δήμο Λέσβου και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού
- Θεσμικό πλαίσιο αρχαιρεσιών αθλητικών φορέων,διακρίσεις συνοδών αθλητών ΑμεΑ,Εθνική Πλατφόρμα Αθλητικής Ακεραιότητας,Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή,Ελληνική Παραολυμπιακή Επιτροπή και άλλες διατάξεις
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2017/1564
- Κύρωση της Σύμβασης Magglingen/Macolin σχετικά με τη χειραγώγηση των αθλητικών αγώνων, επείγοντα μέτρα για την αντιμετώπιση της βίας στον αθλητισμό και άλλες διατάξεις
- Περιφερειακή Πολιτική Σύγχρονου Πολιτισμού
- ΙΔΡΥΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΑΚΡΟΠΟΛ
- Ίδρυση Οργανισμού Βιβλίου και Πολιτισμού
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2017/1564 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 13ης Σεπτεμβρίου 2017
- Εξυγίανση του Ταμείου Αλληλοβοήθειας Υπαλλήλων Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού και άλλες διατάξεις
- Μητροπολιτικός Οργανισμός Μουσείων Εικαστικών Τεχνών Θεσσαλονίκης
- ΠΟΙΝΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΑΓΑΘΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΝΟΠΛΗΣ ΣΥΡΡΑΞΗΣ
- Περί ερασιτεχνικού και επαγγελματικού αθλητισμού
- Αθλητικός νόμος
- Νόμος για τη συλλογική διαχείριση δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας
- Αρχείο Διαφύλαξης Κινηματογραφικής Κληρονομιάς
- Ιδρυση και λειτουργία Ανώτερων Σχολών Κινηματογραφίας –Τηλεόρασης
- Αδεια Παράστασης
- Πνευματικη ιδιοκτησία
- Επιτροπή επαγγελματικού αθλητισμού – Προπονητές και εκπαιδευτές – Ιδιωτικά γυμναστήρια και ιδιωτικές σχολές εκμάθησης αθλημάτων και άλλες διατάξεις
- Κώδικαs Αντιντόπινγκ του Παγκόσμιου Οργανισμού Αντιντόπινγκ
- Επιστροφή Πολιτιστικών αγαθών
Να γίνει διαγραφή της δεύτερης παραγράφου του
άρθρου 43, την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 (χαρακτηρισμός όπλων ως
σκοπευτικών, όροι προϋποθέσεις άδειας κατοχής κλπ) και την
αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 (όροι προϋποθέσεις και άδεια
λειτουργίας σκοπευτηρίων) με την απόφαση Γ.Γ.Α. 5880 12/3/12 (‘Έγκριση
Προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας).
Για τους ανωτέρω λόγους, ζητώ να διαγραφεί η δεύτερη παράγραφος του άρθρου 43. Να είναι εντελώς ξεκαθαρισμένο ότι αυτό έχει ως συνέπεια την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 (χαρακτηρισμός όπλων ως σκοπευτικών, όροι προϋποθέσεις άδειας κατοχής κλπ) και την αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 (όροι προϋποθέσεις και άδεια λειτουργίας σκοπευτηρίων) με την απόφαση Γ.Γ.Α. 5880 12/3/12 ‘Έγκριση Προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας.
Για τους ανωτέρω λόγους, ζητώ να διαγραφεί η δεύτερη παράγραφος του άρθρου 43. Να είναι εντελώς ξεκαθαρισμένο ότι αυτό έχει ως συνέπεια την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 (χαρακτηρισμός όπλων ως σκοπευτικών, όροι προϋποθέσεις άδειας κατοχής κλπ) και την αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 (όροι προϋποθέσεις και άδεια λειτουργίας σκοπευτηρίων) με την απόφαση Γ.Γ.Α. 5880 12/3/12 ‘Έγκριση Προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας .
Η πρώτη παράγραφος του άρθρου 43 είναι πολύ θετική για το άθλημα της τοξοβολίας και λύνει πολλά και χρόνια προβλήματα.
Η δεύτερη όμως παράγραφος του άρθρου 43 αποτελεί τροχοπέδη για την εξέλιξη του αθλήματος της τοξοβολίας για τους ακόλουθους λόγους:
1) Τα περισσότερα τόξα που κατέχουν οι ανά την Ελλάδα τοξότες αγοράστηκαν πριν από χρόνια, οπότε δεν υπάρχουν πλέον αποδείξεις αγοράς, σειριακοί αριθμοί κλπ. άρα υπάρχει αδυναμία νομιμοποίησης όπως αυτή καθορίζεται από το εν λόγω άρθρο.
2) Ανάλογα με την πρόοδο του αθλητή, το τόξο τροποποιείται με την αντικατάσταση τμημάτων του, τα οποία αγοράζονται τμηματικά από κατάστημα εσωτερικού, το internet ή μεταχειρισμένα, οπότε πρακτικά είναι αδύνατο για κάθε τροποποίησή του να αλλάζει και η άδεια κατοχής.
3) Ειδικά τα Σωματεία Τοξοβολίας της Ομοσπονδίας είναι αδύνατο να έχουν συγκεκριμένα τόξα (set), μιας και τα περισσότερα εκπαιδευτικά τόξα δεν έχουν σειριακό αριθμό και υφίστανται διαρκώς τροποποιήσεις ανάλογα με το ποιος αθλητής τα χρησιμοποιεί.
4) Ακόμα και σε ορισμένα ακριβά τόξα δεν υπάρχει serial number.
5) Σημαντικό είναι να γνωρίζετε ότι να μπορέσει να χρησιμοποιηθεί ένα Ολυμπιακό τόξο, απαιτούνται τουλάχιστον 10 λεπτά συναρμολόγησης γιατί δεν είναι ένα κομμάτι όπως το όπλο.
Επειδή η υποχρέωση έκδοσης άδειας αφορά όπλα και το τόξο ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΠΛΟ, η όλη διαδικασία αποτελεί τροχοπέδη για το άθλημα ( αν όχι ταφόπλακα )και παρακαλούμε να διαγράψετε τη δεύτερη παράγραφο του άρθρου 43 από το υπόψη σχέδιο νόμου, την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 και την αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 με την απόφαση της Γ.Γ.Α. 5880 12/3/12.
Ζητώ την διαγραφή της δεύτερης παραγράφου του άρθρου 43, την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 (χαρακτηρισμός όπλων ως σκοπευτικών, όροι προϋποθέσεις άδειας κατοχής κλπ.) σε ότι αφορά στα τόξα και την αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 (όροι προϋποθέσεις και άδεια λειτουργίας σκοπευτηρίων για αθλητική τοξοβολία) με την απόφαση Γ.Γ.Α. 5880 12/3/12 (‘Έγκριση Προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας) .
Θετική η ρύθμιση που καθιερώνεται με το άρθρο αυτό. Προτείνουμε την απαλοιφή της 2ης παραγράφου που πιθανότατα θα δημιουργήσει περισσότερα προβλήματα.
Συμφωνώ με την άποψη της Ελληνικής ομοσπονδίας τοξοβολίας και ζητώ:
α)τη ΔΙΑΓΡΑΦΗ της 2ης παραγράφου του άρθρου 43
β)την ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ της ΚΥΑ 4325/1999 (χαρακτηρισμός όπλων ως σκοπευτικών,όροι προυποθέσεις άδειας κατοχής κλπ)
γ)την ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ της ΚΥΑ 19180/2006 με την απόφαση Γ.Γ.Α.5880/12-3-12(‘Έγκριση Προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας)
Ζητώ την διαγραφή της δεύτερης παραγράφου του άρθρου 43, την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 (χαρακτηρισμός όπλων ως σκοπευτικών, όροι προϋποθέσεις άδειας κατοχής κλπ.) σε ότι αφορά στα τόξα και την αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 (όροι προϋποθέσεις και άδεια λειτουργίας σκοπευτηρίων για αθλητική τοξοβολία) με την απόφαση Γ.Γ.Α. 5880 12/3/12 (‘Έγκριση Προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας) .
Η πρώτη παράγραφος του άρθρου 43 είναι πολύ θετική για το άθλημα της τοξοβολίας και λύνει χρόνια προβλήματα.
Η δεύτερη παράγραφος του άρθρου 43 αποτελεί τροχοπέδη για την εξέλιξη του αθλήματος της τοξοβολίας για τους ακόλουθους λόγους : 1) Τα περισσότερα τόξα που κατέχουν οι τοξότες αγοράστηκαν πριν από χρόνια, οπότε δεν υπάρχουν πλέον αποδείξεις αγοράς, σειριακοί αριθμοί κλπ. άρα υπάρχει αδυναμία νομιμοποίησης. 2) Ανάλογα με την πρόοδο του αθλητή, το τόξο τροποποιείται με την αντικατάσταση τμημάτων του, τα οποία αγοράζονται τμηματικά από κατάστημα εσωτερικού, το internet ή μεταχειρισμένα, οπότε πρακτικά είναι αδύνατο για κάθε τροποποίησή του να αλλάζει και η άδεια κατοχής. 3) Ειδικά τα Σωματεία Τοξοβολίας της Ομοσπονδίας είναι αδύνατο να έχουν συγκεκριμένα τόξα (set), μια και τα περισσότερα εκπαιδευτικά τόξα δεν έχουν σειριακό αριθμό και υφίστανται διαρκώς τροποποιήσεις ανάλογα με το ποιός αθλητής τα χρησιμοποιεί ( σε ένα στέλεχος (riser) αντικαθίστανται τα ελάσματα (limbs) για να αλλάξει η δύναμη του τόξου). 4) Ακόμα και σε ορισμένα ακριβά τόξα δεν υπάρχει serial number.
5) Για να μπορεί να χρησιμοποιηθεί ένα Ολυμπιακό τόξο, απαιτούνται τουλάχιστο 10 λεπτά συναρμολόγησης γιατί δεν είναι ένα κομάτι όπως το όπλο.
Επειδή η υποχρέωση έκδοσης άδειας αφορά όπλα και το τόξο ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΠΛΟ, η όλη διαδικασία αποτελεί τροχοπέδη για το άθλημα ( αν όχι ταφόπλακα )και παρακαλούμε να διαγράψετε τη δεύτερη παράγραφο του άρθρου 43 από το υπόψη σχέδιο νόμου, την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 και την αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 με την απόφαση της Γ.Γ.Α. 5880 12/3/12.
Η πρώτη παράγραφος του άρθρου 43 είναι πολύ θετική για το άθλημα της τοξοβολίας και λύνει χρόνια προβλήματα.
Η δεύτερη παράγραφος του άρθρου 43 αποτελεί τροχοπέδη για την εξέλιξη του αθλήματος της τοξοβολίας για τους ακόλουθους λόγους : 1) Τα περισσότερα τόξα που κατέχουν οι τοξότες αγοράστηκαν πριν από χρόνια, οπότε δεν υπάρχουν πλέον αποδείξεις αγοράς, σειριακοί αριθμοί κλπ. άρα υπάρχει αδυναμία νομιμοποίησης. 2) Ανάλογα με την πρόοδο του αθλητή, το τόξο τροποποιείται με την αντικατάσταση τμημάτων του, τα οποία αγοράζονται τμηματικά από κατάστημα εσωτερικού, από το internet ή μεταχειρισμένα, οπότε πρακτικά είναι αδύνατο για κάθε τροποποίησή του να αλλάζει και η άδεια κατοχής. 3) Ειδικά για τα Σωματεία Τοξοβολίας της Ομοσπονδίας είναι αδύνατο να έχουν συγκεκριμένα τόξα (set), μια και τα περισσότερα εκπαιδευτικά τόξα δεν έχουν σειριακό αριθμό και υφίστανται διαρκώς τροποποιήσεις ανάλογα με το ποιός αθλητής τα χρησιμοποιεί ( σε ένα στέλεχος (riser) αντικαθίστανται τα ελάσματα (limbs) για να αλλάξει η δύναμη του τόξου). 4) Ακόμα και σε ορισμένα ακριβά τόξα δεν υπάρχει serial number.
5) Για να μπορεί να χρησιμοποιηθεί ένα Ολυμπιακό τόξο, απαιτούνται τουλάχιστο 10 λεπτά συναρμολόγησης γιατί δεν είναι ένα κομάτι όπως το όπλο.
Επειδή η υποχρέωση έκδοσης άδειας αφορά όπλα και το τόξο ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΠΛΟ, η όλη διαδικασία αποτελεί τροχοπέδη για το άθλημα ( αν όχι ταφόπλακα )και παρακαλούμε να διαγράψετε τη δεύτερη παράγραφο του άρθρου 43 από το υπόψη σχέδιο νόμου, την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 και την αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 με την απόφαση της Γ.Γ.Α. 5880 12/3/12.
Ο ΣΚΟΠΕΥΤΙΚΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΕΛΕΥΣΙΝΟΣ, ιδρυτικό μέλος της Ομοσπονδίας Τοξοβολίας, ζητά την πλήρη διαγραφή της δεύτερης παραγράφου του άρθρου 43, την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 (χαρακτηρισμός όπλων ως σκοπευτικών, όροι προϋποθέσεις άδειας κατοχής κλπ) και την αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 (όροι προϋποθέσεις και άδεια λειτουργίας σκοπευτηρίων) με την απόφαση ΓΓΑ 5880 12/03/12 (έγκριση προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας).Επισημαίνουμε ότι παγκοσμίως τα τόξα που χρησιμοποιούνται σε αγώνες και προπονήσεις χαρακτηρίζονται αθλητικά, εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων όπως η Ελλάδα.Η πρώτη παράγραφος τυ άρθρου 43 είναι πολύ θετική καθώς δίνει την δυνατότητα στην Ελληνική Ομοσπονδία Τοξοβολίας να εναρμονιστεί με την Παγκόσμια. Τα αθλητικά τόξα θα χρησιμοποιούνται μόνο από τους κατόχους δελτίων υγείας που θα έχουν εκδοθεί από την Ομοσπονδία.
Η πρώτη παράγραφος του άρθρου 43 είναι πολύ θετική για το άθλημα της τοξοβολίας και λύνει χρόνια προβλήματα.
Η δεύτερη παράγραφος του άρθρου 43 αποτελεί τροχοπέδη για την εξέλιξη του αθλήματος της τοξοβολίας για τους ακόλουθους λόγους : 1) Τα περισσότερα τόξα που κατέχουν οι τοξότες αγοράστηκαν πριν από χρόνια, οπότε δεν υπάρχουν πλέον αποδείξεις αγοράς, σειριακοί αριθμοί κλπ. άρα υπάρχει αδυναμία νομιμοποίησης. 2) Ανάλογα με την πρόοδο του αθλητή, το τόξο τροποποιείται με την αντικατάσταση τμημάτων του, τα οποία αγοράζονται τμηματικά από κατάστημα εσωτερικού, από το internet ή μεταχειρισμένα, οπότε πρακτικά είναι αδύνατο για κάθε τροποποίησή του να αλλάζει και η άδεια κατοχής. 3) Ειδικά για τα Σωματεία Τοξοβολίας της Ομοσπονδίας είναι αδύνατο να έχουν συγκεκριμένα τόξα (set), μια και τα περισσότερα εκπαιδευτικά τόξα δεν έχουν σειριακό αριθμό και υφίστανται διαρκώς τροποποιήσεις ανάλογα με το ποιός αθλητής τα χρησιμοποιεί ( σε ένα στέλεχος (riser) αντικαθίστανται τα ελάσματα (limbs) για να αλλάξει η δύναμη του τόξου). 4) Ακόμα και σε ορισμένα ακριβά τόξα δεν υπάρχει serial number.
5) Για να μπορεί να χρησιμοποιηθεί ένα Ολυμπιακό τόξο, απαιτούνται τουλάχιστο 10 λεπτά συναρμολόγησης γιατί δεν είναι ένα κομάτι όπως το όπλο.
Επειδή η υποχρέωση έκδοσης άδειας αφορά όπλα και το τόξο ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΠΛΟ, η όλη διαδικασία αποτελεί τροχοπέδη για το άθλημα ( αν όχι ταφόπλακα )και παρακαλούμε να διαγράψετε τη δεύτερη παράγραφο του άρθρου 43 από το υπόψη σχέδιο νόμου, την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 και την αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 με την απόφαση της Γ.Γ.Α. 5880 12/3/12.
Ο Γ.Α.Σ. ΧΟΛΑΡΓΟΥ, ιδρυτικό μέλος της Ομοσπονδίας Τοξοβολίας, ζητά την πλήρη διαγραφή της δεύτερης παραγράφου του άρθρου 43, την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 (χαρακτηρισμός όπλων ως σκοπευτικών, όροι προϋποθέσεις άδειας κατοχής κλπ) και την αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 (όροι προϋποθέσεις και άδεια λειτουργίας σκοπευτηρίων) με την απόφαση ΓΓΑ 5880 12/03/12 (έγκριση προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας).Επισημαίνουμε ότι παγκοσμίως τα τόξα που χρησιμοποιούνται σε αγώνες και προπονήσεις χαρακτηρίζονται αθλητικά, εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων όπως η Ελλάδα.Η πρώτη παράγραφος τυ άρθρου 43 είναι πολύ θετική καθώς δίνει την δυνατότητα στην Ελληνική Ομοσπονδία Τοξοβολίας να εναρμονιστεί με την Παγκόσμια. Τα αθλητικά τόξα θα χρησιμοποιούνται μόνο από τους κατόχους δελτίων υγείας που θα έχουν εκδοθεί από την Ομοσπονδία.
ητώ την διαγραφή της δεύτερης παραγράφου του άρθρου 43, την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 (χαρακτηρισμός όπλων ως σκοπευτικών, όροι προϋποθέσεις άδειας κατοχής κλπ.) σε ότι αφορά στα τόξα και την αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 (όροι προϋποθέσεις και άδεια λειτουργίας σκοπευτηρίων για αθλητική τοξοβολία) με την απόφαση Γ.Γ.Α. 5880 12/3/12 (‘Έγκριση Προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας) .
Ως εφορος του τμηματος τοξοβολιας του Παναθηναϊκου Α.Ο. , ο οποιος ηταν ιδρυτικό μέλος της Ομοσπονδίας Τοξοβολίας, ζητώ την πλήρη διαγραφή της δεύτερης παραγράφου του άρθρου 43, την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 (χαρακτηρισμός όπλων ως σκοπευτικών, όροι προϋποθέσεις άδειας κατοχής κλπ) και την αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 (όροι προϋποθέσεις και άδεια λειτουργίας σκοπευτηρίων) με την απόφαση ΓΓΑ 5880 12/03/12 (έγκριση προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας).
Επισημαίνουμε ότι παγκοσμίως τα τόξα που χρησιμοποιούνται σε αγώνες και προπονήσεις χαρακτηρίζονται αθλητικά, εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων όπως η Ελλάδα.
Η πρώτη παράγραφος τυ άρθρου 43 είναι πολύ θετική καθώς δίνει την δυνατότητα στην Ελληνική Ομοσπονδία Τοξοβολίας να εναρμονιστεί με την Παγκόσμια. Τα αθλητικά τόξα θα χρησιμοποιούνται μόνο από τους κατόχους δελτίων υγείας που θα έχουν εκδοθεί από την Ομοσπονδία.
Εχθές το βράδυ, μετά την αποστολή του δικού μου σχολίου, είχα τη χαρά να διαβάσω και ένα διαφορετικό σχόλιο. Το διαφορετικό μας κάνει να σκεφτόμαστε περισσότερο, να μαθαίνουμε πράγματα που πριν δεν ξέραμε και να οδηγούμαστε έστω και μέσα από διαφωνίες σε καλύτερες λύσεις ή και συμφωνίες. Και σε μια συζήτηση χρειάζεται εκτός από το να μιλάμε, να ξέρουμε και να ακούμε προσεκτικά όλες τις γνώμες προτού καταλήξουμε σε μια απόφαση. Συχνά επίσης χρειάζεται να επαναδιατυπώσουμε κάποιες θέσεις μας προκειμένου να γίνουμε ακόμη πιο ξεκάθαροι.
Θα ήθελα λοιπόν, αναφερόμενη σε αυτό το σχόλιο υπό την ονομασία Ωρίων, να πω τα εξής:
Πρώτ’ απ’ όλα… ναι, το τόξο είναι όπλο! Είναι ένα εν δυνάμει όπλο, όπως κάθετί που μπορεί να έχει στη διάθεσή του ο άνθρωπος. Το καθετί -υλικό, αλλά και άυλο ακόμα- ο άνθρωπος μπορεί να το χρησιμοποιήσει, είτε ως εργαλείο, είτε ως όπλο. Είτε για καλό, είτε για κακό. Είτε για να δημιουργήσει, είτε για να καταστρέψει. Για εμάς τους αθλητές της τοξοβολίας, το τόξο και τα βέλη μας είναι το μέσον για να ασκήσουμε το άθλημά μας. Είναι τα εργαλεία μας. Αν κάποιος με τη χρήση τους δημιουργήσει βλάβη, τότε θα πρέπει αυτόματα να λογίζονται σαν όπλα, όπως και οτιδήποτε άλλο μπορεί να χρησιμοποιήσει κάποιος για να προκαλέσει βλάβη. Δεν είναι αποκλειστικά η φύση του αντικειμένου που το καθορίζει αλλά και η χρήση του. Επειδή έχουν ήδη αναφερθεί σε άλλα σχόλια, πολλά άλλα μέσα που χρησιμοποιούνται σε άλλα αθλήματα και δεν χαρακτηρίζονται ως όπλα, ούτε απαιτείται γι’ αυτά άδεια οπλοκατοχής (ενώ η φύση τους άνετα θα το επέτρεπε), δεν θα επεκταθώ παραπάνω.
Δεύτερον: Το ότι ζητάμε να μην είναι υποχρεωτική για τους αθλητές, τους προπονητές και τα σωματεία τους, η άδεια κατοχής τόξου, προκειμένου να μπορούν να μεταφέρουν και να διαμορφώνουν άνετα τον αθλητικό τους εξοπλισμό και να συμμετέχουν σε αγώνες δεν σημαίνει στέρηση της δυνατότητας αίτησης/απόκτησης μιας άδειας κατοχής από κάποιον που χρειάζεται ένα τέτοιο έγγραφο λόγω της φύσης και του νομικού πλαισίου της εργασίας του, ή επειδή τυχόν επιθυμεί να χρησιμοποιήσει το τόξο του σαν όπλο (για κυνήγι για παράδειγμα όπως αναφέρθηκε). Πιστεύω δηλαδή πως αν κάποιος, για κάποιον ειδικό λόγο, χρειάζεται άδεια κατοχής όπλου για το τόξο του, θα πρέπει να έχει το δικαίωμα και τη δυνατότητα να ζητήσει να του δοθεί, τηρουμένων βέβαια των προϋποθέσεων που οι ειδικοί επί του θέματος γνωρίζουν.
Όπως είχα προαναφέρει, θεωρώ την ΕΟΤ ως τον πλέον ενήμερο, υπεύθυνο και αρμόδιο φορέα του αθλήματος και αυτή οφείλει να κρίνει και να διαχωρίζει αυτές τις περιπτώσεις και να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των αθλητών της, μέχρι εκεί που φτάνει η δικαιοδοσία της. Τώρα αν κάποιος επιθυμεί να βγαίνει για κυνήγι με το τόξο του, δε γνωρίζω αν και που και πότε και από ποιον αυτό επιτρέπεται, υποθέτω όμως πως σίγουρα θα χρειάζεται κάποια άδεια! Και φαντάζομαι πως, ασφαλώς, αυτές οι περιπτώσεις θα εμπίπτουν και στην αρμοδιότητα και άλλων φορέων, κυνηγετικών ίσως.
Τρίτο και τελευταίο θα ήθελα να προσθέσω πως ελπίζω να βρεθεί μια λύση για το πρόβλημα που αντιμετωπίζει ο συγγενής σας και ελπίζω η Ομοσπονδία να επανέλθει και να διορθώσει τυχόν αστοχία, αμέλεια ή παράλλειψή της επί του θέματος αυτού.
Να σημειώσω ότι δε γνωρίζω την υπόθεση, οπότε δεν μπορώ να εκφέρω πλήρη άποψη. Δεν έχω κάποιο προσωπικό όφελος, όμως θέλω να πιστεύω πως με καλή πρόθεση και διάθεση και επικοινωνία όλα λύνονται. Γι’ αυτό το λόγο θεωρώ πως είναι καλό να μετέχουμε όλοι.
Και πάλι χαίρομαι που σχολιάσατε και σας ευχαριστώ για τη διαφωνία σας!
Πιστεύω πως θα βοηθήσει να οδηγηθούμε στη συμφωνία μας!
Είναι ασύλληπτο σε μια χώρα που γέννησε τον αθλητισμό να διώκεται το ευγενές άθλημα της τοξοβολίας. Θα έπρεπε η πολιτεία, αντί να βάζει φραγμούς στη αγορά εξοπλισμού και χρήσης του στους αθλητές, να συνδράμει στην προσπάθειά τους και να μην αποτελεί τροχοπέδη στην πορεία τους.
Ζητώ την διαγραφή της δεύτερης παραγράφου του άρθρου 43, την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 (χαρακτηρισμός όπλων ως σκοπευτικών, όροι προϋποθέσεις άδειας κατοχής κλπ.) σε ότι αφορά στα τόξα και την αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 (όροι προϋποθέσεις και άδεια λειτουργίας σκοπευτηρίων για αθλητική τοξοβολία) με την απόφαση Γ.Γ.Α. 5880 12/3/12 (‘Έγκριση Προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας).
Ως πατέρας αθλητών που ασχολούνται από μικρά (ξεκίνησαν 10 και 7 χρονών) θεωρώ αδιανόητο να θεωρεί η πολιτεία ότι είμαστε κάτοχοι όπλων. Έχουμε μάλιστα ταξιδέψει στη Γαλλία με τον εξοπλισμό μας, χωρίς καμία επιπλέον παρακώλυση. Γι’αυτούς τους λόγους ζητώ την διαγραφή της δεύτερης παραγράφου του άρθρου 43, την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 (χαρακτηρισμός όπλων ως σκοπευτικών, όροι προϋποθέσεις άδειας κατοχής κλπ.) σε ότι αφορά στα τόξα και την αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 (όροι προϋποθέσεις και άδεια λειτουργίας σκοπευτηρίων για αθλητική τοξοβολία) με την απόφαση Γ.Γ.Α. 5880 12/3/12 (‘Έγκριση Προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας).
Ζητώ την διαγραφή της δεύτερης παραγράφου του άρθρου 43, την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 (χαρακτηρισμός όπλων ως σκοπευτικών, όροι προϋποθέσεις άδειας κατοχής κλπ.) σε ότι αφορά στα τόξα και την αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 (όροι προϋποθέσεις και άδεια λειτουργίας σκοπευτηρίων για αθλητική τοξοβολία) με την απόφαση Γ.Γ.Α. 5880 12/3/12 (‘Έγκριση Προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας) .
Συμφωνώ με την άποψη της Ελληνικής ομοσπονδίας τοξοβολίας και ζητώ:
α)τη ΔΙΑΓΡΑΦΗ της 2ης παραγράφου του άρθρου 43
β)την ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ της ΚΥΑ 4325/1999 (χαρακτηρισμός όπλων ως σκοπευτικών,όροι προυποθέσεις άδειας κατοχής κλπ)
γ)την ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ της ΚΥΑ 19180/2006 με την απόφαση Γ.Γ.Α.5880/12-3-12(‘Έγκριση Προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας)
Νομίζω ότι ο αποχαρακτηρισμός του τόξου από όπλο, καθώς και η μη υποχρέωση δήλωσης του αθλητικού τόξου θα ήταν ένα θετικό βήμα για την ανάπτυξη του αθλήματος της Τοξοβολίας. Συμφωνώ με την άποψη της Ομοσπονδίας.
Ζητώ την διαγραφή της δεύτερης παραγράφου του άρθρου 43, την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 (χαρακτηρισμός όπλων ως σκοπευτικών, όροι προϋποθέσεις άδειας κατοχής κλπ.) σε ότι αφορά στα τόξα και την αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 (όροι προϋποθέσεις και άδεια λειτουργίας σκοπευτηρίων για αθλητική τοξοβολία) με την απόφαση Γ.Γ.Α. 5880 12/3/12 (‘Έγκριση Προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας) .
Ζητώ την διαγραφή της δεύτερης παραγράφου του άρθρου 43, την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 (χαρακτηρισμός όπλων ως σκοπευτικών, όροι προϋποθέσεις άδειας κατοχής κλπ.) σε ότι αφορά στα τόξα και την αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 (όροι προϋποθέσεις και άδεια λειτουργίας σκοπευτηρίων για αθλητική τοξοβολία) με την απόφαση Γ.Γ.Α. 5880 12/3/12 (‘Έγκριση Προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας) .
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΤΟΞΟΒΟΛΙΑΣ ΠΟΥ ΖΗΤΑ:
– ΤΗ ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΤΗΣ 2ης ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 43
– ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΚΥΑ 4325/1999(χαρακτηρισμός όπλων ως σκοπευτικών,
όροι προϋποθέσεις άδειας κατοχής κλπ)
– ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΚΥΑ 19180/2006 ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΓΑ 5880/12-3-12
(‘Έγκριση Προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας)
Παρακαλώ για τις ενέργειές σας.
Γεώργιος Θεοδώρου
κηδεμόνας του 10χρονου
αθλητή τοξοβολιάς
Μάξιμου Θεοδώρου
Άν θέλετε να βοηθήσετε πραγματικά την τοξοβολία,
αποσύρετε άμεσα ολόκληρη την δεύτερη παράγραφο του άρθρου 43.
Ζητώ την διαγραφή της δεύτερης παραγράφου του άρθρου 43, την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 (χαρακτηρισμός όπλων ως σκοπευτικών, όροι προϋποθέσεις άδειας κατοχής κλπ.) σε ότι αφορά στα τόξα και την αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 (όροι προϋποθέσεις και άδεια λειτουργίας σκοπευτηρίων για αθλητική τοξοβολία) με την απόφαση Γ.Γ.Α. 5880 12/3/12 (‘Έγκριση Προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας) .
Ο Παναθηναϊκός Α.Ο., ιδρυτικό μέλος της Ομοσπονδίας Τοξοβολίας, ζητά την πλήρη διαγραφή της δεύτερης παραγράφου του άρθρου 43, την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 (χαρακτηρισμός όπλων ως σκοπευτικών, όροι προϋποθέσεις άδειας κατοχής κλπ) και την αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 (όροι προϋποθέσεις και άδεια λειτουργίας σκοπευτηρίων) με την απόφαση ΓΓΑ 5880 12/03/12 (έγκριση προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας).
Επισημαίνουμε ότι παγκοσμίως τα τόξα που χρησιμοποιούνται σε αγώνες και προπονήσεις χαρακτηρίζονται αθλητικά, εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων όπως η Ελλάδα.
Η πρώτη παράγραφος τυ άρθρου 43 είναι πολύ θετική καθώς δίνει την δυνατότητα στην Ελληνική Ομοσπονδία Τοξοβολίας να εναρμονιστεί με την Παγκόσμια. Τα αθλητικά τόξα θα χρησιμοποιούνται μόνο από τους κατόχους δελτίων υγείας που θα έχουν εκδοθεί από την Ομοσπονδία.
Η Τοξοβολία στην Ελλάδα είναι ένα διαρκώς αναπτυσσόμενο Ολυμπιακό άθλημα και μέσα από την συνεχή πορεία και προσπάθεια τόσο των αθλητών, των συλλόγων αλλά και από την ίδια την Ομοσπονδία, διεκδικεί με αξιώσεις υψηλές διακρίσεις σε Ευρωπαϊκούς, Παγκόσμιους και Ολυμπιακούς Αγώνες.
Θεωρώ πως η αντιμετώπιση της Πολιτείας πάνω στο θέμα που έχει προκύψει,θα πρέπει να συνάδει με την εικόνα του αθλήματος αυτού σήμερα, να καταλάβει πως ένα Ολυμπιακό άθλημα δεν μπορεί παράλληλα να επιφέρει κολλήματα σε σχετικές διατάξεις μόνο και μόνο επειδή θεωρείται πως το μέσο το οποίο χρησιμοποιείται για την διεξαγωγή των αγώνων (τόξο) ενδέχεται να προκαλέσει σοβαρές σωματικές βλάβες..
Με αυτή την λογική δεν θα πρέπει να επιτρέπονται και άλλα μέσα όπως ακόντιο, σφαίρα κ.ο.κ διότι όλα μπορούν να έχουν το ίδιο αποτέλεσμα..
Τέτοιες λογικές ή πρακτικές εν γένει οδηγούν στον »αθλητικό θάνατο», σε μια χώρα που όχι μόνο γέννησε τον αθλητισμό και το Ολυμπιακό πνεύμα αλλά παράλληλα θα είναι και η πλήρης απαξίωση των κόπων και των προσπαθειών όλων των αθλητών που ακόμη και σήμερα, μέσα στην κρίση στηρίζουν, αγαπούν και προάγουν το άθλημα της Τοξοβολίας.
Για τους ανωτέρω λόγους, ζητώ να διαγραφεί η δεύτερη παράγραφος του άρθρου 43. Να είναι εντελώς ξεκαθαρισμένο ότι αυτό έχει ως συνέπεια την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 (χαρακτηρισμός όπλων ως σκοπευτικών, όροι προϋποθέσεις άδειας κατοχής κλπ) και την αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 (όροι προϋποθέσεις και άδεια λειτουργίας σκοπευτηρίων) με την απόφαση Γ.Γ.Α. 5880 12/3/12 ‘Έγκριση Προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας .
Να γίνει διαγραφή της δεύτερης παραγράφου του άρθρου 43, την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 (χαρακτηρισμός όπλων ως σκοπευτικών, όροι προϋποθέσεις άδειας κατοχής κλπ.) σε ότι αφορά στα τόξα και την αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 (όροι προϋποθέσεις και άδεια λειτουργίας σκοπευτηρίων για αθλητική τοξοβολία) με την απόφαση Γ.Γ.Α. 5880 12/3/12 (‘Έγκριση Προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας) .
Να γίνει διαγραφή της δεύτερης παραγράφου του άρθρου 43, την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 (χαρακτηρισμός όπλων ως σκοπευτικών, όροι προϋποθέσεις άδειας κατοχής κλπ.) σε ότι αφορά στα τόξα και την αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 (όροι προϋποθέσεις και άδεια λειτουργίας σκοπευτηρίων για αθλητική τοξοβολία) με την απόφαση Γ.Γ.Α. 5880 12/3/12 (‘Έγκριση Προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας) .
Ζητώ την διαγραφή της δεύτερης παραγράφου του άρθρου 43, την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 (χαρακτηρισμός όπλων ως σκοπευτικών, όροι προϋποθέσεις άδειας κατοχής κλπ.) σε ότι αφορά στα τόξα και την αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 (όροι προϋποθέσεις και άδεια λειτουργίας σκοπευτηρίων για αθλητική τοξοβολία) με την απόφαση Γ.Γ.Α. 5880 12/3/12 (‘Έγκριση Προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας).
Να γίνει διαγραφή της δεύτερης παραγράφου του άρθρου 43, την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 (χαρακτηρισμός όπλων ως σκοπευτικών, όροι προϋποθέσεις άδειας κατοχής κλπ.) σε ότι αφορά στα τόξα και την αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 (όροι προϋποθέσεις και άδεια λειτουργίας σκοπευτηρίων για αθλητική τοξοβολία) με την απόφαση Γ.Γ.Α. 5880 12/3/12 (‘Έγκριση Προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας) .
Να γίνει διαγραφή της δεύτερης παραγράφου του άρθρου 43, την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 (χαρακτηρισμός όπλων ως σκοπευτικών, όροι προϋποθέσεις άδειας κατοχής κλπ.) σε ότι αφορά στα τόξα και την αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 (όροι προϋποθέσεις και άδεια λειτουργίας σκοπευτηρίων για αθλητική τοξοβολία) με την απόφαση Γ.Γ.Α. 5880 12/3/12 (‘Έγκριση Προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας) .
Να γίνει διαγραφή της δεύτερης παραγράφου του άρθρου 43, την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 (χαρακτηρισμός όπλων ως σκοπευτικών, όροι προϋποθέσεις άδειας κατοχής κλπ.) σε ότι αφορά στα τόξα και την αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 (όροι προϋποθέσεις και άδεια λειτουργίας σκοπευτηρίων για αθλητική τοξοβολία) με την απόφαση Γ.Γ.Α. 5880 12/3/12 (‘Έγκριση Προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας) .
Να γίνει διαγραφή της δεύτερης παραγράφου του άρθρου 43, την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 (χαρακτηρισμός όπλων ως σκοπευτικών, όροι προϋποθέσεις άδειας κατοχής κλπ.) σε ότι αφορά στα τόξα και την αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 (όροι προϋποθέσεις και άδεια λειτουργίας σκοπευτηρίων για αθλητική τοξοβολία) με την απόφαση Γ.Γ.Α. 5880 12/3/12 (‘Έγκριση Προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας) .
Να γίνει διαγραφή της δεύτερης παραγράφου του άρθρου 43, την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 (χαρακτηρισμός όπλων ως σκοπευτικών, όροι προϋποθέσεις άδειας κατοχής κλπ.) σε ότι αφορά στα τόξα και την αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 (όροι προϋποθέσεις και άδεια λειτουργίας σκοπευτηρίων για αθλητική τοξοβολία) με την απόφαση Γ.Γ.Α. 5880 12/3/12 (‘Έγκριση Προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας) .
Να γίνει διαγραφή της δεύτερης παραγράφου του άρθρου 43, την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 (χαρακτηρισμός όπλων ως σκοπευτικών, όροι προϋποθέσεις άδειας κατοχής κλπ.) σε ότι αφορά στα τόξα και την αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 (όροι προϋποθέσεις και άδεια λειτουργίας σκοπευτηρίων για αθλητική τοξοβολία) με την απόφαση Γ.Γ.Α. 5880 12/3/12 (‘Έγκριση Προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας) .
Να γίνει διαγραφή της δεύτερης παραγράφου του άρθρου 43, την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 (χαρακτηρισμός όπλων ως σκοπευτικών, όροι προϋποθέσεις άδειας κατοχής κλπ.) σε ότι αφορά στα τόξα και την αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 (όροι προϋποθέσεις και άδεια λειτουργίας σκοπευτηρίων για αθλητική τοξοβολία) με την απόφαση Γ.Γ.Α. 5880 12/3/12 (‘Έγκριση Προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας) .
Να γίνει διαγραφή της δεύτερης παραγράφου του άρθρου 43, την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 (χαρακτηρισμός όπλων ως σκοπευτικών, όροι προϋποθέσεις άδειας κατοχής κλπ.) σε ότι αφορά στα τόξα και την αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 (όροι προϋποθέσεις και άδεια λειτουργίας σκοπευτηρίων για αθλητική τοξοβολία) με την απόφαση Γ.Γ.Α. 5880 12/3/12 (‘Έγκριση Προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας) .
Να γίνει διαγραφή της δεύτερης παραγράφου του άρθρου 43, την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 (χαρακτηρισμός όπλων ως σκοπευτικών, όροι προϋποθέσεις άδειας κατοχής κλπ.) σε ότι αφορά στα τόξα και την αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 (όροι προϋποθέσεις και άδεια λειτουργίας σκοπευτηρίων για αθλητική τοξοβολία) με την απόφαση Γ.Γ.Α. 5880 12/3/12 (‘Έγκριση Προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας) .
Ζητώ τη διαγραφή της β’ παράγραφου του άρθρου 43.
Παρακαλώ να γίνει την διαγραφή της δεύτερης παραγράφου του άρθρου 43, την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 (χαρακτηρισμός όπλων ως σκοπευτικών, όροι προϋποθέσεις άδειας κατοχής κλπ.) σε ότι αφορά στα τόξα και την αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 (όροι προϋποθέσεις και άδεια λειτουργίας σκοπευτηρίων για αθλητική τοξοβολία) με την απόφαση Γ.Γ.Α. 5880 12/3/12 (‘Έγκριση Προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας) .
Ζητώ την διαγραφή της δεύτερης παραγράφου του άρθρου 43, την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 (χαρακτηρισμός όπλων ως σκοπευτικών, όροι προϋποθέσεις άδειας κατοχής κλπ.) σε ότι αφορά στα τόξα και την αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 (όροι προϋποθέσεις και άδεια λειτουργίας σκοπευτηρίων για αθλητική τοξοβολία) με την απόφαση Γ.Γ.Α. 5880 12/3/12 (‘Έγκριση Προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας) .
Παρακαλώ να γίνει την διαγραφή της δεύτερης παραγράφου του άρθρου 43, την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 (χαρακτηρισμός όπλων ως σκοπευτικών, όροι προϋποθέσεις άδειας κατοχής κλπ.) σε ότι αφορά στα τόξα και την αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 (όροι προϋποθέσεις και άδεια λειτουργίας σκοπευτηρίων για αθλητική τοξοβολία) με την απόφαση Γ.Γ.Α. 5880 12/3/12 (‘Έγκριση Προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας) .
Ζητώ την διαγραφή της δεύτερης παραγράφου του άρθρου 43, την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 (χαρακτηρισμός όπλων ως σκοπευτικών, όροι προϋποθέσεις άδειας κατοχής κλπ.) σε ότι αφορά στα τόξα και την αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 (όροι προϋποθέσεις και άδεια λειτουργίας σκοπευτηρίων για αθλητική τοξοβολία) με την απόφαση Γ.Γ.Α. 5880 12/3/12 (‘Έγκριση Προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας) .
Ως αθλητρια τοξοβολιας συμφωνώ και είναι στη σωστή κατεύθυνση η πρώτη παράγραφος του άρθρου 43 σχετική με τα αγωνιστικά τόξα.
Διαφωνώ και ζητώ να γίνει διαγραφή της δεύτερης παραγράφου του άρθρου 43, να καταργηθεί η ΚΥΑ 4325/1999 και να αντικατασταθεί η ΚΥΑ 19180/2006, με την απόφαση Γ.Γ.Α. 5880 12/3/12
Ζητώ την διαγραφή της δεύτερης παραγράφου του άρθρου 43, την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 (χαρακτηρισμός όπλων ως σκοπευτικών, όροι προϋποθέσεις άδειας κατοχής κλπ.) σε ότι αφορά στα τόξα και την αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 (όροι προϋποθέσεις και άδεια λειτουργίας σκοπευτηρίων για αθλητική τοξοβολία) με την απόφαση Γ.Γ.Α. 5880 12/3/12 (‘Έγκριση Προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας) .
Ζητώ την διαγραφή της δεύτερης παραγράφου του άρθρου 43, την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 (χαρακτηρισμός όπλων ως σκοπευτικών, όροι προϋποθέσεις άδειας κατοχής κλπ.) σε ότι αφορά στα τόξα και την αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 (όροι προϋποθέσεις και άδεια λειτουργίας σκοπευτηρίων για αθλητική τοξοβολία) με την απόφαση Γ.Γ.Α. 5880 12/3/12 (‘Έγκριση Προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας) .
Ζητώ την διαγραφή της δεύτερης παραγράφου του άρθρου 43, την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 (χαρακτηρισμός όπλων ως σκοπευτικών, όροι προϋποθέσεις άδειας κατοχής κλπ.) σε ότι αφορά στα τόξα και την αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 (όροι προϋποθέσεις και άδεια λειτουργίας σκοπευτηρίων για αθλητική τοξοβολία) με την απόφαση Γ.Γ.Α. 5880 12/3/12 (‘Έγκριση Προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας) .
Ζητώ την διαγραφή της δεύτερης παραγράφου του άρθρου 43, την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 (χαρακτηρισμός όπλων ως σκοπευτικών, όροι προϋποθέσεις άδειας κατοχής κλπ.) σε ότι αφορά στα τόξα και την αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 (όροι προϋποθέσεις και άδεια λειτουργίας σκοπευτηρίων για αθλητική τοξοβολία) με την απόφαση Γ.Γ.Α. 5880 12/3/12 (‘Έγκριση Προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας) .