Δεν εμπίπτουν στις διατάξεις του νόμου 2168/1993, όπως ισύει, τα αγωνιστικά τόξα που κατέχονται ή και χρησιμοποιούνται από αθλητές τοξοβολίας, κατόχους δελτίου αθλητικής ιδιότητας νομίμως εκδοθέν από την οικεία αθλητική Ομοσπονδία, κατά την προετοιμασία και τη συμμετοχή τους σε επίσημους αγώνες τοξοβολίας στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό.
Με απόφαση των αρμοδίων κατά περίπτωση Υπουργών καθορίζονται οι όροι, οι προϋποθέσεις, η διαδικασία χορήγησης αδειών κατοχής αγωνιστικού τόξου, οι υποχρεώσεις των αθλητικών σωματείων και των κατόχων αγωνιστικού τόξου, οι διαδικασίες εισαγωγής – εξαγωγής αθλητικών τόξων από αθλητικές αποστολές του εξωτερικού για τη συμμετοχή τους σε επίσημους αθλητικούς αγώνες καθώς και κάθε άλλο συναφές ζήτημα ή αναγκαία λεπτομέρεια.
Αρχική Κώδικαs Αντιντόπινγκ του Παγκόσμιου Οργανισμού ΑντιντόπινγκΆρθρο 43: ΤΟΞΟΒΟΛΙΑ – Αποχαρακτηρισμός αθλητικού τόξου ως όπλου :
Άρθρο 43: ΤΟΞΟΒΟΛΙΑ – Αποχαρακτηρισμός αθλητικού τόξου ως όπλου :
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 01: Εφαρμογή των κανόνων Αντιντόπινγκ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 02: ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ ΚΑΝΟΝΩΝ ΑΝΤΙΝΤΟΠΙΝΓΚΆρθρο 02: ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ ΚΑΝΟΝΩΝ ΑΝΤΙΝΤΟΠΙΝΓΚ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 03: ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΝΤΟΠΙΝΓΚΆρθρο 03: ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΝΤΟΠΙΝΓΚ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 04: Ο ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΩΝ ΟΥΣΙΩΝΆρθρο 04: Ο ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΩΝ ΟΥΣΙΩΝ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 05: ΕΛΕΓΧΟΙ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΕΣΆρθρο 05: ΕΛΕΓΧΟΙ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΕΣ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 06: ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΕΙΓΜΑΤΩΝΆρθρο 06: ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΕΙΓΜΑΤΩΝ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 07: ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝΆρθρο 07: ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 08: ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΗΣ ΔΙΚΗΣ – ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ – ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΑΚΡΟΑΣΗΣΆρθρο 08: ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΗΣ ΔΙΚΗΣ – ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ – ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΑΚΡΟΑΣΗΣ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 09: ΑΥΤΟΔΙΚΑΙΑ ΑΚΥΡΩΣΗ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ ΣΕ ΑΤΟΜΙΚΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑΆρθρο 09: ΑΥΤΟΔΙΚΑΙΑ ΑΚΥΡΩΣΗ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ ΣΕ ΑΤΟΜΙΚΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 10: ΚΥΡΩΣΕΙΣ ΣΕ ΑΘΛΗΤΕΣ ΑΤΟΜΙΚΩΝ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝΆρθρο 10: ΚΥΡΩΣΕΙΣ ΣΕ ΑΘΛΗΤΕΣ ΑΤΟΜΙΚΩΝ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 11: ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΣΕ ΟΜΑΔΕΣΆρθρο 11: ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΣΕ ΟΜΑΔΕΣ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 12: ΚΥΡΩΣΕΙΣ ΚΑΤΑ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΩΝΆρθρο 12: ΚΥΡΩΣΕΙΣ ΚΑΤΑ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΩΝ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 13: ΕΦΕΣΕΙΣΆρθρο 13: ΕΦΕΣΕΙΣ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 14: ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΝΑΦΟΡΩΝ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 15: ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝΆρθρο 15: ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 16: ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΩΝ ΚΑΝΟΝΩΝ ΤΟΥ ΑΝΤΙ-ΝΤΟΠΙΝΓΚ ΤΟΥ ΕΣΚΑΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΘΝΙΚΕΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΕΣ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΟΥΣ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 17: ΠΑΡΑΓΡΑΦΗΆρθρο 17: ΠΑΡΑΓΡΑΦΗ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 18: ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΟΥ ΕΣΚΑΝ ΣΤΟ WADA.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 19: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΆρθρο 19: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 20: ΠΡΟΣΘΕΤΟΙ ΡΟΛΟΙ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΕΣ ΑΘΛΗΤΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝΆρθρο 20: ΠΡΟΣΘΕΤΟΙ ΡΟΛΟΙ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΕΣ ΑΘΛΗΤΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 21: ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑΆρθρο 21: ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 22: ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ – ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΝΟΝΩΝ ΑΝΤΙΝΤΟΠΙΝΓΚΆρθρο 22: ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ – ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΝΟΝΩΝ ΑΝΤΙΝΤΟΠΙΝΓΚ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 23: Άρση προνομίων σε αθλητές που καταδικάσθηκαν για παράβαση ΝτόπινγκΆρθρο 23: Άρση προνομίων σε αθλητές που καταδικάσθηκαν για παράβαση Ντόπινγκ
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 24:
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 25: Δημιουργία μητρώου φορέων ΓΓΑ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 26: Επέκταση θητείας μελών ΔΣ επαγγελματικών ΕνώσεωνΆρθρο 26: Επέκταση θητείας μελών ΔΣ επαγγελματικών Ενώσεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 27: Αυτόνομη πρόσβαση, παραμονή και αποχώρηση ατόμων με κινητικά προβλήματα σε αθλητικές εγκαταστάσειςΆρθρο 27: Αυτόνομη πρόσβαση, παραμονή και αποχώρηση ατόμων με κινητικά προβλήματα σε αθλητικές εγκαταστάσεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 28: Αλλαγή σύνθεσης μελών Επιτροπής Διοίκησης Καυτανζογλείου Εθνικού ΣταδίουΆρθρο 28: Αλλαγή σύνθεσης μελών Επιτροπής Διοίκησης Καυτανζογλείου Εθνικού Σταδίου
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 29: Σύνθεση ΔΕΑΒ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 30: Εισαγωγή διακριθέντων αθλητών ανεξαρτήτως της συμμετοχής αλλοδαπών στους αγώνες.
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 31: Κατάργηση Εθνικού Συμβουλίου Αθλητικού Σχεδιασμού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 32: Επιτροπή Διεθνών Αθλητικών ΣχέσεωνΆρθρο 32: Επιτροπή Διεθνών Αθλητικών Σχέσεων
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 33: Άδειες αθλητών Παραολυμπιακών Αγώνων, Ολυμπιακών Αγώνων Κωφών και Σκακιστικής Ολυμπιάδας
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 34: Οικονομική Επιβράβευση συνοδών αθλητών με αναπηρία
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 35: Περιορισμός εξαιρέσεων πρόσληψης προσωπικού Ομοσπονδιών από ΑΣΕΠ.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 36: Παραχώρηση χώρων από ΓΓΑ σε εποπτευόμενους φορείςΆρθρο 36: Παραχώρηση χώρων από ΓΓΑ σε εποπτευόμενους φορείς
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 37: Έγκριση πρακτικών ΔΣ ΦΙΛΙΠΠΟΥ ΕΝΩΣΗΣΆρθρο 37: Έγκριση πρακτικών ΔΣ ΦΙΛΙΠΠΟΥ ΕΝΩΣΗΣ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 38: Καταβολή δαπανών για υπηρεσιακές ανάγκεςΆρθρο 38: Καταβολή δαπανών για υπηρεσιακές ανάγκες
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 39: Αμοιβές προπονητών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 40: Ακαταδίωκτο μελών Ελεγκτικού Συμβουλίου – ΕΕΑ – ΕΣΚΑΝ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 41:
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 42: ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΓΓΑ
- 268 ΣχόλιαΆρθρο 43: ΤΟΞΟΒΟΛΙΑ – Αποχαρακτηρισμός αθλητικού τόξου ως όπλου :
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 44: Τροποποίηση του αρθ. 1 του ν.4326/2015Άρθρο 44: Τροποποίηση του αρθ. 1 του ν.4326/2015
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 45:Τροποποίηση του άρθρου 2 του ν.4326/2015Άρθρο 45:Τροποποίηση του άρθρου 2 του ν.4326/2015
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 46: ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ άρθρου 17 του νόμου 4326/2015.Άρθρο 46: ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ άρθρου 17 του νόμου 4326/2015.
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 47:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 48:Άρθρο 48:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 49:Άρθρο 49:
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 50:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 51:Άρθρο 51:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 52:Άρθρο 52:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 53:Άρθρο 53:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 54:Άρθρο 54:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 55:Άρθρο 55:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 56:Άρθρο 56:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 57:Άρθρο 57:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 58: ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΆΡΘΡΟΥ 46 του Π.Δ. 104/2014Άρθρο 58: ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΆΡΘΡΟΥ 46 του Π.Δ. 104/2014
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 59:Άρθρο 59:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 60: ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΑΡΘΡΟΥ 47Α ΣΤΟ ΠΔ 104/2014Άρθρο 60: ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΑΡΘΡΟΥ 47Α ΣΤΟ ΠΔ 104/2014
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 61: : Τροποποίηση του άρθρου 55 του ΠΔ104/2014 «Οργανισμός Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού» (Α΄171) όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 2 του άρθρου 9 του Ν.4326/2015 (Α΄49)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 62:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 63:Άρθρο 63:
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 64:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 65:Άρθρο 65:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 66:Άρθρο 66:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 67:Άρθρο 67:
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 68: ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΆΡΘΡΟΥ 61 Α ΣΤΟ Π.Δ. 104/2014
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 69: ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΆΡΘΡΟΥ 62 Α ΣΤΟ Π.Δ. 104/2014Άρθρο 69: ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΆΡΘΡΟΥ 62 Α ΣΤΟ Π.Δ. 104/2014
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 70:
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 71:
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 72:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 73:Άρθρο 73:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 74:Άρθρο 74:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 75:Άρθρο 75:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 76: Παράταση της προθεσμίας της παρ.7 του άρθρου 13 του Ν. 109/2013.Άρθρο 76: Παράταση της προθεσμίας της παρ.7 του άρθρου 13 του Ν. 109/2013.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 77:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 78:Άρθρο 78:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 79:Άρθρο 79:
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
29 Ιανουαρίου 2016, 10:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
3 Φεβρουαρίου 2016, 14:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
268 Σχόλια 341 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 7732 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Σχέδιο Νόμου «ΚΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΑΚΡΟΠΟΛ»
- Δημιουργική Ελλάδα: ενίσχυση του κινηματογραφικού, οπτικοακουστικού και δημιουργικού τομέα ίδρυση φορέα για το βιβλίο και λοιπές διατάξεις σύγχρονου πολιτισμού
- Μέτρα για τη διαφύλαξη και την ανάδειξη της άυλης πολιτιστικής κληρονομιάς, την προστασία και ενίσχυση του ελληνόφωνου τραγουδιού και της ορχηστρικής μουσικής απόδοσης του ελληνόφωνου τραγουδιού
- Σχέδιο νόμου: "Διατάξεις για τη θωράκιση του θεσμικού πλαισίου του αθλητισμού και τον εξορθολογισμό της αθλητικής νομοθεσίας"
- Εκσυγχρονισμός της μουσειακής πολιτικής και ζητημάτων διαχείρισης της πολιτιστικής κληρονομιάς
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/789 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 17ης Απριλίου 2019
- Αθλητικός Εθελοντισμός,Αθλητισμός Αναψυχής και Άθληση για Όλους,Πνευματικός Αθλητισμός,Ηλεκτρονικός Αθλητισμός (e-sports),Εργασιακός Αθλητισμός και λοιπές τροποποιήσεις της αθλητικής νομοθεσίας
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου για τον αθλητισμό
- Οργανισμός Ανάπτυξης και Διαχείρισης Πολιτιστικών Πόρων (Ο.Δ.Α.Π.),«Μουσείο-Ελαιοτριβείο Βρανά» στο Δήμο Λέσβου και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού
- Θεσμικό πλαίσιο αρχαιρεσιών αθλητικών φορέων,διακρίσεις συνοδών αθλητών ΑμεΑ,Εθνική Πλατφόρμα Αθλητικής Ακεραιότητας,Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή,Ελληνική Παραολυμπιακή Επιτροπή και άλλες διατάξεις
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2017/1564
- Κύρωση της Σύμβασης Magglingen/Macolin σχετικά με τη χειραγώγηση των αθλητικών αγώνων, επείγοντα μέτρα για την αντιμετώπιση της βίας στον αθλητισμό και άλλες διατάξεις
- Περιφερειακή Πολιτική Σύγχρονου Πολιτισμού
- ΙΔΡΥΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΑΚΡΟΠΟΛ
- Ίδρυση Οργανισμού Βιβλίου και Πολιτισμού
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2017/1564 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 13ης Σεπτεμβρίου 2017
- Εξυγίανση του Ταμείου Αλληλοβοήθειας Υπαλλήλων Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού και άλλες διατάξεις
- Μητροπολιτικός Οργανισμός Μουσείων Εικαστικών Τεχνών Θεσσαλονίκης
- ΠΟΙΝΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΑΓΑΘΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΝΟΠΛΗΣ ΣΥΡΡΑΞΗΣ
- Περί ερασιτεχνικού και επαγγελματικού αθλητισμού
- Αθλητικός νόμος
- Νόμος για τη συλλογική διαχείριση δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας
- Αρχείο Διαφύλαξης Κινηματογραφικής Κληρονομιάς
- Ιδρυση και λειτουργία Ανώτερων Σχολών Κινηματογραφίας –Τηλεόρασης
- Αδεια Παράστασης
- Πνευματικη ιδιοκτησία
- Επιτροπή επαγγελματικού αθλητισμού – Προπονητές και εκπαιδευτές – Ιδιωτικά γυμναστήρια και ιδιωτικές σχολές εκμάθησης αθλημάτων και άλλες διατάξεις
- Κώδικαs Αντιντόπινγκ του Παγκόσμιου Οργανισμού Αντιντόπινγκ
- Επιστροφή Πολιτιστικών αγαθών
Ζητώ την διαγραφή της δεύτερης παραγράφου του άρθρου 43, την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 (χαρακτηρισμός όπλων ως σκοπευτικών, όροι προϋποθέσεις άδειας κατοχής κλπ.) σε ότι αφορά στα τόξα και την αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 (όροι προϋποθέσεις και άδεια λειτουργίας σκοπευτηρίων για αθλητική τοξοβολία) με την απόφαση Γ.Γ.Α. 5880 12/3/12 (‘Έγκριση Προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας) .
Ζητώ να καταργηθεί η δεύτερη παράγραφος του άρθρου 43 θεωρώντας ότι θα είναι καταστροφική για το άθλημα της τοξοβολίας, εάν παραμείνει.
Συμφωνώ απόλυτα με τις προτάσεις της Ομοσπονδίας.
Να γίνει διαγραφή της δεύτερης παραγράφου του άρθρου 43, την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 (χαρακτηρισμός όπλων ως σκοπευτικών, όροι προϋποθέσεις άδειας κατοχής κλπ.) σε ότι αφορά στα τόξα και την αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 (όροι προϋποθέσεις και άδεια λειτουργίας σκοπευτηρίων για αθλητική τοξοβολία) με την απόφαση Γ.Γ.Α. 5880 12/3/12 (‘Έγκριση Προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας)
Με εκτίμηση Κυριάκος Κυριακόπουλος
Ιατρός
Αθλητής τοξοβολίας
Θετική η ρύθμιση που καθιερώνεται με το άρθρο αυτό, προτείνω την απαλοιφη της 2ης παραγράφου του άρθρου 43 που πιθανότατα θα δημιουργήσει περισσότερα προβλήματα, την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 (χαρακτηρισμός όπλων ως σκοπευτικών, όροι προϋποθέσεις άδειας κατοχής κλπ) και την αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 (όροι προϋποθέσεις και άδεια λειτουργίας σκοπευτηρίων) με την απόφαση Γ.Γ.Α. 5880 12/3/12 (‘Έγκριση προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας).
Με εκτίμηση
Αθανάσιος Κωστοπουλος
Συμφωνόντας πλήρως με την Ε.Ο.Τ.
προτείνω , την διαγραφή της δεύτερης παραγράφου του
άρθρου 43, την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 (χαρακτηρισμός όπλων ως
σκοπευτικών, όροι προϋποθέσεις άδειας κατοχής κλπ) και την αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 (όροι προϋποθέσεις και άδεια
λειτουργίας σκοπευτηρίων) με την απόφαση Γ.Γ.Α. 5880 12/3/12 (‘Έγκριση Προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας).
Ο ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΒΡΑΧΑΤΙΟΥ Ν. ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ‘ ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ’ ΠΟΥ ΔΙΑΤΗΡΕΙ ΕΝΕΡΓΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΤΟΞΟΒΟΛΙΑΣ, ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΤΟΞΟΒΟΛΙΑΣ ΚΑΙ ΖΗΤΑ:
– ΤΗ ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΤΗΣ 2ης ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 43
– ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΚΥΑ 4325/1999(χαρακτηρισμός όπλων ως σκοπευτικών,
όροι προϋποθέσεις άδειας κατοχής κλπ)
– ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΚΥΑ 19180/2006 ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΓΑ 5880/12-3-12
(‘Έγκριση Προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας)
ΤΣΑΚΩΝΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ
ΕΦΟΡΟΣ ΤΗΣ ΟΜ. ΤΟΞΟΒΟΛΙΑΣ ΕΛΛΑΔΟΣ (ΕΟΤ)
Ζητούμε την την διαγραφή της δεύτερης παραγράφου του άρθρου 43, την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 (χαρακτηρισμός όπλων ως σκοπευτικών, όροι προϋποθέσεις άδειας κατοχής κλπ.) σε ότι αφορά στα τόξα και την αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 (όροι προϋποθέσεις και άδεια λειτουργίας σκοπευτηρίων για αθλητική τοξοβολία) με την απόφαση Γ.Γ.Α. 5880 12/3/12 (‘Έγκριση Προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας)
Νίκος Τολιας Πρόεδρος Συλλογου
Εφη Καρατοπουζη εφη Καρατοπουζξ
Οδυσσέας Κηφισιας
διαγραφή της δεύτερης παραγράφου του άρθρου 43,
κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 (χαρακτηρισμός όπλων ως σκοπευτικών, όροι προϋποθέσεις άδειας κατοχής κλπ.) σε ότι αφορά στα τόξα και την αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 (όροι προϋποθέσεις και άδεια λειτουργίας σκοπευτηρίων για αθλητική τοξοβολία) με την απόφαση Γ.Γ.Α. 5880 12/3/12 (‘Έγκριση Προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας) .
Απόλυτα σύμφωνη με την θέση της Ομοσπονδίας.
Ζητώ τη διαγραφή της δεύτερης παραγράφου του
άρθρου 43, την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 (χαρακτηρισμός όπλων ως
σκοπευτικών, όροι προϋποθέσεις άδειας κατοχής κλπ) και την
αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 (όροι προϋποθέσεις και άδεια
λειτουργίας σκοπευτηρίων) με την απόφαση Γ.Γ.Α. 5880 12/3/12 (‘Έγκριση
Προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας).
Με εκτίμηση
Γεώργιος Ανδρούτσος
Δεν βλέπω το σχόλιό μου, και δεν είμαι σίγουρος εάν αυτό παρελήφθη, οπότε και προσπαθώ να το ξαναστείλω!
Αντιγράφω την πρότασή μου, επί των διαλαμβανομένων στο άρθρο αυτό, με παροχή αριθμημένων επεξηγηματικών υποσημειώσεων μετά το τέλος του τροποποιημένου κειμένου
——————
Άρθρο 43: ΤΟΞΟΒΟΛΙΑ – Αποχαρακτηρισμός αθλητικού τόξου ως όπλου :
α. Δεν εμπίπτουν στις διατάξεις του νόμου 2168/1993, όπως ισχύει, τα κάθε είδους τόξα (*1) που πληρούν τις προδιαγραφές εξοπλισμού της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Τοξοβολίας (*2) και που κατέχονται ή και χρησιμοποιούνται για εκπαίδευση-προπόνηση-αγώνες (*3), από: 1) αθλητές τοξοβολίας κατόχους δελτίου αθλητικής ιδιότητας νομίμως εκδοθέν από την οικεία αθλητική Ομοσπονδία, 2) Αθλητικά Σωματεία Τοξοβολίας που είναι μέλη της οικείας αθλητικής Ομοσπονδίας και λειτουργούν νομίμως σύμφωνα με το Ν. 2725/1999 (*4), κατά την προετοιμασία και τη συμμετοχή των ιδίων ή αθλητών τους σε αγώνες τοξοβολίας στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό, οι οποίοι διεξάγονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές Ανοικτών και Κλειστών εγκαταστάσεων τοξοβολίας της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Τοξοβολίας (World Archery-WA) και την απόφαση της Γ.Γ.Α. 5880, 12/3/12 (‘Έγκριση Προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας”) (*5), και, 3) φυσικά ή νοµικά πρόσωπα που ασχολούνται αποδεδειγµένα µε την προαγωγή του αθλήµατος της τοξοβολίας. (*6)
β. Με απόφαση των αρμοδίων κατά περίπτωση Υπουργών καθορίζονται οι όροι, οι προϋποθέσεις, η διαδικασία χορήγησης αδειών κατοχής εκπαιδευτικού-προπονητικού-αγωνιστικού τόξου (*4), οι υποχρεώσεις των αθλητικών σωματείων και των φυσικών ή νοµικών προσώπων που ασχολούνται αποδεδειγµένα µε την προαγωγή του αθλήµατος της τοξοβολίας, καθώς και των κατόχων εκπαιδευτικού-προπονητικού-αγωνιστικού τόξου (*4), οι διαδικασίες εισαγωγής – εξαγωγής αθλητικών τόξων από αθλητικές αποστολές του εξωτερικού για τη συμμετοχή τους σε αθλητικούς αγώνες (*7) καθώς και κάθε άλλο συναφές ζήτημα ή αναγκαία λεπτομέρεια. (*8)
——————
ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ:
(*1 και *4): ένας αθλητής η/και Σωματείο, μπορεί να τηρεί – χρησιμοποιεί πολλών ειδών τόξα και σε μεγάλο αριθμό για ένα Σωματείο (αυτό συμβαίνει σήμερα σε όλα τα Σωματεία), προκειμένου να επιτύχει τους εκπαιδευτικούς-προπονητικούς-αγωνιστικούς του σκοπούς: π.χ. τόξα ιδιοκατασκευής με PVC σωλήνες για ελάχιστη καταπόνηση αθλητών μικρών ηλικιών και ορθή εκπαίδευσή τους, ή ιδιοκατασκευή ξύλινων long bows ή παραδοσιακών, ή χρήση αγορασμένων εκπαιδευτικών ξύλινων ή άλλου υλικού τόξων, ή μεταλλικών, ολυμπιακών ή σύνθετων κλπ, για χρήση ακόμα και από τον ίδιο-έναν αθλητή κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας του.
(*2)πρέπει υποχρεωτικά να μπει, καθώς η Παγκόσμια Ομοσπονδία Τοξοβολίας υποχρεώνει τις Ομοσπονδίες Τοξοβολίας-μέλη της (όπως και η Ελληνική), να έχουν τα τόξα τους συγκεκριμένες προδιαγραφές (δύναμης, accessories επί του εξοπλισμού κλπ). Έτσι, ελέγχεται και το ίδιο το τόξο για “αθλητική” χρήση (π.χ. Το σύνθετο τόξο σύμφωνα με την World Archery, υποχρέωση που τηρείται κατά την εκτέλεση των αγώνων από την οικεία Ομοσπονδία, θα πρέπει να μην υπερβαίνει τις 60 lbs δύναμης. Ένα σύνθετο τόξο επομένως, με πραγματική δύναμη έλξης π.χ. 70 lbs δεν πρέπει να θεωρείται ως τόξο που εξαιρείται της παρούσας τροποποίησης).
(*3)πρέπει να μπει η διευκρίνηση, διότι αλλιώς, υπάρχει “κενό”: μιλάμε για χρήση του τόξου αναφορικά με το άθλημα της τοξοβολίας, οπότε, εάν δεν μπει, θα μπορεί ένας αθλητής κλπ, να χρησιμοποιεί το τόξο του και για άλλους σκοπούς, νόμιμα (π.χ. για κυνήγι), κάτι που εκφεύγει της παρούσας τροποποίησης, αναίτια, και πρέπει να αποφευχθεί, καθόσον τροποποιήσεις αποφάσεων Υπουργείων κλπ, είναι δύσκολο και χρονοβόρο να υλοποιούνται.
(*5)εξασφαλίζεται η υποχρεωτική τήρηση των αναγκαίων μέτρων ασφάλειας που απαιτούνται για την ορθή/ασφαλή εκτέλεση αγώνων τοξοβολίας, από οποιονδήποτε φορέα τηρεί το νόμο σχετικώς (οικεία Ομοσπονδία, αλλά και Τοπικές Αυτοδιοικήσεις – αναπτυξιακοί αγώνες- αγώνες επίδειξης – αγώνες ανεπίσημων εσωτερικών πρωταθλημάτων των σωματείων – συμμετοχή αθλητών σε αγώνες που έχουν προκηρυχθεί από ημεδαπά ή/και αλλοδαπά σωματεία τοξοβολίας στο εσωτερικό ή/και στο εξωτερικό, και στους οποίους αγώνες δεν εμπλέκεται η οικεία Ομοσπονδία κλπ)
(*6)Από τον αποχαρακτηρισμό του τόξου από όπλο, δεν θα πρέπει να εξαιρεθούν όλοι εκείνοι οι φορείς, οι οποίοι συνεισφέρουν στην ανάπτυξη του αθλήματος της τοξοβολίας, σε όλη την Ελλάδα, τηρουμένων πάντα των αποφάσεων των αρμοδίων κατά περίπτωση Υπουργών: Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης – Σχολεία ιδιωτικά ή μη και κάθε είδους Σύλλογοι που εντάσσουν την τοξοβολία στις δραστηριότητές τους – θεματικά πάρκα – ξενοδοχεία – campings – εναλλακτικές δραστηριότητες κλπ. Η παρούσα προσθήκη, είναι σύμφωνη με το Ν.2168/93 άρθρο 7.2.ε, και με το πνεύμα της παρούσας τροποποίησης, και εκτιμώ ότι θα ήταν μία χωρίς λόγο παράλειψη, το να εξαιρεθούν οι ανωτέρω αναπτυξιακοί φορείς από την παρούσα τροποποίηση.
(*7)ο περιοριστικός όρος “επίσημους” αθλητικούς αγώνες, στην τροποποίηση αυτή του Νόμου, κατά την εκτίμηση μου δημιουργεί έναν αναιτιολόγητο αριθμό προβλημάτων στην μετακίνηση αθλητικών τόξων (όπως αυτά προσδιορίζονται με την παρούσα τροποποίηση), και πρέπει να αφαιρεθεί: π.χ. σε μετακίνηση αθλητών και νομίμως εξαιρουμένων από τον προσδιορισμό του τόξου τους ως «όπλου» (όχι κατ’ανάγκην μέσω εμπλοκής της οικείας Ομοσπονδίας ή συμμετοχής αυτών σε εθνική κλπ ομάδα) για προετοιμασία στο εξωτερικό, ή συμμετοχής τους σε αγώνες τοξοβολίας στο εξωτερικό (επίσης όχι κατ’ανάγκην μέσω εμπλοκής της οικείας Ομοσπονδίας ή συμμετοχής αυτών σε εθνική κλπ ομάδα), μετακίνηση εκπαιδευτών ή προπονητών τοξοβολίας (με τον αθλητικό εξοπλισμό τους) για σεμινάρια στο εξωτερικό κλπ
(*8)προφανώς και η παράγραφος αυτή θα πρέπει να παραμείνει, καθόσον αποτελεί διευκρινιστική τροποποίηση του ν. 2168/93, και δεν είναι δυνατόν με αυτήν να ρυθμιστούν όλες οι επιμέρους περιπτώσεις που οφείλει να αντιμετωπίσει στη συνέχεια, αναφορικά με την χρήση του τόξου, για ανάπτυξη του αθλήματος της τοξοβολίας, και οι οποίες δεν είναι δυνατόν να είναι γνωστές στην παρούσα φάση.
Αυτό που όφειλε να “ρυθμίσει” η σχετική τροποποίηση, δηλαδή να επιτρέπει την χρήση του τόξου για λόγους προαγωγής του αθλήματος της τοξοβολίας, και να το διακρίνει από άλλους σκοπούς χρήσης (π.χ. για κυνήγι), το επιτυγχάνει στο ακέραιο εκτιμώ, με όσα ανωτέρω σημειώνονται.
Τώρα, το εάν θα πρέπει να κατέχει άδεια αθλητικού τόξου ένας ενήλικος ή ανήλικος (αθλητές μπορούν να είναι οι άνω των 8 ετών), το εάν θα πρέπει ή όχι να πληρώσεικάποιο αντίτιμο και σε ποιόν, το εάν θα πρέπει ή όχι να είναι ενήμερο το Αστυνομικό Τμήμα της περιοχής για την διάθεση – χρήση τόξων για λόγους εκπαίδευσης-προπόνησης-συμμετοχής σε αγώνες κλπ, προφανώς και δεν μπορούν να ρυθμιστούν προκαταβολικά και “εφάπαξ” με αυτή την τροποποίηση, και χρειάζεται επόμενη “διαβούλευση”-εξέταση του θέματος, ώστε να επιλυθούν οι συγκεκριμένες εκκρεμότητες.
Με τις παραπάνω επισημάνσεις-τροποποιήσεις που εισηγούμαι, εκτιμώ ότι:
1) όντως η πολιτεία έχει (όπως πρέπει) τον απόλυτο έλεγχο της διάθεσης και χρήσης των κάθε είδους τόξων που προορίζονται για την ανάπτυξη του αθλήματος (έτοιμων ή ιδιοκατασκευών), για εκπαίδευση ή προπόνηση ή συμμετοχή σε αγώνες, και,
2) επιτρέπει την πολιτιστικά αιτιολογημένη νόμιμη χρήση του τόξου και συνεισφέρει στην ανάπτυξη του αθλήματος της τοξοβολίας, από κάθε φορέα που λειτουργεί νόμιμα, τηρουμένων των αποφάσεων των αρμοδίων κατά περίπτωση Υπουργών.
Ζητώ τη διαγραφή της δεύτερης παραγράφου του
άρθρου 43, την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 (χαρακτηρισμός όπλων ως
σκοπευτικών, όροι προϋποθέσεις άδειας κατοχής κλπ) και την
αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 (όροι προϋποθέσεις και άδεια
λειτουργίας σκοπευτηρίων) με την απόφαση Γ.Γ.Α. 5880 12/3/12 (‘Έγκριση
Προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας).
Ζητώ τη διαγραφή της δεύτερης παραγράφου του
άρθρου 43, την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 (χαρακτηρισμός όπλων ως
σκοπευτικών, όροι προϋποθέσεις άδειας κατοχής κλπ) και την
αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 (όροι προϋποθέσεις και άδεια
λειτουργίας σκοπευτηρίων) με την απόφαση Γ.Γ.Α. 5880 12/3/12 (‘Έγκριση
Προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας).
Ο Αθλητικός Σύλλογος Προαστείου ζητεί να καταργηθεί η δεύτερη παράγραφος του άρθρου 43 θεωρώντας ότι θα είναι καταστροφική για το άθλημα εάν παραμείνει.
Συμφωνεί απόλυτα με τις προτάσεις της Ομοσπονδίας.
Ζητώ την διαγραφή της δεύτερης παραγράφου του άρθρου 43, την κατάργηση της ΚΥΑ 4325/1999 (χαρακτηρισμός όπλων ως σκοπευτικών, όροι προϋποθέσεις άδειας κατοχής κλπ.) σε ότι αφορά στα τόξα και την αντικατάσταση της ΚΥΑ 19180/2006 (όροι προϋποθέσεις και άδεια λειτουργίας σκοπευτηρίων για αθλητική τοξοβολία) με την απόφαση Γ.Γ.Α. 5880 12/3/12 (‘Έγκριση Προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας) .
Καλησπέρα σας. Θα συμφωνήσω κι εγώ με όλους που έχουν γράψει για τα καλά και τα οφέλη της Τοξοβολίας, όμως θα διαφωνήσω για ένα πράγμα ως προς το τόξο. Το Τόξο είναι ΟΠΛΟ Και το λέω αυτό παρόλο που είμαι αθλητής Τοξοβολίας όμως ταυτόχρονα είμαι και Αστυνομικός. Επίσης είμαι από τους καμένους από την Αδράνεια της ομοσπονδίας να κάνει όλες της απαραίτητες ενέργειες για την κατοχύρωση του κάθε Αθλητή σχετικά με την κατοχή τόξου. Και θα σας πώ γιατί είμαι καμένος,
Είχα την ατυχία μαζί με άλλους 5 συναδέλφους μου έπειτα από καταγγελία που έγινε στους αγώνες που έγιναν στο Ολυμπιακό Στάδιο τον Σεπτέμβριο να κατηγορούμαι αυτή την στιγμή για παράνομη οπλοφορία, οπλοχρησία και οπλοκατοχή, Μπορεί να μου πει κάποιος τώρα πώς εγώ και οι συνάδελφοι μου θα ξεμπερδέψουμε από το Ποινικό, και άντε ξεμπερδέψαμε από το ποινικό μετά είναι το Υπηρεσιακό Πειθαρχικό, Γιατί εγώ τώρα κατηγορούμαι μπορεί κάποιος να μου πει επειδή επέλεξα να είμαι Αθλητής Τοξοβολίας;;;;;;;;;;;
Ποιος θα μου πληρώσει τον Δικηγόρο για το Δικαστήριο;;;; Όλοι ζητάτε την εξαίρεση του τόξου, Θα σας πώ λοιπόν κάτι εντελώς πληροφοριακά καθώς τυγχάνει να είμαι μάχιμος Αστυνομικός, ΠΟΙΟΣ ΣΑΣ ΕΙΠΕ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΕΣΑΣ ΟΤΙ ΑΜΑ ΕΞΑΙΡΕΘΕΙ ΤΟ ΤΟΞΟ ΚΑΙ ΤΟ ΦΕΡΕΤΕ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΑΣ Η ΣΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΓΙΑ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΟΤΙ ΑΜΑ ΣΑΣ ΣΤΑΜΑΣΤΗΣΕΙ Η ΔΙ.ΑΣ, Η ΕΝΑ ΠΕΡΙΠΟΛΙΚΟ ΤΗΣ ΑΜΕΣΗΣ ΔΡΑΣΗΣ Η ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΟΤΙ ΑΜΑ ΤΟΥΣ ΠΕΙΤΕ «ΤΟ ΤΟΞΟ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΟ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΕΞΑΙΡΕΘΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΤΑΔΕ ΝΟΜΟ» ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΑΔΕΙΑ ΟΠΛΟΦΟΡΙΑΣ ΜΑΖΙΣΑΣ-ΟΠΛΟΚΑΤΟΧΗς ΚΑΙ ΔΕΛΤΙΟ – ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΑΘΛΗΤΗ ΟΤΙ ΘΑ ΓΛΥΤΩΣΕΤΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΩΝ ΛΕΓΟΜΕΝΩΝ ΣΑΣ…………..ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΓΕΛΑΣΜΕΝΟΙ.
Γιατί λοιπόν εγώ αφού δεν θα είμαι κατοχυρωμένος Νομικά από την Ομοσπονδία σε κάθε αγώνα που θα πηγαίνω να φοβάμαι μην γίνει ξανά κάποια καταγγελία και πάω πάλι κατηγορούμενος, Τι ψυχολογία θα έχω εγώ στον κάθε αγώνα αλλά και ο κάθε υπηρετών σε σώματα ασφαλείας, στρατό κ.τ.λ.
Μπορεί να μου πει η Ομοσπονδία Τοξοβολίας γιατί φέτος δεν έγιναν οι Αγώνες Ενόπλων αφού όλα είναι ΝΟΜΙΜΑ;;;;;;;;;;;;;;
Ας σοβαρευτούμε κύριοι και κυρίες το ΤΟΞΟ ΕΙΝΑΙ ΟΠΛΟ, ναι μεν χρησιμοποιείται μόνο σε χώρους αθλητικούς για προπόνηση αλλά κάπως πρέπει και οι Ένστολοι πρέπει να κατοχυρωθούμε γιατί δεν χρωστάμε σε κανέναν να διωκόμαστε πειθαρχικά και ποινικά αλλά και να χάνουμε αγώνες,
Το σκέφτηκα όλες αυτές τις μέρες αν έπρεπε να γράψω σχόλιο, με πνίγει το δίκο και τελικά δεν άντεξα. Καλή σας μέρα
Αντιγράφω την πρότασή μου, επί των διαλαμβανομένων στο άρθρο αυτό, με παροχή αριθμημένων επεξηγηματικών υποσημειώσεων μετά το τέλος του τροποποιημένου κειμένου
——————
Άρθρο 43: ΤΟΞΟΒΟΛΙΑ – Αποχαρακτηρισμός αθλητικού τόξου ως όπλου :
α. Δεν εμπίπτουν στις διατάξεις του νόμου 2168/1993, όπως ισχύει, τα κάθε είδους τόξα (*1) που πληρούν τις προδιαγραφές εξοπλισμού της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Τοξοβολίας (*2) και που κατέχονται ή και χρησιμοποιούνται για εκπαίδευση-προπόνηση-αγώνες (*3), από: 1) αθλητές τοξοβολίας κατόχους δελτίου αθλητικής ιδιότητας νομίμως εκδοθέν από την οικεία αθλητική Ομοσπονδία, 2) Αθλητικά Σωματεία Τοξοβολίας που είναι μέλη της οικείας αθλητικής Ομοσπονδίας και λειτουργούν νομίμως σύμφωνα με το Ν. 2725/1999 (*4), κατά την προετοιμασία και τη συμμετοχή των ιδίων ή αθλητών τους σε αγώνες τοξοβολίας στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό, οι οποίοι διεξάγονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές Ανοικτών και Κλειστών εγκαταστάσεων τοξοβολίας της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Τοξοβολίας (World Archery-WA) και την απόφαση της Γ.Γ.Α. 5880, 12/3/12 (‘Έγκριση Προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας”) (*5), και, 3) φυσικά ή νοµικά πρόσωπα που ασχολούνται αποδεδειγµένα µε την προαγωγή του αθλήµατος της τοξοβολίας. (*6)
β. Με απόφαση των αρμοδίων κατά περίπτωση Υπουργών καθορίζονται οι όροι, οι προϋποθέσεις, η διαδικασία χορήγησης αδειών κατοχής εκπαιδευτικού-προπονητικού-αγωνιστικού τόξου (*4), οι υποχρεώσεις των αθλητικών σωματείων και των φυσικών ή νοµικών προσώπων που ασχολούνται αποδεδειγµένα µε την προαγωγή του αθλήµατος της τοξοβολίας, καθώς και των κατόχων εκπαιδευτικού-προπονητικού-αγωνιστικού τόξου (*4), οι διαδικασίες εισαγωγής – εξαγωγής αθλητικών τόξων από αθλητικές αποστολές του εξωτερικού για τη συμμετοχή τους σε αθλητικούς αγώνες (*7) καθώς και κάθε άλλο συναφές ζήτημα ή αναγκαία λεπτομέρεια. (*8)
——————
ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ:
(*1 και *4): ένας αθλητής η/και Σωματείο, μπορεί να τηρεί – χρησιμοποιεί πολλών ειδών τόξα και σε μεγάλο αριθμό για ένα Σωματείο (αυτό συμβαίνει σήμερα σε όλα τα Σωματεία), προκειμένου να επιτύχει τους εκπαιδευτικούς-προπονητικούς-αγωνιστικούς του σκοπούς: π.χ. τόξα ιδιοκατασκευής με PVC σωλήνες για ελάχιστη καταπόνηση αθλητών μικρών ηλικιών και ορθή εκπαίδευσή τους, ή ιδιοκατασκευή ξύλινων long bows ή παραδοσιακών, ή χρήση αγορασμένων εκπαιδευτικών ξύλινων ή άλλου υλικού τόξων, ή μεταλλικών, ολυμπιακών ή σύνθετων κλπ, για χρήση ακόμα και από τον ίδιο-έναν αθλητή κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας του.
(*2)πρέπει υποχρεωτικά να μπει, καθώς η Παγκόσμια Ομοσπονδία Τοξοβολίας υποχρεώνει τις Ομοσπονδίες Τοξοβολίας-μέλη της (όπως και η Ελληνική), να έχουν τα τόξα τους συγκεκριμένες προδιαγραφές (δύναμης, accessories επί του εξοπλισμού κλπ). Έτσι, ελέγχεται και το ίδιο το τόξο για “αθλητική” χρήση (π.χ. Το σύνθετο τόξο σύμφωνα με την World Archery, υποχρέωση που τηρείται κατά την εκτέλεση των αγώνων από την οικεία Ομοσπονδία, θα πρέπει να μην υπερβαίνει τις 60 lbs δύναμης. Ένα σύνθετο τόξο επομένως, με πραγματική δύναμη έλξης π.χ. 70 lbs δεν πρέπει να θεωρείται ως τόξο που εξαιρείται της παρούσας τροποποίησης).
(*3)πρέπει να μπει η διευκρίνηση, διότι αλλιώς, υπάρχει “κενό”: μιλάμε για χρήση του τόξου αναφορικά με το άθλημα της τοξοβολίας, οπότε, εάν δεν μπει, θα μπορεί ένας αθλητής κλπ, να χρησιμοποιεί το τόξο του και για άλλους σκοπούς, νόμιμα (π.χ. για κυνήγι), κάτι που εκφεύγει της παρούσας τροποποίησης, αναίτια, και πρέπει να αποφευχθεί, καθόσον τροποποιήσεις αποφάσεων Υπουργείων κλπ, είναι δύσκολο και χρονοβόρο να υλοποιούνται.
(*5)εξασφαλίζεται η υποχρεωτική τήρηση των αναγκαίων μέτρων ασφάλειας που απαιτούνται για την ορθή/ασφαλή εκτέλεση αγώνων τοξοβολίας, από οποιονδήποτε φορέα τηρεί το νόμο σχετικώς (οικεία Ομοσπονδία, αλλά και Τοπικές Αυτοδιοικήσεις – αναπτυξιακοί αγώνες- αγώνες επίδειξης – αγώνες ανεπίσημων εσωτερικών πρωταθλημάτων των σωματείων – συμμετοχή αθλητών σε αγώνες που έχουν προκηρυχθεί από ημεδαπά ή/και αλλοδαπά σωματεία τοξοβολίας στο εσωτερικό ή/και στο εξωτερικό, και στους οποίους αγώνες δεν εμπλέκεται η οικεία Ομοσπονδία κλπ)
(*6)Από τον αποχαρακτηρισμό του τόξου από όπλο, δεν θα πρέπει να εξαιρεθούν όλοι εκείνοι οι φορείς, οι οποίοι συνεισφέρουν στην ανάπτυξη του αθλήματος της τοξοβολίας, σε όλη την Ελλάδα, τηρουμένων πάντα των αποφάσεων των αρμοδίων κατά περίπτωση Υπουργών: Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης – Σχολεία ιδιωτικά ή μη και κάθε είδους Σύλλογοι που εντάσσουν την τοξοβολία στις δραστηριότητές τους – θεματικά πάρκα – ξενοδοχεία – campings – εναλλακτικές δραστηριότητες κλπ. Η παρούσα προσθήκη, είναι σύμφωνη με το Ν.2168/93 άρθρο 7.2.ε, και με το πνεύμα της παρούσας τροποποίησης, και εκτιμώ ότι θα ήταν μία χωρίς λόγο παράλειψη, το να εξαιρεθούν οι ανωτέρω αναπτυξιακοί φορείς από την παρούσα τροποποίηση.
(*7)ο περιοριστικός όρος “επίσημους” αθλητικούς αγώνες, στην τροποποίηση αυτή του Νόμου, κατά την εκτίμηση μου δημιουργεί έναν αναιτιολόγητο αριθμό προβλημάτων στην μετακίνηση αθλητικών τόξων (όπως αυτά προσδιορίζονται με την παρούσα τροποποίηση), και πρέπει να αφαιρεθεί: π.χ. σε μετακίνηση αθλητών και νομίμως εξαιρουμένων από τον προσδιορισμό του τόξου τους ως «όπλου» (όχι κατ’ανάγκην μέσω εμπλοκής της οικείας Ομοσπονδίας ή συμμετοχής αυτών σε εθνική κλπ ομάδα) για προετοιμασία στο εξωτερικό, ή συμμετοχής τους σε αγώνες τοξοβολίας στο εξωτερικό (επίσης όχι κατ’ανάγκην μέσω εμπλοκής της οικείας Ομοσπονδίας ή συμμετοχής αυτών σε εθνική κλπ ομάδα), μετακίνηση εκπαιδευτών ή προπονητών τοξοβολίας (με τον αθλητικό εξοπλισμό τους) για σεμινάρια στο εξωτερικό κλπ
(*8)προφανώς και η παράγραφος αυτή θα πρέπει να παραμείνει, καθόσον αποτελεί διευκρινιστική τροποποίηση του ν. 2168/93, και δεν είναι δυνατόν με αυτήν να ρυθμιστούν όλες οι επιμέρους περιπτώσεις που οφείλει να αντιμετωπίσει στη συνέχεια, αναφορικά με την χρήση του τόξου, για ανάπτυξη του αθλήματος της τοξοβολίας, και οι οποίες δεν είναι δυνατόν να είναι γνωστές στην παρούσα φάση.
Αυτό που όφειλε να “ρυθμίσει” η σχετική τροποποίηση, δηλαδή να επιτρέπει την χρήση του τόξου για λόγους προαγωγής του αθλήματος της τοξοβολίας, και να το διακρίνει από άλλους σκοπούς χρήσης (π.χ. για κυνήγι), το επιτυγχάνει στο ακέραιο εκτιμώ, με όσα ανωτέρω σημειώνονται.
Τώρα, το εάν θα πρέπει να κατέχει άδεια αθλητικού τόξου ένας ενήλικος ή ανήλικος (αθλητές μπορούν να είναι οι άνω των 8 ετών), το εάν θα πρέπει ή όχι να πληρώσεικάποιο αντίτιμο και σε ποιόν, το εάν θα πρέπει ή όχι να είναι ενήμερο το Αστυνομικό Τμήμα της περιοχής για την διάθεση – χρήση τόξων για λόγους εκπαίδευσης-προπόνησης-συμμετοχής σε αγώνες κλπ, προφανώς και δεν μπορούν να ρυθμιστούν προκαταβολικά και “εφάπαξ” με αυτή την τροποποίηση, και χρειάζεται επόμενη “διαβούλευση”-εξέταση του θέματος, ώστε να επιλυθούν οι συγκεκριμένες εκκρεμότητες.
Με τις παραπάνω επισημάνσεις-τροποποιήσεις που εισηγούμαι, εκτιμώ ότι:
1) όντως η πολιτεία έχει (όπως πρέπει) τον απόλυτο έλεγχο της διάθεσης και χρήσης των κάθε είδους τόξων που προορίζονται για την ανάπτυξη του αθλήματος (έτοιμων ή ιδιοκατασκευών), για εκπαίδευση ή προπόνηση ή συμμετοχή σε αγώνες, και,
2) επιτρέπει την πολιτιστικά αιτιολογημένη νόμιμη χρήση του τόξου και συνεισφέρει στην ανάπτυξη του αθλήματος της τοξοβολίας, από κάθε φορέα που λειτουργεί νόμιμα, τηρουμένων των αποφάσεων των αρμοδίων κατά περίπτωση Υπουργών.
Αντιγράφω την πρότασή μου, επί των διαλαμβανομένων στο άρθρο αυτό, με παροχή αριθμημένων επεξηγηματικών υποσημειώσεων μετά το τέλος του τροποποιημένου κειμένου
——————
Άρθρο 43: ΤΟΞΟΒΟΛΙΑ – Αποχαρακτηρισμός αθλητικού τόξου ως όπλου :
α. Δεν εμπίπτουν στις διατάξεις του νόμου 2168/1993, όπως ισχύει, τα κάθε είδους τόξα (*1) που πληρούν τις προδιαγραφές εξοπλισμού της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Τοξοβολίας (*2) και που κατέχονται ή και χρησιμοποιούνται για εκπαίδευση-προπόνηση-αγώνες (*3), από: 1) αθλητές τοξοβολίας κατόχους δελτίου αθλητικής ιδιότητας νομίμως εκδοθέν από την οικεία αθλητική Ομοσπονδία, 2) Αθλητικά Σωματεία Τοξοβολίας που είναι μέλη της οικείας αθλητικής Ομοσπονδίας και λειτουργούν νομίμως σύμφωνα με το Ν. 2725/1999 (*4), κατά την προετοιμασία και τη συμμετοχή των ιδίων ή αθλητών τους σε αγώνες τοξοβολίας στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό, οι οποίοι διεξάγονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές Ανοικτών και Κλειστών εγκαταστάσεων τοξοβολίας της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Τοξοβολίας (World Archery-WA) και την απόφαση της Γ.Γ.Α. 5880, 12/3/12 (‘Έγκριση Προδιαγραφών ανοιχτής και κλειστής εγκατάστασης τοξοβολίας”) (*5), και, 3) φυσικά ή νοµικά πρόσωπα που ασχολούνται αποδεδειγµένα µε την προαγωγή του αθλήµατος της τοξοβολίας. (*6)
β. Με απόφαση των αρμοδίων κατά περίπτωση Υπουργών καθορίζονται οι όροι, οι προϋποθέσεις, η διαδικασία χορήγησης αδειών κατοχής εκπαιδευτικού-προπονητικού-αγωνιστικού τόξου (*4), οι υποχρεώσεις των αθλητικών σωματείων και των φυσικών ή νοµικών προσώπων που ασχολούνται αποδεδειγµένα µε την προαγωγή του αθλήµατος της τοξοβολίας, καθώς και των κατόχων εκπαιδευτικού-προπονητικού-αγωνιστικού τόξου (*4), οι διαδικασίες εισαγωγής – εξαγωγής αθλητικών τόξων από αθλητικές αποστολές του εξωτερικού για τη συμμετοχή τους σε αθλητικούς αγώνες (*7) καθώς και κάθε άλλο συναφές ζήτημα ή αναγκαία λεπτομέρεια. (*8)
——————
ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ:
(*1 και *4): ένας αθλητής η/και Σωματείο, μπορεί να τηρεί – χρησιμοποιεί πολλών ειδών τόξα και σε μεγάλο αριθμό για ένα Σωματείο (αυτό συμβαίνει σήμερα σε όλα τα Σωματεία), προκειμένου να επιτύχει τους εκπαιδευτικούς-προπονητικούς-αγωνιστικούς του σκοπούς: π.χ. τόξα ιδιοκατασκευής με PVC σωλήνες για ελάχιστη καταπόνηση αθλητών μικρών ηλικιών και ορθή εκπαίδευσή τους, ή ιδιοκατασκευή ξύλινων long bows ή παραδοσιακών, ή χρήση αγορασμένων εκπαιδευτικών ξύλινων ή άλλου υλικού τόξων, ή μεταλλικών, ολυμπιακών ή σύνθετων κλπ, για χρήση ακόμα και από τον ίδιο-έναν αθλητή κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας του.
(*2)πρέπει υποχρεωτικά να μπει, καθώς η Παγκόσμια Ομοσπονδία Τοξοβολίας υποχρεώνει τις Ομοσπονδίες Τοξοβολίας-μέλη της (όπως και η Ελληνική), να έχουν τα τόξα τους συγκεκριμένες προδιαγραφές (δύναμης, accessories επί του εξοπλισμού κλπ). Έτσι, ελέγχεται και το ίδιο το τόξο για “αθλητική” χρήση (π.χ. Το σύνθετο τόξο σύμφωνα με την World Archery, υποχρέωση που τηρείται κατά την εκτέλεση των αγώνων από την οικεία Ομοσπονδία, θα πρέπει να μην υπερβαίνει τις 60 lbs δύναμης. Ένα σύνθετο τόξο επομένως, με πραγματική δύναμη έλξης π.χ. 70 lbs δεν πρέπει να θεωρείται ως τόξο που εξαιρείται της παρούσας τροποποίησης).
(*3)πρέπει να μπει η διευκρίνηση, διότι αλλιώς, υπάρχει “κενό”: μιλάμε για χρήση του τόξου αναφορικά με το άθλημα της τοξοβολίας, οπότε, εάν δεν μπει, θα μπορεί ένας αθλητής κλπ, να χρησιμοποιεί το τόξο του και για άλλους σκοπούς, νόμιμα (π.χ. για κυνήγι), κάτι που εκφεύγει της παρούσας τροποποίησης, αναίτια, και πρέπει να αποφευχθεί, καθόσον τροποποιήσεις αποφάσεων Υπουργείων κλπ, είναι δύσκολο και χρονοβόρο να υλοποιούνται.
(*5)εξασφαλίζεται η υποχρεωτική τήρηση των αναγκαίων μέτρων ασφάλειας που απαιτούνται για την ορθή/ασφαλή εκτέλεση αγώνων τοξοβολίας, από οποιονδήποτε φορέα τηρεί το νόμο σχετικώς (οικεία Ομοσπονδία, αλλά και Τοπικές Αυτοδιοικήσεις – αναπτυξιακοί αγώνες- αγώνες επίδειξης – αγώνες ανεπίσημων εσωτερικών πρωταθλημάτων των σωματείων – συμμετοχή αθλητών σε αγώνες που έχουν προκηρυχθεί από ημεδαπά ή/και αλλοδαπά σωματεία τοξοβολίας στο εσωτερικό ή/και στο εξωτερικό, και στους οποίους αγώνες δεν εμπλέκεται η οικεία Ομοσπονδία κλπ)
(*6)Από τον αποχαρακτηρισμό του τόξου από όπλο, δεν θα πρέπει να εξαιρεθούν όλοι εκείνοι οι φορείς, οι οποίοι συνεισφέρουν στην ανάπτυξη του αθλήματος της τοξοβολίας, σε όλη την Ελλάδα, τηρουμένων πάντα των αποφάσεων των αρμοδίων κατά περίπτωση Υπουργών: Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης – Σχολεία ιδιωτικά ή μη και κάθε είδους Σύλλογοι που εντάσσουν την τοξοβολία στις δραστηριότητές τους – θεματικά πάρκα – ξενοδοχεία – campings – εναλλακτικές δραστηριότητες κλπ. Η παρούσα προσθήκη, είναι σύμφωνη με το Ν.2168/93 άρθρο 7.2.ε, και με το πνεύμα της παρούσας τροποποίησης, και εκτιμώ ότι θα ήταν μία χωρίς λόγο παράλειψη, το να εξαιρεθούν οι ανωτέρω αναπτυξιακοί φορείς από την παρούσα τροποποίηση.
(*7)ο περιοριστικός όρος “επίσημους” αθλητικούς αγώνες, στην τροποποίηση αυτή του Νόμου, κατά την εκτίμηση μου δημιουργεί έναν αναιτιολόγητο αριθμό προβλημάτων στην μετακίνηση αθλητικών τόξων (όπως αυτά προσδιορίζονται με την παρούσα τροποποίηση), και πρέπει να αφαιρεθεί: π.χ. σε μετακίνηση αθλητών και νομίμως εξαιρουμένων από τον προσδιορισμό του τόξου τους ως «όπλου» (όχι κατ’ανάγκην μέσω εμπλοκής της οικείας Ομοσπονδίας ή συμμετοχής αυτών σε εθνική κλπ ομάδα) για προετοιμασία στο εξωτερικό, ή συμμετοχής τους σε αγώνες τοξοβολίας στο εξωτερικό (επίσης όχι κατ’ανάγκην μέσω εμπλοκής της οικείας Ομοσπονδίας ή συμμετοχής αυτών σε εθνική κλπ ομάδα), μετακίνηση εκπαιδευτών ή προπονητών τοξοβολίας (με τον αθλητικό εξοπλισμό τους) για σεμινάρια στο εξωτερικό κλπ
(*8)προφανώς και η παράγραφος αυτή θα πρέπει να παραμείνει, καθόσον αποτελεί διευκρινιστική τροποποίηση του ν. 2168/93, και δεν είναι δυνατόν με αυτήν να ρυθμιστούν όλες οι επιμέρους περιπτώσεις που οφείλει να αντιμετωπίσει στη συνέχεια, αναφορικά με την χρήση του τόξου, για ανάπτυξη του αθλήματος της τοξοβολίας, και οι οποίες δεν είναι δυνατόν να είναι γνωστές στην παρούσα φάση.
Αυτό που όφειλε να “ρυθμίσει” η σχετική τροποποίηση, δηλαδή να επιτρέπει την χρήση του τόξου για λόγους προαγωγής του αθλήματος της τοξοβολίας, και να το διακρίνει από άλλους σκοπούς χρήσης (π.χ. για κυνήγι), το επιτυγχάνει στο ακέραιο εκτιμώ, με όσα ανωτέρω σημειώνονται.
Τώρα, το εάν θα πρέπει να κατέχει άδεια αθλητικού τόξου ένας ενήλικος ή ανήλικος (αθλητές μπορούν να είναι οι άνω των 8 ετών), το εάν θα πρέπει ή όχι να πληρώσεικάποιο αντίτιμο και σε ποιόν, το εάν θα πρέπει ή όχι να είναι ενήμερο το Αστυνομικό Τμήμα της περιοχής για την διάθεση – χρήση τόξων για λόγους εκπαίδευσης-προπόνησης-συμμετοχής σε αγώνες κλπ, προφανώς και δεν μπορούν να ρυθμιστούν προκαταβολικά και “εφάπαξ” με αυτή την τροποποίηση, και χρειάζεται επόμενη “διαβούλευση”-εξέταση του θέματος, ώστε να επιλυθούν οι συγκεκριμένες εκκρεμότητες.
Με τις παραπάνω επισημάνσεις-τροποποιήσεις που εισηγούμαι, εκτιμώ ότι:
1) όντως η πολιτεία έχει (όπως πρέπει) τον απόλυτο έλεγχο της διάθεσης και χρήσης των κάθε είδους τόξων που προορίζονται για την ανάπτυξη του αθλήματος (έτοιμων ή ιδιοκατασκευών), για εκπαίδευση ή προπόνηση ή συμμετοχή σε αγώνες, και,
2) επιτρέπει την πολιτιστικά αιτιολογημένη νόμιμη χρήση του τόξου και συνεισφέρει στην ανάπτυξη του αθλήματος της τοξοβολίας, από κάθε φορέα που λειτουργεί νόμιμα, τηρουμένων των αποφάσεων των αρμοδίων κατά περίπτωση Υπουργών.
με εκτίμηση,
Βούρος Κων/νος
World Archery Coaches Trainer
costvour@yahoo.gr
6983-502850
Το υφιστάμενο καθεστώς αποτελεί τροχοπέδη στη ανάπτυξη του αθλήματος.Ζητώ τη διαγραφή της 2ης παραγράφου.