Άρθρο 20 Εκπαιδευτής

1. Εκπαιδευτής είναι ο επαγγελματίας με την απαιτούμενη κατάρτιση, που πιστοποιείται από αρμόδιο φορέα πιστοποίησης επαγγελματικών προσόντων, σχετικά με: α) διοργάνωση ή δραστηριότητα αθλητικής αναψυχής και άθλησης για όλους ή ακραία αθλητική δραστηριότητα (extreme sports), β) αθλήματα, για τα οποία δεν υπάρχουν ειδικά αναγνωρισμένες αθλητικές ομοσπονδίες και γ) ειδικότητα άσκησης σε αντικείμενα, που δεν διδάσκονται σε Σχολή ή Τμήμα Επιστημών Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (Σ.Ε.Φ.Α.Α. – Τ.Ε.Φ.Α.Α.), ο οποίος, ως επικεφαλής αθλούμενων που συμμετέχουν σε τέτοιες δραστηριότητες σε υπαίθριο ή μη περιβάλλον:
i) μεριμνά για την εξασφάλιση της ομαλής διεξαγωγής των δραστηριοτήτων αθλητικής αναψυχής και άθλησης για όλους ή των ακραίων αθλητικών δραστηριοτήτων και την ασφάλεια των αθλούμενων, μέσω της παρουσίασης και διδασκαλίας των βασικών τεχνικών δεξιοτήτων και της εκμάθησης του τρόπου χρήσης των τεχνικών μέσων και του εξοπλισμού, που χρησιμοποιούνται στο πλαίσιο πραγματοποίησης των δραστηριοτήτων αυτών,
ii) καθοδηγεί μεμονωμένα ή ομαδικά τους αθλούμενους που συμμετέχουν σε τέτοιες δραστηριότητες,
iii) αναλαμβάνει τον σχεδιασμό, την ανάπτυξη, την υποστήριξη ή την εποπτεία διεξαγωγής ατομικών και ομαδικών προγραμμάτων σε γυμναστήρια, αίθουσες ή στην ύπαιθρο, ή προγραμμάτων άθλησης για όλους και
iv) παρέχει μεμονωμένα ή σε ομάδα αθλούμενων, καθοδήγηση και βοήθεια στους τομείς της άσκησης και της βελτίωσης της φυσικής τους κατάστασης. Στην έννοια του εκπαιδευτή συγκαταλέγονται και οι οδηγοί ή συνοδοί βουνού.
2. Ο εκπαιδευτής οφείλει, πριν από την έναρξη διεξαγωγής της δραστηριότητας, να ενημερωθεί για το επίπεδο εμπειρίας, φυσικής κατάστασης και υγείας των αθλουμένων που συμμετέχουν σε αυτήν.

  • 19 Νοεμβρίου 2021, 10:24 | Νικος

    Ισοπεδώνετε τον αθλητισμό στην χώρα μας. Πώς θα μπορείτε αύριο μεθαύριο να εμπιστευτείτε το παιδί σας να πάει να αθληθεί σε έναν τυχαίο(ΙΕΚ), με μηδενικές γνώσεις αθλητικής επιστήμης στον χώρο του αθλητισμού, «προπονητή». Γνωρίζετε τα προβλήματα και τις επιπτώσεις;;; Σε όλους τους τομείς θέλουμε καταρτισμένους επιστήμονες στην χώρα μας(γιατρούς, γυμναστές κτλ…) και όχι τυχαίους και σεμιναριακούς.

  • 19 Νοεμβρίου 2021, 10:48 | Αλέξης κολιτσοπουλος

    Απαράδεκτο νομοσχέδιο που φαίνεται να εξυπηρετεί συμφέροντα ιδιωτικοποίησης σπουδών. Πώς εξισώνονται τα 4 χρόνια φοίτησης σε ΤΕΦΑΑ με 3μηνα 6μηνα σεμινάρια; ακόμα και τα δυετη ΙΕΚ δεν θεωρώ ότι θα έπρεπε να έχουν ίδια επαγγελματικά δικαιώματα με αποφοίτους ΤΕΦΑΑ οι οποίοι βγαίνουν απ την σχολή σαν
    » επαγγελματίες της άσκησης και επιστήμονες της φυσικής αγωγής » και όχι προσωπικοί γυμναστές.

  • 19 Νοεμβρίου 2021, 10:30 | Θωμάς Νταούτης

    Αξιότιμε κύριε υπουργέ.

    Με την παρούσα επιστολή θα θέλαμε να σας συγχαρούμε για την νομοθετική σας πρωτοβουλία και συγκεκριμένα για το σχέδιο νόμου το οποίο βρίσκεται στην φάση της δημόσιας διαβούλευσης για τις πάσης φύσεως αθλητικές δραστηριότητες αναψυχής το οποίο ακολουθεί τα ευρωπαϊκά και τα διεθνή δεδομένα της εποχής και μέσα από ξεκάθαρες λύσεις.

    Ως επαγγελματική οργάνωση η οποία εκπροσωπεί τους συνοδούς βουνού στεκόμαστε θετικά στον σχέδιο νόμου του υπουργείου σας.

    Παρακάτω σας παραθέτουμε μερικές από τις σκέψεις οι οποίες μπορεί να σας φανούν χρήσιμες.

    1.Να καταργηθεί το άρθρο 19 του ΜΗ δημοκρατικού ΑΝ 864/37 το οποίο προκαλεί σοβαρά κωλύματα στις δραστηριότητες βουνού αλλά και στην μελλοντική δημιουργία της ομοσπονδίας βουνού της ΓΓΑ.
    2. Να υπάρχει σαφής απαγόρευση για την διαφήμιση υπηρεσιών μέσο του FB εφόσον δεν κατέχουν τα προβλεπόμενα από το σχέδιο νόμου.

    3. Πολλές ιδιωτικές οργανώσεις του εξωτερικού προσπαθούν να δημιουργήσουν ένα είδος λόμπι με την ελπίδα να περάσουν στις υπόλοιπες χώρες την δικια τούς εκπαιδευτική διαδικασία με σκοπό τον απόλυτο έλεγχο των δραστηριοτήτων βουνού. Όπως καταλαβαίνετε αυτο ειναι μη αποδεκτό και δεν ταιριάζει στην σημερινή εποχή αλλα και παραβιάζει τους κανόνες αθέμιτου ανταγωνισμού αλλά και τις επιταγές της ΕΕ . Πολλοί δε φορείς δεν έχουν την απαιτούμενη άδεια λειτουργίας σχολής εκμάθησης που προβλέπει το ΠΔ 219/2006 οπότε θεωρούμε δεδομένο πως πολίτες ή φορείς χωρίς αναγνωρισμένη επαγγελματική κατάρτιση δεν θα μπορούν να γραφτούν στο μητρώο εκπαιδευτών.

    2.Εμείς ως επαγγελματική οργάνωση που εκπροσωπεί τους συνοδούς βουνού πιστεύουμε αδρά πως η πολιτεία και η καθε χώρα εχει το δικαίωμα να δημιουργεί και να οργανώνει τις πάσης φύσεως αθλητικές δραστηριότητες αναψυχής και των επαγγελματιών του χώρου σύμφωνα με τους κανόνες που ορίζει το ίδιο το κράτος αλλά και των ευρωπαϊκών κανονισμών και οχι με κανόνες κλίκας που θα ήθελαν οι ιδιωτικές οργανώσεις, ωστε ο καθε πολίτης να μπορεί να μπορεί να αποκομίσει ΔΩΡΕΑΝ και ελεύθερα την γνώση αυτή.

    3.Στην σημερινή εποχή υπάρχει πλέον η εξειδίκευση σε κάθε αθλητική δραστηριότητα πχ εκπαιδευτής αναρρίχησης, εκπαιδευτής καταδύσεων, εκπαιδευτής ορειβασίας, εκπαιδευτής κατάβασης φαραγγιών κλπ και απο το σχέδιο νόμου αυτο φαίνεται να παίρνει σάρκα και οστά ώστε ο κάθε πολίτης να μπορεί να διαλέξει το αντικείμενο εκπαίδευσης που τον ενδιαφέρει και όχι να ΥΠΟΧΡΕΏΝΕΤΑΙ να κάνει τα πάντα πχ οδηγός βουνού,( Αναρρίχηση βουνού, ορειβασία, ορειβατικό σκι, Παγοαναρριχηση, κατάβαση φαραγγιών, σπηλαιολογία κλπ) και παρακαλούμε στο μέλλον και μέσο της ΓΓΑ να υπάρχει αυτή η δυνατότητα εν μέσο αναγνωρισμένων σχολών.

    Τέλος σας ενημερώνουμε πως οι συνοδοί βουνού αποκτούν επαγγελματικό πτυχίο αναγνωρισμένο από το υπουργείο Παιδείας και τόν ΕΟΠΠΕΠ για όλες τις δραστηριότητες αναψυχής που προβλέπουν οι δύο οδηγοί σπουδών, παλαιός και νέος (αναρρίχηση, πεζοπορία, via verrata, κατάβαση φαραγγιών, κλασική ορειβασία) και συνεργάζεται μόνον με όσους κατέχουν αναγνωρισμένη εκπαίδευση και όπως ορίζουν οι κανόνες του κράτους.
    ΦΕΚ 1315/τβ/05-04-21
    Απόφαση Ο.Ε.Ε.Κ ΦΕΚ 15786/αβ1125/10-08-2005

    Με εκτίμηση
    Θωμάς Νταούτης
    Πρόεδρος ΕΣΑΒ.

  • 19 Νοεμβρίου 2021, 10:45 | Ν.D

    Με αυτή τη λογική, όποιος γνωρίζει απλή αριθμητική και ορθογραφία μπορεί να γίνει δάσκαλος;

    Όποιος γνωρίζει πως να χειρίζεται μια σύριγγα, ένα στηθοσκόπιο, ένα πιεσόμετρο γίνεται γιατρός;

    Όποιος γνωρίζει να ξεγεννά πρόβατα, γίνεται κτηνίατρος;

  • 19 Νοεμβρίου 2021, 10:23 | Γεώργιος Γκ.

    Οι επαγγελματίες των προγραμμάτων άσκησης και αναψυχής για όλους χρειάζεται να είναι εφοδιασμένοι με επιστημονικές γνώσεις ανατομίας και φυσιολογίας για το πώς λειτουργεί το ανθρώπινο σώμα, να διαθέτουν παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια για να καθοδηγήσουν παιδιά και εφήβους με μεθοδικό τρόπο, να έχουν υψηλό επίπεδο γνώσεων στην ψυχολογία και στην κινητική συμπεριφορά για να κινητοποιήσουν τους ασκούμενους κάθε ηλικίας, με ή χωρίς προβλήματα υγείας, να γυμνάζονται δια βίου με υγιεινό και ασφαλή τρόπο. Γνώσεις που παρέχει μόνο ένα πανεπιστημιακό Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (ΤΕΦΑΑ).

  • 19 Νοεμβρίου 2021, 09:57 | Ν.Διγγελίδης

    Το προωθούμενο νομοσχέδιο του Υφυπουργείου Αθλητισμού εισάγει τον όρο του «Εκπαιδευτή» (άρθρο 20), που σαφώς θέτει θέμα σύγκρουσης συμφερόντων ανάμεσα σε προπονητές και «εκπαιδευτές» καθώς ο διαχωρισμός αγωνιστικών δραστηριοτήτων και δραστηριοτήτων αναψυχής ή άθλησης για όλους είναι είτε ανέφικτο είτε εξαιρετικά δύσκολο να γίνει στην πράξη.
    Περαιτέρω, το άρθρο αναφέρει ότι ο «εκπαιδευτής» πρέπει να έχει την απαιτούμενη κατάρτιση και πιστοποίηση και ορίζει ότι αυτός θα πρέπει να έχει «ειδικότητα άσκησης σε αντικείμενα που δε διδάσκονται σε Τ.Ε.Φ.Α.Α.», ενώ στη συνέχεια ορίζει μια σειρά από προϋποθέσεις (i,ii,iii,iv) που ξεκάθαρα μόνο ένας απόφοιτος Τμήματος Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού θα μπορούσε να καλύψει πλήρως. Συνεπώς, γεννάται εύλογα το ερώτημα για το ποια είναι η πραγματική σκοπιμότητα αυτού του άρθρου; Πρόκειται για αυθαίρετη κατάργηση νομοθετημένων επαγγελματικών δικαιωμάτων πτυχιούχων Τ.Ε.Φ.Α.Α. (Ν2527/2013, Ν1774/2016 και ΠΔ219/2006) προσβάλλοντας χιλιάδες επαγγελματίες της άσκησης πανεπιστημιακής εκπαίδευσης, την Ανώτατη εκπαίδευση της χώρας μας και τον Έλληνα πολίτη καθώς θα του παρέχονται υπηρεσίες άσκησης χαμηλότατου επιπέδου από εκπαιδευτές μη πανεπιστημιακής εκπαίδευσης.

    Δυστυχώς άλλη μια σοβαρή ένδειξη της προχειρότητας με την οποία κατατίθεται ένα νομοσχέδιο στη διαβούλευση, χωρίς καμία προηγούμενη συζήτηση με τους αρμόδιους φορείς του χώρου της άσκησης και του αθλητισμού. Ακόμη περισσότερο λυπάμαι που βλέπω για 3η φορά μέσα σε 10 χρόνια να κατατίθεται παρόμοιο νομοσχέδιο που να φέρει τον όρο «εκπαιδευτής», κάθε φορά με διαφορετική έκδοση. Τελικά αυτό το νομοσχέδιο πόσα χρόνια βρίσκεται σε κάποιο συρτάρι και πως ανασύρεται κάθε φορά, φέρνοντας όμως πάλι τον ίδιο επίμαχο όρο; Ποια προβλήματα επιλύονται με μια τέτοια ρύθμιση; Μήπως αντί για ρύθμιση πάμε για πλήρη απορρύθμιση;

    Το άρθρο αυτό, σε συνδυασμό με τον αυθαίρετο ορισμό κλάδων άσκησης στο άρθρο 16 του ίδιου νομοσχεδίου που παραποιεί και επικαλύπτει τομείς που καλύπτονται πλήρως από τα προγράμματα σπουδών των Τ.Ε.Φ.Α.Α., χρειάζονται είτε πλήρη απόσυρση, είτε σοβαρή επανεξέταση. Ειδάλλως νομιμοποιείται μια κατάσταση ασυδοσίας που έχει προκύψει λόγω νομοθετικών κενών ετών. Σε καμία σοβαρή χώρα του κόσμου δεν υπάρχει «παραγιατρός» για κάθε γιατρό, «παρανομικός» για κάθε νομικό, «παρακτηνίατρος» για κάθε κτηνίατρο, «παραφιλόλογος» για κάθε φιλόλογο κοκ. Ποιο είναι το σκεπτικό που ουσιαστικά θεσπίζεται «παραγυμναστής» για κάθε γυμναστή; Το Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού, αρμόδιο για το νομοσχέδιο, θεωρεί ότι η άσκηση είναι ένα αγαθό, μια υπηρεσία που μπορεί οποιοσδήποτε χωρίς επαρκή πανεπιστημιακού επιπέδου εκπαίδευση να παρέχει; Σε ποια εποχή όμως ακριβώς θέλει να επιστρέψουμε; Το 1862 διορίζονταν πυροσβέστες χωρίς εκπαίδευση για να κάνουν γυμναστική, το 1882 θεωρούνταν κάποιος ειδικός στην άσκηση με σεμινάριο διάρκειας 40 ημερών, το 1897 οι σπουδές για κάποιον που ενδιαφέρονταν για την άσκηση ήταν 2 χρόνια. Στην εποχή μας, εδώ και 40 χρόνια τουλάχιστον, χρειάζονται πανεπιστημιακού επιπέδου σπουδές για κάποιον/α που θέλει να γίνει ειδικός στην άσκηση, καθώς οι εξελίξεις στην αθλητική επιστήμη είναι ραγδαίες. Ας επιλέξει προσεκτικά το Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού σε ποια εποχή θέλει να επιστρέψουμε.

  • 19 Νοεμβρίου 2021, 08:05 | Μάρθα Πανταζοπούλου

    20 Εκπαιδευτής
    1. Εκπαιδευτής ΕΊΝΑΙ ΜΌΝΟ Ο ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΣ ΣΕΦΑΑ-ΤΕΦΑΑ και ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΤΟΜΕΑΣ είναι τα αντίστοιχα Ελληνικά Πανεπιστήμια για τα αντικείμενα που διδάσκονται σε αυτά…

    α) διοργάνωση ή δραστηριότητα αθλητικής αναψυχής και άθλησης για όλους ή ακραία αθλητική δραστηριότητα (extreme sports), β) αθλήματα, για τα οποία δεν υπάρχουν ειδικά αναγνωρισμένες αθλητικές ομοσπονδίες και γ) ειδικότητα άσκησης σε αντικείμενα, που δεν διδάσκονται σε Σχολή ή Τμήμα Επιστημών Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (Σ.Ε.Φ.Α.Α. – Τ.Ε.Φ.Α.Α.)

    ΥΠΕΎΘΥΝΟΣ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΣ για τα παραπάνω α, β, γ είναι ΜΌΝΟ Ο ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΣ ΣΕΦΑΑ-ΤΕΦΑΑ.
    Δεν υπάρχει ειδικότητα ή αντικείμενο, στο οποίο δεν υπάρχουν πιστοποιημένοι πτυχιούχοι, γιατί σχεδόν όλοι αναγκάζονται, μετά την 4ετη φοίτηση τους, να πιστοποιούνται σε πολλά και διαφορετικά αντικείμενα για να βρίσκονται στην αγορά εργασίας.

    Υπέρ των πιστοποιήσεων, τις οποίες ΜΕ ΝΟΜΟ, από εδώ και πέρα, θα μπορούν να παρακολουθήσουν, μόνο οι ΠΤΥΧΙΟΎΧΟΙ, η ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΤΕΦΑΑ-ΣΕΦΑΑ.
    Εν συνεχεία κατατάξτε αποφοίτους ΙΕΚ, κατόχους πιστοποιητικών κ. ο. κ σε συγκεκριμενο πλαίσιο αρμοδιοτήτων και δράσεων που ΔΕΝ ΚΑΤΑΣΤΡΑΤΗΓΕΙ τα επαγγελματικά δικαιώματα των πτυχιούχων και μπορεί να είναι ΜΟΝΟ επικουρικής φύσεως,υπό την ευθύνη και επίβλεψη πτυχιούχου.

    i) μεριμνά για την εξασφάλιση της ομαλής διεξαγωγής των δραστηριοτήτων αθλητικής αναψυχής και άθλησης για όλους ή των ακραίων αθλητικών δραστηριοτήτων και την ασφάλεια των αθλούμενων, μέσω της παρουσίασης και διδασκαλίας των βασικών τεχνικών δεξιοτήτων και της εκμάθησης του τρόπου χρήσης των τεχνικών μέσων και του εξοπλισμού, που χρησιμοποιούνται στο πλαίσιο πραγματοποίησης των δραστηριοτήτων αυτών,
    ii) καθοδηγεί μεμονωμένα ή ομαδικά τους αθλούμενους που συμμετέχουν σε τέτοιες δραστηριότητες,
    iii) αναλαμβάνει τον σχεδιασμό, την ανάπτυξη, την υποστήριξη ή την εποπτεία διεξαγωγής ατομικών και ομαδικών προγραμμάτων σε γυμναστήρια, αίθουσες ή στην ύπαιθρο, ή προγραμμάτων άθλησης για όλους και
    iv) παρέχει μεμονωμένα ή σε ομάδα αθλούμενων, καθοδήγηση και βοήθεια στους τομείς της άσκησης και της βελτίωσης της φυσικής τους κατάστασης. Στην έννοια του εκπαιδευτή συγκαταλέγονται και οι οδηγοί ή συνοδοί βουνού.
    2. Ο εκπαιδευτής οφείλει, πριν από την έναρξη διεξαγωγής της δραστηριότητας, να ενημερωθεί για το επίπεδο εμπειρίας, φυσικής κατάστασης και υγείας των αθλουμένων που συμμετέχουν σε αυτήν.

    Για τα παραπάνω i), ii), iii) , iv) και 2. ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΚΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ, μπορεί να είναι ΜΌΝΟ Ο ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΣ ΣΕΦΑΑ-ΤΕΦΑΑ.

    Ορίστε πλαίσιο λειτουργίας σε αυτούς που μοιράζουν πιστοποιήσει, στα ΙΕΚ και στις σεμιναριακές σχολές για μία άδεια ασκήσεως επαγγέλματος.
    Όχι σε εμάς που δώσαμε Πανελλήνιες, πληρώσαμε 4 χρόνια σπουδές, και στήριξαμε την ύπαρξη των Ελληνικών Πανεπιστήμιων.

    Ευχαριστώ

  • 19 Νοεμβρίου 2021, 07:03 | ILIANA

    Προτείνω ο κρατικός μηχανισμός να συπεριλλάβει στο νομοθετικό πλαίσιο και τους απόφοιτους από τις ιδιωτικές σχολές fitness-training, καθώς η δουλειά και η γνώση που προσφέρονται είναι αξιέπαινες και στοχευμένες. Στην Ευρώπη και Αμερική οι απόφοιτοι από αντίστοιχες σχολές μπορούν να εργαστούν καθόλα νόμιμα.Πολλές μέθοδοι εκγύμνασης (pilates, yoga, personal training, functional κ.ά.) δεν συγκαταλλέγονται στα μαθήματα της 4ετούς φοίτησης στα ΤΕΦΑΑ, κι όμως το κράτος τοποθετεί οτιδήποτε αφορά στην σωματική άσκηση, υπό την ομπρέλα των ΤΕΦΑΑ. Ευκαιρία να ξεκαθαριστεί το τοπίο με δίκαιο τρόπο για όλους.

  • 19 Νοεμβρίου 2021, 04:30 | Αθανασία Καπραλου

    Η ελληνική πολιτεία έχει εδώ και χρόνια αναθέσει την εκπαίδευση των επαγγελματιών του αθλητισμού (σε όλες του τις μορφές: σχολικό αθλητισμό, αγωνιστικό αθλητισμό, μαζικό αθλητισμό, αθλητισμό αναψυχής κλπ) στα Τμήματα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (Τ.Ε.Φ.Α.Α.).
    Με το παρόν νομοσχέδιο εισάγεται ο θεσμός του «εκπαιδευτή» που φιλοδοξεί να καλύψει υπάρχουσες ανάγκες.
    Γιατί όμως απαξιώνεται η ανώτατη εκπαίδευση (Τ.Ε.Φ.Α.Α.) και δεν ενισχύεται με διδακτικό προσωπικό έτσι ώστε να είναι εφικτή μια αναμόρφωση των προγραμμάτων σπουδών, και οι συγκεκριμένες ανάγκες να καλυφθούν από αποφοίτους Τ.Ε.Φ.Α.Α. με εξειδικευμένες γνώσεις και εκπαίδευση πανεπιστημιακού επιπέδου?
    Σε τι εξυπηρετεί αυτή η «προχειρότητα» και «έκπτωση» στο επίπεδο «εκπαίδευσης» των αντίστοιχων επαγγελματιών?
    Πού θα απορροφηθούν οι απόφοιτοι των Τ.Ε.Φ.Α.Α.? Κάθε χρόνο η Πολιτεία καθορίζει έναν αριθμό περίπου 1000 εισακτέων (!) για τα 5 Τ.Ε.Φ.Α.Α. της χωρας.
    Γιατί αυτός ο αριθμός εισακτέων αν πλήττονται τόσο βάναυσα οι προοπτικές επαγγελματικής τους αποκατάστασης ?
    Αξιότιμοι κύριοι …
    σταθείτε στο ύψος των περιστάσεων και μην ευτελίζετε και απαξιώνετε την Ανώτατη Εκπαίδευση.
    Ενισχύστε τα Τ.Ε.Φ.Α.Α. και όχι τα συμφέροντα «κάποιων» ιδιωτών.
    Δώστε προοπτική στους αποφοίτους των Τ.Ε.Φ.Α.Α.
    Ο Αθλητισμός είναι σοβαρή υπόθεση.

  • 19 Νοεμβρίου 2021, 00:13 | Ελένη

    Ποιος αποκαλούμενος «εκπαιδευτής» χωρίς πανεπιστημιακή μόρφωση, αλλά κάτοχος απλής πιστοποίησης, μπορεί να καταρτίζει και να εποπτεύει ατομικά και ομαδικά, προγράμματα σε γυμναστήρια, αίθουσες ή και στην ύπαιθρο για τους αθλούμενους των προγραμμάτων άθλησης για όλους; Η άσκηση είναι πολύ σοβαρό πράγμα για να αντιμετωπίζεται από την πολιτεία με επιπολαιότητα. Άμεση απόσυρση, το νομοσχέδιο είναι επικίνδυνο για την δημόσια υγεία. Επιπλέον υποβαθμίζεται ολόκληρος κλάδος πανεπιστημιακής εκπαίδευσης, εξομοιώνοντας 4 χρόνια σπουδών με σεμινάρια λίγων ώρών

  • 18 Νοεμβρίου 2021, 23:48 | Γιώργος Καρατράντος

    ο σχεδιασμός και η εφαρμογή προγραμμάτων
    άσκησης εκτελείται αποκλειστικά από πτυχιούχους ΤΕΦΑΑ εκτός από
    δραστηριότητες, οι οποίες θα πρέπει να οριστούν επακριβώς, που δεν καλύπτονται
    από τον κύκλο σπουδών των ΤΕΦΑΑ

  • 18 Νοεμβρίου 2021, 23:19 | Ελευθερία Κασαγιάννη

    Με ποιά προσόντα μπορεί ο επονομαζόμενος «εκπαιδευτής», με πιστοποιημένη κατάρτιση από αρμόδιο φορέα εκτός των πανεπιστημιακών σχολών, να ενημερώνεται για την κατάσταση υγείας και φυσικής κατάστασης των αθλουμένων; Με ποιες γνώσεις και ποιάς χρονικής διάρκειας σπουδές; Άκρως επικίνδυνη για την δημόσια υγεία διάταξη και ως τέτοια πρέπει να αποσυρθεί.

  • 18 Νοεμβρίου 2021, 23:40 | Βασίλης Φυτάς

    Οι εμπνευστές του άρθρου αυτού θα εμπιστευοντουσαν ποτέ τη ζωή τους σε κάποιον γιατρό που είχε κάνει κάποια απλά σεμινάρια μηνών, ή μια νομική τους υπόθεση σε κάποιον δικηγόρο που έχει σπουδάσει για λίγες εβδομάδες μόνο αστικό ή ποινικό δίκαιο σε κάποιο τυχαίο εκπαιδευτικό ίδρυμα αντί στην νομική σχολή ??!! Με ποιό δικαίωμα λοιπόν κρίνεται λιγότερο σημαντικό το πτυχίο του Καθηγητή Φυσικής Αγωγής και το εξισώνουν με τους «εκπαιδευτές» που κάνουν ολιγοωρα σεμινάρια και θα έχουν τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα ??!!! ΑΊΣΧΟΣ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΑΜΕΣΑ

  • 18 Νοεμβρίου 2021, 22:36 | Έφη Αβαράκη

    Ποιος αποκαλούμενος «εκπαιδευτής» χωρίς πανεπιστημιακή μόρφωση, αλλά κάτοχος απλής πιστοποίησης, μπορεί να καταρτίζει και να εποπτεύει ατομικά και ομαδικά, προγράμματα σε γυμναστήρια, αίθουσες ή και στην ύπαιθρο για τους αθλούμενους των προγραμμάτων άθλησης για όλους; Η άσκηση είναι πολύ σοβαρό πράγμα για να αντιμετωπίζεται από την πολιτεία με επιπολαιότητα. Άμεση απόσυρση, το νομοσχέδιο είναι επικίνδυνο για την δημόσια υγεία.

  • 18 Νοεμβρίου 2021, 22:57 | Παναγιωτης Τάπεινος

    Αυτό το νομοσχέδιο σε συνδυασμό με το νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας για την επαγγελματική κατάρτιση, δημιουργούν μια νέα πραγματικότητα και δίνουν τη δυνατότητα σε εκατοντάδες νέες και νέους να δραστηριοποιηθούν στο χώρο του αθλητισμού ως εκπαιδευτές, εφόσον κατέχουν τα απαιτούμενα εκ του νόμου προσόντα ή τα αποκτήσουν με τις προσήκουσες νόμιμες διαδικασίες.

  • 18 Νοεμβρίου 2021, 21:57 | Μαρία Αγιοπλούδη

    Το παρόν νομοσχέδιο εισάγοντας τον θεσμό του «εκπαιδευτή» στον χώρο της άθλησης βάζει σε κίνδυνο τη δημόσια υγεία και καθιστά σαφή την άγνοια του νομοθέτη σχετικά με θεμελιώδεις αρχές που διέπουν την άσκηση και τον αθλητισμό γενικότερα. Είναι αδιανόητο άνθρωποι με ελλιπείς ή και μηδαμινές γνώσεις πάνω στο αντικείμενο να αναλαμβάνουν την άθληση του πληθυσμού, πόσο μάλλον όταν μιλάμε για ευπαθείς ομάδες.
    Άλλη μία κίνηση του υπουργείου σε βάρος της Ανώτατης Εκπαίδευσης και ειδικότερα των απόφοιτων ΣΕΦΑΑ/ΤΕΦΑΑ…
    Ο αθλητισμός δεν είναι παιχνίδι και πρέπει να αντιμετωπίζεται με τη σοβαρότητα που του αξίζει!

  • 18 Νοεμβρίου 2021, 21:09 | ΑΜΟΙΡΙΔΟΥ ΣΟΦΙΑ

    Ποιος αποκαλούμενος «εκπαιδευτής» χωρίς πανεπιστημιακή μόρφωση, αλλά κάτοχος απλής πιστοποίησης, μπορεί να καταρτίζει και να εποπτεύει ατομικά και ομαδικά, προγράμματα σε γυμναστήρια, αίθουσες ή και στην ύπαιθρο για τους αθλούμενους των προγραμμάτων άθλησης για όλους; Η άσκηση είναι πολύ σοβαρό πράγμα για να αντιμετωπίζεται από την πολιτεία με επιπολαιότητα. Άμεση απόσυρση, το νομοσχέδιο είναι επικίνδυνο για την δημόσια υγεία. Επιπλέον υποβαθμίζεται ολόκληρος κλάδος πανεπιστημιακής εκπαίδευσης, εξομοιώνοντας 4 χρόνια σπουδών με σεμινάρια λίγων ώρών.

  • 18 Νοεμβρίου 2021, 20:02 | Tsit

    ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ ΖΗΤΑΜΕ…
    Για να αναπτυχθούν σωστά οι υπηρεσίες προς τον Έλληνα πολίτη για τη διατήρηση
    και βελτίωση της υγείας και της ευρωστίας του μέσω της εκτέλεσης σωματικής άσκησης,
    βάση ενός σωστά δομημένου και εκτελεσμένου προγράμματος μακροχρόνιας άσκησης,
    από φορείς και επαγγελματίες με πλήρη και εις βάθος κατάρτιση σε θέματα σωματικής
    άσκησης:
     Να απαγορεύεται η εθελοντική παροχή υπηρεσιών σωματικής άσκησης από τον
    οποιονδήποτε.
     Να προβλέπεται ρητά η συνέχιση της χρηματοδότησης των Δήμων της χώρας για
    την υλοποίηση προγραμμάτων Άθλησης για όλους, ιδιαίτερα για τις ευπαθείς
    ομάδες πληθυσμού. Ειδάλλως να ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ όλο το Β’ μέρος του σχεδίου νόμου.
     Να απαγορεύεται σε σωματεία αθλητισμού αναψυχής και άθλησης για όλους η
    δραστηριότητα «Άσκηση εσωτερικού χώρου-αίθουσας, όπως χορός, είδη αερόβιας
    άσκησης, είδη μυϊκής ενδυνάμωσης». Ειδάλλως να ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ολόκληρο το Β μέρος.
     Να μην επιτρέπεται η ίδρυση σωματείων αθλητισμού αναψυχής και άσκησης για
    όλους από ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς φορείς.
     Να νομοθετηθεί ρητώς ότι ο σχεδιασμός και η εφαρμογή προγραμμάτων άσκησης
    εκτελείται αποκλειστικά από πτυχιούχους ΤΕΦΑΑ εκτός από δραστηριότητες, οι
    οποίες θα πρέπει να οριστούν επακριβώς, που δεν καλύπτονται από τον κύκλο
    σπουδών των ΤΕΦΑΑ. Σε κάθε άλλη περίπτωση θα πρέπει το άρθρο 20 να
    ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ εξ ολοκλήρου.
     Να νομοθετηθεί η δυνατότητα του πτυχιούχου ΤΕΦΑΑ να εκτελεί προγράμματα
    σωματικής άσκησης κατ΄ οίκον, διαδικτυακά και σε υπαίθριους χώρους.
     Να νομοθετηθεί πως τα προγράμματα άσκησης στο εργασιακό περιβάλλον θα
    σχεδιάζονται και θα εκτελούνται από πτυχιούχους ΤΕΦΑΑ.
     Να νομοθετηθεί πως ο σχεδιασμός και η εκτέλεση προγραμμάτων άσκησης σε άτομα
    με νοητική υστέρηση θα γίνεται αποκλειστικά από πτυχιούχους Φυσικής Αγωγής με
    ειδίκευση (είτε σε προπτυχιακό είτε σε μεταπτυχιακό επίπεδο) στην Προσαρμοσμένη
    Φυσική Αγωγή.

  • 18 Νοεμβρίου 2021, 18:05 | Τόνια

    Η ουσία είναι στα πολύ απλά! Είναι απαραίτητη η δημιουργία αξιόπιστων περιγραμμάτων σπουδών και πρωτοκόλλων άθλησης πάνω στα οποία θα λειτουργούν οι επαγγελματίες της άσκησης με σεβασμό απέναντι σε κάθε ασκούμενο!

  • 18 Νοεμβρίου 2021, 18:46 | Αλίς Μανσούρ

    Κατάφωρη καταπάτηση των επαγγελματικών δικαιωμάτων όλων όσων έχουν επιστημονική κατάρτιση και είναι οι μόνοι που μπορούν να σχεδιάσουν και να εφαρμόσουν οποιοδήποτε πρόγραμμα άσκησης. Οποιοσδήποτε άλλος εκτός από τον επιστημονικά καταρτισμένο επαγγελματία είναι άκρως επικίνδυνος για την προώθηση της υγείας και την ποιότητα ζωής μέσω της άσκησης των πολιτών. Προσοχή λοιπόν και άμεση άρση του νομοσχεδίου ή έστω διόρθωση αυτού.

  • 18 Νοεμβρίου 2021, 18:21 | Νίκος Πολυμενέρης

    Σίγουρα το υπουργείο είναι ανενημέρωτο ή στην χειρότερη περίπτωση εξυπηρετεί συμφέροντα. Στην πρώτη περίπτωση δεν έχει ιδέα από αθλητισμό και άσκηση και στην δεύτερη περίπτωση διακινδυνεύει την δημόσια υγεία για να κάνει τα χατίρια σε κάποιους επιχειρηματίες που προσδοκούν πολλαπλά και οικονομικά οφέλη από την απορρόφηση αποφοίτων των ταχύρρυθμων σχολών και ιδρυμάτων τους. Στην περίπτωση αυτή εξόφθαλμα φωτογραφική ρύθμιση. Πως αλλιώς θα πηγαίνουν να παρακολουθούν, καταβάλλοντας το παχυλό αντίτιμο, τα προγράμματα επιμόρφωσης των ιδιωτικών σχολών και ΙΕΚ τάχα άσκησης, προπονητικής, αθλητισμού κλπ. αν δεν υπάρχει ένας νόμος που θα τους εξασφαλίζει θέσεις, έστω και χαμηλά αμειβόμενες, στην αγορά εργασίας ως δήθεν «εκπαιδευτές»; Μόνο αυτόν τον σκοπό εξυπηρετεί αυτό το νομοσχέδιο και όχι το δημόσιο συμφέρον και ως τέτοιο πρέπει άμεσα να αποσυρθεί.
    Ποιος αποκαλούμενος «εκπαιδευτής» χωρίς πανεπιστημιακή μόρφωση, αλλά κάτοχος απλής πιστοποίησης, μπορεί να καταρτίζει και να εποπτεύει ατομικά και ομαδικά, προγράμματα σε γυμναστήρια, αίθουσες ή και στην ύπαιθρο για τους αθλούμενους των προγραμμάτων άθλησης για όλους; Η άσκηση είναι πολύ σοβαρό πράγμα για να αντιμετωπίζεται από την πολιτεία με επιπολαιότητα. Άμεση απόσυρση, το νομοσχέδιο είναι επικίνδυνο για την δημόσια υγεία.

  • 18 Νοεμβρίου 2021, 18:03 | Κωνσταντίνος

    Το κανονιστικό πλαίσιο που εισάγει το νομοσχέδιο απαντά στις απαιτήσεις των καιρών, είναι σύγχρονο, δημιουργεί θεσμικό πλαίσιο και προωθεί απαιτούμενες μεταρρυθμίσεις σε τομείς όπως ο αθλητικός εθελοντισμός και η άσκηση αναψυχής.

  • 18 Νοεμβρίου 2021, 17:31 | Ιωάννης

    Πέραν από το απαιτούμενα τυπικά προσόντα, ας φροντίσουμε να υπάρχει συνεχής και επαρκής εκπαίδευση των εκπαιδευτών με βάση τις νέες συνθήκες και απαιτήσεις που έχουν δημιουργηθεί αλλά και τις μελλοντικές απαιτήσεις

  • 18 Νοεμβρίου 2021, 17:14 | Γεωργία

    Μην απαξιώνετε την δημόσια εκπαίδευση, δώστε κίνητρα στους πτυχιούχους ΤΕΦΑΑ.

  • 18 Νοεμβρίου 2021, 17:26 | Καρολίνα Κουμουνδούρου

    Να ενισχύσετε τους απόφοιτους ΤΕΦΑΑ και όχι να τους υποβιβάζετε! Με Τόσα χρόνια σπουδές και επιμορφωσεις πως θα συγκριθουν με ανειδικευτους, εμπειρικους και τυχαρπαστους;Η άσκηση είναι υγεία και ο αθλητισμός προαγει την υγεία. Μόνο οι καθηγητες φυσικής αγωγής που είναι επισημοι προπονητες μπορουν να σταθουν στο υψος των περιστάσεων. Σας παρακαλω, θωρακιστε το επάγγελμα μας!

  • 18 Νοεμβρίου 2021, 17:46 | Μαρία

    Αστειεύεστε βέβαια. Ποιος αποκαλούμενος «εκπαιδευτής» χωρίς πανεπιστημιακή μόρφωση, αλλά κάτοχος απλής πιστοποίησης, μπορεί να καταρτίζει και να εποπτεύει ατομικά και ομαδικά, προγράμματα σε γυμναστήρια, αίθουσες ή και στην ύπαιθρο για τους αθλούμενους των προγραμμάτων άθλησης για όλους; Η άσκηση είναι πολύ σοβαρό πράγμα για να αντιμετωπίζεται από την πολιτεία με επιπολαιότητα. Άμεση απόσυρση, το νομοσχέδιο είναι επικίνδυνο για τη δημόσια υγεία.

  • 18 Νοεμβρίου 2021, 16:06 | Σοφια

    Αυτό το νομοσχέδιο σε συνδυασμό με το νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας για την επαγγελματική κατάρτιση, δημιουργούν μια νέα πραγματικότητα και δίνουν τη δυνατότητα σε εκατοντάδες νέες και νέους να δραστηριοποιηθούν στο χώρο του αθλητισμού ως εκπαιδευτές, εφόσον κατέχουν τα απαιτούμενα εκ του νόμου προσόντα ή τα αποκτήσουν με τις προσήκουσες νόμιμες διαδικασίες.

  • 18 Νοεμβρίου 2021, 15:10 | Φωτεινή Τζιανοπούλου

    Ποιος αποκαλούμενος «εκπαιδευτής» χωρίς πανεπιστημιακή μόρφωση, αλλά κάτοχος απλής πιστοποίησης, μπορεί να καταρτίζει και να εποπτεύει ατομικά και ομαδικά, προγράμματα σε γυμναστήρια, αίθουσες ή και στην ύπαιθρο για τους αθλούμενους των προγραμμάτων άθλησης για όλους; Η άσκηση είναι πολύ σοβαρό πράγμα για να αντιμετωπίζεται από την πολιτεία με επιπολαιότητα. Άμεση απόσυρση, το νομοσχέδιο είναι επικίνδυνο για την δημόσια υγεία. Επιπλέον υποβαθμίζεται ολόκληρος κλάδος πανεπιστημιακής εκπαίδευσης, εξομοιώνοντας 4 χρόνια σπουδών με σεμινάρια λίγων ώρών

  • 18 Νοεμβρίου 2021, 15:40 | Άρτεμις

    Σίγουρα το υπουργείο είναι ανενημέρωτο ή στην χειρότερη περίπτωση εξυπηρετεί συμφέροντα. Στην πρώτη περίπτωση δεν έχει ιδέα από αθλητισμό και άσκηση και στην δεύτερη περίπτωση διακινδυνεύει την δημόσια υγεία για να κάνει τα χατίρια σε κάποιους επιχειρηματίες που προσδοκούν πολλαπλά και οικονομικά οφέλη από την απορρόφηση αποφοίτων των ταχύρρυθμων σχολών και ιδρυμάτων τους. Στην περίπτωση αυτή εξόφθαλμα φωτογραφική ρύθμιση. Πως αλλιώς θα πηγαίνουν να παρακολουθούν, καταβάλλοντας το παχυλό αντίτιμο, τα προγράμματα επιμόρφωσης των ιδιωτικών σχολών και ΙΕΚ τάχα άσκησης, προπονητικής, αθλητισμού κλπ. αν δεν υπάρχει ένας νόμος που θα τους εξασφαλίζει θέσεις, έστω και χαμηλά αμειβόμενες, στην αγορά εργασίας ως δήθεν «εκπαιδευτές»; Μόνο αυτόν τον σκοπό εξυπηρετεί αυτό το νομοσχέδιο και όχι το δημόσιο συμφέρον και ως τέτοιο πρέπει άμεσα να αποσυρθεί.
    Ποιος αποκαλούμενος «εκπαιδευτής» χωρίς πανεπιστημιακή μόρφωση, αλλά κάτοχος απλής πιστοποίησης, μπορεί να καταρτίζει και να εποπτεύει ατομικά και ομαδικά, προγράμματα σε γυμναστήρια, αίθουσες ή και στην ύπαιθρο για τους αθλούμενους των προγραμμάτων άθλησης για όλους; Η άσκηση είναι πολύ σοβαρό πράγμα για να αντιμετωπίζεται από την πολιτεία με επιπολαιότητα. Άμεση απόσυρση, το νομοσχέδιο είναι επικίνδυνο για την δημόσια υγεία.

  • 18 Νοεμβρίου 2021, 15:24 | Χριστόφορος

    17 Νοεμβρίου 2021, 13:22 | ΤΣΑΡΤΣΑΦΛΗ ΚΥΡΙΑΚΗΜόνιμος ΣύνδεσμοςΟι υπηρεσίες αυτές προσφέρονται ήδη από ιδιωτικά γυμναστήρια. Κατά συνέπεια, τα σωματεία Αθλητισμού Αναψυχής και Αθλητισμού για Όλους θα αποτελέσουν αθέμιτο
    ανταγωνιστή των ιδιωτικών Γυμναστηρίων με την έννοια ότι τα Γυμναστήρια, σε
    σύγκριση με τα σωματεία, δεν χρησιμοποιούν δωρεάν δημόσιους χώρους και
    καταβάλλουν υψηλούς άμεσους και έμμεσους φόρους. Επιπλέον δίνει την ευκαιρία
    σε όσους μέχρι τώρα παρείχαν υπηρεσίες γυμναστηρίου παράνομα (υπό τη μορφή
    συλλόγων και σχολών) και δεν πλήρωναν κανένα φόρο εκμεταλλευόμενοι την
    ανυπαρξία ελέγχων , να δημιουργήσουν τώρα «σωματείο αθλητισμού αναψυχής και
    άθλησης» και να συνεχίσουν να ανταγωνίζονται αθέμιτα τα νόμιμα γυμναστήρια.
    Με το άρθρο αυτό στην ουσία καταργείται ο επιτυχημένος θεσμός των προγραμμάτων των Δήμων αθλητισμός για όλους και οι οικονομικά αδύνατοι συμπολίτες μας χάνουν την ευκαιρία για δωρεάν ή φτηνή παροχή υπηρεσιών άσκησης και αθλητισμού. Χιλιάδες οικογένειες επαγγελματιών επιστημόνων πτυχιούχων φυσικής αγωγής που απασχολούνταν σε αυτά επί πολλές δεκαετίες μένουν άνεργοι κυριολεκτικά στον δρόμο. Θα πρέπει να αποσυρθεί άμεσα και εξ ολοκλήρου.

  • 18 Νοεμβρίου 2021, 15:38 | Κατερινα

    Ποιο είναι το εκσυγχρονιστικό σχέδιο να ισοβαθμισουν τους τετραετούς φοίτησης ΚΦΑ με ανθρώπους που θα φοιτήσουν ένα εξάμηνο σε ιδιωτικά ΙΕΚ? Σε μια χώρα που έχουμε δημόσια εκπαίδευση και όλοι προσπαθούμε για αυτήν.

  • 18 Νοεμβρίου 2021, 15:55 | Ελένη

    Τι εννοείται εκπαιδευτής; Οι πτυχιούχοι των ΤΕΦΑΑ δεν σας καλύπτουν; Είναι πρωτοφανές η πανεπιστημιακή μόρφωση να απαξιώνεται σε τέτοιο βαθμό

  • 18 Νοεμβρίου 2021, 14:28 | Βισβαρδη Μαρία

    Η «πιστοποιημένη κατάρτιση» από αρμόδιο φορέα εκτός των Πανεπιστημιακών Σχολών, το «αναγνωρισμένο επαγγελματικό ισοδύναμο» και «η πιστοποίηση προσόντων επαγγελματικής επάρκειας» αποτελούν εδώ και χρόνια τα κομβικά σημεία στον οδικό χάρτη των επιχειρούμενων Ευρωπαϊκών μεταρρυθμίσεων. Η Ελλάδα δεν μπορεί να παραμείνει άλλο πίσω από τις εξελίξεις, πρέπει να προχωρήσουμε τις αναγκαίες μεταρρυθμίσεις και να προσαρμοστούμε αναλόγως.

  • 18 Νοεμβρίου 2021, 14:28 | ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΚΟΥΤΖΑΚΙΩΤΟΥ

    Ποιος αποκαλούμενος «εκπαιδευτής» χωρίς πανεπιστημιακή μόρφωση, αλλά κάτοχος απλής πιστοποίησης, μπορεί να καταρτίζει και να εποπτεύει ατομικά και ομαδικά, προγράμματα σε γυμναστήρια, αίθουσες ή και στην ύπαιθρο για τους αθλούμενους των προγραμμάτων άθλησης για όλους; Η άσκηση είναι πολύ σοβαρό πράγμα για να αντιμετωπίζεται από την πολιτεία με επιπολαιότητα. Άμεση απόσυρση, το νομοσχέδιο είναι επικίνδυνο για την δημόσια υγεία. Επιπλέον υποβαθμίζεται ολόκληρος κλάδος πανεπιστημιακής εκπαίδευσης, εξομοιώνοντας 4 χρόνια σπουδών με σεμινάρια λίγων ώρών.

  • 18 Νοεμβρίου 2021, 14:46 | Βασιλική Τετράδη-Καρδάση

    Ο Καθηγητης Φυσικης Αγωγης ειναι ο μονος καταλληλος να μεταλαμπαδεψει τις γνωσεις του και να καταστησει ικανους τους αθλοθμενους στις δεξιοτητες που επιθυμουν με ασφαλεια τοσο απο προπονητικη οσο και απο παιδαγωγικη πλευρα.

  • 18 Νοεμβρίου 2021, 14:47 | Σοφια

    καταλαβαίνουμε καλά εδώ το πτυχίο αναγνωρισμένης σχολής για την άσκηση και τον αθλητισμό απαιτείται επιπλέον να συνοδεύεται και από πιστοποίηση προσόντων επαγγελματικής επάρκειας για να λάβει κάποιος τον τίτλο του «εκπαιδευτή» και να εισέλθει στα αντίστοιχα μητρώα. Απαράδεκτη ρύθμιση για όλους τους Έλληνες πολίτες που έδωσαν το αίμα και την ψυχή τους για να αποκτήσουν ένα πτυχίο ΑΕΙ οι ίδιοι ή τα παιδιά τους. Αρκεί μία βεβαίωση αναγνωρισμένης σχολής, αποφεύγεται βέβαια η ρητή αναφορά σε πτυχίο ΑΕΙ, συνοδευόμενη απαραίτητα όμως με πιστοποίηση του Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. για να αποκτήσει κάποιος επαγγελματικά δικαιώματα. Απίστευτα ανερμάτιστη ρύθμιση για να μην πω σκόπιμη και υποβολιμαία. Πρέπει να αποσυρθεί.

  • 18 Νοεμβρίου 2021, 14:09 | ΝΙΚΟΣ Ν.

    Αν καταλαβαίνουμε καλά εδώ το πτυχίο αναγνωρισμένης σχολής για την άσκηση και τον αθλητισμό απαιτείται επιπλέον να συνοδεύεται και από πιστοποίηση προσόντων επαγγελματικής επάρκειας για να λάβει κάποιος τον τίτλο του «εκπαιδευτή» και να εισέλθει στα αντίστοιχα μητρώα. Απαράδεκτη ρύθμιση για όλους τους Έλληνες πολίτες που έδωσαν το αίμα και την ψυχή τους για να αποκτήσουν ένα πτυχίο ΑΕΙ οι ίδιοι ή τα παιδιά τους. Αρκεί μία βεβαίωση αναγνωρισμένης σχολής, αποφεύγεται βέβαια η ρητή αναφορά σε πτυχίο ΑΕΙ, συνοδευόμενη απαραίτητα όμως με πιστοποίηση του Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. για να αποκτήσει κάποιος επαγγελματικά δικαιώματα. Απίστευτα ανερμάτιστη ρύθμιση για να μην πω σκόπιμη και υποβολιμαία. Πρέπει να αποσυρθεί.

  • 18 Νοεμβρίου 2021, 14:10 | Λάμπρος

    Η αγάπη για τον αθλητισμό και η διάθεση εθελοντικής προσφοράς στην κοινωνία διαμέσου της άθλησης υπερισχύουν των διαμαχών περί την προσόντων του εκπαιδευτή. Κανείς δεν περισσεύει και κανείς δεν πρέπει να απορρίπτεται. Υπάρχουν τρόποι, υπάρχουν δρόμοι, υπάρχουν κοινοί στόχοι και οράματα. Το θέμα δεν είναι συντεχνιακό, ας βρούμε τον κοινό τόπο για να προχωρήσουμε μπροστά, για το καλό όλων μας.

  • 18 Νοεμβρίου 2021, 13:15 | Λία

    Στο πλαίσιο της προώθησης του αθλητικού εθελοντισμού, το νομοσχέδιο αυτό εισάγει την ιδέα των πιστοποιημένων εθελοντών εκπαιδευτών στη βάση συγκεκριμένων επαγγελματικών περιγραμμάτων και στοιχειωδών προτύπων. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο και έτσι γίνεται παντού παγκοσμίως.

  • 18 Νοεμβρίου 2021, 13:23 | Αναστασία Χ.

    Σε όλες σχεδόν τις χώρες του κόσμου (USA, Καναδάς, Αυστραλία, Ινδία, Ευρωπαϊκή Ένωση, Βρετανία κ.ά.) τα προσόντα και η απαιτούμενη κατάρτιση των εκπαιδευτών ορίζονται, ελέγχονται, αξιολογούνται και πιστοποιούνται από αρμόδιο φορέα πιστοποίησης επαγγελματικών προσόντων. Κι αυτό ισχύει είτε αυτός, ο εκπαιδευτής, είναι πτυχιούχος αθλητικός επιστήμονας, είτε έχει παρακολουθήσει μαθήματα της μη τυπικής εκπαίδευσης, π.χ. σε ιδιωτικές σχολές.

  • 18 Νοεμβρίου 2021, 13:27 | Σίμος

    Ο αθλητικός επιστήμονας είναι και εκπαιδευτής αθλημάτων, ο εκπαιδευτής όμως δεν είναι απαραίτητο να είναι αθλητικός επιστήμονας, αλλά απαιτείται να έχει πιστοποιημένες γνώσεις και δεξιότητες στον τομέα δραστηριοποίησής του.

  • 18 Νοεμβρίου 2021, 12:23 | Μάνος

    Από πότε ο εκπαιδευτής απόφοιτος ενός ιδιωτικού ΙΕΚ μπορεί να εξισωθεί με τον επιστημονικά καταρτισμένο με τέσσερα χρόνια σπουδών απόφοιτο ΤΕΦΦΑ?Δεν γίνεται να ισοπεδονωνται όλα.Ακυρωνεται την προσπάθεια όλων των αποφοίτων ΤΕΦΑΑΑ που βλέπουν τους κόπους τους να εξαλοινται με την ανακάλυψη του όρου εκπαιδευτής

  • 18 Νοεμβρίου 2021, 12:48 | Ελισάβετ

    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΑΡΘΡΟ!!!Περάσαμε 4 χρόνια στην σχολή Φυσικής Αγωγής για να πάρουμε το πτυχίο μας και εσείς θέλετε κάποιος αποκαλούμενος «εκπαιδευτής» χωρίς πανεπιστημιακή μόρφωση, αλλά κάτοχος απλής πιστοποίησης με κάποια απλά σεμινάρια ολίγων μηνών , μπορεί να καταρτίζει και να εποπτεύει ατομικά και ομαδικά, προγράμματα σε γυμναστήρια, αίθουσες ή και στην ύπαιθρο για τους αθλούμενους των προγραμμάτων άθλησης για όλους; Η άσκηση είναι πολύ σοβαρό πράγμα για να αντιμετωπίζεται από την πολιτεία με επιπολαιότητα. Άμεση απόσυρση, το νομοσχέδιο είναι επικίνδυνο για την δημόσια υγεία

  • 18 Νοεμβρίου 2021, 12:55 | Αναστασία

    Η αγάπη για τον αθλητισμό και η διάθεση εθελοντικής προσφοράς στην κοινωνία διαμέσου της άθλησης υπερισχύουν των διαμαχών περί την προσόντων του εκπαιδευτή. Κανείς δεν περισσεύει και κανείς δεν πρέπει να απορρίπτεται. Υπάρχουν τρόποι, υπάρχουν δρόμοι, υπάρχουν κοινοί στόχοι και οράματα. Το θέμα δεν είναι συντεχνιακό, ας βρούμε τον κοινό τόπο για να προχωρήσουμε μπροστά, για το καλό όλων μας.

  • 18 Νοεμβρίου 2021, 12:20 | Γιωργος Π.

    Σε όλες σχεδόν τις χώρες του κόσμου (USA, Καναδάς, Αυστραλία, Ινδία, Ευρωπαϊκή Ένωση, Βρετανία κ.ά.) τα προσόντα και η απαιτούμενη κατάρτιση των εκπαιδευτών ορίζονται, ελέγχονται, αξιολογούνται και πιστοποιούνται από αρμόδιο φορέα πιστοποίησης επαγγελματικών προσόντων. Κι αυτό ισχύει είτε αυτός, ο εκπαιδευτής, είναι πτυχιούχος αθλητικός επιστήμονας, είτε έχει παρακολουθήσει μαθήματα της μη τυπικής εκπαίδευσης, π.χ. σε ιδιωτικές σχολές.

  • 18 Νοεμβρίου 2021, 12:06 | Αγγελικη Γ.

    Σε όλες σχεδόν τις χώρες του κόσμου (USA, Καναδάς, Αυστραλία, Ινδία, Ευρωπαϊκή Ένωση, Βρετανία κ.ά.) τα προσόντα και η απαιτούμενη κατάρτιση των εκπαιδευτών ορίζονται, ελέγχονται, αξιολογούνται και πιστοποιούνται από αρμόδιο φορέα πιστοποίησης επαγγελματικών προσόντων. Κι αυτό ισχύει είτε αυτός, ο εκπαιδευτής, είναι πτυχιούχος αθλητικός επιστήμονας, είτε έχει παρακολουθήσει μαθήματα της μη τυπικής εκπαίδευσης, π.χ. σε ιδιωτικές σχολές.

  • 18 Νοεμβρίου 2021, 11:16 | Christina p

    Σε όλες σχεδόν τις χώρες του κόσμου (USA, Καναδάς, Αυστραλία, Ινδία, Ευρωπαϊκή Ένωση, Βρετανία κ.ά.) τα προσόντα και η απαιτούμενη κατάρτιση των εκπαιδευτών ορίζονται, ελέγχονται, αξιολογούνται και πιστοποιούνται από αρμόδιο φορέα πιστοποίησης επαγγελματικών προσόντων. Κι αυτό ισχύει είτε αυτός, ο εκπαιδευτής, είναι πτυχιούχος αθλητικός επιστήμονας, είτε έχει παρακολουθήσει μαθήματα της μη τυπικής εκπαίδευσης, π.χ. σε ιδιωτικές σχολές.

  • 18 Νοεμβρίου 2021, 11:47 | Χρήστος

    Στο πλαίσιο της προώθησης του αθλητικού εθελοντισμού, το νομοσχέδιο αυτό εισάγει την ιδέα των πιστοποιημένων εθελοντών εκπαιδευτών στη βάση συγκεκριμένων επαγγελματικών περιγραμμάτων και στοιχειωδών προτύπων. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο και έτσι γίνεται παντού παγκοσμίως.

    Επιτέλους, ένα πρώτο -αναγκαίο- βήμα προσαρμογής της αντίστοιχης ελληνικής αθλητικής νομοθεσίας σε ότι ήδη ισχύει ως κανονιστικό πλαίσιο στις περισσότερες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

    Είναι καιρός να προχωρήσουμε μπροστά.

  • 18 Νοεμβρίου 2021, 11:54 | Αγγελική Δ

    Επιτέλους, ένα πρώτο -αναγκαίο- βήμα προσαρμογής της αντίστοιχης ελληνικής αθλητικής νομοθεσίας σε ότι ήδη ισχύει ως κανονιστικό πλαίσιο στις περισσότερες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

  • 18 Νοεμβρίου 2021, 11:35 | Χρήστος

    Στο πλαίσιο της προώθησης του αθλητικού εθελοντισμού, το νομοσχέδιο αυτό εισάγει την ιδέα των πιστοποιημένων εθελοντών εκπαιδευτών στη βάση συγκεκριμένων επαγγελματικών περιγραμμάτων και στοιχειωδών προτύπων. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο και έτσι γίνεται παντού παγκοσμίως.

    Επιτέλους θα γίνει μία κίνηση, ένα πρώτο -αναγκαίο- βήμα προσαρμογής της αντίστοιχης ελληνικής αθλητικής νομοθεσίας σε ότι ήδη ισχύει ως κανονιστικό πλαίσιο στις περισσότερες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.