Το τελευταίο εδάφιο της παραγράφου 1 του άρθρου 78 του νόμου 2725/1999 (ΦΕΚ Α’ 121/17.6.1999) όπως αυτό προστέθηκε στην παράγραφο 1 με το άρθρο 14 παρ.3 του Ν.4049/2012 (ΦΕΚ Α 35/23-02-2012) αντικαθίσταται ως ακολούθως:
«Το ποσοστό, βάσει του οποίου καθορίζεται το ύψος της εγγυητικής επιστολής ή της
συμπληρωματικής εγγυητικής επιστολής της παρούσας παραγράφου, ορίζεται, προκειμένου περί Α.Α.Ε. της Α1 κατηγορίας καλαθοσφαίρισης, στο είκοσι πέντε τοις εκατό (25%) του προϋπολογισμού και κατά κατώτατο όριο στις εβδομήντα χιλιάδες (70.000) ευρώ.»
Άρθρο 47:
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 01: Εφαρμογή των κανόνων Αντιντόπινγκ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 02: ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ ΚΑΝΟΝΩΝ ΑΝΤΙΝΤΟΠΙΝΓΚΆρθρο 02: ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ ΚΑΝΟΝΩΝ ΑΝΤΙΝΤΟΠΙΝΓΚ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 03: ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΝΤΟΠΙΝΓΚΆρθρο 03: ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΝΤΟΠΙΝΓΚ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 04: Ο ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΩΝ ΟΥΣΙΩΝΆρθρο 04: Ο ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΩΝ ΟΥΣΙΩΝ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 05: ΕΛΕΓΧΟΙ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΕΣΆρθρο 05: ΕΛΕΓΧΟΙ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΕΣ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 06: ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΕΙΓΜΑΤΩΝΆρθρο 06: ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΕΙΓΜΑΤΩΝ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 07: ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝΆρθρο 07: ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 08: ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΗΣ ΔΙΚΗΣ – ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ – ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΑΚΡΟΑΣΗΣΆρθρο 08: ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΗΣ ΔΙΚΗΣ – ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ – ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΑΚΡΟΑΣΗΣ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 09: ΑΥΤΟΔΙΚΑΙΑ ΑΚΥΡΩΣΗ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ ΣΕ ΑΤΟΜΙΚΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑΆρθρο 09: ΑΥΤΟΔΙΚΑΙΑ ΑΚΥΡΩΣΗ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ ΣΕ ΑΤΟΜΙΚΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 10: ΚΥΡΩΣΕΙΣ ΣΕ ΑΘΛΗΤΕΣ ΑΤΟΜΙΚΩΝ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝΆρθρο 10: ΚΥΡΩΣΕΙΣ ΣΕ ΑΘΛΗΤΕΣ ΑΤΟΜΙΚΩΝ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 11: ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΣΕ ΟΜΑΔΕΣΆρθρο 11: ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΣΕ ΟΜΑΔΕΣ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 12: ΚΥΡΩΣΕΙΣ ΚΑΤΑ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΩΝΆρθρο 12: ΚΥΡΩΣΕΙΣ ΚΑΤΑ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΩΝ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 13: ΕΦΕΣΕΙΣΆρθρο 13: ΕΦΕΣΕΙΣ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 14: ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΝΑΦΟΡΩΝ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 15: ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝΆρθρο 15: ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 16: ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΩΝ ΚΑΝΟΝΩΝ ΤΟΥ ΑΝΤΙ-ΝΤΟΠΙΝΓΚ ΤΟΥ ΕΣΚΑΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΘΝΙΚΕΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΕΣ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΟΥΣ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 17: ΠΑΡΑΓΡΑΦΗΆρθρο 17: ΠΑΡΑΓΡΑΦΗ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 18: ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΟΥ ΕΣΚΑΝ ΣΤΟ WADA.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 19: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΆρθρο 19: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 20: ΠΡΟΣΘΕΤΟΙ ΡΟΛΟΙ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΕΣ ΑΘΛΗΤΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝΆρθρο 20: ΠΡΟΣΘΕΤΟΙ ΡΟΛΟΙ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΕΣ ΑΘΛΗΤΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 21: ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑΆρθρο 21: ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 22: ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ – ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΝΟΝΩΝ ΑΝΤΙΝΤΟΠΙΝΓΚΆρθρο 22: ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ – ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΝΟΝΩΝ ΑΝΤΙΝΤΟΠΙΝΓΚ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 23: Άρση προνομίων σε αθλητές που καταδικάσθηκαν για παράβαση ΝτόπινγκΆρθρο 23: Άρση προνομίων σε αθλητές που καταδικάσθηκαν για παράβαση Ντόπινγκ
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 24:
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 25: Δημιουργία μητρώου φορέων ΓΓΑ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 26: Επέκταση θητείας μελών ΔΣ επαγγελματικών ΕνώσεωνΆρθρο 26: Επέκταση θητείας μελών ΔΣ επαγγελματικών Ενώσεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 27: Αυτόνομη πρόσβαση, παραμονή και αποχώρηση ατόμων με κινητικά προβλήματα σε αθλητικές εγκαταστάσειςΆρθρο 27: Αυτόνομη πρόσβαση, παραμονή και αποχώρηση ατόμων με κινητικά προβλήματα σε αθλητικές εγκαταστάσεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 28: Αλλαγή σύνθεσης μελών Επιτροπής Διοίκησης Καυτανζογλείου Εθνικού ΣταδίουΆρθρο 28: Αλλαγή σύνθεσης μελών Επιτροπής Διοίκησης Καυτανζογλείου Εθνικού Σταδίου
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 29: Σύνθεση ΔΕΑΒ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 30: Εισαγωγή διακριθέντων αθλητών ανεξαρτήτως της συμμετοχής αλλοδαπών στους αγώνες.
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 31: Κατάργηση Εθνικού Συμβουλίου Αθλητικού Σχεδιασμού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 32: Επιτροπή Διεθνών Αθλητικών ΣχέσεωνΆρθρο 32: Επιτροπή Διεθνών Αθλητικών Σχέσεων
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 33: Άδειες αθλητών Παραολυμπιακών Αγώνων, Ολυμπιακών Αγώνων Κωφών και Σκακιστικής Ολυμπιάδας
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 34: Οικονομική Επιβράβευση συνοδών αθλητών με αναπηρία
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 35: Περιορισμός εξαιρέσεων πρόσληψης προσωπικού Ομοσπονδιών από ΑΣΕΠ.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 36: Παραχώρηση χώρων από ΓΓΑ σε εποπτευόμενους φορείςΆρθρο 36: Παραχώρηση χώρων από ΓΓΑ σε εποπτευόμενους φορείς
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 37: Έγκριση πρακτικών ΔΣ ΦΙΛΙΠΠΟΥ ΕΝΩΣΗΣΆρθρο 37: Έγκριση πρακτικών ΔΣ ΦΙΛΙΠΠΟΥ ΕΝΩΣΗΣ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 38: Καταβολή δαπανών για υπηρεσιακές ανάγκεςΆρθρο 38: Καταβολή δαπανών για υπηρεσιακές ανάγκες
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 39: Αμοιβές προπονητών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 40: Ακαταδίωκτο μελών Ελεγκτικού Συμβουλίου – ΕΕΑ – ΕΣΚΑΝ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 41:
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 42: ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΓΓΑ
- 268 ΣχόλιαΆρθρο 43: ΤΟΞΟΒΟΛΙΑ – Αποχαρακτηρισμός αθλητικού τόξου ως όπλου :
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 44: Τροποποίηση του αρθ. 1 του ν.4326/2015Άρθρο 44: Τροποποίηση του αρθ. 1 του ν.4326/2015
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 45:Τροποποίηση του άρθρου 2 του ν.4326/2015Άρθρο 45:Τροποποίηση του άρθρου 2 του ν.4326/2015
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 46: ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ άρθρου 17 του νόμου 4326/2015.Άρθρο 46: ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ άρθρου 17 του νόμου 4326/2015.
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 47:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 48:Άρθρο 48:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 49:Άρθρο 49:
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 50:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 51:Άρθρο 51:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 52:Άρθρο 52:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 53:Άρθρο 53:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 54:Άρθρο 54:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 55:Άρθρο 55:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 56:Άρθρο 56:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 57:Άρθρο 57:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 58: ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΆΡΘΡΟΥ 46 του Π.Δ. 104/2014Άρθρο 58: ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΆΡΘΡΟΥ 46 του Π.Δ. 104/2014
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 59:Άρθρο 59:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 60: ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΑΡΘΡΟΥ 47Α ΣΤΟ ΠΔ 104/2014Άρθρο 60: ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΑΡΘΡΟΥ 47Α ΣΤΟ ΠΔ 104/2014
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 61: : Τροποποίηση του άρθρου 55 του ΠΔ104/2014 «Οργανισμός Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού» (Α΄171) όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 2 του άρθρου 9 του Ν.4326/2015 (Α΄49)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 62:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 63:Άρθρο 63:
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 64:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 65:Άρθρο 65:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 66:Άρθρο 66:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 67:Άρθρο 67:
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 68: ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΆΡΘΡΟΥ 61 Α ΣΤΟ Π.Δ. 104/2014
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 69: ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΆΡΘΡΟΥ 62 Α ΣΤΟ Π.Δ. 104/2014Άρθρο 69: ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΆΡΘΡΟΥ 62 Α ΣΤΟ Π.Δ. 104/2014
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 70:
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 71:
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 72:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 73:Άρθρο 73:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 74:Άρθρο 74:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 75:Άρθρο 75:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 76: Παράταση της προθεσμίας της παρ.7 του άρθρου 13 του Ν. 109/2013.Άρθρο 76: Παράταση της προθεσμίας της παρ.7 του άρθρου 13 του Ν. 109/2013.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 77:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 78:Άρθρο 78:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 79:Άρθρο 79:
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
29 Ιανουαρίου 2016, 10:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
3 Φεβρουαρίου 2016, 14:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
3 Σχόλια 341 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 7732 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Σχέδιο Νόμου «ΚΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΑΚΡΟΠΟΛ»
- Δημιουργική Ελλάδα: ενίσχυση του κινηματογραφικού, οπτικοακουστικού και δημιουργικού τομέα ίδρυση φορέα για το βιβλίο και λοιπές διατάξεις σύγχρονου πολιτισμού
- Μέτρα για τη διαφύλαξη και την ανάδειξη της άυλης πολιτιστικής κληρονομιάς, την προστασία και ενίσχυση του ελληνόφωνου τραγουδιού και της ορχηστρικής μουσικής απόδοσης του ελληνόφωνου τραγουδιού
- Σχέδιο νόμου: "Διατάξεις για τη θωράκιση του θεσμικού πλαισίου του αθλητισμού και τον εξορθολογισμό της αθλητικής νομοθεσίας"
- Εκσυγχρονισμός της μουσειακής πολιτικής και ζητημάτων διαχείρισης της πολιτιστικής κληρονομιάς
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/789 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 17ης Απριλίου 2019
- Αθλητικός Εθελοντισμός,Αθλητισμός Αναψυχής και Άθληση για Όλους,Πνευματικός Αθλητισμός,Ηλεκτρονικός Αθλητισμός (e-sports),Εργασιακός Αθλητισμός και λοιπές τροποποιήσεις της αθλητικής νομοθεσίας
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου για τον αθλητισμό
- Οργανισμός Ανάπτυξης και Διαχείρισης Πολιτιστικών Πόρων (Ο.Δ.Α.Π.),«Μουσείο-Ελαιοτριβείο Βρανά» στο Δήμο Λέσβου και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού
- Θεσμικό πλαίσιο αρχαιρεσιών αθλητικών φορέων,διακρίσεις συνοδών αθλητών ΑμεΑ,Εθνική Πλατφόρμα Αθλητικής Ακεραιότητας,Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή,Ελληνική Παραολυμπιακή Επιτροπή και άλλες διατάξεις
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2017/1564
- Κύρωση της Σύμβασης Magglingen/Macolin σχετικά με τη χειραγώγηση των αθλητικών αγώνων, επείγοντα μέτρα για την αντιμετώπιση της βίας στον αθλητισμό και άλλες διατάξεις
- Περιφερειακή Πολιτική Σύγχρονου Πολιτισμού
- ΙΔΡΥΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΑΚΡΟΠΟΛ
- Ίδρυση Οργανισμού Βιβλίου και Πολιτισμού
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2017/1564 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 13ης Σεπτεμβρίου 2017
- Εξυγίανση του Ταμείου Αλληλοβοήθειας Υπαλλήλων Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού και άλλες διατάξεις
- Μητροπολιτικός Οργανισμός Μουσείων Εικαστικών Τεχνών Θεσσαλονίκης
- ΠΟΙΝΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΑΓΑΘΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΝΟΠΛΗΣ ΣΥΡΡΑΞΗΣ
- Περί ερασιτεχνικού και επαγγελματικού αθλητισμού
- Αθλητικός νόμος
- Νόμος για τη συλλογική διαχείριση δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας
- Αρχείο Διαφύλαξης Κινηματογραφικής Κληρονομιάς
- Ιδρυση και λειτουργία Ανώτερων Σχολών Κινηματογραφίας –Τηλεόρασης
- Αδεια Παράστασης
- Πνευματικη ιδιοκτησία
- Επιτροπή επαγγελματικού αθλητισμού – Προπονητές και εκπαιδευτές – Ιδιωτικά γυμναστήρια και ιδιωτικές σχολές εκμάθησης αθλημάτων και άλλες διατάξεις
- Κώδικαs Αντιντόπινγκ του Παγκόσμιου Οργανισμού Αντιντόπινγκ
- Επιστροφή Πολιτιστικών αγαθών
Επί του άρθρου 47
Η μείωση του κατώτατου ορίου της εγγυητικής επιστολής είναι αναγκαία και επιβεβλημένη για τους λόγους που αναφέρονται στην Αιτιολογική Έκθεση.
Πλην όμως διατηρείται η δυσμενής διάκριση των καλαθοσφαιρικών ανωνύμων εταιρειών σε σχέση με τις λοιπές αθλητικές ανώνυμες εταιρείες.
Συγκεκριμένα ενώ με την διάταξη του άρθρου 13 του Ν. 4229/204 για όλες τις αθλητικές ανώνυμες εταιρείες προβλέπεται πλέον η υποχρέωση κατάθεσης εγγυητικής επιστολής ύψους ίσου με το 5% του συνόλου των προϋπολογιζόμενων εξόδων, ειδικώς για τις καλαθοσφαιρικές ανώνυμες εταιρείες διατηρείται και με την παρούσα ρύθμιση η υποχρέωση κατάθεσης εγγυητικής ύψους ίσου με ποσοστό 25% του προϋπολογισμού, χωρίς η εξαιρετική αυτή μεταχείριση να αιτιολογείται. Αντιθέτως, η συναλλακτική συμπεριφορά των ΚΑΕ χαρακτηρίζεται από συνέπεια ως προς τις συμβατικές τους υποχρεώσεις προς αθλητές, προπονητές και τρίτους και αυτό πιστοποιείται από τον ελάχιστο αριθμό προσφυγών που κατατίθενται ετησίων στα δικαιοδοτικά όργανα του Συνδέσμου κατ’ έτος.
Εξάλλου όλες οι ΚΑΕ διαθέτουν καθ’ όλη την αγωνιστική περίοδο φορολογική και ασφαλιστική ενημερότητα.
Συνεπώς θα πρέπει να ισχύει και για τις καλαθοσφαιρικές ανώνυμες εταιρείες ότι ισχύει για τις λοιπές αθλητικές ανώνυμες εταιρείες (ποδοσφαιρικές κλπ ) , ήτοι η εγγυητική να ανέρχεται σε ποσό ίσο με το 5% των προϋπολογιζομένων εξόδων τους και αυτό θα μπορούσε να συνδυασθεί με την πρόβλεψη του κατώτατου ορίου των 70.000 ευρώ για την καλύτερη διασφάλιση των συμβαλλομένων με τις ΚΑΕ και του Δημοσίου
Με τεραστια εκπληξη και δυσφορια πληροφορηθηκαμε οτι μεταξυ αλλων στην αιτιολογικη εκθεση του υπο συζητηση Νεου Αθλητικου Νομοσχεδιου συμπεριλαμβανεται και διαταξη στην οποια προβλεπεται μειωση του ποσου της εγγυητικης επιστολης των ΚΑΕ απο 100.000 σε 70.000
Δηλωνουμε οτι ουδεποτε συναινεσαμε καθιοδηποτε τροπο στην προτεινομενη αυτη αλλαγη και αναμεναμε μεχρι και σημερα να κληθουμε ειτε απο την αρμοδια πολιτειακη αρχη δηλ. το Υπουργειο ειτε απο τον αρμοδιο αθλητικο φορεα δηλ. τον ΕΣΑΚΕ για να συζητησουμε επισημως το ζητημα και να καταληξουμε σε κοινο κειμενο οπου θα αποτυπωνονται σε καθε περιπτωση οι αποψεις των εμπλεκομενων φορεων.
Τετοια επισημη συναντηση οπως ανω αναφερεται ουδεποτε ελαβε χωρα και φυσικα ουδεποτε συνεταχθει σχετικο εγγραφο.
Ως εκ τουτου θεωρουμε οτι βρισκομαστε μπροστα σε μια μεθοδευση η οποια εχει ως στοχο την υποθηκευση των συμφεροντων των μελων μας και ιδιως των οικονομικα αδυνατων μελων μας οι οποιοι και αποτελουν την συντριπτικη πλειοψηφια των μελων του Συνδεσμου μας.
Δηλωνουμε σε καθε περιπτωση οτι η απαντηση μας εαν ψηφιστει η συγκεκριμενη διαταξη χωρις να ληφθει υποψη η θεση του Συνδεσμου θα ειναι δυναμικη και αμεση.
Άρθρο 42
Κινητικότητα; μετακινήσεις;….με ποια μορφή; Με τη μορφή της απόσπασης, της μετάταξης, της «απλής» διάθεσης (μορφή που ίσως μόνο στη ΓΓΑ χρησιμοποιείτο αθρόα).
Ας προσεχτεί λίγο η ευκρίνεια της διάταξης, αφού στην μεν αιτιολογική έκθεση προβλέπεται ότι θα γίνεται από τη ΓΓΑ προς τα εποπτευόμενα και αντίστροφα, αλλά στο κείμενο του σχεδίου νόμου προβλέπεται ότι θα γίνεται μόνο από τη ΓΓΑ προς τα εποπτευόμενα…
Αυτό το «κατά παρέκκλιση κάθε διάταξης» μπορεί να σημαίνει «κάτι» συγγενές με πιθανή δυσμενή ή ευνοϊκή μεταχείριση υπαλλήλου; Ή μπορούμε να εφησυχάζουμε από την πιθανή εμπιστοσύνη ή μη του καθενός ανάλογα με τα φίλια ή επιφυλλακτικά αισθήματα προς την κάθε φορά κυβέρνηση…
Δεν θα μπορούσαν να υπάρξουν προκηρύξεις αναγκών και επιλογή από το Υπηρεσιακό συμβούλιο;