Με συμφωνία που συνάπτεται μεταξύ αφενός των αθλητικών Ομοσπονδιών και των οικείων επαγγελματικών συνδέσμων αθλημάτων αγώνες των οποίων συμπεριλαμβάνονται σε δελτία στοιχήματος (αγώνες προκαθορισμένης απόδοσης) και, αφετέρου, των εταιρειών που παρέχουν υπηρεσίες αθλητικού στοιχηματισμού, πλην της ΟΠΑΠ ΑΕ, ορίζεται ποσοστό από τα μικτά κέρδη τους το οποίο οι εταιρείες οφείλουν να καταβάλλουν στους επαγγελματικούς συνδέσμους και τις Ομοσπονδίες, κατά τα ειδικότερα που στις συμφωνίες αυτές θα ορίζονται ως προς την κατανομή, τον τρόπο καταβολής και κάθε άλλη λεπτομέρεια. Σε περίπτωση μη επίτευξης συμφωνίας, το θέμα θα ρυθμίζεται με απόφαση του αρμόδιου για τον αθλητισμό Υπουργού. Η παρούσα διάταξη ως έχει θα ισχύει μέχρι την ολοκλήρωση της διαδικασίας αδειοδότησης των εταιρειών που παρέχουν υπηρεσίες αθλητικού στοιχηματισμού.
Αρχική Περί ερασιτεχνικού και επαγγελματικού αθλητισμούΆρθρο 160 – Καταβολή ποσοστού απ΄ το στοίχημα
Άρθρο 160 – Καταβολή ποσοστού απ΄ το στοίχημα
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 01 – Ορισμός – Σκοπός
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 02 – Μέλη Αθλητικών Σωματείων
- 46 ΣχόλιαΆρθρο 03 – Κωλύματα εγγραφής σε Αθλητικά Σωματεία
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 04 – Καταστατικό – Όργανα Αθλητικών Σωματείων
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 05 – Διοικητικό Συμβούλιο Αθλητικού Σωματείου
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 06 – Εξελεγκτική Επιτροπή Αθλητικού Σωματείου
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 07 – Γενική Συνέλευση Αθλητικού Σωματείου
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 08 – Βιβλία Σωματείου
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 09 – Υποχρεώσεις – Δικαιώματα Αθλητικού Σωματείου
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 10 – Ειδική αθλητική αναγνώριση Αθλητικών Σωματείων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 11 – Συγχώνευση Αθλητικών Σωματείων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 12 – Διάλυση Σωματείου
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 13 – Έννοια –Σκοπός –Σύσταση – Μέλη αθλητικών Ενώσεων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 14 – Κωλύματα – Περιορισμοί μελών αθλητικών Ενώσεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 15 – Διοικητικό Συμβούλιο αθλητικής ΈνωσηςΆρθρο 15 – Διοικητικό Συμβούλιο αθλητικής Ένωσης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 16 – Γενικές Συνελεύσεις αθλητικών Ενώσεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 17 – Εξελεγκτική Επιτροπή – ΒιβλίαΆρθρο 17 – Εξελεγκτική Επιτροπή – Βιβλία
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 18 – Δικαιώματα – Υποχρεώσεις αθλητικών ΕνώσεωνΆρθρο 18 – Δικαιώματα – Υποχρεώσεις αθλητικών Ενώσεων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 19 – Ειδική αθλητική αναγνώριση
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 20 – Διάλυση αθλητικής Ένωσης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 21 – Εκπρόσωπος αθλητικών ΕνώσεωνΆρθρο 21 – Εκπρόσωπος αθλητικών Ενώσεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 22 – Έννοια – Σκοπός – Σύσταση ΟμοσπονδιώνΆρθρο 22 – Έννοια – Σκοπός – Σύσταση Ομοσπονδιών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 23 – Σύσταση – ΜέληΆρθρο 23 – Σύσταση – Μέλη
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 24 – Κωλύματα – Περιορισμοί
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 25 – Διοικητικό Συμβούλιο – Εξελεγκτική Επιτροπή Ομοσπονδίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 26 – Ειδικός συνεργάτης ΟμοσπονδίαςΆρθρο 26 – Ειδικός συνεργάτης Ομοσπονδίας
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 27 – Συνελεύσεις – Αρχαιρεσίες – Οργανα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 28 – Βιβλία
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 29 – Υποχρεώσεις – Δικαιώματα
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 30 – Κανονισμοί
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 31 – Οργάνωση Υπηρεσιών αθλητικής ΟμοσπονδίαςΆρθρο 31 – Οργάνωση Υπηρεσιών αθλητικής Ομοσπονδίας
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 32 – Διάλυση Ομοσπονδίας
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 33 – Ειδική αθλητική αναγνώριση
- 91 ΣχόλιαΆρθρο 34 – Προπονητής
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 35 – Αθλητής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 36 – Αθλητισμός Ατόμων με ΑναπηρίαΆρθρο 36 – Αθλητισμός Ατόμων με Αναπηρία
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 37 – Ομοσπονδίες ΑμεΑ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 38 – Ελληνική Παραολυμπιακή Επιτροπή
- 59 ΣχόλιαΆρθρο 39 – Παροχές σε διακρινόμενους αθλητές
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 40 – ΥποτροφίεςΆρθρο 40 – Υποτροφίες
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 41 – Ειδικά θέµατα της Ελληνικής Ολυµπιακής Επιτροπής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 42 – Ελληνικό Κέντρο Αθλητικής Έρευνας και ΤεχνολογίαςΆρθρο 42 – Ελληνικό Κέντρο Αθλητικής Έρευνας και Τεχνολογίας
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 43 – Άθληση για όλους, αθλητικός τουρισμός
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 44 – Αντιμετώπιση της βίας με αφορμή αθλητικές εκδηλώσεις –Δοικητικά μέτρα
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 45 – Διαρκής Επιτροπή για την Αντιμετώπιση της Βίας
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 46 – Λέσχες Φίλων των Αθλητικών Σωματείων ή Α.Α.Ε.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 47 – Διάθεση εισιτηρίων αθλητικών συναντήσεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 48 – Συστήματα Ηλεκτρονικού-Ονομαστικού Εισιτηρίου – Κάρτα ΦιλάθλουΆρθρο 48 – Συστήματα Ηλεκτρονικού-Ονομαστικού Εισιτηρίου – Κάρτα Φιλάθλου
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 49 – Hλεκτρονική εποπτεία αθλητικών εγκαταστάσεων
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 50 – Υποχρεώσεις αθλητικών φορέων – Μέτρα αστυνόμευσης αθλητικών εκδηλώσεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 51 – Aδικήματα βίας με αφορμή αθλητικές εκδηλώσειςΆρθρο 51 – Aδικήματα βίας με αφορμή αθλητικές εκδηλώσεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 52 – Πειθαρχικές και άλλες κυρώσειςΆρθρο 52 – Πειθαρχικές και άλλες κυρώσεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 53 – Σύνδεσμοι διαιτητών ομαδικών αθλημάτων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 54 – Ομοσπονδίες διαιτητών ομαδικών αθλημάτων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 55 – Όργανα διαιτησίας – κωλύματα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 56 – Διαιτησία ατομικών αθλημάτων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 57 – Αξιολόγηση διαιτητών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 58 – Επαγγελματική διαιτησία – Ειδικός ΚανονισμόςΆρθρο 58 – Επαγγελματική διαιτησία – Ειδικός Κανονισμός
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 59 – ΕπιχορηγήσειςΆρθρο 59 – Επιχορηγήσεις
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 60 – Οικονομικό έτος – Προϋπολογισμός Ισολογισμός – Απολογισμός αθλητικών φορέων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 61 – Οικονομική εποπτείαΆρθρο 61 – Οικονομική εποπτεία
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 62 – Επιτροπή Διεθνών Αθλητικών ΣχέσεωνΆρθρο 62 – Επιτροπή Διεθνών Αθλητικών Σχέσεων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 63 – Ειδικές επιτροπές
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 64 – Εισιτήρια – Προσκλήσεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 65 – Κανονισμός προμηθειώνΆρθρο 65 – Κανονισμός προμηθειών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 66 – Ρύθμιση θεμάτων γυμναστηρίων και λοιπών αθλητικών εγκαταστάσεωνΆρθρο 66 – Ρύθμιση θεμάτων γυμναστηρίων και λοιπών αθλητικών εγκαταστάσεων
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 67 – Άδεια λειτουργίας αθλητικών εγκαταστάσεων και άδεια τέλεσης αγώνων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 68 – Ιδιωτικά Γυμναστήρια – ιδιωτικές Σχολές
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 69 – Αποκατάσταση ζημιών αθλητικών εγκαταστάσεων Διοίκηση και διαχείριση Λιμένα – Μαρίνας Σταδίου Ειρήνης και ΦιλίαςΆρθρο 69 – Αποκατάσταση ζημιών αθλητικών εγκαταστάσεων Διοίκηση και διαχείριση Λιμένα – Μαρίνας Σταδίου Ειρήνης και Φιλίας
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 70 – Ανάπτυξη σχολικού αθλητισμού και σύνδεσή του με σωματειακό
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 71 – Καθορισµός και οργάνωση επαγγελματικών κατηγοριών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 72 – Κατάργηση Τμημάτων Αμειβομένων ΑθλητώνΆρθρο 72 – Κατάργηση Τμημάτων Αμειβομένων Αθλητών
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 73 – Ίδρυση Αθλητικών Ανωνύµων Εταιρειών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 74 – Σκοπός Αθλητικών Ανωνύµων Εταιρειών
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 75 – Επωνυμία – έδρα – σήμα Αθλητικών Ανωνύµων Εταιρειών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 76 – Απαγόρευση εισφοράς αθλητικών εγκαταστάσεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 77 – Μετοχικό κεφάλαιοΆρθρο 77 – Μετοχικό κεφάλαιο
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 78 – Μέτοχοι – Περιορισµοί στην απόκτηση µετοχών – Απαγόρευση πολυϊδιοκτησίαςΆρθρο 78 – Μέτοχοι – Περιορισµοί στην απόκτηση µετοχών – Απαγόρευση πολυϊδιοκτησίας
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 79 – Επιπλέον προϋποθέσεις για απόκτηση ποσοστών Α.Α.Ε.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 80 – Εισφορά σε είδος – Πάγιο µέρισµα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 81 – ΑποθεματικόΆρθρο 81 – Αποθεματικό
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 82 – Ίδια κεφάλαια
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 83 – Υποκατάσταση των Α.Α.Ε. στις υποχρεώσεις και στα δικαιώµατα των Αθλητικών ΣωµατείωνΆρθρο 83 – Υποκατάσταση των Α.Α.Ε. στις υποχρεώσεις και στα δικαιώµατα των Αθλητικών Σωµατείων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 84 – ∆ιοικητικό Συµβούλιο – Εταιρική χρήσηΆρθρο 84 – ∆ιοικητικό Συµβούλιο – Εταιρική χρήση
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 85 – Εποπτεία – ΈλεγχοςΆρθρο 85 – Εποπτεία – Έλεγχος
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 86 – Συγχωνεύσεις ΑΑΕ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 87 – Αποτίµηση αξίας αθλητών
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 88 – Ειδικές ρυθμίσεις για τις τελούσες σε εκκαθάριση ΑΑΕ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 89 – Υποβιβασμός ομάδας Α.Α.Ε. σε ερασιτεχνική κατηγορία
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 90 – Επιτροπή Επαγγελµατικού ΑθλητισµούΆρθρο 90 – Επιτροπή Επαγγελµατικού Αθλητισµού
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 91 – Αρµοδιότητες Επιτροπής Επαγγελµατικού Αθλητισµού
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 92 – Διαχειριστικές υποχρεώσεις Α.Α.Ε.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 93 – Γνωστοποίηση χρηματικών καταβολώνΆρθρο 93 – Γνωστοποίηση χρηματικών καταβολών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 94 – Συνέπειες για τη συµµετοχή στη διοίκηση Α.Α.Ε. προσώπων που κηρύχθηκαν έκπτωτα του αξιώµατός τουςΆρθρο 94 – Συνέπειες για τη συµµετοχή στη διοίκηση Α.Α.Ε. προσώπων που κηρύχθηκαν έκπτωτα του αξιώµατός τους
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 95 – Τήρηση ειδικών λογαριασµών από Α.Α.Ε.Άρθρο 95 – Τήρηση ειδικών λογαριασµών από Α.Α.Ε.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 96 – Επιβολή ποινώνΆρθρο 96 – Επιβολή ποινών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 97 – Κωλύµατα – Περιορισµοί µελών διοίκησης Α.Α.Ε.Άρθρο 97 – Κωλύµατα – Περιορισµοί µελών διοίκησης Α.Α.Ε.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 98 – Ηλεκτρονική αναµετάδοση και διανοµή αγώνων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 99 – Ευθύνες διοικούντων αθλητικά νοµικά πρόσωπα
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 100 – Αθλητής µε αµοιβή – Επαγγελµατίας αθλητής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 101 – Αµοιβές των επαγγελµατιών και αµειβοµένων αθλητών – Όρια αυτώνΆρθρο 101 – Αµοιβές των επαγγελµατιών και αµειβοµένων αθλητών – Όρια αυτών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 102 – Κανονισµός σχέσεων Σωµατείων και αθλητών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 103 – Συνέπειες σε περιπτώσεις μη εκπλήρωσης φορολογικών και ασφαλιστικών υποχρεώσεωνΆρθρο 103 – Συνέπειες σε περιπτώσεις μη εκπλήρωσης φορολογικών και ασφαλιστικών υποχρεώσεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 104 – Ασφάλιση επαγγελματιών αθλητών και αθλητών με αμοιβήΆρθρο 104 – Ασφάλιση επαγγελματιών αθλητών και αθλητών με αμοιβή
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 105 – Χρονική διάρκεια του συµβολαίουΆρθρο 105 – Χρονική διάρκεια του συµβολαίου
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 106 – Νοµικό καθεστώς των επαγγελµατιών και αµειβοµένων αθλητών σε περίπτωση θέσης της Α.Α.Ε. σε καθεστώς εκκαθάρισης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 107 – Έννοια εκπαιδευόµενου αθλητή -Υποχρεώσεις – Αποδέσµευση αυτώνΆρθρο 107 – Έννοια εκπαιδευόµενου αθλητή -Υποχρεώσεις – Αποδέσµευση αυτών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 108 – Απαγόρευση πρόωρων διαπραγµατεύσεωνΆρθρο 108 – Απαγόρευση πρόωρων διαπραγµατεύσεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 109 – Απαγόρευση υπογραφής ιδιωτικών συµφωνητικών µεταξύ Α.Α.Ε. και αθλητή πριν από τη µεταγραφική περίοδοΆρθρο 109 – Απαγόρευση υπογραφής ιδιωτικών συµφωνητικών µεταξύ Α.Α.Ε. και αθλητή πριν από τη µεταγραφική περίοδο
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 110 – Απαγόρευση δανεισμού ποδοσφαιριστών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 111 – Σύσταση επαγγελματικών συνδέσμωνΆρθρο 111 – Σύσταση επαγγελματικών συνδέσμων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 112 – Αρμοδιότητες επαγγελματικών συνδέσμωνΆρθρο 112 – Αρμοδιότητες επαγγελματικών συνδέσμων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 113 – Όργανα διοίκησης των επαγγελματικών συνδέσμων – Σχέση τους με τις οικείες αθλητικές ΟμοσπονδίεςΆρθρο 113 – Όργανα διοίκησης των επαγγελματικών συνδέσμων – Σχέση τους με τις οικείες αθλητικές Ομοσπονδίες
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 114 – Εσωτερικός έλεγχος των οργάνων διοίκησης των επαγγελματικών συνδέσμωνΆρθρο 114 – Εσωτερικός έλεγχος των οργάνων διοίκησης των επαγγελματικών συνδέσμων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 115 – Πόροι των επαγγελματικών συνδέσμωνΆρθρο 115 – Πόροι των επαγγελματικών συνδέσμων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 116 – Διαδικασία έκδοσης – έναρξη ισχύος ΚανονισμώνΆρθρο 116 – Διαδικασία έκδοσης – έναρξη ισχύος Κανονισμών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 117 – Ένωση Επαγγελματικού Ποδοσφαίρου Α΄ Εθνικής ΚατηγορίαςΆρθρο 117 – Ένωση Επαγγελματικού Ποδοσφαίρου Α΄ Εθνικής Κατηγορίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 118 – Ένωση Επαγγελματικού Ποδοσφαίρου Β’ Εθνικής ΚατηγορίαςΆρθρο 118 – Ένωση Επαγγελματικού Ποδοσφαίρου Β’ Εθνικής Κατηγορίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 119 – Μέλη των Συνδέσμων Επαγγελματικού ΠοδοσφαίρουΆρθρο 119 – Μέλη των Συνδέσμων Επαγγελματικού Ποδοσφαίρου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 120 – Πόροι των Ενώσεων Επαγγελματικού ΠοδοσφαίρουΆρθρο 120 – Πόροι των Ενώσεων Επαγγελματικού Ποδοσφαίρου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 121 – Εκπροσώπηση των Επαγγελματικών Συνδέσμων Ποδοσφαίρου στην ΕΠΟΆρθρο 121 – Εκπροσώπηση των Επαγγελματικών Συνδέσμων Ποδοσφαίρου στην ΕΠΟ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 122 – Σύνθεση οργάνων διοίκησης των Ενώσεων Επαγγελματικού ΠοδοσφαίρουΆρθρο 122 – Σύνθεση οργάνων διοίκησης των Ενώσεων Επαγγελματικού Ποδοσφαίρου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 123 – Ελληνικός Σύνδεσμος Ανωνύμων Καλαθοσφαιρικών ΕταιρειώνΆρθρο 123 – Ελληνικός Σύνδεσμος Ανωνύμων Καλαθοσφαιρικών Εταιρειών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 124 – Σκοποί του ΕΣΑΚΕΆρθρο 124 – Σκοποί του ΕΣΑΚΕ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 125 – Μέλη του ΕΣΑΚΕΆρθρο 125 – Μέλη του ΕΣΑΚΕ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 126 – Πόροι του ΕΣΑΚΕΆρθρο 126 – Πόροι του ΕΣΑΚΕ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 127 – Όργανα του ΕΣΑΚΕ – Σχέση με την ΕΟΚΆρθρο 127 – Όργανα του ΕΣΑΚΕ – Σχέση με την ΕΟΚ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 128 – Ανώνυμες Εταιρείες ΠετοσφαίρισηςΆρθρο 128 – Ανώνυμες Εταιρείες Πετοσφαίρισης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 129 – Επαγγελματικός Σύνδεσμος ΠετοσφαίρισηςΆρθρο 129 – Επαγγελματικός Σύνδεσμος Πετοσφαίρισης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 130 – Μέλη της ΕΕΠΆρθρο 130 – Μέλη της ΕΕΠ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 131 – Πόροι του ΕΣΠΆρθρο 131 – Πόροι του ΕΣΠ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 132 – Όργανα του ΕΣΠ – Σχέση με ΕΟΠΕΆρθρο 132 – Όργανα του ΕΣΠ – Σχέση με ΕΟΠΕ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 133 – Εφαρμοζόμενο δίκαιοΆρθρο 133 – Εφαρμοζόμενο δίκαιο
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 134 – Γενικές αρχές της διαδικασίαςΆρθρο 134 – Γενικές αρχές της διαδικασίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 135 – Ανεξαρτησία των δικαιοδοτικών – πειθαρχικών οργάνωνΆρθρο 135 – Ανεξαρτησία των δικαιοδοτικών – πειθαρχικών οργάνων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 136 – Ανάλογη εφαρμογή διατάξεων του Κώδικα Ποινικής ΔικονομίαςΆρθρο 136 – Ανάλογη εφαρμογή διατάξεων του Κώδικα Ποινικής Δικονομίας
- 4 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ – Πρωτοβάθμια Δικαιοδοτικά – Πειθαρχικά Όργανα Άρθρο 137 – Συγκρότηση Πρωτοβαθμίων Δικαιοδοτικών – Πειθαρχικών Οργάνων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 138 – Άσκηση Πειθαρχικής Δίωξης – Αρμόδια Όργανα
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 139 – Αρμοδιότητες Πρωτοβάθμιων Δικαιοδοτικών – Πειθαρχικών Οργάνων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 140 – Προσφυγή κατά των αποφάσεων των Πρωτοβαθμίων Δικαιοδοτικών – Πειθαρχικών Οργάνων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 141 – Τοπικό Πρωτοβάθμιο Δικαιοδοτικό – Πειθαρχικό Όργανο
- 1 ΣχόλιοΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ – Ανώτατο Συμβούλιο Επίλυσης Αθλητικών Διαφορών (A.Σ.Ε.Α.Δ.) Άρθρο 142 – Συγκρότηση – Σύνθεση – Οργάνωση Α.Σ.Ε.Α.Δ.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 143 – Δικαιοδοσία – Αρμοδιότητες Α.Σ.Ε.Α.Δ.Άρθρο 143 – Δικαιοδοσία – Αρμοδιότητες Α.Σ.Ε.Α.Δ.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 144 – Άσκηση – Συζήτηση προσφυγής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 145 – Ανάκληση της απόφασης του Α.Σ.Ε.Α.Δ.Άρθρο 145 – Ανάκληση της απόφασης του Α.Σ.Ε.Α.Δ.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 146 – Στέγαση – Γραμματειακή Υποστήριξη – Λειτουργία Α.Σ.Ε.Α.Δ. και αποζημίωση μελών Α.Σ.Ε.Α.Δ., Επιτροπής Εφέσεων Ε.Π.Ο., Διαιτητικού Δικαστηρίου Ε.Π.Ο., Πρωτοβαθμίων Δικαιοδοτικών – Πειθαρχικών Οργάνων και Εισαγγελέων Πειθαρχικής Δίωξης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 147 – Τοπικό Τμήμα Α.Σ.Ε.Α.Δ.Άρθρο 147 – Τοπικό Τμήμα Α.Σ.Ε.Α.Δ.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 148 – Ειδικές διατάξεις για το ποδόσφαιροΆρθρο 148 – Ειδικές διατάξεις για το ποδόσφαιρο
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 149 – Αθλητικός Εισαγγελέας
- 2 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΦΙΛΑΘΛΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ Άρθρο 150 – Τήρηση Φιλάθλου Πνεύματος – Επιτροπή Φιλάθλου Πνεύματος (Ε.ΦΙ.Π.)
- 1 ΣχόλιοΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε΄ ΕΠΙΛΥΣΗ ΑΣΤΙΚΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ Άρθρο 151 – Έννοια αστικής αθλητικής διαφοράς
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 152 – Εφαρμοζόμενο ουσιαστικό δίκαιοΆρθρο 152 – Εφαρμοζόμενο ουσιαστικό δίκαιο
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 153 – Επιτροπές Επίλυσης Αστικών Αθλητικών Διαφορών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 154 – Ανάλογη εφαρμογή διατάξεων του Κώδικα Πολιτικής ΔικονομίαςΆρθρο 154 – Ανάλογη εφαρμογή διατάξεων του Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 155 – Δικαιοδοσία Πολιτικών Δικαστηρίων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 156 – Επίλυση λοιπών αθλητικών διαφορώνΆρθρο 156 – Επίλυση λοιπών αθλητικών διαφορών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 157 – Ρήτρα διαιτησίας – Σύµβαση προσχωρήσεως
- 3 ΣχόλιαΤΜΗΜΑ Δ΄ ΘΕΜΑΤΑ ΥΠΟΠΤΩΝ ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗΣ ΑΓΩΝΩΝ – ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΣΜΟΥ Άρθρο 158 – Αποβολή ομάδας απ΄ το στοίχημα – εκθέσεις για ύποπτους χειραγώγησης αγώνες
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 159 – Απαγόρευση στοιχηματισμού σε πρόσωπα του αθλητισμού
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 160 – Καταβολή ποσοστού απ΄ το στοίχημα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 161 – ∆ωροδοκία – ∆ωροληψία για αλλοίωση αποτελέσµατος αγώνα
- 2 ΣχόλιαΤΜΗΜΑ Ε΄ ΛΟΙΠΑ ΘΕΜΑΤΑ Άρθρο 162 – Ρύθµιση ειδικών θεµάτων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 163 – Κωδικοποίηση αθλητικού δικαίουΆρθρο 163 – Κωδικοποίηση αθλητικού δικαίου
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 164 – Μεταβατικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 165 – Καταργούμενες διατάξειςΆρθρο 165 – Καταργούμενες διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 166 – Έναρξη ισχύοςΆρθρο 166 – Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
31 Οκτωβρίου 2016, 15:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
9 Δεκεμβρίου 2016, 14:00
Σχετικό Υλικό
Σχέδιο_Νέου_Αθλητικού_ΝόμουΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
5 Σχόλια 473 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 7732 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Σχέδιο Νόμου «ΚΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΑΚΡΟΠΟΛ»
- Δημιουργική Ελλάδα: ενίσχυση του κινηματογραφικού, οπτικοακουστικού και δημιουργικού τομέα ίδρυση φορέα για το βιβλίο και λοιπές διατάξεις σύγχρονου πολιτισμού
- Μέτρα για τη διαφύλαξη και την ανάδειξη της άυλης πολιτιστικής κληρονομιάς, την προστασία και ενίσχυση του ελληνόφωνου τραγουδιού και της ορχηστρικής μουσικής απόδοσης του ελληνόφωνου τραγουδιού
- Σχέδιο νόμου: "Διατάξεις για τη θωράκιση του θεσμικού πλαισίου του αθλητισμού και τον εξορθολογισμό της αθλητικής νομοθεσίας"
- Εκσυγχρονισμός της μουσειακής πολιτικής και ζητημάτων διαχείρισης της πολιτιστικής κληρονομιάς
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/789 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 17ης Απριλίου 2019
- Αθλητικός Εθελοντισμός,Αθλητισμός Αναψυχής και Άθληση για Όλους,Πνευματικός Αθλητισμός,Ηλεκτρονικός Αθλητισμός (e-sports),Εργασιακός Αθλητισμός και λοιπές τροποποιήσεις της αθλητικής νομοθεσίας
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου για τον αθλητισμό
- Οργανισμός Ανάπτυξης και Διαχείρισης Πολιτιστικών Πόρων (Ο.Δ.Α.Π.),«Μουσείο-Ελαιοτριβείο Βρανά» στο Δήμο Λέσβου και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού
- Θεσμικό πλαίσιο αρχαιρεσιών αθλητικών φορέων,διακρίσεις συνοδών αθλητών ΑμεΑ,Εθνική Πλατφόρμα Αθλητικής Ακεραιότητας,Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή,Ελληνική Παραολυμπιακή Επιτροπή και άλλες διατάξεις
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2017/1564
- Κύρωση της Σύμβασης Magglingen/Macolin σχετικά με τη χειραγώγηση των αθλητικών αγώνων, επείγοντα μέτρα για την αντιμετώπιση της βίας στον αθλητισμό και άλλες διατάξεις
- Περιφερειακή Πολιτική Σύγχρονου Πολιτισμού
- ΙΔΡΥΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΑΚΡΟΠΟΛ
- Ίδρυση Οργανισμού Βιβλίου και Πολιτισμού
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2017/1564 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 13ης Σεπτεμβρίου 2017
- Εξυγίανση του Ταμείου Αλληλοβοήθειας Υπαλλήλων Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού και άλλες διατάξεις
- Μητροπολιτικός Οργανισμός Μουσείων Εικαστικών Τεχνών Θεσσαλονίκης
- ΠΟΙΝΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΑΓΑΘΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΝΟΠΛΗΣ ΣΥΡΡΑΞΗΣ
- Περί ερασιτεχνικού και επαγγελματικού αθλητισμού
- Αθλητικός νόμος
- Νόμος για τη συλλογική διαχείριση δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας
- Αρχείο Διαφύλαξης Κινηματογραφικής Κληρονομιάς
- Ιδρυση και λειτουργία Ανώτερων Σχολών Κινηματογραφίας –Τηλεόρασης
- Αδεια Παράστασης
- Πνευματικη ιδιοκτησία
- Επιτροπή επαγγελματικού αθλητισμού – Προπονητές και εκπαιδευτές – Ιδιωτικά γυμναστήρια και ιδιωτικές σχολές εκμάθησης αθλημάτων και άλλες διατάξεις
- Κώδικαs Αντιντόπινγκ του Παγκόσμιου Οργανισμού Αντιντόπινγκ
- Επιστροφή Πολιτιστικών αγαθών
Η εν λόγω διάταξη κινείται προς την σωστή κατεύθυνση, ωστόσο θα πρέπει να γίνει σχετική μνεία ότι τα εν λόγω έσοδα θα κατευθύνονται αποκλειστικά και μόνο στην ανάπτυξη του ερσιτεχνικού αθλητισμού. Περαιτέρω, χρήζει ανάγκη επαναδιατύπωσης καθώς ενδέχεται να στρεβλώνει τους κανόνες ανταγωνισμού εντός της Ε.Ε., καθότι εξαιρεί τον ΟΠΑΠ και επιβαρύνει χρηματοοικονομικά όλες τις άλλες εταιρείες στοιχηματισμού καθιστώντας τον ΟΠΑΠ πιο ανταγωνιστικό.
Ο ερασιτεχνικός αθλητισμός δοκιμάζεται ως προς την επιβίωσή του, ειδικά τα τελευταία χρόνια με τον μηδενισμό ουσιαστικά της χρηματοδότησης προς τα σωματεία.Μία καλή λύση θα ήταν η χρηματοδότηση μέσω ενός ταμείου ελεγχόμενου από την Γ.Γ.Α.Τα χρήματα για αυτό το ταμείο θα προέρχονται από αυτά που τζιράρουν οι στοιχηματικές εταιρίες του Ο.Π.Α.Π.συμπεριλαμβανομένου.
5% από τον τζίρο αυτών των εταιριών, θα έδινε μεγάλη ανάσα στην κάλυψη ουσιαστικών αναγκών του πυρήνα του αθλητισμού,που είναι το ερασιτεχνικό,αθλητικό σωματείο.Φυσικά με τον αυστηρό έλεγχο της Γ.Γ.Α.
Άρθρο 160 –
η όποια Καταβολή ποσοστού απ΄ το στοίχημα των εταιρειών που παρέχουν υπηρεσίες αθλητικού στοιχηματισμού, και της ΟΠΑΠ ΑΕ θα πρέπει να δικαιολογεί
1 – την ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΠΑΛΤΦΟΡΜΑ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ
2 – τον σχεδιασμό οργάνωση υλοποίηση λειτουργία και ολιστικό έλεγχο ποιοτητας προγραμματων ευαισθητοποίησης των νέων αθλούμενων για την προληπτική εκπαιδευση κατά του εθισμού στο αθλητικό στοιχημα και τον αθλητικό τζογο
3 – ον σχεδιασμό οργάνωση υλοποίηση λειτουργία και ολιστικό έλεγχο ποιοτητας προγραμματων ευαισθητοποίησης των επαγγελματιών αθλητών και των εθνικών ομάδων για την προληπτική εκπαιδευση κατά της χειραγώγησης αγώνων
προτείνεται το 5% των ετήσιων κερδών του ΟΠΑΠ Α.Ε. και των λοιπών ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ στοιχηματικών ετερειων με άδεια από την ΕΕΕΠ να καταβάλουν το 5% σε ειδικό λογαριασμό ΤΟΥ υπουργειου ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ή της ΕΕΕΠ , ο οποίος και θα χρηματοδοτέι διαρκως δράσεις ενημερωασης εκπαιδευσης και καταρτισης κατά του εθισμού στο ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ τον εθισμό στον αθλητικό ΤΖΟΓΟ αλλά και σεμιναρίων ολων των μετόχων του αθλητισμού για την προληπτική αντιμετώπιση της ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΓΗΛΩΣΕΩΝ που σχετίζονται αμεσα με το ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΣΜΟ
Εχουν ήδη γίνει αυτες οι ανωτερω προτασεις στο υπουργειο ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ / γγΑ ως παρακάτω:
κατάθεση ΕΙΣΗΓΗΤΙΚΟΥ ΥΠΟΜΝΗΜΑΤΟΣ προς τον Υ/Φ & τον ΓΓΑ στις 10 ΜΑΡΤΙΟΥ 2015
«ΕΘΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ
Κ.Ε.Α. ΚΩΔΙΚΑΣ ΕΥ ΑΓΩΝΙΖΕΣΘΑΙ Α.μ.Κ.Ε. Αθλητική Διαφάνεια Προστασία της Ακεραιότητας Ελληνικού Αθλητισμού
ΕΙΣΗΓΗΤΙΚΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ
ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ ΣΤΟ ΥΠ. ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ – ΥΦΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
Προς : κ. Χαράλαμπο-Σταύρο Κοντονή ΥΦΥΠΟΥΡΓΟ
Κοινοποίηση : κ. Ιούλιο Συναδινό γ.γ. ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
ΑΘΗΝΑ 10 ΜΑΡΤΙΟΥ 2015
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ Νικόλαος Κωνσταντίνου Θεοδώρου, Γενικός Γραμματέας «Κ.Ε.Α. – ΚΩΔΙΚΑΣ ΕΥ ΑΓΩΝΙΖΕΣΘΑΙ»
«ΕΘΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ
ΡΟΛΟΣ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ Ε Ε Ε Π
1 Αναγνωρίζεται ότι υπάρχει μια σειρά από άλλα ζητήματα προς εξέταση τα οποία, ενώ έχουν ευρεία συνάφεια με την πολιτική αυτή, είναι σκόπιμο να εξεταστούν
Αυτά περιλαμβάνουν
1. Πιθανές πολιτικές που σχετίζονται με αθλητικά στοιχηματικά όρια σε μετρητά , ΕΕΕΠ
2. Zωντανού on-line στοιχηματισμού κατά τη διάρκεια μιας αθλητικής εκδήλωσης, ΕΕΕΠ
3. ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ Διαφήμισης αθλητικού στοιχηματισμού από το σύνολο των ΜΜΕ και ΙΝΤΕΡΝΕΤ με βάση αντί-στοιχους νόμους διαφήμισης ΚΑΠΝΟΥ ΤΣΙΓΑΡΩΝ ΑΛΚΟΟΛ κλπ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΕΘΙΣΜΟΥ
4. Παρακράτηση 1 %% ΤΙΣ ΧΙΛΕΙΗΣ από τον ΤΖΙΡΟ κάθε στοιχηματικής πράξης προς όφελος του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΣΥΡΙΖΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΗΛΩΣΗ ΙΟΥΛΙΟΥ ΣΥΝΑΔΙΝΟΥ
7.2 ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΓΝΙΑ – ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ – ΑΝΑΚΛΗΣΗ – ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ – ΠΡΟΣΩΡΙΝΩΝ ΑΔΕΙΩΝ ΕΕΕΠ –
α. εφαρμογή του κανονισμού αθλητικών στοιχημάτων και με την δραστηριοποίηση των σχετικών μέτρων για την καταπολέμηση της χειραγώγησης των αθλητικών αγώνων σε σχέση με αθλητικά στοιχήματα, συμπεριλαμβανομένων, ανάλογα με την περί-πτωση:
β. η ανταλλαγή πληροφοριών, σε εύθετο χρόνο, με άλλες αρμόδιες αρχές για το παράνομο, παράτυπο αθλητικό στοίχημα ή ύποπτες υποθέσεις αθλητικών στοιχημάτων, καθώς και παραβάσεις των κανονισμών
γ. ο περιορισμός της προσφοράς στην ανεξέλεγκτη ζήτηση αθλητικών στοιχημάτων, μετά από διαβούλευση με τις εθνικές α-θλητικές οργανώσεις και τους αθλητικούς φορείς στοιχημάτων, ιδιαίτερα εκτός των αθλητικών αγώνων:
• Τα οποία έχουν σχεδιαστεί για νεαρούς και εκείνους κάτω από την ηλικία των 18
• Όπου οι οργανωτικές προϋποθέσεις είναι ανεπαρκείς ανασφαλείς
• Όπου τα μερίδια/μερίσματα σε αθλητικό επίπεδο είναι ανεπαρκή
δ. η παροχή εκ των προτέρων πληροφοριών σχετικά με τους τύπους και τα αντικείμενα των αθλητικών στοιχημάτων και στοι-χηματικών προϊόντων προς τους διοργανωτές αθλητικών αγώνων ή πρωταθλημάτων, για τη στήριξη των προσπαθειών τους προς τον εντοπισμό και τη διαχείριση των κινδύνων της χειραγώγησης αθλητικών γεγονότων και χειρισμού μέσα σε αγωνιστικό χώρο εποπτείας τους
ε. η συστηματική χρήση ελέγχου, σε αθλητικά στοιχήματα, των μέσων πληρωμής που επιτρέπει χρηματοδοτικές ροές [financial flows] πάνω από ένα ορισμένο όριο, [threshold] που ορίζεται για να εντοπιστεί, ιδιαίτερα τους εντολείς-αποστολείς του αθλη-τικού πονταρίσματος στοιχήματος, τους δικαιούχους νικητές, και τα ποσά που έχουν στοιχηματιστεί
στ. Μηχανισμών εποπτείας/ ελέγχου, σε συνεργασία με και μεταξύ των αθλητικών ομοσπονδιών και διοργανωτριών αρχών και διοργανώσεων και, [ανάλογα με την περίπτωση], των υπεύθυνων των κερδοσκοπικών εταιρειών αθλητικών στοιχημάτων, για να αποτρέψει τους προπονητές αθλητές παίκτες διαιτητές κριτές, στελέχη, παράγοντες, αντζέντηδες, στελέχη και εμπλεκόμενους αθλητικούς μετόχους, από στοιχήματα για αθλητικές διοργανώσεις, που βρίσκονται σε παράβαση των σχετικών αθλητικών κανόνων ή του εφαρμοστέου δικαίου
ζ. Η άμεση και επ’ αόριστον αναστολή των αθλητικών στοιχημάτων, σύμφωνα με το εθνικό δίκαιο, σε αθλητικές διοργανώσεις ή πρωταθλήματα για τις οποίες έχει εκδοθεί τουλάχιστον μία ειδοποίηση από ευρωπαϊκούς ή διεθνείς μηχανισμούς εντοπισμού στοιχηματικής απάτης και οι οποίοι μηχανισμοί επιβάλλονται από ευρωπαϊκές ή διεθνείς αθλητικές συνομοσπονδίες στις εθνικές αθλητικές ομοσπονδίες
η. Καταπολέμηση του παράνομου αθλητικού στοιχηματισμού
• Υποχρεούται να διερευνήσει τα πλέον κατάλληλα μέσα για την καταπολέμηση των παράνομων φορέων εκμετάλλευσης αθλητικών στοιχημάτων και εξετάζει τη θέσπιση μέτρων, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, όπως:
• Σφράγισμα της πρόσβασης σε παράνομους φορείς που διεξάγουν αθλητικό στοίχημα, από απομακρυσμένες φυσικές θέσεις εκτός επικράτειας και το κλείσιμο των παράνομων εν Ελλαδί επιχειρήσεων αθλητικών στοιχημάτων σύμφωνα με την δικαιοδοσία του Ελληνικού Νόμου
• Πάγωμα των χρηματικών ροών μεταξύ των παράνομων φορέων εκμετάλλευσης αθλητικών στοιχημάτων και των ελλή-νων καταναλωτών
• ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΎ του ΕΘΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ & τον ΠΑΘΟΛΟΓΙΚΟ ΤΖΟΓΟ μέσω της διαφήμισης προϊόντων και υπηρεσιών αθλητικού στοιχηματισμού στις ΜΜΕ τηλεόραση – τύπο – υπαίθρια διαφήμιση –διαδίκτυο – μέντια – διαφήμιση οποιασδήποτε μορφής σε αγωνιστικό χώρο ή εμφανίσεις παί-κτες – διαιτητές – κριτές – προπονητές
Ρόλος ΟΠΑΠ & άλλων εταιρειών στοιχήματος
1 Όλες οι Ελληνικές πολιτειακές αρχές συμφωνούν να συνεργαστούν με τον ΟΠΑΠ ΑΕ και τις νόμιμες εταιρείες που παρέχουν υπηρεσίες στοιχήματος κατά την εφαρμογή αυτής της πολιτικής και συνολικά ρυθμιστικού και νομικού πλαισίου που σχετίζονται με την ύποπτη δραστηριότητα αθλητικών στοιχημάτων, συμπεριλαμβανομένης της συλλογής και την αποθήκευση των σχετικών δεδομένων. Η ΟΠΑΠ ΑΕ, συλλέγει όλα τα δεδομένα στοιχημάτων, προκειμένου να τα αποστέλλει, εφόσον κληθεί εκ τούτου από οποιαδήποτε αρχή.
Η παρούσα πολιτική μεριμνά και ελέγχει τις συμβατικές υπάρχουσες κανονιστικές υποχρεώσεις για φορείς στοιχημάτων παρόχους αθλητικού στοιχήματος να μοιραστούν εμπιστευτικά ή να υποβάλουν πληροφορίες σχετικά με ύποπτη δραστηριότητα αθλητικών στοιχημάτων για τα ενδιαφερόμενα μέρη αυτής της πολιτικής και αναμένεται η συμβατική υποχρέωση του ΟΠΑΠ και για φορείς στοιχημάτων παρόχους αθλητικού στοιχήματος να εφαρμοστεί ένα νέο θεσμοποιημένο και θεσμοθετημένο Πληροφοριακού Συστήματος Επιτήρησης Ελέγχου ,
Σύμφωνα με το άρθρο 30, παράγραφοι 1δ και 1ε, ο κανονισμός σχετικά με τη συμπεριφορά και τον έλεγχο των τυχερών παιχνιδιών (άρθρο 29 του νόμου 4002/2011), αξιολογεί τις τεχνικές απαιτήσεις για τη λειτουργία του Συστήματος Επιτήρησης [IT Control and Surveillance System ] της Ελληνικής Επιτροπής Τυχερών Παιχνιδιών, [ΕΕΕΠ], προκειμένου να επιτευχθεί η συλλογή, αποθήκευση, επεξεργασία και απεικόνιση των απαραίτητων δεδομένων για όλους τους τύπους των τυχερών παι-χνιδιών και της διασφάλισης της ομαλής και ασφαλής διεξαγωγή όλων των παιχνιδιών της τύχης.
Αν και δεν έχει εφαρμοστεί ακόμα το αυτο-κανονιστικό πλαίσιο για την ανταλλαγή πληροφοριών και την αναφορά ύποπτων αθλητικών δραστηριοτήτων στοιχημάτων και, δεν υπάρχουν ακόμα κανονιστικές υποχρεώσεις για τον ΟΠΑΠ και φορείς στοιχημάτων για να μοιραστούν ή να υποβάλουν πληροφορίες σχετικά με ύποπτη δραστηριότητα αθλητικών στοιχημάτων για τα ενδιαφερόμενα μέρη στην Ελλάδα, ωστόσο, η εθνική λοταρία ΟΠΑΠ είναι μέλος της European Lotteries και ο ΟΠΑΠ έτσι υποχρεούνται να ανταλλάσσει πληροφορίες σχετικά με ύποπτες δραστηριότητες αθλητικών στοιχημάτων μέσα από το σύστημα ΕLMS
5.2 Στο πλαίσιο αυτής της πολιτικής, θα κληθούν να:
α. υιοθετήσουν για την ελληνική στοιχηματική βιομηχανία πρότυπα πολιτικές και διαδικασίες για τις ελάχιστες απαιτήσεις ανταλλαγής πληροφοριών και την παροχή πληροφοριών με τον οργανωμένο αθλητισμό, την ελληνική πολιτεία και τις υπηρεσίες επιβολής του νόμου [ ELMS FDS]
β. να αναπτύξουν και να θέσουν σε ισχύ εθνικές συμφωνίες σε σχέση με την ακεραιότητα των αυτόνομων αθλητικών φορέων και φορέων συνεταιρισμών διεξαγωγής διοργανώσεων, σε σχέση με την παροχή των στοιχημάτων, και ανταλλαγή πληροφοριών σχετικά με το άθλημα που εμπλέκονται [ ELMS FDS]
γ. εγγυηθούν την εμπιστευτικότητα των πληροφοριών που παρέχονται από τον αθλητισμό προς τον ΟΠΑΠ και τις νόμιμες εται-ρείες που παρέχουν υπηρεσίες στοιχήματος συμπεριλαμβανομένων και των πρακτορείων στοιχημάτων
δ. συνεργάζονται με τον αθλητισμό και τις υπηρεσίες επιβολής του νόμου και την ΕΕΕΠ ρυθμιστική αρχή σχετικά με την παροχή των πληροφοριών για να βοηθήσει τον εντοπισμό και τη διερεύνηση της ύποπτης δραστηριότητας ή παραβιάσεων του σχετικού κώδικα δεοντολογίας για όλα τα αθλήματα
ε. παρέχουν ΔΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΟΝΤΟΣ ΝΟΜΟΥ ένα ,ΕΓΑΛΟ μερίδιο των εσόδων τους για την πλήρη οικονομική κάλυψη – επιχορήγηση
• της ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ και
• της υλοποίηση αυτής της πολιτικής, συμπεριλαμβανομένης της χρηματοδότησης δράσεων πρόληψης ευαισθη-τοποίησης εκπαίδευσης και κατάρτισης στον αθλητισμό και προληπτικών μέτρων προστασία από τον εθισμό στο αθλητικό στοίχημα και τον παθολογικό αθλητικό τζόγο
ε – υιοθετήσουν τέτοια νομοθετικά – ρυθμιστικά ή άλλα μέτρα που μπορεί να είναι αναγκαία για την αποτροπή των συγκρού-σεων συμφερόντων και κατάχρηση εμπιστευτικών πληροφοριών από φυσικά ή νομικά πρόσωπα που εμπλέκονται στην παροχή προϊόντων αθλητικών στοιχημάτων, ιδίως μέσω του περιορισμού:
• φυσικά ή νομικά πρόσωπα που εμπλέκονται στην παροχή προϊόντων αθλητικών στοιχημάτων φυσικά ή νομικά πρό-σωπα που στοιχηματίζουν για τα δικά τους προϊόντα
• η κατάχρηση μιας θέσης παρόχου προϊόντων αθλητικών στοιχημάτων, ως χορηγός ή μετόχου παρόχου προϊόντων α-θλητικών στοιχημάτων, ως μέτοχος ή μέλος ή ιδιοκτήτης ομάδας ομοσπονδίας αθλητικού συλλόγου, ένωσης, διοργα-νώτριας αρχής πρωταθλήματος, ή ενός αθλητικού οργανισμού, να διευκολύνει την χειραγώγηση αγώνων ή να κατα-χραστεί σειρά εμπιστευτικών πληροφοριών που έχουν σχέση με το πρωτάθλημα, την αθλητική διοργάνωση,
• μέτοχο ή μέλος ή ιδιοκτήτη ομάδας, ομοσπονδίας αθλητικού συλλόγου, ένωσης, διοργανώτριας αρχής πρωταθλήματος, ή ενός αθλητικού οργανισμού, που συμμετέχουν στην κατάρτιση των στοιχηματικών αποδόσεων [betting odds] για την αθλητική διοργάνωση, πρωτάθλημα, αγωνιστικό γεγονός , και στο οποίο εμπλέκονται
• κάθε φορέα αθλητικών στοιχημάτων [betting operator] ή τον πράκτορα [betting agent] που ελέγχει, μια διοργανώτρια αρχή πρωταθλήματος, ένα διοργανωτή εθνικής αθλητικής διοργάνωσης, μία αθλητική ομοσπονδία, ή αθλητικό φορέα, καθώς και κάθε φορέα αθλητικών στοιχημάτων ή τον πράκτορα που ελέγχεται από μια τέτοια διοργανώτρια αρχή πρωταθλήματος, ένα διοργανωτή εθνικής αθλητικής διοργάνωσης, μία αθλητική ομοσπονδία, ή αθλητικό φορέα, που προσφέρουν στοιχήματα για το αθλητικό γεγονός πρωτάθλημα ή αθλητική διοργάνωση ή εκδήλωση στον οποίο αυτή η διοργανώτρια αρχή εμπλέκεται.
στ. ενθαρρύνουν τους φορείς και παράγοντες των αθλητικών στοιχημάτων του και, μέσω αυτών, οι διεθνείς οργανισμοί των φορέων αθλητικών στοιχημάτων [European lotteries ], για την ευαισθητοποίηση ΟΛΩΝ των παραγόντων που εμπλέκονται [ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΕΣ ΕΝΩΣΕΙΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΟΜΑΔΕΣ και τα μέλη αυτών ιδιαίτερα ΑΘΛΗΤΕΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΑΘΛΗΤΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ από τις συνέπειες της χειραγώγησης των αθλητικών αγώνων, και των αναγκαίων μέτρων καταπολέμηση της μέσω Ευαισθητοποίησης –Ενημέρωσης Εκπαίδευσης, Κατάρτισης Διάδοσης των πληροφοριών EMLS FDS
ζ. υιοθετεί τέτοια νομοθετικά ή άλλα ρυθμιστικά μέτρα που είναι αναγκαία για να υποχρεώσει τους αθλητικούς φορείς και πα-ράγοντες στοιχημάτων να αναφέρουν τις παράτυπες ή ύποπτων στοιχημάτων χωρίς καθυστέρηση στην
• Ε.Ε.Ε.Π ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΑΙΓΝΙΩΝ
• Υφυπουργό ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
• ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ – ΙΝΤΕΡΠΟΛ
• Γ.Γ. διαφάνειας ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ
• Εθνικό Συντονιστή κατά της ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ
• Μ.Κ.Ο – ΔΙΕΘΝΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΕΛΛΑΣ
• Α.Μ.Κ.Ε «ΚΕΑ ΚΩΔΙΚΑΣ ΕΥ ΑΓΩΝΙΖΕΣΘΑΙ»
κατάθεση ΕΙΣΗΓΗΤΙΚΟΥ ΥΠΟΜΝΗΜΑΤΟΣ προς τον Υ/Φ & τον ΓΓΑ στις 10 ΜΑΡΤΙΟΥ 2015
«ΕΘΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ
Κ.Ε.Α. ΚΩΔΙΚΑΣ ΕΥ ΑΓΩΝΙΖΕΣΘΑΙ Α.μ.Κ.Ε. Αθλητική Διαφάνεια Προστασία της Ακεραιότητας Ελληνικού Αθλητισμού
ΕΙΣΗΓΗΤΙΚΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ
ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ ΣΤΟ ΥΠ. ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ – ΥΦΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
Προς : κ. Χαράλαμπο-Σταύρο Κοντονή ΥΦΥΠΟΥΡΓΟ
Κοινοποίηση : κ. Ιούλιο Συναδινό γ.γ. ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
ΑΘΗΝΑ 10 ΜΑΡΤΙΟΥ 2015
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ Νικόλαος Κωνσταντίνου Θεοδώρου, Γενικός Γραμματέας «Κ.Ε.Α. – ΚΩΔΙΚΑΣ ΕΥ ΑΓΩΝΙΖΕΣΘΑΙ»
«ΕΘΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ
Ως Πρόεδρος του συλλόγου Ελλήνων Εξαιρετικά Διακριθέντων Αθλητών αλλά και Πρόεδρος των εργαζομένων της Επιτροπής Εποπτείας και Ελέγχου Παιγνίων, προτείνω τα ακόλουθα:
Η συμφωνία σχετικά με την κατανομή του ποσοστού GGR πρέπει να πραγματοποιηθεί μεταξύ των παρόχων και του καθ’ ύλην αρμόδιου Υπουργείου. Διότι έτσι όπως προτείνετε την εν λόγω διάταξη δημιουργείται κίνδυνος ΑΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ και θεωρώ ότι κάθε άλλο από ωφέλιμη θα είναι αυτή η ρύθμιση για τον ερασιτεχνικό αθλητισμό που πραγματικά πασχίζει να επιβιώσει!!!!!
Προτείνω η καταβολή του ποσοστού να διοχετεύεται μέσω της ΓΓΑ ώστε να καλύψει τις ανάγκες του ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Και τέλος, θα έπρεπε η νομοπαρασκευαστική επιτροπή να εξετάσει ενδελεχώς το θέμα του GGR δηλαδή, θα προέρχεται από το ποσοστό των Δημοσίων Εσόδων ή θα είναι ένα επιπρόσθετο ποσοστό το οποίο ουσιαστικά θα επιβαρύνει τις στοιχηματικές εταιρείες;;;