1.Το άρθρο 1 του α.ν. 399/1968 (Α΄ 102) αντικαθίσταται ως εξής:
« Το νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου με την επωνυμία «Φίλιππος Ένωση της Ελλάδος (Φ.Ε.Ε)» που συνιστάθηκε με τον α.ν. 858/1937 (Α΄ 367) έχει έδρα στην Αθήνα και τελεί υπό την εποπτεία του Υπουργού Πολιτισμού και Αθλητισμού. Για τις διεθνείς σχέσεις, η επωνυμία της Φ.Ε.Ε αποδίδεται στην αγγλική γλώσσα ως «JockeyClub of Greece». »
Αρχική Επιτροπή επαγγελματικού αθλητισμού – Προπονητές και εκπαιδευτές – Ιδιωτικά γυμναστήρια και ιδιωτικές σχολές εκμάθησης αθλημάτων και άλλες διατάξειςΆρθρο 95 – Τροποποίηση άρθρου 1α.ν. 399/1968 (Α΄ 102)
Άρθρο 95 – Τροποποίηση άρθρου 1α.ν. 399/1968 (Α΄ 102)
- 25 ΣχόλιαΆρθρο 01 – Σύσταση Επιτροπής Επαγγελματικού Αθλητισμού
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 02 – Έδρα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 03 – Αρμοδιότητες
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 04 – Σύνθεση – διορισμός – θητεία διοικητικού συμβουλίου
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 05 – Κωλύματα και ασυμβίβαστα μελών δ.σ.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 06 – Άσκηση καθηκόντων μελών δ.σ.Άρθρο 06 – Άσκηση καθηκόντων μελών δ.σ.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 07 – Συνεδρίαση – λήψη αποφάσεων δ.σ.Άρθρο 07 – Συνεδρίαση – λήψη αποφάσεων δ.σ.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 08 – Αποδοχές μελών δ.σ.Άρθρο 08 – Αποδοχές μελών δ.σ.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 09 – Εσωτερική οργάνωση και λειτουργίαΆρθρο 09 – Εσωτερική οργάνωση και λειτουργία
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 10 – Επιστημονικοί συνεργάτες και σύμβουλοι
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 11 – Πόροι – οικονομική διαχείρισηΆρθρο 11 – Πόροι – οικονομική διαχείριση
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 12 – Πιστοποιητικό Ε.Ε.Α.Άρθρο 12 – Πιστοποιητικό Ε.Ε.Α.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 13 – Εγγυητική επιστολή
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 14 – Διαχειριστικός και λογιστικός έλεγχος
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 15 – Εξουσίες Ε.Ε.Α. κατά τη διενέργεια ελέγχωνΆρθρο 15 – Εξουσίες Ε.Ε.Α. κατά τη διενέργεια ελέγχων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 16 – Άδεια απόκτησης μετοχών Α.Α.ΕΆρθρο 16 – Άδεια απόκτησης μετοχών Α.Α.Ε
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 17 – Έντυπα παιχνιδιών στοιχημάτων προκαθορισμένης απόδοσης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 18 – Έλεγχος συμβάσεων και πωληθέντων εισιτηρίωνΆρθρο 18 – Έλεγχος συμβάσεων και πωληθέντων εισιτηρίων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 19 – Ηλεκτρονική πλατφόρμα Ε.Ε.ΑΆρθρο 19 – Ηλεκτρονική πλατφόρμα Ε.Ε.Α
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 20 – Δημόσιες εκδηλώσεις εκπροσώπων φορέων επαγγελματικού αθλητισμούΆρθρο 20 – Δημόσιες εκδηλώσεις εκπροσώπων φορέων επαγγελματικού αθλητισμού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 21 – Υποχρεωτική άσκηση πειθαρχικής δίωξηςΆρθρο 21 – Υποχρεωτική άσκηση πειθαρχικής δίωξης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 22 – Επιβολή κυρώσεωνΆρθρο 22 – Επιβολή κυρώσεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 23 – Έκθεση πεπραγμένωνΆρθρο 23 – Έκθεση πεπραγμένων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 24 – Παρακώλυση του έργου της Ε.Ε.ΑΆρθρο 24 – Παρακώλυση του έργου της Ε.Ε.Α
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 25 – Μεταβατικές διατάξειςΆρθρο 25 – Μεταβατικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 26 – Καταργούμενες διατάξειςΆρθρο 26 – Καταργούμενες διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 27 – Έναρξη ισχύοςΆρθρο 27 – Έναρξη ισχύος
- 147 ΣχόλιαΆρθρο 28 – Ορισμοί
- 132 ΣχόλιαΆρθρο 29 – Εθνικό μητρώο επαγγελματιών άθλησης και άσκησης
- 195 ΣχόλιαΆρθρο 30 – Επαγγελματικά προσόντα προπονητών
- 93 ΣχόλιαΆρθρο 31 – Επαγγελματικά δικαιώματα προπονητών
- 186 ΣχόλιαΆρθρο 32 – Προπονητές ποδοσφαίρου
- 65 ΣχόλιαΆρθρο 33 – Περιοδικές Σχολές Προπονητών Γ.Γ.Α
- 135 ΣχόλιαΆρθρο 34 – Δελτίο πιστοποίησης προπονητή
- 119 ΣχόλιαΆρθρο 35 – Υποχρέωση απασχόλησης προπονητή
- 123 ΣχόλιαΆρθρο 36 – Κανονισμός Προπονητών
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 37 – Επιβράβευση προπονητών διακριθέντων αθλητών
- 81 ΣχόλιαΆρθρο 38 – Επαγγελματικά προσόντα εκπαιδευτών
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 39 – Επαγγελματικά δικαιώματα εκπαιδευτών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 40 – Υποχρέωση απασχόλησης εκπαιδευτή
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 41 – Αναγγελία έναρξης άσκησης επαγγέλματος προπονητή ή εκπαιδευτή
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 42 – Κωλύματα και ασυμβίβαστα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 43 – Απαγόρευση άσκησης επαγγέλματος προπονητή ή εκπαιδευτή
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 44 – Σύσταση – αρμοδιότητες
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 45 – Συγκρότηση – θητεία – λειτουργίαΆρθρο 45 – Συγκρότηση – θητεία – λειτουργία
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 46 – Ανταποδοτικό τέλος
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 47 – Ψευδής βεβαίωση αθλητικής ομοσπονδίας
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 48 – Παράνομη άσκηση επαγγέλματος προπονητή ή εκπαιδευτή
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 49 – Μεταβατικές διατάξειςΆρθρο 49 – Μεταβατικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 50 – Καταργούμενες διατάξειςΆρθρο 50 – Καταργούμενες διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 51 – Έναρξη ισχύοςΆρθρο 51 – Έναρξη ισχύος
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 52 – Πεδίο εφαρμογήςΆρθρο 52 – Πεδίο εφαρμογής
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 53 – Ορισμοί
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 54 – Φορέας άσκησης της δραστηριότηταςΆρθρο 54 – Φορέας άσκησης της δραστηριότητας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 55 – Γνωστοποίηση έναρξης λειτουργίαςΆρθρο 55 – Γνωστοποίηση έναρξης λειτουργίας
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 56 – Παράβολο
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 57 – Γνωστοποίηση μεταβολής δηλωθέντων στοιχείων λειτουργίαςΆρθρο 57 – Γνωστοποίηση μεταβολής δηλωθέντων στοιχείων λειτουργίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 58 – Μεταβολή έδραςΆρθρο 58 – Μεταβολή έδρας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 59 – Μεταβολή φορέα άσκησης της δραστηριότηταςΆρθρο 59 – Μεταβολή φορέα άσκησης της δραστηριότητας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 60 – Γνωστοποίηση διακοπής λειτουργίαςΆρθρο 60 – Γνωστοποίηση διακοπής λειτουργίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 61 – Κοινοποίηση γνωστοποίησηςΆρθρο 61 – Κοινοποίηση γνωστοποίησης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 62 – Εξουσιοδοτικές διατάξειςΆρθρο 62 – Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 63 – Γενικές κτιριολογικές προδιαγραφέςΆρθρο 63 – Γενικές κτιριολογικές προδιαγραφές
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 64 – Χώροι κύριας χρήσης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 65 – Χώροι εξυπηρέτησης και υγιεινήςΆρθρο 65 – Χώροι εξυπηρέτησης και υγιεινής
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 66 – Μέτρα πρώτων βοηθειών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 67 – Ειδικές προδιαγραφέςΆρθρο 67 – Ειδικές προδιαγραφές
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 68 – Δικαιολογητικά που πρέπει να τηρούνται στην εγκατάστασηΆρθρο 68 – Δικαιολογητικά που πρέπει να τηρούνται στην εγκατάσταση
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 69 – Προσωπικό
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 70 – Επιστημονικός υπεύθυνος
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 71 – Ωράριο λειτουργίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 72 – Εγγραφή μελώνΆρθρο 72 – Εγγραφή μελών
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 73 – Πιστοποίηση υγείας μελών
- 151 ΣχόλιαΆρθρο 74 – Πρόσθετες υπηρεσίες – συστέγαση
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 75 – Άσκηση εποπτείας – Εποπτεύουσα αρχή
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 76 – Διοικητικές κυρώσειςΆρθρο 76 – Διοικητικές κυρώσεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 77 – Μεταβατικές διατάξειςΆρθρο 77 – Μεταβατικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 78 – Καταργούμενες διατάξειςΆρθρο 78 – Καταργούμενες διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 79 – Έναρξη ισχύοςΆρθρο 79 – Έναρξη ισχύος
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 80 – Τροποποίηση άρθρου 22 ν. 2725/1999
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 81 – Τροποποίηση άρθρου 23 ν. 2725/1999
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 82 – Τροποποίηση άρθρου 3 ν. 2725/1999 (Α΄ 121)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 83 -Τροποποίηση άρθρου 29 ν. 2725/1999Άρθρο 83 -Τροποποίηση άρθρου 29 ν. 2725/1999
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 84 – Τροποποίηση άρθρου 33 ν. 2725/1999Άρθρο 84 – Τροποποίηση άρθρου 33 ν. 2725/1999
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 85 – Προσθήκη άρθρου 41Η στο ν. 2725/1999
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 86 – Προσθήκη άρθρου 41Θ στο ν. 2725/1999
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 87 – Αντικατάσταση του άρθρου 52 του ν. 2725/1999
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 88 – Προσθήκη άρθρου 52Α στο ν. 2725/1999
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 89 – Τροποποίηση άρθρου 56Α ν. 2725/1999
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 90 – Τροποποίηση άρθρου 56Β ν. 2725/1999
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 91 – Τροποποίηση άρθρου 56Γ ν. 2725/1999Άρθρο 91 – Τροποποίηση άρθρου 56Γ ν. 2725/1999
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 92- Τροποποίηση άρθρου 56Δ ν. 2725/1999
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 93 – Προσθήκη άρθρου 67Α στο ν. 2725/1999
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 94 – Τροποποίηση άρθρου 83 ν. 2725/1999Άρθρο 94 – Τροποποίηση άρθρου 83 ν. 2725/1999
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 95 – Τροποποίηση άρθρου 1α.ν. 399/1968 (Α΄ 102)
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 96 – Τροποποίηση άρθρου 2α.ν. 399/1968
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 97 – Τροποποιήσεις άρθρου 5α.ν. 399/1968
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 98 – Τροποποίηση άρθρου 6α.ν. 399/1968
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 99 – Τροποποίηση άρθρου 8α.ν. 399/1968
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 100 – Τροποποίηση άρθρου 9α.ν. 399/1968
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 101 – Τροποποιήσεις άρθρου 83 ν. 4172/2013 (Α΄ 167)
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 102 – Τροποποίηση άρθρου 85 ν. 4172/2013
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 103 – Αποζημίωση των μελών επιτροπών της παρ. 5 του άρθρου 53 του ν. 2725/1999
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 104 – Προσωπικό εθνικών αθλητικών ομοσπονδιών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 105 – Αποζημίωση μελών Δ.Ε.Α.Β και Ε.Ε.ΑΆρθρο 105 – Αποζημίωση μελών Δ.Ε.Α.Β και Ε.Ε.Α
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 106 – Τροποποίηση άρθρου 1 ν. 4326/2015 (Α΄ 49)Άρθρο 106 – Τροποποίηση άρθρου 1 ν. 4326/2015 (Α΄ 49)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 107 – Τροποποίηση άρθρου 38 ν. 4373/2016Άρθρο 107 – Τροποποίηση άρθρου 38 ν. 4373/2016
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 108 – Τροποποίηση του π.δ. 4/2018 (Α΄ 7)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 109 – Τροποποίηση άρθρου 5 π.δ. 22/2004 (Α’ 16)Άρθρο 109 – Τροποποίηση άρθρου 5 π.δ. 22/2004 (Α’ 16)
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 110 – Ειδικός Επιθεωρητής για τον έλεγχο αθλητικών φορέων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 111 – Μεταβατικές διατάξεις
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 112 – Καταργούμενες διατάξεις
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 113 – Έναρξη Ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
23 Νοεμβρίου 2018, 19:40
Ανοικτή σε Σχόλια έως
3 Δεκεμβρίου 2018, 09:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
3 Σχόλια 1697 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 7732 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Σχέδιο Νόμου «ΚΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΑΚΡΟΠΟΛ»
- Δημιουργική Ελλάδα: ενίσχυση του κινηματογραφικού, οπτικοακουστικού και δημιουργικού τομέα ίδρυση φορέα για το βιβλίο και λοιπές διατάξεις σύγχρονου πολιτισμού
- Μέτρα για τη διαφύλαξη και την ανάδειξη της άυλης πολιτιστικής κληρονομιάς, την προστασία και ενίσχυση του ελληνόφωνου τραγουδιού και της ορχηστρικής μουσικής απόδοσης του ελληνόφωνου τραγουδιού
- Σχέδιο νόμου: "Διατάξεις για τη θωράκιση του θεσμικού πλαισίου του αθλητισμού και τον εξορθολογισμό της αθλητικής νομοθεσίας"
- Εκσυγχρονισμός της μουσειακής πολιτικής και ζητημάτων διαχείρισης της πολιτιστικής κληρονομιάς
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/789 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 17ης Απριλίου 2019
- Αθλητικός Εθελοντισμός,Αθλητισμός Αναψυχής και Άθληση για Όλους,Πνευματικός Αθλητισμός,Ηλεκτρονικός Αθλητισμός (e-sports),Εργασιακός Αθλητισμός και λοιπές τροποποιήσεις της αθλητικής νομοθεσίας
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου για τον αθλητισμό
- Οργανισμός Ανάπτυξης και Διαχείρισης Πολιτιστικών Πόρων (Ο.Δ.Α.Π.),«Μουσείο-Ελαιοτριβείο Βρανά» στο Δήμο Λέσβου και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού
- Θεσμικό πλαίσιο αρχαιρεσιών αθλητικών φορέων,διακρίσεις συνοδών αθλητών ΑμεΑ,Εθνική Πλατφόρμα Αθλητικής Ακεραιότητας,Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή,Ελληνική Παραολυμπιακή Επιτροπή και άλλες διατάξεις
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2017/1564
- Κύρωση της Σύμβασης Magglingen/Macolin σχετικά με τη χειραγώγηση των αθλητικών αγώνων, επείγοντα μέτρα για την αντιμετώπιση της βίας στον αθλητισμό και άλλες διατάξεις
- Περιφερειακή Πολιτική Σύγχρονου Πολιτισμού
- ΙΔΡΥΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΑΚΡΟΠΟΛ
- Ίδρυση Οργανισμού Βιβλίου και Πολιτισμού
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2017/1564 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 13ης Σεπτεμβρίου 2017
- Εξυγίανση του Ταμείου Αλληλοβοήθειας Υπαλλήλων Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού και άλλες διατάξεις
- Μητροπολιτικός Οργανισμός Μουσείων Εικαστικών Τεχνών Θεσσαλονίκης
- ΠΟΙΝΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΑΓΑΘΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΝΟΠΛΗΣ ΣΥΡΡΑΞΗΣ
- Περί ερασιτεχνικού και επαγγελματικού αθλητισμού
- Αθλητικός νόμος
- Νόμος για τη συλλογική διαχείριση δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας
- Αρχείο Διαφύλαξης Κινηματογραφικής Κληρονομιάς
- Ιδρυση και λειτουργία Ανώτερων Σχολών Κινηματογραφίας –Τηλεόρασης
- Αδεια Παράστασης
- Πνευματικη ιδιοκτησία
- Επιτροπή επαγγελματικού αθλητισμού – Προπονητές και εκπαιδευτές – Ιδιωτικά γυμναστήρια και ιδιωτικές σχολές εκμάθησης αθλημάτων και άλλες διατάξεις
- Κώδικαs Αντιντόπινγκ του Παγκόσμιου Οργανισμού Αντιντόπινγκ
- Επιστροφή Πολιτιστικών αγαθών
Τροποποιούνται ουσιωδώς , καίρια και το σημαντικότερο , χωρίς αιτιολογία ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑ, οι σκοποί της ίδρυσης του Ν.Π.Δ.Δ της Φ.Ε.Ε οι οποίοι αποτυπώθηκαν ήδη στον Α.Ν 399/1968 και Ν. 4172/2013 και οι οποίοι διατηρήθηκαν για σχεδόν 90 χρόνια στην ιστορική διαδρομή του Ν.Π.Δ.Δ.
1. Συγκεκριμένα καταργούνται :
– η άσκηση εποπτείας εν τη εφαρμογή των σχετικών με την οργάνωση και τέλεση ιπποδρομιών συμβάσεων
– η δια παντός μέσου ανάπτυξη και προαγωγή του ιππικού αθλητισμού
Επίσης καταργείται η πρόβλεψη που είχε ως εξής :
-Ασκεί, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις, τον έλεγχο και την εποπτεία της διεξαγωγής των ιπποδρομιών
2. Γίνεται προσπάθεια να περιοριστεί ο Σκοπός της ΦΕΕ σε απλό διεκπεραιωτικό έλεγχο της τήρησης των τεχνικών κανόνων οργάνωσης της διεξαγωγής των ιπποδρομιών, οι οποίοι όμως πουθενά δεν αναφέρονται ούτε αποσαφηνίζονται έστω ως προς την περιγραφή τους.
Για σύγκριση αναφέρουμε ότι όροι αναφοράς ιπποδρομιών οι οποίοι περιλαμβάνουν τεχνικούς κανόνες περιέχονται στο παράρτημα ΙV της σύμβασης παραχώρησης (Ν. 4338) το οποίο συντάχθηκε από το Υπουργείο Οικονομικών και το ΤΑΙΠΕΔ.
3. Καταργείται η αρμοδιότητα της Φ.Ε.Ε. να ασκεί σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις, τον έλεγχο και την εποπτεία της διεξαγωγής των ιπποδρομιών, περιορίζοντας το πεδίο ελέγχου από το σύνολο της ιπποδρομιακής δραστηριότητας ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ της διεξαγωγής των ιπποδρομιών αφού, από το προϋπάρχον :
«Επιλύει, σε τελευταίο βαθμό, κάθε διαφορά η οποία ανακύπτει ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ αυτών (ιπποδρομιών)» ορίζεται στο τροποποιούμενο κείμενο :
«Επιλύει σε τελευταίο βαθμό κάθε διαφορά που προκύπτει ΚΑΤΑ την διεξαγωγή των ιπποδρομιών…»
4. Καταργείται η πρόβλεψη διαβούλευσης με τους Φορείς για την σύνταξη του Κώδικα Ιπποδρομιών.
5. Καταργείται η αρμοδιότητα της Φ.Ε.Ε να αποδίδει την ιδιότητα του ιδιοκτήτη δρομώνων ίππων με βάσει τις αντικειμενικά καθορισμένες προϋποθέσεις του Κ.Ι. Η διαχρονικώς απονεμηθείσα αρμοδιότητα της απόδοσης της ιδιότητας ιδιοκτήτη, κατόπιν ελέγχου αυτού σύμφωνα με τις προβλέψεις του εκάστοτε Κώδικα Ιπποδρομιών, αποσκοπούσε στην διαφύλαξη της ακεραιότητας της Διεξαγωγής των Ιπποδρομιών.
6. Καταργείται η αρμοδιότητα να διευθύνει και να διεξάγει την διαδικασία ιατρικού ελέγχου των δρομώνων ίππων και την διαδικασία αντιντόπινγκ ίππων και αναβατών. Ελέγχεται ως απολύτως προβληματική η απαλοιφή από τις, ρητώς απονεμόμενες, αρμοδιότητες, του ελέγχου ντόπινγκ ίππων και αναβατών. Τούτο καθώς αφενός η αρμοδιότητα Ντόπινγκ είχε ήδη εκ της αποκρατικοποίησης ανατεθεί στην ΦΕΕ (ν. 4338/2015, παράρτημα IV), αφετέρου εάν κριθεί ότι ο παρών νεότερος Νόμος καταργεί παλαιότερο Νόμο (ήτοι τον 4338/15) δεν προβλέπεται η εναλλακτική ανάθεση της αρμοδιότητας αυτής (δεδομένο ανεπίτρεπτο, καθώς οδηγεί σε απουσία ελέγχου ντόπινγκ). Εκ τρίτου και εξίσου σημαντικό, μόνο η Κτηνιατρική Υπηρεσία της ΦΕΕ έχει την αναγκαία κατάρτιση αλλά και εμπειρία για την ασφαλή διεξαγωγή της διαδικασίας ελέγχου ντόπινγκ.
Ομοίως καταργείται, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΡΟΒΛΕΦΘΕΙ ΔΙΑΔΟΧΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ ΛΥΣΗ, ο ιατρικός έλεγχος των ίππων ο οποίος εξασφαλίζει την συμμετοχή στις ιπποδρομίες ίππων οι οποίοι πληρούν τις προϋποθέσεις υγείας για την ασφαλή συμμετοχή τους και την βέλτιστη, σύμφωνα με τις φυσικές τους ικανότητες, αγωνιστική απόδοση.
Βασικοί τομείς του ελέγχου, απαραίτητοι για την ακεραιότητα της διεξαγωγής των ιπποδρομιών, της εγκυρότητας του αποτελέσματος για την απονομή των Επάθλων και του στοιχηματισμού επί αυτών, είναι άγνωστο που θα ανατεθούν.
Με το σύνολο των ανωτέρω αλλαγών, καταργείται ο ουσιαστικός έλεγχος και η εποπτεία της διεξαγωγής των ιπποδρομιών, ο οποίος διενεργείται από ένα Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου όπως είναι η Φ.Ε.Ε. με την σημερινή της μορφή.
Άλλωστε σύμφωνα και με την από 30.11.2018 Σημείωμα /Γνωμοδότηση του αν. Καθηγητή του Δημοσίου Δικαίου στη Νομική Σχολή Αθηνών, κ. Κωνσταντίνου Γιαννακόπουλου : ‘Συναφώς δημιουργείται ο κίνδυνος όχι μόνο περιορισμένου/ή και ανύπαρκτου ελέγχου, αλλά και καθορισμού των κανόνων διεξαγωγής των ιπποδρομιών με τέτοιο τρόπο, ώστε ο φορέας του αποκλειστικού δικαιώματος να ευνοείται οικονομικά , αδιαφορώντας για την εξυπηρέτηση των προαναφερθέντων σκοπών γενικού συμφέροντος που κανονικά πρέπει να υπηρετεί το επίμαχο αποκλειστικό του δικαίωμα’
ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΛΟΓΟΥΣ Η ΜΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΠΡΟΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗ.
Προ πάσης ειδικής /Τεχνικής παρατήρησης, κρίσιμες κρίνονται οι εξής παρατηρήσεις :
Σχετικά με την τροποποίηση του ιδρυτικού Νόμου της Φ.Ε.Ε, το Ν.Π.Δ.Δ της Φιλίππου Ενώσεως ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΡΩΤΗΘΗΚΕ ΟΥΤΕ ΚΛΗΘΗΚΕ να παρουσιάσει τις απόψεις του για το συγκεκριμένο σχέδιο νόμου. Πολύ περισσότερο για το αν υπήρχε ανάγκη τροποποίησης του ιδρυτικού της νόμου.
Ο Νόμος (δηλ. ο α.ν. 399/68) που επιχειρείται να τροποποιηθεί άλλωστε είχε επικαιροποιηθεί πρόσφατα , μόλις το 2013 με τον Ν. 4172 ο οποίος ρύθμισε τις αρμοδιότητες της Φ.Ε.Ε ενόψει της αποκρατικοποίησης του ιπποδρομιακού στοιχήματος.
Περαιτέρω οι παρεμβάσεις αυτές αλλάζουν τελικά τον ν. 4338/2015 με τον οποίο κυρώθηκε η παραχώρηση του Στοιχήματος και του δικαιώματος Διεξαγωγής Ιπποδρομιών.
Και τούτο καθώς ο Ν. 4172/2013 αποτελεί βασικό όρο της Σύμβασης παραχώρησης, διότι σύμφωνα με τον Ν. 4338/2015
– Στο άρθρο 1 παρ.1.1 Ορισμοί και ερμηνείες :
«Νόμος περί Φιλίππου Ενώσεως σημαίνει τον νόμο 4172/2013, άρθρο 83-87 (ΦΕΚ 167/23.07.2013)»
– άρθρο 1 παρ. 3.3
‘Για την αποφυγή αμφιβολιών, τα Συμβαλλόμενα Μέρη συμφωνούν ότι ο Παραχωρησιούχος αποδεσμεύεται από την υποχρέωση του άρθρου 3.2, εφόσον και στο βαθμό που, λόγω πραγματικών περιστατικών και γεγονότων που είναι έξω από τη σφαίρα επιρροής του, δεν μπορεί να οργανώσει και διεξάγει ζωντανές ιπποδρομίες, σύμφωνα με τους ισχύοντες Νόμους, συμπεριλαμβανομένων των κανόνων που εκδίδονται από τη Φίλιππο Ένωση και σύμφωνα με τους Όρους Αναφοράς Ιπποδρομιών (Cahier des charges)’
Συνεπώς, τροποποιείται ένας από τους βασικούς όρους της σύμβασης παραχώρησης ο οποίος περιγράφει το περιβάλλον λειτουργίας και δραστηριοποίησης του παραχωρησιούχου (ιδιωτικού φορέα διεξαγωγής στοιχήματος και ιπποδρομιών) θεσπίζοντας το νομοθετικό πλαίσιο της εποπτείας και του ελέγχου της οργάνωσης και τέλεσης των ιπποδρομιών.
Η εκ των υστέρων, μετά από τριάμισυ χρόνια τροποποίηση βασικού όρου της σύμβασης παραχώρησης, σύμφωνα και με γνωμοδότηση του Αν. Καθηγητή του Δημοσίου Δικαίου στη Νομική Σχολή Αθηνών Κωνσταντίνου Γιαννακόπουλου ( διατελέσας Νομικός Σύμβουλος στο Ευρωπ. Δικαστήριο) δύναται να προκαλέσει αιτιάσεις σχετικά με την νομιμότητα της αλλαγής και βεβαίως και της συνέχισης της σύμβασης.
Εφόσον όμως προκρίθηκε να εισαχθεί σχέδιο νόμου σχετικά με την λειτουργία της ΦΕΕ, πρέπει να διατηρηθεί η θέση της ως Ανώτατης Ιπποδρομιακής Αρχής, με ρητή αναφορά αυτού του όρου στο κείμενο του Νόμου, ως άλλωστε έως σήμερα διατηρείτο η ονομασία (ουσιαστική και τυπική) αυτή.
Αν έχει απομείνει κάτι υγιές στις ιπποδρομίες, αυτό είναι η Φίλιππος Ένωση Ελλάδος. Και με το Νομοσχέδιο κάνετε προσπάθεια της της αφαιρέσετε τις αρμοδιότητες που εδώ και 50 χρόνια έχει. Ουσιαστικά το Υφυπουργείο Αθλητισμού μετατρέπεται σε »θυγατρική» του ΟΠΑΠ. Έλεος!!!