Για τους σκοπούς του παρόντος Μέρους ισχύουν οι ακόλουθοι ορισμοί :
(α) Ιδιωτικό γυμναστήριο : κάθε κλειστή ή ανοικτή εγκατάσταση, ειδικά διαμορφωμένη και με την κατάλληλη υλικοτεχνική υποδομή και εξοπλισμό, με κύριο σκοπό την παροχή υπηρεσιών σωματικής εκγύμνασης και άθλησης έναντι αμοιβής. Στην έννοια της σωματικής εκγύμνασης και άθλησης περιλαμβάνεται κάθε μέθοδος, πρακτική, τεχνική και πρόγραμμα ατομικής ή ομαδικής σωματικής άσκησης και γενικής ή ειδικής προπονητικής, που αποσκοπεί στη βελτίωση της φυσικής κατάστασης και της ψυχοπνευματικής υγείας των εκγυμναζόμενων και τη μεγιστοποίηση της ικανότητας επίδοσης και απόδοσής τους σε κάποιο άθλημα, όπως ενδεικτικά προγράμματα ελεύθερης γυμναστικής, λειτουργικής προπόνησης με βάρη, ιμάντες, μπάλες και άλλα όργανα, πιλάτες (pilates),γυμναστική με τη χρήση μηχανημάτων δύναμης, υδραυλικής αντίστασης ή ηλεκτρικής μυϊκής διέγερσης, υδρογυμναστική, ειδικά προγράμματα σωματικής εκγύμνασης και ψυχαγωγίας για παιδιά και ηλικιωμένους, προγράμματα ειδικής φυσικής αγωγής για άτομα με αναπηρία, προγράμματα χορευτικής γυμναστικής.
(β) Ιδιωτική σχολή εκμάθησης αθλήματος: κάθε κλειστή ή ανοικτή εγκατάσταση, ειδικά διαμορφωμένη και με την κατάλληλη υλικοτεχνική υποδομή και εξοπλισμό, με κύριο σκοπό την εκμάθηση, έναντι αμοιβής, ενός ή περισσότερων αθλημάτων, αναγνωρισμένων ή μη από τη Διεθνή Ολυμπιακή Επιτροπή (Δ.Ο.Ε).
Αρχική Επιτροπή επαγγελματικού αθλητισμού – Προπονητές και εκπαιδευτές – Ιδιωτικά γυμναστήρια και ιδιωτικές σχολές εκμάθησης αθλημάτων και άλλες διατάξειςΆρθρο 53 – Ορισμοί
Άρθρο 53 – Ορισμοί
- 25 ΣχόλιαΆρθρο 01 – Σύσταση Επιτροπής Επαγγελματικού Αθλητισμού
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 02 – Έδρα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 03 – Αρμοδιότητες
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 04 – Σύνθεση – διορισμός – θητεία διοικητικού συμβουλίου
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 05 – Κωλύματα και ασυμβίβαστα μελών δ.σ.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 06 – Άσκηση καθηκόντων μελών δ.σ.Άρθρο 06 – Άσκηση καθηκόντων μελών δ.σ.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 07 – Συνεδρίαση – λήψη αποφάσεων δ.σ.Άρθρο 07 – Συνεδρίαση – λήψη αποφάσεων δ.σ.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 08 – Αποδοχές μελών δ.σ.Άρθρο 08 – Αποδοχές μελών δ.σ.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 09 – Εσωτερική οργάνωση και λειτουργίαΆρθρο 09 – Εσωτερική οργάνωση και λειτουργία
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 10 – Επιστημονικοί συνεργάτες και σύμβουλοι
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 11 – Πόροι – οικονομική διαχείρισηΆρθρο 11 – Πόροι – οικονομική διαχείριση
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 12 – Πιστοποιητικό Ε.Ε.Α.Άρθρο 12 – Πιστοποιητικό Ε.Ε.Α.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 13 – Εγγυητική επιστολή
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 14 – Διαχειριστικός και λογιστικός έλεγχος
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 15 – Εξουσίες Ε.Ε.Α. κατά τη διενέργεια ελέγχωνΆρθρο 15 – Εξουσίες Ε.Ε.Α. κατά τη διενέργεια ελέγχων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 16 – Άδεια απόκτησης μετοχών Α.Α.ΕΆρθρο 16 – Άδεια απόκτησης μετοχών Α.Α.Ε
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 17 – Έντυπα παιχνιδιών στοιχημάτων προκαθορισμένης απόδοσης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 18 – Έλεγχος συμβάσεων και πωληθέντων εισιτηρίωνΆρθρο 18 – Έλεγχος συμβάσεων και πωληθέντων εισιτηρίων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 19 – Ηλεκτρονική πλατφόρμα Ε.Ε.ΑΆρθρο 19 – Ηλεκτρονική πλατφόρμα Ε.Ε.Α
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 20 – Δημόσιες εκδηλώσεις εκπροσώπων φορέων επαγγελματικού αθλητισμούΆρθρο 20 – Δημόσιες εκδηλώσεις εκπροσώπων φορέων επαγγελματικού αθλητισμού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 21 – Υποχρεωτική άσκηση πειθαρχικής δίωξηςΆρθρο 21 – Υποχρεωτική άσκηση πειθαρχικής δίωξης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 22 – Επιβολή κυρώσεωνΆρθρο 22 – Επιβολή κυρώσεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 23 – Έκθεση πεπραγμένωνΆρθρο 23 – Έκθεση πεπραγμένων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 24 – Παρακώλυση του έργου της Ε.Ε.ΑΆρθρο 24 – Παρακώλυση του έργου της Ε.Ε.Α
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 25 – Μεταβατικές διατάξειςΆρθρο 25 – Μεταβατικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 26 – Καταργούμενες διατάξειςΆρθρο 26 – Καταργούμενες διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 27 – Έναρξη ισχύοςΆρθρο 27 – Έναρξη ισχύος
- 147 ΣχόλιαΆρθρο 28 – Ορισμοί
- 132 ΣχόλιαΆρθρο 29 – Εθνικό μητρώο επαγγελματιών άθλησης και άσκησης
- 195 ΣχόλιαΆρθρο 30 – Επαγγελματικά προσόντα προπονητών
- 93 ΣχόλιαΆρθρο 31 – Επαγγελματικά δικαιώματα προπονητών
- 186 ΣχόλιαΆρθρο 32 – Προπονητές ποδοσφαίρου
- 65 ΣχόλιαΆρθρο 33 – Περιοδικές Σχολές Προπονητών Γ.Γ.Α
- 135 ΣχόλιαΆρθρο 34 – Δελτίο πιστοποίησης προπονητή
- 119 ΣχόλιαΆρθρο 35 – Υποχρέωση απασχόλησης προπονητή
- 123 ΣχόλιαΆρθρο 36 – Κανονισμός Προπονητών
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 37 – Επιβράβευση προπονητών διακριθέντων αθλητών
- 81 ΣχόλιαΆρθρο 38 – Επαγγελματικά προσόντα εκπαιδευτών
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 39 – Επαγγελματικά δικαιώματα εκπαιδευτών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 40 – Υποχρέωση απασχόλησης εκπαιδευτή
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 41 – Αναγγελία έναρξης άσκησης επαγγέλματος προπονητή ή εκπαιδευτή
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 42 – Κωλύματα και ασυμβίβαστα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 43 – Απαγόρευση άσκησης επαγγέλματος προπονητή ή εκπαιδευτή
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 44 – Σύσταση – αρμοδιότητες
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 45 – Συγκρότηση – θητεία – λειτουργίαΆρθρο 45 – Συγκρότηση – θητεία – λειτουργία
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 46 – Ανταποδοτικό τέλος
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 47 – Ψευδής βεβαίωση αθλητικής ομοσπονδίας
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 48 – Παράνομη άσκηση επαγγέλματος προπονητή ή εκπαιδευτή
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 49 – Μεταβατικές διατάξειςΆρθρο 49 – Μεταβατικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 50 – Καταργούμενες διατάξειςΆρθρο 50 – Καταργούμενες διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 51 – Έναρξη ισχύοςΆρθρο 51 – Έναρξη ισχύος
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 52 – Πεδίο εφαρμογήςΆρθρο 52 – Πεδίο εφαρμογής
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 53 – Ορισμοί
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 54 – Φορέας άσκησης της δραστηριότηταςΆρθρο 54 – Φορέας άσκησης της δραστηριότητας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 55 – Γνωστοποίηση έναρξης λειτουργίαςΆρθρο 55 – Γνωστοποίηση έναρξης λειτουργίας
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 56 – Παράβολο
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 57 – Γνωστοποίηση μεταβολής δηλωθέντων στοιχείων λειτουργίαςΆρθρο 57 – Γνωστοποίηση μεταβολής δηλωθέντων στοιχείων λειτουργίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 58 – Μεταβολή έδραςΆρθρο 58 – Μεταβολή έδρας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 59 – Μεταβολή φορέα άσκησης της δραστηριότηταςΆρθρο 59 – Μεταβολή φορέα άσκησης της δραστηριότητας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 60 – Γνωστοποίηση διακοπής λειτουργίαςΆρθρο 60 – Γνωστοποίηση διακοπής λειτουργίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 61 – Κοινοποίηση γνωστοποίησηςΆρθρο 61 – Κοινοποίηση γνωστοποίησης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 62 – Εξουσιοδοτικές διατάξειςΆρθρο 62 – Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 63 – Γενικές κτιριολογικές προδιαγραφέςΆρθρο 63 – Γενικές κτιριολογικές προδιαγραφές
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 64 – Χώροι κύριας χρήσης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 65 – Χώροι εξυπηρέτησης και υγιεινήςΆρθρο 65 – Χώροι εξυπηρέτησης και υγιεινής
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 66 – Μέτρα πρώτων βοηθειών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 67 – Ειδικές προδιαγραφέςΆρθρο 67 – Ειδικές προδιαγραφές
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 68 – Δικαιολογητικά που πρέπει να τηρούνται στην εγκατάστασηΆρθρο 68 – Δικαιολογητικά που πρέπει να τηρούνται στην εγκατάσταση
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 69 – Προσωπικό
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 70 – Επιστημονικός υπεύθυνος
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 71 – Ωράριο λειτουργίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 72 – Εγγραφή μελώνΆρθρο 72 – Εγγραφή μελών
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 73 – Πιστοποίηση υγείας μελών
- 151 ΣχόλιαΆρθρο 74 – Πρόσθετες υπηρεσίες – συστέγαση
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 75 – Άσκηση εποπτείας – Εποπτεύουσα αρχή
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 76 – Διοικητικές κυρώσειςΆρθρο 76 – Διοικητικές κυρώσεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 77 – Μεταβατικές διατάξειςΆρθρο 77 – Μεταβατικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 78 – Καταργούμενες διατάξειςΆρθρο 78 – Καταργούμενες διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 79 – Έναρξη ισχύοςΆρθρο 79 – Έναρξη ισχύος
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 80 – Τροποποίηση άρθρου 22 ν. 2725/1999
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 81 – Τροποποίηση άρθρου 23 ν. 2725/1999
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 82 – Τροποποίηση άρθρου 3 ν. 2725/1999 (Α΄ 121)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 83 -Τροποποίηση άρθρου 29 ν. 2725/1999Άρθρο 83 -Τροποποίηση άρθρου 29 ν. 2725/1999
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 84 – Τροποποίηση άρθρου 33 ν. 2725/1999Άρθρο 84 – Τροποποίηση άρθρου 33 ν. 2725/1999
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 85 – Προσθήκη άρθρου 41Η στο ν. 2725/1999
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 86 – Προσθήκη άρθρου 41Θ στο ν. 2725/1999
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 87 – Αντικατάσταση του άρθρου 52 του ν. 2725/1999
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 88 – Προσθήκη άρθρου 52Α στο ν. 2725/1999
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 89 – Τροποποίηση άρθρου 56Α ν. 2725/1999
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 90 – Τροποποίηση άρθρου 56Β ν. 2725/1999
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 91 – Τροποποίηση άρθρου 56Γ ν. 2725/1999Άρθρο 91 – Τροποποίηση άρθρου 56Γ ν. 2725/1999
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 92- Τροποποίηση άρθρου 56Δ ν. 2725/1999
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 93 – Προσθήκη άρθρου 67Α στο ν. 2725/1999
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 94 – Τροποποίηση άρθρου 83 ν. 2725/1999Άρθρο 94 – Τροποποίηση άρθρου 83 ν. 2725/1999
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 95 – Τροποποίηση άρθρου 1α.ν. 399/1968 (Α΄ 102)
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 96 – Τροποποίηση άρθρου 2α.ν. 399/1968
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 97 – Τροποποιήσεις άρθρου 5α.ν. 399/1968
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 98 – Τροποποίηση άρθρου 6α.ν. 399/1968
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 99 – Τροποποίηση άρθρου 8α.ν. 399/1968
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 100 – Τροποποίηση άρθρου 9α.ν. 399/1968
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 101 – Τροποποιήσεις άρθρου 83 ν. 4172/2013 (Α΄ 167)
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 102 – Τροποποίηση άρθρου 85 ν. 4172/2013
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 103 – Αποζημίωση των μελών επιτροπών της παρ. 5 του άρθρου 53 του ν. 2725/1999
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 104 – Προσωπικό εθνικών αθλητικών ομοσπονδιών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 105 – Αποζημίωση μελών Δ.Ε.Α.Β και Ε.Ε.ΑΆρθρο 105 – Αποζημίωση μελών Δ.Ε.Α.Β και Ε.Ε.Α
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 106 – Τροποποίηση άρθρου 1 ν. 4326/2015 (Α΄ 49)Άρθρο 106 – Τροποποίηση άρθρου 1 ν. 4326/2015 (Α΄ 49)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 107 – Τροποποίηση άρθρου 38 ν. 4373/2016Άρθρο 107 – Τροποποίηση άρθρου 38 ν. 4373/2016
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 108 – Τροποποίηση του π.δ. 4/2018 (Α΄ 7)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 109 – Τροποποίηση άρθρου 5 π.δ. 22/2004 (Α’ 16)Άρθρο 109 – Τροποποίηση άρθρου 5 π.δ. 22/2004 (Α’ 16)
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 110 – Ειδικός Επιθεωρητής για τον έλεγχο αθλητικών φορέων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 111 – Μεταβατικές διατάξεις
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 112 – Καταργούμενες διατάξεις
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 113 – Έναρξη Ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
23 Νοεμβρίου 2018, 19:40
Ανοικτή σε Σχόλια έως
3 Δεκεμβρίου 2018, 09:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
19 Σχόλια 1697 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 7732 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Σχέδιο Νόμου «ΚΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΑΚΡΟΠΟΛ»
- Δημιουργική Ελλάδα: ενίσχυση του κινηματογραφικού, οπτικοακουστικού και δημιουργικού τομέα ίδρυση φορέα για το βιβλίο και λοιπές διατάξεις σύγχρονου πολιτισμού
- Μέτρα για τη διαφύλαξη και την ανάδειξη της άυλης πολιτιστικής κληρονομιάς, την προστασία και ενίσχυση του ελληνόφωνου τραγουδιού και της ορχηστρικής μουσικής απόδοσης του ελληνόφωνου τραγουδιού
- Σχέδιο νόμου: "Διατάξεις για τη θωράκιση του θεσμικού πλαισίου του αθλητισμού και τον εξορθολογισμό της αθλητικής νομοθεσίας"
- Εκσυγχρονισμός της μουσειακής πολιτικής και ζητημάτων διαχείρισης της πολιτιστικής κληρονομιάς
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/789 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 17ης Απριλίου 2019
- Αθλητικός Εθελοντισμός,Αθλητισμός Αναψυχής και Άθληση για Όλους,Πνευματικός Αθλητισμός,Ηλεκτρονικός Αθλητισμός (e-sports),Εργασιακός Αθλητισμός και λοιπές τροποποιήσεις της αθλητικής νομοθεσίας
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου για τον αθλητισμό
- Οργανισμός Ανάπτυξης και Διαχείρισης Πολιτιστικών Πόρων (Ο.Δ.Α.Π.),«Μουσείο-Ελαιοτριβείο Βρανά» στο Δήμο Λέσβου και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού
- Θεσμικό πλαίσιο αρχαιρεσιών αθλητικών φορέων,διακρίσεις συνοδών αθλητών ΑμεΑ,Εθνική Πλατφόρμα Αθλητικής Ακεραιότητας,Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή,Ελληνική Παραολυμπιακή Επιτροπή και άλλες διατάξεις
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2017/1564
- Κύρωση της Σύμβασης Magglingen/Macolin σχετικά με τη χειραγώγηση των αθλητικών αγώνων, επείγοντα μέτρα για την αντιμετώπιση της βίας στον αθλητισμό και άλλες διατάξεις
- Περιφερειακή Πολιτική Σύγχρονου Πολιτισμού
- ΙΔΡΥΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΑΚΡΟΠΟΛ
- Ίδρυση Οργανισμού Βιβλίου και Πολιτισμού
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2017/1564 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 13ης Σεπτεμβρίου 2017
- Εξυγίανση του Ταμείου Αλληλοβοήθειας Υπαλλήλων Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού και άλλες διατάξεις
- Μητροπολιτικός Οργανισμός Μουσείων Εικαστικών Τεχνών Θεσσαλονίκης
- ΠΟΙΝΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΑΓΑΘΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΝΟΠΛΗΣ ΣΥΡΡΑΞΗΣ
- Περί ερασιτεχνικού και επαγγελματικού αθλητισμού
- Αθλητικός νόμος
- Νόμος για τη συλλογική διαχείριση δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας
- Αρχείο Διαφύλαξης Κινηματογραφικής Κληρονομιάς
- Ιδρυση και λειτουργία Ανώτερων Σχολών Κινηματογραφίας –Τηλεόρασης
- Αδεια Παράστασης
- Πνευματικη ιδιοκτησία
- Επιτροπή επαγγελματικού αθλητισμού – Προπονητές και εκπαιδευτές – Ιδιωτικά γυμναστήρια και ιδιωτικές σχολές εκμάθησης αθλημάτων και άλλες διατάξεις
- Κώδικαs Αντιντόπινγκ του Παγκόσμιου Οργανισμού Αντιντόπινγκ
- Επιστροφή Πολιτιστικών αγαθών
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΟ ΓΙΑ ΤΑ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ.
Να επαναδιατυπωθεί το έδ. β, ώστε να αναφέρεται ΜΟΝΟ στα ΜΗ αναγνωρισμένα από τη ΔΟΕ αθλήματα.
• Είναι δυνατόν να νομιμοποιηθούν Ιδιωτικές επιχειρήσεις, ώστε να λειτουργούν σχολές εκμάθησης αθλημάτων αναγνωρισμένων από την ΔΟΕ?
• Οι εγγυήσεις προστασίας του αθλητισμού και των αθλητικών Σωματείων, που προβλέπει το Σύνταγμα στο άρθρο 16 παρ. 9, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ?
• Η Κυβέρνηση θέτει υπό διωγμόν τον Ελληνικό Αθλητισμό και τους φορείς του, αφού είναι γνωστό ότι η εκμάθηση των Ολυμπιακών Αθλημάτων γίνεται μέσα από τις Ακαδημίες των Αθλητικών Σωματείων, και αποτελούν πηγή άντλησης ανθρώπινων και οικονομικών πόρων, απαραίτητων για την ανάπτυξη του Ελληνικού Αθλητισμού.
• Όταν μάλιστα αυτό γίνεται την περίοδο που η Πολιτεία έχει μηδενίσει τις προβλεπόμενες από το Σύνταγμα επιχορηγήσεις των Αθλητικών Σωματείων, τότε αυτή η απόπειρα παίρνει τον χαρακτήρα συνειδητής διάλυσης του Ελληνικού Αθλητισμού.
ΠΡΟΤΑΣΗ:
Να επαναδιατυπωθεί το έδ. β, ώστε να αναφέρεται ΜΟΝΟ στα ΜΗ αναγνωρισμένα από τη ΔΟΕ αθλήματα.
Δεν πρέπει να παραχωρηθούν αρμοδιότητες των οργανωμένων Φορέων (Ομοσπονδίες – Σωματεία) για κάθε αναγνωρισμένο από την ΔΟΕ άθλημα σε Ιδιωτικούς Φορείς.γιατί πολλά μπορούν να συμβούν σε βάρος του Ερασιτεχνικού Αθλητισμού και το Φίλαθλο πνεύμα. Δεν μπορεί να υπάρξει αθλητικός έλεγχος της δουλειάς του Ιδιώτη από κανέναν Φορέα.
Υποτίθεται πως ο ερασιτεχνικός αθλητισμός προστατεύεται από την πολιτεία και καλλιεργείται-προάγεται μέσω των ομοσπονδιών κάθε αθλήματος. Πως είναι δυνατόν να γίνει επιχειρηματική δραστηριότητα το αγαθό του αθλητισμού; Ειδικά για τα ολυμπιακά αθλήματα οι αθλητικές ομοσπονδίες είναι οι μόνες κατάλληλες για να τα αναπτύξουν και οι όποιες οικονομικές εισφορές από τους αθλούμενους προς αυτές είναι το μόνο όπλο για να συνεχίσουν να είναι βιώσιμες. Τυχόν παραχώρηση του δικαιώματος εκμάθησης αθλημάτων σε ιδιώτες θα αποτελέσει την ταφόπλακα του Ελληνικού ερασιτεχνικού αθλητισμού. Ειδικά στις δύσκολες οικονομικές συγκυρίες που υπάρχουν στις μέρες μας, ο ερασιτεχνικός αθλητισμός χρειάζεται προστασία και υποστήριξη και όχι ξεπούλημα και απαξίωση. Μόνο οι αντίστοιχες ομοσπονδίες θα πρέπει να έχουν δικαίωμα να καλλιεργούν τα αναγνωρισμένα από την ΔΟΕ αθλήματα.
Ειναι δυνατόν να νομιμοποιηθούν ιδιωτικές επιχειρήσεις ώστε να λειτουργούν σχολές εκμάθησης αθλημάτων αναγνωρισμένων απο τη ΔΟΕ; Τοτε ποια η διαφορα απο τον Οργανωμένο Σωματειακο ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ; Και πως ειναι δυνατόν να επιτρέπεται σε μια τετοια σχολή εκμάθησης του αθλήματος του Στίβου για παράδειγμα να επιτρέπεται να πουλάει στα μέλη της σκευάσματα ή συμπληρώματα διατροφής που να εχουν εγκριθεί απο τον ΕΟΦ´´ οταν ειναι γνωστό πως κατι τέτοιο δεν διασφαλίζει οτι στη σύνθεση του σκευάσματος δεν περιέχονται απαγορευμένες ουσίες απο την WADA;( άρθρο 74 παρ.3)
Άραγε εδω κρύβεται άγνοια ή σκοπιμότητα;;
Σε κάθε περίπτωση οι σχολές εκμάθησης των Ολυμπιακών αθλημάτων στην Ελληνική θεσμική και καταστατική πραγματικότητα δεν μπορούν να λειτουργούν παρά μόνο στις Ακαδημίες των Αναγνωρισμένων Αθλητικών Σωματείων. Δείτε λίγο πιο σοβαρά το θεμα
Αν ισχύσει το εν λόγω άρθρο ως έχει θα νομιμοποιήσει ιδιωτικές επιχειρήσεις ώστε να λειτουργούν ως σχολές εκμάθησης αθλημάτων, θέτοντας σε διωγμό το κύτταρο του αθλητισμού στη χώρα μας το αθλητικό σωματείο.
Ο νομοθέτης φαίνεται ότι παραβλέπει τον παιδαγωγικό ρόλο του αθλητισμού αφού επιτρέπει σε ιδιώτες επιχειρηματίες που στόχο θα έχουν το κέρδος να διδάξουν ολυμπιακά αθλήματα. Είναι δυνατό να συνυπάρξει το κέρδος με τις αξίες του ολυμπισμού και πόσο αυτό δύναται να διασφαλιστεί από μια επιχείρηση;
Να επαναδιατυπωθεί το άρθρο και να αφορά τα μη ολυμπιακά αθλήματα.
Είναι δυνατόν να νομιμοποιηθούν ιδιωτικές επιχειρήσεις ώστε να λειτουργούν σχολές εκμάθησης αθλημάτων αναγνωρισμένων από τη ΔΟΕ?
Τότε ποια είναι η διαφορά από τον οργανωμένο Σωματειακό Αθλητισμό?
Και πως είναι δυνατόν να επιτρέπεται σε μια τέτοια σχολή εκμάθησης του αθλήματος του Στίβου, για παράδειγμα, να επιτρέπεται να πωλεί στα μέλη της βιταμίνες, σκευάσματα και συμπληρώματα διατροφής «που έχουν εγκριθεί από τον Ε.Ο.Φ.» όταν είναι πασίγνωστο ότι η έγκριση του Ε.Ο.Φ., δεν διασφαλίζει ότι στη σύνθεση του σκευάσματος δεν περιέχεται απαγορευμένες από την WADA ουσίες ? (άρθρο 74 παρ. 3).
Τι αποκρύπτουν αυτές οι ρυθμίσεις? ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΕΣ Η ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΑΓΝΟΙΑ?
Σε κάθε περίπτωση Σχολές εκμάθησης του Στίβου και των άλλων Ολυμπιακών Αθλημάτων, στην Ελληνική θεσμική και καταστατική πραγματικότητα, δεν μπορούν να λειτουργούν παρά μόνο στις Ακαδημίες των αναγνωρισμένων Αθλητικών Σωματείων.
• Είναι δυνατόν να νομιμοποιηθούν Ιδιωτικές επιχειρήσεις, ώστε να λειτουργούν σχολές εκμάθησης αθλημάτων αναγνωρισμένων από την ΔΟΕ?
• Οι εγγυήσεις προστασίας του αθλητισμού και των αθλητικών Σωματείων, που προβλέπει το Σύνταγμα στο άρθρο 16 παρ. 9, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ?
• Η Κυβέρνηση θέτει υπό διωγμό τον Ελληνικό Αθλητισμό και τους φορείς του, αφού είναι γνωστό ότι η εκμάθηση των Ολυμπιακών Αθλημάτων γίνεται μέσα από τις Ακαδημίες των Αθλητικών Σωματείων, και αποτελούν πηγή άντλησης ανθρώπινων και οικονομικών πόρων, απαραίτητων για την ανάπτυξη του Ελληνικού Αθλητισμού.
• Όταν μάλιστα αυτό γίνεται την περίοδο που η Πολιτεία έχει μηδενίσει τις προβλεπόμενες από το Σύνταγμα επιχορηγήσεις των Αθλητικών Σωματείων, τότε αυτή η απόπειρα παίρνει τον χαρακτήρα συνειδητής διάλυσης του Ελληνικού Αθλητισμού.
ΠΡΌΤΑΣΗ:
Να επαναδιατυπωθεί το έδ. β, ώστε να αναφέρεται ΜΟΝΟ στα ΜΗ αναγνωρισμένα από τη ΔΟΕ αθλήματα.
Το εδάφιο β΄του άρθρου 53ειναι σε λάθος κατεύθυνση.Θα ¨διαλύσει¨τις αθλητικές Ομοσπονδίες και κατ΄επέκταση τον Ελληνικό Αθλητισμό.
Υπεύθυνες για την ανάπτυξη των αναγνωρισμένων από την Δ.Ο.Ε. αθλημάτων είναι οι αθλητικές Ομοσπονδίες μέσω των ενεργών σωματείων που έχουν στην δύναμη τους.
Πλήρης εμπορευματοποίηση της μοναδικής διεξόδου των παιδιών. Επιδιώκεται η απομάκρυνση της νεολαίας από χώρους όπως τα σωματεία που παρά τα όποια προβλήματα, παραμένουν ανεξάρτητα αυτοδιοίκητα κοινωνικά κύτταρα που εμπνέουν αξίες συλλογικότητας κι αλληλεγγύης.
Πρέπει οπωσδήποτε να αναθεωρηθεί η ίδρυση τέτοιων επιχειρήσεων, που θα οδηγήσει τα παιδιά σε χώρους που θα συνδέουν τον αθλητισμό με κατανάλωση παντός είδους προϊόντων από ρούχα μέχρι σκευάσματα διατροφής. Ο ερασιτεχνικός αθλητισμός και η εκμάθηση των αθλημάτων πρέπει να απευθύνεται σε όλους κι όχι να στοχεύει σε καταναλωτικό κοινό.
ΤΑ ΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΑ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΜΠΟΡΟΥΝ ΙΣΧΥΟΥΝ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΑ ΑΘΛΗΜΤΑ ΑΠΟ ΤΗ ΔΟΕ
ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ ΜΟΝΟ ΟΙ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΙ ΣΕΦΦΑ (ΠΡΩΗΝ ΤΕΦΦΑ ΚΑΙ ΕΑΣΑ) ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ
Διαμαρτυρόμαστε για το νομοσχέδιο και απαιτούμε να προστατευθεί ο ερασιτεχνικός αθλητισμός απο την εμπορευματοποίηση και εκμετάλευση των Α.Α.Ε. Επίσης με διαφανείς διαδικασίες η πολιτεία να αξιοποιεί κάθε θεσμικό και κοινωνικό οργανωτικό παράγοντα με αντικείμενικά κριτήρια.
Γ. Γραμματέας
Γ.Σ. Κέρκυρας 2018
Διαμαρτυρόμαστε για το νομοσχέδιο και απαιτούμε να προστατευφθεί ο ερασιτεχνικός αθλητισμός απο την εμπορευματοποίηση και εκμετάλευση των Α.Α.Ε. Επίσης με διαφανείς διαδικασίες η πολιτεία να αξιοποιεί κάθε θεσμικό και κοινωνικό οργανωτικό παράγοντα με αντικειμενικά κριτήρια.
Γ.Γραμματέας
Γ.Σ. Κέρκυρας 2018
Ιδιωτική σχολή εκμάθησης αθλήματος με κύριο σκοπό την εκμάθηση, έναντι αμοιβής, ενός ή περισσότερων αθλημάτων, αναγνωρισμένων ή μη από τη Διεθνή Ολυμπιακή Επιτροπή (Δ.Ο.Ε) ? Κάκιστη η θέση σας αυτήν. Τον ρόλο αυτόν πρέπει να τον έχουν τα αθλητικά σωματεία
Αρ.53 (β) Ιδιωτική σχολή εκμάθησης αθλήματος: κάθε κλειστή ή ανοικτή εγκατάσταση, ειδικά διαμορφωμένη και με την κατάλληλη υλικοτεχνική υποδομή και εξοπλισμό, με κύριο σκοπό την εκμάθηση, έναντι αμοιβής, ενός ή περισσότερων αθλημάτων, αναγνωρισμένων ή μη από τη Διεθνή Ολυμπιακή Επιτροπή (Δ.Ο.Ε).
Η διάταξη είναι αντισυνταγματική.
Οδηγεί σε εμπορευματοποίηση του αθλητικού ιδεώδους και μετατροπή ενός κοινωνικού αγαθού σε αντικείμενο οικονομικής δραστηριότητας με σκοπό το κέρδος χωρίς καμία ασφαλιστική δικλείδα κατά παράβαση του άρθρου 16, 9 του Συντάγματος, σύμφωνα με το οποίο ο αθλητισμός τίθεται υπό την κρατική προστασία λόγω της σπουδαίας, ηθικής, κοινωνικής και παιδαγωγικής του σημασίας.
Η άθληση ανήκει στο φάσμα των δραστηριοτήτων που προστατεύει το άρθρο 5 παρ. 1 του Συντάγματος, που οδηγούν σε ελεύθερη ανάπτυξη της προσωπικότητας μέσω της συμμετοχής στα κοινωνικά τεκταινόμενα. Η διοίκηση οφείλει να προβαίνει σε ενέργειες που αποβλέπουν σε τέτοια λειτουργία του αθλητισμού που θα εκπληρώνει τον κοινωνικό σκοπό του, προστατεύοντας τα υποκείμενα του δικαιώματος.
Ο αθλητισμός για χιλιάδες χρόνια ταυτίζεται με υγεία, αρετές και εξανθρωπισμό. Τώρα, εφόσον ισχύσει αυτή η διάταξη θα ταυτιστεί από το πρωταρχικό στάδιο της ανάπτυξής του, με οικονομικά κίνητρα και στόχους.
Η παιδαγωγική και ηθική διάσταση του αθλητισμού αποκτά ουσία με την εκμάθηση των αθλημάτων που πραγματοποιείται σε ερασιτεχνικό επίπεδο από μη κερδοσκοπικά αθλητικά σωματεία που κινούνται σε εθελοντική βάση, και συνδυάζοντας τη διοικητική αυτοτέλεια με την υπαγωγή στην ανώτατη εποπτεία του Κράτους, διασφαλίζουν υγιή ανεξάρτητο ερασιτεχνικό αθλητισμό ενώ συντηρούν τους δημοτικούς αθλητικούς χώρους.
Η εκμάθηση αθλημάτων και η ανάδειξη σε αυτά αποτελεί δικαίωμα και ανάγκη ιδιαίτερα των παιδιών. Η διάταξη νομιμοποιεί την εκμετάλλευση της ανάγκης αυτής με σκοπό το κέρδος. Καταστρατηγείται ο ήδη υπάρχων και διατηρούμενος διαχωρισμός επαγγελματικού και ερασιτεχνικού χαρακτήρα στον αθλητισμό, εισάγοντας το επαγγελματικό στοιχείο από το πρώιμο και πρωταρχικό στάδιο της εκμάθησης που συνδέεται άρρηκτα με την ανηλικότητα και καθιστώντας το συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα των παιδιών και των νέων στην άθληση, αντικείμενο εμπορικής συναλλαγής με σκοπό το κέρδος.
Καταργεί στην πράξη τον σκοπό της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού για «συστηματική καλλιέργεια, διάδοση και εμπέδωση στην κοινωνική συνείδηση του αθλητικού πνεύματος και των αξιών του Ολυμπισμού και η διάδοσή τους σε εθνικό και διεθνές επίπεδο με κάθε πρόσφορο μέσο», και το έργο της στο πλαίσιο της συνταγματικής υποχρέωσης για την προστασία, εποπτεία και στήριξη του αθλητισμού.
Η εφαρμογή των διατάξεων θα επιφέρει εμπλοκή ερασιτεχνικού αθλητισμού και οικονομικών συμφερόντων, δημιουργώντας περιβάλλον αγοράς και αθέμιτου ανταγωνισμού με συνέπεια τη συρρίκνωση και διάλυση των αθλητικών σωματείων και καθιστώντας το αθλητικό ιδεώδες και φίλαθλο πνεύμα αντικείμενο εμπορικής δραστηριότητας, εκτός αν οι συντάκτες θεωρούν ότι η εκμάθηση οποιουδήποτε αθλήματος δύναται να μην τα περιλαμβάνει (το αθλητικό ιδεώδες και φίλαθλο πνεύμα)!
Αρ.53 (β) Ιδιωτική σχολή εκμάθησης αθλήματος: κάθε κλειστή ή ανοικτή εγκατάσταση, ειδικά διαμορφωμένη και με την κατάλληλη υλικοτεχνική υποδομή και εξοπλισμό, με κύριο σκοπό την εκμάθηση, έναντι αμοιβής, ενός ή περισσότερων αθλημάτων, αναγνωρισμένων ή μη από τη Διεθνή Ολυμπιακή Επιτροπή (Δ.Ο.Ε).
Η διάταξη είναι αντισυνταγματική.
Οδηγεί σε εμπορευματοποίηση του αθλητικού ιδεώδους και μετατροπή ενός κοινωνικού αγαθού σε αντικείμενο οικονομικής δραστηριότητας με σκοπό το κέρδος χωρίς καμία ασφαλιστική δικλείδα κατά παράβαση του άρθρου 16, 9 του Συντάγματος, σύμφωνα με το οποίο ο αθλητισμός τίθεται υπό την κρατική προστασία λόγω της σπουδαίας, ηθικής, κοινωνικής και παιδαγωγικής του σημασίας.
Η άθληση ανήκει στο φάσμα των δραστηριοτήτων που προστατεύει το άρθρο 5 παρ. 1 του Συντάγματος, που οδηγούν σε ελεύθερη ανάπτυξη της προσωπικότητας μέσω της συμμετοχής στα κοινωνικά τεκταινόμενα. Η διοίκηση οφείλει να προβαίνει σε ενέργειες που αποβλέπουν σε τέτοια λειτουργία του αθλητισμού που θα εκπληρώνει τον κοινωνικό σκοπό του, προστατεύοντας τα υποκείμενα του δικαιώματος.
Ο αθλητισμός για χιλιάδες χρόνια ταυτίζεται με υγεία, αρετές και εξανθρωπισμό. Τώρα, εφόσον ισχύσει αυτή η διάταξη θα ταυτιστεί από το πρωταρχικό στάδιο της ανάπτυξής του, με οικονομικά κίνητρα και στόχους.
Η παιδαγωγική και ηθική διάσταση του αθλητισμού αποκτά ουσία με την εκμάθηση των αθλημάτων που πραγματοποιείται σε ερασιτεχνικό επίπεδο από μη κερδοσκοπικά αθλητικά σωματεία που κινούνται σε εθελοντική βάση, και συνδυάζοντας τη διοικητική αυτοτέλεια με την υπαγωγή στην ανώτατη εποπτεία του Κράτους, διασφαλίζουν υγιή ανεξάρτητο ερασιτεχνικό αθλητισμό ενώ συντηρούν τους δημοτικούς αθλητικούς χώρους.
Η εκμάθηση αθλημάτων και η ανάδειξη σε αυτά αποτελεί δικαίωμα και ανάγκη ιδιαίτερα των παιδιών. Η διάταξη νομιμοποιεί την εκμετάλλευση της ανάγκης αυτής με σκοπό το κέρδος. Καταστρατηγείται ο ήδη υπάρχων και διατηρούμενος διαχωρισμός επαγγελματικού και ερασιτεχνικού χαρακτήρα στον αθλητισμό, εισάγοντας το επαγγελματικό στοιχείο από το πρώιμο και πρωταρχικό στάδιο της εκμάθησης που συνδέεται άρρηκτα με την ανηλικότητα και καθιστώντας το συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα των παιδιών και των νέων στην άθληση, αντικείμενο εμπορικής συναλλαγής με σκοπό το κέρδος.
Καταργεί στην πράξη τον σκοπό της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού για «συστηματική καλλιέργεια, διάδοση και εμπέδωση στην κοινωνική συνείδηση του αθλητικού πνεύματος και των αξιών του Ολυμπισμού και η διάδοσή τους σε εθνικό και διεθνές επίπεδο με κάθε πρόσφορο μέσο», και το έργο της στο πλαίσιο της συνταγματικής υποχρέωσης για την προστασία, εποπτεία και στήριξη του αθλητισμού.
Η θεσμοθέτηση κερδοσκοπικών επιχειρήσεων για εκμάθηση των αθλημάτων θα επιφέρει εμπλοκή ερασιτεχνικού αθλητισμού και οικονομικών συμφερόντων και θα δημιουργήσει περιβάλλον αγοράς και αθέμιτου ανταγωνισμού με συνέπεια τη συρρίκνωση και διάλυση των αθλητικών σωματείων, καθιστώντας το αθλητικό ιδεώδες και φίλαθλο πνεύμα αντικείμενο εμπορικής δραστηριότητας, εκτός αν οι συντάκτες θεωρούν ότι η εκμάθηση οποιουδήποτε αθλήματος δύναται να μην τα περιλαμβάνει (το αθλητικό ιδεώδες και φίλαθλο πνεύμα)!
Είναι δυνατόν να νομιμοποιηθούν ιδιωτικές επιχειρήσεις ώστε να λειτουργούν σχολές εκμάθησης αθλημάτων αναγνωρισμένων από τη ΔΟΕ ?
Ποια είναι η διαφορά από τον οργανωμένο Σωματειακό Αθλητισμό ?
…..ηλεκτρικής μυϊκής διέγερσης;;;;;;;;;;;;;;;;;
Χωρίς ιατρικό παραπεμπτικό;
Ποιος θα την εφαρμόσει;
Δηλαδή, θα περιορίζεται ο χώρος μιας εγκατάστασης, από τα ερασιτεχνικά σωματεία και θα διατεθούν, ¨τα φιλέτα¨, μάλλον, σε Ιδιώτες, Εταιρίες, σούπερ μάρκετ, σχολές security, κέντρα αδυνατίσματος, και άλλα διάφορα.
Προσοχή, να μη γίνουν, εμπορικά κέντρα, τα Εθνικά Γυμναστήρια !