Οι εκπαιδευτές, ανάλογα με την ειδικότητά τους, μπορούν να παρέχουν τις υπηρεσίες τους ως αυτοαπασχολούμενοι ή ως μισθωτοί σε οποιαδήποτε ιδιωτική επιχείρηση παροχής υπηρεσιών σωματικής άσκησης και εκγύμνασης, πρακτικής γιόγκα, εκμάθησης τεχνικών αυτοάμυνας και αυτοπροστασίας και αθλητικής αναψυχής, αναλαμβάνοντας καθήκοντα και έργα αντίστοιχα των επαγγελματικών τους προσόντων και του επαγγελματικού τους τίτλου.
Αρχική Επιτροπή επαγγελματικού αθλητισμού – Προπονητές και εκπαιδευτές – Ιδιωτικά γυμναστήρια και ιδιωτικές σχολές εκμάθησης αθλημάτων και άλλες διατάξειςΆρθρο 39 – Επαγγελματικά δικαιώματα εκπαιδευτών
Άρθρο 39 – Επαγγελματικά δικαιώματα εκπαιδευτών
- 25 ΣχόλιαΆρθρο 01 – Σύσταση Επιτροπής Επαγγελματικού Αθλητισμού
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 02 – Έδρα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 03 – Αρμοδιότητες
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 04 – Σύνθεση – διορισμός – θητεία διοικητικού συμβουλίου
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 05 – Κωλύματα και ασυμβίβαστα μελών δ.σ.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 06 – Άσκηση καθηκόντων μελών δ.σ.Άρθρο 06 – Άσκηση καθηκόντων μελών δ.σ.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 07 – Συνεδρίαση – λήψη αποφάσεων δ.σ.Άρθρο 07 – Συνεδρίαση – λήψη αποφάσεων δ.σ.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 08 – Αποδοχές μελών δ.σ.Άρθρο 08 – Αποδοχές μελών δ.σ.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 09 – Εσωτερική οργάνωση και λειτουργίαΆρθρο 09 – Εσωτερική οργάνωση και λειτουργία
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 10 – Επιστημονικοί συνεργάτες και σύμβουλοι
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 11 – Πόροι – οικονομική διαχείρισηΆρθρο 11 – Πόροι – οικονομική διαχείριση
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 12 – Πιστοποιητικό Ε.Ε.Α.Άρθρο 12 – Πιστοποιητικό Ε.Ε.Α.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 13 – Εγγυητική επιστολή
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 14 – Διαχειριστικός και λογιστικός έλεγχος
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 15 – Εξουσίες Ε.Ε.Α. κατά τη διενέργεια ελέγχωνΆρθρο 15 – Εξουσίες Ε.Ε.Α. κατά τη διενέργεια ελέγχων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 16 – Άδεια απόκτησης μετοχών Α.Α.ΕΆρθρο 16 – Άδεια απόκτησης μετοχών Α.Α.Ε
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 17 – Έντυπα παιχνιδιών στοιχημάτων προκαθορισμένης απόδοσης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 18 – Έλεγχος συμβάσεων και πωληθέντων εισιτηρίωνΆρθρο 18 – Έλεγχος συμβάσεων και πωληθέντων εισιτηρίων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 19 – Ηλεκτρονική πλατφόρμα Ε.Ε.ΑΆρθρο 19 – Ηλεκτρονική πλατφόρμα Ε.Ε.Α
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 20 – Δημόσιες εκδηλώσεις εκπροσώπων φορέων επαγγελματικού αθλητισμούΆρθρο 20 – Δημόσιες εκδηλώσεις εκπροσώπων φορέων επαγγελματικού αθλητισμού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 21 – Υποχρεωτική άσκηση πειθαρχικής δίωξηςΆρθρο 21 – Υποχρεωτική άσκηση πειθαρχικής δίωξης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 22 – Επιβολή κυρώσεωνΆρθρο 22 – Επιβολή κυρώσεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 23 – Έκθεση πεπραγμένωνΆρθρο 23 – Έκθεση πεπραγμένων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 24 – Παρακώλυση του έργου της Ε.Ε.ΑΆρθρο 24 – Παρακώλυση του έργου της Ε.Ε.Α
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 25 – Μεταβατικές διατάξειςΆρθρο 25 – Μεταβατικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 26 – Καταργούμενες διατάξειςΆρθρο 26 – Καταργούμενες διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 27 – Έναρξη ισχύοςΆρθρο 27 – Έναρξη ισχύος
- 147 ΣχόλιαΆρθρο 28 – Ορισμοί
- 132 ΣχόλιαΆρθρο 29 – Εθνικό μητρώο επαγγελματιών άθλησης και άσκησης
- 195 ΣχόλιαΆρθρο 30 – Επαγγελματικά προσόντα προπονητών
- 93 ΣχόλιαΆρθρο 31 – Επαγγελματικά δικαιώματα προπονητών
- 186 ΣχόλιαΆρθρο 32 – Προπονητές ποδοσφαίρου
- 65 ΣχόλιαΆρθρο 33 – Περιοδικές Σχολές Προπονητών Γ.Γ.Α
- 135 ΣχόλιαΆρθρο 34 – Δελτίο πιστοποίησης προπονητή
- 119 ΣχόλιαΆρθρο 35 – Υποχρέωση απασχόλησης προπονητή
- 123 ΣχόλιαΆρθρο 36 – Κανονισμός Προπονητών
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 37 – Επιβράβευση προπονητών διακριθέντων αθλητών
- 81 ΣχόλιαΆρθρο 38 – Επαγγελματικά προσόντα εκπαιδευτών
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 39 – Επαγγελματικά δικαιώματα εκπαιδευτών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 40 – Υποχρέωση απασχόλησης εκπαιδευτή
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 41 – Αναγγελία έναρξης άσκησης επαγγέλματος προπονητή ή εκπαιδευτή
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 42 – Κωλύματα και ασυμβίβαστα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 43 – Απαγόρευση άσκησης επαγγέλματος προπονητή ή εκπαιδευτή
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 44 – Σύσταση – αρμοδιότητες
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 45 – Συγκρότηση – θητεία – λειτουργίαΆρθρο 45 – Συγκρότηση – θητεία – λειτουργία
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 46 – Ανταποδοτικό τέλος
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 47 – Ψευδής βεβαίωση αθλητικής ομοσπονδίας
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 48 – Παράνομη άσκηση επαγγέλματος προπονητή ή εκπαιδευτή
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 49 – Μεταβατικές διατάξειςΆρθρο 49 – Μεταβατικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 50 – Καταργούμενες διατάξειςΆρθρο 50 – Καταργούμενες διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 51 – Έναρξη ισχύοςΆρθρο 51 – Έναρξη ισχύος
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 52 – Πεδίο εφαρμογήςΆρθρο 52 – Πεδίο εφαρμογής
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 53 – Ορισμοί
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 54 – Φορέας άσκησης της δραστηριότηταςΆρθρο 54 – Φορέας άσκησης της δραστηριότητας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 55 – Γνωστοποίηση έναρξης λειτουργίαςΆρθρο 55 – Γνωστοποίηση έναρξης λειτουργίας
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 56 – Παράβολο
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 57 – Γνωστοποίηση μεταβολής δηλωθέντων στοιχείων λειτουργίαςΆρθρο 57 – Γνωστοποίηση μεταβολής δηλωθέντων στοιχείων λειτουργίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 58 – Μεταβολή έδραςΆρθρο 58 – Μεταβολή έδρας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 59 – Μεταβολή φορέα άσκησης της δραστηριότηταςΆρθρο 59 – Μεταβολή φορέα άσκησης της δραστηριότητας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 60 – Γνωστοποίηση διακοπής λειτουργίαςΆρθρο 60 – Γνωστοποίηση διακοπής λειτουργίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 61 – Κοινοποίηση γνωστοποίησηςΆρθρο 61 – Κοινοποίηση γνωστοποίησης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 62 – Εξουσιοδοτικές διατάξειςΆρθρο 62 – Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 63 – Γενικές κτιριολογικές προδιαγραφέςΆρθρο 63 – Γενικές κτιριολογικές προδιαγραφές
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 64 – Χώροι κύριας χρήσης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 65 – Χώροι εξυπηρέτησης και υγιεινήςΆρθρο 65 – Χώροι εξυπηρέτησης και υγιεινής
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 66 – Μέτρα πρώτων βοηθειών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 67 – Ειδικές προδιαγραφέςΆρθρο 67 – Ειδικές προδιαγραφές
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 68 – Δικαιολογητικά που πρέπει να τηρούνται στην εγκατάστασηΆρθρο 68 – Δικαιολογητικά που πρέπει να τηρούνται στην εγκατάσταση
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 69 – Προσωπικό
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 70 – Επιστημονικός υπεύθυνος
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 71 – Ωράριο λειτουργίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 72 – Εγγραφή μελώνΆρθρο 72 – Εγγραφή μελών
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 73 – Πιστοποίηση υγείας μελών
- 151 ΣχόλιαΆρθρο 74 – Πρόσθετες υπηρεσίες – συστέγαση
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 75 – Άσκηση εποπτείας – Εποπτεύουσα αρχή
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 76 – Διοικητικές κυρώσειςΆρθρο 76 – Διοικητικές κυρώσεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 77 – Μεταβατικές διατάξειςΆρθρο 77 – Μεταβατικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 78 – Καταργούμενες διατάξειςΆρθρο 78 – Καταργούμενες διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 79 – Έναρξη ισχύοςΆρθρο 79 – Έναρξη ισχύος
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 80 – Τροποποίηση άρθρου 22 ν. 2725/1999
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 81 – Τροποποίηση άρθρου 23 ν. 2725/1999
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 82 – Τροποποίηση άρθρου 3 ν. 2725/1999 (Α΄ 121)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 83 -Τροποποίηση άρθρου 29 ν. 2725/1999Άρθρο 83 -Τροποποίηση άρθρου 29 ν. 2725/1999
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 84 – Τροποποίηση άρθρου 33 ν. 2725/1999Άρθρο 84 – Τροποποίηση άρθρου 33 ν. 2725/1999
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 85 – Προσθήκη άρθρου 41Η στο ν. 2725/1999
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 86 – Προσθήκη άρθρου 41Θ στο ν. 2725/1999
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 87 – Αντικατάσταση του άρθρου 52 του ν. 2725/1999
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 88 – Προσθήκη άρθρου 52Α στο ν. 2725/1999
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 89 – Τροποποίηση άρθρου 56Α ν. 2725/1999
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 90 – Τροποποίηση άρθρου 56Β ν. 2725/1999
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 91 – Τροποποίηση άρθρου 56Γ ν. 2725/1999Άρθρο 91 – Τροποποίηση άρθρου 56Γ ν. 2725/1999
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 92- Τροποποίηση άρθρου 56Δ ν. 2725/1999
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 93 – Προσθήκη άρθρου 67Α στο ν. 2725/1999
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 94 – Τροποποίηση άρθρου 83 ν. 2725/1999Άρθρο 94 – Τροποποίηση άρθρου 83 ν. 2725/1999
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 95 – Τροποποίηση άρθρου 1α.ν. 399/1968 (Α΄ 102)
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 96 – Τροποποίηση άρθρου 2α.ν. 399/1968
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 97 – Τροποποιήσεις άρθρου 5α.ν. 399/1968
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 98 – Τροποποίηση άρθρου 6α.ν. 399/1968
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 99 – Τροποποίηση άρθρου 8α.ν. 399/1968
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 100 – Τροποποίηση άρθρου 9α.ν. 399/1968
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 101 – Τροποποιήσεις άρθρου 83 ν. 4172/2013 (Α΄ 167)
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 102 – Τροποποίηση άρθρου 85 ν. 4172/2013
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 103 – Αποζημίωση των μελών επιτροπών της παρ. 5 του άρθρου 53 του ν. 2725/1999
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 104 – Προσωπικό εθνικών αθλητικών ομοσπονδιών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 105 – Αποζημίωση μελών Δ.Ε.Α.Β και Ε.Ε.ΑΆρθρο 105 – Αποζημίωση μελών Δ.Ε.Α.Β και Ε.Ε.Α
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 106 – Τροποποίηση άρθρου 1 ν. 4326/2015 (Α΄ 49)Άρθρο 106 – Τροποποίηση άρθρου 1 ν. 4326/2015 (Α΄ 49)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 107 – Τροποποίηση άρθρου 38 ν. 4373/2016Άρθρο 107 – Τροποποίηση άρθρου 38 ν. 4373/2016
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 108 – Τροποποίηση του π.δ. 4/2018 (Α΄ 7)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 109 – Τροποποίηση άρθρου 5 π.δ. 22/2004 (Α’ 16)Άρθρο 109 – Τροποποίηση άρθρου 5 π.δ. 22/2004 (Α’ 16)
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 110 – Ειδικός Επιθεωρητής για τον έλεγχο αθλητικών φορέων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 111 – Μεταβατικές διατάξεις
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 112 – Καταργούμενες διατάξεις
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 113 – Έναρξη Ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
23 Νοεμβρίου 2018, 19:40
Ανοικτή σε Σχόλια έως
3 Δεκεμβρίου 2018, 09:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
10 Σχόλια 1697 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 7732 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Σχέδιο Νόμου «ΚΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΑΚΡΟΠΟΛ»
- Δημιουργική Ελλάδα: ενίσχυση του κινηματογραφικού, οπτικοακουστικού και δημιουργικού τομέα ίδρυση φορέα για το βιβλίο και λοιπές διατάξεις σύγχρονου πολιτισμού
- Μέτρα για τη διαφύλαξη και την ανάδειξη της άυλης πολιτιστικής κληρονομιάς, την προστασία και ενίσχυση του ελληνόφωνου τραγουδιού και της ορχηστρικής μουσικής απόδοσης του ελληνόφωνου τραγουδιού
- Σχέδιο νόμου: "Διατάξεις για τη θωράκιση του θεσμικού πλαισίου του αθλητισμού και τον εξορθολογισμό της αθλητικής νομοθεσίας"
- Εκσυγχρονισμός της μουσειακής πολιτικής και ζητημάτων διαχείρισης της πολιτιστικής κληρονομιάς
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/789 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 17ης Απριλίου 2019
- Αθλητικός Εθελοντισμός,Αθλητισμός Αναψυχής και Άθληση για Όλους,Πνευματικός Αθλητισμός,Ηλεκτρονικός Αθλητισμός (e-sports),Εργασιακός Αθλητισμός και λοιπές τροποποιήσεις της αθλητικής νομοθεσίας
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου για τον αθλητισμό
- Οργανισμός Ανάπτυξης και Διαχείρισης Πολιτιστικών Πόρων (Ο.Δ.Α.Π.),«Μουσείο-Ελαιοτριβείο Βρανά» στο Δήμο Λέσβου και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού
- Θεσμικό πλαίσιο αρχαιρεσιών αθλητικών φορέων,διακρίσεις συνοδών αθλητών ΑμεΑ,Εθνική Πλατφόρμα Αθλητικής Ακεραιότητας,Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή,Ελληνική Παραολυμπιακή Επιτροπή και άλλες διατάξεις
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2017/1564
- Κύρωση της Σύμβασης Magglingen/Macolin σχετικά με τη χειραγώγηση των αθλητικών αγώνων, επείγοντα μέτρα για την αντιμετώπιση της βίας στον αθλητισμό και άλλες διατάξεις
- Περιφερειακή Πολιτική Σύγχρονου Πολιτισμού
- ΙΔΡΥΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΑΚΡΟΠΟΛ
- Ίδρυση Οργανισμού Βιβλίου και Πολιτισμού
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2017/1564 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 13ης Σεπτεμβρίου 2017
- Εξυγίανση του Ταμείου Αλληλοβοήθειας Υπαλλήλων Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού και άλλες διατάξεις
- Μητροπολιτικός Οργανισμός Μουσείων Εικαστικών Τεχνών Θεσσαλονίκης
- ΠΟΙΝΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΑΓΑΘΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΝΟΠΛΗΣ ΣΥΡΡΑΞΗΣ
- Περί ερασιτεχνικού και επαγγελματικού αθλητισμού
- Αθλητικός νόμος
- Νόμος για τη συλλογική διαχείριση δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας
- Αρχείο Διαφύλαξης Κινηματογραφικής Κληρονομιάς
- Ιδρυση και λειτουργία Ανώτερων Σχολών Κινηματογραφίας –Τηλεόρασης
- Αδεια Παράστασης
- Πνευματικη ιδιοκτησία
- Επιτροπή επαγγελματικού αθλητισμού – Προπονητές και εκπαιδευτές – Ιδιωτικά γυμναστήρια και ιδιωτικές σχολές εκμάθησης αθλημάτων και άλλες διατάξεις
- Κώδικαs Αντιντόπινγκ του Παγκόσμιου Οργανισμού Αντιντόπινγκ
- Επιστροφή Πολιτιστικών αγαθών
-Η διάταξη είναι αντισυνταγματική. Οι πτυχιούχοι πανεπιστημίου προπονητές ποδοσφαίρου, με άδεια προπονητή ποδοσφαίρου από τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού δεν μπορεί να υποχρεούνται στην διαδικασία που επιβάλλεται από την Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία (Ε.Π.Ο.) και από τις προτεινόμενες αλλαγές διατάξεων του παρόντος.
-Η διάταξη είναι αντισυνταγματική . Η Ανεξάρτητη Αρχή, Συνήγορος του Πολίτη (Αριθμός Πρωτ. 249760/45169/2018 ημερομηνία 15.10.2018), έχει αποφανθεί ότι «εξαιρούμεθα της υποχρέωσης εξασφάλισης της εν λόγω ταυτότητας για την άσκηση του επαγγέλματος ‘προπονητής ποδοσφαίρου’».
Μετά από αυτή τη θέση του Συνηγόρου του Πολίτη, η Βουλή και η Κυβέρνηση δεν μπορούν να νομοθετήσουν αντίθετα.
-Η διάταξη αυτή είναι αντισυνταγματική. Οι σχολές της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας (Ε.Π.Ο.), λειτουργούν νόμιμα; Ποιοι διδάσκουν; Οι καθηγητές πανεπιστημίου που διδάσκουν έχουν σχετική άδεια από το πανεπιστήμιο να διδάξουν σε ιδιωτικές σχολές; Η διαχείριση και τα χρήματα με τα οποία αμείβονται, γίνεται από τον ειδικό λογαριασμό του πανεπιστημίου;
Επιτέλους μπαίνει μια Τάξη στον χώρο του αθλητικού – υπαίθριου τομέα αναψυχής.
Δεκάδες δραστηριότητες όπου η ανομία ζει και βασιλεύει (ραφτιγκ, αναρρίχηση, ορειβασία, πεζοπορία, ορειβατικό σκι, κατάβαση φαραγγιων, παραπεντε, ελεύθερη κατάδυση, via verrata, κλπ) με εκπαιδευτές αμφιβόλου προέλευσης μπαίνει επιτέλους σε μια σωστή κατεύθυνση ώστε και οι δραστηριότητες αυτές να αναπτυχθούν σε σωστές βάσεις και να διασφαλιστεί η ασφάλεια των πολιτών.
Εδώ θα πρέπει να διευκρινίστει πως για όλες αυτές οι δραστηριότητες οι απόφοιτοι ΤΕΦΑΑ δεν έχουν καμία μα καμία γνώση ούτε εμπειρία ώστε να ονομαστούν και αυτοί εκπαιδευτές,καλο θα ήταν κάθε χώρος να σέβεται τον χώρο ενός άλλου και να μην τα θέλει όλα δικά του.
Για να λειτουργήσει σωστά το θέμα του επαγγέλματος των εκπαιδευτών αθλητικών υπαίθριων δραστηριότητων προτείνω να ιοθετηθει το νομοσχέδιο που υπάρχει για τις καταδύσεις όπου πιστοποιημενες σχολές βγάζουν αναγνωρισμενους εκπαιδευτές με την Βούλα του κράτους και κατόπιν εξετάσεων αποκτώντας άδεια άσκησης επαγγέλματος όπως ακριβώς γίνεται και στις καταδύσεις. Η κάθε σχολή θα πρέπει να έχει όλα όσα ορίζονται από την νομοθεσία εκμάθησης ώστε να διασφαλιζεται η σωστή λειτουργία της σχολής είτε αυτή είναι ιδιωτική είτε είναι δημόσια.Σε πρώτη φάση θα μπορούσε το κράτος να αναγνωρίσει τους πρώτους εκπαιδευτές των νόμιμων πλέον αναγνωρισμενων σχολών οι οποίοι όμως θα πρέπει να είναι νόμιμοι ελεύθεροι επαγγελματίες με διεθνής γνώσεις και επαγγελματικής εμπειρίας και μέσα από διεθνείς επαγγελματικές οργανώσεις.
Έχοντας εκτός των άλλων αποκτήσει ιδιαίτερες γνώσεις και εμπειρία από την συμμετοχή μου στο Working Group «Education and Training in Sport» της Ευρωπαϊκής Επιτροπής την περίοδο 2010-2011, εκπροσωπώντας την Γενική Γραμματεία Αθλητισμού σε όλες τις αρχικές συζητήσεις για τα επαγγελματικά δικαιώματα στον χώρο του αθλητισμού σε σχέση με το Εθνικό Πλαίσιο Επαγγελματικών Προσόντων και το Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς Επαγγελματικών Προσόντων, θα ήθελα να επισημάνω τα εξής όσο αφορά το κατατεθέν αθλητικό νομοσχέδιο προς διαβούλευση:
Η ανάγκη για ένα ενιαίο σύγχρονο κλαδικό πλαίσιο στο χώρο των προπονητών αθλημάτων και γυμναστών/εκπαιδευτών πάσης φύσεως κινητικών δραστηριοτήτων ακόμα και στους σχετικούς χώρους της αναψυχής και του τουρισμού είναι επιβεβλημένη όσο ποτέ άλλοτε. Το ενιαίο αυτό πλαίσιο αποτελεί και το μοναδικό σύγχρονο εργαλείο διαφάνειας και μεταρρύθμισης για την εύρεση εργασίας, της επαγγελματικής ανέλιξης, και γενικότερα της ανάπτυξης του κλάδου μας, καθώς δημιουργεί νέες θέσεις εργασίας και αυξάνει σημαντικά την ποιότητα παροχής υπηρεσιών και προστατεύει την δημόσια υγεία και ασφάλεια.
Στις σημερινές κοινωνικές και οικονομικές ελληνικές συνθήκες το ενιαία αυτό πλαίσιο επαγγελματικών δικαιωμάτων σε σχέση με τα επαγγελματικά προσόντα και ανάλογων επαγγελματικών περιγραμμάτων, θα πρέπει να έχει τρία βασικά χαρακτηριστικά.
Α. Να μην αποκλείονται κατά οποιοδήποτε τρόπο, ούτε σε επίπεδα, ούτε σε δραστηριότητα οι πτυχιούχοι ΣΕΦΑΑ, είτε έχουν αποκτήσει σχετική ειδικότητα, είτε έχουν – είτε δεν έχουν παρακολουθήσει έστω και ένα μάθημα για την δραστηριότητα που επιθυμούν να λάβουν επαγγελματικό δικαίωμα. Σε κάθε περίπτωση οι πτυχιούχοι ΣΕΦΑΑ έχουν πιστοποιημένα προσόντα με σχετικά μαθησιακά αποτελέσματα για κάθε κατηγορία και κάθε ειδικότητα.
Παράδειγμα 1: Δεν θα πρέπει ο πτυχιούχος ΣΕΦΑΑ, που (εκτός των άλλων ετήσιων βασικών μαθημάτων και του επιπέδου 6 του πτυχίου στο «εθνικό επαγγελματικό πλαίσιο προσόντων») έχει παρακολουθήσει ένα εξάμηνο μαθήματος σε άθλημα που δεν θα πάρει την ειδικότητα του, να μην μπορεί να αποκτήσει το επαγγελματικό δικαίωμα του προπονητή Γ σε αυτό το άθλημα. Φανταστείτε δε να έχει κάνει επιπλέον και μεταπτυχιακό ή διδακτορικό. Την ίδια στιγμή μάλιστα που οι απόφοιτοι ΙΕΚ επιπέδου 5 και οι απόφοιτοι σχολών της ΓΓΑ, αγνώστου επιπέδου και σχετικής πιστοποίησης, έχουν λιγότερα «μαθησιακά αποτελέσματα». Επίσης την ίδια στιγμή στο δημόσιο ο πτυχιούχος ΣΕΦΑΑ να διορίζεται και να προπονεί/γυμνάζει/εκπαιδεύει οποιαδήποτε κινητική δραστηριότητα-άθλημα.
Παράδειγμα 2: Με την ίδια λογική δεν μπορεί να αποκλείονται πτυχιούχοι ΣΕΦΑΑ, ακόμα και χωρίς να έχουν παρακολουθήσει σχετικό μάθημα της ειδικότητας του εκπαιδευτή που ενδιαφέρονται. Θα πρέπει να υπάρχει η δυνατότητα σχετικής παρακολούθησης μαθήματος από κάποιον πιστοποιημένο φορέα.
Β. Να δίνεται η δυνατότητα σε οποιοδήποτε ενδιαφερόμενο έχει αποκτήσει σχετικά επαγγελματικά προσόντα τυπικής ή άτυπης εκπαίδευσης, από πιστοποιημένη και με προϋποθέσεις δομή (π.χ. Πανεπιστήμια, ΙΕΚ, Σχολές, Ομοσπονδίες-Εμπειρία, Σύνδεσμοι προπονητών κ.α.), να αποκτήσουν σχετικά επαγγελματικά δικαιώματα.
Παράδειγμα: Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση όπου στα ΣΕΦΑΑ δεν διδάσκεται ούτε καν σαν μάθημα κάποια αθλητική-κινητική δραστηριότητα, ενώ θα πρέπει να δούμε πως αυτή η δραστηριότητα θα καλυφθεί από ενδιαφερόμενους με σχετικά επαγγελματικά προσόντα.
Γ. Η συμμετοχή των μη πτυχιούχων ΣΕΦΑΑ στο μικρότερο επίπεδο επαγγελματικού δικαιώματος (προπονητής Γ ή Προπονητής Δ / Εκπαιδευτής) αλλά και η διαδρομή της επαγγελματικής ανέλιξης τους ως το υψηλότερο επίπεδο του Προπονητή Α, θα πρέπει να είναι με πολύ αυστηρές ή λιγότερο αυστηρές προϋποθέσεις – κριτήρια σε σχέση με το ισοζύγιο προσφοράς και ζήτησης του κάθε επαγγέλματος στην αγορά και ιδιαίτερα σε σχέση με το εάν μπορεί να καλυφθεί τυχόν αρνητικό ισοζύγιο από τους πτυχιούχους ΣΕΦΑΑ. Έτσι δεν είναι δυνατόν να ράψουμε το ίδιο κοστούμι για κάθε άθλημα ή δραστηριότητα, μιας και κινδυνεύουμε να καταλήξουμε σε ανεφάρμοστες εξ αρχής αποφάσεις που θα υπονομευόσουν και οποιαδήποτε άλλη καλή διευθέτηση.
Παράδειγμα 1: Στην περίπτωση των προπονητών καλαθοσφαίρισης δύναται οι ενδιαφερόμενοι φορείς μετά από καταγραφή των δεδομένων της αγοράς να αποφασίσουν για τέσσερα επίπεδα με αυστηρές προϋποθέσεις ανέλιξης, όπως αρκετά χρόνια αγωνιστικής αθλητικής εμπειρίας ή προπονητικής εμπειρίας ή παρακολούθηση σχολών με σημαντικές υποχρεώσεις και μαθησιακά αποτελέσματα.
Παράδειγμα 2: Στην περίπτωση των μη ολυμπιακών δυναμικών αθλημάτων, ίσως θα πρέπει να προταθεί ομαδοποίηση της ειδικότητας του προπονητή και τα επαγγελματικά δικαιώματα της Δ και Γ κατηγορίας να καλύπτουν όλο το φάσμα της υπάρχουσας αγοράς και εάν υπάρχουν κενά η πρόσβαση στην τελευταία κατηγορία να είναι πιο εύκολη για τους μη πτυχιούχους ΣΕΦΑΑ.
Ως εκ τούτων, η παρακάτω πρόταση, είναι συμβατή τόσο με την ελληνική πραγματικότητα και το Ελληνικό Εθνικό Πλαίσιο Επαγγελματικών Προσόντων, αλλά και με τις προτάσεις όλων των ευρωπαϊκών φορέων που έχουν μελετήσει τα συγκεκριμένα θέματα. Δεν επιτρέπεται ο διαχωρισμός σε δυο επαγγέλματα αυτό του προπονητή και αυτό του εκπαιδευτή, μιας και ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ-ΚΛΑΔΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ. Θα πρέπει να γίνει κατανοητό πως ο κλάδος είναι ένας με διάφορα επίπεδα και διαφορετικά επαγγελματικά δικαιώματα και προσόντα, ενώ η διάσπασή του σε προπονητές και εκπαιδευτές απαξιώνει κάθε προσπάθεια ανάπτυξης και θα δημιουργήσει στο μέλλον σημαντικά προβλήματα σε σχέση με την ευρωπαϊκή κινητικότητα στην αντιστοιχία τους με το Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Επαγγελματικών Προσόντων.
Παράδειγμα 1. Στο προτεινόμενο άλλο επάγγελμα του εκπαιδευτή δεν είναι δυνατόν να προβλέψεις επιπλέον επίπεδα για τις κινητικές δραστηριότητες με υψηλό ρίσκο που προφανώς είναι αδιανόητο για λόγους ασφάλειας να καλύψεις αυτήν την ανάγκη με το απλό επίπεδο εκπαιδευτή.
Παράδειγμα 2: Όσοι ενδιαφερόμενοι στην Ευρώπη έχουν δικαιώματα Προπονητή Α, Β, ή Γ θα έρχονται αυτόματα σαν εκπαιδευτές στην Ελλάδα, ενώ οι περισσότεροι Έλληνες δεν θα μπορούν.
Μια πρόταση ενιαίας νομοθετικής ρύθμισης των επαγγελμάτων των προπονητών αθλημάτων
και των εκπαιδευτών ή της αναψυχής οποιασδήποτε κινητικής δραστηριότητας με τέσσερα επίπεδα.
Κατηγορίες Προπονητών , Εκπαιδευτών του κλάδου – Τίτλος –Αντιστοιχία με Εθνικό Πλαίσιο Επαγγελματικών Προσόντων –Βασικά επαγγελματικά προσόντα και ανέλιξη –Κατεύθυνση Επιδόσεων, Αγωνιστικός αθλητισμός –Κατεύθυνση Συμμετοχής , Αθλητική αναψυχή, εκμάθηση, επιχειρήσεις κ.ά. — Αρχικά απαιτούμενα κλαδικά προσόντα ανά άθλημα/δραστηριότητα ή ομάδα αθλημάτων/δραστηριοτήτων
1–(προπονητής επιπέδου Α) — Master Coach — Επίπεδο 7 (μεταπτυχιακό) Επίπεδο 8 (διδακτορικό) Ανώτατες γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες (ηγεσία και καινοτομία) — Προπονητής υψηλών αγωνιστικών επιδόσεων — Εκπαιδευτής κινητικών δραστηριοτήτων με υψηλό ρίσκο –Πτυχίο /Μεταπτυχιακό /Διδακτορικό /ΣΕφΑΑ με πρώτη ειδικότητα Προϋπόθεση κατοχής του προπονητή επιπέδου Β /Πτυχίο Σχολών από την Γ.Γ.Α. / τις Εθνικές Ομοσπονδίες / τους Συνδέσμους Προπονητών /άλλους ιδιωτικούς ή δημόσιους φορείς
2 — (προπονητής επιπέδου Β) — Senior Coach — Επίπεδο 6 — Εξειδικευμένες γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες — Προπονητής αγωνιστικών επιδόσεων — Εκπαιδευτής κινητικών δραστηριοτήτων με μεσαίο ρίσκο — Πτυχίο /Μεταπτυχιακό /Διδακτορικό /ΣΕφΑΑ Με δεύτερη ή τρίτη ειδικότητα Προϋπόθεση κατοχής του προπονητή επιπέδου Γ Πτυχίο Σχολών από την Γ.Γ.Α. / τις Εθνικές Ομοσπονδίες
3 — (προπονητής επιπέδου Γ) – Coach — Επίπεδο 5 — Εμπέδωση βασικών γνώσεων και δεξιοτήτων Προπονητής παιδιών /ταλέντων –Εκπαιδευτής κινητικών δραστηριοτήτων χωρίς ρίσκο –Πτυχίο /Μεταπτυχιακό /Διδακτορικό /ΣΕφΑΑ με τουλάχιστον δύο εξάμηνα μαθήματων Προϋπόθεση κατοχής του εκπειδευτή επιπέδου Δ Πτυχίο Σχολών από την Γ.Γ.Α. / τις Εθνικές Ομοσπονδίες / τους Συνδέσμους Προπονητών /άλλους ιδιωτικούς ή δημόσιους φορείς.
4 — (Εκπαιδευτής επιπέδου Δ) — Apprentice Coach — Επίπεδο 5 — Βασικές δεξιότητες και γνώσεις Βοηθός προπονητή /Εκπαιδευτής αρχαρίων – Διασκεδαστής /animator, Βοηθός προπονητή/ Γυμναστήρια — Πτυχίο /Μεταπτυχιακό /Διδακτορικό /ΣΕφΑΑ και ΙΕΚ Πτυχίο Σχολών από την Γ.Γ.Α. / τις Εθνικές Ομοσπονδίες / τους Συνδέσμους Προπονητών /άλλους ιδιωτικούς ή δημόσιους φορείς
Επίσης είναι αυτονόητο σε όσους γνωρίζουν πως θα πρέπει να πιστοποιηθεί και η αντιστοίχιση αυτών των επιπέδων προπονητών/εκπαιδευτών με το Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων ώστε να ορίζονται οι αντιστοιχήσεις με τα επαγγελματικά δικαιώματα των συναδέλφων της Ευρώπης. Έτσι στα πλαίσια της ευρωπαϊκής κινητικότητας να γνωρίζουν και οι έλληνες αλλά και οι ευρωπαίοι σε ποιο επίπεδο μπορούν να δουλέψουν σε όλη την Ευρώπη.
Επίσης, θα πρέπει να πιστοποιηθούν και τα σχετικά επαγγελματικά περιγράμματα σε συνεργασία με τους κοινωνικούς εταίρους (εργαζόμενοι και εργοδότες), κάτι που έως σήμερα δεν έχει πραγματοποιηθεί.
Επιπρόσθετα θα πρέπει ο νομοθέτης να δει άμεσα και τα επαγγελματικά δικαιώματα και προσόντα στο χώρο της οργάνωσης και διοίκησης του αθλητισμού. όπως επίσης και τα επαγγελματικά προσόντα των διαιτητών και κριτών, τουλάχιστον στις επαγγελματικές κατηγορίες.
Τέλος αναφορικά με την περίπτωση του ποδοσφαίρου δεν θα υπήρχε καμία διαφωνία με την πιστοποίηση ορισμένων προσόντων μη πανεπιστημιακού επιπέδου, από οποιοδήποτε αθλητικό φορέα με αξιολογημένες και νομοθετημένες όμως προϋποθέσεις, όπως πραγματοποιείται διαχρονικά σε όλη την Ευρώπη. Κρίνονται όμως ως ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ τρία θέματα στο προτεινόμενο νομοσχέδιο.
1.Τα μαθησιακά αποτελέσματα των σχολών της ποδοσφαιρικής ομοσπονδίας ακόμα και εάν πιστοποιηθούν από τον ΕΟΠΠΕΠ, δεν είναι δυνατόν να είναι μεγαλύτερα από αυτά της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Ταυτόχρονα καταστρατηγείται βάναυσα και η αρχική προϋπόθεση της συμμετοχής των πτυχιούχων ΣΕΦΑΑ σε όλα τα επίπεδα προπονητών π ου αναλύθηκε νωρίτερα.
2.Οι οικονομικές διαστάσεις της πρότασης είναι απαράδεκτες, μιας και η προτεινόμενη διαδικασία απαιτεί εκατοντάδες ευρώ να κατατεθούν στα ταμεία της ποδοσφαιρικής ομοσπονδίας από κάθε ενδιαφερόμενο πτυχιούχο ΣΕΦΑΑ.
3. Η πρόταση αυτή παραχωρώντας τέτοια δικαιώματα στην ποδοσφαιρική ομοσπονδία προσβάλλει το κύρος του κράτους δικαίου και προσβάλλει όλους τους συμμετέχοντες στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και διαταράσσει οποιαδήποτε μορφή εμπιστοσύνης μεταξύ κράτους και κοινωνικών εταίρων. Πολύ δε περισσότερο όταν δεν υπάρχει καμία ουσιαστική αιτιολογία (και γιατί να μην γίνει το ίδιο και σε άλλες μεγάλες ομοσπονδίες) και όλοι γνωρίζουν για τα κακώς κείμενα στην ομοσπονδία αυτή. Αλήθεια θα δημοσιεύει κάποιος τι ακριβώς γίνεται στις οργανωμένες ευρωπαϊκές χώρες σχετικά.
Προς επίρρωση όλων των προαναφερομένων δύο ρητορικές ερωτήσεις:
Ποια τελικά είναι η θέση του ΕΟΠΠΕΠ Εθνικού Οργανισμού Προσόντων αρμόδιου για τις σχετικές πιστοποιήσεις προσόντων σχολών ΓΓΑ και ΕΠΟ, μιας και το προτεινόμενο νομοσχέδιο αγγίζει τα όρια της αναρμοδιότητας της ΓΓΑ, ως προς την πιστοποίηση των προσόντων;
Έχει ζητηθεί ποτέ σχετική εισήγηση του Ευρωπαϊκού Κέντρου για την Ανάπτυξη στην Επαγγελματική Κατάρτιση SEDEFOP, το οποίο ασχολείται αποκλειστικά και ειδικά με τα επαγγελματικά προσόντα σε όλη την Ευρώπη και μάλιστα – άκουσον άκουσον – έχει έδρα στην Θεσσαλονίκη !!!
Βασίλης Ντάκουρης. Πτυχιούχος ΣΕΦΑΑ του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, με άδεια ασκήσεως επαγγέλματος Προπονητή Α στην καλαθοσφαίριση και με μεταπτυχιακές σπουδές στην αθλητική αναψυχή.
Κάθε εκπαιδευτής ο οποίος ΔΕΝ είναι απόφοιτος ΤΕΦΑΑ ή ΣΕΦΑΑ, πρέπει να ασκεί τα καθήκοντά του, υποχρεωτικά, κάτω από την επίβλεψη, καθοδήγηση και εποπτεία επιστημονικού υπευθύνου αποφοίτου ΣΕΦΑΑ ή ΤΕΦΑΑ.
Το άρθρο 70 που περιγράφει τα του επιστημονικού υπευθύνου, πρέπει να συμπληρωθεί με την υποχρεωτικότητα της ΦΥΣΙΚΗΣ παρουσίας του υπευθύνου σε όλη τη διάρκεια του ωραρίου του, σε απόλυτη ταύτιση με τον πίνακα προσωπικού, όπως αυτός κατατίθεται στο σύστημα ΕΡΓΑΝΗ του Υπουργείου Εργασίας. Επιπρόσθετα, με τον ορισμό ανώτατου αριθμού εγκαταστάσεων στις οποίες το ίδιο φυσικό πρόσωπο είναι δυνατόν να οριστεί ως επιστημονικός υπεύθυνος.
Απόφοιτος ΣΕΦΑΑ ή ΤΕΦΑΑ ο οποίος έχει διδαχθεί αριθμό αντικειμένων στο πλαίσιο των σπουδών του και που έχει εγγραφεί στο σχετικό μητρώο, πρέπει να έχει τη δυνατότητα να τα ασκήσει τόσο στο γυμναστήριο ή την ιδιωτική σχολή όσο και στις ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ χωρίς άλλες διατυπώσεις.
Το άρθρο αυτό θα πρέπει να συμπληρωθεί.
Σημειωτέον ότι τα αντικείμενα αυτά έχει τη νόμιμη δυνατότητα αλλά και την ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ να τα διδάσκει στα σχολεία αν προσληφθεί ως μόνιμος ή αναπληρωτής καθηγητής φυσικής αγωγής.
Δυστυχώς το μόνο που μπορεί να συμπεράνει κάποιος διαβάζοντας το παραπάνω είναι ξεκάθαρα ότι το νομοσχέδιο έχει στόχο την απαξίωση της δημόσιας εκπαίδευσης στον τομέα της φυσικής αγωγής. Όταν στην χώρα υπάρχουν 5 Τμήματα η Σχολές σε κάποιες περιπτώσεις, που παράγουν εξειδικευμένους επιστήμονες φυσικής αγωγής και αθλητισμού το να εκχωρείς τα επαγγελματικά τους δικαιώματα σε υποκαταρτατισμένους με πιστοποίηση ‘εκπαιδευτές’ μάλλον ως αυτό-ακύρωση και αυτό-εξευτελισμός μπορεί να οριστεί. Ας μας εξηγήσει κάποιος από τους εμπνευστές του απίθανου αυτού νομοσχεδίου τότε τι λόγο ύπαρξης έχουν οι δημόσιες εξειδικευμένες πανεπιστημιακές σχολές? Προφανώς κανένα για τους εμπνευστές του νόμου. Εύκολα λοιπόν μπορεί κάποιος να συμπεράνει ότι οι μόνοι ωφελημένοι από αυτό το νομοσχέδιο θα είναι οι διάφοροι ιδιωτικοί οργανισμοί πιστοποιήσης. Το νομοσχέδιο είναι εκτός του πνεύματος της εποχής παγκόσμια όσον αφορά τη στροφή προς τις επιστημονικά τεκμηριωμένες πρακτικές σε όλους του κλάδους της υγείας και του αθλητισμού. Είναι το λιγότερο επικίνδυνο για τη νεολαία σε μια εποχή όπου η μάστιγα των αναβολικών είναι υπαρκτή να επιτρέπεις σε ανθρώπους ουσιαστικά ανεκπαίδευτους και κατά συνέπεια με αμφίβολη επαγγελματική ηθική, όχι τόσο λόγω προσωπικότητας αλλά μάλλον λόγω ημιμάθειας, να έχουν τη δυνατότητα να αναλαμβάνουν νεαρούς αθλητές-πολίτες στην κρισιμότερη φάση της ανάπτυξης τους τόσο της σωματικής όσο και της πνευματικής. Η εμπορευματοποίηση του αθλητισμού δυστυχώς τον έχει μετατρέψει από κοινωνικό αγαθό σε μια δυσλειτουργική κοινωνική έκφραση και το νομοσχέδιο συνεχίζει το δρόμο προς την καταστροφή.
Η διάταξη είναι αντισυνταγματική. Οι πτυχιούχοι πανεπιστημίου προπονητές ποδοσφαίρου, με άδεια προπονητή ποδοσφαίρου από τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού δεν μπορεί να υποχρεούνται στην διαδικασία που επιβάλλεται από την Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία (Ε.Π.Ο.) και από τις προτεινόμενες αλλαγές διατάξεων του παρόντος.-Η διάταξη είναι αντισυνταγματική . Η Ανεξάρτητη Αρχή, Συνήγορος του Πολίτη (Αριθμός Πρωτ. 249760/45169/2018 ημερομηνία 15.10.2018), έχει αποφανθεί ότι «εξαιρούμεθα της υποχρέωσης εξασφάλισης της εν λόγω ταυτότητας για την άσκηση του επαγγέλματος ‘προπονητής ποδοσφαίρου’».Μετά από αυτή τη θέση του Συνηγόρου του Πολίτη, η Βουλή και η Κυβέρνηση δεν μπορούν να νομοθετήσουν αντίθετα.-Η διάταξη αυτή είναι αντισυνταγματική. Οι σχολές της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας (Ε.Π.Ο.), λειτουργούν νόμιμα; Ποιοι διδάσκουν; Οι καθηγητές πανεπιστημίου που διδάσκουν έχουν σχετική άδεια από το πανεπιστήμιο να διδάξουν σε ιδιωτικές σχολές; Η διαχείριση και τα χρήματα με τα οποία αμείβονται, γίνεται από τον ειδικό λογαριασμό του πανεπιστημίου;
Με το άρθρο αυτό ευτελίζονται τα δικαιώματα των αποφοίτων ΣΕΦΑΑ πανελλαδικώς, αιτούμαστε άμεση τροποποίηση και επανεξέταση του άρθρου με σκοπό τον ξεκάθαρο διαχωρισμό δικαιωμάτων αποφοίτων ΣΕΦΑΑ ή άλλης ανώτατης τριτοβάθμιας σχολής και αποφοίτων δημοσίου ή ιδιωτικού ινστιτούτου αθλητισμού (Ι.Ε.Κ).
-Η διάταξη είναι αντισυνταγματική. Οι πτυχιούχοι πανεπιστημίου προπονητές ποδοσφαίρου, με άδεια προπονητή ποδοσφαίρου από τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού δεν μπορεί να υποχρεούνται στην διαδικασία που επιβάλλεται από την Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία (Ε.Π.Ο.) και από τις προτεινόμενες αλλαγές διατάξεων του παρόντος.
-Η διάταξη είναι αντισυνταγματική . Η Ανεξάρτητη Αρχή, Συνήγορος του Πολίτη (Αριθμός Πρωτ. 249760/45169/2018 ημερομηνία 15.10.2018), έχει αποφανθεί ότι «εξαιρούμεθα της υποχρέωσης εξασφάλισης της εν λόγω ταυτότητας για την άσκηση του επαγγέλματος ‘προπονητής ποδοσφαίρου’».
Μετά από αυτή τη θέση του Συνηγόρου του Πολίτη, η Βουλή και η Κυβέρνηση δεν μπορούν να νομοθετήσουν αντίθετα.
-Η διάταξη αυτή είναι αντισυνταγματική. Οι σχολές της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας (Ε.Π.Ο.), λειτουργούν νόμιμα; Ποιοι διδάσκουν; Οι καθηγητές πανεπιστημίου που διδάσκουν έχουν σχετική άδεια από το πανεπιστήμιο να διδάξουν σε ιδιωτικές σχολές; Η διαχείριση και τα χρήματα με τα οποία αμείβονται, γίνεται από τον ειδικό λογαριασμό του πανεπιστημίου;
Είναι πολύ πετυχημένο το νομοσχέδιο. Ειναι σαν να λεμε εαν θελεις να γινεις γιατρος αντι να πας στην Ιατρικη σχολη 5 χρονια να πας σε 3 σεμηναρια τυπου ΕΠΟ και να εισαι ενας αξιολογος και επιστήμονας ΓΙΑΤΡΟΣ !!!!!!!
και αφου πιστευετε οτι εχετε δικιο γαιτι δεν το κανετε σε ολα τα αθληματα???
Υπαρχει καποιος λογος ενα παιδι να παει στο Τεφαα η στα ιεκ για προπονητης αφου μπορει να παει σε ενα σεμηναριο ΕΠΟ και να παρει διπλωμα ??? γιατι να χασει 4 η 2 χρονια???? και αφου δεν υπαρχει λογος ας καταργηθει η ειδικοτητα ποδοσφαιρου απο τα Τεφαα!!!!
Φιλικά
είστε εκτός πραγματικότητας ( δεν μπορει ενας πανεπιστήμιακος τιτλος να ειναι κατωτερος ενος σεμηναρίου !!!!!) Εκτος εαν ισχυει οτι στην ΕΛΛΑΔΑ ΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ!!!