Οι οργανικές θέσεις του μόνιμου προσωπικού ανέρχονται σε διακόσιες πενήντα τρεις (253) και κατανέμονται κατά κατηγορία, κλάδο και ειδικότητα ως εξής:
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
1. Κλάδος ΠΕ Οικονομικού: 7
2. Κλάδος ΠΕ Διοικητικού – Οικονομικού: 32.
3. Κλάδος ΠΕ Αρχαιολόγων: 12.
Ειδικότητες:
Προϊστορικών – Κλασσικών: 7.
Βυζαντινών – Μεταβυζαντινών: 5.
4. Κλάδος ΠΕ Μηχανικών: 14.
Ειδικότητες:
Πολιτικών Μηχανικών: 5
Αρχιτεκτόνων: 4.
Μηχανολόγων: 1.
Ηλεκτρολόγων : 1
Αγρονόμων – Τοπογράφων: 3.
5. Κλάδος ΠΕ Πληροφορικής: 8
6. Κλάδος ΠΕ Γλυπτών: 8.
7. Κλάδος ΠΕ Ζωγράφων: 8
Ειδικότητες:
Ζωγράφοι: 6.
Αγιογράφοι: 2.
8. Κλάδος ΠΕ Πολιτιστικής Διαχείρισης: 9
Ειδικότητες:
Πολιτιστικής Διαχείρισης: 3
Πολιτιστικής Πληροφορικής και Τεχνολογίας: 3
Μουσειολόγων: 1
Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων: 2.
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
1. Κλάδος ΤΕ Μηχανικών: 4
Ειδικότητες:
Δομικών Έργων: 1
Τεχνολόγων Πολιτικών Μηχανικών: 1
Τεχνολόγοι – Τοπογράφοι: 2
2. ΤΕ Διοικητικού – Λογιστικού: 9
3. ΤΕ Γραφικών Τεχνών και Καλλιτεχνικών Σπουδών: 7
Ειδικότητες:
Γραφιστών: 5.
Τεχνολόγων Γραφικών Τεχνών: 2
4. ΤΕ Συντηρητών Αρχαιοτήτων και Έργων Τέχνης: 10
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
1. ΔΕ Διοικητικού – Λογιστικού: 15
2. ΔΕ Οδηγών: 2.
3. ΔΕ Τεχνιτών Εκμαγείων: 30.
4. ΔΕ Συντηρητών Αρχαιοτήτων και Έργων Τέχνης: 2.
5. ΔΕ Φύλαξης – Πληροφόρησης: 32
Ειδικότητες:
ΔΕ Ημερήσιων Φυλάκων Αρχαιοτήτων: 31
ΔΕ Νυχτοφυλάκων Αρχαιοτήτων: 1.
6.ΔΕ Προσωπικού Ασφαλείας: 23.
7. ΔΕ Τεχνικού: 2
Ειδικότητες:
ΔΕ Ηλεκτρολoγικού: 2
ΔΕ Κατασκευών: 2
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
1. ΥΕ Κλητήρων: 2.
2. ΥΕ Προσωπικού καθαριότητας: 2.
3. ΥΕ Εργατών: 12.
Αρχική Οργανισμός Ανάπτυξης και Διαχείρισης Πολιτιστικών Πόρων (Ο.Δ.Α.Π.),«Μουσείο-Ελαιοτριβείο Βρανά» στο Δήμο Λέσβου και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Πολιτισμού και ΑθλητισμούΆρθρο 29 Κατανομή οργανικών θέσεων μονίμου προσωπικού κατά κατηγορία κλάδο και ειδικότητα
Άρθρο 29 Κατανομή οργανικών θέσεων μονίμου προσωπικού κατά κατηγορία κλάδο και ειδικότητα
- 2 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Α ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ, ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ ΚΑΙ ΑΠΑΛΛΟΤΡΙΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΟΝΟΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΣΕ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ (Ο.Δ.Α.Π.) ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ – ΟΝΟΜΑΣΙΑ-ΣΚΟΠΟΣ-ΔΙΟΙΚΗΣΗ Άρθρο 1 Επωνυμία – Μορφή – Έδρα Ο.Δ.Α.Π.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 2 Σκοποί του Ο.Δ.Α.Π.Άρθρο 2 Σκοποί του Ο.Δ.Α.Π.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 3 Παραγωγή και διάθεση ακριβών αντιγράφωνΆρθρο 3 Παραγωγή και διάθεση ακριβών αντιγράφων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 04 Αξιοποίηση ακίνητης περιουσίας Ο.Δ.Α.Π.Άρθρο 04 Αξιοποίηση ακίνητης περιουσίας Ο.Δ.Α.Π.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 5 Ειδικά μέσα εκπλήρωσης σκοπών του Ο.Δ.Α.Π.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 6 Όργανα διοίκησης του Ο.Δ.Α.Π.Άρθρο 6 Όργανα διοίκησης του Ο.Δ.Α.Π.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 7 Ορισμός και τρόπος λειτουργίας Δ.Σ. του Ο.Δ.Α.Π.Άρθρο 7 Ορισμός και τρόπος λειτουργίας Δ.Σ. του Ο.Δ.Α.Π.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 8 Αρμοδιότητες Δ.Σ.Άρθρο 8 Αρμοδιότητες Δ.Σ.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 9 Αρμοδιότητες Πρόεδρου Δ.Σ.Άρθρο 9 Αρμοδιότητες Πρόεδρου Δ.Σ.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 10 Σύσταση, στόχοι, αρμοδιότητες Γενικής Διεύθυνσης και ορισμός Προϊσταμένου αυτής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 11 ΠόροιΆρθρο 11 Πόροι
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 12 Διαδικασία καθορισμού εσόδωνΆρθρο 12 Διαδικασία καθορισμού εσόδων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 13 ΔαπάνεςΆρθρο 13 Δαπάνες
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 14 Απόδοση ποσοστού των ετήσιων διαθεσίμων στο ΥΠ.ΠΟ.Α.Άρθρο 14 Απόδοση ποσοστού των ετήσιων διαθεσίμων στο ΥΠ.ΠΟ.Α.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 15 Υποχρεώσεις – Απαλλαγές – Ατέλειες – ΠρονόμιαΆρθρο 15 Υποχρεώσεις – Απαλλαγές – Ατέλειες – Προνόμια
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ – ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ Άρθρο 16 Διάρθρωση υπηρεσιώνΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ – ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ Άρθρο 16 Διάρθρωση υπηρεσιών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 17 Διεύθυνση Πολιτιστικών Παραγωγών, Πωλήσεων και ΠροβολήςΆρθρο 17 Διεύθυνση Πολιτιστικών Παραγωγών, Πωλήσεων και Προβολής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 18 Διεύθυνση Εκδόσεων και Ψηφιακών ΕφαρμογώνΆρθρο 18 Διεύθυνση Εκδόσεων και Ψηφιακών Εφαρμογών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 19 – Διεύθυνση Διαχείρισης Οικονομικών Πόρων.Άρθρο 19 – Διεύθυνση Διαχείρισης Οικονομικών Πόρων.
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 20 Διεύθυνση Μελετών, Έργων, Αποτυπώσεων και Αξιοποίησης Ακίνητης Περιουσίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 21 Διεύθυνση Εσωτερικής Οργάνωσης και ΛειτουργίαςΆρθρο 21 Διεύθυνση Εσωτερικής Οργάνωσης και Λειτουργίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 22 Αυτοτελές Τμήμα Παρακολούθησης και Ανάπτυξης ΠόρωνΆρθρο 22 Αυτοτελές Τμήμα Παρακολούθησης και Ανάπτυξης Πόρων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 23 Αυτοτελές Τμήμα Γραμματείας Ο.Δ.Α.Π.Άρθρο 23 Αυτοτελές Τμήμα Γραμματείας Ο.Δ.Α.Π.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 24 Αυτοτελές Τμήμα Επιθεωρήσεων και Εσωτερικών ΕλέγχωνΆρθρο 24 Αυτοτελές Τμήμα Επιθεωρήσεων και Εσωτερικών Ελέγχων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 25 Δικαστικό Γραφείο του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους (Ν.Σ.Κ.)Άρθρο 25 Δικαστικό Γραφείο του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους (Ν.Σ.Κ.)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 26 Νομική ΥπηρεσίαΆρθρο 26 Νομική Υπηρεσία
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 27 Περιφερειακές Υπηρεσίες Ο.Δ.Α.Π.Άρθρο 27 Περιφερειακές Υπηρεσίες Ο.Δ.Α.Π.
- 4 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ – ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ Ο.Δ.Α.Π. Άρθρο 28 Οργανικές θέσεις
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 29 Κατανομή οργανικών θέσεων μονίμου προσωπικού κατά κατηγορία κλάδο και ειδικότητα
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 30 Κατανομή οργανικών θέσεων προσωπικού με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου κατά εκπαιδευτική βαθμίδα και ειδικότητα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 31 Δικηγόροι με έμμισθη εντολήΆρθρο 31 Δικηγόροι με έμμισθη εντολή
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 32 Προσόντα διορισμούΆρθρο 32 Προσόντα διορισμού
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 33 Κλάδοι και ειδικότητες Προϊσταμένων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 34 Αρμοδιότητες Προϊσταμένων ΔιευθύνσεωνΆρθρο 34 Αρμοδιότητες Προϊσταμένων Διευθύνσεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 35 Αρμοδιότητες προϊσταμένων Τμημάτων και Αυτοτελών ΤμημάτωνΆρθρο 35 Αρμοδιότητες προϊσταμένων Τμημάτων και Αυτοτελών Τμημάτων
- 1 ΣχόλιοΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 36 Μεταβατικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 37 Τροποποιούμενες και καταργούμενες διατάξειςΆρθρο 37 Τροποποιούμενες και καταργούμενες διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε΄ – ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 38 Εξουσιοδοτικές διατάξειςΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε΄ – ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 38 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- 14 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Β ΙΔΡΥΣΗ ΝΟΜΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΩΝΥΜΙΑ «ΜΟΥΣΕΙΟ – ΕΛΑΙΟΤΡΙΒΕΙΟ ΒΡΑΝΑ» ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΛΕΣΒΟΥ Άρθρο 39 Σύσταση, νομική μορφή, έδρα, περιουσία
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 40 ΣκοποίΆρθρο 40 Σκοποί
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 41 ΠόροιΆρθρο 41 Πόροι
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 42 Όργανα διοίκησηςΆρθρο 42 Όργανα διοίκησης
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 43 Διοικητικό Συμβούλιο
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 44 Διευθυντής
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 45 Προσωπικό
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 46 Οικονομική διαχείρισηΆρθρο 46 Οικονομική διαχείριση
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 47 Εσωτερικός Κανονισμός ΛειτουργίαςΆρθρο 47 Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 48 Μεταβατική διάταξη
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ Γ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ Άρθρο 49 Προγραμματική Σύμβαση μεταξύ του Μουσείου Ζυγομαλά και του Μουσείου Νεότερου Ελληνικού ΠολιτισμούΜΕΡΟΣ Γ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ Άρθρο 49 Προγραμματική Σύμβαση μεταξύ του Μουσείου Ζυγομαλά και του Μουσείου Νεότερου Ελληνικού Πολιτισμού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 50 Προγραμματικές Συμβάσεις μεταξύ Περιφερειών και Πολιτιστικών ΦορέωνΆρθρο 50 Προγραμματικές Συμβάσεις μεταξύ Περιφερειών και Πολιτιστικών Φορέων
- 1 ΣχόλιοΜΕΡΟΣ Δ ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑΣ ΣΕ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΩΝ ΛΗΦΘΕΝΤΩΝ ΕΚΤΑΚΤΩΝ ΜΕΤΡΩΝ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΟΙΟΥ COVID-19 Άρθρο 51 Παράταση της προθεσμίας ισχύος των πιστωτικών σημειωμάτων λόγω ακύρωσης ή αναβολής πολιτιστικών εκδηλώσεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ Ε΄ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ, ΤΗ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑΣ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ, ΤΗ ΣΤΕΓΑΣΗ ΤΗΣ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΤΗΣ Ε.Κ.Ι.Μ. ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟ ΤΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟΥ “ΦΟΙΒΟΣ ΑΝΩΓΕΙΑΝΑΚΗΣ” Άρθρο 52 Μακρόχρονη εξαγωγή αντικειμένων συλλογών μουσείωνΜΕΡΟΣ Ε΄ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ, ΤΗ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑΣ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ, ΤΗ ΣΤΕΓΑΣΗ ΤΗΣ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΤΗΣ Ε.Κ.Ι.Μ. ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟ ΤΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟΥ “ΦΟΙΒΟΣ ΑΝΩΓΕΙΑΝΑΚΗΣ” Άρθρο 52 Μακρόχρονη εξαγωγή αντικειμένων συλλογών μουσείων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 53 Ρυθμίσεις για το προσωπικό ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου που απασχολείται σε έργα του Υπουργείου Πολιτισμού και ΑθλητισμούΆρθρο 53 Ρυθμίσεις για το προσωπικό ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου που απασχολείται σε έργα του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 54 Ρύθμιση για τη μόνιμη στέγαση της μουσειακής συλλογής της Εταιρείας Κρητικών Ιστορικών Μελετών (Ε.Κ.Ι.Μ.) στο Ιστορικό Μουσείο ΚρήτηςΆρθρο 54 Ρύθμιση για τη μόνιμη στέγαση της μουσειακής συλλογής της Εταιρείας Κρητικών Ιστορικών Μελετών (Ε.Κ.Ι.Μ.) στο Ιστορικό Μουσείο Κρήτης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 55 Ρυθμίσεις για το Μουσείο Ελληνικών Λαϊκών Μουσικών Οργάνων “Φοίβος Ανωγειανάκης» -Κέντρο ΕθνομουσικολογίαςΆρθρο 55 Ρυθμίσεις για το Μουσείο Ελληνικών Λαϊκών Μουσικών Οργάνων “Φοίβος Ανωγειανάκης» -Κέντρο Εθνομουσικολογίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 56 Έναρξη ισχύοςΆρθρο 56 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
30 Οκτωβρίου 2020, 08:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
13 Νοεμβρίου 2020, 14:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
8 Σχόλια 65 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 7732 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Σχέδιο Νόμου «ΚΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΑΚΡΟΠΟΛ»
- Δημιουργική Ελλάδα: ενίσχυση του κινηματογραφικού, οπτικοακουστικού και δημιουργικού τομέα ίδρυση φορέα για το βιβλίο και λοιπές διατάξεις σύγχρονου πολιτισμού
- Μέτρα για τη διαφύλαξη και την ανάδειξη της άυλης πολιτιστικής κληρονομιάς, την προστασία και ενίσχυση του ελληνόφωνου τραγουδιού και της ορχηστρικής μουσικής απόδοσης του ελληνόφωνου τραγουδιού
- Σχέδιο νόμου: "Διατάξεις για τη θωράκιση του θεσμικού πλαισίου του αθλητισμού και τον εξορθολογισμό της αθλητικής νομοθεσίας"
- Εκσυγχρονισμός της μουσειακής πολιτικής και ζητημάτων διαχείρισης της πολιτιστικής κληρονομιάς
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/789 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 17ης Απριλίου 2019
- Αθλητικός Εθελοντισμός,Αθλητισμός Αναψυχής και Άθληση για Όλους,Πνευματικός Αθλητισμός,Ηλεκτρονικός Αθλητισμός (e-sports),Εργασιακός Αθλητισμός και λοιπές τροποποιήσεις της αθλητικής νομοθεσίας
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου για τον αθλητισμό
- Οργανισμός Ανάπτυξης και Διαχείρισης Πολιτιστικών Πόρων (Ο.Δ.Α.Π.),«Μουσείο-Ελαιοτριβείο Βρανά» στο Δήμο Λέσβου και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού
- Θεσμικό πλαίσιο αρχαιρεσιών αθλητικών φορέων,διακρίσεις συνοδών αθλητών ΑμεΑ,Εθνική Πλατφόρμα Αθλητικής Ακεραιότητας,Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή,Ελληνική Παραολυμπιακή Επιτροπή και άλλες διατάξεις
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2017/1564
- Κύρωση της Σύμβασης Magglingen/Macolin σχετικά με τη χειραγώγηση των αθλητικών αγώνων, επείγοντα μέτρα για την αντιμετώπιση της βίας στον αθλητισμό και άλλες διατάξεις
- Περιφερειακή Πολιτική Σύγχρονου Πολιτισμού
- ΙΔΡΥΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΑΚΡΟΠΟΛ
- Ίδρυση Οργανισμού Βιβλίου και Πολιτισμού
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2017/1564 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 13ης Σεπτεμβρίου 2017
- Εξυγίανση του Ταμείου Αλληλοβοήθειας Υπαλλήλων Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού και άλλες διατάξεις
- Μητροπολιτικός Οργανισμός Μουσείων Εικαστικών Τεχνών Θεσσαλονίκης
- ΠΟΙΝΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΑΓΑΘΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΝΟΠΛΗΣ ΣΥΡΡΑΞΗΣ
- Περί ερασιτεχνικού και επαγγελματικού αθλητισμού
- Αθλητικός νόμος
- Νόμος για τη συλλογική διαχείριση δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας
- Αρχείο Διαφύλαξης Κινηματογραφικής Κληρονομιάς
- Ιδρυση και λειτουργία Ανώτερων Σχολών Κινηματογραφίας –Τηλεόρασης
- Αδεια Παράστασης
- Πνευματικη ιδιοκτησία
- Επιτροπή επαγγελματικού αθλητισμού – Προπονητές και εκπαιδευτές – Ιδιωτικά γυμναστήρια και ιδιωτικές σχολές εκμάθησης αθλημάτων και άλλες διατάξεις
- Κώδικαs Αντιντόπινγκ του Παγκόσμιου Οργανισμού Αντιντόπινγκ
- Επιστροφή Πολιτιστικών αγαθών
Όσον αφορά στη στελέχωση του Τμήματος Αποτυπώσεων και Κτηματολογίου του άρθρου 20 της διαβούλευσης, σύμφωνα με τον Ν.736/1977 (οργανισμό του ΤΑΠ) προβλέπονταν για τα αντικείμενα αρμοδιότητας του τμήματος: 5 θέσεις Τοπογράφων Μηχανικών (ΠΕ) + 3 θέσεις εργοδηγών εμπειροτεχνών Τοπογράφων προϊστάμενων συνεργείων + 3 θέσεις παρατηρητών Τοπογραφικού συνεργείου, εν συνόλω 11 θέσεις.
Μετέπειτα, με την παρ. 8α του άρθρου 10 του Ν. 3207/2003 (ΦΕΚ 302/Α/2003) συστάθηκαν επιπλέον 3 θέσεις ΤΕ8 Τεχνολόγων Τοπογράφων Μηχανικών.
Συνολικά δηλαδή, με βάση τα ανωτέρω, θα έπρεπε το τμήμα να στελεχώνεται από 14 υπαλλήλους.
Στην παρούσα διαβούλευση προβλέπονται για το αντικείμενο του τμήματος 3 θέσεις μονίμων Αγρονόμων – Τοπογράφων και 2 θέσεις μονίμων Τεχνολόγων – Τοπογράφων, εν συνόλω 5 θέσεις.
Δεδομένου του φάσματος της χωρικής αρμοδιότητας του Τμήματος, που αφορά σε όλη ελληνική επικράτεια, η στελέχωση με 5 θέσεις φαντάζει ελλιπής.
Με βάση και το σχόλιο μου στο άρθρο 20, θα πρέπει να μην καταργηθούν οι 2 επιπλέον κενές οργανικές θέσεις Αγρονόμων Τοπογράφων Μηχανικών ΠΕ.Δηλαδή θα πρέπει στο σύνολο να είναι 5 Τοπογράφοι Μηχανικοί ΠΕ.Επιπλέον δεν αρκεί μόνο ένας ηλεκτρολόγος μηχανικός και ένας μηχανολόγος για το Τμήμα Μελετών και αυτό προκύπτει και από τα αιτήματα πρόσληψης υπαλλήλων ΙΔΟΧ.
ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 2 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ 2 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΤΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ
ΚΑΙ 4 ΤΟΠΟΓΡΑΦΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ
ΑΠΟΥΣΙΑΖΕΙ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΑΝΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΙ ΤΜΗΜΑ
Ή ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΟΙ ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΑΝΑ ΚΛΑΔΟ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΤΜΗΜΑ
Π.Χ. ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΜΕΛΕΤΩΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 2 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ
ΓΙΑ ΑΠΟΦΥΓΗ ΤΥΧΟΝ ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΩΝ
Εμπλουτισμός θέσεων κατηγορίας ΤΕ διαφόρων ειδικοτήτων.
Εμπλουτισμός θέσεων κατηγορίας ΤΕ διαφόρων ιδιοκτήτων.
Μετά την αποχώρηση του προσωπικού των προαναφερθέντων κλάδων στο συγκεκριμένο άρθρο, να μετατραπούν σε εκτός από κατηγορίας ΠΕ και θέσεις κατηγορίας ΤΕ.
Θεωρώ αυτή την πρωτοβουλία της ανοικτής διαβούλευσης μια ιδιαίτερα καλή κίνηση από την πλευρά του κράτους. Οι μόνιμες θέσεις αρχαιολόγων είναι ένα ζητούμενο χρόνων στο ΥΠΠΟΑ, που όμως πάντοτε όταν προκηρύσσονται είναι αντικειμενικά λίγες, σε σχέση με τις ανάγκες ανά την Ελληνική επικράτεια.
Ειδικά στο ΤΑΠΑ, έναν ιδιαίτερα χρήσιμο για την ελληνική οικονομία φορέα, καθώς είναι ο φορέας που συγκεντρώνει τα έσοδα των εισιτηρίων Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων της Ελλάδος, αλλά και ο επίσημος φορέας των πωλητέων αντιγράφων αρχαίων αντικειμένων και έργων τέχνης, τόσο σε έλληνες όσο και σε ξένους αγοραστές. Γνωρίζουμε όλοι ότι το «σουβενίρ» αποτελεί πάντα ένα ιδιαίτερο συνοδευτικό των ταξιδιών, οπότε ένα «σουβενίρ» αισθητικά ωραίο και προερχόμενο από τον επίσημο φορέα θα κάνει χαρούμενους τους αγοραστές του και πιθανόν θα αποτελέσει ένα είδος «σιωπηλού πρεσβευτή» της Ελλάδας και του πολιτισμού της.
Οι αρχαιολόγοι ως επιστημονικός τομέας πιστεύω ότι θα ήταν χρήσιμοι στο ΤΑΠΑ για τις ικανότητες τους (λόγω κατάρτισης) για πολλούς λόγους, αλλά κυρίως για να διακρίνουν τα πιο σημαντικά από τα ήδη γνωστά αρχαία αντικείμενα, αλλά και από τα πιο πρόσφατα και άγνωστα ευρήματα αρχαιολογικών ανασκαφών, ώστε να αυξηθεί η ποικιλία των πωλητέων αντικειμένων.
Εκτός των πωλητέων, γνωρίζω ότι το ΤΑΠΑ αποτελεί τον μοναδικό κρατικό φορέα για την έκδοση των αρχαιολογικών έργων (ανασκαφών, μελετών, διδακτορικών διατριβών) και των Καταλόγων των Εκθέσεων των Μουσείων του ΥΠΠΟΑ. Στον τομέα αυτόν, των εκδόσεων, απασχολούνται σήμερα ελάχιστοι αρχαιολόγοι. Ο τομέας αυτός χρειάζεται επίσης ενίσχυση, καθώς απαιτεί υψηλή εξειδίκευση.
Σε όλους τους επιστημονικούς τομείς είναι απαραίτητη η εξειδίκευση. Οι αρχαιολόγοι ίσως είναι από τους λίγους επιστημονικούς κλάδους που επιδιώκουν την εξειδίκευση είτε μέσω ανώτερων (διδακτορικών και μεταδιδακτορικών) σπουδών, είτε μέσω δημοσιεύσεων και ανακοινώσεων σε συνέδρια (ελληνικά και διεθνή).
Καθώς το υπάρχον σύστημα επιλογής προσωπικού στηρίζεται στην εξειδίκευση (καθώς αυτή δίνει μόρια), είναι ευκαιρία να αποκτήσουν μόνιμη εργασία περισσότεροι άτομα, ιδίως στην αρχαιολογία, όπου η μόνιμη εργασία αποτελεί εξαίρεση και όχι κανόνα και όπου η ανεργία είναι σε υψηλά ποσοστά.
Συνεπώς θεωρώ χρήσιμο τον αριθμό των 12 θέσεων αρχαιολόγων και θα μπορούσαν ίσως να είναι και περισσότερες. Κρίνω όμως, ότι δεν είναι και τόσο δίκαιο να προαπαιτείται η επαγγελματική εμπειρία της επιμέλειας κειμένου (όπως συνέβη στην τελευταία προκήρυξη του ΑΣΕΠ για 3 θέσεις αρχαιολόγων στο ΤΑΠΑ (16Κ/2017), καθώς είναι δύσκολο να έχει ο αρχαιολόγος τεκμηριωμένη προϋπηρεσία στην επιμέλεια κειμένου και ταυτόχρονα να ανήκει σε ειδική κατηγορία (κοινωνικά κριτήρια), ώστε να επιδιώξει τις συγκεκριμένες θέσεις. Προτείνω δηλ. να μην αποτελούν ξεχωριστό είδος θέσεων, οι θέσεις αρχαιολόγων στο ΤΑΠΑ και να μπορούν να τις δηλώσουν όλοι οι υποψήφιοι ενός πιθανού μελλοντικού διαγωνισμού.