Άρθρο 22 Σύσταση οργανικών θέσεων μονίμου προσωπικού στο νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου με την επωνυμία «Βυζαντινό και Χριστιανικό Μουσείο»

 

 

Στο νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου (ν.π.δ.δ.) με την επωνυμία «Βυζαντινό και Χριστιανικό Μουσείο» συστήνονται εβδομήντα δύο (72) οργανικές θέσεις μόνιμου προσωπικού, οι οποίες κατανέμονται κατά κατηγορία, κλάδο και ειδικότητα ως εξής:

 

Α/ΑΚΛΑΔΟΣΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΑΡΙΘΜΟΣ ΘΕΣΕΩΝ
1ΠΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ–ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΠΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ–ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ4
2ΠΕ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΩΝΒΥΖΑΝΤΙΝΩΝ – ΜΕΤΑΒΥΖΑΝΤΙΝΩΝ6
3ΠΕ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΩΝΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΤΕΧΝΗΣ2
4ΠΕ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΩΝΜΟΥΣΕΙΟΛΟΓΩΝ1
5ΠΕ ΓΕΩΤΕΧΝΙΚΩΝΠΕ ΓΕΩΠΟΝΩΝ1
6ΠΕ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝΠΕ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ1
7ΠΕ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝΠΕ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ1
8ΠΕ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝΠΕ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ1
9ΠΕ ΣΥΝΤΗΡΗΤΩΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΩΝ ΤΕΧΝΗΣΠΕ ΣΥΝΤΗΡΗΤΩΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΩΝ ΤΕΧΝΗΣ1
10ΠΕ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝΠΕ ΖΩΓΡΑΦΩΝ2
11ΠΕ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣΠΕ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ2
12ΤΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ-ΛΟΓΙΣΤΙΚΟΥΤΕ ΛΟΓΙΣΤΙΚΟΥ2
13ΤΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ-ΛΟΓΙΣΤΙΚΟΥΤΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ-ΛΟΓΙΣΤΙΚΟΥ1
14ΤΕ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝΤΕ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ1
15ΤΕ ΣΥΝΤΗΡΗΤΩΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΩΝ ΤΕΧΝΗΣΤΕ ΣΥΝΤΗΡΗΤΩΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΩΝ ΤΕΧΝΗΣ6
16ΤΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣΤΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ1
17ΤΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣΤΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

(SOFTWARE Ή HARDWARE)

1
18ΔΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ–ΛΟΓΙΣΤΙΚΟΥΔΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ–ΛΟΓΙΣΤΙΚΟΥ4
19ΔΕ ΣΥΝΤΗΡΗΤΩΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΩΝ ΤΕΧΝΗΣΔΕ ΣΥΝΤΗΡΗΤΩΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΩΝ ΤΕΧΝΗΣ1
20ΔΕ ΤΕΧΝΙΚΟΥΔΕ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ1
21ΔΕ ΤΕΧΝΙΚΟΥΔΕ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ1
22ΔΕ ΤΕΧΝΙΚΟΥΔΕ ΥΔΡΑΥΛΙΚΩΝ1
23ΔΕ ΕΡΓΑΤΟΤΕΧΝΙΤΩΝΔΕ ΕΡΓΑΤΟΤΕΧΝΙΤΩΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΩΝ/ΑΝΑΣΤΗΛΩΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ3
24ΔΕ ΦΥΛΑΞΗΣ – ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣΔΕ ΗΜΕΡΗΣΙΩΝ ΦΥΛΑΚΩΝ ΜΟΥΣΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ19
25ΔΕ ΦΥΛΑΞΗΣ – ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣΔΕ ΝΥΧΤΟΦΥΛΑΚΩΝ ΜΟΥΣΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ5
26ΔΕ ΟΔΗΓΩΝΔΕ ΟΔΗΓΩΝ1
27ΥΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝΥΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ2

 

  • 28 Ιανουαρίου 2023, 13:25 | Σύλλογος Ελλήνων Αρχαιολόγων

    Η ένδεια των συντακτών του σχεδίου νόμου είναι φανερή στα άρθρα 21-30. Η πολιτική επιλογή που σήμερα έχει οδηγήσει τα Μουσεία σε δραματικη υποστελέχωση, που αναγκάζει τα μεγάλα Μουσεία να έχουν σήμερα κλειστές αίθουσες λόγω έλλειψης προσωπικού, που έχει αφήσει τα Μουσεία χωρίς όλο το εξειδικευμένο επιστημονικό και τεχνικό προσωπικό που χρειάζονται για να λειτουργήσουν, μεταφέρεται αυτούσια στα ΝΠΔΔ. Στα άρθρα αυτά συστήνονται θέσεις όχι με βάση τις πραγματικές ανάγκες των Μουσείων, αλλά με βάση το πόσοι σήμερα υπηρετούν στα Μουσεία! Στο σημείο αυτό είναι εμφανής η απόλυτη προχειρότητα του σχεδίου νόμου και η διαιώνιση της έλλειψης προσωπικού προκειμένου οι ανάγκες να καλύπτονται με συμβασιούχους, με ανάθεση έργου σε εξωτερικούς συνεργάτες που θα επιλέγονται με απόφαση του κυβερνητικά διορισμένου ΔΣ, με εθελοντές (όπως θεσπίζεται στο ίδιο σχέδιο νόμου). Στόχος είναι η άμεση και έμμεση ιδιωτικοποίηση των λειτουργιών τους: για την ανάθεση κρίσιμων τομέων λειτουργίας τους, που σήμερα εκτελούνται από το προσωπικό των Μουσείων, σε ιδιωτικές εταιρείες, με άμεσα αποτελέσματα τόσο στην ασφάλεια των αρχαιοτήτων όσο και στους εργαζόμενους (λχ φύλαξη, καθαριότητα, οργάνωση εκθέσεων, επικοινωνία), με ό,τι συνεπάγεται αυτό για την ασφάλεια των ευρημάτων.
    Αντί η κυβέρνηση να προχωρήσει σε τόνωση του δημόσιου χαρακτήρα των μουσείων, στην πραγματική ενίσχυσή τους με οικονομικούς πόρους, την ενίσχυσή τους με μόνιμο προσωπικό, καθώς είναι κοινό μυστικό η δραματική υποστελέχωση όλων των υπηρεσιών του ΥΠΠΟΑ, επιλέγει εδώ και καιρό να τα απαξιώσει χωρίς πόρους και προσωπικό, για να μπορέσει να προχωρήσει στην ιδιωτικοποίησή τους.

  • 27 Ιανουαρίου 2023, 18:00 | ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΜΟΥΣΕΙΟΥ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ

    ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΝΩΝ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΤΟΥ ΥΠΠΟΑ ΚΑΙ ΤΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΩΝ ΜΟΥΣΕΙΩΝ.

    ΑΥΞΗΣΗ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΥΣΕΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ.

  • 22 Ιανουαρίου 2023, 23:38 | Ανδρέας

    Θα πρέπει να απομακρυνθει η συγκεκριμένη παράγραφος «την άσκηση πειθαρχικής εξουσίας σε πρώτο βαθμό στο προσωπικό του Μουσείου» ώστε να μην θεωρηθεί ως μεθοδολογία για την απομάκρυνση των δημοσίων υπαλλήλων από τα μουσεία. Επίσης θα πρέπει να αποσαφηνιστεί αν το υπουργείο πολιτισμού θα έχει την αρμοδιότητα να αποφασίζει για την οποία άσκηση πειθαρχικής εξουσίας από τρίτους. Δεν είναι δυνατόν στο κάτω κάτω να πληρώνεται κάποιος από το κράτος αλλά ένας ιδιώτης να έχει δικαίωμα να τον απολύσει. Είναι παράλογο αν όχι περίεργο!