Δημιουργούνται στο Υπουργείο Πολιτισμού α) ηλεκτρονική βάση δεδομένων ελληνόφωνου τραγουδιού, ορχηστρικής μουσικής απόδοσης ελληνόφωνου τραγουδιού και ορχηστρικής μουσικής Ελλήνων δημιουργών και β) διαδικτυακή πλατφόρμα πρόσβασης στην ηλεκτρονική βάση δεδομένων της περ. α), η οποία παρέχει επιπλέον τη δυνατότητα κατάρτισης πρωτότυπων λιστών αναπαραγωγής με χρήση τεχνητής νοημοσύνης. Η διαδικτυακή πλατφόρμα αναρτάται στην επίσημη ιστοσελίδα του Υπουργείου Πολιτισμού. Μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας παράγεται αυτόματα το σύνολο των μορφοτύπων που απαιτούνται για την εκπλήρωση των υποχρεώσεων γνωστοποίησης της παρ. 2 του άρθρου 8, της παρ. 2 του άρθρου 9, της παρ. 2 του άρθρου 10 και της παρ. 2 του άρθρου 11. Στη βάση δεδομένων καταχωρίζονται ελληνόφωνα τραγούδια, ορχηστρική μουσική απόδοση ελληνόφωνων τραγουδιών και ορχηστρική μουσική Ελλήνων δημιουργών, καθώς και διασκευές αυτών, κατόπιν έγγραφης συναίνεσής τους.
Αρχική Μέτρα για τη διαφύλαξη και την ανάδειξη της άυλης πολιτιστικής κληρονομιάς, την προστασία και ενίσχυση του ελληνόφωνου τραγουδιού και της ορχηστρικής μουσικής απόδοσης του ελληνόφωνου τραγουδιούΆρθρο 13 Δημιουργία ηλεκτρονικής βάσης δεδομένων ελληνόφωνου τραγουδιού, ορχηστρικής μουσικής απόδοσης ελληνόφωνου τραγουδιού και ορχηστρικής μουσικής Ελλήνων δημιουργών και διαδικτυακής πλατφόρμας
Άρθρο 13 Δημιουργία ηλεκτρονικής βάσης δεδομένων ελληνόφωνου τραγουδιού, ορχηστρικής μουσικής απόδοσης ελληνόφωνου τραγουδιού και ορχηστρικής μουσικής Ελλήνων δημιουργών και διαδικτυακής πλατφόρμας
- 243 Σχόλια ΜΕΡΟΣ Α΄ Μέτρα για τη διαφύλαξη και την ανάδειξη της άυλης πολιτιστικής κληρονομιάς, την προστασία και ενίσχυση του ελληνόφωνου τραγουδιού και της ορχηστρικής μουσικής απόδοσης του ελληνόφωνου τραγουδιού και την προστασία και διάχυση της ελληνικής γλώσσας, στο πλαίσιο της διαφύλαξης και ανάδειξης της άυλης πολιτιστικής κληρονομιάς ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 1 Σκοπός
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 2 Αντικείμενο
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 3 Ορισμοί
- 2 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ ΔΙΑΦΥΛΑΞΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΑΥΛΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ Άρθρο 4 Εθνικό Ευρετήριο της Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς της Ελλάδας – Προσθήκη παρ. 5 στο άρθρο 5 Κώδικα νομοθεσίας για την προστασία των αρχαιοτήτων και εν γένει της πολιτιστικής κληρονομιάς
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 5 Σύσταση, συγκρότηση και αρμοδιότητες του Συμβουλίου Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς – Προσθήκη άρθρου 51Α στον Κώδικα νομοθεσίας για την προστασία των αρχαιοτήτων και εν γένει της πολιτιστικής κληρονομιάς
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 6 Σύσταση, συγκρότηση και αρμοδιότητες της Επιτροπής για την ανάδειξη και διαφύλαξη της άυλης πολιτιστικής κληρονομιάς – Προσθήκη άρθρου 52Α στον Κώδικα νομοθεσίας για την προστασία των αρχαιοτήτων και εν γένει της πολιτιστικής κληρονομιάς
- 8 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΧΥΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ, ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΡΧΗΣΤΡΙΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝ Άρθρο 7 Παροχή κινήτρων στους ραδιοφωνικούς σταθμούς, ενημερωτικούς και μη, για την αύξηση του χρόνου μετάδοσης ελληνόφωνου τραγουδιού και ορχηστρικής μουσικής απόδοσης ελληνόφωνου τραγουδιού
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 8 Δημόσια εκτέλεση ελληνόφωνων τραγουδιών και ορχηστρικής μουσικής απόδοσης ελληνόφωνου τραγουδιού στους κοινόχρηστους χώρους των ξενοδοχείων και των σύνθετων τουριστικών καταλυμάτων
- 16 Σχόλια Άρθρο 9 Δημόσια εκτέλεση ελληνόφωνων τραγουδιών και ορχηστρικής μουσικής απόδοσης ελληνόφωνων τραγουδιών στους κοινόχρηστους χώρους των εμπορικών κέντρων
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 10 Δημόσια εκτέλεση ελληνόφωνων τραγουδιών και ορχηστρικής μουσικής απόδοσης ελληνόφωνων τραγουδιών στους κοινόχρηστους χώρους των καζίνο
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 11 Δημόσια εκτέλεση ελληνόφωνων τραγουδιών και ορχηστρικής μουσικής απόδοσης ελληνόφωνων τραγουδιών στα μέσα μαζικής μεταφοράς και στους χώρους αναμονής επιβατών αερολιμένων και λιμένων
- 27 ΣχόλιαΆρθρο 12 Συγχρονισμός ελληνόφωνων τραγουδιών και ορχηστρικής μουσικής απόδοσης ελληνόφωνων τραγουδιών σε οπτικοακουστικές παραγωγές και κινηματογραφικές ταινίες
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 13 Δημιουργία ηλεκτρονικής βάσης δεδομένων ελληνόφωνου τραγουδιού, ορχηστρικής μουσικής απόδοσης ελληνόφωνου τραγουδιού και ορχηστρικής μουσικής Ελλήνων δημιουργών και διαδικτυακής πλατφόρμας
- 7 Σχόλια Άρθρο 14 Διαδικασία ελέγχου και επιβολής διοικητικών κυρώσεων στους έχοντες την εκμετάλλευση ξενοδοχείων και σύνθετων τουριστικών καταλυμάτων, εμπορικών κέντρων, καζίνο, μέσων μαζικής μεταφοράς, των χώρων αναμονής αερολιμένων και λιμένων για την παραβίαση των υποχρεώσεων μετάδοσης ελληνόφωνου τραγουδιού ή ορχηστρικής μουσικής απόδοσης ελληνόφωνου τραγουδιού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ Β’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 15 Σκοπός ΜΕΡΟΣ Β’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 15 Σκοπός
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 16 Αντικείμενο Άρθρο 16 Αντικείμενο
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ Άρθρο 17 Ανάθεση συμβάσεων προμηθειών προς τον σκοπό της κάλυψης των αναγκών για προϊόντα που διατίθενται από τα πωλητήρια του Οργανισμού Διαχείρισης και Ανάπτυξης Πολιτιστικών Πόρων ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ Άρθρο 17 Ανάθεση συμβάσεων προμηθειών προς τον σκοπό της κάλυψης των αναγκών για προϊόντα που διατίθενται από τα πωλητήρια του Οργανισμού Διαχείρισης και Ανάπτυξης Πολιτιστικών Πόρων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 18 Διεύρυνση μέσων αξιοποίησης της ακίνητης περιουσίας του Οργανισμού Διαχείρισης και Ανάπτυξης Πολιτιστικών Πόρων – Τροποποίηση άρθρου 4 ν. 4761/2020
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 19 Πρόσληψη προσωπικού ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου για τις ανάγκες των πωλητήριων και των εργαστηρίων του Οργανισμού Διαχείρισης και Ανάπτυξης Πολιτιστικών Πόρων – Προσθήκη άρθρου 42Α στον ν. 4761/2020
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 20 Απαγόρευση εμπορίας εισιτηρίων που εκδίδονται από τον Οργανισμό Διαχείρισης και Ανάπτυξης Πολιτιστικών Πόρων -Προσθήκη άρθρου 14Α στον ν. 4761/2020
- 3 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Γ’ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ Άρθρο 21 Σκοπός
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 22 ΑντικείμενοΆρθρο 22 Αντικείμενο
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 23 Παραχώρηση δημόσιων ακινήτων και δημοτικού ακινήτου χωρίς αντάλλαγμα στο Υπουργείο Πολιτισμού για την κατασκευή εγκαταστάσεων πυρόσβεσης στον αρχαιολογικό χώρο των Φιλίππων Άρθρο 23 Παραχώρηση δημόσιων ακινήτων και δημοτικού ακινήτου χωρίς αντάλλαγμα στο Υπουργείο Πολιτισμού για την κατασκευή εγκαταστάσεων πυρόσβεσης στον αρχαιολογικό χώρο των Φιλίππων
- 39 ΣχόλιαΆρθρο 24 Χορήγηση επιδόματος στους υπαλλήλους του Υπουργείου Πολιτισμού που υπηρετούν στις νήσους Δήλο και Καστελλόριζο – Αντικατάσταση άρθρου 10 ν. 4598/2019
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 25 Κάλυψη δαπανών προσωπικού του Ευρωπαϊκού Κέντρου Βυζαντινών και Μεταβυζαντινών Μνημείων για την εκτέλεση ή επίβλεψη αρχαιολογικού έργου λόγω μετακίνησής τους στο εξωτερικό – Τροποποίηση άρθρου 16 υποπαρ. Δ.9 παρ. Δ’ άρθρου 2 ν. 4336/2015Άρθρο 25 Κάλυψη δαπανών προσωπικού του Ευρωπαϊκού Κέντρου Βυζαντινών και Μεταβυζαντινών Μνημείων για την εκτέλεση ή επίβλεψη αρχαιολογικού έργου λόγω μετακίνησής τους στο εξωτερικό – Τροποποίηση άρθρου 16 υποπαρ. Δ.9 παρ. Δ’ άρθρου 2 ν. 4336/2015
- 491 ΣχόλιαΆρθρο 26 Μοριοδότηση της εμπειρίας υποψηφίων για την κάλυψη θέσεων του κλάδου ΔΕ Φύλαξης-Πληροφόρησης των ειδικοτήτων ΔΕ Ημερήσιων Φυλάκων Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων και ΔΕ Νυχτοφυλάκων Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων σε μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 27 Εκτέλεση των αρχαιολογικών έργων των εποπτευόμενων από το Υπουργείο Πολιτισμού φορέων με αυτεπιστασία και απολογιστικά
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 28 Προσθήκη κατηγορίας κινητών μνημείων μεταγενέστερων του 1453 που χρονολογούνται έως και το 1830, υποχρέωση δήλωσης απόκτησης κυριότητάς τους και υποχρέωση δήλωσης κατοχής τους – Τροποποίηση παρ. 1 και 2 άρθρου 20, παρ. 2 άρθρου 24 και προσθήκη παρ. 16 στο άρθρο 73 Κώδικα νομοθεσίας για την προστασία των αρχαιοτήτων και εν γένει της πολιτιστικής κληρονομιάς
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 29 Υποχρέωση δήλωσης των ανιχνευτών μετάλλων ή άλλων οργάνων διασκόπησης και θέσπιση ποινικής κύρωσης για την παραβίαση της – Τροποποίηση παρ. 2 άρθρου 38 και αντικατάσταση παρ. 1 άρθρου 62 Κώδικα νομοθεσίας για την προστασία των αρχαιοτήτων και εν γένει της πολιτιστικής κληρονομιάς
- 1 ΣχόλιοΜΕΡΟΣ Δ΄ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 30 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ Ε΄ ΡΗΤΡΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Άρθρο 31 Αξιολόγηση αποτελεσμάτων των ρυθμίσεων του Κεφαλαίου Γ’ του Μέρους Α’ΜΕΡΟΣ Ε΄ ΡΗΤΡΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Άρθρο 31 Αξιολόγηση αποτελεσμάτων των ρυθμίσεων του Κεφαλαίου Γ’ του Μέρους Α’
- 1 ΣχόλιοΜΕΡΟΣ ΣΤ΄ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ Άρθρο 32 Παραρτήματα
- 11 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Ζ’ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ Άρθρο 33 Έναρξη ισχύος
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
29 Φεβρουαρίου 2024, 23:40
Ανοικτή σε Σχόλια έως
14 Μαρτίου 2024, 08:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
9 Σχόλια 929 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 7732 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Σχέδιο Νόμου «ΚΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΑΚΡΟΠΟΛ»
- Δημιουργική Ελλάδα: ενίσχυση του κινηματογραφικού, οπτικοακουστικού και δημιουργικού τομέα ίδρυση φορέα για το βιβλίο και λοιπές διατάξεις σύγχρονου πολιτισμού
- Μέτρα για τη διαφύλαξη και την ανάδειξη της άυλης πολιτιστικής κληρονομιάς, την προστασία και ενίσχυση του ελληνόφωνου τραγουδιού και της ορχηστρικής μουσικής απόδοσης του ελληνόφωνου τραγουδιού
- Σχέδιο νόμου: "Διατάξεις για τη θωράκιση του θεσμικού πλαισίου του αθλητισμού και τον εξορθολογισμό της αθλητικής νομοθεσίας"
- Εκσυγχρονισμός της μουσειακής πολιτικής και ζητημάτων διαχείρισης της πολιτιστικής κληρονομιάς
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/789 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 17ης Απριλίου 2019
- Αθλητικός Εθελοντισμός,Αθλητισμός Αναψυχής και Άθληση για Όλους,Πνευματικός Αθλητισμός,Ηλεκτρονικός Αθλητισμός (e-sports),Εργασιακός Αθλητισμός και λοιπές τροποποιήσεις της αθλητικής νομοθεσίας
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου για τον αθλητισμό
- Οργανισμός Ανάπτυξης και Διαχείρισης Πολιτιστικών Πόρων (Ο.Δ.Α.Π.),«Μουσείο-Ελαιοτριβείο Βρανά» στο Δήμο Λέσβου και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού
- Θεσμικό πλαίσιο αρχαιρεσιών αθλητικών φορέων,διακρίσεις συνοδών αθλητών ΑμεΑ,Εθνική Πλατφόρμα Αθλητικής Ακεραιότητας,Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή,Ελληνική Παραολυμπιακή Επιτροπή και άλλες διατάξεις
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2017/1564
- Κύρωση της Σύμβασης Magglingen/Macolin σχετικά με τη χειραγώγηση των αθλητικών αγώνων, επείγοντα μέτρα για την αντιμετώπιση της βίας στον αθλητισμό και άλλες διατάξεις
- Περιφερειακή Πολιτική Σύγχρονου Πολιτισμού
- ΙΔΡΥΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΑΚΡΟΠΟΛ
- Ίδρυση Οργανισμού Βιβλίου και Πολιτισμού
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2017/1564 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 13ης Σεπτεμβρίου 2017
- Εξυγίανση του Ταμείου Αλληλοβοήθειας Υπαλλήλων Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού και άλλες διατάξεις
- Μητροπολιτικός Οργανισμός Μουσείων Εικαστικών Τεχνών Θεσσαλονίκης
- ΠΟΙΝΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΑΓΑΘΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΝΟΠΛΗΣ ΣΥΡΡΑΞΗΣ
- Περί ερασιτεχνικού και επαγγελματικού αθλητισμού
- Αθλητικός νόμος
- Νόμος για τη συλλογική διαχείριση δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας
- Αρχείο Διαφύλαξης Κινηματογραφικής Κληρονομιάς
- Ιδρυση και λειτουργία Ανώτερων Σχολών Κινηματογραφίας –Τηλεόρασης
- Αδεια Παράστασης
- Πνευματικη ιδιοκτησία
- Επιτροπή επαγγελματικού αθλητισμού – Προπονητές και εκπαιδευτές – Ιδιωτικά γυμναστήρια και ιδιωτικές σχολές εκμάθησης αθλημάτων και άλλες διατάξεις
- Κώδικαs Αντιντόπινγκ του Παγκόσμιου Οργανισμού Αντιντόπινγκ
- Επιστροφή Πολιτιστικών αγαθών
Αναφορικά με το άρθρο 13 με τίτλο «δημιουργία ηλεκτρονικής βάσης δεδομένων ελληνόφωνου τραγουδιού, ορχηστρικής μουσικής απόδοσης ελληνόφωνου τραγουδιού και ορχηστρικής μουσικής Ελλήνων δημιουργών και διαδικτυακής πλατφόρμας», θα πρέπει να διευκρινιστούν ορισμένα σημεία. Το σύνολο των τεχνικών δυνατοτήτων και της μηχανοργάνωσης που θα φιλοξενήσει την ηλεκτρονική βάση δεδομένων και την διαδικτυακή πλατφόρμα, θα πρέπει να είναι κάτω από δημόσιο έλεγχο ώστε να διασφαλίζονται οι βασικοί άξονες της ισονομίας. Επίσης θα πρέπει να απαντηθούν τα παρακάτω εύλογα ερωτήματα: Ποιοι θα έχουν πρόσβαση στα δεδομένα; Θα υπάρχει πρόσβαση των δημιουργών στην πλατφόρμα για την καταχώρηση των έργων τους ή θα εξαρτώνται από τη βούληση των παραγωγών; Η καταχώρηση θα έχει αντίτιμο; Θα υπάρχουν πρόσθετες προϋποθέσεις; Και αν ναι, ποιες θα είναι αυτές; Θα έχουν όλοι οι δημιουργοί και οι δικαιούχοι ίση μεταχείριση και δυνατότητα πρόσβασης στη βάση δεδομένων και την πλατφόρμα; Θα πρέπει να διευκρινιστούν οι λεπτομέρειες για το ποιος θα έχει την ευθύνη καταχώρισης όπως αναφέρεται στην τελευταία πρόταση του άρθρου 13. Επίσης στο άρθρο 13, πρέπει να διευκρινιστεί τι θα γίνει με τα τραγούδια τα οποία είναι ανώνυμων δημιουργών στα οποία συμπεριλαμβάνονται και τραγούδια της παράδοσης.
– ποιός θα είναι ο πάροχος της πλατφόρμας;
– πότε θα γίνει ο σχετικός διαγωνισμός για την ανάθεση του έργου;
– ποιές εταιρείες ή και πολυεθνικές ενδεχομένως θα έχουν πρόσβαση στα δεδομένα;
– ποιός θα πληρώνει τα δικαιώματα για την πλατφόρμα, το ίδιο το υπουργείο;
– ποιός θα ενημερώνει τους δημιουργούς/δικαιούχους;
Η ενίσχυση της ελληνικής μουσικής πρέπει να είναι βασική προτεραιότητα της Ελληνικής Πολιτείας, ποιας ελληνικής μουσικής όμως; Το νομοσχέδιο, θεωρώ, ότι διακατέχεται από το πνεύμα «ελληνική μουσική να είναι και ότι να είναι» Η επιλογή σε ποσοστό 45% ελληνικής μουσικής χαμηλότατου επιπέδου θα αναγκάσει, πρώτον, μια μερίδα του κοινού, το οποίο ως τώρα είναι προστατευμένο από αυτού του είδους την «ηχορύπανση», να συνηθίσει σε αυτά τα ακούσματα και δεύτερον, η χρήση μια άθλιας ελληνικής γλώσσας στους στίχους των περισσότερων τραγουδιών της πρόσφατης παραγωγής θα εκθέσει, κυρίως τη νέα γενιά, στην αφομοίωση μιας κακής ποιότητας γλώσσα. Δεν είμαι σε θέση να ορίσω την «καλή» και την ¨κακή» μουσική, ούτε θεωρώ ότι τα μουσικά ακούσματα μου είναι αυτά που θα πρέπει να ακούει ο κάθε πολίτης θεωρώ όμως ότι η αναζήτηση πελατείας από τους επιχειρηματίες θα τους υποχρεώσει να ανακυκλώσουν ελληνική μουσική κακής ποιότητας.Το θέμα λοιπόν πιο είναι να προστατευτεί η Ελληνική Μουσική ή η καλή Ελληνική Μουσική;
Σας ευχαριστώ.
Δηλαδή, αν η μουσική δεν είναι στη λίστα, δεν θα μπορεί να παιχτεί; Αν σοβαρά το υπουργείο προσπαθήσει να αρχειοθετήσει όλη την ελληνική μουσική, τύφλα να έχει το Spotify.
Παλιά έλεγα ότι οι νομικοί νομίζουν ότι βγάζοντας νόμους λύνονται τα προβλήματα. Τώρα πρέπει να προσθέσουμε ότι νομίζουν ότι φτιάχνοντας «πλατφόρμες» μειώνουν τη γραφειοκρατία.
Στις παρ. 2 των άρθρων 8 έως και 11 του παρόντος γίνεται αναφορά μονάχα σε <>, χωρίς καμία αναφορά σε ορχηστρική μουσική Ελλήνων δημιουργών όπως αναφέρεται στο παρόν άρθρο. Αποφασίστε επιτέλους τι θέλετε να “προστατέψετε”.
Το παρόν άρθρο καλεί τις επιχειρήσεις σε μαζικές και σε συνέργεια με το κράτος ψευδείς δηλώσεις – πως άραγε με την χρήση τεχνητής νοημοσύνης η πλατφόρμα θα γνωρίσει τι έχει εκτελέσει το προηγούμενο εξάμηνο η επιχείρηση στους κοινόχρηστους χώρους της; Πως θα <>;
Υποβαθμίζεται το επάγγελμα του μουσικού επιμελητή. Ο επιμελητής σε άλλες χώρες δέχεται και κινηματογραφικά βραβεία για τη δουλειά του.
Αρχικά καταπατά το δικαίωμα των επιχειρηματιών να προσφέρουν το προϊόν που οι ίδιοι επιλέγουν στους πελάτες τους. Ομοίως καταπατά το δικαίωμα τους να επιλέξουν ελεύθερα τους προμηθευτές τους, καθώς με τον νόμο αυτό θα είναι υποχρεωμένοι να πληρώνουν για την άδεια δημόσιας εκτέλεσης μουσικής σε εταιρεία είσπραξης πνευματικών δικαιωμάτων που εκπροσωπεί Έλληνες κατόχους δικαιωμάτων. Με το ισχύον καθεστώς μπορεί να πάει σε μια μόνο Ελληνικού ρεπερτορίου ή σε μια μόνο ξένου και να μην πληρώσει και τους δύο. Με τον νέο νόμο αν θέλει να παίζει στο εστιατόριο και ξένο ρεπερτόριο θα πρέπει να πληρώνει δυο φορές.
Πέρα από αυτό όμως το εγχείρημα αυτό δημιουργεί μια σειρά προβλημάτων πρακτικής φύσεως με κυριότερο το πώς ορίζεται το Ελληνόφωνο τραγούδι, η ορχηστρική μουσική απόδοση Ελληνόφωνου τραγουδιού και η ορχηστρική μουσική Ελλήνων δημιουργών;
Είναι από εθνικά Έλληνες δημιουργούς; Είναι απλά αυτή που παράγεται στην Ελλάδα;
Ένα συγκρότημα που παίζει ελληνόφωνο μέταλ αλλά το παράγει στην Τουρκία ή ένας Έλληνας δημιουργός που παράγει ηλεκτρονική ορχηστρική μουσική στις ΗΠΑ εμπίπτουν στην πρόβλεψη του νόμου;
Άλλο πρόβλημα που φαντάζομαι δεν θα έχει σκεφτεί ο συντάκτης: Τώρα που μπορεί να παραχθεί μουσική με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης, αυτή θα θεωρείται Ελληνόφωνη μουσική ή από Έλληνα δημιουργό;
Εάν είναι Έλληνας δημιουργός και δεν ενταχθεί στο μητρώο/βάση δεδομένων, μπορεί η μουσική του να αναπαραχθεί ως μέρος του ποσοστού αυτού που προβλέπει ο νόμος;
Εάν το ξενοδοχείο δεν αναπαράγει μουσική στους κοινόχρηστους χώρους του, τώρα θα είναι αναγκασμένο να το κάνει ώστε να ικανοποιεί την νόμιμη υποχρέωση;
Παρακαλώ όπως προσθέσετε τα μπιτσομπαρα στον κατάλογο. Ο χαρακτηρισμός σύνθετο τουριστικό κατάλυμα δεν τα περιλαμβάνει σε κάθε περίπτωση
Μπράβο έπρεπε