Αρχική ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΚΑΙ ΑΠΛΟΥΣΤΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ, ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣΆρθρο 2 Προϋποθέσεις υπαγωγής στο επενδυτικό καθεστώςΣχόλιο του χρήστη Σ. Θεοδωράτου | 6 Ιουνίου 2020, 11:14
Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Α.)το ποσό των 80.000 για επιλέξιμες δαπάνες σε παραγωγή μικρού μήκους, είναι εξωπραγματικό, αν λάβουμε υπ' όψη ότι το ανώτερο ποσό από το ΕΚΚ είναι 25.000. Εξίσου εξωπραγματικό είναι το όριο των 60.000 για τα ντοκιμαντέρ, που αποκλείει ένα μεγάλο κομμάτι της ανεξάρτητης παραγωγής. Β.)Μέσα στους όρους, θα έπρεπε είναι και η συμμόρφωση με την κείμενη νομοθεσία, να ορίζεται σαφώς ότι για να ενισχυθούν από τον ΕΚΟΜΕ τα ελληνικά ιδιωτικά κανάλια, θα πρέπει να έχουν καταβάλει το 1,5% των ακαθάριστων κερδών τους, όπως ο νόμος ορίζει και όπως ήδη κάνει η ΕΡΤ. Μέχρι σήμερα, τα κανάλια αρνούνται να τηρήσουν τον νόμο και να καταβάλλουν το ποσό αυτό, παρόλο που εισπράττουν την ενίσχυση από τον ΕΚΟΜΕ για τις παραγωγές τηλεοπτικών σειρών. {Νόμος 1866/1989 (άρθρο 7) η υποχρέωση των τηλεοπτικών σταθμών να διαθέτουν το 1,5% των ετήσιων ακαθάριστων εσόδων τους για την παραγωγή κινηματογραφικών ταινιών. Ο Ν. 3905/2010 (άρθρο 8) επαναδιατύπωσε και συγκεκριμενοποίησε αυτή τη διάταξη. } Πώς διαθέτουν φορολογική ενημερότητα, αφού δεν έχουν αποδώσει εδώ και χρόνια το 1,5% του τζίρου τους, όπως ορίζει ο νόμος; Επίσης, τίθεται και ζήτημα αθέμιτου ανταγωνισμού με την ΕΡΤ που το καταβάλει.