Αρχική ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΚΑΙ ΑΠΛΟΥΣΤΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ, ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣΆρθρο 2 Προϋποθέσεις υπαγωγής στο επενδυτικό καθεστώςΣχόλιο του χρήστη ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΓΚΟΥΖΙΩΤΗΣ | 15 Ιουνίου 2020, 13:37
Εκ πείρας ομως, τόσο σε ανεξάρτητες όσο και σε μεγάλου κοστους παραγωγες ντοκιμαντερ, πιστεύω ότι ακόμη και τα 30 ή 20 χιλιάρικα πλαφόν είναι πάρα πολλά για ελληνικά ντοκιμαντέρ, οπως και το πλαφον για τα μικρου μηκους. Αυτό το ξέρουμε όλοι οι ανεξαρτητοι ντοκιμαντερίστες. Παριστανουν οτι δεν το ξέρουν αυτοί που εθελοτυφλούν ότι είμαστε ευρωπαική κινηματογραφία κι αυτοί που αγνοούν ότι το ποσόν ενοικίασης ντοκιμαντέρ από ερτ κοσμοτε και βουλη δεν ξεπερνα τα 20 ευρω(!) το λεπτό, γεγονος που κρατα αναγκαστικα το κοστος της ανεξαρτητης παραγωγης σε πολυ χαμηλο επιπεδο ετσι ωστε να μπορει να γινεται αποσβεση (κατι που απασχολει παρα πολυ τους ανεξαρτητους παραγωγούς αλλά καθολου τους κρατικοδιαιτους που εχουν διασφαλισμενα κερδη απο τις αμοιβες και τα ποσοστα τους απ το κρατικο επιδοτουμενο μπάτζετ και δεν τους νοιαζουν οι πωλησεις). Άρα, κάθε πλαφόν είναι εκ του πονηρού εις βάρος της ανεξαρτητης παραγωγης. Επισης δεν ξερουμε ακομη τι γινεται με τις επιδοτησεις του ΕΚΟΜΕ για παραγωγες της ερτ κι αν θα ισχυσουν και για αυτην, ζητημα πολυ σοβαρο τοσο απο θεματικη και αισθητικη αποψη οσο και απο πολιτικη. Επιμενω οτι η ανεξαρτητη παραγωγη ειναι το ιδιο σημαντικη με την υποτιθεμενη βιομηχανικη κι ειναι κριμα να μεγεθυνουμε το καθε τι που αφορα στις ξενες παραγωγες-πρεστιζ και να υποβιβαζουμε θεσμικα, τις δικες μας με πολλα προσχήματα και ελαφρά τη καρδία. Είναι κρίμα που μια χούφτα δήθεν βιομηχανικοί παραγωγοί κάνουν μια ζωη τα πάντα για να πετάξουν απ έξω τους ανεξάρτητους παραγωγους. καλλιτέχνες.