Αρχική Διατάξεις που αφορούν στον «Κώδικα Ψηφιακής Διακυβέρνησης»Άρθρο 82 – Ανάρτηση οργανογράμματος και στοιχείων υπηρετούντωνΣχόλιο του χρήστη Δρ Γεώργιος Γιαννιτσιώτης | 10 Ιουλίου 2020, 22:07
Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η ανάρτηση των στοιχείων των υπηρετούντων υπαλλήλων, ιδίως σε φορείς που εκτελούν εποπτική αρμοδιότητα, ενέχει κινδύνους για τους υπαλλήλους ενώ, σε περιβάλλον ηλεκτρονικής διακυβέρνησης ΔΕΝ προσφέρει απολύτως καμμία υπηρεσία προστιθέμενης αξίας στον Πολίτη. Αντί των στοιχείων επικοινωνίας με τους υπαλλήλους, πρέπει (στην λογική ΜΙΑ πύλη ΕΙΣΟΔΟΥ-ΕΞΟΔΟΥ) να αναρτάται ευκρινώς (στην αρχική σελίδα) το e-mail του Κεντρικού Πρωτοκόλλου της Υπηρεσίας καθώς και το τηλεφωνικό κέντρο αυτής. Καλό είναι, το ΣΗΔΕ κάθε υπηρεσίας να μπορεί να αποστέλει στο e-mail του αιτούντα-Πολίτη, no-reply ενημερωτικό μήνυμα επιβεβαίωσης παραλαβής του αιτήματος με τον αριθμό πρωτοκόλλου που έλαβε αυτό καθώς και αντίστοιχα μηνύματα για την αλλαγή status της καρτέλας του εισερχομένου εγγράφου στο ΣΗΔΕ ώστε ο Πολίτης να έχει εικόνα της προόδου της υπόθεσής του χωρίς να χρειάζεται να έλθει σε επαφή με οιονδήποτε υπάλληλο.