Αρχική Διατάξεις που αφορούν στον «Κώδικα Ψηφιακής Διακυβέρνησης»Άρθρο 09 – Υπηρεσίες Ψηφιακής Διακυβέρνησης στα ΥπουργείαΣχόλιο του χρήστη Αλέξιος Παλμαρόπουλος | 13 Ιουλίου 2020, 13:14
Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σχεδόν σε όλα τα Υπουργεία έχουν ήδη συσταθεί και λειτουργούν Δ/νσεις και Γ. Δ/νσεις Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης με το Ν. 3979/11 με αρμοδιότητες κατά βάση αυτές που περιγράφονται στο εδάφιο 2 του παρόντος άρθρου. Αποτέλεσμα λοιπόν θα είναι να αλλάξουν τα Υπουργεία τη λέξη "Ηλεκτρονική" σε "Ψηφιακή" να προσθέσουν και κάνα δυο αρμοδιότητες συντονισμού και σχεδιασμού και ανάπτυξης και όλα καλά. Για να μη μακρηγορώ, θα πρέπει ο ρόλος της νέας Υπηρεσίας να είναι διακριτός και σαφώς διαχωρισμένος από τις υφιστάμενες δομές ΤΠΕ ήτοι τις παραδοσιακές Υπηρεσίες Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης των οποίων οι αρμοδιότητες ως επί το πλείστον αναλώνονται κυρίως σε υποστηρικτικό ρόλο. Δηλαδή θα πρέπει να εστιάζει στο στο οριζόντιο συντονισμό δράσεων Ψηφιακής Διακυβέρνησης ανά Υπουργείο μέσω μεθοδολογιών και πρακτικών διαχείρισης έργων (Project Management), στην ωρίμανση, σχεδιασμό και παρακολούθηση της υλοποίησης των τομεακών έργων ΤΠΕ και στην ανάπτυξη πολιτικών και κανόνων στο πνεύμα εφαρμογής της Βίβλου Ψηφιακού Μετασχηματισμού. Για να επιτευχθεί το παραπάνω ας γίνει αρχή από το όνομα ως "Υπηρεσία (Δ/νση, Γ. Δ/νση) Συντονισμού Ψηφιακής Διακυβέρνησης" και όχι "Υπηρεσία Ψηφιακής Διακυβέρνησης" για τους παραπάνω λόγους.