Αρχική Διατάξεις που αφορούν στον «Κώδικα Ψηφιακής Διακυβέρνησης»Άρθρο 35 – Ιστοσελίδες δημοσίων φορέωνΣχόλιο του χρήστη Georgios kanavakis | 13 Ιουλίου 2020, 17:40
Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Για τον εύκολο προσανατολισμό την πλήρη διαφάνεια και την ολιστική πληροφόρηση των πολιτών επί δικαιωμάτων και καθηκόντων τους, αλλά και για λόγους χρηστής διοίκησις και αποτελεσματικότητας των δημοσίων υπηρεσιών οφείλουν οι δημόσιες υπηρεσίες να ψηφοποιήσουν στους διαδικτυακούς κόμβους τους τον πίνακα με τις παρεχόμενες υπηρεσίες ανά όροφο και γραφείο με τα ονόματα και την αρμοδιότητα κάθε γραφείου, όπως επίσης και τα γραφεία των προϊσταμένων και των διευθύνσεων με ονόματα και αρμοδιότητα με τηλέφωνο, email, και Skype για τηλεπικοινωνία. Ένας ανάλογος πίνακας προσανατολισμού πρέπει να υπάρχει και σε κάθε υπηρεσία(αν δεν υπάρχουν ) και κάθε έναν όροφο ξεχωριστά εξυπακούεται και κατά κανόνα υπάρχει ήδη. Στο γραφείο του κάθε υπαλλήλου στην είσοδο πρέπει να υπάρχει ένας πίνακας με το όνομα του υπαλλήλου την αρμοδιότητα του, τα γραφεία και τα ονόματα των προϊσταμένων και του διευθυντή. Αυτή η απεικόνισης που περιγράψαμε πρέπει να ψηφοποιηθεί και να καταχωρηθεί στην ιστοσελίδα κάθε υπηρεσίας όπως ήδη αναφέραμε, για να έχουν οι πολίτες ολιστική και οικονομική πρόσβαση στην πληροφορία που χρειάζονται και ολιστικές πληροφορίες αυτοί που τις επισκέπτονται. Πρέπει στις ιστοσελίδες και τους διαδικτυακούς κόμβους των δημοσίων υπηρεσιών να απεικονίζονται όλες οι παραπάνω πληροφορίες. Πέραν δε τούτου το κάθε γραφείο της υπηρεσίας πρέπει να απεικονίζει ψηφιοποιημένα στους διαδικτυακούς κόμβους του όλες τις πληροφορίες σχετικά με την αρμοδιότητα του, όπως τους νόμους βάση των οποίων γίνονται τα αιτήματα η εκπληρούνται τα καθήκοντα των πολιτών, οι προϋποθέσεις που ζητά ο νόμος ανά αίτημα, τα δικαιολογητικά που πρέπει να προσκομισθούν και οι υπηρεσίες από τις οποίες θα προσκομισθούν με διεύθυνση, τηλέφωνο, αριθμό fax και email. Με αυτόν τον τρόπο ο πολίτης δεν θα χρειάζεται να ψάχνετε, να τρέχει από εδώ και από εκεί, να κάνει τηλεφωνήματα και τα λοιπά χρονοβόρα και κοστοφόρα, οπότε κατά περίπτωση και αθροιστικά θα εξοικονομείται τεράστιο κεφάλαιο χρόνου, χρήματος και ταλαιπωρίας.