Αρχική Διατάξεις που αφορούν στον «Κώδικα Ψηφιακής Διακυβέρνησης»Άρθρο 22 – Παροχή ψηφιακών δημόσιων υπηρεσιώνΣχόλιο του χρήστη Georgios kanavakis | 14 Ιουλίου 2020, 17:33
Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Έως ότου ολοκληρωθεί η ψηφοποίηση και η ηλεκτρονική διακυβέρνηση και έως ότου η κοινωνία εκπαιδευτεί στα νέα δεδομένα, μια αρκετά χρονοβόρα υπόθεση, πρέπει να γίνουν κατά προτεραιότητα ορισμένα πράγματα που κάνουν εύκολη την ζωή και στους πολίτες και στην δημόσια διοίκηση ευρύτερα. Κατά την άποψη μου αυτά που πρέπει να γίνουν είναι τα ακόλουθα. 1. Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και ηλεκτρονική διεύθυνση(email) για όλους) των ομογενών συμπεριλαμβανομένων και επικοινωνία με τις υπηρεσίες δια αυτού. 2.Ολιστική πληροφόρηση και ολιστική πρόσβαση στην πληροφορία και τις διαδικασίες. Για τον εύκολο προσανατολισμό την πλήρη διαφάνεια και την ολιστική πληροφόρηση των πολιτών επί δικαιωμάτων και καθηκόντων τους, αλλά και για λόγους χρηστής διοίκησις και αποτελεσματικότητας των δημοσίων υπηρεσιών οφείλουν οι δημόσιες υπηρεσίες να ψηφοποιήσουν στους διαδικτυακούς κόμβους τους τις δομές και την λειτουργία τους, ήτοι τον πίνακα με τις παρεχόμενες υπηρεσίες ανά όροφο και γραφείο με τα ονόματα και την αρμοδιότητα κάθε γραφείου, όπως επίσης και τα γραφεία των προϊσταμένων και των διευθύνσεων με ονόματα και αρμοδιότητα. Πέραν δε τούτου το κάθε γραφείο της υπηρεσίας πρέπει να απεικονίζει ψηφιοποιημένα στους διαδικτυακούς κόμβους του όλες τις πληροφορίες σχετικά με την αρμοδιότητα του, όπως τους νόμους βάση των οποίων γίνονται τα αιτήματα η εκπληρούνται τα καθήκοντα των πολιτών, οι προϋποθέσεις που ζητά ο νόμος ανά αίτημα, τα δικαιολογητικά που πρέπει να προσκομισθούν και οι υπηρεσίες από τις οποίες θα προσκομισθούν με διεύθυνση και χάρτη τοποθεσίας δια των Google Maps, συγκοινωνιακό μέσο προσέλευσης στην υπηρεσία, τηλέφωνο, πρόγραμμα τηλεδιάσκεψης, όπως το Skype η κάποιο άλλο μέσο ήχου και εικόνας, αριθμό fax, διαδικτυακό κόμβο(ιστοσελίδα και κοινωνικά μέσα δικτύωσης ) και email. Με αυτόν τον τρόπο ο πολίτης δεν θα χρειάζεται να ψάχνετε, να τρέχει από εδώ και από εκεί, να κάνει τηλεφωνήματα και τα λοιπά χρονοβόρα και κοστοφόρα, οπότε κατά περίπτωση και αθροιστικά θα εξοικονομείται τεράστιο κεφάλαιο χρόνου, χρήματος και ταλαιπωρίας. O σχετικός σύνδεσμος https://wp.me/P1bl5W-3dH