Αρχική Διατάξεις που αφορούν στον «Κώδικα Ψηφιακής Διακυβέρνησης»Άρθρο 96 – Ρυθμίσεις για τις Περιοχές Εκτός Τηλεοπτικής ΚάλυψηςΣχόλιο του χρήστη ΟΤΕ Α.Ε. | 17 Ιουλίου 2020, 11:37
Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡ. 4 του α. 96 – ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 5 ΤΟΥ Ν. 4563/2018 Δεδομένου ότι η επιλογή συμμετοχής στο έργο εναπόκειται στην ευχέρεια των παρόχων, προτείνεται στην πρώτη παράγραφο του άρθρου 5 του ν. 4563/2018 να προστεθεί η λέξη «επιλέγουν» και συνεπώς η παράγραφος 1 να τροποποιηθεί ως εξής: «1. Οι πάροχοι που επιλέγουν να συμμετάσχουν στην υλοποίηση του έργου μπορεί να είναι:…». Στην παράγραφο 6 του άρθρου 5 του ν.4563/2018, όπου ορίζεται ότι η χρονική διάρκεια παροχής υπηρεσιών πρόσβασης είναι για οκτώ (8) έτη, προτείνεται να διευκρινιστεί ότι για τους δικαιούχους που έχουν ήδη συμμετάσχει στο έργο αυτό, εξακολουθεί να ισχύει η διάρκεια των οκτώ ετών από την αρχική ενεργοποίηση της υπηρεσίας τους. Σε κάθε περίπτωση, η απόφαση για επέκταση της χρονικής διάρκειας παροχής υπηρεσιών πρόσβασης στους δικαιούχους, ήτοι πέραν της οκταετίας, θα πρέπει να επανεξετάζεται σε συμφωνία και με τους παρόχους του έργου, εξασφαλίζοντας τους ταυτόχρονα και την δυνατότητα επιλογής για την συμμετοχή τους ή όχι στο έργο. Κατά συνέπεια, προτείνουμε να τροποποιηθεί η παράγραφος 6 του άρθρου 5 ως εξής: «6. Η χρονική διάρκεια…..του Υπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Σε περίπτωση επέκτασης της χρονικής διάρκειας του έργου παρέχεται προθεσμία ενός (1) μήνα, για την συμμετοχή ή όχι των παρόχων του έργου και κατά τη διάρκεια της επέκτασης». Περαιτέρω, λαμβάνοντας υπόψη ότι η πτώχευση προβλέπεται εκ του νόμου ως λόγος καταγγελίας των συμβάσεων, η πρόβλεψη στην παράγραφο 7 του άρθρου 5 του ν. 4563/2018 δεν είναι η δέουσα. Είναι γεγονός πως σε περίπτωση λύσης ή θέσης του παρόχου του έργου σε αναγκαστική διαχείριση, εκκαθάριση, πτώχευση, παύση των πληρωμών του, ή και κάθε ανάλογη κατάσταση δεν θα δύναται να παρασχεθούν οι υπηρεσίες πρόσβασης. Επιπλέον, θεωρούμε ότι πρέπει να υπάρχει πρόβλεψη και για την περίπτωση που ο πάροχος του έργου παύσει την δραστηριοποίησή του στην τεχνολογία μέσω της οποίας συμμετέχει στο έργο, όπως για παράδειγμα παύσει να παρέχει υπηρεσίες μέσω δορυφόρου. Και κατ’ επέκταση, πρόβλεψη για την περίπτωση που ο πάροχος παύσει να δραστηριοποιείται μέσω πχ δορυφόρου και συνεχίσει να παρέχει υπηρεσίες μέσω σταθερής ή κινητής σύνδεσης internet. Στην περίπτωση αυτή, ο δικαιούχος θα μπορεί να συνεχίσει να λαμβάνει υπηρεσίες από τον πάροχο που έχει επιλέξει στο έργο, μέσω σταθερής ή κινητής σύνδεσης internet, εφόσον διαθέτει σύνδεση internet και υπό την προϋπόθεση ότι θα προμηθευτεί τον δικό του εξοπλισμό (π.χ. Smart TV). Προτείνουμε να τροποποιηθεί η παράγραφος 7 του άρθρου 5 ως εξής: «7. Οποιαδήποτε μεταβολή στο ιδιοκτησιακό καθεστώς του παρόχου δεν συνιστά λόγο καταγγελίας της συναφθείσας σύμβασης για την παροχή των υπηρεσιών της παρ. 2. Οποιαδήποτε μεταβολή στο νομικό καθεστώς του παρόχου, ή σε περίπτωση θέσης του σε εκκαθάριση, πτώχευση, παύση των πληρωμών, ή και κάθε ανάλογη κατάσταση ή σε περίπτωση παύσης δραστηριοποίησης του παρόχου στο δίκτυο με το οποίο συμμετέχει στο έργο, συνιστά λόγο καταγγελίας της σύμβασης για την παροχή των υπηρεσιών της παρ. 2. Σε περίπτωση παύσης των δραστηριοτήτων του παρόχου του έργου μέσω της τεχνολογίας που συμμετέχει στο έργο π.χ. δορυφορική ευρυεκπομπή, θα είναι δυνατή η συνέχιση παροχής των υπηρεσιών προς τους δικαιούχους που τον έχουν επιλέξει μέσω της, σταθερής ή κινητής, σύνδεσης internet και του εξοπλισμού που διαθέτει ο πελάτης».