Αρχική Ανοιχτή δημόσια διαβούλευση για τη Βίβλο Ψηφιακού Μετασχηματισμού 2020-20259.7. Περιβάλλον & ΕνέργειαΣχόλιο του χρήστη ΧΡΗΣΤΟΣ ΡΑΓΙΑΣ | 3 Δεκεμβρίου 2020, 21:38
Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα πρέπει να εξασφαλιστεί και να αναφέρεται ρητά ότι η πληροφορία που θα αντλείται από τον πολίτη, μέσω της ΕΥΓΕΠ, θα είναι έγκυρη. Δεν αρκεί απλώς να συλλεχθούν και να ανέβουν τα δεδομένα στον ενιαίο ψηφιακό χάρτη. Θα πρέπει και να ισχύουν. Προς το σκοπό αυτό θα πρέπει να γίνεται διασταύρωση με απόφάσεις των δικαστηρίων, όπως λόγου χάρην του ΣΤΕ. Για παράδειγμα, εαν ένα πολεοδομικό σχέδιο έχει δημοσιευθεί στο ΦΕΚ, δεν σημαίνει ότι βρίσκεται εν ισχύ. Θα πρέπει να ελεγθεί εαν υπάρχει απόφαση του ΣΤΕ, το οποίο μπορεί να το ακυρώνει μερικώς ή ολικώς. Επομένως πρέπει πριν να ανέβει ο ψηφιακός χάρτης να έχει γίνει διαπιστωμένα η διασταύρωση, ώστε να υπάρχει η απαιτούμενη ασφάλεια δικαίου στον πολίτη. Πρέπει να συγκεκριμονοποιηθεί ποιος καθίσταται νομικά υπεύθυνος και για τι. Επιπλέον μαζί με την πληροφορία που θα ανέβει στον ψηφιακό χάρτη, θα πρέπει να ανέβουν και διαδραστικά εργαλεία, τα οποία έχουν αναπτυχθεί και ορισμένα έχουν πληρωθεί από τα κοινοτικά προγράμματα, όπως για παράδειγμα της ανάπτυξης όμβριων καμπυλων, υδρολογικής πληροφορίας, κλπ.. Η χρήση των διαδραστικών εργαλείων του ψηφιακού χάρτη απαιτεί την συλειτουργία και ανάπτυξη λογισμικού από την πολιτεία. Οι χρήστες θα μπορούν να χρησιμοποιούν αυτά τα προγράμματα και να λαμβάνουν έγκυρα αποτελέσματα ή δεδομένα.