Αρχική Ανοιχτή δημόσια διαβούλευση για τη Βίβλο Ψηφιακού Μετασχηματισμού 2020-20255.2. Διαδικασίες του μοντέλου διακυβέρνησηςΣχόλιο του χρήστη Δημήτριος Κουμαρίδης | 3 Δεκεμβρίου 2020, 21:48
Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είναι πολύ σημαντικό να περάσουμε σ' ένα μοντέλο εκτέλεσης έργων, τα οποία κυρίως περνάνε από πολλά επίπεδα υπηρεσιών και εγκρίσεων, έτσι ώστε να γίνονται παράλληλες εργασίες και κατάλληλος χρονοπρογραμματισμός. Πρέπει να εισαχθεί η έννοια της διαχείρισης Έργων στον Δημόσιο Τομέα. Ακόμα και χωρίς ν' αλλάξει αυτή καθ' αυτή η αυτοτελής εργασία ενός δημοσίου υπαλλήλου, σε οποιοδήποτε επίπεδο και οποιαδήποτε υπηρεσία, το νέο μοντέλο θα πρέπει να έχει μία κεντρική λογική υλοποίησης ενός έργου. Εάν πρέπει να γίνουν τρεις μελέτες για ένα έργο από τρία διαφορετικά επίπεδα υπηρεσιών, ότι μπορεί να ξεκινήσει παράλληλα ας ξεκινήσει παράλληλα και όχι υποχρεωτικά εν σειρά, ειδικά εάν κάποια από τα προαπαιτούμενα (δικαιολογητικά) έναρξης μίας μελέτης είναι παρόμοια σε όλες τις περιπτώσεις. Τυγχάνει να ολοκληρώνεται η διαδικασία δημοπράτησης ενός έργου, να υπάρχει έτοιμος ανάδοχος και τότε εκ νέου ξεκινάει νέα διαδικασία αδειοδότησης από άλλη υπηρεσία του κράτους ή και πάνω από μία. Θεωρώ ότι τέτοιες ενέργειες βελτίωσης χρονοδιαγραμμάτων που μπορεί να κερδίζουν 2-3-5-7 μήνες για κάποιο έργο, επειδή ακριβώς πολλά έργα είναι τέτοιας κλίμακας θα έχει πολλαπλάσια οφέλη για τους χρόνους εκτέλεσης. Σήμερα το ίδιο το κράτος, με το ότι κανείς δεν μπαίνει ως ο ενδιάμεσος για να συντονίσει τέτοια έργα και να δει τι μπορεί να γίνει πιο γρήγορα, όχι απαραίτητα με περισσότερη εργασία από τους υπαλλήλους, έρχεται ενάντια στον εαυτό του και εν τέλει δεν βελτιώνεται η καθημερινότητα των πολιτών, αφού όλα τα έργα είναι εν τέλει επ ωφελεία των πολιτών.