Αρχική Ανοιχτή δημόσια διαβούλευση για τη Βίβλο Ψηφιακού Μετασχηματισμού 2020-20257.4. Ψηφιακές Δημόσιες ΥπηρεσίεςΣχόλιο του χρήστη Σάκης Γεωργίου | 4 Δεκεμβρίου 2020, 19:19
Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Δοκίμασα το keplive και έχω να παρατηρήσω ότι, η επικοινωνία ήταν κάπως άβολη και ανώνυμη. Η υπάλληλος που με εξυπηρέτησε είχε κλειστή την κάμερα, ενώ εγώ ανοιχτή, ενώ, ούτε συστήθηκε, ούτε είχε γραμμένο το όνομά της παρά μόνο αρχικά. Να δοθεί η οδηγία λοιπόν, η εξυπηρέτηση να είναι πιο ανθρώπινη, να βλέπεις τον υπάλληλο και να ξέρεις με ποιόν μιλάς. Σε κανέναν δεν αρέσει να μιλάει με τηλεδιάσκεψη, να τον βλέπουν και να μη βλέπει τον συνομιλητή του.