Αρχική Ανοιχτή δημόσια διαβούλευση για τη Βίβλο Ψηφιακού Μετασχηματισμού 2020-20259.1. ΠαιδείαΣχόλιο του χρήστη ΚΛΩΤΣΟΤΥΡΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 4 Δεκεμβρίου 2020, 21:56
Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στο τέλος του κειμένου και με τίτλο "Προμήθεια και Εγκατάσταση Διαδραστικών Συστημάτων" προτείνεται έργο που αφορά σε "διαδραστικούς προβολείς" και "φορητούς υπολογιστές". Αντί αυτών προτείνω το έργο να αφορά μεγάλες οθόνες (πάνω από 60 ίντσες) και υπολογιστές ή ταμπλέτες με οθόνες αφής. Οι διαδραστικοί πίνακες θεωρούνται πια εκπαιδευτική τεχνολογία "παλιάς γενιάς" ενώ οι μεγάλες οθόνες πλεονεκτούν σε όλα, αφού: α) προσφέρουν καλύτερη φωτεινότητα, β) δεν απαιτούν ακριβά αναλώσιμα (π.χ. λάμπες σε τακτά χρονικά διαστήματα), γ) η σύνδεσή τους (π.χ. με bluetouth) με ένα τάμπλετ ή φορητό με οθόνη αφής μεταφέρει την εκπαιδευτική διαδικασία στο θρανίο χωρίς την ανάγκη να σηκωθεί ο μαθητής (ή ο δάσκαλος) στον πίνακα, δ) η διάδραση μέσω μιας οθόνης αφής (τάμπλετ/φορητός) είναι πιο συμβατή με καθημερινές χρήσεις εκτός τάξης (π.χ. χρήση κινητών), ε) δεν εξαρτώνται από συγκεκριμένα λογισμικά διάδρασης (που αυξάνουν το κόστος και μειώνουν τη διαλειτουργικότητα των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων), στ) το συνολικό τους κόστος είναι μικρότερο (και μειώνεται συνεχώς).