Αρχική Ανοιχτή δημόσια διαβούλευση για τη Βίβλο Ψηφιακού Μετασχηματισμού 2020-20259.8. Τομέας Εσωτερικών & Δημόσιας ΔιοίκησηςΣχόλιο του χρήστη Βελογιάννης Αρίστιππος - Άγγελος | 4 Δεκεμβρίου 2020, 23:09
Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα ήθελα να κάνω μια πρόταση σχετική με το θέμα. Καθώς υπηρετώ την αυτοδιοίκηση από την θέση του Συμβούλου Κοινότητας, έχω εντοπίσει ένα μεγάλο πρόβλημα που αν λυθεί θα βοηθήσει πολύ την αυτοδιοίκηση και των δυο βαθμών, το πρόβλημα είναι το πλήθος των φακέλων που υπάρχουν στα γραφεία. Λόγο του πλήθους των φακέλων, πολλές φορές δημιουργούνται μπερδέματα, άλλοι φάκελοι χάνονται, αιτήματα πολιτών ενδέχεται να αντιμετωπίσουν καθυστέρηση στην εκπλήρωση τους γιατί μπερδεύονται με άλλους φακέλους. Η πρόταση μου είναι οι Δήμοι και οι Περιφέρειες μέσω μιας μορφής υποχρέωσης να κληθούν να ψηφιοποίησουν το αρχείο που αυτήν την στιγμή βρίσκεται μέσα στους φακέλους( αποφάσεις, πρακτικά συνεδριάσεων, διάφορα άλλα έγγραφα). Τα οφέλη θα είναι πολλά, μερικά από αυτά είναι, σωστή αρχειοθέτηση όλων των εγγράφων, αποφάσεων κλπ, ώστε να εντοπίζονται εύκολα και να μην χάνονται, δεν θα υπάρχει κίνδυνος αλλοίωσης ενός φακέλου από τον χρόνο, από την έκθεση σε περιβάλλοντικες συνθήκες που μπορούν να βλάψουν τα έγγραφα (υγρασία, φωτιά), να υπάρχει η δυνατότητα τήρησης αντιγράφων ασφαλείας (backup) ώστε σε περίπτωση βλάβης του υπολογιστή που διατηρεί το αρχείο, το αρχείο να μην χαθεί και πολλά άλλα. Τέλος θεωρώ ότι η παραπάνω πρόταση πρέπει να ληφθει σοβαρά υπόψιν και να εισαχθεί στην ΒΨΜ,διότι θα κάνει την ζωή των υπαλλήλων και των αιρετών που υπηρετούν την τοπική αυτοδιοίκηση πιο απλή, λειτουργική και άμεση.