Αρχική Δημιουργία θεσμικού πλαισίου για τη σύσταση καθεστώτος Ενίσχυσης Ιδιωτικών Επενδύσεων για την ανάπτυξη της παραγωγής οπτικοακουστικών έργωνΆρθρο 08 – Καθεστώς Ενίσχυσης Ιδιωτικών Επενδύσεων για την ανάπτυξη της παραγωγής οπτικοακουστικών έργων στην ΕλλάδαΣχόλιο του χρήστη ΣΠΥΡΟΣ Ν. ΤΑΡΑΒΗΡΑΣ | 4 Μαρτίου 2017, 09:06
Όσον αφορά το σχόλιο: "28 Φεβρουαρίου 2017, 13:54 | ΕΑΚ / PACT Μόνιμος Σύνδεσμος Άρθρο 8.ΙΔ.8.4 ΥΛΙΚΑ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ Όσον άφορα τις Μεγάλες Παραγωγές, στις οποίες τίθενται θέματα δικαιωμάτων διαχείρισης πολλών συντελεστών, θεωρούμε ότι είναι αδύνατον να παραδοθεί Master με ολόκληρο το έργο. Το ίδιο θα συμβεί και σε μεγάλο μέρος των Μεσαίων Παραγώγων. Αντιπροτείνουμε… 4. Με την ολοκλήρωση του οπτικοακουστικού έργου, η επιχείρηση παραγωγής, υποχρεούται με δική της δαπάνη, να παραδώσει ψηφιακά master αρχεία του έργου, συνολικής διάρκειας 3 λεπτών, με προδιαγραφές που ορίζονται από το ΕΚΟΜΕ, για τις ανάγκες του αρχείου του και προβολής του έργου του." ότι ζημιώνονται τα πνευματικά δικαιώματα κάποιου απο την κατάθεση μάστερ της ολοκληρωμένης παραγωγής. Αυτά ειναι πρωτάκουστα πράγματα. Απορω πως φορείς που θα έπρεπε να γνωρίζουν τους εθνικούς και διεθνείς νόμους περί πνευματικής ιδιοκτησίας χρησιμοποιούν τετοια επιχειρήματα! Είθισται και επιβάλλεται απο κανόνες νομιμότητας, διαφάνειας και χρηστής διαχείρησης των δημοσίων ή ευρωπαϊκών πόρων να απαιτούν σε διεθνές επίπεδο να κατατεθεί στους φορείς χρηματοδότησης, κυρίως δημόσιους ενα τελικο μάστερ της παραγωγής! Ας διαβάσουν αυτοί που το αμφισβητουν τα προγραμματα ενίσχυσης παραγωγών π.χ της Γερμανίας. εκει όχι μόνο δεν επιβάλλεται να κατατεθει το τελικο μάστερ αλλά και να γίνει γερμανική εκδοχή της ταινίας, και πριμοδοτείτια εξτρα η εκδοχή για ΑΜΕΑ. Ας υπομνηθει εδω οτι ο ελληνικό Νόμος 2121/1993 περί προστασίας της πνευματικής ιδιοκτησίας που κατήρτισε ο αείμνηστος καθηγητής της Νομικής του ΕΚΠΑ Γερώργιος Κουμάντος παάει στον αντιστοιχο γερμανικό νόμο και οτι η Γερμανία και άλλες χώρες διεθνώς που απαιτούν την καταθεση του τελικου μάστερ, δεν εχουν καμμια σχέση με την ελληνική ΑΕΠΙ αλλα εκει σεβονται πραγματικά τα πνευματικά διακιώματα των εκάστοτε δικαιούχων! ΣΠΥΡΟΣ N. TΑΡΑΒΗΡΑΣ Σκηνοθέτης, Σεναριογράφος, Παραγωγός, Απο το 1990 Εταιρεία Παραγωγής Κινηματογραφικών & Τηλεοπτικών Ταινιών Atalante Pictures, Μόναχο, Γερμανία Πρώην Αναπληρωτής Καθηγητής στο Τμήμα Σκηνοθεσίας & Σεναρίου της Δημόσιας Ανωτάτης Ακαδημίας & Κινηματογράφου Μονάχου http://www.hff-muenchen.de/wir/hffint/index.html Μέλος της Γερμανικής Ακαδημίας Κινηματογράφου, Βερολίνο DFA, http://www.deutsche-filmakademie.de/en/welcome.html Μέλος της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Κινηματογράφου EFA http://www.europeanfilmacademy.org/ Μέλος της Εταιρείας Συλλογικής Διαχείρησης Πνευματικών Δικαιωμάτων Οπτικοακουστικών Έργων Σκηνοθετών VG BILD - KUNST, Βόννη Μέλος της Εταιρείας Συλλογικής Διαχείρησης Πνευματικών Δικαιωμάτων Οπτικοακουστικών Έργων Σεναριογράφων, Συγγραφέων VG WORT, Μόναχο Μέλος της Εταιρείας Συλλογικής Διαχείρησης Πνευματικών ΔικαιωμάτωνΟπτικοακουστικών Έργων Παραγωγών VGF, Μόναχο, Γερμανία Μέλος της Εταιρείας «ΑΘΗΝΑ» Οργανισμός Συλλογικής Διαχείρησης Δημιουργών Θεατρικών & Οπτικοακουστικών Έργων, Αθήνα, Ελλάδα