Αρχική Ανοιχτή δημόσια διαβούλευση για τη Βίβλο Ψηφιακού Μετασχηματισμού 2020-20259.12. Μεταφορές και ΥποδομέςΣχόλιο του χρήστη Κουτσουμπός Χρυσοβαλάντης | 7 Δεκεμβρίου 2020, 14:37
Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα πρότεινα ένα ηλεκτρονικό μητρώο καταγραφής οχημάτων ίδιο με αυτό που χρησιμοποιείται στην Ολλανδία. Κάθε φορά που το όχημα σου επισκέπτεται ένα συνεργείο η περνάει ΚΤΕΟ να καταγράφεται η ένδειξη του χιλιομετρητή. Επίσης το ίδιο να γίνεται από την ασφαλιστική και σε περίπτωση ατυχήματος/χρήσης της, μαζί με την περιγραφή των βλαβών. Με αυτό τον τρόπο μπορεί να διαπιστωθεί εάν η ένδειξη των χιλιομέτρων είναι «φυσιολογική» καθώς και υπάρχει η δυνατότητα για ένα full report του οχήματος. Με το συγκεκριμένο μητρώο θα μπορούσε να χτυπηθεί η φοροδιαφυγή των επαγγελματιών του χώρου μακροπρόθεσμα, καθώς ένα όχημα με μεγάλα κενά στις μετρησεις η χωρίς τα προβλεπόμενα service χάνει ευκολότερα την αξία του και γίνεται δυσκολότερο να πουληθεί από τον ιδιοκτήτη του. Επίσης μια καταγραφή από κάποιο συνεργείο θα πρέπει να συνοδεύεται και με το σχετικό παραστατικό. Προσωπικά και επειδή έχω προχωρήσει σε αγορά οχηματος στο εξωτερικό, με βοήθησε πολύ να γνωρίζω το αναλυτικό ιστορικό του οχήματος