Αρχική Ανοιχτή δημόσια διαβούλευση για τη Βίβλο Ψηφιακού Μετασχηματισμού 2020-20258.2. Ανοικτή και Συμμετοχική ΔιακυβέρνησηΣχόλιο του χρήστη Δημήτρης Παναγόπουλος | 8 Δεκεμβρίου 2020, 07:11
Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Για ανοικτή και συμμετοχική διακυβέρνηση είναι αναγκαίο να υπάρχει πρώτα έλγχος. Στα πλαίσια αυτά είναι απαραίτητο να υπάρχουν δημόσια αναρτημένα και σε επεξεργάσιμη μοργφή τα παρακάτω: 1. ηλεκτρονικό πρωτόκολο για κάθε υπηρεσία. Στοιχεία από αυτό θα είναι άμεσα προσβάσιμα. Ενδεικτικά θα πρέπει για κάθε χρονική περίοδο που επιλέγεται να υπάρχουν ο αριθμός των αιτήμάτων που υποβλήθηκαν, το ποσοστό αυτών που ικανοποιήθηκε, ο μέσος χρόνος ικανοποίησης αιτημάτων, αποτελέσματα αξιολόγησης αιτήματος από τον αιτούντα (αυτό θα πρέπει να ζητήται υποχρεωτικά από τον αιτώντα). 2. Θα πρέπει για κάθε υπηρεσία να υπάρχουν στοιχεία για το ανθρώπινο δυναμικό και μάλιστα σε επίπεδο καθηκόντων/αρμοδιωτήτων/τμήμάτων (ενδεικτικά αριθμός υπαλλήλων, αριθμός υπαλλήλων απσμασμένων στην υπηρεσία, αριθμός υπαλλήλων αππσπασμένων από την υπηρεσία, αριθμός υπαλλήλων σε έκτακτη άδεια, σε αναρρωτική άδεια) καθώς και πληροφορίες για outsourcing υπηρεσιών 3. Θα πρέπει να υπάρχουν αναλυτικά οι μέρες και ο λόγος που μια υπηρεσία δεν λειτούργησε ή υπολειτούργησε (πχ. λόγω απεργίας, τεχνικού προβλήματος, φυσικής καταστροφής) 4. Για κάθε υπηρεσία θα πρέπει να υπάχρουν πληροφορίες για τα όποια έξοδα (ποσό, τύπος/κατηγορία, ημερομηνία)