Αρχική Ανοιχτή δημόσια διαβούλευση για τη Βίβλο Ψηφιακού Μετασχηματισμού 2020-20259.1. ΠαιδείαΣχόλιο του χρήστη Δημήτρης Κυριακός | 8 Δεκεμβρίου 2020, 15:01
Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα ήθελα να προσθέσω σχόλια για τα ΙΕΚ στο τομέα Παιδείας. · Στην ενότητα Διεθνοποίηση & εξωστρέφεια γίνεται αναφορά μόνο για ανώτατη εκπαίδευση ενώ έχει παραληφθεί αναφορά για τη μεταδευτεροβάθμια , τους σπουδαστές των ΙΕΚ, οι οποίοι επίσης σύμφωνα με το νέο νόμο περι Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης & Δια βιου Μάθησης θα έχου ανάπτυξη ξενόγλωσσων προγραμμάτων σπουδών, την κινητικότητα σπουδαστών μεταξύ διαφορετικών χωρών και τη δημιουργία διευρωπαϊκών προγραμμάτων σπουδών. ·Στην ενότητα Ψηφιακές Υπηρεσίες του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου – ΠΣΔ θα πρέπει να προστεθεί η χρήση του ΠΣΔ από τα Δημόσια ΙΕΚ που χρειάζονται να αξιοποιήσουν τις οπτικές ίνες και να ενταχθούν στα δικτύων νέας γενιάς (Fiber-To-The-School) και τη αξιοποίηση των υποδομών του ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ. ·Στην ενότητα Βιογραφικό Εκπαίδευσης – Σύστημα Καταγραφής Ακαδημαϊκών Τίτλων (eDiplomas) θα πρέπει να προστεθούν οι τίτλοι των αποφοίτων ΙΕΚ που έχουν πετύχει στις εξετάσεις πιστοποίησης του ΕΟΠΠΕΠ και όσοι έχουν το Europass. · Δημιουργία εκτός της Διαχείριση και εποπτεία πρακτικής άσκησης φοιτητών τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και μια Διαχείριση και εποπτεία πρακτικής άσκησης / μαθητείας σπουδαστών μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ΙΕΚ, με αντίστοιχο ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα. ·Στην ενότητα Ψηφιακό Εκπαιδευτικό Περιεχόμενο και Υπηρεσίες e-Μάθησης θα πρέπει να προστεθεί και εκπαιδευτικό υλικό για τους σπουδαστές των ΙΕΚ, υπο μορφή VOOC's (Vocational Online Open Courses), όπως τα MOOC's. ·Στην ενότητα Ηλεκτρονικές Εγγραφές Φοιτητών θα πρέπει να προστεθεί η ίδια διαδικασία και για τους σπουδαστές ΙΕΚ. ·Ομοίως στην ενότητα Ψηφιακή Υπηρεσία Απόκτησης και Διαχείρισης Ακαδημαϊκής Ταυτότητας θα πρέπει να γίνει πρόβλεψη και για τους σπουδαστές ΙΕΚ - απόκτηση Ταυτότητας Σπουδαστή ΙΕΚ. ·Στην ενότητα Προηγμένες Υπηρεσίες Ήχου, Φωνής και Εικόνας για τα μέλη της Ακαδημαϊκής και Ερευνητικής Κοινότητας θα πρέπει να προστεθούν και οι καθηγητές των ΙΕΚ. Με τη χρήση του ePresence θα μπορούν τα ΙΕΚ να συνδέονται μεταξύ τους και να χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες που παρέχονται. ·Στο Μητρώο Εκπαιδευτικών, να προστεθεί και το Μητρώο Εκπαιδευτικών ΙΕΚ. ·Η ενότητα Ψηφιακές Υπηρεσίες ΕΟΠΠΕΠ είναι σωστή και ενσωματώνει πολλές από τις πλατφόρμες της Ε.Ε.Κ. ·Απαιτείται στο Σύστημα Επιχειρησιακής Ευφυΐας (Business Intelligence) για την Α/Θμια & Β/Θμια Εκπαίδευση να προστεθεί και η μεταδευτεροβάθμια εκπαίδευση. ·Στα Εργαστήρια διδασκαλίας Επαυξημένης Πραγματικότητας (Augmented Reality Labs)θα πρέπει οπωσδήποτε να γίνει αναφορά στη χρήση τους από τα ΙΕΚ. ·Ομοίως στα Εργαστήρια Καινοτομίας σε κάθε Εκπαιδευτική Περιφέρεια θα πρέπει οπωσδήποτε να υπάρχουν και να λειτουργούν και στα Θεματικά ΙΕΚ.