Αρχική Ανοιχτή δημόσια διαβούλευση για τη Βίβλο Ψηφιακού Μετασχηματισμού 2020-20259.12. Μεταφορές και ΥποδομέςΣχόλιο του χρήστη ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ | 9 Δεκεμβρίου 2020, 07:18
Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Διόδια με ρύπους; Δηλαδή να τιμωρήσουμε αυτόν που δεν μπορεί-αδυνατεί να αντικαταστήσει το αμάξι του με έξτρα έξοδα; Επιτέλους πρέπει να μπει ένα τέλος στο σταμάτα ξεκίνα κάθε 30-50 χιλιόμετρα στις εθνικές οδούς. Η διέλευση πρέπει να είναι συνεχόμενη με αναλογικά διόδια και ο έλεγχος στην είσοδο και στην έξοδο της διαδρομής (παράπλευρα διόδια). Και φυσικά εκτός ορίου μεγάλων πόλεων πχ Αθήνας, Θεσσαλονίκης αλλιώς το μποτιλιάρισμα θα γίνει μόνιμο στους ήδη φρακαρισμένους δρόμους (μακάρι να μπορούσαν να διαπλατυνθούν ή να σχεδιαστούν νέοι δρόμοι εντός πόλεων.