Αρχική Ανοιχτή δημόσια διαβούλευση για τη Βίβλο Ψηφιακού Μετασχηματισμού 2020-20259.12. Μεταφορές και ΥποδομέςΣχόλιο του χρήστη Αλεξανδρος Π. | 9 Δεκεμβρίου 2020, 10:13
Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Τα διόδια χωρίς στάση, με χρήση και έξυπνων καμερών είναι πολύ βολικά για τους μόνιμους κατοίκους μιας χώρας ενώ μπορούν να αποτελέσουν πηγή άγχους για τους τουρίστες που είτε χρησιμοποιούν τα δικά τους αυτοκίνητα είτε νοικιάζουν. Το πρόβλημα δημιουργείται όταν δεν είναι εφικτή η ταυτοποίηση αυτοκινήτου/οδηγού για να γίνονται οι χρεώσεις. Σε περίπτωση νοικιασμένου αυτοκινήτου, η εμπειρία μου είναι ότι οι εταιρίες κερδοφορούν επί των τιμών διοδίων. Η πρότασή μου είναι να υπάρξουν οι διαδικασίες έτσι, ώστε ο κάθε τουρίστας να έχει δυνατότητα δήλωσης χρήσης συγκεκριμμένου αυτοκινήτου για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα (όπως γίνεται στη Φλόριδα των ΗΠΑ και για νοικασμένα αυτοκίνητα). Αυτό θα μπορούσε να γίνει με ταυτόχρονη χρήση "αγοραστού μηχανήματος διοδίων (σαν αυτα που ήδη χρησιμοποοούμε)" ή "αγοραστής κάρτας διοδίων RFID" ή άλλου ισοδύναμου τρόπου.