• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΦΩΤΙΑΔΗΣ' | 14 Δεκεμβρίου 2020, 11:31

    Ο ΑΗΦΥ αποτελεί το κύριο μέσο του πολίτη στην υγεία. Προς το παρόν, ο ΑΗΦΥ είναι πολύ υποβαθμισμένος σε πολλά πράγματα. Μερικά από αυτά είναι: - Η διεπαφή χρήστη (UI) είναι πολύ δύσχρηστη για τον απλό χρήστη. Θα έπρεπε να γίνει όσο πιο εύχρηστη γίνεται, ειδικά για τους υπερήλικες. Θα έπρεπε να υπάρχουν και επιλογές προσβασιμότητας στα ΑμΕΑ - Θα έπρεπε να γίνουν πιο κατανοητές οι επιλογές για ραντεβού. Παραδείγματος χάριν, θα μπορούσαν να γίνουν ερωτήσεις για τι τύπο ραντεβού θέλει, πού κ.α., πάντα με κατανοητό σχεδιασμό. ("Τι τύπο ραντεβού θέλετε να κλείσετε;", "Ποιά είναι η διεύθυνση σας;", "Τι ώρα θέλετε να κλείσετε;", "Ποιά ειδικότητα θέλετε;", "Ποιό ιατρό θέλετε;") - Η άυλη συνταγογράφηση είναι τεράστια επιτυχία του Υπουργείου. Βοήθησε πολλούς πολίτες στην υγεία. Αλλά θα μπορούσε κάθε συνταγή που γράφει ο ιατρός να στέλνεται στο κινητό του ασθενή. Και όχι μόνο, οι συνταγές, αλλά και τα παραπεμπτικά και άλλα. Θα είναι καλή ιδέα να τα βάλουμε με γραμμωτό κώδικα ή σε μορφή .pkpass, όπως στα αεροπορικά εισιτήρια. Έτσι θα λιγοστεύουν οι ουρές και θα επιτυγχάνεται η ταχύτατη εξυπηρέτηση του ασθενούς. - Ενσωματώστε τον στα κινητά τηλέφωνα. Επειδή οι περισσότεροι έχουν κινητά τηλέφωνα ή τάμπλετ, θα πρέπει να γίνει φιλικός στα κινητά. Ή κάνετε τον πιο φιλικό στον ιστότοπο, ή προσθέστε τον στην εφαρμογή του gov.gr στα κινητά. - Είναι σημαντικό να συμπεριλαμβάνονται πληροφορίες υγείας του ασθενούς. Αυτό είναι επικίνδυνο βέβαια, γιατί μετά θα υπήρχαν προβλήματα με τα προσωπικά δεδομένα. Αλλά τουλάχιστον θα έπρεπε να συμπεριλαμβάνουν τις αλλεργίες. - Είναι αυτονόητο να υπάρχει 2FA