Αρχική Ανοιχτή δημόσια διαβούλευση για τη Βίβλο Ψηφιακού Μετασχηματισμού 2020-20259.12. Μεταφορές και ΥποδομέςΣχόλιο του χρήστη ΣΙΩΖΟΠΟΥΛΟΣ ΘΩΜΑΣ | 16 Δεκεμβρίου 2020, 11:52
Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΥΒΡΙΔΙΚΑ OBUΣ Σε σχέση με την εφαρμοσιμότητα του εργου Ηλεκτρονικά Διόδια εχω να παρατηρήσω τα εξής. Το έργο προτείνει πολυ σωστά την εγκατάσταση συστημάτων που να επιτρέπουν την ελεύθερη διέλευση και να λειτουργούν με αναλογική χρέωση. Κύρια και απαραίτητη προυπόθεση για την υλοποίηση ενός τέτοιου έργου είναι η εξασφάλιση και εγγύηση του εσόδου που απαιτούν οι δανειστές των παραχωρήσεων (Τράπεζες). Το μόνο μέσο ελέγχου που θα έχουν οι εταιρίες παραχώρησης για την ανάκτηση εσόδου απο παραβάτες και τον εντοπισμό τους, θα είναι η αναγνώριση πινακίδας κυκλοφορίας του οχήματος (Απο τις κάμερες ελέγχου των διοδίων η των περιπολικών διαχείρισης κυκλοφορίας). Δυστυχώς η εμπειρία μας απο παραβάσεις ταχύτητας και εισπραξιμότητας προστίμων είναι απογοητευτική διότι πρώτον η βάση δεδομένων που αφορά πινακίδες, οχήματα, ιδιοκτήτες, διευθύνσεις ειναι κατά το μεγαλύτερο ποσοστό της αναξιόπιστη και δεύτερον δεν υπάρχει το θεσμικό πλαίσιο που να εξασφαλίζει την είσπραξη. Η επικαιροποίηση και η αξιοπιστία του σχετικού μητρώου θα έπρεπε να είναι απο τις πρώτες προτεραιότητες, όπως και οι απαραίτητες θεσμικές αλλαγές. Επίσης ενα άλλο έργο τελείως απαραίτητο ειναι η προμήθεια και εγκατάσταση υβριδικών πομποδεκτών ( GNSS, DSRC ) σε ολο τον στόλο φορτηγών HGV ( ανω των 3,5 τόνων) για χιλιάδες ευνόητους λόγους. Μια πραγματική δημόσια διαβούλευση με ενεργή συμμετοχή των ειδικών του ιδιωτικού τομέα, θα είχε τεράστια προστιθέμενη αξία. ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΑΝΤΙΚΑΤΟΠΤΡΙΣΜΟΣ