Αρχική Ανοιχτή δημόσια διαβούλευση για τη Βίβλο Ψηφιακού Μετασχηματισμού 2020-20259.7. Περιβάλλον & ΕνέργειαΣχόλιο του χρήστη Ν. Πάσιος, Οργανισμός Τεχνητής Νοημοσύνης - Ο.ΤΕ.Ν (AI Catalyst) | 16 Δεκεμβρίου 2020, 23:43
Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης στην Ηλελτροκίνηση Η χρήση των σημείων φόρτισης των οχημάτων και η μεταφορά ηλεκτρικής ενέργειας από και προς το δίκτυο διανομής (Grid to Vehicle - Vehicle to grid), λαμβάνοντας υπόψιν πολυπαραγοντικά ζητήματα διαχείρισης της ενέργειας από κάθε χρήστη ηλεκτροκίνητου οχήματος, όπως διαφορετικές ανάγκες φόρτισης και διαφορετικά κίνητρα, σε ένα δυναμικό περιβάλλον αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες σύγχρονες προκλήσεις για την αποδοτική και περιβαλλοντικά φιλική διαχείριση της ενέργειας στον τομέα της Ηλεκτροκίνησης. Παράλληλα, η αποδοτική χρήση του ηλεκτρικού οχήματος στο αναπτυσσόμενο δίκτυο φορτιστών προϋποθέτει την εύρεση βέλτιστων διαδρομών ώστε η μετάβαση του οδηγού σε σημεία ενδιαφέροντος να καθίσταται ενεργειακά αποδοτική, φιλική προς το περιβάλλον (π.χ. μέσω χρήσης από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας) αλλά και ταχύτερη. Η χρήση τεχνικών Τεχνητής Νοημοσύνης για την αντιμετώπιση των παραπάνω προκλήσεων μπορεί να αποδώσει τα μέγιστα στους παρακάτω τομείς της Ηλεκτροκίνησης: • Προγραμματισμός φόρτισης Grid-to-Vehicle, • Προγραμματισμός εκφόρτισης- Vehicle-to-Grid, • Ηλεκτρικά οχήματα και έξυπνα δίκτυα, • Ηλεκτρικά οχήματα και έξυπνη μέτρηση, • Αξιοποίηση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας (ΑΠΕ), • Ενεργειακή απόδοση διαδρομής, • Συμπεριφορά πελατών και κίνητρα, • Πλειστηριασμοί ενέργειας, • Ηλεκτρικά αυτόνομα οχήματα. Προτείνεται να συμπεριληφθεί σχετικό έργο: «Εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης στην Ηλεκτροκίνηση» το οποίο θα αξιοποιεί τις τεχνικές της Τεχνητής Νοημοσύνης τόσο στο πεδίο του δικτύου διανομής ενέργειας για τη φόρτιση, όσο και στο δίκτυο φορτιστών και ηλεκτροκίνητων οχημάτων και το οποίο θα έχει ως στόχο τη βελτιστοποίηση της απόδοσης των ανωτέρω τομέων αλλά και την εύχρηστη και αποδοτική παρακολούθηση των δικτύων που σχετίζονται με την Ηλεκτροκίνηση.